Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 300 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

yvon 27-12-2021

Makkelijk om te bestellen, goedkoop in prijs en snelle levering. dus ideaal.

Corry Hogerheijde-Peele 27-12-2021

Goede site, kan alles goed vinden, en de parfum is van een goede prijs, goedkoper dan in een winkel.
Ben zeer tevreden!

Karen 27-12-2021

Een breed assortiment, originele geuren tegen schapelijke prijzen. Snelle afhandeling van de bestellingen. Dit is mij zoveelste bestelling via Superwinkel en tot nu toe alles goed verlopen. Jammer dat de winkel geen samples van andere parfums toevoegt. "Actie"

Dj zwolle 27-12-2021

Mooi op tijd en goed geleverd .en de prijs was ook zeer voordelig .zou andere zo adviseren om ook bij superwinkel iets te bestellen.

Mevr. B uit Brunssum 27-12-2021

Ik bestel al jaren alle dames en heren geuren bij Superwinkel vanwege de uitgebreide keuze, de goede prijzen en de snelle en verzorgde levering.

Ineke 26-12-2021

Was verrast door super snelle en perfecte levering! ‘
s Avonds besteld en volgende dag in huis.

Luc Maes 26-12-2021

Ruime keuze, prima prijzen, uitstekende service wat betreft leveringstermijnen:-)

Mijn 26-12-2021

Super goede service en snelle levering.
Je krijgt goede producten voor een goede prijs.

Mickkey 26-12-2021

Snelle levering. Goede prijs. De naam van deze winkel is niet zo aanlokkelijk , maar: don’t judge a book by it’s cover! Helemaal prima! Niks mis met deze winkel!

ME de Mol 26-12-2021

Snelle levering zoals beloofd en de parfums laag in prijs vergeleken bij andere verkooppunten ik blijf klant

Bettt 26-12-2021

Makkelijke bestelling en meerdere goede veilige betalingsopties. Maar werkelijk supervlotte afhandeling en levering. Zelfs rond de kerstdagen. Gisteren besteld, vandaag in huis! Daar had ik niet op gerekend en niet gedacht, maar het was wel zo!,

Riet Penninkhof 26-12-2021

Goedemorgen,had nooit gedacht dat het de volgende al binnen was,ik raad jullie dus bij iedereen aan .

Pieter 26-12-2021

Ik ben uiterst tevreden van Superwinkel.nl: een vlotte bestelling, heel concurrentiële prijzen, snelle levering en een degelijke verpakking. Dit is een top service, waarvoor dank.

Martine 25-12-2021

Ik ben grote fan over Superwinkel.
Er is een grote keuze aan zeer lage prijzen en na enkele dagen is het pakje reeds geleverd.
Ik heb op korte tijd 2 x parfum gekocht en zal dit zeker blijven doen.
Goe bezig zou ik zeggen.

roelr 25-12-2021

Al van het begin klant bij (de rechtsvoorganger van) Superwinkel.nl. Altijd de goedkoopste met de grootste keuze. In het weekend bestellen en niet dinsdag, maar maandag komt DHL de bestelling punctueel op het afgesproken afleveren! Daar kunnen veel (grote)webwinkels nog van leren. Topbedrijf

René 25-12-2021

Supersnelle afhandeling van mijn bestelling en supermooie prijs. Daarnaast een prachtige verpakking en beschermd ingepakt voorverzending. Dat maakt dat ik volgende keer wederom bij de Superwinkel ga bestellen.
Chapeau!

LJ 25-12-2021

Ondanks de lockdown en kerstperiode eerder geleverd! Super fijn! Komt afspraken na, fijne webwinkel en overzichtelijk.

Jannie van den elzen 24-12-2021

Helemaal niks te klagen,de prijs is top de service is top een hele snelle bezorging kort om ik bestel om die redenen altijd bij Superwinkel.nl.

Sowikowski 23-12-2021

Groot aanbod aan parfum tegen scherpe prijzen. Snelle levering. Super tevreden. Ik ben fan

nick 23-12-2021

ik heb parfum besteld. heel goeie prijs en supersnel geleverd. Enorme keuze aan verschillende artikelen.

Celine van Puijenbroek 22-12-2021

Voor mij was t de eerste keer dat ik bij Superwinkel.nl bestelde.
Zelfs in deze superdrukke periode werd m'n pakje 2 dagen later (zoals afgesproken,) thuis geleverd.
Ik ben dus n meer dan tevreden klant en t zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik bestel bij Superwinkel.nl

Altijd op tijd alles binnen goede service 21-12-2021

Zo blij met de service inpakken.
Alleen jammer geen gebruik van alles ,alleen jammer niet voor al mijn bestellingen inpak niet gelukt
Ik begrijp wegens drukten maar had al miJn kadotjes daarop gerekend heel jammer

Edith 21-12-2021

Heldere duidelijke en vriendelijk ogende winkel met zeer scherpe prijzen t.o.v. andere winkels. Superwinkel dus!

Marco 21-12-2021

Nog nooit zo makkelijk mijn spullen gezocht en gekocht ,binnen 24 uur geleverd gekregen en dat in de drukke december maand
Top en bedankt

jolanda van der meijden 20-12-2021