Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ellen janssen 03-01-2022

De prijs is aantrekkelijk,en de afhandeling goed.
Ruim keuze aan producten, ik ben tevreden.

Ans Klarenbeek 03-01-2022

Toevallig op deze site terecht gekomen toen ik een geurtje zocht. Eenvoudig te bestellen. Levering de volgende dag. Precies te volgen. Keurig verpakt. Ook de betaling via de website snel geregeld.

Hans 03-01-2022

Zeer snelle verwerking van bestelling ondanks drukte. Levering volgens afspraak

Radjesh 03-01-2022

Heel snelle levering , vandaag besteld en de volgende dag al in huis . Service is top .

Brigitte 02-01-2022

Ondanks de mega drukke tijd kwam alles op tijd aan! Goede spullen, ruime keus en schappelijk geprijsd en alles op voorraad!!!

Tim 02-01-2022

Super service. Heel goede prijzen. Tijdens feestdagen is de bezorging op zijn best. Geleverd wanneer beloofd.

Carolien 01-01-2022

Heb deze week parfum bij jullie gekocht. Heel veel keus, correcte prijs en supersnelle levering. Heb het aan al mijn vriendinnen aanbevolen. Een aanrader.

Romina 01-01-2022

Super snelle service, al een aantal keren besteld en altijd netjes op tijd en nu ook nog mooi ingepakt voor de verjaardag van mijn man op 1 januari.

Ness 31-12-2021

Altijd veel keus uit leuke persoonlijke cadeaus en heel snel geleverd! Ook de prijs is prima betaalbaar.

Emmy Nales 31-12-2021

Alle producten keurig op tijd geleverd en precies te volgen hoe laat je ze kunt verwachten. Helemaal te vreden !

Marian 31-12-2021

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen. Voordelige prijzen. Snelle bezorging.

Hugo 29-12-2021

Duidelijke omschrijving product en een snelle levertijd (en dit in de kerstperiode!)

Sweetie 29-12-2021

Altijd de moeite waard om het product op de site van Superwinkel te bekijken de prijs zal je verbazen waardoor de bestellen vaak volgt. De site loodst je erdoorheen, verschillende betaal opties en de verzendkosten ligt aan het bedrag van bestellen/kan gratis worden. Graag geziene site…..

Freek 29-12-2021

goeie kwaliteit tegen lage prijzen.
vergelijk altijd de prijzen met andere winkels en is bij Superwinkel 9 van 10x goedkoopste.
plus altijd snelle verzending en groot assortiment

Roel Bakker 29-12-2021

Leveren correct, snel en netjes verpakt- doorgaan!
Hebben een mooie collectie en zijn niet de duurste.

Xantippe 29-12-2021

Waardeloos. Bestel een klerstkado speciaal bij Superwinkel die beloven voor de kerst te klunnen leveren. Nog altijd niets binnen, geen bericht over vertraging, niets. Geld wel afgeschreven. En dus emails versturen met de vraag hoe ik deze winkel ervaar....
Superwinkel 29-12-2021

Beste Ewout,

Vervelend om te horen dat het pakketje niet is aangekomen. Onze excuses voor de vertraging.

Meteen nadat je vandaag contact hebt opgenomen met onze klantenservice, hebben wij je een nieuw pakket toegestuurd. Deze mag je morgen verwachten.

Superwinkel

Anja Huren 29-12-2021

Ik heb al verschillende keren parfums besteld.
Maar hebben een hele goede service en ook echt altijd op tijd in huis .
Kan het iedereen aanraden.

Tjesney 28-12-2021

Praktisch de beste service die er is. Zo goed als de goedkoopste prijs op de markt + levering dag nadien. Zo hoort het!

Li 28-12-2021

Snelle levering en goede communicatie. Vorig keer had DHL mijn pakket kwijt geraakt, gelukkig was superwinkel heel professioneel en meelevend.

Ness 28-12-2021

Altijd de beste parfums voor een hele voordelige prijs. Nergens goedkoper dan bij superwinkel. Ook kun je ervoor kiezen dat je het als een cadeau verpakt krijgt, erg leuk! Al met al is superwinkel een echte aanrader voor de beste parfums voor een lage prijs!

Isabel 28-12-2021

Heel veel keuze op de website, je vind het product nergens goedkoper en een supersnelle levering.

Stef 28-12-2021

De bestelling gedaan en gelijk de volgende dag in huis. Dat noem ik nog eens en shoppen

Sylvana Steverlinck 27-12-2021

Vooral de prijs is super. Ook de keuze dat je kan maken. Cadeau verpakking prachtig. Zeker een aanrader

Ron 27-12-2021

Snel geleverd in deze tijd! Ook mede namens de bode dienst. Prijs prestatie geweldig. Duidelijke site. Echt alles goed.

De Schampheleire 27-12-2021

Leuk winkelen, vlot gebruik van begin tot einde inclusief bestellen. Levering ook aanvaardbaar, alleen meding daarontrent kan nog beter.