Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Ellen Holleman 04-12-2022

Goede duidelijke webshop. Snelle levering en netjes verpakt. De prijzen zijn zeer aantrekkelijk.

Sparrie59 04-12-2022

Uitgebreid assortiment met een gunstige prijs. En ook nog eens snel bezorgd. Wat wil je nog meer?

Toine 04-12-2022

Prima verpakt verzonden super goeie site met veel uitgebreide assortiment aan geuren .

Anneke 04-12-2022

Snelle levering, en wat olaplex betreft, de laagste prijs.
Ik ben heel tevreden.

Diane Janssens 03-12-2022

Dit is de enige shop waar ik dit product vindt en aan een zeer voordelige prijs

G 02-12-2022

Snelle levering en artikel voldoet aan de verwachtingen. Mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Yade van Leeuwen 01-12-2022

Vorige week vrijdag mijn pakketje besteld, zou de volgende dag binnen komen. Het is nu bijna een week later en mijn pakketje is er nog steeds niet!
Hele slechte service.
Deloox 02-12-2022

Excuses voor de vertraging bij Budbee. Het pakket zal morgen worden aangeboden.

Sigmans 01-12-2022

Ik vind het jammer dat rond Black Friday de prijs snel veranderd .ik koop voor 32 eurocent een week van te voren was het 28 euro. Daags nadat ik gekocht heb krijg je weer de prijs van 28 euro..jammer is dat,

Pepinho 01-12-2022

Goede prijzen voor de artikelen en het werd snel geleverd! Ik ben heel tevreden!

Kylie 01-12-2022

Top site kocht hier een luchtje. Goedkoper dan bij andere sites en winkels. Zelfs tijdens de blackfriday deals. Snel bezorgt net als de vorige keer dat ik hem heb besteld. Alleen retour kosten zijn niet gratis ook niet veel maar toch.

Jolande 30-11-2022

Hier vindt je teminste ook luchtjes die niet jn de standaard winkels verkocht worden.
Duidelijke website.
Snelle nette levering.

Michiel 30-11-2022

Produkt wat je wilt is makkelijk te vinden op de site en afhandeling is snel en duidelijk

Huub 29-11-2022

Per toeval op jullie website gekomen om een lekker geurtje voor mijn vrouw te kopen. Website is functioneel makkelijk, product is helder omschreven en de prijs was ook nog eens super. Bestelling kwam zoals gepland. Zeer tevreden over. Bedankt.

Sandra 28-11-2022

Top, de bestelling en levering liepen ook in deze drukke tijd, keurig op tijd

Gelder 28-11-2022

Goed product, helaas liet de levering wat te wensen over.
Maar ik vermoed dat dat aan de bezorger lag.

hamza 27-11-2022

Een top webshop echt een van de snelste die er is en daybed dingen hebben die andere niet hebben enzo ga hier vaker dingen bestelen

Patricia 27-11-2022

Site is heel goed,je vind er alle merken.Zijn ook goedkoper dan meeste sites.Snelle levering,super blij met wat wij al hebben besteld 😉

Albert 26-11-2022

Levering was super
Alleen zag ik mijn gekochte parfum 3 dagen later voor €13,00 goedkoper staan
Ik let volgende keer wel op voordat ik wat bestel bij u
Dat snapt u wel neem ik aan
Met vriendelijke groet Albert

esther mathieu 16-11-2022

mooie assortiment aan artikelen veel geuren in de collectie die bij betere parfumszaken niet te leveren zijn.Daarom vind ik deloox een prachtige collectie hebben. Het bestellen gaat gemakkelijk en je krijgt meteen een bericht terug van dat je bestelling is geplaatst en betaald een snelle leveringDus voor mij absoluut een top winkel.

Paulien 16-11-2022

Voor alle merken zijn er telkens leuke acties. Hierdoor kun je de duurdere merken toch voor een goede prijs kopen. De bestelling wordt verstuurd in een stevige doos en wordt zoals aangegeven snel geleverd.

G 16-11-2022

Een mooie overzichtelijke website met veel keuze, van duurder segment tot goedkoper. Mijn bestelling was tevens zo snel geleverd dat ik daardoor meteen daarna nog een bestelling heb gedaan. Top service!

An 15-11-2022

Snelle levering en product was goed verpakt. Jammer dat er geen samples bij zaten, alleen een enveloppe met reclame voor andere bedrijven.

Elly Visbeen 14-11-2022

ik heb 2 keer besteld bij deze site en de artikelen werden zeer snel geleverd. De prijs is echt prima het de dite is erg makkelijk, je kan makkelijk zoeken wat je nodig hebt. het is een site met veel mooie producten voor een prima prijs. ik heb zelfs een product gevonden wat ik bij andere parfumerieën niet meer kon bestellen.

Liliia Benzia 13-11-2022

Hi,
Ik vind de site erg gebruiksvriendelijk, alles is altijd op voorraad, snelle levering en leuke prijzen en kortingen.
Bedankt voor je werk!

Corrinna 13-11-2022

Mooie, eenvoudige website waar je snel kunt vinden wat je zoekt. Daarnaast ook nog eens keurig verpakt en ranzendsnel geleverd! Absolute aanrader!