Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Jeroen 08-06-2020

Snelle levering en goede prijs voor de aangeboden producten, snel antwoord op vragen.

Ed van Renswouw 06-06-2020

Snel op de afgesproken datum geleverd; Mijn wijziging van de bestelling en de restitutie van het bedrag was vlot geregeld.

v/d Veen 04-06-2020

Prima prijs / kwaliteit verhouding van de door ons aangekochte split level airconditioning en een snelle levering !

Ben Heezen 29-05-2020

De prijs is prima, zeker in verhouding met de service. Alles is precies zoals van te voren digital is overeengekomen. Prima geregeld, 100 % betrouwbaar

Marten, De Bilt 25-05-2020

Kan geen enkel punt aangeven waarom je je cv ketel hier niet zou bestellen. Wij zijn erg tevreden over de prijs, communicatie en de vakkundigheid. Hebben wel even moeten wachten in verband met Corona, maar de heren uit Rotterdam waren zeer service gericht en vakbekwaam. Verder kun je betalen in drie keer, zonder kosten. Zal zeker weer gebruik maken vam dit professioneel bedrijf.

Daniel 25-05-2020

Horrible service. Bought a double split conditioning which included 5mt cooling line. It got delivered with only one cooling line. But it's a double split with two machines which required two individual lines. The service center don't realize the problem and say only one line is included....
It's like buying a pair of shoes with only one shoe lace included....

Peter 24-05-2020

Helpdesk is beschikbaar en beantwoord je vragen direct of dezelfde dag. De levering kwam op de afgesproken dag, 2 dagen nadat ik het online had besteld. Zeer tevreden over de service van CV Totaal.

Lenie Rozenberg 24-05-2020

Wij hebben gekozen voor deze shop omdat de reviews zo goed zijn. Alleen jammer dat je het product niet kan volgen ivm de levering en dat je telefonisch ook niet veel kan bereiken omdat zij het ook niet precies weten. Maar op tijd geleverd en het product is geweldig.

Frank 16-05-2020

Contact via klantenservice zeer snel. Item welke ik zelf was vergeten bij te bestellen kon direct worden meegeleverd.

Roland 14-05-2020

Goede gemakkelijk site met veel artikelen met een goede prijs, levering was snel en professioneel
Helemaal top

Vincent 09-05-2020

Vlotte levering, keurige afhandeling van vragen. Top service vriendelijke mensen aan de telefoon

Ellen Schoonen 08-05-2020

Niks dan lof alleen maar service is heel goed.
De levering ook
Kan geen minpuntje bedenken. Ga jullie zeker aanbevelen.

Jolanda 05-05-2020

Goeie prijs, snelle bezorging, juiste communicatie. Apparaat moet nog in werking genomen worden, maar ik vertrouw erop, mocht er onverhoopt iets naar voren komen waarvoor we hulp nodig hebben dat de service goed zal zijn.

bado Frans Dols 05-05-2020

website makkelijk goed te overzien levering zeer correct en volgens afspraak op de site

Kees Besseling 30-04-2020

Prijd/kwaliteitverhouding. Snelle levering. Duidelijk omschrijving van artikel

Ton Wildner 28-04-2020

Duidelijke website, snelle levering, serienummer doorgeven voor garantie, allemaal prima geregeld.

Marcelv 23-04-2020

Goeie prijs en snelle levering.
Alleen vreemde was ik kreeg geen track en tracé code
De bezorger stond smorgens om 8uur op de stoep.

T vd Meulengraaf 21-04-2020

Goede informatie op site, aantrekkelijk geprijst, snelle en correcte levering en na levering snelleren goede respons op vragen. Kortom dik tevreden.

Joyce 19-04-2020

Bestelling snel geleverd. Alleen jammer dat ik geen track en trace kreeg moest daardoor thuis blijven. Kwaliteit perfect had de Honeywel Home cv thermostaat bedraad besteld. Eenvoud te installeren. Geen contact gehad met het bedrijf dus geen oordeel over firma.

Edwin 16-04-2020

Product was er binnen de afgesproken tijd. Prima communicatie en een nette prijs.

Henk Bakker 16-04-2020

Het was prima. Zocht naar een specifiek merk. Levering duurde wel langer dan aangegeven

leo 08-04-2020

Bij de airco was een verkeerde maat leidinggoot geleverd, s'middags gebeld, volgende ochtend vroeg werd de correcte maat afgeleverd. Bij de montage was er een klein probleem, op zondagochtend gemeld, en op zondag al een reactie dat de vraag doorgestuurd was naar de fabrikant. Volgende dag al de reactie van de fabrikant. Helemaal top !

Ed Brands 31-03-2020

CV ketel aangeschaft bij CVtotaal. Duidelijke uitleg en advies op de site bij keuze van de ketel. Ook wat betreft eventuele extra benodigdheden. Daarnaast alles voor een scherpe prijs.
Alles snel geleverd. Ketel werkt inmiddels naar tevredenheid.

Petro 27-03-2020

Goed duidelijke website. Gemakkelijk betalen. Levering ging snel en zonder poespas.

Huub 19-03-2020

snelle levering prima service was niet compleet werd al een dag later nageleverd klasse