Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Céline 13-06-2022

Levering na twee werkdagen, stevig verpakt met nog enkele kortingsbonnen in :).

eddy 08-06-2022

zeer snelle levering, alleen een minpunt voor Postnl : het pakje was al geleverd alvorens ik daar bericht van had gekregen.

Tinuz 07-06-2022

Goede producten tegen scherpe prijs.
Mooie duidelijke website. Snelle levering. Er stond voor 22:00 besteld volgende dag in huis. Mijn bestelling was om 21:49 gedaan en idd de volgende dag in huis. Een echte aanrader!

Erik 07-06-2022

Het bestellen van een product bij deloox is een prettige en eenvoudige aangelegenheid, met een klantvriendelijke site.
Bestelde produkten zijn qua afhandeling en bestelmoment uitstekend te volgen. Produkten worden keurig verzorg verpakt,
nimmer een beschadigde verpakking ontvangen, prima dus. Bij mijn laatste bestelling werd een aantal mogelijke wachtdagen aangegeven, maar fantastisch, binnen twee dagen al de aflevering. Heb in vele jaren nog nimmer een probleem met deloox/superwinkel ervaren.

Alexandra 07-06-2022

Super snelle levering wat er gezegd wordt voor 10 uur savonds besteld volgende dag geleverd klopt.
Alleen bleek ik het verkeerde geleverd te hebben gekregen. In de veronderstelling dat ik de juiste au de toilette had gekregen ( le petit robe noir ) had ik de verpakking verbroken, maar bleek de geleverde parfum le petit robe noir cocktail te zijn.
Ik had op de site heel duidelijk de ingrediënten vergeleken en deze kwamen over ook stond er geen afbeelding bij( anders had ik gezien dat het jurkje een andere was) dure fout!
Maar toch een 8 want ze leveren echt binnen de beloofde termijn naar wel goed opletten op de site!

eric van gerven 07-06-2022

Duidelijke website en snelle levering van het juiste product tegen een zeer concurrerende prijs.

Sandy Broeckx 06-06-2022

Zeer overzichtelijk webside houden zich ook aan de opgegeven leveringsdatum met zorg ingepakt
Met andere woorden zeer grote aanrader om je parfum bij te bestellen

Marjan 06-06-2022

Na veel gezoek op andere sites vond ik de crème die ik nodig had voor een vriendin. Ik kon snel en makkelijk bestellen zonder eerst een account aan te maken. werd perfect de volgende dag bezorgd!

Natascha 02-06-2022

Ideaal! S’avonds besteld en de volgende dag kwam men geurtje al aan! Zeer betrouwbaar en top in orde!

Samira 02-06-2022

Ik ben tevreden over Deloox omdat ze een snelle en goede levering hebben. en goede producten leveren

Jesse 01-06-2022

Ik bestel hier altijd mijn parfum. Het is snel geleverd en gratis verzending. De prijzen zijn altijd scherp en goedkoper dan in fysieke winkels.
Een heel betrouwbare en overzichtelijke webwinkel!

Nancy 01-06-2022

Mijn favoriete geur van Prada is moeilijk te verkrijgen in de winkel, maar bij Deloox is deze geur altijd op voorraad, voor een hele voordelige prijs. En met de snelle verzending, zit je nooit zonder je favoriete geur.

Febe 31-05-2022

Genoten van een zeer snelle levering, bovendien werd de bestelling zorgvuldig verpakt.

Geertje Harms 31-05-2022

In de 1e plaats zijn de prijzen zeer aantrekkelijk. Ook het traject van de bezorging is perfect. Ben niet voor niets al jaren klant!

Hans de Rijk 30-05-2022

Voor de aanschaf van een dure parfum voor mijn vrouw kwam ik op de website van Deloox terecht. Op deze duidelijke rn gebruiksvriendelijke site werd ik tevens verrast door de scherpe prijs. De levering was ruim binnen de aangegeven tijd op het aangegeven afhaalpunt. Kortom Deloox is een echte aanrader.

Mohamed 29-05-2022

Top site, duidelijk, snelle levering & mooie hoge kortingen. Voor de specifieke geurtje die ik heb besteld kwam ik het goedkoopst uit bij Deloox.

Renate Majoor 29-05-2022

Parfum besteld voor een goede prijs.
Heel snel geleverd en netjes verpakt.
Ben heel tevreden.

Pieter 29-05-2022

Prima website, groot assortiment, groot aanbod in artikelen. Zeer zeker een aanrader. Waar ik mij alleen aan erger (en dat is een opmerking in het algemeen) is de "vandaag bestellen, morgen in huis" slogan. Laat het duidelijk zijn: voor mij hoeft het écht niet binnen 24 uur geleverd te worden. Al duurt het een week, maakt mij niet uit. Dus als die 24 uurs levering niet gehaald kan worden, haal het dan van de site. Je zit dan tóch op de levering te wachten. Ik vind het vervelend als het bij de buren of zelfs verder dan de buren op te moeten halen en dat zij lastig gevallen worden voor mijn bestelling. Ik heb alle begrip voor de drukke tijden van de bezorgers, geef hen ook wat ruimte!

Helen 29-05-2022

Prima layout en overzicht producten
Selectie goed
Betaling makkelijk
Levering goed
Product is netjes aangekomen

Ottevaere Dominique 27-05-2022

Goeie prijzen , een zeer ruim aanbod van artikelen ,zeer vlugge en correcte levering ! Zeker een aanrader !!

Jox Bond 25-05-2022

Goede en snelle service.

Prima producten tegen scherpe prijzen.

Levertijd was ook de volgende dag zoals beloofd

hilde 24-05-2022

Was nog aan t twijfelen welk produkt. Kreeg duidelijke uitleg en omschrijving. Vergelijking met andere sites ;) was dit echt de beste en beter geprijsd dan de andere, ondanks de acties op de andere sites ! Wat het meest verbaasde was de supersnelle levering. Echt de volgende dag in huis. super !!

karel 24-05-2022

Ik vond de service fantastisch met ons mail contact en snelle afhandeling van de korting

Nienke 22-05-2022

Goede shop, mijn mascara gekocht voor een hele vriendelijke prijs, ten opzichte van andere sites! Snelle levering, een dag later had ik het product al in huis.

Anne-Mie 21-05-2022

Grote keuze in artikelen. Alles verliep vlot, om 14.00u had ik besteld en de dag erop om 10u al pakje ontvangen. Vlotte service is altijd fijn 😊