CvTotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CvTotaal.

CvTotaal stelt zich voor

CVTotaal levert installatie technische producten en diensten. CVTotaal is een onderdeel van Installatietechniek Totaal BV te Hallum, een allround installatiebedrijf met ruim 30 jaar ervaring in Friesland. CVTotaal.nl is dé discounter waar zowel de zelfstandig installateur als de particulier al zijn benodigheden op het gebied van cv ketels en radiatoren vandaan haalt. Kwaliteitsproducten worden tegen bodemprijzen door geheel Nederland geleverd.

Deze score is berekend op basis van 62 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

4,5

Sander 05-11-2019

Beste CV totaal,

Na het tragisch voorval dat mijn ketel plotseling is gestopt met werken ben ik met spoed op zoek gegaan naar een oplossing. Een korte speurtocht op internet bracht me bij jullie. Ik heb direct een spoed aanvraag (100 euro extra) ingediend. Zes dagen daarna is er door jullie gepoogd om mij te voorzien van een nieuwe ketel. De nieuwe ketel hangt, echter is deze verre van werkzaam. De rookgasafvoer is niet aangesloten waardoor de ketel onbruikbaar is (direct op storing bij aanzetten).

Ondertussen zijn we drie weken, teveel mailtjes, nog meer koude avonden en een hoop frustratie verder. Het blijkt erg lastig om de gemaakte afspraken na te komen en mij verder te helpen. Nog geen 10 minuten na vertrek van de monteurs had ik al gebeld met de melding dat de ketel het niet deed.

Ondertussen vraag ik dagelijks om updates maar gebeurd er niets. Ik heb zelfs het nummer van de monteur gekregen om direct met hem een afspraak te maken maar ook door hem word ik genegeerd.

Graag zie ik met spoed een reactie tegemoet!

Groet...
Officiele reactie van CVtotaal 06-11-2019

Beste Sander,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak. In uw geval is er in de planning iets niet goed gegaan aan onze kant, waardoor het oplossen van het rookgasprobleem is vertraagd. We willen dit daarom ook zo snel mogelijk voor u oplossen.

U wordt vanmorgen door de monteur gebeld of deze heeft inmiddels contact met u opgenomen. Hij zal opnieuw een afspraak met u maken om het probleem op te lossen.

J. Dittmar 04-11-2019

Door slechte communicatie wat problemen gehad met een defecte ventilator box, maar uiteindelijk naar tevredenheid opgelost. Na de laatste reactie via kieskeurig kreeg ik netjes de volgende dag een complete nieuwe.
Officiele reactie van CVtotaal 05-11-2019

Beste Heer Dittmar,

Bedankt voor uw reactie. We hopen dat we u van dienst konden zijn.

Wim van der Heijden Landgraaf 03-11-2019

Woensdag 30 oktober airco, leiding en wandconsole besteld. Donderdag 31 oktober airco en wandconsole ontvangen. Leiding was manco. Gereclameerd, en vrijdag werd de leiding nageleverd. Alles zeer correct en vriendelijk afgehandeld Prijzen zeer in overeenkomst met de artikelen. Keurig. Fijne firma.
Officiele reactie van CVtotaal 04-11-2019

Beste Wim van der Heijden Landgraaf,

Bedankt voor uw review en positieve reactie. We blijven ons best doen!

Frank 29-10-2019

Waardeloos bedrijf!!! Getipt door een monteur die zaken met die bedrijf doet. Vrijdag een radiator besteld met de garantie dat deze maandag geleverd zou worden. Tot op heden nog niet eens een track een trace code mogen ontvangen. Vanaf gistermorgen tot vanmiddag 4 keer gebeld naar deze firma. Krijg steeds de telefoniste aan de lijn met het bericht dat ik terug gebeld zou worden. Tot vier keer toe dit verhaal moeten aanhoren, maar tot op heden nog steeds geen gehoor!! Heb de radiator al betaald, maar kan dus op deze manier zelfs mijn order niet annuleren. Heb aangegeven dat de nood erg hoog is. Radiator had voor morgen geïnstalleerd moeten zijn. Deze details zal ik hier maar besparen, maar die zijn bij hen wel bekend. Erg jammer.
Officiele reactie van CVtotaal 30-10-2019

Beste Frank,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak. We hebben afgelopen dagen problemen ondervonden met producten in de webshop, waaronder radiatoren.

Graag willen we u daarom ook verder helpen. Echter door de grote hoeveelheid bestellingen, kunnen we met slechts een voornaam uw bestelling niet terugvinden. Zou u in reactie op dit bericht het ordernummer willen vermelden? Deze is geheel prive en alleen door u en ons bekend.

Graag zien wij uw reactie tegemoet.

Officiele reactie van CVtotaal 01-11-2019

Inmiddels hebben we dit opgelost met de heer Frank en is de radiator alsnog geleverd.

WDW 22-10-2019

Beetje misnoegd toch over de service. Op zaterdag besteld. levering gegarandeerd op dinsdag. track & trace zou gestuurd worden......helaas geen track & trace, geen pakketje,......Dan maar de telefoon genomen....krijg je enkel een bandje te horen. Inmiddels installateur naar huis gestuurd, geen warm water, geen CV,........had ik het geweten had ik ergens anders besteld

Beste WDW,

Dat is erg jammer om te horen en onze excuses voor dit ongemak. We willen dit graag z.s.m. oplossen, maar kunnen op basis van dit bericht niet achterhalen wat uw gegevens zijn. Zou u in reactie op dit bericht een ordernummer achter willen laten? Dit is geheel anoniem en alleen door ons te controleren.

Alvast bedankt en vriendelijke groeten,

WDW 22-10-2019

Officiele reactie van CVtotaal 22-10-2019

Bedankt, we gaan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Goedemiddag WDW,

We hebben zonet geprobeerd u te bellen, maar helaas geen succes omdat het telefoonnummer niet juist is. We hebben u vervolgens per e-mail benadert en hopen dat we u hiermee van dienst kunnen zijn.

