CvTotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CvTotaal.

CvTotaal stelt zich voor

CVTotaal levert installatie technische producten en diensten. CVTotaal is een onderdeel van Installatietechniek Totaal BV te Hallum, een allround installatiebedrijf met ruim 30 jaar ervaring in Friesland. CVTotaal.nl is dé discounter waar zowel de zelfstandig installateur als de particulier al zijn benodigheden op het gebied van cv ketels en radiatoren vandaan haalt. Kwaliteitsproducten worden tegen bodemprijzen door geheel Nederland geleverd.

Deze score is berekend op basis van 59 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.5

Rik 05-12-2018 Via de website gekocht

CV ketel retour?

Pas op als je een cv ketel besteld en het blijkt dat je deze om wat voor reden dan ook moet terugsturen. CV totaal regelt niets voor je. Je moet alles zelf regelen en betalen! En als de ketel zwaarder is dan 30 kilo, neemt geen enkele pakket vervoerder de ketel mee. Je moet dan zelf naar Friesland rijden om te ruilen of retour te geven. Goede service ?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van CVtotaal 05-12-2018

Buitengewoon vervelend dat u een ketel terug moet sturen en dat komt eigenlijk nooit voor omdat mensen lang nadenken voordat ze een dergelijke uitgave doen. Retourkosten zijn altijd voor de consument en de marge op deze producten laat ook geen andere mogelijkheid toe. We hebben wel eens geprobeerd de verkoopprijs 50,- euro ter verhogen maar verkochten we een stuk minder.

We helpen u uiteraard graag aan een dienst waarmee u het goed en simpel terug kunt sturen. dit kan via postnl of als het echt een grote ketel is via particulierbezorgen.nl

We proberen iedereen tevreden te stellen helaas lukt dat niet altijd. U kunt alle 7500 beoordelingen terug vinden op https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/cvtotaal-nl/

Waarvan 97% tevreden is over onze service.

A. Berkx 28-11-2018 Via de website gekocht

Kan niet beter!

Ik ben blij, na een lange zoektocht op internet, bij CvTotaal te zijn geslaagd. Snelle verzending en goeie concurrerende prijzen.

Jan 23-11-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Bijzonder duidelijke website en een snelle reactie op de bestelling kortom een goede keuze om daar nog een keer iets te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

KJH 21-11-2018 Via de website gekocht

Prima levering!

Geweldig goed assortiment cv-materialen en prima geleverd. Echter de levering niet ontvangen op de afgesproken (= bevestigde) datum. De volgende dag gebeld, snel, prettig en professioneel contact en prima uitzoekwerk .... bleek dat een onderdeel niet voorradig was (de site gaf aan van wel). Hij zou bij de leverancier informeren of een snelle levering mogelijk was maar gaf mij wel aan dat de levering wellicht pas de week erop verzonden zou kunnen worden. Het aanbod was de rest vast toe te sturen wat voor mij niet zinvol was. Prettig verrast dat complete zending twee dagen later, nog voor het weekend, alsnog binnenkwam. Mijn complimenten voor de afhandeling ondanks de vertraging!

bert 21-11-2018 Via de website gekocht

probleem opgelost

Ik had een keukenboiler besteld, samen met de aansluitstukken. Bij levering zaten die aansluitstukken er niet bij maar was iets anders geleverd.
Na een mailtje, waarbij ik voorstelde om de aansluitstukken niet meer op te sturen, werden die binnen een paar dagen terugbetaald.
Het foutief geleverde stuk had zo een kleine waarde dat de kosten voor terugsturen te hoog zouden liggen. Ik mocht het gratis houden.
Grote klasse voor de manier waarop een fout wordt rechtgezet.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arthur Kalverboer 21-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service. Snelle levering.

Uitstekende en overzichtelijke website van webwinkel CvTotaal. Handig is dat je de gewenste leverdatum kunt opgeven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tyrell 18-11-2018 Via de website gekocht

Slechte service en kleine letters

Radiatoren worden aangeboden met de hogere watertemperatuur, 90°, van oudere cv ketels, nieuwe cvketel hebben een lagere aanvoertemperatuur, 75°, waardoor de radiatoren minder warmte afgeven dan staat vermeld in dr zoekcriteria. Het staat dan wel weer ergens onder een 'vraagteken'icoon aangegeven maar niet duidelijk.

