Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Judith 28-09-2019

Superwinkel is de parfum winkel waar je droomparfum te vinden is. Ik heb mauboussin besteld en had het de volgende dag in huis. Erg goedkoop voor 100 ml betaald. Ik raad iedereen superwinkel aan omdat superwinkel super is in hun prijzen, snelle levering en een groot aanbod aan geuren waar je zo blij van wordt. Jullie zijn echt super !!

Terry 28-09-2019

Besteld voor zelfde dag te bezorgen bel ik koerier op word 3 dagen later pas bezorgd.
Wel betalen extra voor bezorging maar komen afspraken niet na iik vind dit oplichting toen bij koerier zelf maar op gaan halen.
Extra betalen voor zelf gaan halen vij koerier is dus duurkoop inde superwinkel
Ik beveel deze winkel niet aan vanwege de slechte bezorging en afspraken
Officiële reactie van Superwinkel 30-09-2019

Beste Terry,

Vervelend om te lezen dat Red Je Pakketje niet dezelfde avond is komen opdagen. Dat is uiteraard niet de manier waarop wij onze pakketjes willen laten bezorgen, dus onze excuses voor het ongemak.

Uiteraard zullen wij de verzendkosten terugstorten op uw rekening.

Superwinkel

Terry 30-09-2019

Had het zelf moeten halen bij red je pakket 32 km rijden
Kan beter in een winkel kopen dan niet zoveel trammelant

dRob 26-09-2019

De producten die ik zocht kon ik vinden, de prijzen zijn zeer scherp en het bestelproces verliep zonder problemen.

De levering was vlot en de producten keurig verpakt.

Chris 26-09-2019

Voor het eerst een bestelling gedaan bij superwinkel.nl
Gekozen voor een parfum en deze als cadeau laten verpakken.
Mijn bestelling werd de volgende dag keurig verpakt geleverd!
Ik kom zeker terug bij superwinkel.nl

* 25-09-2019

Kleur product op site komt niet overeen met de rugzak in het echt.
Verder snel en netjes geleverd👍🏻

Steven 25-09-2019

Kende superwinkel niet. Goed assortiment, overzichtelijk. Na de bestelling werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang en spullen warden netjes de volgende dag afgeleverd zoals beloofd. Zending kon gevold worden door track en trace code die ik na verzending netjes in mijn mailbox kreeg.

Marjan 25-09-2019

ik heb deze shop gekozen ivm de prijs/ kwaliteit verhouding,
goede recensies van andere kopers hebben de doorslag gegeven.

piet.blankenstein 25-09-2019

Prima geregeld, in de middag besteld volgende dag volgens afspraak afgeleverd. Artikel was keurig netjes ingepakt.

Gerda 25-09-2019

Ik heb de superwinkel gekozen omdat hij de goedkoopste was met wat ik zocht.en supersnel geleverd ook nog super,prima shop ga zo door👍👍

d de beurs 24-09-2019

het is een duidelijke site je kunt heel veel vinden ook in verschillende grote van flesjes en vandaag besteld morgen in huis alles goed verpakt ja het is duidelijk een 10 waard

nienke 24-09-2019

Ik ben zeer tevreden over deze winkel, de site waar ik de bestelling deed, was makkelijk in het gebruik en de levering was zeer vlot en zag er ook verzorgd uit.

Shopper B 23-09-2019

Ik koop al mijn parfum bij Superwinkel omdat het hier altijd het goedkoopste is. Er liep bij een andere webwinkel (Bol.com) een super promotie op de farfums. Ik ben dan onmiddellijk ook bij Superwinkel gaan kijken en hier was het nog eens 5 euro goedkoper op de parfum die ik wou kopen. De levering was ook tip top in orde.

Bosman 21-09-2019

Even besteld en superwinkel komt aangesneld !!
Op al mijn wegen kom ik superwinkel weer tegen !!
Ook al heb ik pech !!
De superwinkel helpt mij weer op weg !!
Moet ik nu nog meer zeggen ??
Dus bestellen maar !!!

Saskia 19-09-2019

Voor de eerste keer besteld bij superwinkel. Zeer goed ervaren. Product was nergens goedkoper te vinden, als het al ergens anders te vinden was. De leveringen was ook super snel. Volgende keer ga ik zeker weer bij superwinkel bestellen.

Janny 17-09-2019

De goedkoopste aanbieder voor mijn product...bestelling en zending perfect afgehandeld.

P.Benjamins 17-09-2019

Ben iemand die liever naar de winkel gaat, omdat ik de muziekmat nergens kon kopen ben ik op zoek gegaan op het internet
Gelukkig kon ik het bij jullie kopen,kon ik mijn kleindochter verrassen met een fantastisch cadeau !
Ik had hem de andere dag al.in huis
Perfect !!!.

N 17-09-2019

Mooie giftset Boss Bottled gekocht. Met afstand het goedkoopst en direct de volgende dag geleverd. Het volgende luchtje koop ik weer bij Superwinkel!

A.J.K.KUIJPERS 16-09-2019

Bestelling gedaan omdat de prijs van de eau de toilette zeer gunstig was.
Alleen de betaling via de pc lukte niet.
Als je komt op de pagina van betalen en je wilt met de TAN-code verder aan, geeft het programma aan dat dat niet meer lukt. Toen betaald via online bankieren met de telefoon, en kwam het bedrag terecht op een foutieve rekening. Is met behulp ban de ING inmiddels opgelost.

Michelle 15-09-2019

2 Parfum gekocht, laagste prijs, overzichtelijke website, goed ingepakt en snelle levering! Ik ga vaker bestellen ;)

Arjan 15-09-2019

Ik ben keurig te woord gestaan toen ik belde om informatie. Vervolgens ging de bestelprocedure heel gemakkelijk en werd de bestelling de volgende dag keurig ingepakt afgeleverd. Mijn vrouw was heel erg blij met haar verrassing !

