Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

De Bouwman, Aad-Jan Pronk 18-11-2020

Netjes volgens afspraak en geen gedoe!
De bezorger heeft mij netjes gebeld toen hij ter plaatse was en zo op de juiste plek bezorgd.
Zeker een aanrader!

Niet van toepassing 17-11-2020

Dit bedrijf werkt met onderaannemers. In mijn geval waren het een stel beunhazen die me met een niet-werkende ketel lieten zitten. Na 2 telefoontjes met de eigenaar van het bedrijf werd er echt tegen me geschreeuwd dat ik niet luisterde. Hij bleef beleefd in zijn woordkeuze maar was zeer intimiderend en vervelend. Ik heb een klacht ingediend bij CVtotaal en als reactie kreeg ik terug: heel vervelend, we zullen het met het bedrijf opnemen. De telefoniste was een stuk begripvoller moet ik zeggen. Al met al zou ik dit bedrijf niet aanraden.

André 16-11-2020

Prima webshop, snelle levering.
Ik had tegelijk 2 artikelen besteld maar vond het wel vreemd dat deze vlak na elkaar apart geleverd werden door 2 koeriersdiensten. Slecht voor het milieu.

Andries 13-11-2020

afgelopen maandag bestelling opgehaald uit Stiens alles stond keurig klaar niks mis mee.
vandaag de ketel gemonteerd en alles draait prima.

Ralf 10-11-2020

Snelle levering voor een goede prijs. Product was compleet en ook het registreren ivm garantie ging snel en eenvoudig.

Daan 10-11-2020

22 September offerte geaccepteerd. Na een week navraag gedaan wanneer er een afspraak gemaakt kon worden voor plaatsen. Dat zou zelfde week of begin volgende week. Niks gehoord. Vervolgens gebeld, ik zou zelfde dag teruggebeld worden. Niet gebeurd. Wel een mail dat de afspraak 'binnenkort' gemaakt zal worden. Aangegeven dat ik dit niet acceptabel vind en dat ik ze tot maandag respijt gaf.
Reactie die ik kreeg van CV totaal: 'Laten we Maandag eerst afwachten'.
Zojuist offerte geannuleerd. Ik heb er begrip voor dat het in deze periode druk is maar laat je klanten niet in het ongewisse.

Fred 04-11-2020

Duidelijke webshop, makkelijk te gebruiken en te doorzoeken.
Concurerende prijzen, een ruime keuze aan betaalopties en snelle en correcte levering.
Absoluut een aanrader.

Jasper Bier 01-11-2020

Defect product (Nest gen3) na deze 1,5 jaar gebruikt te hebben, na een mailtje direct een nieuw exemplaar toegezonden gekregen, de oude daarna pas terug hoeven sturen! Top service met een snelle reactie op mailtjes

Eljopie 30-10-2020

Prima service van deze shop. Na 4 jaar bleek er een technisch mankement te zijn bij de aansluiting. Deze is zonder meer hersteld. Klasse!

Shayan 21-10-2020

Een vriend heeft CVtotaal aan mij voorgesteld. Ik heb op de website gesurft en zag dat deze een breed scala aan producten biedt, waaronder verwarming, airconditioning en mechanische ventilatie. De diversiteit aan producten, goed gedocumenteerde specificaties en natuurlijk positieve gebruikersfeedback hebben me overtuigd om ervoor te kiezen. Ik heb een mechanisch ventilatiemotoronderdeel gekocht om mijn oude te vervangen. De levering was snel en ik ben helemaal tevreden met mijn aankoop. Het enige verbeterpunt dat ik kan noemen is dat het motoronderdeel dat ik heb aangeschaft niet voldoende technische specificaties op de webpagina heeft in vergelijking met complete ventilatieboxen.

N. Swinkels 20-10-2020

gebruiksvriendelijk en duidelijkheid over hoe te bestellen. snelle levering

Wilts 19-10-2020

Artikel besteld incl. aanbieding bij aanschaf van ketel, artikel netjes geleverd maar zonder aanbieding,, na contact hierover kreeg ik te horen dat offerte was afgewezen omdat een door hun aangegeven Instalateur de installatie ging doen en dat dan de offerte niet meer geldig is.
Meerwerk wordt dus niet beloond
cvtotaal.nl 20-10-2020

Beste Heer Wilts,

We hebben uw order nader bekeken en contact met u opgenomen. Onze klantenservice heeft u ook uitleg gegeven van dit voorval en hier is sprake van een misverstand.

U heeft namelijk een offerte aanvraag gedaan welke wij niet konden uitvoeren. Wat betekend dat we deze hebben afgewezen. We hebben u vervolgens een tip gegeven door u de contactgegevens te geven van één van onze monteurs. U heeft vervolgens een ketel los besteld en deze is waarschijnlijk dus door één van onze monteurs bij u geïnstalleerd.

Indien er een ketel wordt gekocht met montage krijgt u vanuit CVtotaal hier een aanbieding bij in de vorm van een installatiepakket. Wordt een ketel los besteld dat geldt deze aanbieding niet. Dit is nu ook bij u het geval.

Onze excuses voor de verwarring en we hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Remie Mulder 19-10-2020

Duidelijke prettige website. Tijdige , accurate en nette levering. Ik beveel CVTotaal zeker aan.

B Boere 16-10-2020

CV ketel de volgende dag al in huis.De levering was compleet,en goed afgeleverd .

Wim 15-10-2020

Op internet een cv besteld incl montage
Keurig geïnstalleerd door een vakman .
Prijs scheelde 400 euro incl montage en rookgasafvoer in het voordeel van cv totaal.

