Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Vincent 28-12-2020

Top service: correcte en snelle reactie na vragen en een foutje mijnerzijds + zeer zeer snelle leveringsservice!

Prima bedrijf om zaken mee te doen. AANRADER!

Dennes Stokvis 28-12-2020

De bestelde cv ketel was op voorraad en werd op de zelf gekozen dag vroeg geleverd.
En de chauffeur belde netjes 10 minuten voordat hij hem kwam afleveren

H. Borger 24-12-2020

Goede prijzen en een zeer snelle levering
Ook kreeg ik een mail na waarin werd gevraagd naar het serie tnummer van de ketel om hem aan te melden voor te registratie
Min punten
Geen tracke e tracé ontvangen waardoor ik niet kon zien dat de artikelen door meerder bedrijven werden geleverd
Hierdoor dacht ik dat na de1e levering er onderdelen ont -braken
Verder alle lof voor dit bedrijf
H. Borger

Daalder 22-12-2020

Ik kreeg de door mij bestelde ketel keurig op de door mij gewenste tijd Doordat ik geen bericht van de levering ontving was daar wel even wat verwarring over (bij mij), maar dat mocht de pret niet drukken. Prima leverering

arie 21-12-2020

bestellen gemakkelijk levering snel en goed gedaan

Dokter 21-12-2020

Prima website met scherpe prijzen. Snelle en vlotte levering.
Alleen nooit wat laten installeren via hun.
Zij besteden uw opdracht uit aan onderaannemers. Dan komen er gastjes van 18-19 jaar die voor een vergoeding van 250 euro een ketel vervangen. Zij kunnen 2 ketels per dag doen.
Snel met donder en geweld oude eraf en nieuwe eraan. Alles met de slijptol. En dan wegwezen.
Prima verdien model. Niet voor de argeloze klant. Die kan berooid achter blijven met een nieuwe ketel waar je vertrouwde installatie bedrijf zijn vingers begrijpelijk niet aan wil branden.
Als je zelf geen verstand van installatie' s hebt:
Doe.Het.Niet.

Beste dokter,

Bedankt voor uw review. Het klopt dat wij als webshop uw graag z.s.m. voorzien van de juiste producten voor een mooie prijs.

Ondanks dat we met zelfstandigen samenwerken, zijn het wel installateurs waar we afspraken mee hebben. Daarom willen we u ook vragen om hieronder uw ordernummer achter te laten.

We willen graag weten om welke installateurs dit gaat, aangezien wij ook bij willen dragen aan kwalitatieve installatie en dienstverlening voor de klant. Onze excuses voor deze ervaring.

We horen graag van u.

Simon 17-12-2020

Snel verkopen. Afspraak loopt dan via zzper die je ketel komen plaatsen.
Drama is onze ervaring!
Dan uiteindelijk na 4 weken geplaatst laten ze je achter met storingen aan de ketelninstallatie!
Zzper oplossen?? Nee die geeft niet thuis en mag je zelf gaan uitzoeken.
Contact via cvtotaal drama en laat je ook in de kou staan.
Zelfs als je ze persoonlijk bezoekt geeft De directeur zelf niet thuis!
Vraag je ze om je te bellen doen ze dat niet!
Nooit dat ik.daar terug zal komen.
Revieuw zal wel.niet geplaatst worden omdat ik negatief ben.
Bah cvtotaal.

Beste Simon,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak. We willen graag deze kwestie nader inzien om te onderzoeker wat er mis is gelopen.

We willen u daarom vragen uw ordernummer hieronder achter te laten. We kunnen namelijk obv uw voornaam niet zien om welke order het gaat.

Mochten we u verder van dienst kunnen zijn, dan kunt u dat ook gerust aangeven. Nogmaals onze excuses.

Marco 17-12-2020

Cv ketel incompleet geleverd, slecht contact reageren pas naar herhaaldelijk mailen.
Slechte service.

Voor mij niet meer

Beste Marco,

We vinden het erg vervelend dat u onze service zo hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak.

