Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Geert 17-05-2020

Zeer snelle en correcte levering. Voor eerste maal besteld. Correcte prijzen. Zekeer aan te bevelen bij vrienden

David Iitula 14-05-2020

Fast and efficient service - always communicated about the delivery. Items were delivered as expected

luc v. 13-05-2020

Correcte en vlugge bediening. Goede en eerlijke prijs voor het gekozen product.

Tb 13-05-2020

Superwinkel heeft super veel keuze
Superwinkel heeft super scherpe prijzen
Superwinkel heeft exclusieve parfums
Superwinkel is erg klantgericht

Ensar 13-05-2020

Het is echt een goede website je kan de beste parfum make up en van alles en nog wat voor heel goedkoop kopen levering is heel snel ben er heel tevreden mee

José 13-05-2020

Hele goede prijs! En snel geleverd ondanks de corana crisis. Top👍
Ik zal er zeker weer bestellen!

Christien 12-05-2020

Ruime keuze
Vriendelijke prijzen
Prima service
Bestelde product was er de volgende dag
Gemakkelijke site
Hier ga ik zeker vaker bestellen

Agnes 11-05-2020

Dit is een webshop naar mijn hart. Zeer overzichtelijk,vlot switchen, duidelijke beschrijvingen, heel accuraat. Ineen mum van tijd heb je alles tot in de puntjes afgewerkt en daarbij nog een zeer snelle perfecte levering. Top!

Marja 11-05-2020

Gevonden via Google toen ik een product zocht.
Was voordelig, veel keus en had goede recensies. Kreeg supersnel een.bevestiging van mijn bestelling en precies zoals beloofd het product de volgende dag geleverd!! Top. Ben zeer tevreden.

Regine De Jong 09-05-2020

In deze tijd met overbelasting van post versturen had ik mijn bestelling binnen 24 uur in huis.

Johan 09-05-2020

Prijs-kwaliteit perfect. Levering conform afspraak. Beveel superwinkel.nl van harte aan

Gerben 08-05-2020

Ik had Jardin de Bagatelle van Guerlain besteld. Aangegeven stond 1-5 werkdagen. dat was op 28 april. Op 4 mei nog niets gehoord, geen bericht over wanneer het aan zou komen. Antwoord was dat het in huis zou komen dezelfde dag. Elke dag de status van mijn bestelling gevolgd en tot op 8 mei was het niet aanwezig, Maar op een enkel bericht na, op 5 mei, dat het niet op voorraad was. Op 6 mei weer gebeld en volgens hen zou het in het magazijn aangekomen zijn, Tja, u raadt het al, natuurlijk was het niet aangekomen. Vandaag, 8 mei nog maar eens gebeld en wederom was het niet aanwezig, Geannuleerd. Moet nog maar zien of het geld terug komt
Superwinkel 08-05-2020

Beste Gerben,

Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik begrijp het wel, aangezien je bestelling inderdaad niet op tijd geleverd kon worden door ons.

Je hoeft niet bang te zijn dat je je geld niet terugkrijgt. Dit wordt dezelfde dag nog teruggestort op je rekening.

Onze excuses voor het ongemak.

Superwinkel

Henk 02-05-2020

Hele goede prijs, super snel geleverd met track and trace en netjes verpakt, dus wat mij betreft wat wil je nog meer.

Claudia 29-04-2020

Ben door een collega terecht gekomen op deze site. Heel mooi assortiment, was heel positief verrast. Makkelijke bestelprocedure en goede communicatie over het bestel- en leveringsproces. Zeer snel geleverd, desondanks Corona. Dik tevreden.

Jbdampol 29-04-2020

Superwinkel heeft aantrekkelijk geprijsde artikelen en leveren snel. Het lukte niet om de volgende dag te leveren zoals op de site staat aangegeven. Maar daarover werd ik keurig over ingelicht.

Tee 29-04-2020

Ik heb heel snel na het bestellen een mail met een track en trace gekregen en de bestelling werd de volgende dag geleverd. De zonnebril was ook nog eens nergens goedkoper! Ik zou hier zeker nog eens bestellen!

Hatice 28-04-2020

Hele snelle levering. De volgende dag werd mijn pakketje al bezorgd. Ben er heel blij mee.

Astrid 23-04-2020

Snelle levering, prima prijs, correcte communicatie. Niks op aan te merken!

Reintje 23-04-2020

Ik ben zoals steeds heel tevreden over de snelle en correcte levering. Is een aanrader

Louis Conjaerts 22-04-2020

assortiment is zeer gevarieerde hebben echt van alles, zelfs aanbiedingen.
Je besteld, betaald en een dag later heb je het bestelde al in huis. dat is echt super.
Ze maken waar waarmee ze schermen, het is een superwinkel

Nelly 22-04-2020

Prima site. heel duidelijk. Geen moeite met bestelling. Geleverd volgens afspraak.

Ann De Bleecker 22-04-2020

Scherpe prijzen, duidelijke handige gebruiksvriendelijke website, correcte en snelle levering.

Tineke van Heck 16-04-2020

deze bestelling heb ik gedaan voor mijn vriendin en was super verrast dat de bestelling zo snel binnen was. Mijn dank daarvoor

Chelsea 15-04-2020

Ik hou van superwinkel!
Ik ben een persoon die niet vaak dingen koopt omdat ik de prijs veel te duur vind, maar door superwinkel heb ik daar geen last mee!
Ze geven juiste producten voor de juiste prijzen weg!

