Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Lisa Visscher 31-08-2022

Zeer tevreden. Ruime keus op de site. Verder snelle en goede bezorging van het artikel.

Pieter 31-08-2022

Ruime keuze, goede concurrerende prijzen ten opzichte van andere aanbieders, vlotte verzending!

Rozemarijn Paulissen 30-08-2022

De parfum die ik had besteld was lekker afgeprijsd en heel snel geleverd wat erg fijn was! Mooi verpakt!

Inge De Cock 29-08-2022

Gemakkelijke en gebruiksvriendelijke site, duidelijk vermelde kortingen, vlot afrekenen en heel snelle levering!

Nicole 29-08-2022

Prima website met goede omschrijving van de producten - duidelijke uitleg en prijsweergave. Ik kende Deloox voordien niet maar ben zeer content over mijn aanschaf van de producten.

Joyce 24-08-2022

Duidelijke en makkelijke site. Goede informatie bij de producten.
Ook zijn de prijzen een stuk lager zodat je bijna gaat twijfelen of het echt is. Ik heb 4 producten van olaplex besteld en dat ziet er allemaal goed uit. De bestelling werd supersnel verzonden en had ik de volgende dag in huis.

Olga 24-08-2022

Super fijne site om spullen te bestellen en het is snel in huis.
Heb zelfs vanaf mijn vakantieadres de spullen besteld en thuis ontvangen .
En vaak hele gave aanbiedingen en op de andere producten goede prijzen

Heidi 22-08-2022

Overzichtelijke webshop en heel voordelige prijzen! De levering verliep zoals beloofd en de producten waren met zorg verpakt. Ik bestel in de toekomst zeker nog!

Richar 21-08-2022

Goede shop met mooie prijzen voor de geurtjes. En er wordt geleverd op de juiste dag

Elske 21-08-2022

Top voor mijn kop 👌hiermee bedoel ik dat ik heel tevreden ben over de haarstylings producten die ik regelmatig hier bestel
Snelle levering
Goed verpakt
En mijn haar niet “uitgezakt”😜

Amanda 21-08-2022

Bij Deloox betaal je dus echt de goedkoopste prijs, en zijn ze mega snel met verzending en zit het altijd keurig en netjes ingepakt! Echt een aanrader. Ik ben zeer tevreden 👍🏻

Ans 18-08-2022

Bestelling gedaan bij Deloox , dat ik de volgende dag netjes verpakt heb mogen ontvangen.De serum was een stuk goedkoper dan in andere winkels.

Jola 16-08-2022

Deloox is een fijne internetsite voor je parfum, make up en andere lichaamsverzorging. Een goede prijs en kwaliteitsverhouding. Supersnelle verzending.
Heb een aantal keer parfums gekocht. De geur wordt heel goed omschreven en met de reviews van de klanten kom je gauw tot een goede keuze. Echt een aanrader 👍

Frans 16-08-2022

Snelle en goed verzorgde levering van de bestelde artikelen
Minpuntje Afterpay werkte niet
Dus betalen via Ideal

Lie 16-08-2022

Super prijzen en snelle levering. Merkenaanbod ook top, ik ben een heel tevreden klant.

Lia 13-08-2022

Net zo goed als voor heen de superwinkel! Houd zich aan de afspraak. Levert op tijd .
Wat wil je nog meer!👍🍀

Maria 10-08-2022

Fijne winkel. De producten zijn heel voordelig geprijsd. Keurig verpakt en verzonden.

Sofie 09-08-2022

Hele mooie prijzen en super vlotte en snelle service! De website van deloox staat alvast in mijn favorieten!

Vivian 09-08-2022

Beste prijs voor mijn haarshampoo en conditioner de levering was binnen een dag. Dus snel en intact. Supertevreden! Ik zou er zo weer bestellen

Maher Ahmad 09-08-2022

Het is wel lekker geurtje, maar blijft bijna drie uurtjes hangen, niet langer.
Tegelijkertijd heb ik een veel goedkoper geurtje bij kleding winkel gekocht, die blijft de hele dag hangen.

Shadi 09-08-2022

Ik vind het een goede Shop ik heb hem gekozen omdat hij veel merken een goede kwaliteit heeft.
De levering was heel snel en de bestelling was goed ingepakt.

Jean Maertens 08-08-2022

Ik bestel altijd bij jullie en ben zeer tevreden. Vlotte bediening. Vlotte service. En snelle levering. Wat je wil je nog meer. Ik zou zeggen doe zeker zo verder.

Jacques van der Zande 08-08-2022

Mooie en duidelijke webshop.De prijzen zijn goed en de service ook.Jullie hebben een goede en duidelijke omschrijving van de producten.

Lisanne 08-08-2022

Makkelijk te bestellen, snelle levering, zat goed ingepakt zonder beschadigingen!

Rose Van den Spiegel 07-08-2022

Zeer mooie afprijzing voor mijn lieveling parfum die ik nergens meer kan vinden