Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Sita 13-02-2022

Kreeg melding: pakketje bezorgd maar heb niks gekregen. Extra bij deze winkel besteld zodat ik dag erna zou krijgen. Nu moeten ze een onderzoek starten bij dhl en dat duurt een paar werkdagen. Wat een slechte service! Omdat dhl niet levert ben ik nu de dupe.

Frits 10-02-2022

Koop al diverse jaren bij deze shop en in alle opzichten met volle tevredenheid. Gebruiksvriendelijke en duidelijke webshop, uitstekende producten met voordelige prijzen, altijd snelle levering in degelijke verpakking. Top shop.

Malou 09-02-2022

Ik vind Superwinkel een hele fijne online winkel. Superwinkel heeft altijd alle producten voor een hele gunstige prijs. De website is erg gebruiksvriendelijk en voorzien van realistische reviews. De snelle levertijden zijn ook echt heel erg fijn. Vaak de volgende dag al in huis. Superwinkel blijft voor mij de nummer 1, ik bestel echt al mijn parfum hier. Veel voordeliger dan ergens anders.

Anna 02-02-2022

Het is een fijne website die erg duidelijke is. Daarnaast zijn het goede prijzen en ook nog snel geleverd :)

Obiwan 01-02-2022

Voor mijn parfum betaal ik hier de laagste prijs. Daarnaast wordt het pakketje keurig de volgende dag bezorgd door DHL. Alles gebeurt conform de aangegeven procedure. Nooit enig probleem ondervonden bij deze organisatie.

Nicole 31-01-2022

Mooie en overzichtelijke website, goede aanbiedingen, snelle verzending en goede service. Je heb je bestelling de volgende dag al in huis en is netjes verpakt. Ik verveel deze website aan iedereen!

Mandy Smeets 31-01-2022

Hier vind ik altijd de parfum die ik zoek aan de goedkoopste prijs. Een dag na de bestelling wordt die al geleverd.

Gerrit van de Bult 31-01-2022

Ruime keuze, goede prijzen, duidelijke omschrijving van het product en levering op de afgesproken tijd. Al vaak producten besteld bij deze shop en nog nooit teleurgesteld. Ik hoop nog jaren klant te kunnen blijven.

Indy 27-01-2022

Superwinkel levert snel en heeft een groot assortiment aan geuren met hele leuke aanbiedingen.
Daar maak ik graag gebruik van. Er staat altijd een duidelijke omschrijving van de geuren zodat je op basis daarvan kan zien of een geur bij je hoort of bij een persoon voor wie dit bestemd is. Echt een aanrader.

Mw. Bras 26-01-2022

Alles was keurig, de bestelling is netjes op tijd geleverd en was goed verzorgd.

Elke 26-01-2022

Zeer snelle levering, verpakking was in orde, artikel was helemaal zoals beschreven.
Super tevreden van superwinkel.nl!

Ineke 25-01-2022

Ik koop al enkele jaren bij Superwinkel.nl. Veel keuze, ook bv. geuren die moeilijk te vinden zijn bij andere winkels. Bestellen gaat eenvoudig. Goede communicatie tijdens het bestelproces. Achteraf betalen behoort tot de mogelijkheden. Producten zijn prima geprijsd, regelmatig heel goede aanbiedingen.

Remmie 24-01-2022

Ik heb niks aan te merken op Superwinkel.nl. Het enige dat mij stoort is de bezorging door DHL. Hier kan Superwinkel.nl niks aan doen. Zou hier zo me volgende parfum weer bestellen en om me heen mensen adviseren om hier een bestelling te plaatsen

ED TOLSMA 23-01-2022

LEKKER SNEL EN GOED AFGELEVERD. BESTELLING GEPLAATST VIA BOL.COM EN 2 DAGEN DAARNA PAKKETJE AANGEKOMEN. MAILVERKEER WAS HEEL DUIDELIJK EN HELDER. EEN AANRADER VOOR MIJ EN ZAL ZEKER NOG VAKER IETS BESTELLEN. GA ZO DOOR.

JdN 22-01-2022

Goed assortiment, service gericht, snelle verzending!
Het was mijn eerste bestelling, maar mogelijk niet de laatste.

MilenaM 22-01-2022

I received a fake perfume. They do this very well as the packaging is really well done, but the smell has nothing to do with the real thing. It smells like alcohol and evaporates really fast. I read other negative reviews (when it was too late, obviously) and saw that a lot of people had the same problem. Of course, the costumer service is denying all this and will never give you your money back. I went to the shop (again) to smell the perfume in question. What superwinkel.nl sentme is a fake without doubt!

Annelies 20-01-2022

Heel tevreden erover..en de bestelling is er al binnen 1 dag..super...wat een service!!👍👍👍👍

R Troubleyn 19-01-2022

Duidelijke website. Snel besteld en betaling snel en makkelijk afgehandeld. Levering de dag nadien! Top

Peter 19-01-2022

Prima service, uitstekende prijs en vlotte levering. Ik zou een 10 kunnen geven maar dat ene puntje hou ik voor mezelf 😉

Cosmetica voor de man 18-01-2022

Goede overzichtelijke webshop, uitgebreide beschrijving over het artikel en
perfecte afhandeling ( vandaag besteld morgen in huis) ben zeer tevreden en
kan het ieder aanbevelen

Kristof 17-01-2022

Heel snelle levering naar België, authentiek product met hoge korting! Aanrader!

Leo R 16-01-2022

Prijs/kwaliteit is uitstekend. De eau de Toilette van Opium is binnen 1 dag geleverd en dat was mooi op tijd voor de verjaardag.

Jos 16-01-2022

Site werkt top! Duidelijke omschrijving van de produkten, eerlijke reviews en wat ze beloven wordt ook waargemaakt. Iets wat niet voor alle websites en hun beloften gezegd kan worden.

Melika 15-01-2022

Ik bestel parfums voor mijnzelf en mijn man altijd hier, super service en snelle levering!!

Sadek Almousawi 15-01-2022

Het is een top winkel! Ik had parfum besteld voor mijn moeder, vanwege haar verjaardag binnen kort is en de pakketje was volgende dag al in huis! Nu alleen nog de cadeautje verstoppen, zodat ze er niet achter komt.😅

Maar echt een goede winkel kan niet wachten tot haar verjaardag om te zien wat ze ervan vindt!