Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Manuela 13-11-2021

Snelle levering en de parfum is top, iets goedkoper dan in de andere winkels, dus ik ben er mega blij mee, een aanrader voor iedereen

Wim Daniël 12-11-2021

Ik ben bijzonder blij met de Superwinkel. Afspraken worden goed nagekomen en wordt meer dan genoeg ruime keuze aangeboden. Ga zo door!!!!

Joke v Engelen. 11-11-2021

Parfums en make-up tegen veel lagere prijzen dan in de winkels. Scheelt echt veel. Versturen het ook in cadeauverpakking en een snelle levering. Originele producten dus erg blij mee.

Daisy Evers 11-11-2021

Super leuke aanbiedingen!
Site lekker overzichtelijk!
En vooral snelle bezorging!
Fijn zo online shoppen 🥰

Hilde De clercq 09-11-2021

Service, snelheid, gewoon top in orde!!!!
De prijs blijft de grootste voltreffer!!!!

Henri 09-11-2021

Top Shop !!!! Producten en prijzen zeer correct !!!
Veel aanbiedingen, zijn super snel met levering !!!!
Alleen jammer dat de samen werking met DHL waar ze gebruik van maken voor de levering in mijn ogen niet naar behoren verlopen !!!!

Petra 09-11-2021

De site is erg gebruiksvriendelijk, wat ik zocht was makkelijk te vinden. Het werd ook lekker snel verzonden. Dik tevreden!

Peggy 08-11-2021

Ik heb super winkel leren kennen door een kennis. Een klantvriendelijke site, die kwaliteit biedt, goedkoop is en bovendien betrouwbaar is. De site is gemakkelijk te gebruiken en alles wordt snel geleverd. Bedankt.

hellen kokkedee 08-11-2021

heel tevreden, met de vele keuze die er is,gebruik al jaren een bepaald luchtje,en is alleen hier te verkrijgen, ook de levering is supersnel,kortom heel tevreden

Janet 07-11-2021

Hele goede aanbiedingen en correcte leveringen.
Ik ben gericht op zoek naar bepaalde producten en ben bij Superwinkel beter af dan bij de gerenommeerde parfumerie.

JvT 07-11-2021

Goede prijzen, een uitgebreide collectie én snelle levering, wat wil de mens nog meer? Ik ben al tijden en ze tevreden klant!

Henk 06-11-2021

Snel geleverd en correct. Keurig gemeld wanneer het product geleverd zou worden.

astrid 04-11-2021

fijne site en veel keus in de internet winkel
ook leuke prijzen en snelle verzending

Ed 04-11-2021

Was een prima ervaring. Duidelijke richtlijnen met een goede afloop. Een mooie geur ontvangen.

Anneke 04-11-2021

Bestellen via de site was snel en makkelijk. vwb de prijs is het erg aantrekkelijk om een product te bestellen. Levering door DHL was slordig maar gelukkig bij de 2e keer goed afgehandeld.

ILS 02-11-2021

Zalige shop, als je iets zoekt dan zal je het hier zeker vinden. Altijd supersnelle levering.

Anita 02-11-2021

Supersnelle levering,mooie site en echt een heel stuk goedkoper dan menig parfumerie.

Ryanne Linssen 01-11-2021

Echt een top website
Een hele goed en snelle service
Echt een top winkel!
Hele duidelijke website en je krijgt er alles op!
Echt een dikke 10 verdiend!

Maud Haasdijk 01-11-2021

Superwinkel is in alle opzichten een superwinkel.
Je besteld white linen van estee lauder ook nog met korting je betaald direct en je hebt het de volgende dag in huis
SUPER!

Heleen 31-10-2021

Omdat ze een groot assortiment hebben en echt goedkoop! Altijd netjes de volgende dag bezorgd.

Judea 31-10-2021

Duidelijke site. Ondanks dat er geweldige artikelen op staan gebruik ik altijd hetzelfde. Heerlijk, fris geurtje.
Deze keer een extra artikel besteld van hetzelfde merk.
Deze site bood me (veruit) een aantrekkelijke prijs.
Site is gebruiksvriendelijk, overzichtelijk.
Levering was zoals een klant het hebben wil : vandaag bestellen, morgen leveren !
Alles was netjes verpakt.
Volgende keer weer !!!

Ramazan 31-10-2021

Echt een superwinkel, de beste prijzen voor online geuren aanschaffen. Zal in de toekomst weer bestellen.

Mar 31-10-2021

Genoeg keuze, makkelijk om te bestellen én snelle levering. Prijzen zeer aantrekkelijk

D 31-10-2021

Snel opgestuurd maar alsjeblieft, stap over naar PostNL want bezorging met DHL is verschrikkelijk.
Superwinkel 01-11-2021

Beste D,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over DHL. Onze ervaringen met DHL zijn, over het algemeen, gelukkig wel goed.

Als er echt wat vervelends is voorgevallen, laat het ons dan eventjes weten door een mailtje te sturen. We kunnen DHL de betreffende bezorger er eventueel op laten aanspreken.

Superwinkel

Eliza 27-10-2021

Superwinkel is een betrouwbare webshop die zich aan de afspraak houdt. Mijn bestelling, voor 22.00 uur geplaatst, werd de volgende dag door DHL keurig op tijd geleverd. De artikelen waren netjes en veilig verpakt.