Christy 18-10-2019

Ik lees hier zoveel slechte reviews dat ik bijna ga denken “hebben wij het wel over dezelfde firma?”
Ik heb alleen maar goede ervaringen. Snelle reactie en een goede service.
De klantenservice of telefoniste doet haar werk niet goed als de klachten blijven liggen en/of niet snel bij de juiste persoon terecht komen. Daar zou eens naar gekeken moeten worden. Ik weet uit ervaring dat (in ieder geval de leiding) zijn best doet om snel te reageren en het probleem netjes oplost. Ik heb in ieder geval alle gemaakte kosten voor een reparatie aan mijn cv-ketel 100% vergoed gekregen van de fabrikant middels de bemiddeling van CV Totaal 👍🏼
Officiele reactie van CVtotaal 18-10-2019

Bedankt voor uw reactie Christy!

Jos 17-10-2019

Ondanks meerdere negatieve reviews tav cvtotaal toch een poging gedaan om een offerte te krijgen. Helaas na een week nog steeds niets gehoord per mail of telefonisch. Gister nogmaals per mail om een offerte gevraagd maar hier ook geen reactie op gehad. Helaas wel al mijn gegevens per mail verstuurd en ook de gevraagde foto's verstuurd. Ik vraag me nu af wat er met deze informatie gebeurd en wie hier inzicht in heeft.
Ik hou er niet van om een bedrijf op deze manier negatief te beoordelen echter ze hebben al mijn info en foto's van mijn huis.
Er word gezegd dat er binnen 24 uur gereageerd word op werkdagen, er is nu 1 week verstreken en nog steeds geen reactie.
Vandaar een dikke onvoldoende en deze review om aan te geven dat het waarschijnlijk verstandiger is om iets meer uit te geven en een locale installateur om een offerte te vragen, hoogstwaarschijnlijk zijn die een stuk behulpzamer wat gelijk wat meer rust geeft en geruststelling in het geval van garantie, reparatie en advies.
Officiele reactie van CVtotaal 18-10-2019

Goedemiddag,

We vinden het erg jammer om te horen dat we u nog niet verder hebben kunnen helpen. We willen graag reageren op uw verzoek en kunnen, indien wenselijk, ook uw gegevens verwijderen. Echter is het voor ons lastig te traceren als we slechts uw voornaam kunnen inzien bij kieskeurig. We krijgen dagelijks namelijk veel bestellingen binnen en kunnen ook daar niet op voornaam uw gegevens traceren.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om, in reactie op dit bericht, hieronder uw ordernummer weer te geven? Deze is geheel anoniem en wordt door ons vertrouwelijk in behandeling genomen. We nemen namelijk graag contact met u op om deze kwestie op te lossen.

Officiele reactie van CVtotaal 21-10-2019

Goedemorgen,

Wij hebben vooralsnog niets van u gehoord in reactie op ons antwoord, op deze review. Zou u dit alsnog willen doen? Wij willen graag zo snel mogelijk deze kwestie met u oplossen.

Officiele reactie van CVtotaal 21-10-2019

Goedemorgen,

Post 10-10-2019

De levering ging vlot maar het product bleek beschadigd te zijn. Ik heb 4 dagen achter elkaar wel 4 of x per dag gebeld en zou terug gebeld worden. Dat gebeurd dus niet. Ook op meerdere mailtjes word NIET gereageerd. Kortom hier bestel ik dus nooit meer iets.
Officiele reactie van CVtotaal 11-10-2019

Beste meneer Post,

We vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring met CVtotaal niet geheel naar verwachting is. Aangezien we niet altijd in de gelegenheid zijn om terug te bellen geven we de voorkeur om klanten per mail op de hoogte te brengen.

In het mail verkeer dat er is geweest tussen u en CVtotaal kunnen we zien dat we u een nieuw product hebben aangeboden op kosten van CVtotaal. Deze hebben wij vervolgens klaar laten zetten, op uw wensen, bij het depot zoals afgesproken in de e-mail.

Onze excuses voor het feit dat we u niet terug hebben gebeld, we hebben u in plaats daarvan per e-mail op de hoogte gebracht van alle gang van zaken. Wij waren daarom in de veronderstelling dat het goed was afgehandeld aangezien u een nieuw product kunt afhalen zoals afgesproken. Kapotte producten door transport is een vorm van overmacht waar wij geen invloed op hebben, daarom hebben wij u de oplossing geboden door een nieuw product aan te bieden.

Wij zullen u vandaag nog even bellen om u op de hoogte te brengen van dit bericht.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Henny 03-10-2019

teleurgesteld..
Geleverde artikelno. klopt niet en nu opgezadeld met radiator met te laag
rendement.
Op mail wordt niet gereageerd.
Mijn andere radiatoren nu niet meer bij hun besteld.
Officiele reactie van CVtotaal 11-10-2019

Beste Henny,

Er is waarschijnlijk enige miscommunicatie. Wij hebben u 3 oktober meteen antwoord gegeven op het contactformulier van 2 oktober. We hebben u per telefoon geprobeerd te benaderen en vervolgens per e-mail. We willen het probleem graag voor u oplossen, maar kunnen ook vandaag u niet bereiken per telefoon.

Een probleem wat zich wel vaker voordoet is dat een e-mail vanaf onze kant in de prullenbak/spambox komt van uw e-mail account. Zou u dit voor ons kunnen nachecken, zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen?