Later poging tot contact te krijgen, zowel telefonisch, socialmedia als Whatsapp, geen response maar wel gelezen.

Advies:
Beter €100 meer uitgeven in een fysieke winkel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van CVtotaal 05-12-2018

85% van onze klanten gebruiken de bestelde producten in een bestaande woning. Die zijn destijds ontworpen bij 90grd dus is het verstandig om dat nu weer als uitgangspunt te nemen. Als je dat niet doet en dus bij de selectie veel grotere radiatoren gaat nemen dat betekent dat die ruimte veel sneller op temperatuur is dan de rest van het huis. Het gaat bij de selectie dus om de onderlinge verhouding tussen de radiatoren en niet om de maximaal haalbare temperatuur van een cv-ketel.

Indien u dit lastig vindt leggen we het ook graag nog een keer aan de telefoon uit. Het is momenteel erg druk maar desondanks mijn excuses dat we dit niet tijdig met u hebben gecommuniceerd.

Hopelijk is bovenstaande voldoende om onze service iets hoger dan een 2 te beoordelen. Voor alle 7500 reviews waarvan 97% tevreden kunt u op cvtotaal.nl kijken.

Peute 17-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Duidelijke site, gebruiksvriendelijk.
Hoewel bij de levering een verkeerde aansluitset was meegeleverd, werd alles na
een telefoontje meteen zonder problemen in orde gemaakt en geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk Dreteler 17-11-2018 Via de website gekocht

Heel duidelijke info omtrent de levering en betaling. Top.

Prima info over betaling en uitgebreid productinfo. Ook een duidelijke site. Voldoende producten en kwalitatief goed.

Broerse 17-11-2018 Via de website gekocht

Snelle goede levering

Prima online shop waar je met een gerust hart kan kopen ,goede kwaliteit/prijs en bekwaam personeel en advies.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rob 17-11-2018 Via de website gekocht

Goed en overzichtelijk

Een duidelijke overzichtelijke site, levering gaat volgens afspraak en er word goed en duidelijk gecommuniceerd over de levering.
De prijzen met concurrenten heb ik niet vergeleken.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wijnen 17-11-2018 Via de website gekocht

Goed advies en snel geleverd!

Ik had wat vragen omtrent de artikelen die ik nodig had. Ik kreeg een uitgebreid advies en de medewerkster nam de tijd de juiste producten voor mij te vinden. Bovenal goede prijzen en snelle levering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

MK 16-11-2018 Via de website gekocht

Goede na service!

Na een foutieve levering (zie eerdere review die niet is aan te passen) is de fout, al dan niet aan derden te danken keurig opgelost!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Bart 15-11-2018 Via de website gekocht

Vlotte bestelling en levering

Website is zeer overzichtelijk en na bestelling werd de radiator keurig op tijd ll, volgens afspraak, geleverd. Chauffeur liep zelfs nog even met sjouwen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Louis 15-11-2018 Via de website gekocht

Prima service , perfecte afhandeling.

De shop is duidelijk en goed, service prima alleen de koeriers dienst was slecht, 4x moeten bellen waar pakket bleef.

Dorry 14-11-2018 Via de website gekocht

Service top, verander van bezorgdienst

X heeft mij super geholpen en zo begripvol en flexibel! Dpd had een potje gemaakt van mijn levering dus ik raad aan om met andere bezorgdienst in zee te gaan. Zij hebben niet jullie service kwaliteit! (2x achter elkaar verschillende aankopen bedrijven Dpd drama gehad)

Thijs 14-11-2018 Via de website gekocht

Bestelling nooit ontvangen

2 radiator verlopen besteld. Helaas gelukkig ging het om 2euro ik zou het bedrijf niet aanbevelen...

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van CVtotaal 16-11-2018

Hopelijk heeft u ze inmiddels wel ontvangen zo niet dan kunt u ons het beste even bellen op 0518411659. Kijk op cvtotaal.nl voor alle 7500 reviews waarvan 97% ons aanbeveelt.