We willen u graag nog van dienst zijn indien dit nodig is. Zou u daarom uw ordernummer hieronder achter kunnen laten?

Kim 16-12-2020

Goede en scherpe prijs! En snelle en nette levering! En goede service reageren vlot op vragen

A.A.M. Notkamp 15-12-2020

Mooie webshop. Makkelijk te bestellen zeer prijsgunstig. Na een niet volledige levering van cv ketels een berichtje gestuurd en een dag later alles compleet. Helemaal top.👍👍

Bas 15-12-2020

Zeer slechte service, producten die ze hebben zijn goed maar kan je uiteraard ook bij andere leveranciers krijgen. Zelf een nieuwe cv-ketel laten plaatsen door cvtotaal waarbij 2 keer de monteur terug is geweest omdat er nog lekkages waren, de ketel maakte erg veel geluid in de leidingen maar dit was normaal volgens de monteur. Na 3,5 jaar hebben wij besloten om er een vuilfilter en luchtfilter tussen te plaatsen en toen bleek dat het leidingwerk dat aangesloten was scheef was afgezaagd met de bramen er flink aan en moest het leidingwerk onder de ketel dus vervangen worden (hierna was ook het harde geluid verdwenen). Na een mail naar CVtotaal waarin ik het uitleg en vraag of iig de materiaalkosten vergoed konden worden aangezien hun ondeugdelijk werk hebben geleverd kreeg ik als antwoord dat dit bijna 4 jaar terug was en dat ze er niks aan gaan doen (het beetje materiaalkosten word ook niet vergoed). Je krijgt dus slecht afgeleverd werk waardoor je hogere stookkosten hebt en een (waarschijnlijk) kortere levensduur van de ketel met herrie in de leiding, als je dit niet binnen 1 a 2 jaar concludeert heb je als klant pech en als CVtotaal blijkbaar geluk gehad. Dit ook op de mail gezet en gevraagd of dit hun bedrijfsvoering is maar het blijft stil aan de andere kant en ik krijg totaal geen reactie. Laat CVtotaal dus geen ketel plaatsen maar bestel de ketel en laat een installateur hem plaatsen die wel kennis van zaken heeft en net werk aflevert, hierdoor heb je geen ellende en een grote kans dat de ketel langer meegaat.
cvtotaal.nl 15-12-2020

Beste heer Bas,

Zou u hieronder uw ordernummer kunnen plaatsen, zodat we opnieuw naar deze kwestie kunnen kijken?

Cvtotaal is door de jaren hun processen gaan verbeteren en ook montages moeten goed uitgevoerd worden. Wat er vier jaar geleden gebeurd is, is natuurlijk absoluut niet prettig en ook onze excuses daarvoor. Dit is alleen niet meer onze werkwijze, aangezien montages moeten voldoen aan bepaalde eisen.

Ik hoor graag van u wat het ordernummer is, zodat we dit nader kunnen bekijken.

met vriendelijke groet,

Roland 13-12-2020

Gebruikersvriendelijk ook het plaatsten van de boiler was geen probleem. Al met al een prima boiler.

Wim 13-12-2020

Perfect geregeld allemaal, ik dacht dat alles in een kwam, maar nee , eerst kwam de cv ketel, toen ik vroeg waar is de rest. een uur later de comfort Touch en als laatste de aansluiting set . dit bedoel ik nauw met een firma die alles perfect op al elkaar afstemt. klasse. zo ook een waarschuwing voor het serienummer om dit in te vullen. volgenge keer zeker weer hier bestellen.

Yvonne 10-12-2020

Ellende, zowel de installatie, geen service bij problemen en nu een jaar later nog steeds ellende over de factuur. Absoluut niet aan te raden!

