CvTotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CvTotaal.

CvTotaal stelt zich voor

CVTotaal levert installatie technische producten en diensten. CVTotaal is een onderdeel van Installatietechniek Totaal BV te Hallum, een allround installatiebedrijf met ruim 30 jaar ervaring in Friesland. CVTotaal.nl is dé discounter waar zowel de zelfstandig installateur als de particulier al zijn benodigheden op het gebied van cv ketels en radiatoren vandaan haalt. Kwaliteitsproducten worden tegen bodemprijzen door geheel Nederland geleverd.

Deze score is berekend op basis van 84 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,6

Suzanne 10-07-2020

Heel erg teleurgesteld in de service van CVTotaal. Wij hebben halverwege juni een nieuwe cv ketel laten plaatsen. Echter kregen wij direct last van een lekkage. Nadien is er twee keer een service monteur langsgeweest om dit te verhelpen, helaas is de lekkage nog niet verdwenen. Ook werd er door de service monteur gemeld dat de installatie niet netjes was gedaan, verkeerde buizen gebruikt etc. Deze week hebben wij wel 7 keer gebeld om opnieuw iemand langs te laten komen. Elke keer worden er beloftes gemaakt dat er contact zou worden opgenomen, maar wij horen helemaal niets.

André 06-07-2020

Super snelle levering en fijne hulp bij telefonische vragen bij de aankoop.
Zeer tevreden.

René K 06-07-2020

Goede levering, kunt kiezen welke dag en de aangegeven tijd wordt netjes aangehouden.
Daarbij natuurlijk nog een goed product voor een goede prijs.

Jos 02-07-2020

Weer een schitterend product geleverd, (mobiele airco) dit was de 3e bestelling voor mee en weer top verzorgd en zeer snel geleverd binnen 24 uur

Thierry 29-06-2020

Geiser besteld, die uiteindelijk niet de juiste bleek, maar zowel bij de verzending als het retour proces zeer snel en adequaat geholpen! Supershop..

isard 18-06-2020

De levering was op het afgesproken moment en voor een mooie prijs. De fabrikant had een klein foutje gemaakt in de bekabeling van mijn airco unit, hier is ook uiterst correct op gereageerd.

Harm 11-06-2020

snelle levering, ook op de wadden met slechts 1 dag vertraging tgv de bootverbinding. Enig verbeter puntje is dat er een verzendbevestiging of track en trace zou kunnen worden verstuurd.

Ed Smeets 11-06-2020

Eerder bestellingen gedaan bij CV Totaal en altijd is het goed en ook op tijd bezorgd. Echte aanrader ook qua prijsstelling.

Jeroen 08-06-2020

Snelle levering en goede prijs voor de aangeboden producten, snel antwoord op vragen.

Ed van Renswouw 06-06-2020

Snel op de afgesproken datum geleverd; Mijn wijziging van de bestelling en de restitutie van het bedrag was vlot geregeld.

v/d Veen 04-06-2020

Prima prijs / kwaliteit verhouding van de door ons aangekochte split level airconditioning en een snelle levering !

Ben Heezen 29-05-2020

De prijs is prima, zeker in verhouding met de service. Alles is precies zoals van te voren digital is overeengekomen. Prima geregeld, 100 % betrouwbaar

Marten, De Bilt 25-05-2020

Kan geen enkel punt aangeven waarom je je cv ketel hier niet zou bestellen. Wij zijn erg tevreden over de prijs, communicatie en de vakkundigheid. Hebben wel even moeten wachten in verband met Corona, maar de heren uit Rotterdam waren zeer service gericht en vakbekwaam. Verder kun je betalen in drie keer, zonder kosten. Zal zeker weer gebruik maken vam dit professioneel bedrijf.

Daniel 25-05-2020

Horrible service. Bought a double split conditioning which included 5mt cooling line. It got delivered with only one cooling line. But it's a double split with two machines which required two individual lines. The service center don't realize the problem and say only one line is included....
It's like buying a pair of shoes with only one shoe lace included....

Peter 24-05-2020

Helpdesk is beschikbaar en beantwoord je vragen direct of dezelfde dag. De levering kwam op de afgesproken dag, 2 dagen nadat ik het online had besteld. Zeer tevreden over de service van CV Totaal.