Frans Keulen 14-11-2018 Via de website gekocht

snelle levering van gevraagde producten

kwalitatief goed en ruim assortiment tegen scherpe prijsstelling op een zeer toegankelijke site. Op basis van andere klantrevieuws besloten om opdracht te plaatsen

Niet Tevreden 13-11-2018 Via de website gekocht

Slechtste klantenservice ooit

Als je de positieve recensies leest dan weet je dat de schrijvers nog geen geschil hebben gehad met het bedrijf. De klantenservice is super arrogant en bijdehand en hebben helemaal geen interesse om het probleem te verhelpen. Zodra je een derde partij bij haalt doen ze opeens wel professioneel. Schijnheilig bedrijf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van CVtotaal 16-11-2018

Ik weet niet wie u bent en als onze klantenservice u slecht heeft behandeld dan verneem ik dat graag. Als er een geschil is pak ik dat normaliter op dus ga er dan ook vanuit dat ik u uiteindelijk heb geholpen. Blij dat dat goed is gegaan maar tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk.

Kijk op cvtotaal.nl voor alle 7500 reviews waarvan 97% ons aanbeveelt

AK 13-11-2018 Via de website gekocht

prima geregeld

De ventilator was defect. Met het onderdeelnr op de oude ventilator online gezocht naar een nieuwe. Deze was bij CV Totaal de goedkoopste, vlot bezorgt en voorzien van info hoe te installeren en hoe te gebruiken.

Dick 12-11-2018 Via de website gekocht

afspraken nagekomen

ik was op zoek naar radiator kranen. de installateur had aangegeven wat ik nodig had. deze karnen besteld via webshop. Prima webshop, ik wist wel wat ik wilde hebben en hoefde niet lang te zoeken. De kranen werden geleverd volgens afspraak, tijdige dus. dus wat mij betreft een prima ervaring

Dolf 12-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima service!

Honeywell cameraatje besteld. Installatie verliep niet soepel en camera leek defect. Werd meteen een nieuwe aangeboden. In tweede instantie bleek het aan de software van Honeywell te liggen en was de nieuwe niet nodig. Maar toch .....!
Ik zou er zeker weer hestellen.

Frank 12-11-2018 Via de website gekocht

Slechte ervaring met onderlerancier Wasco

Zit ondanks herhaalde toezeggingen nog steeds te wachten op deel van de bestelling. Hiernaast wordt er niet op email klachten gereageerd.

Officiele reactie van CVtotaal 16-11-2018

Het kan zijn dat door de drukte van het stookseizoen het niet binnen een dag gebeurt maar we lossen normaliter alles op. Zo niet dan kunt u mij bellen door te vragen naar Sander Steegstra. U geeft aan dat Wasco (onze leverancier fouten heeft gemaakt) graag verneem ik wat dat dan is.

Kijk op cvtotaal.nl voor alle 7500 reviews waarvan 97% ons aanbeveelt

MK 12-11-2018 Via de website gekocht

Redelijke service, verschrikkelijke bezorging!

Slechte levering, er is wat anders is me doos gedaan zodat ik waarschijnlijk geen lege doos aannam, hier word nog aan gewerkt door de klantenservice in afwachting van hoe het opgelost word dus dit cijfer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Officiele reactie van CVtotaal 16-11-2018

Onze leverancier heeft 2 orders verwisselt. Als het goed is is het inmiddels opgelost. Excuus.

mtwrk 12-11-2018 Via de website gekocht

2x aanschaf hr ketel met toebehoren

Goed bereikbaar bij vragen en supersnelle service. Bij probleempjes en geschillen is er een oplossing beschikbaar. GERT

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jois 12-11-2018 Via de website gekocht

onderdeel gemakkelijk gevonden en besteld

Duidelijke website, Geen poespas snel geleverd, geen bijkomende kosten. het product voldoet aan mijn verwachting.

Ben 12-11-2018 Via de website gekocht

Niet tevreden

Op 29/10 een split airco met airco leidinggoot besteld, leidinggoot niet aangekregen. Al 2x contactformulier ingevuld zonder terugkoppeling van CV totaal. Net proberen te bellen, hopeloos... Niet zo gelukkig mee momenteel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van CVtotaal 16-11-2018

mijn excuses. Onze leverancier heeft verkeerde boven en onderkappen in het schap liggen waardoor ze niet passen. Hierop hebben ze toegezegd dit zsm op te lossen maar dat duurt altijd langer dan je hoopt. We hebben het dus wel direct doorgezet maar vergeten u dat ook terug te koppelen. Excuus!

