Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marja 04-05-2021

Mooie duidelijke site en de afhandeling van de bestelling is ook goed. Mooi op tijd en van tevoren doorgegeven door DHL.
De geuren zijn echt. Precies zoals ik voorheen bij de parfumerie kocht, alleen goedkoper.

Jolanda Faber 04-05-2021

Ik shop graag mijn eau de toilette bij Superwinkel,leveren snel en bijzonder prijsvriendelijk ik heb al mijn contacten hier al over ingelicht! Ben zeer tevreden

Harry 04-05-2021

Eindelijk een aanbieder met scherpe prijzen en geen onduidelijkheden achteraf.
Maakt voor 100 % waar wat er beloofd werd.

Barbara 03-05-2021

Veel keuze, vriendelijke prijzen, goede verpakking en hele snelle levering!
Website is overzichtelijk, dus makkelijk om producten te vinden en te bestellen.

Annie Duijzer 01-05-2021

Doet z’n naam eer aan ,is echt een “super”winkel.
Correct Snel en klantvriendelijk.
Grote collectie en niet te duur

Inge 29-04-2021

Het is een duidelijke site en het luchtje is snel geleverd voor een goede prijs.

Ko Nipius 28-04-2021

Ok goede snelle weergave, zoekfunctie goed Bevestiging snel en duidelijk Levering op heel korte termijn Eigenlijk zo als het zou moeten zijn Goede verpakking
Dus erg goed

Ria Michaux 27-04-2021

Goede snelle service zeer goede prijs kwaliteit
Ik raad die aan bij iedereen
Prijs kwaliteit is zeer belangrijk

L. Heesbeen 27-04-2021

Heel prettig om iets te bestellen. Wordt snel en netjes geleverd. Het is aan te bevelen.

John 21-04-2021

Werkelijk geen goed georganiseerde organisatie! S’avonds besteld volgende dag al bezorgd.
Super dus!

SH 21-04-2021

Superwinkel heeft prachtige aanbiedingen, scherp van prijs. En een heel groot assortiment.

Arzu 20-04-2021

Super snelle levering. Was de volgende dag al binnen. Scheelt ook behoorlijk in prijs.

Harry Ponse 19-04-2021

Hele mooie website, makkelijk te bestellen en niet te duur.En hele goede en mooie producten,

Stephanie 18-04-2021

Scheelt een hoop geld met andere parfum winkels dus de moeite waard om zeker te gaan kijken.

Marie 18-04-2021

Prefect en correct geleverd volgens de aanwijzingen in de mail.
Top bedrijf!!!

Coby 15-04-2021

Ik vind het een leuke overzichtelijke webshop, heel veel keus, en hele aantrekkelijke prijzen. De levering is altijd razendsnel, de ene dag besteld, andere dag al in huis.

Els 14-04-2021

Voor de eerste keer bij superwinkel besteld. De website is heel toegankelijk. Prijs was prima en de leveringsvoorwaarden ook. 's Morgens besteld en de volgende dag al in huis. Super snel en producten zijn super goed, precies wat de naam al zegt; Superwinkel!

George 14-04-2021

ik vind het heel makkelijk om de producten te bestellen en ze worden ook nog eens de volgende dag bezorgd. de parfums zijn goedkoper dan in de winkels of andere website die ik probeerde te vinden. ik zou superwinkel aanraden aan iedereen die goedkopere merk parfum wilt hebben.

Henri 12-04-2021

De Superwinkel doet zijn naam eer aan. Een prima toegankelijke webwinkel. Daarnaast goede leverings- en betaalvoorwaarden. Een groot aanbod, voor een scherpe prijs. Tevens zijn er goede mogelijkheden om te kunnen betalen. Tot slot wordt er ook nog eens uitgeleverd zoals beloofd en zijn de spullen netjes in huis. Kortom; Superwinkel is een Superwinkel!!!

Elly 11-04-2021

Superwinkel heeft een overzichtelijke website , met een mooi aanbod aan scherpgeprijsde producten vind ik.
Mijn pakketje werd keurig de volgende dag al geleverd, echt top!

Marja Feijen 11-04-2021

Ik heb nu 2 keer voor mijzelf daar een parfum aangeschaft, 1 keer kende ik de geur, de andere was een gok, de geuren waren een sensatie uit de hemel.
Ze zijn mij beiden super bevallen, zeer goede webshop, zeer snelle levering en een geweldige prijs, wel 40%-50% goedkoper.

Lies van Noord 08-04-2021

Superwinkel doen wat ze beloven!!
en dat is heel wat waard vandaag de dag!

Jacq 08-04-2021

Zeer scherpe prijzen!!
Een heel snelle levering (ook keurig ingepakt).
Enige minpuntje is dat er nooit een monstertje bij de bestelling zit, maar gezien de prijs is dat ook wel weer te begrijpen. Een absolute aanrader!

MJ van der Wal 07-04-2021

Ik woon in Nieuw Zeeland en bestelde een parfum voor mijn dochter in Nederland. Er was aanvankelijk een probleem met het invullen van gegevens voor het plaatsen van de order, maar iemand van klantenservice verhielp dat. Ik kreeg snel en goed antwoord. Heel plezierig! Ook de aflevering was snel en goed te volgen. Dit was mijn eerste bestelling, en ik maak graag weer gebruik van Superwinkel. Super service!

