Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kj 27-08-2019

Mijn ervaring met Superwinkel is niet goed. Op de website zagen wij een zwarte Eastpack Out of office rugzak. Deze hebben wij besteld. We kregen teen verkeerde Eastpack Out of office rugzak, een zwarte tas met witte stippen. Dit was niet het product die we verwachten. Voor een oplossing heb ik contact opgenomen met de klantenservice van superwinkel. Ze vertelden dat het onze fout was dat we een verkeerd product toegestuurd kregen. Op de foto waren de witte stippen niet zichtbaar en ook in de beschrijving was dit niet zichtbaar. En het was ook niet op de factuur zichtbaar. Ik heb gister telefonisch en per mail gevraagd naar een oplossing. En vandaag heb ik ook gebeld. Superwinkel erkent niet hun fout. Superwinkel wil niet de retourkosten van het terugzenden voor hun rekening nemen. De desbetreffende Eastpack Out of office rugtas hebben ze inmiddels van hun website gehaald. Ik voel me oneerlijk behandeld. Ik zou deze winkel bij niemand aanbevelen, omdat je niet het juiste product krijgt toegestuurd en de klantenservice niet hun fout erkend en met een eerlijke oplossing komt.
Officiële reactie van Superwinkel 29-08-2019

Beste meneer Haasnoot,

Wij vinden het erg jammer dat u andere verwachtingen had van het door u ontvangen product.

Het is nooit onze bedoeling om misleidende informatie op onze website te hebben staan.

Op basis van de afbeeldingen die wij gebruiken (vergroting is mogelijk) en de vermelding van de kleur (stitch dot) hebben wij duidelijk proberen aan te geven wat voor product en kleur u had kunnen verwachten.

Via de e-mail hebben wij u alsnog een passende oplossing proberen aan te bieden.

fons 27-08-2019

snel en eerlijk geleverd doet wat ze zeggen supper product binnen 24 uur geleverd

Gerben 26-08-2019

Prijs / kwaliteit verhouding is zeer goed .
De website is makkelijk dus kun je ook makkelijk bestellen .alles was zeer duidelijk en je word goed op de hoogte gehouden .
Volgende dag had ik het product al thuis

Renee 26-08-2019

Het product dat ik wilde was bij superwinkel het goedkoopst. Het was supersnel geleverd en supergoed verpakt.
Ik ben tevreden over Superwinkel.

Sleews 26-08-2019

Via een overzichtelijke site het product snel gevonden, een concurrerende prijs, direct besteld en de volgende morgen in huis. Perfect geregeld..

Wilma 25-08-2019

Eerste keer dat ik een product bij jullie bestel. Goede service door bij elke handeling een mail te sturen, geeft vertrouwd gevoel. Verbazingwekkend hoeveel jullie onder de prijs zitten van andere aanbieders......en ja het is een originele parfum als je zou denken gezien de prijs dat dit misschien niet de originele parfum is

M 25-08-2019

Ik heb voor deze shop gekozen op aanbeveling van een collega. Mega groot assortiment en vaak goedkoper dan in de winkel. Mijn bestelling werd direct de volgende dag geleverd. Super snel dus. Ik zou deze winkel zeker aanraden en ga hier vaker bestellen.

Coby 25-08-2019

Op zoek naar een bodylotion van bepaald merk. Via Google op de site gekomen..
Een vraag die ik had werd metéén en zeer vriendelijk beantwoord.
Al met al zeer tevreden over bestelling en bezorging !

Sonja 24-08-2019

Heel duidelijke website. Goede info over levertijd etc. Prima (eerste) ervaring !

Marcel 23-08-2019

Snelle levering zoals beschreven op de website, en de bezyelde geur geheel naar verwachting en de beste prijs. Zou hier zeker weer bestellen.

Erwin 21-08-2019

Goede prijs en we kregen het pakketje de volgende dag binnen. Zou nog een keer bestellen bij superwinkel

Sophia 21-08-2019

Ik heb voor deze shop gekozen vanwege de prachtige aanbiedingen.
En ....! Zo blijkt voor de zeer vlotte en nette manier van afhandelen.
Besteld en inderdaad volgende dag in huis
Super blij mee waar ik voor 1 product betaal ontvang je hier dus 2 van diezelfde producten voor met een paar euro verschil.
Echt aan te raden.

l.v.gils 21-08-2019

Reuze snelle levering. Was buitengewoon verrast. Kan het iedereen aanbevelen.