Sipke Bjinse Sangers 07-11-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over CVtotaal , snelle levering ook !

Als je verstand hebt van CV, is dit een prima webshop .
Gemakkelijk , en veel keuze in materialen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter L 02-11-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende klantenservice

Van een product wat ik wilde bestellen , week de omschrijving iets af van de afbeelding erbij .
Omdat ik zeker wilde weten dat ik het goede zou bestellen , even gebeld met klantenservice en die namen zonder problemen even de moeite om in het magazijn te gaan kijken . Ik kon dus gerust bestellen met wetenschap dat ik de goed zou krijgen . En ook nog eens de goedkoopste van het internet , toppie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gertjan 02-11-2018 Via de website gekocht

Zeer handig internet shop

Internet shop werkt na behoefte , en snelle service. Ook makkelijk dat je zelf de datum van levering kan bepalen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ciska 29-10-2018 Via de website gekocht

Airco & cvketel laten installeren

Afgelopen zomer heb ik een airco met montage gekocht bij cvtotaal. Keurig geïnstalleerd op de afgesproken dag. De hele zomer kunnen genieten van de een slaapkamer die heerlijk koel aanvoelde.

Nu het net koud begint te worden, is de cvketel stuk (zal je altijd zien). Wederom voor cvtotaal gekozen. Vandaag (binnen één week) is de cvketel vervangen door een nieuw exemplaar en geïnstalleerd door hun monteur. Uitleg gehad over de functies en wat hij allemaal heeft aangepast.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Denmar 19-10-2018 Via de website gekocht

Snelle sevice ev en verstand van wat ze verkopen.

Bestelling snel in huis en wat misschien nog belangrijker is,een goed advies.
Daarom ben ik een regelmatig koper, top.

Officiele reactie van CVtotaal 19-10-2018

Dank je wel voor je reactie. Kijk voor alle 7000 feedback company beoordelingen met een 8,7 gemiddeld op cvtotaal.nl

Peter 18-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en echte meedenkers

Goede duidelijke site. Goede prijzen en veel op voorraad. Levering vindt ook plaats op het afgesproken tijdstip.

Fred 17-10-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering en service

Goede en overzichtelijke site offertes van diverse ketels zijn ook erg goed je kunt er voor alles terecht als het om CV en of ventilatie gaat echt een aanrader

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael 17-10-2018 Via de website gekocht

Goede prijs!

Cv ketel gekocht voor een goede prijs en werd netjes en snel bij ons opgehangen! Al met al een goede ervaring.

Taco 17-10-2018 Via de website gekocht

Goeie service en een ervare monteurs

Hoi
Ik heb ketel bij cv totaal besteld snelle reactie voor offerte goeie advies en goeie installateurs met ervaring

Alles is netjes en snelle afgehandeld door cv totaal

Grt
Taco

Officiele reactie van CVtotaal 17-10-2018

Dank je wel. Kijk voor alle 7000 feedback company beoordelingen met een 8,7 gemiddeld op cvtotaal.nl

Otto van Duijnhoven 16-10-2018 Via de website gekocht

Goed en eerlijk advies!

Nette en overzichtelijke site,verder vriendelijke medewerkers die verstand hebben van zaken!
De producten worden vervolgens volgens afspraak netjes afgeleverd

Fam. De Reiziger 16-10-2018 Via de website gekocht

11 radiatoren en jaga‘s

Goede site, alles in 1 x ontvangen.
Zat wel kleine schade aan, bellen.
Was geen probleen en dat vond ik wel fijn.

Andy liebenwein 16-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Goed persoonlijk advies altijd behulpzaam en meedenkend top bedrijf met top personeel met 100% kennis van het vak

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P Pijper 07-10-2018 Via de website gekocht

Goede ervaringen mee, nette levering.

Is goed duidelijk en overzichtelijk.
Goede voorlichting.
Profesionele voorlichting wat betreft service

Robert 03-10-2018 Via de website gekocht

Geen goede review en niet geplaatst

Ik heb een thermostaatkraan besteld , kon de dag uitkiezen, maar werdt een paar dagen later geleverd, na navraag gedaan te hebben kreeg ik een replay dat het gelevert was maar geen reactie of excuses dat het te laat was, review gegeven maar deze reactie is niet geplaatst, zie ook alleen maar super reacties, gelukkig is er genoeg keus op internet dus voor mij geen CV totaal meer

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van CVtotaal 04-10-2018

Ook uw beoordeling gaat geplaatst worden alleen krijgen wij van feedback company 5 dagen de tijd met u te overleggen. Ik zie dat uw product wel tijdig weg is gegaan maar idd een paar dagen te laat is aangekomen. Mijn excuses daarvoor.