Intergas 08-12-2020

Heldere website met een goed aanbod en zeer concurrerende prijzen. Een deel van mijn bestelling werd op een ander adres afgeleverd, maar werd mij later door de betreffende bewoner bezorgd. Dit kwam wellicht door de pakketdienst en zal beslist aan de decemberdrukte gelegen hebben.

boos 03-12-2020

Ketel gekocht, vertoonde van begin af aan mankementen , monteur geweest en verholpen .Nu weer
een foutmelding en een veel te hoge gasrekening terwijl we er haast nooit zijn.
Cv totaal is niet bereikbaar en monteur laat het afweten.
cvtotaal.nl 07-12-2020

Beste heer, mevrouw,

Onze excuses voor dit ongemak. Zou u in antwoord op deze review uw ordernummer achter kunnen laten?

Wij kunnen o.b.v. deze review u namelijk niet verder helpen en willen u alsnog graag van dienst zijn.

We horen graag van u.

Bart 03-12-2020

Voor CVTotaal gekozen omdat een buurman dezelfde ventilatorbox had besteld en tevreden was. Levering prima verzorgd en snel. Om het helemaal perfect te maken had CVTotaal de aankomstdag en -tijd mogen mailen van te voren.

Marieke Bult 02-12-2020

Zeer slechte ervaring met CVtotaal. Ze laten mij als klant met schade van 1000-en euro's zitten!!
Op 22 oktober 2020 komen 2 monteurs die CVtotaal uit Enschede heeft aangewezen (ZZP-ers) bij mij in Amsterdam een ketel vervangen. Ze gaan zeer gehaast en slordig te werk en bezorgen ernstige schade in de badkamer (want ze boren dwars door de muur waarin de ketel bevestigd wordt). Tot op de dag van vandaag (2 december 2020) is er geen inhoudelijke reactie van CVtotaal op mijn klachtbrief gekomen, noch zijn zij met een oplossingsvoorstel voor herstel van de schade gekomen. In de afgebladderde muur en tegelgaten komt nu dag na dag meer vocht, waardoor de schade in mijn badkamer oploopt. Inmiddels zijn zij telefonisch niet meer bereikbaar en op mails reageren zij niet met een oplossing.
Daarnaast hebben de monteurs tijdens de installatie de verkeerde kleur thermostaat bij zich en geen goede kleur op voorraad in de auto. Er wordt dus geen thermostaat gemonteerd. Vervolgens maken zij een waterballet in de keuken (waar de ketel geinstalleerd wordt) en in de badkamer (waar deze wordt bijgevuld) en ik moet de rotzooi na afloop zelf opruimen. De monteurs laten bovendien open bedrading in de ketelkast achter (zonder bescherming van tape). Zij verzekeren mij dat het monteren van een thermostaat een fluitje van een cent is en bieden aan de juiste kleur thermostaat op te sturen (anders moeten zij weer helemaal vanuit Enschede naar Amsterdam rijden). Dit zelf installeren van de thermostaat wordt een drama, dat ik u hier in deze review zal besparen, want het is absoluut geen fluitje van een cent. Bij een vervolgbezoek wordt alsnog de juiste thermostaat bevestigd, maar scheef! In de ketelkast ligt het tweede deel van de thermostaat los op het expansievat, want de monteur heeft niets bij zich om dit deel aan de muur te bevestigen. In de ketelkast is het een warboel aan draden. M.a.w. er ligt een los onderdeel dat nog bevestigd moet worden en de bedrading is niet netjes afgewerkt.
Weer wordt er door de monteur beloofd zo snel mogelijk met een oplossing te komen (dit is nu 4,5 week geleden). Dit wordt een week later ook weer door X beloofd (van de klantenservice - ik noem toch uit privacy-overwegingen niet haar hele namen, dat vind ik wel zo netjes, ook al word ik door CVtotaal niet netjes, professioneel en servicegericht behandeld) en een week later weer door Y (hoofd van de monteurs, want X is ziek). Inmiddels zijn zij dus telefonisch niet bereikbaar en zit ik met een beschadigde badkamer, losse electriciteitskabels in de ketelkast en een thermostaatonderdeel dat onbevestigd (los) op het expansievat ligt. Het kwaliteitsniveau en afwerkingsniveau zijn aldus belabberd en ze bezorgen schade. En van oplossen, reageren klantgerichtheid en servicegerichtheid is al helemaal geen sprake.