Annette 20-08-2019

Alles snel afgehandeld, jij hoeft geen account aan te maken, geen gedoe met wachtwoorden 😁

Juliana 20-08-2019

Duidelijke site, vlotte manier van bestellen, snelle levering, houden zich aan de afspraak.

Bert 19-08-2019

Echte merken goedkoper dan taxfree . Eerst had ik mijn twijfels voor deze prijzen, maar het is top.

cor heessels 19-08-2019

iets online besteld, was het goedkoopst en volgende dag al binnen en dat was ook goed gegaan met track & trace

Jan durkstra 19-08-2019

Dik tevreden , precies wat we zochten voor de juiste prijs . Kleindochter is super gelukkig met haar kinderwagen ! Uitstekende communicatie en levering op tijd ! Topper 😥

Sander 19-08-2019

Prima shop volgende dag in huis en laagste prijs welke ik ben tegengekomen.

Ad Timmermans 18-08-2019

Goedeavond gewoon netjes geholpen het juiste product en prijs ik ben tevreden.

Anke 17-08-2019

Wat een goede service ,zo supersnel en accuraat met de afwikkeling van de aankoop.
Kan menig internetshop nog een voorbeeld aan nemen. Petje af en ga vooral zo door. Ik zal zeker vaker hier komen shoppen.

Rieke 17-08-2019

Ik heb gekozen voor Superwinkel omdat het parfum dat ik wou op hun website aan de meest voordelige prijs werd aangeboden. Mijn bestelling werd vlot en snel verzonden binnen de beloofde termijn. In tussentijd kreeg ik echter het desbetreffende parfum onverwachts cadeau waardoor ik genoodzaakt was mijn bestelling terug te sturen. Superwinkel heeft zonder problemen, vlot en snel de retourzending verwerkt en mijn geld stond binnen de twee werkdagen opnieuw op mijn bankrekening. Enkel jammer dat de retourkosten voor eigen rekening zijn. Hoe dan ook, ik ben erg tevreden.

JP 15-08-2019

Snelle en nette levering. Laat besteld, vroeg in huis. Product omschrijving was ook prima in orde

Luc Vanpoucke 15-08-2019

Heb deze shop gekozen naar aanleiding van de prijs van het aangekochte product. De site voldeed aan alle verwachtingen qua gebruiksvriendelijkheid. Alles verliep vlot van het begin tot het einde.
Ook de levering verliep zoals gemeld werd.

Heidi 15-08-2019

Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen, snelle levering, alles loopt gesmeerd!!! SUPER

Blije klant 15-08-2019

Top winkel! Ik zocht op een vrij dure parfum.. En kwam hier op terecht. Eerst wist ik niet zeker of het echt was omdat het veel scheelde met de prijs vergeleken bij andere winkels. Ik heb er toch voor gekozen om hem te bestellen. Kreeg netjes een email dat deze was bevestigd. Ik kreeg ook track & trace erbij.. De volgende dag kwam die al binnen, datum en tijd stond erbij. Prima verpakt, niks kapot gegaan. Nogmaals top winkel!

Fransen 14-08-2019

Goeie prijzen en supersnelle service. Ik heb het laten inpakken en dat was ook een feestje om te zien. Top!

Emre Yildiz 13-08-2019

Goed overzichtelijk. Goede acties soms met de prijzen. Meestal goed aangevulde voorraad.

Hilda 12-08-2019

Super snelle levering. Je krijgt gelijk een mail over je bestelling en wanneer de bestelling afgeleverd word. Je krijgt ook gelijk antwoord en dat alles in orde is en de betaling goed is ontvangen.

Cedric 11-08-2019

Topprijs voor parfum (55% goedkoper dan in winkel!). Geloofde het eigenlijk niet, dacht dat het fake was maar zijn echte producten! En beloofde leveringstijd nagekomen! Mooi zo!

andries 11-08-2019

het product kwam goed aan en was er zelfs eerder dan het stond aangegeven via track en trace.
het was goed verpakt en het product was onbeschadigd aangekomen.

het zeker een aanbeveling om daar meer te bestellen.

