Deloox.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Deloox.nl.

Deloox.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 302 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dani 26-03-2023

De eau de toilette die ik bestelde gebruik ik reeds jaren en ben zeker tevreden!
Daarmee was ik blij dat deze verkrijgbaar was ibij Deloox en in promo!
Een zeer interessante prijs voor dit product zeker voor de 10p ml flacon.
Mijn bestelling is snel geleverd zoals vermeld werd.
Ik raad zeker Deloox aan hier op de site iets te bestellen !

Tim 26-03-2023

Beste prijs en supersnel geleverd. Volgende keer absoluut weer naar deloox!

Alyssa 22-03-2023

Afgelopen week wat besteld bij Deloox voor de tweede keer. Snelle levering, gebruiksvriendelijke website & enorm goede prijzen! Ik ben net zoals de eerste keer dik tevreden en ga zeker meer bestellen in de toekomst :)

Saffet 22-03-2023

Website is duidelijk, bezorging ging snel zoals beloofd, bevestigingsmail plus algemene voorwaarden etc worden direct gemaild, dit loopt allemaal soepel en zonder problemen.

Thijn 21-03-2023

Goede producten met een goede prijs vergeleken met andere sites. Levering was snel. Ik zou alleen een paar cadeaus zoals samples krijgen bij mijn bestelling alleen die zaten er niet bij.

Danique 21-03-2023

Goede producten en super snel bezorgd! Ik had The Righteous Butter Body Lotion 500 ml van Soap & Glory besteld, tevens ook een aanrader.

Karin l 21-03-2023

Grote keuze.
Vergeleken andere winkels écht een goede deal gesloten.
Goede prijs kwaliteit.
Pakket snel binnen.
Netjes in doosje en veilig ingepakt (bescherm materiaal).
Keuze voor bezorg adres (winkels in de buurt).

Carla 20-03-2023

Mijn geurtje is alleen online te koop. De website van Deloox is overzichtelijk en bestellen is erg makkelijk.
Snelle levering, keurig verpakt en een concurrerende prijs. Kortom erg tevreden

Esther 20-03-2023

Snelle levering en een fantastische prijs voor mijn favoriete parfum... ben in m'n nopjes!

S 20-03-2023

Uitgebreid aanbod van kwaliteitsvolle merken. Snelle levering en correcte afhandeling.

J. Bouwmeester 19-03-2023

Goede reviews en goed assortiment en prima prijs. Bestelling op tijd en goed verpakt.

Claire 16-03-2023

jullie leren kennen door mijn zoon, die bestellingen doet bij jullie. geprobeerd en eerst de lage prijs die aanspreekt.
het vlotte bestelling en betaling dik ok en de vlugge bestelling..... kortom ZEER goed

Tijn 16-03-2023

Groot aanbod, ook aan parfum die in de "normale" retailers niet wordt aangeboden en lagere prijzen.
Bezorging was binnen 24 uur, goede ervaring!

Jacqueline 15-03-2023

Er is sprake van een ruim assortiment. Kort gezegd: de keuze is reuze. Er zitten ook geschikte aanbiedingen bij.

Antje 15-03-2023

Duidelijk site, eerlijke prijzen en snelle levering. ik ga zeker vaker bestellen.

Petra 14-03-2023

Mijn parfum was in de winkel niet meer verkrijgbaar, ben online gaan kijken en kwam bij de Loox uit, hier vond ik mijn parfum voor een mooie prijs en een super snelle levering. Helemaal blij

Suze 13-03-2023

Duidelijke site, makkelijk in gebruik.
Snelle verwerking en levering van het product.
Prima prijs

Puck 12-03-2023

Deloox heeft veel leuke artikelen met goede prijzen Ook de levering is prima en snel.

DE MEY Urbain 12-03-2023

Blij mijn vertrouwde parfum nog te kunnen blijven gebruiken , niettegenstaande deze bij mijn vertrouwde winkel reeds lange tijd daar niet meer word aangeboden. Ook de snelle behandeling en bezorging is vlot verlopen.

Lizzy 11-03-2023

Ik koos voor Deloox omdat het product hier het goedkoopste was. Maar ben ook zeer tevreden over het gemak van bestellen, betaalmogelijkheden en snelle levering.

Diane Gijselings 09-03-2023

Ettelijke weken geleden was ik aan het surfen op internet. Verschillende producten heb ik ondertussen aangekocht zowel voor mezelf als voor mijn echtgenoot alsook voor vrienden. Dat gaat over parfum, shampoo, bodylotion. Deze producten vind ik niet bij ons ( België) en indien wel, betaal ik meer.
Als ik voldoende bestel wordt het trouwens gratis geleverd.
Dus voor mij een win-win situatie.
Vorige week heb ik nog een vraag gesteld via mail waarvoor ik trouwens reeds antwoord heb heb gekregen.

Jean Loyens 08-03-2023

Heel goed opgebouwde website met veel uitleg, gemakkelijk om mee te werken, verlanglijstje en vooral ook de updates als een van de favoriete producten in promotie gaat, super, echt, ik zou een 10 geven, maar ... de levering, ik heb dit reeds gemeld, is altijd jammerlijk minstens één dag later dan aangekondigd. Zo kocht ik donderdag overdag en ontving mijn pakket via Bpost in België pas op maandagnamiddag om 16 uur. Anders kregen jullie een 10 :-).

Lieuwe 08-03-2023

Goede prijs-kwaliteit en snelle levering. Bovendien hadden ze verschillende volumes parfum in hun aanbod.

Sewandhy 07-03-2023

Super! Snelle levering! Heerlijke geur en mooie aanbieding! Goedkoper dan welke webshop dan ook.

Christel Anthoni 06-03-2023

Ik vind dat Deloox steeds met interessante aanbiedingen komt.
Ik vind vooral de parfums interessant.
Er zijn parfums bij die je niet meer overal kan vinden, en dan nog eens aan enorme goede prijs.