Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Steve Keysers 04-04-2022

Perfecte leveringsdienst, gemakkelijke website, fantastische en super aangename begeleiding en raadgeving door de medewerkers!

Alexander 03-04-2022

Superscherpe prijzen voor de real deal! Bovendien ook nog snelle verzending! Wat wil een mens nog meer?

Florianne 03-04-2022

Fijne eerste ervaring, was op zoek naar een parfum en had zelf nog nooit van Deloox gehoord. Kwam er door het zoeken uiteindelijk op terecht en vele malen goedkoper dan bij andere aanbieders, plus hele snelle levering. Dus al met al zeker aan te raden!

Nina 03-04-2022

Beste prijzen van producten in vergelijking met andere webshops, duidelijke en fijne website in het gebruik. Contact met klantenservice heel erg goed en super snelle verzending volgende ochtend al in huis!

bg 31-03-2022

Ruim assortiment tegen goede prijzen, eenvoudige ordering en betaling, snelle levering.

jill 30-03-2022

Een super winkel, met super deals!! En een ruim assortiment, ik ben helemaal fan!

Ouarda 30-03-2022

Fijne webwinkel waar je lekkere geuren tegen een voordelige prijs kan bestellen.
Ook heb je de geur snel in huis, ik zal hier zeker weer een keer bestellen!

Henny 29-03-2022

Prijs is zeer concurrerend. De levering vlot en de parfum was erg mooi in cadeau verpakking verpakt. Kortom; zeer tevreden.

Patricia 29-03-2022

Altijd huiverig of de beloofde bezorgmoment daardwerkelijk wordt nagestreefd. Zeker als nieuwe klant...Top hoe mijn eerste bestelling is verlopen. Op tijd en.. Prachtig in kadoverpakking geleverd.

Jose 29-03-2022

Koop al jaren op dit adres en ook nu de naam veranderd is: nog steeds dezelfde goede service

TOP!

Jeannette Hiemstra 27-03-2022

Ik ontdekte jullie site via een zoekmachine een aantal jaren terug. En sindsdien ben ik altijd bij jullie blijven bestellen. De site is overzichtelijk en makkelijk om iets te bestellen. Je besteld, je vult je gegevens in en je betaald… en het mooie is ? geen dagen of weken wachten, maar de volgende dag al in huis. En ?? Stukken goedkoper als op de andere sites. I love it ❤️

Tomatita 24-03-2022

Ik koos voor deze shop vanwege de mooie aanbieding van wat ik zocht. Er stond: "vóór 22.00 uur besteld, morgen in huis!" ik bestelde om 21.00 uur, en inderdaad was het de volgende dag al in huis!

N.Noorafrooz 24-03-2022

Ik vind het kwaliteit super goed en Prijzen echt goedkoop en ik vind het bezorgen ook supersnel
Ik ben echt tevreden.
Al vast bedankt

annemarie 24-03-2022

Goede prijs, super snelle en accurate levering; voor 22 uur besteld , de volgende dag in huis. Moest alleen even wennen aan de naam, die geeft nog geen vertrouwd idee.

Kevin 23-03-2022

Zocht een specifieke aftershave, kon deze op Deloox het goedkoopst vinden en ook nog met een erg snelle levertijd! Ik zal voortaan weer mijn producten bij jullie inkopen.

Vanessa Vanhaesebrouck 23-03-2022

de bestelling was er de dag na de bestelling en was goed ingepakt een zeer goede service

Ouafa 22-03-2022

Handige site, groot aanbod. Verschillende merken. Veel goedkoper en snelle levering.

Marian Tijms 21-03-2022

Een goede prijs voor de Lancaster zonnebrand dagcreme.
En een vlotte aflevering.

Martin 20-03-2022

Mooie en duidelijke site voor het maken van de voor jou beste keuze. Wat het speciaal maakt is de verschillende afmetingen met bijbehorende prijs. En die prijs is echt super concurrerend ten opzichte van anderen. Echt top! De levering was supersnel! Onwijs tevreden.

jose 20-03-2022

Duidelijke overzichtelijke en professionele website waardoor je je producten snel kunt vinden en kunt bestellen. Levering meteen binnen de aangekondigde tijd. Tussentijdse updates van de status van bezorging. Geen score 10 omdat ik had gehoopt dat de producten met kartonnen bescherming in het doosje zou zitten ipv plastic materiaal.

Samantha 14-03-2022

Super winkel!!
De naam zegt het al.
Snelle levering goeie producten.
Ben zeer tevreden

Hasan 13-03-2022

Het is gewoon een top en super winkel leuke aanbiedingen goed en snelle service
Ik ben echt blij mee met deze top winkel 👍

Bompi 10-03-2022

Snelle, helemaal correcte en prima verpakte levering van de gewenste producten, en dan ook nog aan een zeer interessante prijs.
Een aanrader !
Een zeer tevreden klant.

Peter 10-03-2022

Correcte en vlugge afhandeling. Duidelijke en interessante prijzen. De verzending is gratis bij een aankoop boven de 30 €.
Vlotte communicatie.

Kelly 09-03-2022

Hele slechte klantenservice, oplichters, beschadigde producten leveren en vervolgens jou daarvoor beschuldigen. Ze lossen het niet op en je geld is weg.