Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

seb 16-07-2020

Dior Dolce Garden besteld, netjes de volgende dag in nette verpakking binnengekomen. Onwijs blij met de service and geurtje

Dia Rijnders 15-07-2020

Snelle levering van het juiste product. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Keurige levering, met vooraankondiging via de e-mail! Zeer fijn!

Debbie 15-07-2020

Zeer snelle service met producten voor een hele goede prijs. Netjes verpakt

Guy 15-07-2020

Ruim assortiment, snelle levering ! Prima dus. Voor herhaling vatbaar. Was ook niet de eerste maal dat ik Superwinkel inschakelde voor een aankoop.

Zj 15-07-2020

Zeer ruime keuze qua aanbod van parfum en cosmetica.
Ik bestelde 2 parfums waarvoor ik normaal gezien meer dan €100 zou betalen. Op superwinkel.nl vond ik deze voor een veel goedkopere prijs.
Ik bestelde deze op donderdag en de dag erna was mijn pakket al afgeleverd. Super service!

Criske 14-07-2020

Superwinkel, houdt aan hetgeen wat zij beloven. Op eerste p!aars de beste prijs, ten tweede een supersnelle levering. En tot slot het bestelproces was heel eenvoudig en er zijn voldoende betalingsmogelijkheden. SUPERWINKEL zeker aan te raden, zeer tevreden.

Diederik 14-07-2020

De prijs was doorslaggevend. Ik kende jullie niet. Levering was bijzonder snel en ik was zeer tevreden

Sien 14-07-2020

Keurige levering. Alles verliep soepel en snel. Bovendien ook goede prijs kwaliteit verhouding l.

Jolanda 14-07-2020

Topwinkel hoor! Had een 100 ml eau de parfum voor mijn dochter besteld; was een bodemprijsje en keurig geleverd binnen 24 uur in doosje met luchtzakken tegen kapot stoten.

Maarten du Bois 14-07-2020

Top alles in orde. Netjes verpakt en op tijd in het afhaalpunt. Direct daags nadien geleverd.

G kappen 13-07-2020

Ongelooflijk zo snel heb ik nog nooit meegemaakt ,
Voor herhaling vatbaar. 👍👍👍

Elly 13-07-2020

Goede afhandeling binnen de beloofde tijd.
Produkt was goed verpakt en voldeed aan verwachting.

M.J. van Wijk-Heijl 13-07-2020

Ik had besteld en de volgende dag werden deze artikelen keurig bezorgd.
En de prijzen waren ook zeer aannemelijk. Ook werden geen verzendkosten gerekend, dus ik beveel Superwinkel met plezier aan.

Ria, Belgium 13-07-2020

De site is gebruiksvriendelijk, veel keuze aan redelijke prijzen. Snelle levering ! Ik raad deze site aan.

Mich 13-07-2020

Erg onder de indruk!
Zowel prijs als service waren dik in orde.
Dankuwel! Hier bestel ik zeker nog!

kelly mariën 13-07-2020

Super tevreden van de lage prijzen en de supersnelle service. Wel jammer dat bij de laatste 2 bestellingen telkens het topje van de shampoo fles beschadigd was waardoor deze flink uitgelopen was op de andere artikels 😔

Femke Van de voorde 12-07-2020

Super snelle levering!
‘s Avonds besteld en ‘s morgens had ik mijn pakje al!

Gino 11-07-2020

Snelle en goede service. Ik kreeg het bestelde product snel en op tijd. Zeer tevreden!

Mientje 11-07-2020

Heb hier goedkoop mijn lieveling parfum gekocht. De volgende dag was het al binnen. Dat is nog eens snelle service

Henk 09-07-2020

Goeie web winkel prijs / kwaliteit uit stekend, snelle en goede levering, voor herhaling vatbaar.

Lianne 08-07-2020

Ik vind de winkel super, dus met recht een superwinkel. Veel keus en snelle levering.

sake Bijlsma 08-07-2020

Na de bestelling kwam het product heel vlot bezorgd en in keurige verpakking.

Pierro 08-07-2020

Het is fijn om telkens weer van de promoties gebruik te maken,
zo kan je voordelig eens een ander parfum uitproberen

Degreef Guido 07-07-2020

Mooi uitgebreid gamma, interessante promoties en super snelle leveringen. Top! Ben Fan.

F.L. 07-07-2020

Zeer ruime keuze aan parfumartikelen.Overzichtelijke site.Goede prijs/kwaliteit en supersnelle verzending!

H. Kuipers 07-07-2020

Goedkope ruime keuze van de producten. Snelle levering. Prima winkelen dus.

Richard 06-07-2020

Super snelle levering, kwaliteit zoals verwacht. Voordelige prijs.
Ook prima verpakt zodat transportschade tot een minimum werd beperkt.
Was fijn zaken doen. Eerdere revieuws zeker waargemaakt.

Randy 06-07-2020

Snelle levering van het product, zoals beloofd op de website.
Goede kwaliteit van het product.

S 05-07-2020

Prima ervaring, ‘s avonds besteld en de volgende morgen in huis. Originele producten voor een hele scherpe prijs. Ik ben er zonder twijfel zeer tevreden over en ga hier vaker bestellen! Een echte aanrader!

Rhodens- De Ridder Petra 05-07-2020

Artikel snel te vinden op overzichtelijke site.
Prima 👍 prijs en degelijke en snelle verzending.
Met 2 dagen in huis .
Dit bedrijf maakt zijn beloftes waar! 🎉

Guido 05-07-2020

Voor de eerste keer besteld bij superwinkel, binnen 24 uur mijn bestelling geleverd gekregen en ook nog eens erg voordelig, kan niets slechts bedenken en ben zeer tevreden. Zou de volgende keer zonder twijfel opnieuw bestellen!

