Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandy 24-03-2020

Wel ik heb nooit eerder parfum online besteld maar dacht laat het proberen ennnnn ik heb geen spijt ik ben superrrrrrrr duperrrrrrrr blij met mijn aankoop is is 100%echt gewoon tegek ik kreeg het heel snel dus ik raad ze aan goede eerlijke winkel

Nancy 23-03-2020

Toen ik de prijzen van de producten zag was mijn eerste gedachte "dat is te mooi om waar te zijn, dat kan niet!"
Na het lezen van de reviews had ik al wat meer vertrouwen, maar toch.
Ik heb het toch eens getest en ongelooflijk maar waar het echte spul aan een heel lage prijs. Vlugge en correcte afhandeling. Zeker voor herhaling vatbaar!

Marion van der Graaf 23-03-2020

Geweldig. Veel voordeliger da andere winkels. Producten besteld, onmiddellijk bevestiging vd bestelling gekregen, gevolgd door track and trace code en levering reeds de volgende dag. En dat tijdens deze Corona-crisis. SUPER

Rousseau Caroline 23-03-2020

Snelle levering, behulpzaam personeel en prijs/concurrentie..de beste prijzen

Go 23-03-2020

Top, vlotte service. Overzichtelijke site en schitterende prijzen. Kortom top

Wilma Bakker 22-03-2020

Hele leuke gebruiksvriendelijke site. Ik heb voor deze site gekozen omdat de parfums die ik gebruik op jullie site vaak op voorraad zijn en een stuk goedkoper. De levering is zeer snel. Binnen 1 a 2 werkdagen! Kortom echt een aanrader!
Ik blijf bij jullie bestellen!!

Manuel 21-03-2020

De ene dag besteld. De volgende dag geleverd. Makkelijk betalen via Ideal. Product was goed beschermd verpakt. En via email goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces met track en trace code. Niks op aan te merken.

Ries 20-03-2020

Duidelijke website, zeer snelle levering, bezorgpunt naar keuze
vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag op te halen !
Keurig in kadoverpakking, klasse voor herhaling vatbaar !

Han 18-03-2020

het was zeer eenvoudig besteld en de goede producten werkelijk supersnel geleverd!

aggie 17-03-2020

de superwinkel bezorgd perfect de bestellingen snel en goed verzorgd! de bezorgers zijn vriendelijk en attent!! Ik kan dit aan ieder aanbevelen!

Ano 16-03-2020

Snelle levering, en overzichtelijke site. Alleen jammer dat er niet snel op mijn vraag werd gereageerd die ik via de chat stelde. (Langer dan 1,5 dag)

Suzanne Visser 16-03-2020

Snelle service, snel geleverd. Wat dat betreft prima. Parfum lijkt wel eerder te vervliegen en anders te ruiken ( is mijn favoriete parfum) ik denk dat het nep is.

jeannine 14-03-2020

ongelooflijk hoe goedkoop de parfum daar is.Supersnelle en gratis levering,bijna te mooi om waar te zijn.Alles verloopt correct en snel.Ik beveel het iedereen aan!

Natascha 10-03-2020

Voor het eerst besteld en echt super tevreden. Volgende dag al in huis ysatis givenchy
Had dit luchtje al lang niet gedragen dus super blij het hier gevonden te hebben voor een mooie prijs.
Erg tevreden en kom zeker weer bestellen hier

elvira de boer 09-03-2020

De site is gebruiksvriendelijk. Het product dat ik heb besteld is prijstechnisch goed en ik ben tevreden over de snelle service en betaling achteraf.

Jolanda 09-03-2020

Maakt ieder woord waar superwinkel en supersnelle levering. Gebruiksvriendelijke
site. Zeker aan te bevelen.

Diana 08-03-2020

De laagste prijs voor mijn lievelingsparfum en snel geleverd. Meer moet ik niet hebben.

Wim Hazelaar 05-03-2020

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst en dan ook zeer tevreden met de afhandeling en de beloofde levertijd.
Voor mij zeker een aanrader!!!!!

Rick Van Reij 05-03-2020

Snel en keurig geleverd, en natuurlijk de prijs een stuk goedkoper dankzij deze site.

Chris 04-03-2020

Alles perfect in orde, echt niets op aan te merken. Een kleine tip: steek er kleine staaltjes bij als cadeau.

Jo 04-03-2020

Snelle levering. Product goed verpakt. Geen negatieve punten of aanmerkingen.

N 03-03-2020

Heerlijke parfum gekocht die ik normaal altijd te duur vind. Toen kwam ik superwinkel.nl tegen en daar was de parfum te koop voor een leuke prijs! Meteen besteld en de volgende dag binnen :)

Neel 03-03-2020

Superwinkel, heet niet voor niets zo, super goedkoop, supersnel geleverd, en super lekkere geuren

L.Klepke 02-03-2020

Leuke shop, eenvoudig om een bestelling te plaatsen . En een snelle levering.

M Schillemans 02-03-2020

Levering keurig op tijd . Veel keuze en voordelig . Goede beschrijving van de parfums .

