Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 306 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 30-11-2021

Overzichtelijke site, gunstige prijzen en levering snel, netjes volgens afspraak. Degelijke verpakking.

Leo 30-11-2021

Duidelijk, snel en goed geregeld! Website is duidelijk en makkelijk mee om te gaan.

Sandy 30-11-2021

Fijne website en ze hebben altijd mijn 1-liter voordeel pompflacon Macadamia shampoo en conditioner en meestal net iets minder duur als bij andere aanbieders.
Wel zou een extra aanbieding op zijn tijd fijn zijn 🤗

Francien Boom 30-11-2021

Heerlijk geurtje de volgende dag in goede orde ontvangen top.en het geurtje is heerlijk,geef dit ook door aan al mijn bekende vrienden,vandaag al aan een doorgegeven.

Marc Tielens 30-11-2021

Topservice , goedkoper dan andere webshops voor dezelfde parfum , snelle levering , echte aanrader.

Corrie 29-11-2021

Héél goede prijs voor de eau de toilette en snelle bezorging.
Keurige factuur

Els 29-11-2021

Heel gemakkelijk om te kiezen heel fijn dat er goed omschreven staat wat er in de parfum aanwezig is qua geuren en goede beoordeling van eerdere klanten. Hele snelle levering goede prijs dus TOP

Johan 29-11-2021

Allereerst zoek ik als ieder ander naar een gunstige prijs, deze heb ik bij Superwinkel nu al een paar keer gevonden.
Tel daarbij op dat de levering vlot is en het artikel perfect verpakt. kom hier zeker graag terug.

Gr Johan.

Jolanda bleekman 29-11-2021

Ze hadden me pakje netjes verstuurd maar DHL had aangegeven dat ze het hadden afgeleverd op de aangegeven plek die ik had door gestuurd.
Maar dat was niet zo.
Heb dus de winkel gebeld en ben super vriendelijk te woord gestaan. Ik hoefde me geen zorgen te maken als het de volgende dag er nog niet was kwamen we samen tot een oplossing. Maar pakje stond op een andere plek.
Heb de winkel gemaild en kreeg gelijk antwoord terug.
Ga zeker vaker spullen bestellen bij deze winkel een echt aanrader.

L 29-11-2021

Overzichtelijke site, super snelle levering. Goed op de hoogte gehouden. Een echte aanrader!

Simone 28-11-2021

Fantastische webshop. Duidelijke info en heel snelle levering. Ik had een vraag per mail gestuurd en deze werd “super”snel beantwoord.

Yody 28-11-2021

Enorme keuze. Betaalbare luchtjes. Super fijn bedrijf. Ik bestel vaak bij dit Superwinkel.nl

Arthur 28-11-2021

Motivatie: Veel prijsvoordeel dus het moeite waard om producten aan te schaffen.
De site ( Superwinkel ) is makkelijk voor iedereen te zoeken wat men nodig heeft.
Voor 22:00 uur besteld wordt de volgende dag het geleverd.
Mocht je niet tevreden bent kunt men makkelijk retourneren in de oorspronkelijk verpakking.

Thompson 28-11-2021

Goede en snelle levering! ‘s avonds besteld en volgende dag geleverd. Top service

Dirk Wouters 28-11-2021

De motivatie om bij superwinkel te kopen zijn de laagste prijs en de snelste levering.

Francien Boom 27-11-2021

Had een nieuw geurtje voor mij ,en die werd de volgende dag goed verpakt aangekomen,dus tevreden daarover,en het geurtje helemaal perfect echt een heerlijk geurtje.Dus een zeer tevreden klant.heb het ook gelijk vermeld dezelfde dag aan hun en bij deze ook weer,

Jolanda Faber 27-11-2021

Als vanouds weer een supersnelle levering van mijn bestelde geurtje Lady million, voor een geweldige prijs!!! Ik ben een megfan van Super winkel🤩😍🤩

Amouage 26-11-2021

Ik vind de superwinkel ;super! DHL is minder super. Mijn bestelling zou op maandagavond tussen 17.30-21.30 uur geleverd worden, maar er kwam niemand. Ik kreeg nog een mail met een andere tijd, ook toen kwam er niemand. Uiteindelijk heb ik het pakketje opgehaald bij een DHL afhaalpunt.

Johannes 26-11-2021

Superwinkel is eenvoudig te vinden. Het bestelproces is eenvoudig en hetgeen ze beloven wordt goed nagekomen. Levertijd is meer dan in orde en het gekochte product is conform de beschrijving op de site.

marianne 25-11-2021

Geweldig, wat ze beloven komen ze ook na. Op vrijdagavond besteld en op zaterdag in huis. Keurig verpakt mijn pakjesavond kan niet meer stuk.

Diana de Greeuw 24-11-2021

Super snelle levering.
Prijzen die nog leuk zijn, veel lager dan in winkel.
Mooie aanbiedingen, veel sortering enz.

Hans Hallebeek 23-11-2021

Duidelijke site, ook met de product- groepen.
Communicatie is prima op orde en, de distributie partner is ook oké.
Advies: continueer en niets veranderen.
Voor jullie als team ,een welgemeend Chapeau!

Gabriel 21-11-2021

Ik kende deze online winkel niet maar de prijs de ze hadden was super scherp dus ik besloot om toch bij hun te kopen.
Alles was snel en prima geregeld!

Rituals handcreme 18-11-2021

Super goed dat Superwinkel.nl! Ik had snel een bepaalde handcreme nodig. Overal uitverkocht behalve bij Superwinkel.nl. Volgende dag zelfs al geleverd. Super blij mee. Mooie doos waarin het zat, zorgvuldig verpakt.

carmen 16-11-2021

Heel netjes en correct en zorgzaam verpakt. Snelle levering. Door track en trace kan je je bestelling goed opvolgen