Roosje64 05-07-2020

Pas olaplex besteld en dat was heel snel geleverd ben heel te tevreden over producten , ik raad deze side zeker aan

Lon 04-07-2020

Slechts mijn eerste ervaring maar die was helemaal positief. Vandaag besteld, morgen geleverd. Heel professioneel en conform de reclame/beloftes op de site.

Nicole 03-07-2020

Ik ben helemaal tevreden, was de eerste keer voor mij, maar alles top en supersnelle levering!

Andre Landzaat 03-07-2020

Goede prijs en snelle bezorging. Alles verloop naar wens, zelfs het brengen van het pakket.

Ineke 02-07-2020

Leuke prijzen snelle levering en heerlijke geurtjes ben zeer tevreden ik zal vaker iets bestellen

Tonnie 02-07-2020

Supersnelle levering netjes verpakt goede producten
Echt een superwinkel 👍

JP 01-07-2020

overzichtelijke site, makkelijk zoeken naar wat we wilden en de beste prijs.

Es 01-07-2020

Voor moederdag heb ik Dolce Gabanna The One gekocht, deze geur ruikt anders als gewend en blijft niet hangen. Ik heb contact opgenomen met Superwinkel en werd gelijk afgekapt met "kan niet"en "wij verkopen alleen echte geuren" (nu deze klachten gezien te hebben twijfel ik!)

Feit blijft dat de geur niet is wat het hoort te zijn!

Ik mocht het met pijn en moeite terug sturen en kreeg na het weekend weer een mail dat het niet waar was, meerdere mensen de geur getest hebben(in Corona tijd!) en zij 100% verlies hebben dus de geur terug sturen.

Mijn moeder is een kwetsbare oudere in verzorgingshuis dus een, door vele andere, gebruikte geur hoef ik niet terug.

Na meerdere vreemde uitspraken van Superwinkel; "wij gebruiken de geur zelf ook en hij is goed" "als je ouder wordt veranderd je huid en geur" "door de hygiene regelen en sanitisers in het verzorgingshuis kan een geur ook anders ruiken" loopt de klacht nog steeds zonder resultaat.

Denk dus even na voor je hier besteld!
Superwinkel 09-07-2020

Beste Esther,

We hebben je reviews inmiddels al op verschillende platforms ontvangen en beantwoord.

Graag wil ik benadrukken dat we jouw klacht echt wel serieus hebben genomen. We zijn echt 100% overtuigd van de kwaliteit van de door jou bestelde D&G The One. We kunnen dit zelf als ervaringsdeskundigen bevestigen, maar ook andere controles bevestigen dit.

We vinden het erg jammer dat je onze conclusies niet opvat als een advies of iets om over na te denken. Blijkbaar stond je conclusie al langer vast en kunnen we je niet overtuigen van de kwaliteit waar wij wel 100% achter staan.

Superwinkel

Luc 01-07-2020

gewoon eenvoudig, to the point en perfecte leveringservice. De levering van de bestelde producten gebeurde slechts 17 uur na de bestelling, dus een halve dag vroeger dan aangekondigd.
Proficiat.

Enke 30-06-2020

Ik heb deze shop gekozen omdat ik op zoek was naar een gunstige prijs voor dit Hugo Boss artikel.
De site is zeer gebruiksvriendelijk en betaling en verdere communicatie over de levering liep perfect.

Elena 30-06-2020

Een veel betere prijs, een vlotte verzending en gratis verzending. Veilig verpakt.

Yvonne Verburg 29-06-2020

Alles is goedkoper dan in de winkel, je wordt heel goed op de hoogte gehouden en het wordt op tijd bezorgd.

Andi 27-06-2020

Naar tevreden product goed ontvangen.
Heb niet lang moeten wachten.
Voor 22:00 uur besteld, de volgende dag ontvangen.
Precies de dag dat ik het nodig heb.
Top!!
👌

Cathy 27-06-2020

Makkelijke site, snel gevonden wat ik zocht. Prima informatie over de inhoud en de bijbehorende prijs ! Je tikt in wat je hebben wilt bv. 100 ml dan krijg je ook de prijs van 100 ml. en niet de prijs van 50 ml. zoals op andere sites !! Ik ben erg tevreden en zou zeker nogmaals hier bestellen ! De levering is ook super snel, en je krijgt een mail over het bestelde item, daar staat ook in wanneer het geleverd wordt, petje af..

Rinske 25-06-2020

De website is gebruiksvriendelijk.Het assortiment is uitgebreid. Duidelijke communicatie met de klant.
Snelle bezorging en keurig verpakt.

Heidi 25-06-2020

De artikelen zijn snel en goed verzonden en ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering van het pakketje.

Osman 24-06-2020

Zoveel keuze, zo snel met leveren, zo goed in de communicatie. Zo alert met aanbiedingen en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. En zo hoop ik mijn prijs binnen te halen

Ano 24-06-2020

Het is veel goedkoper, maar voor een goede kwaliteit. Ik heb parfum gekocht de volgende dag was die in huis. Ik ben heel erg tevreden over deze winkel en raad deze winkel ook echt aan.

Yolanda 24-06-2020

Mooie kortingen en een groot gamma.
Goed verpakt en snelle levering.
Veel geschenk ideeën, maar ook leuk voor jou zelf.