Lenie Rozenberg 24-05-2020

Wij hebben gekozen voor deze shop omdat de reviews zo goed zijn. Alleen jammer dat je het product niet kan volgen ivm de levering en dat je telefonisch ook niet veel kan bereiken omdat zij het ook niet precies weten. Maar op tijd geleverd en het product is geweldig.

Frank 16-05-2020

Contact via klantenservice zeer snel. Item welke ik zelf was vergeten bij te bestellen kon direct worden meegeleverd.

Roland 14-05-2020

Goede gemakkelijk site met veel artikelen met een goede prijs, levering was snel en professioneel
Helemaal top

Vincent 09-05-2020

Vlotte levering, keurige afhandeling van vragen. Top service vriendelijke mensen aan de telefoon

Ellen Schoonen 08-05-2020

Niks dan lof alleen maar service is heel goed.
De levering ook
Kan geen minpuntje bedenken. Ga jullie zeker aanbevelen.

Jolanda 05-05-2020

Goeie prijs, snelle bezorging, juiste communicatie. Apparaat moet nog in werking genomen worden, maar ik vertrouw erop, mocht er onverhoopt iets naar voren komen waarvoor we hulp nodig hebben dat de service goed zal zijn.

bado Frans Dols 05-05-2020

website makkelijk goed te overzien levering zeer correct en volgens afspraak op de site

Kees Besseling 30-04-2020

Prijd/kwaliteitverhouding. Snelle levering. Duidelijk omschrijving van artikel

Ton Wildner 28-04-2020

Duidelijke website, snelle levering, serienummer doorgeven voor garantie, allemaal prima geregeld.

Marcelv 23-04-2020

Goeie prijs en snelle levering.
Alleen vreemde was ik kreeg geen track en tracé code
De bezorger stond smorgens om 8uur op de stoep.

T vd Meulengraaf 21-04-2020

Goede informatie op site, aantrekkelijk geprijst, snelle en correcte levering en na levering snelleren goede respons op vragen. Kortom dik tevreden.

Joyce 19-04-2020

Bestelling snel geleverd. Alleen jammer dat ik geen track en trace kreeg moest daardoor thuis blijven. Kwaliteit perfect had de Honeywel Home cv thermostaat bedraad besteld. Eenvoud te installeren. Geen contact gehad met het bedrijf dus geen oordeel over firma.

Edwin 16-04-2020

Product was er binnen de afgesproken tijd. Prima communicatie en een nette prijs.

Henk Bakker 16-04-2020

Het was prima. Zocht naar een specifiek merk. Levering duurde wel langer dan aangegeven

leo 08-04-2020

Bij de airco was een verkeerde maat leidinggoot geleverd, s'middags gebeld, volgende ochtend vroeg werd de correcte maat afgeleverd. Bij de montage was er een klein probleem, op zondagochtend gemeld, en op zondag al een reactie dat de vraag doorgestuurd was naar de fabrikant. Volgende dag al de reactie van de fabrikant. Helemaal top !

Ed Brands 31-03-2020

CV ketel aangeschaft bij CVtotaal. Duidelijke uitleg en advies op de site bij keuze van de ketel. Ook wat betreft eventuele extra benodigdheden. Daarnaast alles voor een scherpe prijs.
Alles snel geleverd. Ketel werkt inmiddels naar tevredenheid.

Petro 27-03-2020

Goed duidelijke website. Gemakkelijk betalen. Levering ging snel en zonder poespas.

Huub 19-03-2020

snelle levering prima service was niet compleet werd al een dag later nageleverd klasse

Kim 19-03-2020

Alles is vlot verlopen, klantenservice zeer vriendelijk en behulpzaam. Het toestel werkt perfect.