Ze laten mij als klant met schade van 1000-en euro's zitten. Terwijl ik in beginsel netjes overleg heb aangeboden en het vertrouwen heb uitgesproken dat we er in redelijkheid wel uit gaan komen. Deze partij is echter allerminst redelijk!

Tot overmaat van ramp kreeg ik een paar dagen geleden wel een aanmaning voor het betalen van de factuur, terwijl ik telefonisch (toen het nog wel kon) had afgesproken met X dat ik deze niet zou voldoen zo lang de schade niet naar tevredenheid hersteld is.
Dirkvetten 11-12-2020

Hier hetzelfde. Een grote bende en niets opgeruimd. Lekkage in de gasleiding en lekkende CV-leidingen. Er wordt niets vastgemaakt en alles bungelt los aan de ketel. Het is een ramp!

Bassie 28-11-2020

Zwaar waardeloos bedrijf dit!! Schade maken en niets oplossen. Waardeloos personeel wat ketels plaatsen. Zeker geen aanrader.
cvtotaal.nl 07-12-2020

Beste Bassie,

We willen u graag van dienst zijn, maar kunnen op basis van deze gegevens niet verder helpen.

Om u verder te kunnen helpen willen we u vragen uw ordernummer in reactie op deze review hieronder te plaatsen, zodat we uw order nader kunnen inzien.

Ton Wildner 25-11-2020

Alles keurig optijd geleverd. Er was een onderdeel niet goed ,werd snel omgewisseld na melding.

Fred 23-11-2020

Via internet deze webshop gevonden. Bleek de goedkoopste zijn voor het product dat ik zocht. De bestelling verliep vlot. Levering conform afspraak, snel en goed via PostNL. Het product was nieuw in de doos en origineel.

R. 23-11-2020

Geen aanrader. Wij zijn vandaag precies een maand verder en met heel veel tijd en moeite vanuit mijn kant ben ik er nu vanaf.
De installateur was een inhuur (Vlamtech). Deze gaat niet netjes met je huis/ spullen om. Doet ook niet meer dan installeren en loopt daarna de deur uit. De installatie zag er niet uit, beschadigingen in huis, spullen stuk, in ruimtes geweest zonder toestemming en verbouwing van het dakterras omdat hij een opstapje naar het dak nodig had. Na 2 weken en heel veel moeite kwam hij terug (op zondag) om zijn installatie te herstellen. De warmtepomp deed het niet omdat de nieuwe CV gewoon in fabrieksinstellingen bleef staan en dan werkt de warmtepomp niet natuurlijk. Hiervoor moest Remeha ook nog seperaat langskomen. Er zal niet vanzelfsprekend een bloemetje of tegemoetkoming vanuit CVTotaal komen. Hiervoor heb ik zelf een berekening moeten maken. CVTotaal had ook zelf een inidicatie van de schade kunnen maken en daar een voorstel op kunnen doen. De communicatie verloopt stroef en een training klantservice zou ze goed doen. Je hoopt altijd dat je onderdeel bent van de goede review. Het enige wat goed gaat is alles tot aan de installatie.
cvtotaal.nl 25-11-2020

Beste R.,

Onze excuses voor dit ongemak. We zijn reeds met u in contact geweest over deze kwestie. We hopen ook dat alles nu naar behoren werkt en u kunt genieten van een warme woning.

Uw feedback en opmerkingen hebben we besproken met de monteurs en wordt intern ook meegenomen.

Mochten we u verder van dienst kunnen zijn dan staan we voor u klaar.

CVtotaal

AVS 20-11-2020

We hebben meerdere keren een radiator besteld bij CVTotaal en zijn zeer tevreden over de snelle levering en service.