Kalkkrijtje 15-04-2020

Ik was op zoek naar een luchtje van Hugo Boss voor mijn man.
Natuurlijk kijk ik waar ik m t goedkoopste kan krijgen, en dat was wederom bij Superwinkel!
Al vaker besteld en altijd originele luchtjes tegen een zeer scherpe prijs!
Super snel en correct geleverd, en dat in deze tijd, helemaal top!
En ook nog geen verzendkosten, als echte Hollander word ik daar natuurlijk hartstikke blij van 😁

Ingrid 15-04-2020

Keurige shop, goede website. Overzichtelijk, goedkoop en snelle bezorging.
Ga zo door!

DS 14-04-2020

Super snelle service.
Binnen een half uur bericht dat het pakketje klaar ligt voor verzending. De volgende dag al in huis.

Monique 14-04-2020

Ten eerste ben ik heel blij dat Superwinkel mijn favoriete parfum heeft.
Ten tweede vind ik het een fijne site en is Superwinkel heel voordelig.
Oh ja, en een snelle levering.

geen idee 12-04-2020

de duidelijkheid van het gebodene, de prijs van het gewenste, de snelheid waarmee geleverd word
in deze tijd van corona

Dennis Vande Kerkhof 10-04-2020

Super shop, top producten, snelle levering en gebruiksvriendelijke site. Echte aanrader.

Jan v Loozenoord 10-04-2020

Makkelijke shop om in te zoeken. De geuren mochten iets beter omschreven zijn.

Andrea Libbrecht 09-04-2020

Vlugge levering zoals beloofd. Heel opmerkelijke prijzen in vergelijking met de winkels.

Jan Schuur 07-04-2020

Erg gebruiksvriendelijke site, snelle en correcte levering en een geweldige lage prijs voor het aangekochte product.

A.Emons 06-04-2020

goede producten voor een leuke prijs aangeboden.
s,middags besteld de volgende dag geleverd

Ludo 04-04-2020

De bestellingen werd keurig proper en volgens afspraak geleverd alles volgens afspraak zoals bij elke bestelling

Petra 02-04-2020

Eerste keer bestelling gedaan, snelle bezorging, goed verpakt, betrouwbare winkel. Ik ben super tevreden!

Monique 01-04-2020

Heerlijke parfum besteld voor een hele mooie prijs. Perfecte levering de volgende dag.

Bert 01-04-2020

Het bestelde produkt, Armani Code Eau de Parfum, werd snel geleverd in een beschermende verpakking. Heb al eerder bij deze webwinkel besteld en ook destijds was de ervaring positief.

Tamara 31-03-2020

Zeer interessant prijzen goedkoper dan bij ons in België. Zeer duidelijke website. Ik had mijn pakje 2 dagen later in afhaalpunt naar mijn keus. Ik geniet nu van mijn parfum daisy van marc jacobs. Een echte aanrader

Marij Wulms 31-03-2020

Zeer snelle levering . Goede beschrijving producten.Goedkoop en mijn dochter was er ontzettend blij mee. Rondom prima webwinkel.

Onno van der Starre 31-03-2020

Zeer duidelijke webshop. Vandaag besteld en morgen in huis. Goede kleine verpakking.

Fre Pille 31-03-2020

Snelle levering en een hele gunstige prijs, alleen jammer dat mijn 3 grote potten n zo’n grote doos zaten. Was plaats voor 6 potten!

Gerda 30-03-2020

Snel besteld snel geleverd en keurig stootvrij verpakt. Ik kan deze site iedereen aanbevelen.
Het gekochte product is wel 30% goedkoper als.bij mijn reguliere site. Ik kom zeker terug.

muggebeet 30-03-2020

overzichtelijke, goed werkende site, eenvoudig in gebruik, verwerking t/m levering juist en heeeel snel, prettig winkelen voor een fijne prijs

Sophie 29-03-2020

Ik bestelde steeds bij Paris XL tot een vriend mij vertelde dat hij een véél voordeligere site had ontdekt en dat ik daar eens moest kijken... Ik zocht de site op en kon amper geloven dat jullie prijzen zo laag waren voor exact dezelfde parfum bij Paris XL, ongelooflijk!! Ik heb meteen een parfum 200ml voor mijn vriend besteld als dank EN ik heb ook onmiddellijk 2 parfums voor mezelf besteld!! Bpost leverde correct op tijd, en ik kan mijn geluk niet op dat jullie aan zulke mooie prijzen mijn lievelingsparfums hebben. Ik ben klant voor het leven en heb ook vriendinnen al kunnen overhalen om een bestelling te plaatsen. Dat zegt genoeg, hé? Dank je voor deze geweldige producten aan super lage prijzen en tot binnenkort!! Sophie

Mariska 29-03-2020

Ruime keus, vlotte levering en goedkoper dan ergens anders. Een aanrader voor iedereen.

Gerrit 28-03-2020

Ook in deze tijd s avonds bestellen andere dag in huis
En dan nog scheelt het bijna de helft

Super

Lea S. 27-03-2020

Ik heb een eau de parfum besteld bij Superwinkel: Youth Dew van Estee Lauder. Ik had de geur zelf nooit geroken, maar mede door de omschrijving op de website wist ik het zeker: dit is een parfum dat ik heerlijk ga vinden. Na de zoals altijd snelle levering kreeg ik netjes mijn pakje thuisgestuurd, en ik was superblij met mijn nieuwe geur. Echt precies wat ik had verwacht, een parfum dat bij mij past. Ook de recensies op de website waren behulpzaam, ik heb mijn keuze goed kunnen maken, en een volgende keer durf ik het ook weer aan om een mij onbekend parfum te bestellen.

joke 26-03-2020

snelle en nette levering, betaalbare verzendkosten. Minder dan op andere websites.

Rousseau Caroline 26-03-2020

Snelle levering, behulpzaam personeel en prijs/concurrentie..de beste prijzen