Mb 25-09-2019

Staat op de site; als je er niet uitkomt vraag een offerte aan.
Ingestuurd en verwijst hij me naar de website.
Daarna krijg ik nog eens te horen, ja we zijn een web shop.
Dus geven geen offerte maar gaan wel bij de hand doen.
Gelukkig haak ik hier af en zie op tijd de slechte referenties bij kieskeurig.
Dit bedrijf harkt enkel geld binnen en als het te warm wordt met reviews dan komt er wel een andere site in de lucht.
Zo werkt zo,n firma.
Een klant ben je niet meer, je spekt enkel de omzet en voor de rest hebben ze ... aan je.
Officiele reactie van CVtotaal 27-09-2019

Beste Mb,

We vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring met CVtotaal niet is verlopen zoals u had verwacht. Overigens willen we graag toelichten waarom het maken van een offerte voor de desbetreffende producten erg lastig is en wij daarom hier vanaf zien.

Uw vraag was of wij u een offerte konden doen toekomen voor radiatoren. In onze webshop geven we nadrukkelijk aan dat wij klanten een offerte kunnen doen toekomen voor CV-ketels en niet zozeer voor radiatoren. Dit zijn namelijk erg specifieke producten waar meer dan duizend combinaties in zijn, maatwerk dus.

Wij zijn inderdaad een webshop waar klanten zelf kunnen winkelen en waar klanten met behulp van tools de juiste producten kunnen vinden. Het is daarom niet gek dat een organisatie als die van ons, net zoals alle andere organisaties omzet moeten genereren om te blijven bestaan. Elke organisatie doet dat op zijn eigen unieke manier en wij doen dat via een webwinkel met laag geprijsde artikelen.

Mocht u meer advies en hulp willen hebben bij het selecteren van een radiator dan willen wij u gerust bellen en alsnog de opties met u doorspreken. Daarnaast heeft één van onze medewerkers u een winkelmandje met mogelijke producten naar uw inbox gestuurd.

Wilt u graag dat iemand met u meekijkt in de woning naar de benodigde producten dan zijn wij niet de aangewezen verkoper voor u en adviseren wij u om bijvoorbeeld contact op te nemen met een lokale installateur.

Rene 22-09-2019

Een Intergas Cv besteld. Deze is geplaatst maar de monteur had geen werkende thermostaat bij zich. Mijn oude thermostaat was al verwijderd. De monteur zou er 1 opsturen maar naar een week nog niets ontvangen. Cv totaal gebeld en de telefoniste heeft het genoteerd. Kreeg dezelfde dag een mail dat ze de monteur Haaren verzocht een thermostaat te sturen. Helaas.... hij zou opsturen maar twee weken later nog niets ontvangen. In de tussentijd nog twee keer gebeld met CV TOTAAL. Telefoniste heeft het genoteerd en ik zou worden teruggebeld. Nog niets gehoord of gezien. Weet dus ook niet of de kachel werkt.

Wat een bedrijf.......... Zal er nooit meer iets kopen. De service is gewoon waardeloos. Ben benieuwd of ze ooit nog gaan reageren. Dat zal ooit wel eens gebeuren want ik heb nog niets betaald. Ben benieuwd wat ik dan moet betalen. Maak een nieuwe review als ik meer heb gehoord.

Bernard 17-09-2019

Besteld bij Cvtotaal 9 radiatoren. Zouden bezorgd worden in 1 levering.
Er wordt één kleine radiator geleverd via Rensa!
Gebeld wanneer de rest geleverd gaat worden, zouden we over teruggebeld worden. Zowel naar cvtotaal als Rensa. Helaas! Zelfs doorverbinden kunnen ze niet.
De volgende dag wordt door Rensa 7 stuks geleverd met de opmerking dat er nog 1 radiator nageleverd gaat worden.
Weer bellen om te vragen wanneer dan want er is al betaald en de bouw stagneert.!,,,
Wederom hetzelfde verhaal. De webside is vernieuwd,roepen ze dan al maanden.
Werkelijk schandalig. Wat een service van beide bedrijven.

Marc de graaf 11-09-2019

Goeie winkel ,alleen probeer al drie maanden een manometer te laten maken is garantie maar niemand van cvtotaal belt terug graag reactie van jullie zou fijn zijn
Gr marc de graaf
Marc 11-09-2019

Vanmiddag nog terug gebelt door cvtotaal en door monteur voor een afspraak nu geen acht meer maar een negen thx marc

Officiele reactie van CVtotaal 13-09-2019

Beste Marc,

Bedankt voor uw positieve reactie. Wij blijven ons best doen!

met vriendelijke groet,

Arne 09-09-2019

Na thuiskomen van vakantie werkte de RF ontvanger van onze slimme thermostaat niet meer. (apparaat in de meterkast die in verbinding staat met de thermostaat)

Ik belde 's middags met de klantenservice en kreeg prompt de volgende ochtend direct een vervangend exemplaar bezorgd.

Super!
Officiele reactie van CVtotaal 10-09-2019

Beste Arne,

Bedankt voor uw beoordeling!

Etienne 31-08-2019

Ongehoord, schandalig, dit is geen ernstige firma. Klantendienst naverkoop onbestaand 0 op 10 ; maar je kan niet lager dan 1 kiezen ;-). De keuze op CVtotaal was gevallen door de voordelige prijs. Ik had al wat minder goede beoordelingen gelezen op websites, doch gaf de firma toch het voordeel van de twijfel, domme ikke ;-(. Bestelling van airo's en installatie materiaal gedaan en de levering zou 24h later volgen. De bestelling verliep vlot. CVtotaal info melde mij dat wij de traceergegevens noch zouden ontvangen en mocht ik nog vragen hebben dit kon melden op hun info. De dag erop kwam een deellevering (enkele bochten en buizen) van DPD maar die goede man wist uiteraard niets van de rest. Nog steeds had ik geen traceergegevens ontvangen noch antwoord op mijn mail. De dag daarop werd er nog een deellevering gedaan door DHL, Nog steeds geen traceergegevens, noch feedback op mijn berichten (mails , whatsapp). De firma geeft totaal niet thuis en ik vermoed dat er geen klantendienst is (was). Heb zonet nog een bericht op hun website nagelaten (de 4de in evenveel dagen), maar ben bang dat dit ook weer zonder gevolg zal blijven. De betaling is gebeurd via Mastercard en zal dit kenbaar maken aan de bank. Ook zal ik melding hiervan maken aan de het min. van economische zaken. Ik duim nog dat alles komende week geleverd zal worden, inshallah ! Zaken doen met een firma die niet communiceert in de dienst na verkoop is zeer frustrerend. De firma CVtotaal beseft blijkbaar niet dat dit nefast is voor de klantenbinding en ontevreden klanten komen niet terug, ongeacht op je een goed prijs hebt. Ik zeker niet.
Officiele reactie van CVtotaal 10-09-2019

