Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Hennie 27-12-2022

Goede prijs en snelle verzending al met al zeer tevreden.
Bedankt ga zeker weer bestellen

R. 26-12-2022

Ik vind het een top website en aanbieder. Ik schrok van hoe snel mijn bestelling binnen kwam. De volgende dag kon ik alweer genieten van mijn producten. Ik kijk ernaar uit weer bij jullie te bestellen!

WIF 25-12-2022

Het bestelde product en de vooropgestelde leveringsmodaliteiten voldeden aan alle verwachtingen. De 10/10 is dus welverdiend!

Gabby 25-12-2022

Zeer zeer goede service en kwaliteit. Ook de verzending is top !!
Als er een product niet aanwezig is krijg je een mail waarin ze vragen of je nog wil wachten dat het er terug is en/of je je geld terug wil.

Ik raad iedereen aan om te shoppen bij deze winkel een echte aanrader!!!!!

Mvg
Gabby

John 25-12-2022

Ik had nog nooit van dit bedrijf gehoord , dus eerst wat gegoogeld.
Het luchtje wat ik zocht was ook nog goedkoper dan waar ook en origineel.
Besteld voor 10 uut s ' avonds en volgende werkdag al geleverd , precies zoals beloofd, gelukkig was dhl de bezorgpartner , want met post.nl ervaren wij 100% van de keren 1 of meerdere dagen ervaring .

Ricky 24-12-2022

Goede service,goede deals,ik ben heel tevreden.ik wens jullie prettige feesten.doe zo verder ....

Marleentje 19-12-2022

Snelle bezorging , goed verpakt , en vooral super gunstig geprijsd ..een echte aanrader

teeuwen 19-12-2022

Bij Deloox.nl kan je voordelig de meest uitlopende geurtjes kopen. De website is duidelijk en overzichtelijk. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Bij het bestellen kan je zien of het artikel op voorraad is. Een groot aantal geurtjes zijn diverse euros goedkoper dan bij andere webshops. Ben een zeer tevreden klant.

Inge dekkers 18-12-2022

Je kan hier voor een goede prijs je eau de toilette bestellen, wordt snel geleverd en goed verpakt! Ik raad je aan hier te bestellen.

Karen van Walsum 18-12-2022

De parfum was niet alleen het goedkoopst van alle aanbieders zoals Douglas, Notino, Bol, Ici PARIS enz . Het werd snel gratis bezorgd en je had ook de optie het te laten inpakken! Blij!

Rens 15-12-2022

Snelle levering van produkten voor goede prijs lekkere geuren cadeaux gegeven aan 2 goede vriendinnen

Dewy 15-12-2022

Al lange tijd klant van dit bedrijf. Helemaal geweldig! Betrouwbaar en zeer correct! Nooit een probleem mee gehad. Producten zijn uitstekend en de snelle service is een dik pluspunt! Ik bestel zeker nog in de toekomst! Voor de beste parfum, make up, haarproducten en meer voor een heel leuke prijs zou ik zeker eens een kijkje nemen!

John Boel 14-12-2022

Gebruiksvriendelijk correcte levering en laagste prijs voor dit produkt, sterk aanbevolen.

John 13-12-2022

Eerste keer iets naar volle tevredenheid besteld vandaar de 9 en geen 10. Want ik vind dat een bedrijf altijd scherp moet blijven. De bestelling verliep vlot en het pakket werd keurig bezorgd op de afgesproken datum. Pakket was prima verpakt en de producten in het pakket voldoen uitstekend

Liesbeth Robbers 13-12-2022

Bestelt en een dag later al in huis, super. Grote keuze en makkelijk te zoeken. heel blij met DELOOX. Ga zeker nog vaker bestellen.

Vivi 13-12-2022

Prijs was voordeliger dan andere online winkel, bestelling wordt mooi ingepakt en de volgende dag ontvangen, betaling mogelijkheid, persoonlijk vind ik een mooi ervaring om bij Deloox.nl te winkelen.

Ell 10-12-2022

Leuke webshop. Er stond wel bij vermeld dat als ik een bestelling zou plaatsen voor 21u deze de dag erna zou geleverd worden, dit was niet het geval. Had hier wel op gerekend voor een verjaardag.

Anna -Maria Eeckhoiy 09-12-2022

Ik woon in België, en mijn bestelling was hier al 3 dagen nadien , super !!
Als ik iets in België zelf bestel , duurt het langer eigenlijk niet normaal !!
Ik ben dus heeel tevreden, en ga zeker de volgende keer bij jullie bestellen
Dank u wel voor de hoede service

Stefan 08-12-2022

Makkelijke overzichtelijke site, met keuze voor cadeauverpakking die ook zeer netjes is. Alleen jammer dat er vermeld stond dat pakje de dinsdag ging geleverd worden en dit was pas de woensdag, hiervoor toch een min puntje.

Viv 08-12-2022

De levering was snel en correct. Het product is exact hetgeen we wilden en de levering is sneller aangekomen dan verwacht.

Danielle Brits 07-12-2022

Het was mijn eerste bestelling bij Deloox.nl en was zeer aangenaam verrast door het grote aanbod en de zeer gunstige prijzen. Ik heb zelfs een parfum terug gevonden die ik hier in België niet meer vond. Ik ga zeker en vast nog bestellingen plaatsen.

Veerle 07-12-2022

Makkelijk te shoppen, goed aanbod, aantrekkelijke prijzen, goede opvolging en info over verzending en snelle levering.
Jammer dat er geen staaltjes of testers meegeleverd werden. Wel een ticket van de staatsloterij maar ik woon in België...

M&H 07-12-2022

Makkelijk bestellen en een snelle levering van de producten .
Goed ingepakt en duidelijke informatie over de levering .

Mb 05-12-2022

Mooie site goede service lekkere parfum snelle levering
Mooie merken mooie lekkere geuren

Lisa 05-12-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding en een snelle levering, alleen de inpakservice liet te wensen over. Maar dit is uiteindelijk snel en netjes gecompenseerd.