Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 306 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Shirley 09-12-2021

Overzichtelijke webshop met groot assortiment, zelfs niche merken voor zeer voordelige prijs! Snelle levering, vaak de volgende dag al. Goed verpakt zonder deuken in verpakking. Een absolute aanrader!!

Jacob Derk Stuurwold 08-12-2021

Mooi aanbod, zeer adequate behandeling van vragen, goede kwaliteit van de bestelde producten.
En vooral, een goede omschrijving van de producten en eerlijke tekst erbij.

Loes 08-12-2021

Het bestellen ging lekker vlot. En keurig afgeleverd bij de afgesproken winkel.

Ellen 08-12-2021

De volgende dag is het pakketje al geleverd. De prijs is Super van de Superwinkel.

Ad Weda 08-12-2021

betrouwbaar en snelle levering en alles keurig verpakt, heel belangrijk! dat zie ik wel eens anders.

Frans 07-12-2021

Goede omschrijving ,ingrediënten, van de parfums. Dit is vooral van belang wanneer je online een parfum koopt. De prijs is uitstekend en de levering snel en betrouwbaar.

Annie 07-12-2021

Ik ben super tevreden, voor mij zelf een lekker geurtje gekocht en voor een vriendin een bon waar ze zelf kan bestellen. Ze kent de site ook door mij ook heel tevreden.

Martin 06-12-2021

Zeer scherpe prijs en ee zeer snelle afhandeling en levering. Zeker voor herhaling vatbaar.

A de Jongh 06-12-2021

Fijne zaak,,
Doet wat ze zeggen.
En leveren ook nog een uitstekend produkt.
Producten die ze aanbieden vallen zeer in de smaak.

walter van ginneken 05-12-2021

ik vind het een héél goede superwinkel alles is correct en een héél vlugge levering het is prettig winkelen hier en prijsverhouding is prima

Marloes 05-12-2021

Snelle levering en voor een hele mooie prijs!
Heel veel keuze echt heel tevreden 👍

superwinkel 03-12-2021

bestelling eenvoudig te doen, levering binnen de toegezegde tijd reden om een vervolg aan te geven.

Paul 03-12-2021

Zowel mijn vrouw als ikzelf hebben al jaren een vast luchtje. Deze kopen we altijd tegelijk en dan zijn ze ook ongeveer tegelijk aan vervanging toe. Dus ga ik op zoek naar een plek waar ik allebei de parfums leverbaar vind én tegen een goede prijs. Hoewel ik erg ben van 'koop het lokaal' lukt het meestal niet om dit bij de plaatselijke drogist te realiseren. Maar het is wél gelukt bij Superwinkel. En de levering ging perfect dus ik raad deze webshop zeker aan.

Francisca 03-12-2021

Groot aanbod en goede informatie over alle producten. Fijne website. Hele mooie aanbiedingen. Keurig ingepakt, snel verstuurd.

Johan Meeuwisse 03-12-2021

Alles is goed de service is goed de spullen zijn goed en snel bij me dik tevreden

Ineke Soer-Goosem 02-12-2021

Wat een makkelijk toegangbare site. Voor mij ging het eigenlijk maar om 1 ding mijn lievelingsgeur, die niet meer in de winkels verkrijgbaar is. Zo blij, en dat betekend natuurlijk dat ik ook verder ga shoppen. Ik kan nu al voorspellen dat ik een fan ga worden van supperwinkel.
Met hartelijke groet
Ineke

Patrick 02-12-2021

de omschrijving en levering van het produkt was heel correct en alles ging zeer vlot en makkelijk

Jeannet 01-12-2021

Ik koop bij superwinkel.nl altijd mijn favoriete parfum, het is een stuk goedkoper dan de parfumerie winkels, snelle bezorging

Errol de Fretes 01-12-2021

Prima levering,snel en zeer accuraat , zeker in deze drukke tijden
Ook de mailtjes over en weer was prima in orde 👌🏾👍🏾

RSGC 01-12-2021

Super snelle levering zelfs met dagen dat de postpunten het mega druk hebben. Geweldige kortingen en super assortiment

Mertens Eva 01-12-2021

Een goede service, een snelle levering…en .... zeer goed van prijs…

Edwin 01-12-2021

Super winkel via webshop. Veel leuke aanbiedingen voor een prima prijs. Gewoon vergelijken met andere parfumerie winkels. Superwinkel levert supersnel. Komt afspraken na.

Sanne 01-12-2021

Website is gebruiksvriendelijk. Netjes ingepakt met leuke kortingskaarten. Shampoo die is besteld is vele malen goedkoper dan op andere site.

Tedje 01-12-2021

Heerlijke webwinkel voor geuren voor dames en heren . Niet duur
Snelle levering ,als je belt goed advies,
En is iets niet goed gedaan ,kun je het retouren geen probleem, erg tevreden

Dion 30-11-2021

Ik vind deze webshop super geweldig leveringen altijd optijd en ik heb het genoegen gekregen om bij jullie vesting 4 nieuwe werkbanken te mogen monteren dus hkm magazijn inrichtingen...misschien is me laaste bestelling wel verwerkt op mijn gemonteerde tafel super trots als klant ook in jullie vestiging te hebben gewerk