Beste Etienne,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak. Zoals eerder aangegeven zaten we op dat moment midden in een overgang van oude naar nieuwe webshop waardoor er enkele storingen en problemen waren ontstaan (tevens werd dit vermeld in de webshop). Eén van deze problemen was de vertraging in onze reactie, in uw geval 3 werkdagen.

Het is inmiddels bij u bekend waar het probleem is ontstaan en wij hebben u voorzien van een passende oplossing, namelijk:
- Crediteren van niet passende producten, welke niet teruggezonden hoeven te worden.
- Annuleren van producten met lange levertijd.

Middels telefonisch contact en per e-mail hebben we dit reeds met u afgehandeld en hopen we ook dat u uw beoordeling wilt herzien.

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

Piet Prinsenbeek 30-07-2019

Snelle levering, goed product (airco voor zelfmontage) en ook goede after sales service. Ik had wat teveel besteld en kon dit zonder problemen terugsturen en kreeg snel m'n geld terug. Kortom klasse!!

Winia 26-07-2019

Na een valse start (bestelling die op voorraad stond, maar daadwerkelijk niet was) een nette oplossing gekregen, die de dag daarna netjes aan huis was geleverd. Jammer dat daar wel een extra zetje voor nodig was, maar wel netjes gehandeld uiteindelijk.

Maurice 04-07-2019

TOP gewoon..!!!
Een cv-ketel, dakdoorvoer en kleinere benodigd heden besteld..
Alles verliep snel en duidelijk ook het mailcontact men reageerde overigens binnen de 30min en met de vele vragen dus mails werd elke netjes en vakkundig beantwoord!
Zonder beschadigingen werd alles op één dag zoals beloofd via de mail met tijd schema's geleverd.. en door leuke behulpzame chauffeurs 👍🏽
Echter bij levering krijg ik een airco ophang beugel set bij geleverd? Bij de complete set van mij?
Heb daar een mail gestuurd met wat foto's
Ook met de vraag hoe ik de dakdoorvoer nu precies moest aansluiten.. kreeg als reactie dat d de grotere steek van de ketel tegenover de steek van het dakdoorvoer in de praktijk met paar bochten en verlengstukken bevestigd werd.. (zoals ik idd ook in de beschrijving van toestel naderhand gelezen heb)
Nu komt HET!!
En daar komt de goede SERVICE van hun..
Krijg net een mailtje binnen dat de benodigde delen +- 25a30,- mij GRATIS worden toegezonden en dat de koerier de beugel komt ophalen aan de deur... nou helemaal TOPPIE toch..
Eerlijkheid duurt het langst en wordt BELOOND

Klasse CV-TOTAAL👍🏽👍🏽
Tot de volgende koop
Mvg Maurice
Officiele reactie van CVtotaal 04-07-2019

Beste Maurice,

Bedankt voor uw vriendelijke bericht en tot uw dienst.

Graag tot ziens in onze webshop.

Van Buiten 03-07-2019

Eén groot drama met CV Totaal. In een weekend een split airco unit besteld. Site geeft aan 23 op voorraad. Op maandag bevestiging dat unit dinsdag geleverd wordt. So far so good. Later op de dag bericht dat de airco niet geleverd kan worden want de vrachtwagen heeft de airco's niet afgeleverd. Hoezo, er waren er toch 23 op voorraad? Donderdag bericht dat de airco nu verstuurd wordt en vrijdag geleverd wordt. Dat is niet het geval. Maandag het bericht (na mailen, appen) dat de airci dinsdag geleverd wordt. Dat gebeurt maar helaas ontbreken de binnenunit, de leidingen en de afstandsbediening. Weer gemaild, geappt en gebeld. Callcenter kan niets anders doen dan notitie maken (de zoveelste). Later een mailtje van Packs dat er een levering gepland staat. Geen idee wat en of er morgen geleverd gaat worden maar ik heb er niet veel vertrouwen in.
CV Totaal moet leren om: afspraken na te komen, te reageren op mails, te reageren op terugbelverzoeken, bestellingen compleet te leveren, bezorgers netjes te instrueren om pakket even over de drempel te tillen, te stoppen met een callcenter dat niets voor je kan doen, de service met 100% te verbeteren, om klanten te compenseren voor deze hachelijke problematiek. Een tegoedbon zou iets kunnen zijn, het verzilveren ervan wordt dan wel weer een drama.....
En nee, ik raad deze "winkel" absoluut niet aan.
Officiele reactie van CVtotaal 04-07-2019

Beste heer/mevrouw van Buiten,

We begrijpen uw situatie en de onzekerheid/verwarring die ermee gepaard gaat. Soms gebeurd het, net zoals in uw geval nu, dat de levering van een product geheel spaak loopt. Dit mond dan vervolgens uit in een opeenstapeling van nare ervaringen en daarvoor onze excuses.

Het begon bij een levering die niet op tijd bij ons werd afgeleverd vanuit de leverancier. Daar hebt u samen met nog enkele klanten op 25 juni een bericht van gekregen. Tevens hebben we klanten de optie gegeven om de bestelling te annuleren mocht dat wenselijk zijn.

