CvTotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CvTotaal.

CvTotaal stelt zich voor

CVTotaal levert installatie technische producten en diensten. CVTotaal is een onderdeel van Installatietechniek Totaal BV te Hallum, een allround installatiebedrijf met ruim 30 jaar ervaring in Friesland. CVTotaal.nl is dé discounter waar zowel de zelfstandig installateur als de particulier al zijn benodigheden op het gebied van cv ketels en radiatoren vandaan haalt. Kwaliteitsproducten worden tegen bodemprijzen door geheel Nederland geleverd.

Deze score is berekend op basis van 29 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.6

Marc 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Nieuwe ventilator ontvangen ondanks 1 dag buiten de garantie. Zelfs de defecte ventilator niet op hoeven sturen. Geen gedoe dus. Klasse!

Marius 25-09-2017 Via de website gekocht

De warme douche voor CV-totaal

Ik kreeg een NEFIT HR ketel binnen 24 uur geleverd . Helaas zat in onbeschadigde doos een ketel met foutje. De ketel is binnen 24 uur weer opgehaald en omgeruild voor een nieuwe.

Zonder gezeur en zonder kosten. Dat geeft vertrouwen.
Marius

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Dhr. Ostendorf 24-09-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service én lagere prijzen, wat wil je nog meer?

Een CV ketel kopen doe je niet elke dag, ik niet in ieder geval. Dus hoe kies je? Online veel ketels vergeleken maar het is best een serieuze aankoop. Je wilt dus de juiste keuze maken.
Bij CVtotaal stond een knop "bel mij voor advies" en een vriendelijke medewerker heeft mij verzekerd dat de ATAG i36EC een goede keuze is, en belangrijker, daadwerkelijk past.

Vervolgens heb ik offertes aangevraagd, bij diverse webshops. CVtotaal gaf de beste prijs, ook inclusief montage.

Vriendelijke en verzorgde monteur hier gehad die me zelfs nog een korte uitleg gaf hoe en wat. Ik ben niet zo technisch dus de 15 jaar garantie en onderhoudsservice maken het helemaal af.

Als ik weer een CVketel moest bestellen, had ik veel tijd bespaart door meteen naar CVtotaal te gaan. Goede service en lage prijzen, in Friesland kan het blijkbaar nog.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Leandra 24-09-2017 Via de website gekocht

Heldere webwinkel!

De benodigde materialen zijn snel op te zoeken. Prijzen helder aangegeven en snelle levering. Je kunt zelf kiezen op welke datum de producten wilt ontvangen, ideaal!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fam. Adel. 24-09-2017 Via de website gekocht

Simpel: Snelle levering, goedkoper dan de anderen én service

We hebben de verbouwing achter de rug, veel materiaal kwam van CVTOTAAL af.
Snelle levering!
De plaatselijke bedrijven komen niet onder de prijs van deze club.
Goedkoper !
En ze hebben alles op gebied van verwarming, elektra, ventilatie en sanitair.
Telefonisch goed bereikbaar.
Goede Service !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

feico 22-09-2017 Via de website gekocht

Goed product en goede service een echte aanrader.

Wij zijn zeer tevreden over CvTotaal, ze leveren een goed product en goede service.
Een aanrader voor iedereen.

Totalloss 21-09-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service! Nooit weer

Ik ben totaal niet tevreden over de service. De monteur zou binnen 24 uur contact met mij opnemen, maar dit heeft hij pas na 2,5 week gedaan. Verder had ik een cv ketel besteld en die zou binnen 2 weken gemonteerd worden. Dit is pas na 1,5 maand gebeurd maar de dag dat de monteur kwam waren de onderdelen nog niet eens geleverd. Zelfs de monteur had geen idee wat hij moest doen waardoor het allemaal nog langer duurde. De montage heeft de hele dag geduurd maar nog steeds kunnen wij geen gebruik maken van warm water. Na contact opgenomen te hebben om te vragen of ze een oplossing hebben voor dit probleem kwam het erop neer dat ze geen oplossing hadden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van CVTotaal 25-09-2017

Mijn excuus dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad. IVM vakantie in augustus hebben we pas na 2 weken een afspraak kunnen maken. De uiteindelijke installatiedatum is in overleg gegaan en op deze datum hebben we het ook afgerond en kon u prima warm water gebruiken.

We hadden gevraagd om foto's van de thermostaat maar die had u niet gestuurd. Toch hebben we in de offerte een thermostaat aangeboden die u niet heeft afgenomen. Ook heeft de monteur dit aangeboden maar wilde u deze alleen als we hem gratis gingen leveren en monteren.

Nogmaals mijn excuus indien u had verwacht dat deze er gratis bij zou zitten en dat dit voor u niet duidelijk genoeg was. We zullen kijken of we dit nog duidelijker kunnen maken.

