Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deloox is dé online store voor parfum en beautyproducten. Voor 22:00 besteld is moren in huis (mits op voorraad). Wij leveren originele topmerken voor verassend lage prijzen zodat jij nog meer van je favoriete producten en merken kan genieten.

Deze score is gebaseerd op 338 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sandra 29-08-2021

Goede en makkelijke website.
Uitgebreid assortiment tegen aantrekkelijke prijzen en ook nog snelle levering.
Kortom, top!

Tineke 29-08-2021

Super goede aanbiedingen van de Superwinkel. De Bestelling wordt een dag later al afgeleverd. Top, absolute aanrader.

Ilona 25-08-2021

Superwinkel!!!!
Doet zijn naam volledig eer aan, duidelijke site , zoeken is snel vinden. Doen wat ze beloven , zeer snelle levering , goed te volgen via track en trace. Vooral heel blij met de goede prijs-kwaliteitverhouding . Kunnen andere aanbieders een voorbeeld aan nemen🥰 Ik koop alleen nog bij Superwinkel, kan het iedereen aanbevelen. 👌👌

ad h 25-08-2021

Compleet assortiment tegen zeer concurrerende prijzen en tevens zeer vlotte aflevering c.q. bezorging

Monique 25-08-2021

Ik ben zeer tevreden en heb anderen jullie ook aanbevolen, vanwege de snelle levering en omdat het voordelig is bij jullie!

Tineke 25-08-2021

s'avonds besteld, de andere dag thuis, vriendelijke email van jullie, super!, nogmaals bedankt, ga in de toekomst zeker meer bestellen, gr Tineke

Aukje 25-08-2021

Superwinkel is voordelig, haast alles wat je wilt verkopen zij voordeliger dan in de winkel. De service is goed en snel. Je kunt makkelijk en eenvoudig via de site bekijken en bestellen.

Ursula 24-08-2021

Ik vind Superwinkel.nl ideaal, omdat ik op mijn telefoon kan bestellen, het wordt netjes verpakt èn het is snel in huis, ook in het weekend! Het assortiment is groot, dus voor een cadeau, of voor mijzelf , altijd is er wel iets te vinden. Dus Top

Marjan 23-08-2021

Snelle service en makkelijk bestellen!
Zeer tevreden over de bezorging.
Heerlijke geur

Claudia 23-08-2021

Blij deze winkel te hebben gevonden.
Hele snelle levering. Mooie producten, goede merken voor een sublieme prijs.

Artdecolover 23-08-2021

Nog maar twee keer een bestelling gedaan bij Superwinkel maar beide keren was alles perfect in orde: levering en verpakking. De website is overzichtelijk en ze hebben vaak de laagste prijs. Ook het tonen van de reviews van klanten bij elk product vind ik nuttig. Ik zal zeer regelmatig blijven kijken en bestellen!

Daphne 19-08-2021

Alles zoals beloofd geleverd en de beste prijs voor een heerlijke eau de parfum!

Vanessa 18-08-2021

Super snelle levering ! Wordt erg gewaardeerd zal jullie zeker aanbevelen !

Carla 18-08-2021

Was op zoek naar een betaalbaar geurtje, deze site had volop keuze in voor mijn betaalbare prijsklasse.
Het is makkelijk te bestellen op deze site en kreeg de volgende dag mijn bestelling netjes thuis geleverd.

Sonja 18-08-2021

Prima online winkelen, nette prijzen en volgende dag al geleverd.
Goed verpakt.
Helemaal blij!

Michel 18-08-2021

Ruime keuze aan een voordelige prijs. Overzichtelijke website en snelle levering.

De Geert 17-08-2021

Scherpste prijs ooit gevonden op internet !
Goed service en supersnelle levering.

Frouwkje Vermaning 11-08-2021

Zeer tevreden met de snelle levering, concurrerende prijzen en het is goed verpakt.
Mijn man was heel blij met zijn luchtje

T de Bruijn 09-08-2021

Mijn eerste keer besteld en zeker niet teleurgesteld.
Netjes verpakt en snelle levering

A. 09-08-2021

Goldwell shampoo snel en makkelijk besteld tegen een redelijk lage prijs. Snelle levering en goed product. 100% tevreden. Aanrader.

Kamla Bhajan 07-08-2021

Heel correct alles afgehandeld...
Precies zoals beloofd...vandaag besteld...morgen in huis...heel erg tevreden...
Mvg...Kamla Bhajan

N. Singels 07-08-2021

Clinique besteld is niet de juiste geur ! (Aromatics ) geur is zo verdwenen. Heb zo mijn twijfels.
Superwinkel 09-08-2021

Beste Nera,

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Ik kan me bijna niet voorstellen dat de geur van Aromatics zo is verdwenen! Het kan natuurlijk wel zo zijn dat je zelf gewend bent aan de geur waardoor je hem zelf niet goed ruikt.

Als je twijfels hebt, neem gerust contact op met onze klantenservice en vermeld even het ordernummer van je bestelling. We helpen je graag.

Superwinkel

Liesje 06-08-2021

!!! 10 / 10 !!!
- super aanbod
- super prijzen
- super service
- super snel geleverd
- alles staat super duidelijk en correct vermeld

J.beernaert 05-08-2021

zeer interessante prijzen , heelvlugge levering , en met zorg verpakt ,was mij aanbevolen

Eddy 04-08-2021

Altijd goede deals te vinden en uitgebreid assortiment. Ik kan dit aanbevelen wegens de goede service en snelheid van verzenden.

hans hollaar 01-08-2021

Een heel mooie lage prijs en de heel snelle levering op de volgende dag na de bestelling maakt deze bestelling heel goed.

