Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marij 20-12-2021

Goede producten. Goede prijzen. Bestellen gaat eenvoudig. Gebruiksvriendelijke site. Snelle en perfecte levering. Goede chatfunctie en goede adviezen.

Aad Brandenburg 20-12-2021

Een geweldige shop met overzichtelijk website en een goede snelle levering ben er zeer tevreden over.

René 20-12-2021

Vlugge en juiste levering is telkens gegarendeerd. De opvolging van de bestelling verloopt eveneens perfect.

Fo 20-12-2021

Superwinkel is sinds jaren nog mijn enige geur- en huidverzorging leverancier. Originele producten, hoewel je door de prijzen wellicht gaat twijfelen. Snelle levering, vaak al de volgende dag.

Ik zou zeggen; doe een bestelling en oordeel zelf.

Hier krijg je echt geen spijt van.. Succes!

Van Hoof Gilberte 19-12-2021

Duidelijke website, goed prijs, gemakkelijk te bestellen en correcte levering binnen de afgesproken tijd.

hartevelt 19-12-2021

gewoon een superwinkel , snel, netjes ,goede prijzen leuke aanbiedingen

Jan Hoogerwaard . 19-12-2021

Ik ben goed behandeld en de prijs was goed netjes geleverd .
Vol houden zo ik gaat je aanbevelen bij onze vrienden .

Gr Jan Hoogerwaard .

Frederika 17-12-2021

Snelle levering en boven bepaald bedrag geen portokosten! Een van de weinige parfumoutlets die dat doen. Scheelt toch weer.

Jacqueline 17-12-2021

‘Snelle en correcte levering, prima service altijd laagste prijs bij parfum.
Aanrader !

René 17-12-2021

de shop is zeer gebruikersvriendelijk grote keuze en goede prijzen en een mooie webwinkel

Johan 15-12-2021

Laagste prijs en super snelle levering.
Om 21.57 besteld en volgede morgen om 11.10 uur geleverd

Anneke 15-12-2021

Vlot, goedkoop en snelle levering ! Perfect gewoon ! Niet twijfelen , gewoon bestellen !

Ron B. 15-12-2021

Snel geleverd, keurig verpakt, mogelijkheid tot achteraf betalen. Uitstekend.

Sophie 15-12-2021

Ik had nog nooit van deze site gehoord maar hun parfumprijzen zijn zoveel lager als op andere sites dat ik toch bij Superwinkel heb besteld.
Ben zeer tevreden want had mijn bestelling de volgende dag al in huis. En dat in de drukke december maand.

Chris E 14-12-2021

Voordelige aanbiedingen met A-merken. Mijn verwachtingen werden bovendien overtroffen, doordat eerder werd afgeleverd dan vooraf aangegeven!

Ronny 14-12-2021

Was op aanraden van mijn dochter, makkelijk om je bestelling te plaatsen en snelle levering

Annelies rogier 13-12-2021

Jullie zijn de enigste waar je :
- Ontzettend hoge kortingen krijgt
- de service is 10 / 10 op elk vlak.
-Super snel geleverd
- altijd heel goed verpakt zodat het product nooit beschadigd toekomt
- je hebt een heel duidelijk overzicht over je aankopen oa, waar en wanneer het geleverd wordt.

Helmy 13-12-2021

Ik was een beetje huiverig om te bestellen maar hetzelfde product was hier veel goedkoper. Echter je hoort en merkt zoveel tegenwoordig dat je niet alles kan vertrouwen. Maar meteen na mijn bestelling kwam er een bevestiging en een verzendbevestiging en een dag na mijn bestelling werd het keurig afgeleverd. Super!

Farid 12-12-2021

Online kopen doe je bij Superwinkel omwille de prijzen natuurlijk maar zijn ook correct en vlot met het verzenden. Ruime keuze aan parfums en altijd 1 vd goedkoopste op de markt.

Sylvia Jaspers 12-12-2021

Superwinkel is een hele overzichtelijke site met voldoende informatie en ingrediënten van de vele parfums en verzorging.
Supersnelle levering wat ik absoluut waardeer!
En de prijzen zijn goedkoper dan bij een gewone parfumerie.
Ik koop mijn parfums zowel voor mezelf als voor cadeau alleen nog maar bij superwinkel!
Ik ben dan ook zeer tevreden🥰

Vectra25 12-12-2021

Ik geef een 8 als cijfer voor de gunstige prijzen goede website en snelle levering het had een 10 kunnen zijn als superwinkel ook monsters gaf bij een bestelling ik zeg dit omdat ik nu een paar miskopen heb gedaan maar al met al dik tevreden.

J.v.d.plas 12-12-2021

Deze week besteld de volgende dag zou het inderdaad geleverd worden maar omdat het mij niet kan verzet naar een andere dag.
Het product wat ik besteld voldoet zeker aan wat ik besteld heb ook de cadeauverpakking was prima voor elkaar
Ik ben er zeer blij mee

Ann 10-12-2021

Duidelijke website, goedkopere prijs dan in de winkel, snelle levering, goed verpakt. Prima!

willem 09-12-2021

uitgebreid assortiment, levering vlot en de prijzen zijn goed, ook fijn dat er 200ml verpakkingen zijn

Marieke 09-12-2021

Geweldige webwinkel! Veel keuze in vele merken en voordeliger dan de meeste parfumerieën. Goede service, en altijd de volgende dag in huis! 👍🏻👍🏻👍🏻