Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 337 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dung kok 12-09-2020

Snel levering ,goede prijs,het ziet er goed verzorg uit,ik zal weer gaat bestellen

Lucienne Maes 10-09-2020

door aanprijzing van andere klanten, de aantrekkelijke prijzen, alles goed verlopen, geen lange wachttijden;

Marina 10-09-2020

De website "Superwinkel" is heel overzichtelijk, makkelijk in gebruik/zoektocht, betrouwbaar, correct, ...
Je bestelling wordt heel snel geleverd, de dag nadien al.
Heel tevreden ! Zal zeker nog gebruik maken van deze website !
Een aanrader !

Rik 09-09-2020

Duidelijk overzicht én snelle levering. Perfect verpakt met een inhoud zoals gevraagd !

Yanis 09-09-2020

Het is nu al de tweede keer dat ik bestel bij Superwinkel.nl en ik raad de winkel aan bij al mijn vrienden. De parfums op de site zijn vaak veel goedkoper dan de marktprijzen in België. Ze ruiken dan ook nog eens heerlijk! Echt een aanrader voor iemand die op zoek is naar een nieuwe voorraad van zijn/haar favoriete parfum of een cadeautje voor iemand anders.

Hugo Boss Femme Eau de parfum 75 ml 09-09-2020

IK heb voor deze winkel gekozen omdat het betaalbaar is , het gekochte (parfum ) kwam
keurig snel en verpakt binnen en heb het mijn vriendinnen aangeraden om ook eens
te kijken naar de leuke aanbiedingen .
ik zal zeker bij een volgende aankoop eerst bij Superwinkel kijken !

KLVermeer 09-09-2020

Goede informatie, snelle levering, administratief goed afgehandeld en de goedkoopste!

Rocky 09-09-2020

Ik vind deze shop echt top.Goeie service, vooral die bezorging,had ik niet eens verwacht dat t zo snel zou gebeuren.T was voor die verwachte tijd bezorgd.Ben héél echt tevreden.Ik ben iemand die heel veel van lekkere geuren houd.Dus ik denk dat ik zo snel mogelijk mn bestelling weer gaat plaatsen.Tot gauw,grtjs👍👋👋👋

Lore 07-09-2020

Snelle levering is altijd een pluspunt! Snel geleverd en het was goed verpakt. De parfum kende ik al. Dus een zeer tevreden klant van België.

Ton 06-09-2020

Goede prijs. , merkartikelen en snelle levering. Aanrader. Voor het eerst hier besteld; zeker een blijvertje.

Ine 04-09-2020

De site is duidelijk, het bestelde product is snel en in goede orde ontvangen. Ik ben helemaal tevreden!

Sawitrie 03-09-2020

De prijzen zijn aantrekkelijk. Als je een parfum in de winkel zou kopen dan zou je het dubbele voor moeten betalen.

johanna 03-09-2020

Voor de eerste keer besteld netjes op tijd afgeleverd.
goed verpakt en zoals in advertentie stond beschreven eerlijk en duidelijk.
Mijn man was blij met kado .jimmy choo man ice

Monique 02-09-2020

Wauw wat een supersnelle service ,dat had ik dus echt niet verwacht ,onwijs leuk ontbijtsetje besteld ,keurig netjes verpakt en de vokgende dag al geleverd ,super bedankt voor deze snelle service ,

JackM 02-09-2020

Heldere en gebruikersvriendelijke site die breed informeert over de producten die worden aangeboden. Direct gekoppelde koperservaringen geven terzake zijnde aanvullende product-ervaringsgegevens die ondersteunen bij het maken van de eigen keuze. De betalingsmogelijkheden zijn ruim te noemen en tot slot wordt de levering perfect en binnen de geldende tijdspanne uitgevoerd. Complimenten waard dus. Ga vooral zo door.

Lydia de Haan 01-09-2020

Goede prijs, snelle service.
Uitgebreide beschrijving van de geuren.
Ik bestel zeker vaker bij deze shop.

Taxateur 01-09-2020

Waren verbaasd over het zéér grote, voor ons onverklaarbare prijsverschil met de detailhandel zoals Douglas, Pour Vous e.d. zaken. Dus perfecte prijs/kwaliteitsverhouding, keurig verpakt en op tijd geleverd. Product voldoet volledig aan onze verwachtingen.

Angela 31-08-2020

Het is een overzichtelijke site. De bestelling liep gesmeerd. Professioneel en snel. Een topper!

Ester 31-08-2020

Snelle levering
Voordelige prijzen
Handige onlinechat met klantenservice
Niet alles op voorraad waardoor langere levertijd, staat wel netjes aangegeven

Mirjam 31-08-2020

Ik had uw site doorgekregen van een collega.
De site is overzichtelijk en heb mijn bestelling direct gedaan. Ik werd op de hoogte gehouden dat mijn bestelling onderweg was en op de juiste afgeleverde tijd bezorgd, top!
Ben er erg tevreden over.

Anneke 31-08-2020

De prijs speelt zeker een rol en de super snelle levering top!!!!!
Volgende keer ga ik er weer bestellen.

Anja 26-08-2020

Superwinkel is ook écht een Super winkel!
Goedkoop in geuren. Ook een zeer snelle levering, had het de andere dag in huis. Echt top, raad deze Supetwinkel echt aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anja 26-08-2020

Echt een super winkel. Goede service, snelle levering.
Ben er dik tevreden over.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bookelaar Jack 26-08-2020

Lekkere luchtjes voor een mooie prijs
Werden mooi verpakt geleverd en ook nog heel snel
Ga hier zeker vaker bestellen

Marian 26-08-2020

Het bestelde artikel was goed verpakt en is snel geleverd tegen een scherpe prijs

Isa 25-08-2020

Gewoon zo als je het wil hebben, druk op de knop, betaal en morgen in huis super!
Me Happy!