Jolanda van Mierlo 01-08-2021

Fijne website om je produkten te bestellen, super goede prijs en zeer snel bezorgt dus zeker een aanrader!

M.Magereij 01-08-2021

Geweldig bedrijf s’avonds bestellen en de volgende dag in huis. Keurig verpakt👍🏻

Naziha Cha 29-07-2021

Ik zocht naar lekker geur set en keek natuurlijk ook naar de prijs en kwam uit bij deze webshop.
Heb het product besteld en volgende dag nog bezorgd super snel. Daarnaast was het mooi ingepakt super blij en mooi verpakt en veilig. Ik ben zeker fan van deze webshop. Volgende keer weet ik jullie te vinden.

Marli 29-07-2021

De reden dat ik gekozen heb voor Superwinkel is de scherpe prijs van de producten. Ook de levering is ontzettend snel. Het is wel jammer dat ze niet altijd alles voorradig hebben. Verder ontzettend tevreden over de kwaliteit en de service.

Lob 28-07-2021

Een van mijn favoriete geurtjes besteld bij superwinkel.nl en zeer positief verrast. Een hele scherpe prijs, eenvoudig bestelproces, snelle verzending en daarvan goed op de hoogte gehouden. Ik ben zeer tevreden, dank.

Martin 28-07-2021

De shop om lekkere geurtjes voor mijzelf te kopen, scherpe prijzen en volgende dag in huis.

luc 27-07-2021

veel keuze goede prijzen en een zeer snelle levering.duidelijke website met voldoende uitleg

Esters 27-07-2021

Super snel thuis. Goed te vinden producten. Zal hier zeker weer bestellen.

Recai 26-07-2021

Ik heb vaker besteld en heb ervaring met deze site. Info en bezorging is erg duidelijk , prijzen zijn gunstig ten opzichte van andere verkopers .
De naam super maken jullie waar!

Fitz 26-07-2021

Besteld volgende dag in huis terwijl er 3 tot 5 dagen bij stond. had de reviews bekeken van anderen . . En heb mijn keuze gemaakt dat de reviews van de producten er bij staan wat anderen er van vinden vind ik heel erg belangrijk voor mijn eigen aankoop. Dus proficiat superwinkel ga zo door . En ik blijf bestellen.. echt een aanrader. Groetjes Fitzie

Dennis Zaan 21-07-2021

Superwinkel is wel degelijk de goedkoopste als het gaat om goedkopere parfum! Het verschil met een andere commerciele parfumerie is enorm, dat is voor mij genoeg reden om bij Superwinkel te bestellen!
Voor mij geen andere winkel meer!

jan v d zande 20-07-2021

goede en snelle levering van zeer mooi product.daarom beveel ik dit bedrijf aan.

C 20-07-2021

Eerste keer besteld , super snelle levering en na wat zoeken kwam deze webwinkel er als goedkoopste uit.

Koos Verhoeve 19-07-2021

Enorme goede service en website, zeer grote keuze van producten parfums e.d, betalingsverkeer zeer goed geregeld en verzending zeer snel gedaan met goede uitleg met emails, meer als een 10 waard voor mij 10.5.

Leonard Franssen 15-07-2021

Snelle en correcte levering, precies, precies wat beloofd wordt. Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

Jay 13-07-2021

Ruime aanbod producten! Snelle levering en scherpe prijzen! Wat wil je nog meer? Ben zeer tevreden.

Sjong 11-07-2021

Groot assortiment, heel scherpe prijzen, vanaf €30 geen verzendkosten en echt de volgende dag in huis (mits voor 22u besteld).

trees 07-07-2021

Fijne online winkel. Als de producten op de site staan Worden deze snel en netjes geleverd. Duidelijk dus wat wel en niet geleverd kan worden

Inge 07-07-2021

Ik ben superblij met Superwinkel. Mooie prijsjes, heb al meerdere keren besteld en alles komt keurig in orde en op tijd binnen. Veel keus ook, top!

JOSEPHINE 06-07-2021

Ik ben supertevreden! De site is eerlijk en duidelijk, de bestelling ging vlot en de levering ging zonder enig probleem. Ik gaf anderen al jullie gegevens door want ik ben zeker zelf ook van plan om in de toekomt beroep te doen op jullie aanbod.

Fil 01-07-2021

Ik vindt deze shop fantastisch kijken wat je nodig hebt, en naar de kortingen kijken bestellen voor 22 u en het is de dag nadien al klaar dus m a w snel betrouwbaar en goedkoop ook nog eens

Danielle Appeldoorn 30-06-2021

Dit was mijn eerste bestelling bij de Superwinkel en ben een zeer tevreden klant.
Alles is prima verlopen vanaf het bestellen tot en met de bezorging aan huis.
De website is duidelijk en geeft genoeg informatie over het product.
Bestellen is eenvoudig, de spulletjes worden goed verpakt en op de afgesproken tijd afgeleverd.
Kortom: tot de volgende keer

Rita Bergman 29-06-2021

Overzichtelijk, top prijzen en razend snel in huis. Kreeg deze tip van mijn dochter. Voortaan bestel ik mijn luchtjes hier🥰🥰

bruylant albert 22-06-2021

alle parfums en accesoires altijd voor aangepaste prijzen ,snelle en correcte service , tof voor leuke verrasing en in cadoverpakking als gewenst is , en goede uitleg bij elke parfum of artikel alle met de grootse zorg en klantvriendelijk ,toffe site en alles vlug terug te vinden