Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

JHN 22-09-2020

goede service , goede prijs super geregeld bedankt graag tot een volgende keer,

WAV 13-09-2020

Goede voorlichting. De bestelling is geannuleerd vanwege fors prijsverschil met de concurrent. Alles is keurig volgens afspraak afgewerkt.

Nicole 11-09-2020

Mijn bestelde producten werden snel en goed geleverd. De installatie duurde langer dan de snelle service van CVTotaal maar ga zeker in de toekomst naar deze website alsik meer nodig heb.

Marinus 07-09-2020

Meest slechte dienstverlening die ik tot nu toe ervaren heb. Airconditioning besteld, zou afgeleverd worden na bevestiging. Bevestiging kwam niet; dan maar even bellen, zou je denken. Nee dus!
Diverse callcenter ervaringen die sterk uiteenlopen. Van correct tot gewoonweg lomp en klantonvriendelijk.
Na 7 uur bellen wordt er gemeld dat de bestelling kwijt is?! En men weet niet of deze nog geleverd wordt?
'ook bol.com is wel eens wat kwijt??'.
Bestelling dus maar geannuleerd.

Peter 28-08-2020

Goed leesbare website gemakkelijk bestellen en snelle levering.
Ook zeer klantvriendelijk . Door mij vergeten bestelling van hulpmaterialen werden keurig zonder verzendkosten nageleverd.

mroo 25-08-2020

Update op 25/08/2020:
Naar aanleiding van mijn eerdergeschreven review inzake de accu voor de ATAG ONE heeft CVTotaal met mij contact opgenomen en hun verontschuldigingen aangeboden. Ze gaven aan dat er sprake was van een misverstand, omdat ze zich niet realiseerden dat ik als klant drie jaren geleden de ATAG CV-ketel bij hen had aangeschaft en mij daarom bij hen vervoegde met mijn probleem. Inmiddels hebben ze een vervangende accu toegezonden en is voorts aangegeven dat bij aanhoudende problemen in het gebruik van de ATAG ONE thermostaat deze onder garantie zal worden vervangen.
Probleem naar tevredenheid opgelost.

Review van 25/08/2020:
Geen aftersale service.
Drie jaar geleden heb ik een ATAG CV-ketel door CV-Totaal laten plaatsen. Daarna een abonnement afgesloten met Energiewacht voor service en onderhoud. De monteur van Energiewacht constateerde dat een rookgasafvoerpijp niet met een beugel aan de muur was bevestigd. Daarom weigerde hij om de onderhoudswerkzaamheden uit te voeren en kort daarna werd door Energiewacht het abonnement eenzijdig beëindigd zonder enige tegenprestatie te hebben geleverd dan maandelijks het abonnementsgeld te hebben geïnd. Volgens CVTotaal was de beugel niet wettelijk verplicht en ze adviseerden mij om te vragen wat het kost om de beugel te laten plaatsen aan de rookgasafvoerpijp. Dus voor mijn rekening. Recent heb ik nog aan CVTotaal gevraagd om de levering van een vervangende accu voor de ATAG ONE thermostaat. Het antwoord luidde dat ATAG niet in het assortiment van CVTotaal zit. Kortom, de aftersale service van CVTotaal is duidelijk voor verbetering vatbaar. Ook Energiewacht behoort inmiddels niet meer tot mijn favoriete zakelijke partners.

Thom 25-08-2020

De boiler met aansluitset was snel besteld, erg snel geleverd en voldeed aan alle verwachtingen.
Tegen een goede prijs heb ik nu een goed werkende boiler in mijn keuken.

Kees 21-08-2020

Super snel geleverd, zelfs sneller dan aangegeven maar ik was thuis. Bezorg provider is ruk, airco unit stond onderste boven in het busje. Staan toch echt pijlen op de doos, een tijdvak tussen 8 en 18:00 uur op een dag dat je de levering niet verwacht dat kan echt beter. Dubbeltje viel mijn kant, maar is wel een punt van aandacht. Kortom met een betere bezorgdienst waar ik gezien de zeer scherpe prijs gerust iets meer voor wil betalen een zekere 10 en zeker een aanrader. Het product is verder prima, onbeschadigd en voldoet volledig aan de verwachting.

Roland 20-08-2020

Qlima split unit met snelkoppeling,snelle levering, achteraf betalen en goed product. Prima zelf te installeren als je wat technische kennis hebt.

ZXAXZ 20-08-2020

Eenvoudig te bestellen en snel geleverd.
Het geleverde voldoet aan alle verwachtingen.

Jack van der Sleen 18-08-2020

Bestelling snel geleverd. Feedback ook super. Er wordt zeer snel gereageerd op vragen. Nogmaals een top bedrijf en zeer vriendelijk

Claudia ooijen 17-08-2020

netjes en correct geleverd ,chauffeur belde netjes een 30 minuten van te voren het plaatsen stelde niet veel voor was vrij gemakkelijk met de juiste papieren die erbij zaten,heb een erkende aircomonteur de eind controle laten doen en alles was correct aangesloten ,er ziet nu een erkende sticker op van het bedrijf en de juiste papieren dus nu lekker ervan gaan genieten cv totaal bedankt.en voor deze prijs toppie.

Rob 11-08-2020

Relatief lage prijzen voor kwaliteitsartikelen. De 1e levering klopte niet: de leverancier had slechts 1 artikel i.p.v. de bestelde 6 stuks gestuurd. Maar na melding hiervan heeft CVtotaal dit geweldig goed opgepakt. Razendsnelle nalevering en ik werd perfect op de hoogte gehouden.
Helemaal TOP!

