Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Jaap 11-03-2021

Dit was de winkel met de laagste prijs. De bestelling en verliep erg goed en de snelle levering wordt erg gewaardeerd.

Guido hogenboom 08-03-2021

Duidelijke omschrijving van het artikel en makkelijk te bestellen . Snelle levering , gewoon top!

Astrid 08-03-2021

De communicatie met CV Totaal is goed. Echter het communiceren met de monteur ging zeer moeizaam (uitbesteed door CVTotaal). Nu was het ook heel druk waar ik begrip voor heb. Ik had liever gezien dat de monteur eerst langs was gekomen om eea toe te lichten ipv dat het nu via whatsup ging, door drukte kreeg ik pas uren later antwoord en ook mijn vraag wanneer hij zou komen heeft twee weken geduurd voordat het bevestig was

eendeveld B.v. 22-02-2021

vlot geleverd geen aan of opmerkingen ben tevreden over het proces kan deze webshop aanbevelen!!!!!

W.Born 22-02-2021

Geweldig en heel snelle levering. levering conform volgens bestelling.
De niet geleverde thermostaat in 1 dag nageleverd.

Roy 22-02-2021

Hele goede prijzen in de webshop! Klantenservice is ook zeer behulpzaam en ze reageren snel op vragen!

Tom Korff 15-02-2021

super slechte ervaring gehad. Er is een zzp gestuurd die ons tijdens de aansluiting letterlijk enkele dagen in de kou heeft laten zitten. Verkeerde montage, waardoor wij nu permanent een water bakje onder cv hebben staan omdat condens afvoer niet is afgesloten op de afvoer. Peuken in de tuin laten liggen. de monteur probeerde ook nog een ander model te slijten die "hij nog in de auto had liggen"., kan er nog boos om worden.

AP 15-02-2021

Keurig verpakt, ruim op tijd geleverd en gebeld ter bevestiging van de levering. Mijn complimenten, in lange tijd niet zoveel service genoten

Floris 10-02-2021

De website gaf duidelijk aan wat er verkocht werd, ketelkeuze wist ik zelf al. ze hadden nu een actie met thermostaat erbij . maar de prijs was zelf ook erg goed.
ketel net na de middag besteld en de volgende ochtend voor 6:30 stond hij al voor de deur met een briefje door de brievenbus. De ketel was dus erg snel gelegd inclusief het bestede vuil filter

Nik Hasrul 29-01-2021

I am coming from hot & nice weather country. Buying a central heating boilers is a totally new experience for me. They are providing a really good advise and comparison through the selection process to get the best boiler for my home.

Willem 22-01-2021

Ideaal je kon aangeven wanneer je de cv-ketel wilde ontvangen. En de site is gewoon duidelijk en makkelijk.

Theo 21-01-2021

prima levering .
voldoet helemaal aan de verwachtingen gisteren aangesloten eindelijk een rustige afzuiging!!

Inge 21-01-2021

Duidelijk, eenvoudig, compleet, vlot, correct. Wat wil je als consument met geen kennis nog meer?

Jaco 20-01-2021

Schandalig hoe deze webshop met haar klanten omgaat. Ik had een offerte voor een hybride warmtepomp geaccordeerd na navraag over de levertijd. Deze zou 3-4 weken duren. Nadrukkelijk heb ik aangegeven dat dit haast had, aangezien onze cv-ketel geen warm water meer geeft. Een week hierna weer contact gezocht om te vragen of de opleverdatum al bekend was. Hierop gaven ze aan dat ze de monteur die week zouden inplannen. Vervolgens na deze week wederom gevraagd of er al bekend is wanneer en wie de oplevering zou gaan verrichten. Krijg ik een paar uur later doodleuk de reactie dat de levertijd niet gehaald kan worden en dat er ook geen zicht is op een concrete levertijd. Verbazingwekkend! Zeker gezien het feit dat ik meerdere keren contact met deze partij had gehad. Ze nemen geen verantwoordelijkheid en ik zit met de gebakken peren. Nu moet ik een andere partij zoeken. Heel erg vervelend als je zonder warm water zit in deze periode.

BJV 20-01-2021

Teleurstellende ervaring met de onderaannemer van CVTotaal. Blijkbaar schakelt CVTotaal onderaannemers in, hetgeen mij niet duidelijk was geworden op de website. De onderaannemer schakelt dan weer een ZZPer in.