Robert 08-10-2018

Helaas, we zijn 5 dagen verder en er is geen overleg geweest, ook dit zijn ze dus niet nagekomen, tel daar bij op het verschil in cijfer tussen kieskeurig en de site van CV totaal en trek je conclusie !

Officiele reactie van CVtotaal 16-10-2018

Wij hebben inderdaad niet meer op uw feedback company beoordeling gereageerd omdat we hier al een reactie hebben gegeven. Uiteraard is ook uw beoordeling daar keurig geplaatst. Nogmaals mijn oprechte excuses dat het product niet binnen 24uur is afgeleverd ondanks dat het tijdig is verzonden.

John 03-09-2018 Via de website gekocht

geen reactie van monteur

er is geen service, dus kun je het eigenlijk ook niet een cijfer geven.
nov 2017 cv ketel, incl installatie besteld ( volgens de website binnen 2 weken geinstalleerd.
- 1e toegewezen installateur liet niets van zich horen dus maar weer naar cvtotaal gebeld.
- 2e toegewezen installateur belde dat het 6 weken zou duren en of dit een probleem was. Ja want ik had een lekke ketel. Dan kon hij de opdracht van cvtotaal niet accepteren.
- uiteindelijk 3e installateur heeft wel geinstalleerd. Moest wel goed opletten anders waren er 2 onderdelen niet geleverd geweest (vuilfilter en internet thermostaat)
nu na 8 maanden werkt de drukmeter niet meer dus beroep gedaan op garantie. kreeg een ticketnummer toegewezen en de mededeling dat de monteur kontakt zou opnemen en dat waarschijnlijk de drukmeter kapot was. dit is inmiddels al 7 weken geleden en ik heb niets meer vernomen van CVtotaal. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, je staat constant in de wacht.
Ik wacht nog 2 weken en anders ga ik rechtsbijstand inschakelen (Ik heb ze dan voldoende in de gelegenheid gesteld het euvel onder garantie te herstellen en ik denk dan mogelijk de koop ongedaan te laten maken).

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Officiele reactie van CVtotaal 04-10-2018

in juli en augustus hebben we een enorme hoos aan airco opdrachten gehad waardoor de wachttijd erg lang opliep en heeft gelukkig de 3e monteur wel binnen afzienbare tijd bij u kunnen installeren en een hoogwaardige installatie op kunnen leveren.

Door de enorme drukte is de communicatie niet altijd optimaal geweest.

Mijn oprechte excuses voor deze situatie. Gelukkig hebben we via feedback company 7000 beoordelingen waarvan 97% positief maar oook bij ons gaat er wel eens iets fout.

JR 30-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Een CV-ketel en airco besteld via de site. Deze zouden een aantal weken later gemonteerd worden. Na de montage van de CV vertrokken de monteurs met de mededeling dat er een andere monteur voor de airco zou komen, na weken van e-mailen en bellen heb ik daar nog steeds niets over gehoord. De telefoon nemen ze alleen op als je de afdeling verkoop belt, op alle andere opties krijg je geen gehoor. Maar ook dan beloven ze wel terug te bellen, maar doen dat nooit. Voor ieder mailtje dat je stuurt wordt een ticket aangemaakt waar ze ook nooit meer op reageren. Je kunt niet eens zeggen dat ze een slechte service bieden, ze bieden gewoon helemaal geen enkele vorm van service !

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van CVtotaal 04-10-2018

in juli en augustus hebben we erg veel drukte gehad van airco's. Veel meer dan we eigenlijk konden verwerken. Hierdoor is de wachttijd opgelopen en de communicatie niet altijd op het niveau geweest van wat we nastreven. Mijn oprechte excuses daarvoor.

