Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annemiek 21-06-2021

Ik gebruik al jaren de eau de parfum Shalimar.
Daarom weet ik precies hoe deze parfum ruikt op mijn huid.
De parfum kocht ik ook bij superwinkel.nl
De geur van de parfum is totaal anders. Na 10 minuten is de geur vervlogen.
Ik heb meteen een nieuwe fles aangeschaft bij een bekende winkel en dat is een wereld van verschil.
Gewoon opgelicht met een nep parfum, zo een die je vaak in Aziatische landen kunt kopen.
Helaas is hier jiks tegen te doen. Je kunt de parfum niet terug sturen zonder cellofaan en als je dat toch doet zeggen ze dat de parfum gewoon goed is.
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!!

Fia 18-06-2021

Goede service en snel. Kon ook een afleveradres in de buurt kiezen altijd makkelijk hoef je niet thuis te blijven.

Wederom geslaagd voor een mooi vader dag Cadeau ! 16-06-2021

In het verleden ook al via deze website een bestelling uitgezet. Nu weer voor Superwinkel gekozen na het vergelijken van diverse andere websites met een vergelijkbaar aanbod. Uiteindelijk weer de keuze gemaakt voor jullie website gezien het ruime aanbod aan heren parfums en gekozen voor een van mijn vaste geuren van Dolce Gabana. Hierbij was deze zomerse geur ook nog eens prettig geprijsd en geen verzendkosten. Ben benieuwd hoe die zomerse geur in de praktijk uitpakt ? Moet wachten tot zondag /vader dag om het uit zijn feestelijke verpakking te mogen halen. Groet van een tevreden klant.

Rezie 15-06-2021

Zeer snelle levering en zeer correcte afhandeling was hier erg blij mee kan ik iedereen aanbevelen deze winkel

Veerle Swyngedouw 15-06-2021

Goede prijs, snelle levering, veel verschillende producten … echt TOP.
Het eerste woord van superwinkel is niet gestolen.

tvd 15-06-2021

Hele snelle levering tegen scherpe prijs van het door mij gewenste artikel. Is zeker voor herhaling vatbaar!

Dunhill 15-06-2021

Wat ik heb besteld was goedkoper dan bij een andere winkel! Donderdag 10 juni besteld en de andere dag was het er.

Ruud 13-06-2021

Overzichtelijke site en makkelijke afhandeling van je bestelling. Goed en ruim assortiment.

Leny 13-06-2021

Ben zéér tevreden over de prijzen én de levering. Zeer netjes verpakt!! Ik ga hier vaker bestellen en heb mijn kinderen die graag een geurtje op hebben geattendeerd op deze goedkope site. Zij zeiden ook scheelt zoveel!!!

Eabele 12-06-2021

De producten zijn goedkoper dan bij de meeste winkels, en het is erg snel in huis.

B 09-06-2021

De eau de toilette die ik hier kocht is niet het origineel, want geur is na een half uur al weg. Dat is bij het origineel, dat ik al jarenlang gebruik, zeker niet het geval. Snap niet waarop al die goede reviews gebaseerd zijn... De prijs was misschien ook te laag om waar te zijn, dat is een les dan maar. Op een andere site had ik ook al een review achtergelaten en de snelle reactie van superwinkel: "Jammer te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over de geleverde bestelling. We verkopen dezelfde originele producten als in de fysieke winkels dus er zou eigenlijk geen verschil mogen zijn.

Als je nog vragen hebt ben je welkom bij onze klantenservice."

Eén van ons liegt. Ik ben het het niet. Wel klaar met superwinkel. Reactie van superwinkel hoeft dus ook niet. Tussen de berg nietszeggende superrviews staan trouwens een hoop ervaringen gelijk de mijne.

Koop maar niet, als je dat van plan was.

Elke 09-06-2021

Heel snelle service!! Mooie verpakking alles netjes en keurig !! Na 1 dag al geleverd in België!!

Wendy 08-06-2021

Heel tevreden! Snelle levering! Blij dat ik voor superwinkel gekozen heb. Laagste prijs voor de parfum die ik wou.