Dirk van Greuningen 07-03-2020

Referentie 100167121.
in juni 2019 een order geplaatst voor het vervangen van de CV ketel na ontvangst van een mooie offerte. Wel wat moeite om te komen tot een montage datum, maar och, het is zomer. Uiteindelijk wordt de ketel in aug. 2019 geplaatst. De monteur geeft bij mijn vrouw aan dat hij kwaliteit wil leveren en daarvoor niet de juiste rookgasafvoer bij zich heeft. Daarnaast wil hij die van bovenaf door het bestaande kanaal invoeren. Daarvoor moet dan de kap boven op de schoorsteen gedemonteerd worden. Ik wordt daarvoor op mijn werk gebeld. Ik voel daar niet zo veel voor maar als er geen andere mogelijkheid is, moet het maar. Ondertussen zijn we een winter en een stormseizoen verder. Ondertussen weet ik dat er ook andere mogelijkheden zijn de rookgasafvoer te plaatsen. Na verschillende afspraken, welke niet nagekomen worden is er na ruim 7 maanden nog steeds geen nieuwe rookgasafvoer gemonteerd ondanks de verwijzing van CVTotaal naar de veiligheid. Ondertussen heb ik het vertrouwen in de eerste monteur opgezegd na diverse malen geprobeerd te hebben een afspraak tot montage met hem te maken. Diverse excuses van CVTotaal ontvangen en wordt er afgesproken dat er een vervangende monteur zal komen. Ik zou gebeld worden voor en afspraak. Ondertussen zijn we weer drie weken verder zonder gebeld te zijn. Voor mij een bewijs van onvermogen van de organisatie om klachten dan wel niet of onjuist uitgevoerde werkzaamheden naar behoren op te lossen. Voorgesteld het bedrag van de niet uitgevoerde werkzaamheden te retourneren zodat ik het werk bij een ander montagebedrijf in opdracht kan geven bij maar daar wordt niet op ingegaan. Kortom is dit een organisatie welke ik niet kan aanbevelen en had ik het verschil met een andere offerte graag betaald. In dit geval is Goedkoop = Duurkoop zeker op zijn plaats.
Dirk van Greuningen 13-03-2020

Kennelijk is het ook erg lastig om juist te reageren op klachten. Vergelijk de namen en neem notie van het contractnummer. Van enige compensatie heb ik nog niets vernomen.

Officiele reactie van CVtotaal 13-03-2020

Beste Heer van Greuningen,

onze excuses voor dit ongemak. We laten de reactie zsm door kieskeurig verwijderen en gaan maandag 16 maart de review meteen verder onderzoeken.

Michael 26-02-2020

Het hele traject ging soepel en tegen een zeer scherpe prijs (stuk goedkoper dan bij locale installateur). Ik was eerst wat sceptisch omdat het uitvoerende installatiebedrijf helemaal uit Rhoon zou komen (ik woon bij Den Bosch), maar deze partij was zeer correct in de communicatie (belde dag van te voren nog voor de zekerheid of we de afspraak niet vergeten waren) en heeft de installatie naar tevredenheid uitgevoerd.
Ook het voor-traject vond ik erg handig, waarbij ik foto's kon uploaden van de situatie, waardoor de offerte kon worden opgemaakt zonder dat er iemand hoefde langs te komen.
Officiele reactie van CVtotaal 03-03-2020

Beste Michael,

Bedankt voor uw reactie. We zijn blij dat het gehele offerteproces u goed is bevallen.

Stuiver 12-02-2020

Het is niet mijn gewoonte om reviews op internet te plaatsen, maar in dit geval deel ik toch graa mijn ervaring. Vorig jaar juni een Elga hybride warmtepomp besteld en geleverd gekregen via CV Totaal, inclusief montage. Mooie prijs, snelle levering en montage via een installateur uit het netwerk van CV Totaal. Er blijken echter montagefouten te zijn gemaakt waardoor warmtepomp niet goed functioneert. Ben sinds 1 november jl. (dus al meer dan 3 maanden!) bezig om dit hersteld te krijgen, maar CV Totaal - fabrikant - installateur werken langs elkaar heen. Telefonische bereikbaarheid CV Totaal (call center) is beroerd, contact via backoffice-medewerker is beter maar levert tot nu toe geen resultaat op. En dan heb ik het maar niet eens over de beloofde besparing op de stookkosten met deze warmtepomp ......
Al met al leek het eerst een goede deal maar het gebrek aan service en daadkracht zodra er een installatiefout hersteld moet worden leidt er toe dat ik achteraf geloof beter af te zijn geweest bij een betrouwbare installateur uit de buurt.
Officiele reactie van CVtotaal 13-02-2020

Goedemorgen beste heer/mevrouw Stuiver,

Onze excuses voor dit ongemak. We zijn ons er bewust van dat onze bereikbaarheid de afgelopen tijd beter kon. We zijn sinds twee weken weer volop bereikbaar en werken keihard aan betere bereikbaarheid om klanten nog beter van dienst te zijn.