Inmiddels zijn we weer op volle sterkte

Bokkers 02-08-2018 Via de website gekocht

Geen service

Airco sc5032 kwam binnen met afdekkap outdoor unit los in de doos. aansluiten buitenunit lukt niet, rubber ring defect. Cvtotaal zou er een opsturen maar is nh dagenlang onbereikbaar. Bovendien is de garantie verlopen als je zelf de airco aansluit, hoewel in de verkoophandleiding staat dat je dat zelf kunt doen. Waardeloos bedrijf!

Officiele reactie van CVtotaal 04-10-2018

in juli en augustus hebben we veel meer airco's verkocht dan verwacht waardoor we moeite hadden alles na te komen. Gelukkig is het uiteindelijk allemaal gelukt. mijn excuses voor het ongemak.

inmiddels hebben we op feedbackcompany 7000 beoordelingen waarvan 97% positief!! Kijk hiervoor op onze website.

Mark 19-06-2018 Via de website gekocht

2de review - Buitenkraansleutel

Hierbij een correctie op mijn eerdere review. Heb inmiddels 2 juiste buitenkraansleutels van CV totaal mogen ontvangen. Mijn probleem is dus goed opgelost!

Eerdere review:
Had 2 buitenkraan sleutels besteld maar heb de verkeerde geleverd gekregen, terwijl de juiste wel afgebeeld waren. Nu wil ik deze omruilen voor de juiste maar daar wil CV totaal niet aan meewerken. Erg slechte service CV totaal.

Rene 05-05-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zaterdag avond een bestelling gedaan. Bestelling werd keurig netjes volgens afspraak op dinsdag thuisbezorgd. Dinsdagmorgen een mail met de tijd van bezorgen (tussen 12.30 en 14.30) en ook hier geen klachten over. En prijstechnisch horen ze zeker bij de goedkopere leveranciers. Zou zo weer hier bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Heilbron 04-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Had een probleem met een Dasfoss eco thermostaatkraan . Opgebeld hierover en er werd zonder enig probleem een nieuwe toegestuurd . Ik zeg SUPER !!!!!

Peter S. 26-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering en een duidelijke site

De site is compleet en overzichtelijk. Goede en duidelijke afspraken. Ook de levering loopt stipt op tijd.

P Pijper 20-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en kennis van zaken is een aanrader.

Prijs technisch een goede keuze en kwaliteit is zeker
Goed.
Montage is zonodig ook te regelen en wordt door vaak bekwame monteurs gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Max Andela 05-04-2018 Via de website gekocht

Wat een absurd slechte club!

Via CV Totaal en nieuwe cv ketel laten installeren. Een Remeha Tzerra. Na een paar manden kregen we problemen met de waterdruk. Ketel sloeg steeds af, moest steeds gereset worden. CV totaal stuurde een remeha monteur die verklaarde dat de boel precies verkeerd om was aangesloten. Ze hadden volgens hem de aan- en afvoer precies verkeerd om gedaan. Maar het echte probleem was een kapot membraam in het expansievat. Ik roep CV Totaal in. Zij sturen iemand die de boel had geinstalleerd. Volgens hem was er helemaal niets mis mee. Behalve dat expansievat. Ik besloot me maar te schikken naar CV Totaal. Hij zou maandagmiddag (12/3/18) langskomen om de boel te regelen. Maandagmiddag ging voorbij, geen meneer. Ook geen bericht of telefoontje. Wel een middag vrij genomen en zitten wachten. Het is nu overigens min 10 buiten. Na bericht van mij zegt hij dat er va alles aan de hand was, hij zou nu vrijdagmiddag langskomen. Weer een halve vrije dag opgenomen, maar geen meneer en ook geen bericht of telefoontje. CV Totaal opgebeld. Reactie: o wat erg, we gaan aan de slag. De man geeft vervolgens aan anderhalve week later nog wel langs te kunnen komen. Ik denk: de laatste keer, driemaal scheepsrecht, enz. Op de bewuste dinsdag (27/ 03/ 2018) komt hij opnieuw niet opdagen zonder iets van zich te laten horen. Wel een SMSje dat er weer iets was gebeurd, dat verstuurde hij een uur nadat hij bij ons een simpele vervanging had moeten doen. Ik heb alle SMSjes, voor wie er belangstelling voor heeft. Ik bel met CV Totaal, reactie: oh, dat hoort niet, we gaan u terugbellen. We zijn alweer meer dan een week verder en ik heb nog niets mogen vernemen. Wat een service van lik-me-vestje, en dat van Friezen...