Dede 01-03-2020

Deze shop is zeker aan te bevelen, want ze zijn erg goedkoop en leveren desondanks heel veel kwaliteit. Een bestelling plaatsen is zeer eenvoudig via een duidelijk menu. Vervolgens word je op de hoogte gehouden via de mail wanneer de bestelling geleverd wordt. Dat gaat ook heel snel.
Ze zijn hun naam waard, echt een superwinkel 😃

R. de Vries 26-02-2020

Gekozen om het super voordelige aanbod. Verrast door de super snelle levering. Een website om te onthouden en gebruik van te maken!

Gijs 24-02-2020

Een zeer grote keuze met over het algemeen goede prijzen. Levering was echt snel en het zat ook uitstekend verpakt. Met toeval hier terecht gekomen, maar zeker niet de laatste keer.

Jacqueline 19-02-2020

Lage prijzen, nette levering. erg tevreden. Ik zou in ieder geval even op deze site kijken voordat je iets gaat kopen.

Henk 19-02-2020

Prima prijs, Bezorging volgende dag. Kortom, zeer tevreden en kan dit op grond van deze ervaring dit bedrijf zondermeer aanbevelen.

Elfrida Canters 19-02-2020

snelle en juiste levering . Duidelijke en eenvoudige website veel soorten artikelen

Toine 19-02-2020

super service , snelle levering zo als aan gegeven Top ik zou het iedereen aan kunnen bevelen echt een aanrader

Tanka 17-02-2020

goed assortiment, beduidend goedkoper dan in de reguliere winkels. Snelle levering, zoals vermeld en keurige bezorging (ook als je niet thuis mocht zijn)

Es 17-02-2020

Vraag over een parfum, binnen ongeveer twee dagen een tevreden antwoord. Parfum besteld en de dag erna binnen! Parfum is van goede en originele kwaliteit en niet oud (1 jaar ongeveer). Zeer tevreden en zal er nog eens bestellen.

Wabo 17-02-2020

Duidelijke website, veel producten tegen zeer scherpe prijs. Leveringsdatum was ook helder bij bestellen en is keurig nagekomen. Alles goed verpakt.

Dennis 17-02-2020

Snelle levering en goede prijzen. Vanaf €30 gratis verzending. Dat scheelt ook weer. Tot de volgende aankoop.

Bep Wilting 16-02-2020

snelle levering en een stuk goedkoper als andere parfum winkels!! Dus ik beveel deze winkel aan!!

Melanie 16-02-2020

Zeer goede prijzen, snelle verzending!
Pakketje komt netjes aan, goed verpakt!

Gina 15-02-2020

Prima webshop, uitgebreide keus. Ik zocht een heel specifiek geurtje en dat vond ik hier. Snelle levering.

johanna46 15-02-2020

supersnelle afwikkeling van je besteling goede informatie en een zeer goede bezorging bij dhl punt,in almere ,ben erg blij met jullie,groetjes adriaan verwoerd almere

Magdalena 13-02-2020

Ik was op zoek naar een cado voor mijn man. prijzen zij veel lager dan bij de andere webwinkels. hele goeie service,snel.vlg dag thuis bezorgd.zeker ga ik terug naar de website!nogmaals bedankt!

Laura 12-02-2020

Super tevreden! De bestelling was ook echt super snel geleverd en de goedkoopste prijs.

Connie 10-02-2020

Ik heb deze website gekozen omdat de prijzen hier behoorlijk lager liggen dan in de winkels.
Toen wist ik nog niet dat de verzending supersnel zou gaan want de volgende dag kon ik het pakje al ophalen bij DHL. Ze communiceren heel goed over de status. Ook is er heel veel keuze en je kunt hier een VVV card inleveren

gerry 08-02-2020

prima winkel, gebruiksvriendelijkheid is helemaal goed en de levering was bijna binnen de tijd!

Monique 07-02-2020

Snelle bezorging, makkelijk te bestellen, keurig binnen de afgesproken tijd, alles was top....

Superwinkel.nl 07-02-2020

Ik ben via mijn zus (die al jaren bij jullie shop besteld ) op jullie site terecht gekomen. Het is een duidelijk en overzichtelijk . Je wordt goed op de hoogte gehouden vanaf wanneer het is verstuurd tot op de dag dat het wordt bezorgd. Ik ben zeer tevreden en zal ieder aanbevelen om bij jullie shop te bestellen.

C 07-02-2020

Makkelijk product te vinden en voor een mooie prijs (goedkoper dan elders) heel uitgebreid assortiment.
Snelle bezorging en netjes en goed verpakt.

Mevr. M. van Kempen 06-02-2020

Goede en snelle levering. Bij afwezigheid laar pakketbezorger het pakje bij de buren achter.
Product prima. Zeer goede service!

Stefi de Bruin 06-02-2020

Ik ben erg tevreden met de 0laplex shampoo en conditioner na het wassen van het haar en het aanbregen va de conditioner, als een pasgeboren haar. Super en prijs is ok goed.
Groeten Stefo

Cora 05-02-2020

Mooie aanbiedingen en snelle levering. Je wordt op de hoogte gehouden van het tijdstip en datum van levering. Goed verpakt.