Graag willen we naar uw situatie kijken om na te gaan waar dit mis is gelopen. Echter kunnen we aan de hand van de gegevens hier in kieskeurig niet nagaan wat uw ordernummer is.

We willen u daarom zo vriendelijk vragen, in reactie op dit bericht, uw ordernummer hier achter te laten of een bericht te sturen naar feedback@cvtotaal.nl. We willen graag samen met u kijken naar een oplossing.

Stuiver 14-02-2020

Geacht Webcareteam van CV Totaal,
Dank voor uw reactie op de review. Mijn situatie is bij uw backoffice bekend (er zijn vele emailberichten uitgewisseld). Het gaat hier wat mij betreft om het, voor andere consumenten, kenbaar maken van opgedane ervaringen en dat is wat het is.

Theo 12-02-2020

Vrijdag een airco besteld en betaald. Dinsdag netjes op tijd afgeleverd volgens afspraak. Telefonisch contact gehad met hun of dat de chauffeur even wilde bellen voor dat hij kwam afleveren. Ook dit is gebeurd. Dus wat mij betreft, prima service en alles volgens afspraak nagekomen. Ik zou hier direct weer bestellen als ik iets nodig heb.

HJ Ames 29-01-2020

Ik heb onlangs een verkeerde design radiator besteld bij CVtotaal in Stiens(fr.): een aluminium i.p.v. een stalen. Op den duur zou dat problemen opleveren bij een aansluiting op het warmtenet. CVtotaal had dat overigens vermeld in haar leveringsvoorwaarden bleek achteraf. Bovendien was door de feestdagen in dec. de retourdatum in het gedrang gekomen. Toch heeft het bedrijf mijn radiator teruggenomen en de kosten terugbetaald. Dit vind ik een uitermate coulante houding en heeft het vertrouwen in het bedrijf een enorme boost gegeven.
Officiele reactie van CVtotaal 30-01-2020

Beste HJ Ames,

Bedankt voor uw positieve feedback. We zijn blij dat we u van dienst konden zijn. Mocht u weer iets nodig hebben, dan staan we weer voor u klaar!

Anton van Straten 22-01-2020

Lees veel slechte reviews en denk dat positieve ervaringen niet worden gedeeld. Nieuwe cv besteld en alles op tijd bezorgd. Goed contact en servicegericht bedrijf. Denk dat ze veel klanten hebben en er zal wel eens iets mis gaan! Maar mijn ervaringen zijn tot nu toe meer dan positief. Bij dit bedrijf gekomen na tips vrienden die ook Meer dan tevreden waren!
Officiele reactie van CVtotaal 23-01-2020

Beste Anton van Straten,

Bedankt voor uw positieve reactie!

Mocht u alsnog geïnteresseerd zijn dan verwijzen wij u ook graag naar https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/cvtotaal-nl/. Hier hebben we inmiddels meer dan 10.000 reviews ontvangen met een gemiddelde score van 8,5. Dit geeft een representatief beeld van onze daadwerkelijke score, omdat we via dit kanaal alle klanten na aankoop benaderen.

In ieder geval bedankt voor uw aankoop en uw feedback!

AC B. 22-01-2020

Verkoop afdeling slecht bereikbaar, ben inmiddels 3 dagen bezig een simple verzoek te laten uitvoeren.
Officiele reactie van CVtotaal 22-01-2020

Beste AC B.,

Onze excuses, erg vervelend dat u dit zo hebt ervaren. Graag willen we u verder helpen door samen met u te kijken naar een oplossing.