Shopperanoniem 07-04-2021

Ik ben zeer tevreden. De volgende items zijn mijn belangrijkste argumente. goede prijs, duidelijke communicatie, snel geleverd... prima dus!

Christiaan M. 06-04-2021

Goede webshop. Erg snelle levering voor een scherpe prijs. Dit is in Nederland een van de weinige sites die zoveel kwaliteit biedt. Communicatie is overigens helder en alles komt betrouwbaar over.

Mientje 06-04-2021

Super lage prijzen. Gebruiksvriendelijke website.
Voor 10.00 besteld de volgende dag in huis.
Enige minpunt is dat je geen testers krijgt.meegeleverd.

DD 02-04-2021

Overzichtelijke site met correcte prijs- kwaliteitsverhouding.
Snelle levering.

Monique Finnema 31-03-2021

De prijs was aangenaam en de levering uitstekend en snel !! Super tevreden !

Johan 31-03-2021

gewoon super goed, goed verpakt netjes alles orgineel !! en snelle levering

Liesbeth 30-03-2021

Ja gebruiksvriendelijk site .Wat je ook besteld klopt altijd .Leuke prijzen .En op de belovende tijd geleverd.Geweldig .

Gerard 30-03-2021

Heel overzichtelijk daardoor je keuze snel te maken, vaak interessante aanbiedingen en snelle levering.

Kelly bertels 30-03-2021

Super webshop.
Snelle levering
Prijzen zijn top als ik iets zie in de winkel vergelijk ik toch eerst de prijzen met jullie webshop en jullie komen er altijd een stuk goedkoper uit, tot zelfs de helft van de prijs soms.

Dus daarom een dikke pluim doe zo voort

Hugo 29-03-2021

Zeer snelle levering en voor een prijs die je nergens anders vindt. Ben zeer tevreden met de geleverde producten.

Elly 26-03-2021

Goed product en uitleg verkoop medewerkster en snelle levering zoals omschreven, Toppie

Marina 25-03-2021

Alles vlug te vinden op de site. Vlugge levering ..goed verpakt. En sommige producten goedkoper dan dan ergens anders..leuke aanbiedingen

Jean231170 25-03-2021

Goede prijzen en directe verzending. Producten waren snel ter plaatse. Zijn stevig verpakt.Goede service.

Isabelle 24-03-2021

Het is gewoon een super winkel. Ik kende jullie niet, maar ben heel blij jullie te hebben leren kennen. En wat een super prijzen. Echt tof. En een super service. Snel.
Tien op tien en een bank vooruit.

Betty 24-03-2021

Snelle levering, goede prijs. - puntje als er iets niet in stock is duurt het héél lang voor het terug beschikbaar is.

Erica Hulsman 24-03-2021

Ik heb gekozen voor deze shop omdat deze de laagste prijs aanbied in verhouding met andere aanbieders. De levertijd is na een dag en bij andere aanbieders zit er vaak meer tijd tussen. Het pakket was keurig verpakt en snel bezorgd. de site is duidelijk en overzichtelijk en er is een ruim aanbod. de betaling ging ook gemakkelijk en direct keurige bevestigingsmails ontvangen. Precies zoals ik het graag zie.

Wil van der Valk 23-03-2021

De zending werd heel vlot geleverd. Zeer goed verpakt. En de artikelen waren ook gunstig geprijst. Ik heb er niets op aan te merken, behalve dat ik er zeer blij mee was!!!

Marloes Witte 23-03-2021

Bij de meeste producten scheelt het veel geld, dus het is zeker de moeite waard om bij Superwinkel te shoppen. Verzending is zoals we tegenwoordig bij de meeste webwinkels gewend zijn; netjes de werkdag erna.

Ronny 23-03-2021

Goede prijs/ kwaliteit, gemakkelijk te bestellen en betaling, snelle levering.
Heel tevreden over!

Yvon 17-03-2021

Wat ik ook bestel en wanneer ik het ook bestel....het komt altijd op tijd en het word altijd keurig verzorgd. Ook worden de cadeautjes erg leuk ingepakt...

Blok 17-03-2021

Snelle levering zoals beloofd, nette verpakking en het goede artikel, zeker vatbaar voor bestellen in de toekomst, en aanbeveling voor vrienden.

coby 16-03-2021

Super goede en betaalbare artikelen, erg tevreden hier over, en snelle bezorging.

Serap 16-03-2021

Parfum besteld, volgende dag netjes op tijd bestelling binnen. Zeker voor herhaling vatbaar. Makkelijk overzichtelijke site.

Tineke 16-03-2021

De site is duidelijk, bestelling werd keurig op tijd geleverd en het product is wat ik er van verwachtte.

henk 15-03-2021

Prima winkel, klantendienst goed bereikbaar maar vooral erg vriendelijk en ze hebben mij uitstekend geholpen, super.

Janny de Kuiper 15-03-2021

Ik vind deze shop makkelijk zoeken snel bestellen niet heel gedoe om te bestellen gewoon toppie ik beveel deze winkel zeker aan bij andere.