Vervolgens hebben we alles op alles gezet om de daadwerkelijke airco's binnen te krijgen en werden ze gelukkig donderdagochtend geleverd i.p.v. op de vrijdag. We hebben daarom u samen met de andere klanten ook meteen een bericht gestuurd met de vermelding dat de airco's die donderdag nog werden verzonden. We hebben nadrukkelijk in de e-mail vermeld dat de reguliere verzendingtijd rond de twee werkdagen was, maar dat dit door de enorme drukte kon oplopen tot vijf werkdagen.

We willen daarmee ook aangeven dat we niet stil hebben gezeten en ook erg ons best hebben gedaan om op de juiste manier te handelen. Als vervolgens de zending met de pakketpost NIET juist wordt uitgevoerd waardoor een bestelling gespreid wordt afgeleverd is dat voor ons ook overmacht. Helaas kunnen ook wij weinig meer doen zodra het pakket in handen is van een pakketdienst.

Dit neemt overigens niet weg dat u een nare ervaring hebt gehad en graag iemand had gesproken om meer helderheid te verschaffen. Daarom ook nogmaals onze excuses hiervoor dat we hier nalatig zijn geweest. We zullen daarom z.s.m. contact met u opnemen om deze hele situatie naderhand nog met u door te nemen. We leren namelijk van onze fouten en zoeken altijd naar verbeterpunten voor in de toekomst.

W. Smits Schouten 01-07-2019

Hierbij wil ik even mijn ongenoegen delen met jullie over het feit dat jullie afspraken niet nakomen en me ook niet te woord willen staan. Ook word ik van het kastje naar de muur gestuurd door de telefonistes die ik aan de lijn krijg zij kunnen me niet verder helpen en alleen maar noteren.
· Ik heb begin juni een split unit airco besteld en afgesproken dat ze die op 5 juni zouden bezorgen. Die dag heb ik vrij genomen maar er kwam niemand. (Wie gaat dat betalen?????)
· Die middag al gebeld waar het bleef maar konden niets zeggen over de bezorging en alleen maar een notitie maken.
· De volgende dag (gelukkig was 1 van mijn kinderen thuis) is een gedeelte bezorgd zonder dit te melden.
· De zending was niet compleet dus heb weer gebeld (naar het standaard nummer) er werd gezegd dat het na geleverd zou worden.
· Kreeg een mail op 12 juni van CV-totaal dat de leidinggoot momenteel niet op voorraad is en dat het word na geleverd en verwachten dat het begin volgende week zou binnen komen en of ik zo lang kon wachten. (dat kon ik).
· Op 20 juni maar weer eens een mail gestuurd wanneer ik ze zou kunnen verwachten en of ze mij telefonisch hier over konden berichten.
· Krijg op 21 juni een mailtje dat het 24 juni word na geleverd en dus niet telefonisch contact gehad.
· Helaas op 24 juni is er niets geleverd dus maar weer eens gebeld 26 juni, maar kreeg hetzelfde verhaal van de telefoniste konden niets doen en alleen maar noteren
· Vrijdag 28 juni nogmaals gebeld wanneer ik een telefoontje kan verwachten. Helaas konden het alleen maar noteren en verder niets voor mij doen.
· Kreeg vanmorgen 1 juli om 8.00 uur een mail dat ze vandaag tussen 10.47 en 12.47 uur zouden komen bezorgen, helaas niemand thuis en heb om 10 uur een mail gestuurd dat er niemand thuis was en of ze later konden komen. Ook nog gebeld met het standaard telefoonnummer weer uitgelegd maar konden het alleen maar noteren.
Uiteindelijk is het wel bezorgd maar zonder goeie communicatie en een maand verder.
Officiele reactie van CVtotaal 02-07-2019

Geachte W. Smits Schouten,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak, we kunnen ons (helaas) uw ongenoegen goed voorstellen. Er zijn echter meerdere verklaringen waarom dit zo heeft kunnen gebeuren waardoor deze miscommunicatie is ontstaan.

Dit neemt overigens niet weg dat we geen telefonisch contact hebben opgenomen. Daarom zullen we vandaag contact opnemen met u en willen we u graag telefonisch te woord staan en zoeken naar een passende oplossing.

U hoort van ons.

CVtotaal team

Officiele reactie van CVtotaal 02-07-2019

Geachte W. Smits Schouten,

U hoort van ons.

CVtotaal team

A. van Nierop 13-06-2019

Op advies van C.V. Totaal voor onze nieuwe badkamer een Itho ventilator box met vochtsensor en PIR aanwezigheidsmelder voor in het toilet beneden besteld, ventilator box is direct geleverd maar na 2 maanden de melder nog steeds niet. Ben al 5 weken aan het bellen waar deze blijft en ieder keer wordt er beloofd dat het uitgezicht wordt en dat we terug gebeld worden, maar helaas nog geen reactie, ook wordt ik vaak in de wacht gezet tijdens het bellen en dan na enige tijd wordt de verbinding verbroken en nooit terug gebeld.
Wat ons betreft een waardeloos en onbetrouwbaar bedrijf wat we niet aan bevelen, want we hebben twee maanden geleden al wel alles betaald !

Rob 06-06-2019

6 Weken wachten sinds mijn bestelling. Geen enkele reactie per mail. Een telefoniste die niets kan omdat "ze het te druk hebben". En één die valse beloftes doet. Wat een verschrikkelijk bedrijf!

heuv0400 04-06-2019

offerte aangevraagd voor een airco, foto's aangeleverd voor de lokatie van de installatie en offerte binnen een paar dagen ontvangen, aansluitend kun je digitaal de bestelling doorvoeren en staat op de bevestiging een levertijd van 3 weken en een contactnummer, na 5 weken niets gehoord te hebben en zelf gebeld te hebben geeft de installateur aan nog geen tijd te hebben gehad om de opdracht te bekijken....als mijn reactie is 'dan annuleer ik de opdracht' is de installateur gelaten en ongeinteresseerd, dus als je enkel de artikelen besteld bij CVTotaal zal het wel goed gaan, maar installatie....zou ik afraden.

