Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 306 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rose Van den Spiegel 07-08-2022

Zeer mooie afprijzing voor mijn lieveling parfum die ik nergens meer kan vinden

Frieda 06-08-2022

Fijne shop, zeker een aanrader!
Duidelijke site, snelle levering . En goede producten tegen een scherpe prijs!

Rosie 06-08-2022

Leukste acties en aanbiedingen jammer dat de verpakking echt groot was en afgevuld met plastic dat kan beter😊

Geer van Leeuwen 04-08-2022

Ben zeer tevreden .heel snel gekregen ze komen echt na wat ze ook zeggen.
Keurig verpakt.
En nette vriendelijke bezorger
.ik blijf klant

Cristina Dekou 02-08-2022

Kwaliteit producten,variatie, goede verhouding prijs-kwaliteit, snelle levering,
Meerdere keren hier producten besteld, zeer tevreden.

Mea 01-08-2022

Ik heb al vele keren geurtjes bij jullie besteld,de service is uitstekend ook de klantenservice is goed bereikbaar en heb jullie bij mijn beste vriendinnen aanbevolen en mijn twee kinderen zijn ook klant bij jullie

Annemie 31-07-2022

Leuke en interessante promoties,. Duidelijke en makkelijke bestelling via de webshop, snelle levering en duidelijke opvolging van verzending van het pakket

Mo 27-07-2022

Twee parfums besteld 2 dagen later keurig netjes ontvangen ,vanwege parfums een dag na bestelling bij fysieke parfum winkel uitgeprobeerd en vond het niks ,producten ongeopend en ongebruikt retour ,netjes binnen twee werkdagen retour verwerkt en betaal verplichting bij klarna komen te vervallen ,netjes Deloox.

Yael Wellens 26-07-2022

Heel fijne shop met mooie merken en fijne producten voor een top prijs!! Ik beveel het aan veel mensen aan! En zal er zeker vaker bestellen . Ik houd fijn de keuze aan niche geuren en bijzondere producten

Snelle levering en goed verpakt. Ik ben een zeer tevreden klant!

Kitty 26-07-2022

Zeer snelle levering. ‘S avonds besteld en de volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Top!

Brigitte 26-07-2022

Snelle en verzorgde verzending en goed aan de prijs, fijn dat de verzendkosten ook gratis zijn

Marja Koole 26-07-2022

Veel keuze en goede websiste. Goede prijs/kwaliteit verhouding. super snel geleverd en goed verpakt. Prima in orde alles.

Annemie 26-07-2022

Supervoordelig, en de echte merken. Al heel vaak besteld. Prima service en vooral de prijs!

Sidney Brink 25-07-2022

Super goeie levering was er super snel en goed ingepakt netjes!! Ben er blij mee

Lia Franken 25-07-2022

Duidelijke website, makkelijk te bestellen, voordelige prijzen, doen wat ze beloven,op tijd besteld volgende dag in keurige stevige verpakking thuisbezorgd.
Ik kan iedereen deze winkel zeker aanbevelen!

JohanD 25-07-2022

De afhandeling van de bestelling verliep zeer vlot. En dan nog eens stukken goedkoper dan ergens anders. Ook zeer vlotte levering : 's avonds om 19:00 uur besteld, 's anderendaags om 9:45 uur in de bus !

Carl 21-07-2022

De laagste prijs en een supersnelle levering.
Produkt is helemaal zoals het hoort.

Marlies 21-07-2022

De shop is mooi en duidelijk van opzet, en de prijzen zijn voordelig..Dit was mijn eerste koop en hij is geslaagd,zeker voor herhaling vatbaar.

It 20-07-2022

Shop prima, maar nog niks ontvangen. Volgens DHL wel afgeleverd, maar was niemand thuis. Dus geen geurtje ontvangen
Deloox 22-07-2022

Vervelend om te horen dat je (nog) niets hebt ontvangen. Wat is het ordernummer van je bestelling? Neem anders even contact op met onze klantenservice, dan helpen we je verder.

Petra V 19-07-2022

Interessante eerste kennismaking! Fijne producten, overzichtelijke, leuke site, en snelle levering: helemaal top!

Henk 19-07-2022

Eén vd weinige shops waar ik mijn geliefde Hermes parfum Equipage nog kan kopen!
Omdat er een nieuwe versie van dit parfum “Equipage - Geranium” op de markt is welke ik NIET wil, heb ik hulp ingeroepen én gekregen!
Dank je wel!!!

Sandra 19-07-2022

Ik ben zeer tevreden over het product en de service.

Het product is origineel, goede prijs, ik kom op tijd aan en je bent erg aardig bij het beantwoorden van de klant aan de telefoon.

Bedankt en groeten
Sandra Jolin Lantigua

Julia 18-07-2022

Echt een top site! Luchtje besteld 100 ml voor een goede scherpe prijs. Werd de volgende werkdag gelijk geleverd. Heel erg tevreden!

Nol 13-07-2022

Snel bezorgd en goed verpakt. Product was exact wat ik ervan had verwacht. Ik zal hier zeker vaker bestellen. Top

Shirley van der Bijl 12-07-2022

Ontzettend betaalbaar, makkelijk te bestellen en pakket te volgen!
DANK!!!!