Zou u ons via het volgende e-mail adres, feedback@cvtotaal.nl, kunnen contacteren of in antwoord op dit bericht uw ordernummer achter kunnen laten?

Zodra we bericht hebben gaan we er meteen mee aan de slag, aangezien we op basis van uw initialen geen contactgegevens kunnen herleiden.

Harco 21-01-2020

Eind November een ketel plus montage besteld.
Het kon 4 weken duren voor dat hij geplaatst werd. Tot op heden (na diverse mailtjes) nog geen ketel geplaatst.
De winter is al bijna voorbij en mijn eigen ketel begint nu kuren te krijgen.
Als ik deze week geen bericht krijg ga ik naar een ander.
Officiele reactie van CVtotaal 21-01-2020

Beste Harco,

Onze excuses voor dit ongemak. We hebben u zojuist een e-mail gestuurd. We zullen ons best doen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.

W de Bree 18-01-2020

cv ketel besteld met toebehoren. Zou 14-01-2020 geleverd worden. ketel werd netjes bezorgt. Toe behoren zou door een andere leverancier geleverd worden. S’middags staat DPD voor de deur met een doosje, hierin zit een ventilator. Deze is niet geaccepteerd, omdat pakbon niet overeen kwam met bestelde. Chauffeur erg boos en zal nooit meer wat bij mij leveren, zegt hij. Gelijk gebeld en er zou contact met me worden opgenomen. 15-01-2020 nogmaals gebeld met de vraag hoe dit opgelost wordt. Antwoord: ik zal vragen of er met spoed contact wordt opgenomen! Volgende dag mailtje met Thermostaat is niet meer in het wit leverbaar, we leveren een zwarte uit. Om 18.00 uur werd er gebeld met de mededeling dat alles 16-01-2020 geleverd wordt. 16-01-2020 werd alleen de zwarte thermostaat geleverd. In de loop van de ochtend maar weer eens gebeld met de vraag waar het aansluit pakket blijft? Hierop kon geen antwoord gegeven worden omdat de firma Wasco het met een andere leveranciers verstuurd, maar u wordt zo spoedig mogelijk terug gebeld. Tot op heden nog niets gehoord.Maandag maar weer eens bellen met ze. Vervelende van dit alles is dat mijn kachel defect is dus ik in de kou zit.
Officiele reactie van CVtotaal 20-01-2020

Beste W. de Bree,

Onze excuses voor dit ongemak. Eén van onze medewerkers is meteen aan de slag gegaan met uw feedback.

We proberen uiteraard zo duidelijk mogelijk te communiceren dat onze pakketjes in delen worden geleverd. Het kan daarom soms voorkomen dat sommige producten pas later geleverd worden.

Wat betreft de voorraad van de witte thermostaat. Dit is erg vervelend voor u, echter is dit ook voor ons overmacht.

We doen ons best een oplossing voor u te zoeken.

Mevrouw M. Visser 18-01-2020

We hadden een offerte opgevraagd voor een Vaillant HR ketel de offerte hadden we de volgende dag al.
Echter daarna is het onmogelijk om contact te krijgen met de verkoopafdeling. We wilden er nog graag een CV bypass ventiel bij echter was deze niet te vinden op de site. Gebeld met CV totaal waar we een receptiemedewerker te spreken kregen. Zij zou het doorgeven en dan zouden we terug gebeld worden. Dit is nooit gebeurd. We hebben in de tussentijd ook gemaild en weer geen reactie. Toen nog maar een keer bellen en kregen we weer een dame van de receptie die ons ook niet kon doorverbinden met de verkoop afdeling. Zij zou het weer doorgeven. Weer geen reactie van de verkoop. Zelf ook nog maar eens gemaild, maar helaas weer geen reactie. Inmiddels ca. 3 weken bezig om een reactie te krijgen van de verkoop afdeling van CV Totaal.
Ze willen blijkbaar niet verkopen.