Anthonie 30-05-2019

Artikel besteld en keurig de volgende dag afgeleverd door een vriendelijke bezorger.

Dennis T. 18-05-2019

Eind vorig jaar ketel gekocht en laten installeren. Echter het afvoerkanaal lekt. Nu al 5! keer gebeld, en elke keer is er niemand beschikbaar. Elke keer hetzelfde liedje. Service is zo belachelijk slecht, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Terwijl ik dit schrijf wacht ik al 2 weken op een belletje van cv totaal. Pas op dus, koop hier niks.

D.Driessen 13-05-2019

Waardeloos bedrijf , een Itho mech. Ventilatiebox inclusief montage besteld , foto’s van de bestaande box gemaild en daarop offerte met ordernummer ontvangen.
Moest zelf contact met de toegewezen installateur opnemen en afspraak maken voor een installatiedatum ,
Helaas kwam er niemand opdagen dus maar gebeld waar men bleef , had er een vrije dag voor opgenomen !!!
Installateur had volgens zeggen geen spullen gehad van CV totaal en liet al doorschemeren dat het een drama met dit bedrijf was..............
CV totaal tot driemaal aan toe gebeld voor een nieuwe afspraak , tot op heden geen belletje en geen mail !
Waardeloze tent ! Hoeft bij mij ook niet meer te komen..............

E. Ramaakers 02-05-2019

Op 23 april een bestelling gedaan (3 radiatoren + koppelingen en een thermostaat) en deze zou op 2 mei geleverd worden. De communicatie is ronduit slecht met het bedrijf. In de mail kloppen de bezorg tijden niet. 1 leverancier komt tussen 7 en 9 uur, met alleen de radiatoren. Deze man komt alleen en kan amper een radiator van 65 kg uit de auto krijgen en vraagt aan mij (vrouw 60 jaar) of ik hem kan helpen om deze naar binnen te dragen! CV totaal vindt dat heel normaal, want ik bestel toch van die zware dingen.
De rest van de bestelling was er niet, in mijn bestel status, staat ook niet wanneer dat dan wel komt. Dus gebeld (om 9 uur) maar men wist niets van mijn bestelling af, ze ging het nakijken en zou zsm terug bellen. Om 11 uur nogmaals gebeld, ik kreeg dezelfde mededeling ik zou zsm.... Uiteindelijk om 13.30 wordt er dan toch gebeld door CV totaal. Of er al iets geleverd is..., ja alleen de koppelingen.
Er wordt nu een speciale koerier gestuurd met de ontbrekende thermostaat.
Website qua bestelstatus is slecht, onduidelijk. Geef je klanten een track and trace link. Ipv steeds inloggen.
En zorg dat je particuliere klanten niet hoeven te tillen, zij hebben niet dezelfde mogelijk heden als een bedrijf met heftruck!
Communicatie kan op veel punten beter.
Inmiddels de spullen allemaal ontvangen.
Officiele reactie van CVtotaal 06-05-2019

Onze oprechte excuses dat de aflevering van uw bestelling zo moeizaam verlopen is. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad, en we hopen het vertrouwen enigszins te hebben hersteld. Waar we iets kunnen verbeteren, zullen we het zeker proberen.

Gemma 02-03-2019

Verschrikkelijk. Voor het maken van een offerte werden extra foto's gevraagd van de rookgasafvoer. Daarna hoorde ik niets meer.. na veel telefoontjes een korte mail dat de monteur denkt dat het niet gaat passen. Terwijl 2 andere installatiebedrijven er fysiek zijn geweest voor een offerte en aangeven dat er meer dan genoeg ruimte is. Na 3 mails en 3 telefoontjes en meerdere terugbelverzoeken een offerte ontvangen van een andere ketel, maar liefst 1100 euro duurder. Weer bellen, daarna een mail dat ik dan zelf maar de monteur moest bellen. Hem gebeld. Hij vroeg om een filmpje van de ruimte via whatsapp. U raadt het al: geen reactie meer. Ook niet na meerdere appjes en een voicemail. Kennelijk heeft cvtotaal klanten genoeg en geen zin meer in nieuwe klanten. Ik geef het op.

Michel 14-02-2019

Itho ventilator besteld.
Op de site stond deze in een aanbieding en op voorraad.

Kreeg een mail binnen dat hij toch niet op voorraad was en dat de levertijd onbekend was.

Ineens stonden er 425 stuks beschikbaar op de site.

Gebeld,via een call center werd de vraag doorgespeeld wat ik sws al niet prettig vind communiceren.

Er werd verteld dat ik een uitverkoop model kreeg.
Dit blijkt een retour model te zijn of een beschadigd model, wat nergens vtv was te lezen.

Kreeg ineens een link met een aflevering dag en tijdstip.

Op de dag van de levering stond er vermeld dat het pakket niet was opgenomen in het sorteer bestand.

Weer gebeld en indirect via mail kreeg ik te horen dat er een andere vervoerder zou komen en later op de dag pas

Al met al heel veel onduidelijkheden, slechte en onjuiste informatie.

Volgende keer liever een paar tientjes meer betalen voor een duidelijk en overzichtelijk bestelling met next Day delivery

Ineens kreeg ik een ber
Officiele reactie van CVtotaal 11-03-2019

Onze oprechte excuses dat uw bestelling bij ons zo moeizaam is verlopen. Wij doen erg ons best om de orders zo zorgvuldig mogelijk te verwerken en te laten bezorgen. Helaas is dit bij u niet goed gegaan. We zullen uw feedback meenemen om het beter te kunnen doen.