S. Rosenberg 07-06-2021

Zeer vlotte afhandeling en direct verzonden. Goede communicatie en overzichtelijke website

Marian 06-06-2021

Ontzettend vlotte levering. Netjes en veilig verpakt. Klantvriendelijke website

Nadie 05-06-2021

Ik had twee bestellingen geplaatst. De eerste was omdat ik mijn oma's favoriete parfum hier met veel korting had gevonden (verjaardagscadeau) en dit had ik meteen de volgende dag in huis! Door de fijne prijs was ik benieuwd of ik hier ook mijn dagelijkse verzorgingsproducten voor mijn gezicht met korting kon vinden en dit was zo! Niet alles was op voorraad dus de verwachting was dat het er een weekje later zou zijn, maar al 3 dagen daarvoor kreeg ik een verzendbevestiging en het pakketje werd uiteindelijk 2 dagen eerder afgeleverd :)

Dus: de producten zijn scherp geprijsd, pakketjes worden snel verzonden en afgeleverd, mooie en duidelijke website, transparante informatie, veilig :)

S.doup 02-06-2021

Goede produkten voor een goede prijs. Snel geleverd. Top!!
Ben erg blij met de lancaster produkten.

Stefan 02-06-2021

Super duidelijk website met goede prijzen. Ondanks fouten van transporteur toch super snel geleverd

Wim 02-06-2021

Klaar en duidelijk mijn bestelling kunnen plaatsen zonder gedoe. Heel snelle levering erbovenop...top ! Zeer tevreden .

Nikita Nauwelaers 22-05-2021

Superwinkel is gewoon geweldig

Heb mijn 5 lievelings parfums gekocht en ben super tevreden prijs kwaliteit en perfecte service zeker een aanrader

❤️❤️

Roel 22-05-2021

Superwinkel is gewoonweg super!
Makkelijk kiezen op de website, voldoende keuze in verschillende prijsklassen en hele snelle levering. En bij een telefoontje naar de klantenservice werd ik heel vriendelijk te woord gestaan.

De Wekker 21-05-2021

Ik kan niet zoveel zeggen over gebruikersvriendelijkheid van de site omdat ik niet heb hoeven zoeken naar producten, maar direct bij het juiste product aanbelandde. Voor de rest liep het bestelproces soepel en werd het product de volgende dag geleverd, keurig verpakt. Prima dus!

M 20-05-2021

Ik kreeg een tip van een vriendin over superwinkel en de snelle service, nou ze heeft niks te veel gezegd. Inderdaad voor 22 uur besteld de volgende dag in huis 👍💪super superwinkels

Hans De Koster 20-05-2021

Zeer snel bezorgd vorige avond besteld volgende dag al binnen ! Tevens is het aanbod zeer divers . En goedkoper dan bij anderen . Kortom zeer tevreden. Ik ga in de toekomst meer bestellen bij dit bedrijf

Anja 19-05-2021

Super snelle levering en hele mooie prijzen!! Wij gaan hier zeker weten vaker bestellen

Michel 19-05-2021

Als je een bestelling retour stuurt dan merk je hoe super ze zijn..
Niet dus..
Onzin kraam ze uit en je maakt extra kosten en krijgt je oude bestelling terug met het verhaal volgens de wet.. hun wet schijnbaar mogen ze het niet terug nemen..
Service van lik me vestje

Febe 17-05-2021

Super blij met de gehele bestelling! 2 parfums besteld, 2 dagen erna al geleverd (in belgië)! Prijzen van de parfums kun je nergens goedkoper vinden! Mooi verpakt ook. Kortom een dikke 10/10!

Nep winkel winkelcomplwet 17-05-2021

Deze webshop heeft bergen
met reviews.
Zogenaamd allemaal snel en netjes geleverd.
Mijn ervaring is net zoals vele op trustpiloot geplaatste reviews echter precies het tegenovergestelde.
Beloven dat het product op voorraad is
En dat het dezelfde dag verstuurt zal worden. Als je na een paar dagen klaagt dat het product nog niet ontvangen hebt krijg je een nette mail
Dat het product uit hun magazijn in china verstuurd is.

Paula Timmermans 17-05-2021

Geweldige en snelle service van de juiste producten. Voor mij de juiste leverancier van deze producten

M. W. Kalf 16-05-2021

Prima betrouwbaar bedrijf kocht voorheen met AfterPay maar betaal nu direct..
En goedkoop wie wil dit nu niet.