Chris ter Horst 05-08-2020

Prima bedrijf. Ik had iets verkeerd gedaan, gebeld en ze hebben het gelijk en prima opgelost. Bestelling is conform afspraak geleverd.

Rob Smit 05-08-2020

We hadden eerst 1 radiator besteld en deze zou binnen twee weken worden bezorgd een dag later hebben we een 2de radiator besteld die de volgende dag al binnen kwam en de dag erop tot onze verbazing kwam de eerst bestelde ook al binnen. Dus een super snelle service en bezorging.
Wat ons aangaat bevelen we deze winkel zeker aan.

lia van baest 24-07-2020

Voor wat betreft de werkzaamheden rondom het plaatsen van de cv-ketel heb ik geen kritiek. Dit geldt echter niet voor de financiële administratie. In verband met corona heeft de monteur de eerste afspraak op 15-5-2020 moeten annuleren. Wat schetst mijn verbazing hoewel er geen ketel is geplaatst wordt door CV-totaal toch een factuur met datum 15-5-2020 gestuurd. Nadat ik hierover contact heb opgenomen werd mij verteld dat de factuur automatisch wordt gegenereerd. Ik heb gevraagd deze factuur te laten vervallen. Op 26-5-2020 wordt de ketel met de nodige problematiek geplaatst. De monteur kreeg de warmwatervoorzienig niet op gang. Dit is de volgende dag door een monteur van Remeha opgelost. Op 22 juni ontvang ik een aanmaning waarin wordt verwezen naar de factuur van 15-5-2020. Naar aanleiding hiervan contact opgenomen met CV totaal met het verzoek een factuur te sturen met de juiste plaatsingsdatum, dit in verband met de juiste garantietermijn. De controller van CV-totaal gaf in eerste instantie aan dat de factuurdatum niet kan worden aangepast?????. Deze stelling heeft hij een dag later herzien. Om het verhaal kort te houden: CV-totaal heeft een creditfactuur opgesteld echter met een ander factuurnummer dan de oorspronkelijke factuur, en een nieuwe factuur met juiste datum aan mij gestuurd. Deze factuur is op 15-7-2020 door mij betaald. Echter op 20-7-2020 ontvang ik weer een aanmaning met betrekking tot de factuur met datum 15-5-2020. Ik heb hierover maar weer telefonisch contact opgenomen met CV-totaal en verteld dat deze gang van zaken mij zeker niet vrolijk stemt. Ik heb deze recensie geschreven omdat ik vanwege een belabberde financiële administratie ten onrechte aanmaningen heb ontvangen en in de hoop dat CV-totaal verbetering aanbrengt in hun administratie.
Een excuus van CV-totaal zou zeker op zijn plaats zijn.

L. Quik 23-07-2020

Ik heb hier mijn complete bestelling gedaan voor het plaatsen van een nieuwe cv ketel en nieuwe radiatoren gewoon alles wat ik allemaal nodig had. Bezorgen was ook allemaal goed geregeld.

Suzanne 10-07-2020

Heel erg teleurgesteld in de service van CVTotaal. Wij hebben halverwege juni een nieuwe cv ketel laten plaatsen. Echter kregen wij direct last van een lekkage. Nadien is er twee keer een service monteur langsgeweest om dit te verhelpen, helaas is de lekkage nog niet verdwenen. Ook werd er door de service monteur gemeld dat de installatie niet netjes was gedaan, verkeerde buizen gebruikt etc. Deze week hebben wij wel 7 keer gebeld om opnieuw iemand langs te laten komen. Elke keer worden er beloftes gemaakt dat er contact zou worden opgenomen, maar wij horen helemaal niets.
cvtotaal.nl 21-07-2020

Beste Suzanne,

Dat is erg jammer om te horen en onze excuses voor dit ongemak.

We willen graag deze situatie verder inzien. Zou u daarom hieronder uw ordernummer kunnen vermelden of een e-mail sturen naar feedback@cvtotaal.nl?

We horen graag van u.

CVtotaal

André 06-07-2020

Super snelle levering en fijne hulp bij telefonische vragen bij de aankoop.
Zeer tevreden.

René K 06-07-2020

Goede levering, kunt kiezen welke dag en de aangegeven tijd wordt netjes aangehouden.
Daarbij natuurlijk nog een goed product voor een goede prijs.

Jos 02-07-2020

Weer een schitterend product geleverd, (mobiele airco) dit was de 3e bestelling voor mee en weer top verzorgd en zeer snel geleverd binnen 24 uur

Thierry 29-06-2020

Geiser besteld, die uiteindelijk niet de juiste bleek, maar zowel bij de verzending als het retour proces zeer snel en adequaat geholpen! Supershop..

isard 18-06-2020

De levering was op het afgesproken moment en voor een mooie prijs. De fabrikant had een klein foutje gemaakt in de bekabeling van mijn airco unit, hier is ook uiterst correct op gereageerd.

Harm 11-06-2020

snelle levering, ook op de wadden met slechts 1 dag vertraging tgv de bootverbinding. Enig verbeter puntje is dat er een verzendbevestiging of track en trace zou kunnen worden verstuurd.

Ed Smeets 11-06-2020

Eerder bestellingen gedaan bij CV Totaal en altijd is het goed en ook op tijd bezorgd. Echte aanrader ook qua prijsstelling.