Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Carla Westerlaken 14-11-2019

Top shop!! Goede producten voor een mooie prijs. Snel geleverd en super duidelijke site. Ik ben fan. Dikke duim.

Boerinnetje 13-11-2019

Alles is netjes aangegeven via de mail over wanneer mijn pakketje binnen zou komen & dit is ook allemaal zo gebeurd. Het bestellen en de layout van de site is duidelijk.

Michel 13-11-2019

Zeer duidelijke website zeer goede omschrijving van producten en snelle levering. Bij vragen makkelijk klantcontact d en niet onbelangrijk zeer scherpe prijzen. Zeer aan te bevelen! 👍👍👍

Yanelle 09-11-2019

Hele duidelijke overzicht van de beste geurtjes. Goede en snelle service en ben helemaal gek op de prijzen

Margriet 07-11-2019

Wat een geweldige winkel is dit toch!!
Ben al jaren vaste kant! Het assortiment is heel groot, nergens goedkoper en een supersnelle levering!

Liliane 06-11-2019

Super!! De juiste naam gekozen voor deze winkel!
Alles naar wens verlopen en dan natuurlijk de prijs.........super!!
Scheelde voor mijn bestelling tientallen Euro's.
Ga zeker vaker bestellen bij Superwinkel.

Thierry Dewitte 06-11-2019

Een heel vlotte en snelle service. Ook de producten zijn goedkoper den op anders sites. Een aanrader

Maria 06-11-2019

super snelle levering, goed verpakt. Producten waren redelijk in prijs. Dikke duim.

Sophie-Marie 06-11-2019

Voor het eerst gebruik gemaakt van Superwinkel. De levering was snel en de inhoud was precies zoals ik had besteld ;-) Ook de prijs was scherp! Ik kom zeker terug bij Superwinkel!

Miranda 05-11-2019

Snel, zeer ruim aanbod voor scherpe prijzen.
Bij vragen direct een vriendelijk antwoord (via de mail). Keurige levering.
Één tip: stop wat samples bij een aangekocht parfum.

H.Verfaille 04-11-2019

Goede en duidelijke site met voldoende informatie over het bestelde produkt.
Produkt was op tijd bij mij thuis. Blijf zeker produkten bij jullie bestellen.

Ron 03-11-2019

Perfecte afhandeling met bevestiging van bestelling, aankondiging van levering, en track en tracé melding. Kortom heel tevreden.

Keez 03-11-2019

Het bestelgemak, de orderverwerking en de snelle levering stemt mij zeer tevreden, vandaar een 8!

Alex 03-11-2019

Ik had een lekker luchtje besteld, en de volgende dag in huis. Heel erg tevreden.

Willy Van Bijlen 01-11-2019

Leuke en eerlijke omschrijving van het artikel .
Elk artikel dat er besteld wordt , wordt ook automatisch verzekerd dat geeft een fijn gevoel .
De levering is altijd op tijd en correct .

Lucas Van der Wee 29-10-2019

Super prijs/kwaliteit. Stipte levering volgens afspraak. Veilige verpakking. Ruim assortiment.Concurrentiele aanbiedingen.Top service.

John 29-10-2019

Wat kan ik zeggen guy's.. iedere keer als ik iets bij jullie bestel word ik tevreden van...
Goede prijzen, het product wordt zeer snel gestuurd en Top kwaliteit.
Dank jullie Wel en zeker tot de volgende keer.

Yvonne 29-10-2019

Een goede scherpe prijs, goede heldere communicatie en een snelle levering.

Brenny 27-10-2019

Prijs hogedrukreiniger prima. Levering de volgende dag. Kortom fijne winkel.
Ook de klantenservice antwoordde snel en accuraat voordat ik de aankoop deed.

Henk Wetterhahn 24-10-2019

Superwinkel zegt gewoon alles, wat je nodig hebt aan geurtjes het juiste adres.

Fiona 23-10-2019

Goeie producten voor super prijzen. Het is snel verstuurd en betaalbaar. Super blij met heb!

Katrien 23-10-2019

Hele duidelijke site, mijn 2 parfums heel snel ontvangen! Top service!!! Hier bestel ik volgende keer opnieuw :-)

Patrick 22-10-2019

Duidelijke site , en snel . Heel goedkope prijzen en heel snelle levering, gewoon top .

Carola Ham 21-10-2019

Goede service. Product werd geleverd zoals verwacht. En onze dochter was super blij met haar cadeau.

Gladys van der horst 21-10-2019

Ik heb eerder een revieuw geschreven en daar bied ik mijn excuses voor aan omdat ik op het verkeerde been ben gezet. Die mevrouw vertelde mij dat ik molecule 01 niet op internet moest bestellen omdat die nep zijn en alleen bij Skins moest kopen. Vandaar dit bericht om het recht te zetten. Superwinkel is prima. Goede en snelle levering.

-----------------------------------------------------------
Review 6-10-2019:

Ik heb 2x een fles molecule 01 besteld, maar is niet de originele. Ik ruik hen zelf niet en anderen al helemaal niet. Ga volgende keer toch maar duurdere variant kopen. Die ruikt wel iedereen, dan maar wat meer geld betalen. Jammer dat ze pretenderen de originele parfums te hebben.
Superwinkel 21-10-2019

Beste Gladys,

Bedankt voor je eerlijke bericht. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de service en de geleverde producten van Escentric Molecules.

Misschien dat je jouw review van 6 oktober kunt aanpassen of verwijderen?

Alvast bedankt!

Superwinkel

Jouke 19-10-2019

Snelle levering. Deze winkel komt op mij zeer betrouwbaar over, en ik ben verrast door de ruime keus. Excellent.

