Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kelly 09-03-2022

Hele slechte klantenservice, oplichters, beschadigde producten leveren en vervolgens jou daarvoor beschuldigen. Ze lossen het niet op en je geld is weg.

M van wijngaarden 08-03-2022

Prima shop. Alleen dhl belooft vrijdag tussen 10 en 15 uur te bezorgen, dat gebeurt niet. Geen bericht we komen niet. Wel zaterdag een mail met tussen 10 en 15 uur komen we. En dan komen ze ook wel. Dat was wel jammer.

Paul 07-03-2022

Snelle service e duidelijke communicatie. Alles klopt, en dat geeft een fijn gevoel. Vandaar dat ik telkens een herhalingsaankoop doe.

C.L.M. Smit 06-03-2022

De bestelling is prompt en top afgeleverd. Het product " red door" had ik er al eerder besteld en dat ging ook top!

Do 05-03-2022

Niets dan positieve ervaring: vlotte en correcte afhandeling van de aangekochte producten,die ik bij vrienden en familie overal aanbeveelt. Snelle verzending! Een tevreden klant👍

Laura 02-03-2022

Super Snel, Makkelijk bestellen, bevestiging in mijn mailbox.
In de avond besteld en de volgende ochtend netjes verpakt bezorgd
Al met al Super”Winkel “

Miruna 01-03-2022

Levering in minder dan 24h. Heel tevreden. Betere prijzen dan bij andere winkels! Toppie!

Janne van der Wedden 01-03-2022

Ik vind Superwinkel helemaal SUPER, elke keer als ik er iets bestel en dat is bijna altijd parfum.
AL jaren profiteer ik dus al van de SUPER-lage prijzen en ook de bezorging de volgende dag is SUPER!!!
Superwinkel BLIJFT mijn favoriete winkel!

mvs 01-03-2022

de geur komt overeen met de beschrijving en supersnelle levering ook de prijs was heel vriendelijk en ik ben van plan de volgende keer ook weer hier te bestellen

GBL 01-03-2022

Super leuke shop met een ruim assortiment en leuke aanbiedingen. De bestelling ook echt de volgende dag geleverd en netjes verpakt.

Jan 25-02-2022

Supersnelle en nette bezorging. Het ging om mijn favoriete Ralph Lauren Safari die bijna nergens meer te krijgen is. De eau de toilette was keurig verpakt in een doos met Sealed Air. Ook nog even een datum check op checkfresh gedaan en de Safari was niet ouder dan een jaar! Echt super!

amdro 23-02-2022

Topproducten voor een heel goede prijs, reeds jaren lang een heel tevreden klant

Suzy 23-02-2022

Superwinkel heeft een grote keuze aan parfums. De prijzen zijn voordelig, de levering snel en correct. Mooi en degelijk verpakt. Een echte aanrader voor al je schoonheidsproducten.

Dhondt Marc 23-02-2022

Goed dag , de leveringen waren perfect op tijd en zeer goed uitgevoerd en geleverd .
BEDANKT

Monique 22-02-2022

Een zeer breed assortiment verzorgings en luxe producten. Vaak de beste deal t.o.v. andere webwinkels. Supersnel geleverd: de volgende dag goed verpakt in huis. Ook fijn: de mogelijkheid om het pakketje bij een service punt te laten afleveren. Ik kijk altijd eerst even bij Superwinkel als ik iets nodig heb alvorens ergens anders te kijken.

Wil Learbuch 22-02-2022

Prijsvergelijking gedaan , en was het voordeligste.
De levering was snel ,en keurig verpakt .

A v Rooij 22-02-2022

Snel geleverd,goede kwaliteit /prijsverhouding!! zeker een aanrader!!! Zal zeker weer bij superwinkel bestellen de volgende keer!!!

rita 22-02-2022

het is snel geleverd,tegen andere websites was dit heel snel heel tevreden ook,en een mooie prijs

Safira 21-02-2022

De prijs is stukken lager dan bij Douglas en het werd supersnel verzonden!
Hier ga ik vaker bestellen!

ikke 21-02-2022

Reuzegoed die Superwinkel met veel voordelige koopjes en supersnelle levering . Bedankt daarvoor !! Vorige week parfum van Helene Fischer gekocht en ben daar reuzeblij mee , zalige bloemengeur , om vrolijk van te worden in deze wat donkere en onaangename tijden .

Conny 17-02-2022

Superwinkel en supersnelle bezorging!!

Netjes verpakt, ben zeer tevreden en de prijzen zijn ook nog eens superlaag!

Wil 16-02-2022

Zeer duidelijke informatie, zowel bij het bestellen als ook de verwerking ervan. En bovendien snelle levering en alles keurig verpakt.
Kortom: helemaal TOP!

Mandy 16-02-2022

Snelle levering, duidelijke site en vaak ook voordeliger! Paar keer al wat besteld en tot nu toe allemaal positief!

Ruud 15-02-2022

Snelle levering overzichtelijke factuur .
Product was zoals ze het aanbieden.

Daphne 14-02-2022

Snelle levering, super prijs!
De goedkoopste in het gewenste artikel. Goed op de hoogte gehouden van de verwachte levering.