Anne frijns 25-08-2020

Snelle levering en makkelijke en overzichtelijke website maar vooral de zeer snelle levering

Hellen 25-08-2020

Overzichtelijke website, gemakkelijk bestellen. Supersnelle levering, alles keurig verpakt. Kortom een 10.

Giaco 25-08-2020

Ruim assortiment. Goed en overzichtelijke webshop. En een super snelle levering!

Lisa 24-08-2020

Groot assortiment aan parfums, direct gevonden wat we zochten en aan zeer goedkope prijzen. Ook de levering was de dag er op al aangekomen zonder problemen

Erik 24-08-2020

Prima prijs en levering keurig volgens afspraak: voor 22:00 besteld, volgende dag in huis. Heerlijk!

z 24-08-2020

goede prijs kwaliteit verhouding
heb gevraagd om intepakken echter was de verpakking "open" verpakt
dit was even raar.. maar niet hinderlijk

Michel 23-08-2020

Super voordelige prijzen en zéér snelle levering ! Reeds verschillende keren besteld.

De Beer Brigitte 23-08-2020

Gemakkelijk om een keuze te maken. Uitgebreide info en steeds na ontvangst kun je nog uitleg vragen via mail als er nogvtwijfel is over het produkt datbje gekocht hebt. Heel vlotte service en correcte betaling. De goedkoopste onlineshop voor de meeste produkten. Zeker voor herhaling!!!

Martine Dobbelaere 23-08-2020

Vlotte levering, mooi aanbod, goeie prijzen, heel correct! Persoonlijk vind ik de website niet écht aantrekkelijk, misschien wat strakker, nodige informatie duidelijk weergeven met accent op de troef van het betreffende produkt zodat de keuze makkelijker wordt wanneer je 'zoekend' bent. Ooit 'ns mail gestuurd, correct en vlot antwoord ontvangen. Velen kunnen hieraan een voorbeeld nemen, bedankt!

Betty 23-08-2020

Wij hadden onze bestelling echt razendsnel in huis, goed verpakt. Wij zijn echt super tevreden.

Linda Van Leeuwen 23-08-2020

Makkelijk een bestelling plaatsen , goede traceer mogelijkheid, super snelle verzending

Arzu 23-08-2020

Mijn product is super snel bezorgd, En ik kan met klara betalen dat vind ik zoooo fijn. Ik ga zeker hier weer bestellen. Bedankt

Aletta 23-08-2020

Super, dank je wel Superwinkel, dat ging is supersnel. Volgende keer weer mijn shampoo via Superwinkel :)

Marij Bollenl 23-08-2020

heel goed in prijs hebben heel veel merken service perfect en ook de zending was op tijd. alles perfect het is voor mij de ideale winkel.

Ine 23-08-2020

Lekkere geuren en verzorging-artikelen. Stuk goedkoper als,. bv Douglas en ICIParisXL enz.. Snelle service. Voor 22.00 bestellen,. de ander middag al bezorgd. Top Winkel!

Marcha 22-08-2020

De winkel heeft een groot aanbod tegen hele scherpe prijzen. Snelle levering en steeds een update over de status van je bestelling.

Jos 22-08-2020

Het aanbod is overweldigend, maar je vindt je weg gemakkelijk op de site. De bestelling verliep vlekkeloos: snel en transparant waar je pakje zich bevond. Voor herhaling vatbaar!!

Mieke 21-08-2020

Ongelooflijk, de voordeligste, én de snelste met leveren.
Netjes en degelijk verpakt, deze winkel staat bij mijn favo's inmiddels , ga zo door ! 👍👍👍

Irina 20-08-2020

Helaas, ik heb een fake product ontvangen. Dit is water met een geur die snel verdwijnt. Na 1 uur gebruik merk je de geur niet meer op (andere mensen ook niet). Ik gebruik dit parfum al heel lang en ik ken de geur en de duurzaamheid ervan heel goed.
Ik raad niet aan om iets van deze site te kopen. U heeft geen garantie wat u koopt. Dit is hetzelfde als geld in zee gooien. De klantenservice heeft helemaal geen interesse en wil helemaal niet helpen.
Superwinkel 21-08-2020

Beste Irina,

Wij verkopen uitsluitend originele producten, afkomstig van de merken zelf. Dit is dus het parfum zoals het door Burberry op de markt wordt gebracht.

Als er iets mis is met een geur, helpen we graag verder. Maar fake is het absoluut niet en we vinden het erg jammer dat je dit blijft zeggen.

Superwinkel

Marion van Kerkoerle 20-08-2020

Bestelling vlug en snel geleverd een goede prijs en supper service, goede kwLiteit en je wordt goed geïnformeerd.

Annoula 20-08-2020

Eenvoudige, gebruiksvriendelijke website, eerlijke prijzen en snelle levering !
TOP!

Esther 19-08-2020

Superwinkel.nl heeft een zeer makkelijk te gebruiken site en een snelle levering! Het cadeau voor mijn man was dus gelukkig op tijd binnen (donderdagavond besteld, vrijdag binnen, zaterdag jarig ;-) ) De prijs was ook heel goed voor de parfumfles die ik besteld had, elders veel duurder. Zeer tevreden klant dus!

Margrietha 19-08-2020

Voor de eerste keer mijn geurtje bij Superwinkel besteld! Nou, de naam zegt precies wat het is: SUPER!!!

Regina 19-08-2020

Het is de goedkoopste winkel met een groot assortiment. Ik bestel altijd de parfums welke altijd goedkoper zijn dan in de andere winkels. De levering is netjes en snel. Ik ben helemaal blij met Superwinkel. Een topper!