Youssef 16-05-2021

Leuk en goedkoop! Mijn zus raadde me deze site aan omdat ik vaak parfum koop. Ik hou ervan om lekker fris te ruiken. Ik heb goede ervaringen met superwinkel, verschillende grote van flessen die alleen op deze site te verkrijgen zijn. Een heel groot assortiment is verkrijgbaar! En de levering is snel. Ik ben vaste klant!

Toon Heuwekemeijer 14-05-2021

Meer en meer dan tevreden, deze superwinkel is super.
Een heel snelle levering, dat heb ik nog niet meegemaakt zo.

Leen 13-05-2021

Overzichtelijke shop, groot gebruiksgemak en correcte levering zoals afgesproken

Beekwilder 12-05-2021

Tot. Heden niet mijn bestelling ontvangen dat voor Moederdag eindelijk was. 7 mei besteld

Suuuuuuuperwinkel’ 12-05-2021

Dit was mijn eerste kennismaking met Superwinkel,niets op aan te merken alles ‘klopte’ van bestellen tot afleveren ! Voor mij een:Suuuuuuperwinkel.

Jozef 12-05-2021

OP de site was de informatie duidelijk en de prijs aantrekkelijk, ook de informatie over de levering was relevant. De financiële afhandeling gaf een heel betrouwbaar gevoel.

Pollens 12-05-2021

Snelle en correcte levering, niets op aan te merken, ook de prijs was voordelig

Dick 12-05-2021

Top, top top. Prijs goed, kwaliteit goed, communicatie top, verzenden/ontvangen top. Zeer tevreden met de ontdekking van deze Superwinkel. 😊😊😊

Tanya 11-05-2021

Snelle service , prijzen zijn veel gedkoper dan andere sites , veel promoties !

Jolanda 11-05-2021

Ik ben nieuw op deze site, super snelle service, had mijn pakketje de volgende dag in huis, ik had even rond gekeken op internet maar had hier mijn shampoo en conditioner samen voor de zelfde prijs die ik normaal voor alleen mijn shampoo betaal. Helemaal blij, ik ga hier zeker vaker bestellen, heb het gelijk gemeld bij kennissen.

Catharina 11-05-2021

Fijne overzichtelijke site.heel snel de levering thuis en niet te vergeten de mooie prijs.

Wim 10-05-2021

Duidelijke site , goeie prijzen , gelijk de volgende dag in huis en super mooi ingepakt beter als Douglas 👍🏻

Sil Vennie 10-05-2021

Bestelling snel binnen maar helaas had ik 1 verkeerd product besteld. Na contact kon ik het persoonlijk retourneren met een afspraak (werk om de hoek), alles super geregeld hier. Zou hier zeker weer bestellen in de toekomst.

danny soepe 10-05-2021

snel geleverd super goed verpakt kan niet meer zeggen TOP TOP TOP was binnen de 48uur geleverd normaal was het 24uur maar doorcovid 48uur maar is die extra 24 uur zeker waard

Ghislain 09-05-2021

Bestelling, tussendoor duidelijke info omtrent de levering, de levering. Het liep allemaal als vanzelf.

Chevy 09-05-2021

Voor leuke prijs kun je merk parfums kopen en ze leveren zo snel mogelijk.TOP

Marjo W. 08-05-2021

Voor de 2e keer een bestelling gedaan. Tot een jaar terug had ik nog nooit van superwinkel gehoord. Ze zijn vaak een stuk goedkoper dan de bekende parfumerieën en snel met het leveren.
Netjes en met zorg verpakt. Echt een aanrader.

superwinkel 05-05-2021

makkelijk besteld en snel geleverd, en het product werd mooi aangeleverd, de verpakking en het product is perfect.

Helen 05-05-2021

Supersnelle levering en overzichtelijke webshop.
Goed verpakt.
Heb al meerdere keren producten besteld en naar alle tevredenheid.

Raes Jim 04-05-2021

Super snelle levering en zeer mooie prijzen. Zeker een aanrader en wij zullen alvast nog blijven bestellen.
Ook zeer vlotte manier om je favoriete artikelen te vinden.