Henk 10-08-2019

Erg prettige shop, enorme keus in b.v.cosmetica ,makkelijk betalingsysteem en zeer snelle levering

Mariska 09-08-2019

Goede en snelle levering . ruim assortiment . kan het iedereen aanraden.
Top

I Bijl 08-08-2019

Snelle reactie en ontvangst van het bestelde artikel. Artikel prima verpakt

Annemiek Bilstra 08-08-2019

De winkel heet met recht superwinkel!
Producten zijn op de site makkelijk te vinden, de betaling is duidelijk en vervolgens wordt je goed op de hoogte gehouden waar het door jou bestelde product zich bevindt binnen het aanmeld,sorteer en leveringsmoment.
De levering wordt bezorgd conform de afspraak.
Een aanrader!

Van Dycke 08-08-2019

Super rapide et grand choix de produits pour un prix parfois plus que super.

N. NAGEL 07-08-2019

ik vind een leuk webwinkel omdat alles woord goed en op tijd bezorgd . de verpakking heel netjes .SUPER .

Lidy 07-08-2019

Makkelijk ,snel en overzichtelijke site.
Bestellen is eenvoudig en levering supersnel

Ellis 07-08-2019

Naast dat de site het product als goedkoopst aanbood, was de snelle verzending helemaal top! Vrijdag avond besteld, zaterdag ochtend keurig bezorgd.

Lex 06-08-2019

Goedkoop, snelle levering en is precies zoals je het zelf zou doen qua klantbehandeling.

Jolanda 06-08-2019

Eerste keer wat besteld.... Zou het iedereen aanbevelen, andere dag in huis.... Goede levering.

Philo 06-08-2019

Ik wou een nieuwe speelgoed voor de kids en ging googlen...bij Superwinkel vond ik wat ik zocht en vergeleken met andere winkels was het goedkoper....dus gelijk besteld en had het ook snel in huis....kids zijn er helemaal blij mee

Pip 04-08-2019

Geweldige service. Ik had het verkeerde besteld en betaald. De bestelling werd geannuleerd en mijn geld terug gestort. Levering van mijn nieuwe bestelling binnen 2 dagen.

Harold 02-08-2019

Was makkelijk bestellen en snel in huis en je wordt goed op de hoogte gehouden top winkel .

Willy 01-08-2019

Kende Superwinkel.nl niet. Bij het zoeken naar een afscheidscadeau voor onze collega kwamen we uit op de site van Superwinkel.nl. De Fitbit die we zochten was op voorraad en direct leverbaar. Ook was de Fitbit voordeliger dan op andere sites. Onze Fitbit moest aan diverse eisen voldoen en dat was goed uit de informatie bij het artikel te halen. Op vrijdagmorgen besteld en betaald. Ik heb gekozen om het pakketje op te halen bij een DHL afleverpunt waar ik het zaterdagmiddag na 13.00 uur al kon ophalen. Top👍
Nu het cadeau nog geven aan de vertrekkende collega. Hier zijn we niet blij mee😭

Esther 31-07-2019

Erg tevreden over de snelle levering van de aankoop, overzichtelijke, duidelijke website èn het prijsvoordeel t.o.v. andere sites (bv. bol.com). Want tsja.... we zijn nu eenmaal Nederlanders ;)

Inge 30-07-2019

Zeer snelle en correcte service!
‘s avonds bestelling geplaatst en ‘s morgens reeds geleverd. Top!

Petra Kok 30-07-2019

Zeer goede webshop. 100% originele geuren, veel goedkoper dan bij andere aanbieders. Je
krijgt wat er beloofd wordt op de site. Hele snelle levering, geuren worden zeer goed verpakt. Echt heel blij met mijn geur. Ik beveel deze shop echt aan. Zeer betrouwbaar.

Tim Johnstone 30-07-2019

Omdat deze winkel meer dan een email adres is, had ik vertrouwen in dat het een echte product zou zijn voor een voordelig prijs die vlot geleverd werd. Echt een Superwinkel!

Sandra 29-07-2019

Superwinkel is dus ook echt een superwinkel. Zeer ruime keus. En gelukkig mijn favo geurtje. Dus een blij ei 🤣😂🤣. En de levering.... toet toet ..super snel.
Jullie hebben een klant erbij 👍👍🎈🎈