Positief
* Scherpe prijs
* Snelle response CVTotaal op defect aan ketel: volgende dag reparatie door fabrikant

Negatief
* Installatiebedrijf uit Oss, terwijl ik in Groningen woon
* Op het tijdstip van de afspraak (!) blijkt de bestelde ketel niet leverbaar. Of ik een andere wil. Toe maar dan. Restitutie verschil bedrag.
* Drie minuten na aankomst meteen meerprijs a 200 euro, ondanks verstrekken foto's
* Slordige installatie
* Geen rookgasmeting (toegegeven, ik weet niet of dit verplicht is; vorige installateur deed t iig wel)
* Er wordt een verkeerd, niet passend type rookgasafvoer geïnstalleerd!! Als ik het niet ontdekt had, had mij dit lekkage opgeleverd! Hersteld door installateur op zaterdag.

Dit doe ik niet weer zo. Volgende keer direct contact met degene die de installatie uitvoert.

Pedro 17-01-2021

Voor een nieuwe CV ketel heb ik eerst een paar mensen gevraagd naar de ervaring met hun CV ketel. Vervolgens ben ik op het internet gaan zoeken naar de beste ketel voor mijn huis. Daarna ben ik op zoek gegaan naar de beste aanbiedingen. Deze aanbiedingen heb ik weer naast elkaar gelegd en ik heb de voor en nadelen weggestreept. Ik heb via de reviews van mensen die een ervaring met het bedrijf en/of product hadden zorgvuldig doorgelezen. Op basis daarvan kwam ik uiteindelijk bij CvTotaal uit. In december is de ketel geïnstalleerd door een prettige en ervaren monteur die mij door CvTotaal was toegewezen. Hij heeft zijn werk vakkundig en goed gedaan. Het ziet er heel netjes uit. Ik heb bij de ketel een Spirotech filter gekocht om de ijzerdeeltjes en luchtbelletjes uit het water te filteren. De tijd voor een 'totaal'beoordeling is nog wat te kort, maar ik ben tot op heden bijzonder tevreden over de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Pieter 13-01-2021

Prima website, product makkelijk te vinden. Verzonden volgens afspraak. Netjes verpakt aangeleverd.
Al met al top !

Danielle Koeijvoets 13-01-2021

Hele slechte service zou ze nooit aanbevelen.
CV Totaal heeft bij ons 16-11-2020 een Remeha Tzerra Ace CV ketel gemonteerd. De monteur nam de dag zelf contact met me op dat hij eraan kwam en of ik wou helpen met de oude CV ketel eraf te halen, dit terwijl de monteur zelf een hulpje bij had. Dus ik ben van mijn werk naar huis gereden om te helpen. Een aftap slang werd mij ook gevraagd want deze hadden ze zelf niet bij. Met het eraf halen hebben ze vies water wat uit de ketel liep tegen de muren laten lopen. Hij melde me (was geen vraag) dat hij het buitenste gedeelte van de muurdoorvoor (kap) er niet op ging zetten want dit was toch het zelfde als de oude volgens hem en ik zou dan waarschijnlijk geld terug krijgen hiervoor van CV totaal zei jij. Waarop ik antwoorde ja maar deze is nieuwer maar daar had hij geen boodschap aan. Ik ben terug naar mijn werk gegaan. Later toen ik thuis kwam van mijn werk was het binnen om te stikken zo warm. Hij had de oude thermostaat geprobeerd maar deze werkte niet op de ketel, waarop mijn vrouw zei maar wij hebben toch een nieuwe erbij besteld antwoorde hij nee hoor dat is niet zo. Na een discussie heeft hij deze uiteindelijk toch uit zijn bus gehaald waarna hij zei dat de Remeha E-Twist Thermostaat niet goed was en adviseerde om hem niet te laten installeren door hem, in de verpakking te laten zitten en hem te verkopen op Marktplaats. Uiteindelijk heeft de monteur de 2 draadjes dus aan elkaar geknoopt waar de thermostaat moest komen te zitten zodat de kachel bleef stoken en het snik heet was. Uiteindelijk heb ik zelf de Thermostaat geinstalleerd. Ook bleek dat hij de binnenkap van de muurdoorvoer er ook niet op had gezet omdat hij had gezegd dat dat niet ging met de pijpen. Daardoor is er een groot gapend gat waar het flink langs tocht. Het hulpje van de monteur vroeg om een asbak. Heeft deze ook gekregen. Bij het roken heeft hij een sigaret op laten branden, op onze net nieuwe Douglas houten tafel. Deze is nu voorzien van een flinke brandplek. Ik heb na dit hele gebeuren uitgebreid mail contact gehad met CV totaal (Kees). Over het eerste gedeelte waren we het eerst eens en zou er een korting gegeven worden voor het muurdoorvoer gedeelte wat niet naar behoren was geïnstalleerd. De andere zaken behalve de tafel (dit zagen we ook een paar dagen later pas) zagen we door de vingers. Maar na het melden van de brandplek op de tafel werd dit stellig ontkend door CV totaal en de monteur. Ze waren er van overtuigd dat zij dat niet zijn geweest. Na enig aandringen via de mail dat ik dit absoluut niet netjes van ze vond vroeg CV totaal een offerte van de reparatie van de tafel op omdat hun verzekering hier om zou hebben gevraagd, waarna ik deze heb toegestuurd. Dit was een te hoog bedrag volgens CV Totaal en nu in hun laatste mail gaan ze weer terug in de ontkenningsfase. CV totaal heeft ook geprobeerd om het probleem af te schuiven naar de monteur om mij het met hem uit te laten zoeken. Ik heb gemeld dat dit onacceptabel is omdat ik zaken met hun doe en niet met hun monteur. Kortom er is niet veel goeds aan CV totaal. Krijgen nu dus alleen maar mails van onze betalingsherinnering maar voor de rest word je genegeerd.
De manier waarop ze met klanten omgaan vind ik verre van normaal. Slechte service en de monteurs die zijn totaal niet betrouwbaar en liegen dus ook nog.