Kijk voor alle 7000 reviews op onze website cvtotaal.nl waarvan 97% ons aanbeveelt. Helaas merken we dat hier alleen reviews van ontevreden klanten worden geplaatst omdat het veel moeite kost bij kieskeurig een review te plaatsen.

t. de kruif 07-02-2019

Een badkamer ventilator van ITHO besteld, werd echter niet op de afgesproken dag geleverd! Na dagelijks mailen en bellen (na anderhalve week) wel geleverd. Het pakje stond 'Vast" bij de vervoerder! Wat irritant was dat er telkens gezegd werd "Morgen komt hij" Dit gaf erg veel stress, en het installeren van onze badkamer heeft hierdoor onnodige stagnatie opgelopen. Pas toen ikzelf het idee opperde, maar een nieuwe te bestellen kwam er beweging!
Officiele reactie van CVtotaal 08-02-2019

Mijn excuses. Er staat dan bij de vervoerder op de track en trace dat hij de volgende dag wordt geleverd. En als er dan elke keer een andere medewerker kijkt dan geeft hij wederom hetzelfde bericht. We zullen kijken of we dit beter in kunnen richten.

Heijdt 06-02-2019

ik heb hier al meerdere ketels besteld, levering altijd optijd en compleet geleverd.
zelfs 1x een thermostaat willen ruilen voor een andere en ook dit was geen probleem!
Vragen worden professioneel behandeld door de klantenservice.
Prijs kwaliteit verhouding prima.
Ik raad deze winkel zeker aan!

Bedankt!

J.H. Meeringa 28-01-2019

Op woensdag bestelling CV element, zou op vrijdag worden bezorgd.
Dag verlof en CV monteur ingeschakeld voor de aansluiting.
Maar geen bezorger geweest, dus ook niet het element.
Via freshdek mijn ongenoegen kenbaar gemaakt, tot nu toe geen enkele reactie en/of uitleg gehad.
Officiele reactie van CVtotaal 08-02-2019

Mijn excuses. Volgens mij is het inmiddels opgelost. Wel erg vervelend dat je het op vrijdag verwacht als de monteur er ook is hij niet alles in 1x af kan maken. Misschien een tip dat als je wel weer eens iets besteld om een dagje speling te houden voor het geval er wel iets mis gaat.

Ron de Beer 16-01-2019

Wellicht een idee, als contracten met monteurs niet zo wil lukken. Dat er vermeld wordt dat alleen echte noodgevallen bv. december tot half januari met spoed behandeld worden. Is voor Cvtotaal misschien kostenbesparend EN BELANGRIJK DUIDELIJKHEID VOOR DE KLANT
Officiele reactie van CVtotaal 08-02-2019

Bedankt voor je tip! dat is misschien wel verstandig. Nu is dat jaarlijks rond de feestdagen problematisch. Nu wekken we verwachtingen die we rond die tijd niet waar kunnen maken.

Ron de Beer 02-01-2019

slecht. levert/reageert niet op mail vragen bestelling had al lang geleverd moeten worden.

Kan best mogelijk zijn dat dit niet lukt maar laat DE KLANT IETS WETEN !!!!!!!!!!!!!

bestelling 100139955
Officiele reactie van CVtotaal 16-01-2019

Mijn oprechte excuses. Wij hebben het rond de jaarwisseling erg druk gehad en waren er ook nog eens veel monteurs vrij waardoor uw installatie van een ventilatiebox langer duurt dan wenselijk. We merken dat er elk jaar rond het einde van het jaar de levertijd oploopt. We zullen kijken of we voor dit jaar contracten met monteurs af kunnen sluiten zodat niet 11 maand per jaar alles soepel loopt maar ook december. Inmiddels is er een nieuw callcenter getart dus gaat het nu een stuk beter met de communicatie. Nogmaals mijn oprechte excuses dat we niet aan uw verwachting hebben voldaan!

Michel 28-12-2018

Ik heb hier een CV ketel gekocht en die heb ik zelf opgehangen en aangesloten. Hij werkt naar mijn idee prima. Voor 40 euro extra zou er een cv monteur langskomen om te checken of alles goed geïnstalleerd is. Hij hangt er nu ruim een jaar en het is nu de tweede winter en er is nog steeds niemand geweest. Ik heb nu al meerdere malen contact met CVTotaal opgenomen en krijg steeds te horen dat er contact met mij opgenomen zou worden om een afspraak te maken. De laatste keer kreeg een telefoon nummer om te bellen, maar daar wordt niet opgenomen.
Zolang je daar goederen besteld wordt het prima geleverd maar als je (betaalde) service nodig hebt zijn ze niet thuis
Officiele reactie van CVtotaal 16-01-2019

Hopelijk is het inmiddels opgelost. Zo niet zou u ons dan willen bellen dan zorgen we voor een passende oplossing op korte termijn.

Voor alle 7800 reviews waarvan 97% tevreden kijkt u op www.cvtotaal.nl

Rik 05-12-2018 Via de website gekocht

CV ketel retour?

Pas op als je een cv ketel besteld en het blijkt dat je deze om wat voor reden dan ook moet terugsturen. CV totaal regelt niets voor je. Je moet alles zelf regelen en betalen! En als de ketel zwaarder is dan 30 kilo, neemt geen enkele pakket vervoerder de ketel mee. Je moet dan zelf naar Friesland rijden om te ruilen of retour te geven. Goede service ?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van CVtotaal 05-12-2018

Buitengewoon vervelend dat u een ketel terug moet sturen en dat komt eigenlijk nooit voor omdat mensen lang nadenken voordat ze een dergelijke uitgave doen. Retourkosten zijn altijd voor de consument en de marge op deze producten laat ook geen andere mogelijkheid toe. We hebben wel eens geprobeerd de verkoopprijs 50,- euro ter verhogen maar verkochten we een stuk minder.