Zeer tevreden dus

Nico Steenbakker 12-10-2020

Goed verzorgde website
Product zeer snel en correct geleverd
Helemaal top

beslist niet 10-10-2020

Ik had een cv ketel en veel toebehoren besteld met montage op de dag van plaatsing om half 2 was er om half 4 nog niemand gebeld waar ze bleven naar cv totaal een half uur later belde de monteur op dat het vandaag niks meer werd niet eerder dan over 3 en een halve week wat een klungelaar en prutser op dit gebied ook cv totaal nam geen actie voor en snelle oplossing heb zelf een bedrijf maar zo hou ik geen klant over

John 09-10-2020

Mooi site met duidelijke product omschrijvingen. Ik was op zoek naar een plintboiler voor mijn nieuwe keuken. CV Totaal bood er een aan volledig compleet met een aansluit set en een mooie prijs zodat ik niet allerlei onderdelen voor de aansluiting erbij hoefde te zoeken. Bovendien ook nog eens volgens afspraak de volgende dag geleverd. Top! Zo kon ik snel door met mijn keuken installatie.

Caroline 07-10-2020

Zeer slecht!!!!
Ik heb op 21 augustus bij cv totaal een ketel besteld incl. installatie. Monteur belde me een week later dat hij 21 september geinstalleerd kon worden.
Veel foto's gestuurd van de oude plek en de oude ketel en situatie. Behalve een nieuwe dakdoorvoer verder geen vragen meer vanuit cv totaal hierover. De algemeen gestelde vragen zo goed mogelijk beantwoord (uit het oogpunt van een leek). Op de dag vd installatie bleek dat de monteur hem niet kon installeren omdat er geen rioolaansluiting was. Dit zat niet in het bedrag van 350 euro voor installatie. Ik moest hetzelf regelen. Binnen een week een loodgieter geregeld die een nieuwe afvoer heeft gemaakt via wasbak die een meter ernaast zit. Foto s gelijk opgestuurd.Monteur zou zsm contact opnemen voor nieuwe datum ook omdat ik aangaf dat mijn oude ketel kuren kreeg. Na 5 (!!!!) dagen, veel appjes en berichtjes later eindelijk reactie vd monteur. Over 4 weken had hij wel tijd!!
Via de klantenservice van CV totaal ook weinig hulp, er wordt me steeds vanalles beloofd wat vervolgens weer niet wordt nagekomen. Wordt wel steeds gezegd dat het druk is. Na 1,5 week nog steeds geen oplossing.
Zeer slechte klantenservice en al helemaal installatiebedrijf
I&BO warmtetechniek, waar er monteurs rondlopen die hun klanten compleet negeren. Ben inmiddels bijna twee maanden verder en nog steeds geen ketel.
cvtotaal.nl 08-10-2020

Beste Caroline,

De monteur heeft gisteren reeds contact met u opgenomen en een nieuwe installatiedatum met u besproken.

cvtotaal.nl 08-10-2020

Beste Caroline,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak. We willen u graag zo snel mogelijk van dienst zijn en willen u daarom vragen hier uw ordernummer achter te laten. Op basis van deze review kunnen we uw montage-aanvraag niet terug vinden.

Zodra we deze van u hebben ontvangen gaan we meteen bezig met dit voorval.

Anton 04-10-2020

In eerste instantie dacht ik, ik blijf bij mijn huidige installateur / winkel, maar na toch eens even wat info in te voeren op het web kwam ik bij CvTotaal uit. Wat een voordeel en wat een gemak bleek later.

De webshop is duidelijk en geeft heel veel informatie over de artikelen en geeft de mogelijkheid om producten te vergelijken, daarnaast was ik enorm verrast door het financiële voordeel dat zij boden, voor het complete pakket, ketel, afvoerkanaal en alles, die wij al hadden uitgezocht, plus de installatie door een erkend installateur, leverde het een voordeel van €600 op. Bizar. Verder ook het gemak, je kiest bij CvTotaal de ketel en zij helpen je duidelijk met info en vragen en verder regelen ze alles, de installateur en levering. En alles duidelijk gecommuniceerd. Top

Dan nog de installatie en installateur. Ook al Top. Op tijd, zoals afgesproken, netjes werkend, vriendelijk en behulpzaam. Prima gasten.

Harry 03-10-2020

Uitgebried assortiment met een uitstekende prijs/prestatie. Een artikel wat niet in het assortiment zat werd op verzoek snel toegevoegd. Geweldige en snelle klantenservice. Toen er iets niet helemaal goed ging met een levering werd dit uiterst snel en ongecompliceerd opgelost. Daaraan herken je de klantgerichtheid van een bedrijf!

fred 03-10-2020

Snelle levering en scherpe prijs, kwaliteit moet ik nog even afwachten want moet de cv ketel nog installeren.

A.P. Mol 01-10-2020

Na bestelling van een Itho ventilatie-unit, die de volgende dag al werd geleverd, bleek een afdekplaat te missen. Na een mail, waarop binnen een uur werd gereageerd, werd via de fabrikant een afdekplaat besteld.
Geen moeilijke vragen, direkte en klantvriendelijke (re)aktie.
Betrouwbaar en zorgvuldig bedrijf TOP!!!

cor 28-09-2020

overzichtelijk site.
levering zonder problemen op aangegeven datum.
als ik toch wat te zeuren zoek dan zou het fijn zijn om de levering op halve dag te kunnen afspreken een mogelijkheid moeten zijn.

Alexander 25-09-2020

Bestelling en levering ging zoals beloofd. Helaas kwam het artikel beschadigd aan maar ook dit werd netjes en snel afgehandeld. Mn omruil process is zeer klantvriendelijk. Bij leveren nieuw artikel nemen ze gelijk het beschadigde artikel mee.
Omdat ik er zelf even achteraan moest Bellen is mijn beoordeling een 8.