Jan 17-10-2019

Snelle bezorging. Goed verpakt. Verzekering gratis erbij. Prima product beschrijving

Truusje Bakkenes 16-10-2019

Met spoed cadeautje voor kleinzoon nodig. Telefonisch contact gehad om te vragen of het wetenschapslab wèrkelijk de volgende dag bij ons thuis kon zijn.
Beloofd én gedaan!!! Top.
En ook nog voor een goede prijs.

Mourad 16-10-2019

Nu al 3x besteld bij deze webshop altijd netjes binnen gekregen, geen problemen top winkel

K. 16-10-2019

In het begin huiverig of het wel om een origineel product gaat ( Jimmy Choo EDT) maar de website zag er zo vertrouwd uit plus de recensies! Uiteindelijk toch voor gekozen om te bestellen. Ik had mijn bestelling minder dan 24 uur binnen!
Batchcode gecheckt en inderdaad origineel!!!

Ik zal vaker bestellen uiteraard!
Geen Douglas of ICI Paris voor mij!

Coby Geurts Hazenberg 15-10-2019

Ik ben zeer tevreden als nieuwe klant. Erg vriendelijk te woord gestaan, en perfect naar wens mijn artikel verstuurt. Klasse!!

German 15-10-2019

Zeer snelle levering en een duidelijke website. Ik ben helemaal happy met het product, vooral ook aangezien het een origineel product is die veel goedkoper is dan in de winkel. Zelfs als er een 25% korting in de winkel is, kom ik stukken goedkoper uit bij superwinkel.

Tibbesma wieger 14-10-2019

Ben zeer tevreden over deze winkel niet alleen door de gunstige maar vooral de vlugge levering goed verpakt maar dat het product aan de voor gestelde eisen voldeed zeer goed!!

Jolanda 14-10-2019

Ik had hier al eerder besteld en dat ging zo snel en correct.
Goede en bekwame uitleg van hoe en wanneer je pakketje in bestellinng zat en werd verstuurd!!Top gewoon

Bert 13-10-2019

Het assortiment is iets minder geworden dan toen het nog parfumsuper was, maar de geuren die nog verkocht worden aan heel aantrekkelijke prijzen en supersnel geleverd. Goede opvolging via e-mail. Een aanrader!

Marry 09-10-2019

Stuk goedkoper dan elders, snelle en goede levering. Artikel was goed verpakt

Mirjam de Jong 08-10-2019

Prima winkel. Duidelijk en bestelling is goed en optijd geleverd. Kon tussentijds het afleveradres wijzigen, omdat ik niet thuis was op de dag dat het pakket geleverd werd, erg handig. De prijs was ook goed, goedkoopste voor dit product wat ik kon vinden.

Michiel 07-10-2019

Ze hebben super prijzen die je in de stad never nooit terug kunt vinden en ze bezorgen het ook nog eens gratis.

Barend 07-10-2019

De eerste keer dat ik een bestelling geplaatst heb en dat is zeker voor herhaling vatbaar. Dit omdat de bestelling snel plaats kon vinden, de levering op tijd en exact het product zoals ik verwacht had.

Truus 03-10-2019

Makkelijke site, snelle levering. Laten inpakken in cadeauverpakking, erg leuk!!

Heidie 03-10-2019

Superwinkel,maakt naam waar want de eerste ervaring met Superwinkel was gewoon SUPER!! Super product, super snel geleverd,ik ben super tevreden!

H Samsen 03-10-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat wat ik zocht daar het goedkoopste was
Het bestellen was eenvoudig en het bestelde was er de volgende dag

Pierre VS 03-10-2019

Correcte, volgens de afspraken en snelle behandeling. En de prijs mag er ook zijn!

Saskia 02-10-2019

Meerdere malen besteld en altijd keurig verzorgd en snel in huis. Ik ben er blij mee.

adrien janssen 02-10-2019

snelle en corecte service aan een scherpe prijs,zal niet mijn laatste bestelling zijn geweest.

Gina Van Der Toorn 01-10-2019

Doet zijn naam eer aan! Supersnelle levering zonder problemen. Je krijgt regelmatig een mail om de voortgang van je bestelling te volgen. Toppie!!!

Leonie 30-09-2019

Ben heel blij met jullie.Ik gebruik altijd angel .Heerlijke parfum.Bij jullie goed te betalen.
Is in de winkel erg duur.Ik gebruik dit al vele jaren dus ben blij dat het nu een stuk goedkoper is bij jullie.Bestellen en de andere dag al in huis.Heel netjes ingepakt ook.Top!!!!!
Mvg Leonie

Rob Barendrecht 29-09-2019

Superwinkel biedt een super assortiment, super prijs/kwaliteit, super service en bezorging. Dit zou eigenlijk heel normaal moeten zijn maar helaas meer uitzondering dan regelmaat! Ik adviseer op deze wijze door te gaan dan blijven jullie winkel SUPER.

Gabriela 29-09-2019

Voor de 1e keer bij Superwinkel besteld en het is zeker niet de laatste keer. Originele parfum voor een hele lage prijs, nergens goedkoper. Super snelle levering.
Tot de volgende aankoop,
Gabriela uit Arnhem

Eric van Hemmen 29-09-2019

Ik zocht snel een mooi cadeau voor mijn vrouw. Bij superwinkel.nl zag ik de parfum die ze het lekkerst vind ruiken en ook nog voor de laagste prijs. Omdat ik twijfelde over de kwaliteit (er worden online veel neppers aangeboden) heb ik toch een bestelling geplaatst. De bevestiging en de levering waren zeer snel. Pakket was goed verpakt en de geleverde parfum is een origineel.
Kortom, ben ik een zeer tevreden klant die al een herhaal bestelling geplaatst heeft die wederom aan alle verwachtingen voldeed. Snelle levering, goed verpakt en top product.