Marcel 15-09-2019

Ik stuurde een e-mail in de avond met een vraag welke binnen 12 uur werd beantwoord.
Aansluitend besteld en binnen 24 uur geleverd.
Keurige prijs.

Sofia Kamalidou 15-09-2019

Echt een top site! Heel duidelijke, transparante communicatie, leuk om op te winkelen, top prijzen en voornamelijk zeer snelle levering. Zeer tevreden, en ben van plan om er snel terug te shoppen. Aan te raden!

Alexander 12-09-2019

Gemakkelijk om bestelling te plaatsen.
Niet duur.
Pakket was goed geleverd.

Mary Dogge 12-09-2019

Heel veel keuze in diverse artikelen makkelijk te bestellen en zeer snelle levering. De prijzen zijn bijzonder aantrekkelijk. Voor iedereen een aanrader.

rdv 11-09-2019

Zeer snelle afhandeling van de bestelde parfum en voor een super prijs.
Zeer betrouwbaar, heb al diverse dingen gekocht.

Deb 11-09-2019

Erg veel keuze, goede omschrijving, fijne prijzen en snelle levering dus erg blij met mijn bestelling!!

Eric 11-09-2019

Een prima winkel, makkelijk alles te vinden en bestellen. Een snelle en duidelijke afhandeling door de winkel. Heb eerst een foutje in mij e-adres gemaakt - even gebeld (direct verbonden) en ben zeer goed en vriendelijk geholpen door een medewerker.

Jeroen 10-09-2019

Zeer gebruiksvriendelijke site. Bestel hier altijd mijn parfums omdat ze goede prijzen hebben. Ik raad hem iedereen aan.

CGPA 09-09-2019

Prima omschrijving van het product. Het werd keurig op tijd afgeleverd zoals ze beloofde op de website.

Walraven 07-09-2019

Product heeft een super prijs! Andere aanbieders vragen 30% meer. Snelle en keurige levering! Ga vaker hier bestellen!

jolijn 05-09-2019

Gisteravond bestelling gedaan vandaag geleverd netjes verpakt en tegen veel goedkopere prijs dan in de winkel helemaal top. Zal er zeker vaker bestellen.

Margaret 05-09-2019

Gebruiksvriendelijk site, aangenaam verrast door erg competitieve prijzen, en snelle levering. What more could a girl want? ;-)

Patrick 05-09-2019

Een aanrader zeker voor de prijzen goedkoop,goede service kosteloos versturen super.

Lou 05-09-2019

Super
Op tijd geleverd, netjes en mooi ingepakt (kado).
Aankoop volgens verwachting

Wassink 04-09-2019

Eenvoudig besteld en snel geleverd. Jammer dat je niet meerdere VVV-kadobonnen kunt activeren. Ook d.t.v. een medewerker bleek dat niet mogelijk. Dat zou mij en anderen kunnen weerhouden van een volgende aanschaf.

Kleibak 04-09-2019

Voor de 1e keer bij Superwinkel besteld maar zéker niet voor de laatste keer. Alles ging zoals beloofd. Keurig op tijd geleverd. Het artikel was bij een paar winkels in bestelling en bij een ander bijna uitverkocht. Voor Superwinkel gekozen omdat zij het op voorraad hadden en de goedkoopste waren. Top!

Bhashat 04-09-2019

Superwinkel erg positief. Scherpe prijzen, goede keuze, goede communicatie. Alleen jammer van de verzenddienst (DHL) die regelmatig blundert. Pakketje kwam door fout sortering bij DHL pas na 4 dagen.

C harteveld 04-09-2019

Duidelijke website en en snel geleverd,prima ik koop al geruime tijd bij hen ,tot nu toe altijd goed.

Axel B 04-09-2019

- snelle afhandeling van de bestelling,
- nog snellere levering,
- origineel product ( parfum ),
- onklopbare prijs.

Dank u !

R 03-09-2019

Beste parfumwinkel, enorm aanbod tegen goede prijzen en zeer correcte levering.

h veltman 02-09-2019

Prima zaak, breed assortiment, ook met producten die anderen niet meer leveren, en uiterst concurrerende prijs. Super!

Mart 02-09-2019

Besteld, directe reactie, bestelling wordt afgehandeld en de volgende dag bezorgd, één conclusie : perfect

Froukje 02-09-2019

Overzichtelijke website, duidelijke communicatie over alles (ook in de (bevestigings)mails en snelle levering. Plus mooie kortingen uiteraard;)

N.Kriegsman 02-09-2019

Goede prijs en een snelle levering. Bovendien heel veel keus in elke categorie.

Ineke 02-09-2019

Superwinkel doet zijn naam eer aan: superprijsjes en supersnelle levering! Heb mijn parfum van Oscar de la Renta écht nergens anders goedkoper gevonden!

Edith 01-09-2019

Zeer snelle levering van mijn lievelings parfum (je hoeft geen dag zonder te zitten;) ), Goed verpakt. Superwinkel heeft mij nog nooit in de steek gelaten betreft voorraad en levering.

Patrick 29-08-2019

ik had een dompelpomp besteld. snelle levering, dezelfde dag nog in huis gekregen.

Sandra 29-08-2019

Gebruiksvriendelijke website, scherpe prijzen, snel geleverd en optie voor achteraf betalen. Gewoon top!

Titia Baalman 28-08-2019

prettig en makkelijk om het product te vinden welke ik wou hebben. ook de levering ging erg vlot.
mijn dank daarvoor!

AndrePijlman 27-08-2019

Bijzonder artikel tegen zeer lage prijs gekocht. Binnen een dag in huis en in prima staat ontvangen.