We gaan naar een ander want gezien de verdere reactie's hier is dit heel normaal voor CV Totaal. Jammer hoor want ze hadden wel een goede prijs. Dan maar wat meer betalen en goede service, dan minder betalen en slechte service!
Officiele reactie van CVtotaal 20-01-2020

Beste mevrouw Visser,

Onze excuses voor dit ongemak. We vinden het erg jammer om te horen dat het contact niet is verlopen zoals gewenst. We zien dat één van onze medewerkers 14 januari u een reactie heeft gestuurd op uw vraag.

Mocht u alsnog een product willen kopen bij CVtotaal, dan staan we voor u klaar en zullen ons best doen dit z.s.m. en goed af te handelen.

Mc 15-01-2020

In November een cv ketel gekocht en een top service! Prima contact per mail met Sander en advies etc.

Na een goede ervaring, wilde ik opnieuw een bestelling doen. Nu heb ik spullen nodig voor onze aanbouw en hierin willen we vloerverwarming. Ik heb ook nog twee radiatoren nodig.

Sinds 5 januari diverse mailen 4x gemaild en 4 keer gebeld en zowel als de mail, als het verzoek mij te bellen geen reactie!

Ik vind dit niet kunnen dat ik al ruim twee weken bezig ben! Ik ga maar opzoek naar een anders bedrijf, want blijkbaar willen ze geen geld meer verdienen!
Officiele reactie van CVtotaal 15-01-2020

Beste Mc,

Onze excuses voor dit ongemak. We hebben vanmorgen een antwoord gestuurd op uw verzoek.

Mocht u nog andere vragen hebben dan kunt u reageren op deze e-mail en zal de desbetreffende medewerker u verder helpen.

Hilberts 14-01-2020

Gedeelte van mijn order niet geleverd, en de telefoniste kan alleen maar melding maken.
Nu een week geleden... en er gebeurd niets.
Vandaag verzocht tot terugstorten van de openstaande kosten.
Officiele reactie van CVtotaal 14-01-2020

Beste Hilberts,

Onze excuses voor dit ongemak. We gaan er vandaag meteen mee aan de slag.

U hoort spoedig van ons.

J. Beckers 10-01-2020

Mijn ervaring met CV totaal is positief. Radiator besteld tijdens de drukke dagen voor Kerst werd keurig geleverd op de afgesproken dag (2 januari). En voor een prijs die ver onder die van de concurrentie ligt.
Officiele reactie van CVtotaal 10-01-2020

Bedankt voor uw reactie en positieve feedback!

Jo 09-01-2020

De cv installateurs hadden niet veel geduld voor hun werk!
Een installatie van een cv ketel heb ik nog niet zo snel ervaren, wat een snelheid!
Helaas zat er aan deze snelheid wat kanttekeningen.
Als eerste hebben ze niet gekeken hoe de oude ketel hing waardoor er nu extra afwerkwerking benodigd is , het was netjes afgewerkt bij de oude ketel.
Ten tweede hebben ze de bestaande thermostaat verkeerd aangesloten waardoor de ketel bleef verwarmen en wij ons in een tropisch oord bevonden.
Als laatste hebben ze aardig wat beschadigingen en water lekkages veroorzaakt, gelukkig hadden we onder onze ketel de oude badkamer zitten waar het zwarte water naar toegelopen is.
Helaas had ik hier veel meer van verwacht.

Beste Jo,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak. We gaan er meteen mee aan de slag om te kijken wat hier mis is gegaan.

We nemen contact met u op zodra we meer weten en contact hebben gehad met de installateur.

Arian van deer Torre 09-01-2020

Waardeloze aftersales! Op mail niet wordt gereageerd en als je belt krijg je een telefoniste aan de lijn die niks anders kan als een melding maken waar niks mee gebeurd.
Misschien dat ik via hier eerder respons krijg op de vraag waar mijn bestelling blijft?

Beste Arian van der Torre,

Onze excuses voor dit ongemak. We gaan er meteen mee aan de slag.

met vriendelijke groet,

Pim 07-01-2020

Bijna een maand geleden (11-12-2019) onderdelen voor mijn Pelletkachel gekocht maar nooit ontvangen. Geen reactie op mails gehad.

Waardeloos.

Beste Pim,

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. We hebben dit probleem inmiddels met u opgelost. We hopen dat we hiermee voldoende hebben kunnen betekenen.