Joost 12-01-2021

Overzichtelijke website. Goede producten tegen aantrekkelijke prijzen. Lang getwijfeld of een slimme thermostaat iets voor ons zou zijn en of de montage zelf uitgevoerd zou kunnen worden. Na een week al spijt dat ik dit niet eerder heb aangeschaft. Super apparaat en snelle montage. Bedankt cvtotaal.

Jos Lemmens 12-01-2021

Ondanks problemen door transportbeschadigingen van twee radiatoren is alles netjes afgehandeld.
Openheid en goede correspondentie!!

Plintverwarming 11-01-2021

Prima vergelijkmogelijkheden tussen de verschillende typen plintverwarming. Snelle verzending, en goed apparaat. In de hoge stand wel wat lawaaiig.

blije koper 08-01-2021

Super goeie winkel. ik ben zeer blij met de service. zeker een aanrader. de leverancier is zeer snel en houd rekening met uw wensen.

Arnold 04-01-2021

In maart 2020 een ketel besteld bij CV totaal. Hierop kregen we te horen dat we gebeld zouden worden door een installateur. Dit gebeurde niet en hierdoor zijn we zelf gaan bellen. Uiteindelijk deze te pakken gekregen en een maand later is de ketel geïnstalleerd. Volgens de installateur moest er een loodflap worden vervangen en zat dit niet in de prijs van CV totaal. Deze hebben we vervolgens door de installateur laten plaatsen en hem direct contant betaald. Na de installatie bleek dat de nieuwe bijgeleverde thermostaat defect was en deze zou opnieuw worden besteld en zou na een paar dagen worden geleverd en worden geïnstalleerd. Deze paar dagen werden maanden. Maanden zonder verwarming. Onze frustratie groeide. Ondertussen bleven de aanmaningen binnenkomen. Op iedere aanmaning hebben we gebeld om te vertellen dat de installatie nog niet was afgerond. CV Totaal beloofde iedere keer om het snel op te lossen. Ook dit gebeurde niet. Uiteindelijk kregen we een andere monteur toegewezen omdat de eerste monteur van de aardbodem verdwenen leek te zijn. Eindelijk een andere monteur toegewezen. Hebben we dan binnenkort weer een warm huis? Nee dus. Ook deze monteur liet niets van zich horen nadat we een afspraak met hem hadden gemaakt. Weer vele telefoontjes aan CV totaal later zou er dan toch uiteindelijk iemand komen om alles af te ronden zodat we weer de verwarming konden gebruiken.
Op 13 november kwam ineens de "leerling" van de 1e monteur om het te installeren, deze had geen idee hoe te installeren want deze thermostaat had hij nog nooit geplaatst. Uiteindelijk met boekje en Google is dat toch gelukt.
Al met al hebben we 8 maanden geen verwarming gehad en op de vraag om een tegemoetkoming van CV totaal geen enkele reactie mogen ontvangen.
We hebben aangegeven dat we de garantie willen laten ingaan om het moment van gebruik, dus november 2020, geen reactie. Alleen weer een aanmaning.
Met betalingsherinneringen zijn ze heel snel........maar dat is dan ook het enige.
Wat een drama!
Zeer onbetrouwbare partij met onbetrouwbare installateurs.

Harold 30-12-2020

Ik zocht een handmatige instelknop ivm beperkte inbouw ruimte voor een verwarming thermostaatkraan, gevonden bij CvTotaal.
Aandachtspuntje niet helemaal duidelijk uit de omschrijving of het een 28 of 30 mm maat was.

N. Van der Vinden 29-12-2020

Fantastisch bedrijf!
Ik bestel hier vaker een CV ketel. Producten zijn goed.
Aanbiedingen scherp. En de levering buitengewoon helder.
Je wordt netjes gebeld door de chauffeur zodat je elkaar niet mis loopt.

Er zijn veel bedrijven die hier nog iets van kunnen leren!