Dirk 18-11-2020

Ketel werd keurig binnen 1,5 uur geïnstalleerd! En dat met het vervangen van een dakdoorvoer en opnieuw aansluiten van een ventilatiebox. Fantastisch snel natuurlijk. Dit zal met name komen omdat de heren korte en harde communicatie gebruiken. Ideaal, want mijn vrouw en ik konden alles verstaan wat de heren tegen elkaar schreeuwden via het trappenhuis. Je blijft zo echt betrokken bij het vervangingsproces. Ook de buren vonden dit echt bewonderenswaardig. De heren hebben een emmer, handdoek en trapje van mij geleend, want zeg nou zelf, dat scheelt weer een hoop om mee te nemen in de bus, super! Het feit dat ik de emmer met een kapotte bodem terug kreeg is ideaal voor het afwateren van de plant die er nu in staat.
Zoals gezegd was alles gepiept in een zucht en een scheet. Erg innovatief vonden wij het hergebruik van beugels die al op de wand zaten. Dit scheelt zo ontzettend veel tijd! Dat de beugel twee maten groter is dan de nieuwe buis is niet belangrijk, er hoeft ook geen geit aan vastgebonden te worden natuurlijk. Hetzelfde gold voor de rioolafvoer. Hier zijn bijzondere onzichtbare beugels gebruikt die met het blote oog niet te zien zijn, maar wel erg elastisch blijken te zijn in de praktijk. De heren hebben ook meteen de vloer onder de ketel gedweild, fantastisch! Alleen jammer dat hier vloerbedekking lag. Naar alle waarschijnlijkheid is het boorgruis van de geboorde gaten gebruikt om het vocht uit de vloerbedekking te laten trekken, dit zagen we namelijk nog overal liggen, een erg slimme actie die, als je het mij vraagt getuigt van een brede en diepgaande kennis van (vloer)materialen.
Enfin, uiteindelijk is er een ketel opgeleverd die werkte. Wat ik vooral erg amusant vond, is de Sudoku die erbij geleverd werd. Het is niet gezegd, maar ik denk dat ik uiteindelijk de opgave redelijk heb kunnen maken, aangezien ik het gaslek in de nieuwe leiding al binnen 20 minuten had gevonden! Niet erg, als dit niet zo was geweest, mijn zoontje slaapt naast de kast van de ketel, en wellicht had hij het ook wel geroken hoor. Door CVtotaal werd mij een keurige compensatie van €50,- geboden, wat uiteraard ruimschoots een door een gasexplosie verdwenen dak compenseert. Om de Sudoku in zijn geheel opgelost te krijgen heb ik de lekkage in het CV-zijdige deel opgespoord en verholpen door de nieuwe koppeling goed aan te draaien. Tevens heb ik de onzichtbare beugels van de rioolafvoer vervangen door echte, dat staat toch net iets netter. Met het zweet op mijn kop denk ik alles goed opgeleverd te hebben. Ik ben daarom ook erg trots op mijn geleverde werk. De vlotte communicatie van CVtotaal waarbij men echt staat voor hun installateur, zonder de klant maar ook te geloven op het gebied van de Sudoku, is echt unieks in de markt en wat ik nog nooit eerder heb mogen ervaren.

Conclusie: Koop geen ketel bij CVtotaal en laat deze al helemaal niet installeren door CVtotaal. Dit kunnen wij als particulier veel beter en..... veiliger..
cvtotaal.nl 20-11-2020

Beste Dirk,

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. We vinden het erg jammer om te horen dat de ervaring van deze montage zo is verlopen.

Uw feedback nemen we mee en onze monteurs worden hier zeker op aangesproken.

CVtotaal

Dirkvetten 11-12-2020

Het is verschrikkelijk dat men de ernst niet inziet van een lekkende gasleiding. Dit had heel anders af kunnen lopen. Stelletje cowboys zijn het!

Erzhan 18-11-2020

Placed my order Tuesday, it was said to be delivered the next day but the actual delivery happened 3 days later, on Friday. On top of that, I noticed right away that the item is not exactly what I ordered (the plug was different), took pictures of the item, and sent to the client service. The response from them was lightning fast and the next day on Saturday I received the right package and returned the old one with the same delivery person.

Overall everything is good, I put 8 out of 10 because of the aforementioned situation that I experienced.