We helpen u uiteraard graag aan een dienst waarmee u het goed en simpel terug kunt sturen. dit kan via postnl of als het echt een grote ketel is via particulierbezorgen.nl

We proberen iedereen tevreden te stellen helaas lukt dat niet altijd. U kunt alle 7500 beoordelingen terug vinden op https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/cvtotaal-nl/

Waarvan 97% tevreden is over onze service.

A. Berkx 28-11-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter!

Ik ben blij, na een lange zoektocht op internet, bij CvTotaal te zijn geslaagd. Snelle verzending en goeie concurrerende prijzen.

Jan 23-11-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Bijzonder duidelijke website en een snelle reactie op de bestelling kortom een goede keuze om daar nog een keer iets te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

KJH 21-11-2018 Via de website gekocht

Prima levering!

Geweldig goed assortiment cv-materialen en prima geleverd. Echter de levering niet ontvangen op de afgesproken (= bevestigde) datum. De volgende dag gebeld, snel, prettig en professioneel contact en prima uitzoekwerk .... bleek dat een onderdeel niet voorradig was (de site gaf aan van wel). Hij zou bij de leverancier informeren of een snelle levering mogelijk was maar gaf mij wel aan dat de levering wellicht pas de week erop verzonden zou kunnen worden. Het aanbod was de rest vast toe te sturen wat voor mij niet zinvol was. Prettig verrast dat complete zending twee dagen later, nog voor het weekend, alsnog binnenkwam. Mijn complimenten voor de afhandeling ondanks de vertraging!

bert 21-11-2018 Via de website gekocht

probleem opgelost

Ik had een keukenboiler besteld, samen met de aansluitstukken. Bij levering zaten die aansluitstukken er niet bij maar was iets anders geleverd.
Na een mailtje, waarbij ik voorstelde om de aansluitstukken niet meer op te sturen, werden die binnen een paar dagen terugbetaald.
Het foutief geleverde stuk had zo een kleine waarde dat de kosten voor terugsturen te hoog zouden liggen. Ik mocht het gratis houden.
Grote klasse voor de manier waarop een fout wordt rechtgezet.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arthur Kalverboer 21-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service. Snelle levering.

Uitstekende en overzichtelijke website van webwinkel CvTotaal. Handig is dat je de gewenste leverdatum kunt opgeven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tyrell 18-11-2018 Via de website gekocht

Slechte service en kleine letters

Radiatoren worden aangeboden met de hogere watertemperatuur, 90°, van oudere cv ketels, nieuwe cvketel hebben een lagere aanvoertemperatuur, 75°, waardoor de radiatoren minder warmte afgeven dan staat vermeld in dr zoekcriteria. Het staat dan wel weer ergens onder een 'vraagteken'icoon aangegeven maar niet duidelijk.

Later poging tot contact te krijgen, zowel telefonisch, socialmedia als Whatsapp, geen response maar wel gelezen.

Advies:
Beter €100 meer uitgeven in een fysieke winkel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van CVtotaal 05-12-2018

85% van onze klanten gebruiken de bestelde producten in een bestaande woning. Die zijn destijds ontworpen bij 90grd dus is het verstandig om dat nu weer als uitgangspunt te nemen. Als je dat niet doet en dus bij de selectie veel grotere radiatoren gaat nemen dat betekent dat die ruimte veel sneller op temperatuur is dan de rest van het huis. Het gaat bij de selectie dus om de onderlinge verhouding tussen de radiatoren en niet om de maximaal haalbare temperatuur van een cv-ketel.

Indien u dit lastig vindt leggen we het ook graag nog een keer aan de telefoon uit. Het is momenteel erg druk maar desondanks mijn excuses dat we dit niet tijdig met u hebben gecommuniceerd.

Hopelijk is bovenstaande voldoende om onze service iets hoger dan een 2 te beoordelen. Voor alle 7500 reviews waarvan 97% tevreden kunt u op cvtotaal.nl kijken.

Peute 17-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Duidelijke site, gebruiksvriendelijk.
Hoewel bij de levering een verkeerde aansluitset was meegeleverd, werd alles na
een telefoontje meteen zonder problemen in orde gemaakt en geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk Dreteler 17-11-2018 Via de website gekocht

Heel duidelijke info omtrent de levering en betaling. Top.

Prima info over betaling en uitgebreid productinfo. Ook een duidelijke site. Voldoende producten en kwalitatief goed.

Broerse 17-11-2018 Via de website gekocht

Snelle goede levering

Prima online shop waar je met een gerust hart kan kopen ,goede kwaliteit/prijs en bekwaam personeel en advies.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rob 17-11-2018 Via de website gekocht

Goed en overzichtelijk

Een duidelijke overzichtelijke site, levering gaat volgens afspraak en er word goed en duidelijk gecommuniceerd over de levering.
De prijzen met concurrenten heb ik niet vergeleken.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wijnen 17-11-2018 Via de website gekocht

Goed advies en snel geleverd!

Ik had wat vragen omtrent de artikelen die ik nodig had. Ik kreeg een uitgebreid advies en de medewerkster nam de tijd de juiste producten voor mij te vinden. Bovenal goede prijzen en snelle levering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

MK 16-11-2018 Via de website gekocht

Goede na service!

Na een foutieve levering (zie eerdere review die niet is aan te passen) is de fout, al dan niet aan derden te danken keurig opgelost!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Bart 15-11-2018 Via de website gekocht

Vlotte bestelling en levering

Website is zeer overzichtelijk en na bestelling werd de radiator keurig op tijd ll, volgens afspraak, geleverd. Chauffeur liep zelfs nog even met sjouwen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Louis 15-11-2018 Via de website gekocht

Prima service , perfecte afhandeling.

De shop is duidelijk en goed, service prima alleen de koeriers dienst was slecht, 4x moeten bellen waar pakket bleef.