Anoniem 15-09-2017 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar bedrijf dat afspraken niet nakomt

De offerte van CVTotaal geaccepteerd om onze cv-ketel te laten vervangen. Toen de klus ingewikkelder bleek dan gedacht, annuleerde men eenzijdig de offerte omdat men geen extra kosten wilde maken. Ik moest de ketel zelf maar vervangen, aldus de medewerker. Onbetrouwbaar en onbeleefd.
Officiele reactie van CVTotaal 22-09-2017

Bouwkundige werkzaamheden zijn uitgesloten op de offerte. Toen de monteur belde voor een afspraak bleek de ketel boven een trapgat te hangen. Om volgens de Arbo wetgeving te werken moest er een plateau worden gebouwd voor 75 euro.

Ik snap dat u daar niet op had gerekend. Inmiddels hebben we het gelukkig uitgesproken.

Bob Slager 12-06-2017 Via de website gekocht

Rectificatie

Ik heb al een review achter gelaten over de online shop, Daar heb ik nog contact gehad met de shop. Zij hebben mij het een en ander uitgelegd.En er is 10 euro teruggestort. verder wil ik het hierbij laten.

### 2017-05-26 ###
Een Daalderop closein boiler besteld met aansluitset. Deze kwam met schade ( vervoer ..?) binnen zonder aansluitset.

Van veel gemaild te hebben is deze omgeruild. Nu kreeg ik een demo model binnen met veel begruiks sporen en het resterende aansluitset.

Na veel mailen nu nog steeds geen actie van de kant van CV Totaal.

Nicole van der Horst 08-06-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk, goede service en betrouwbaar.

Ik was op zoek naar een nieuwe WTW ventilatie box omdat mijn oude het niet meer goed deed. Omdat ik niet heel veel verstand heb van WTW systemen, heeft CV Totaal mij begeleid met de keuze voor een nieuwe en ervoor gezorgd dat deze door een monteur is opgehangen. Ze hebben mij erg goed geholpen, kwamen volgens afspraak op de juiste dag en tijd de WTW ophangen en deze doet het veel beter dan de oude en dat alles voor een hele goede prijs. Ik raad iedereen aan om te kopen via CV Totaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. Rob Vermeulen 07-06-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en deskundig met goedeprijs/kwaliteit verhouding

Nou eerlijk is eerlijk dus ik schrijf hoe het ons verliep.
Zelf keek ik er tegenop allemaal maar het verliep heel soepel eigenlijk.

Wat ik echt geweldig vond was het mee denken, met goed advies, echt heel handig al je er niet zoveel verstand van hebt.

En heel simpel was het om te regelen dat het geïnstalleerd werd.
Een nette monteur nam contact met me op voor een afspraak.
En de spullen? Dat hadden ze op de afgesproken dag allemaal bij hun.
Nette mannen, netjes werk geleverd en ze waren vlot klaar.
Met de plaatselijke installateur kwam ik op een veel hoger bedrag uit.
Ja mensen, een aanrader.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels 07-06-2017 Via de website gekocht

Prettig contact en top service!

Overzichtelijke gebruiksvriendelijke website
Prettig contact gehad, service gericht
Goede prijs
Snelle correcte levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred E 07-06-2017 Via de website gekocht

cvtotaal: levering installatie

technische medewerkers: gedegen advies, snel handelen
installatie bedrijf: top contact, snelle levering & installatie
m.a.w: aan te raden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Xander 07-06-2017 Via de website gekocht

Prima webshop!

Duidelijke webshop met goede prijs kwaliteit verhouding.
Goede telefonische bereikbaar en kennis van zaken wanneer je met een technische vraag belt.

Vincent 02-06-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Zeer slechte service. Kapotte NEST thermostaat gekregen. Moest worden teruggestuurd onder mijn eigen kosten. 6 weken zonder thermostaat gezeten, word niet op de hoogte gehouden, alleen als ik zelf om statusupdates vraag. Nu willen ze hem terugsturen en dat ik het zelf maar moet regelen met NEST. Zeer onprofessionele partij.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van CVTotaal 07-06-2017

U heeft bij ons aangegeven dat de thermostaat niet goed was. Daarna hebben we meerdere keren u een bericht gestuurd of we nog iets konden betekenen voor u. Nest heeft zelf een eerste lijns hulpdienst waar u zelf contact mee heeft opgenomen. Toen Nest vroeg om met u stappen door te nemen om te achterhalen wat het probleem is gaf u aan (volgens Nest) dat u daaraan niet mee wilde werken. U heeft weken na levering uiteindelijk de thermostaat naar ons teruggestuurd. Echter was de grondplaat niet bij de levering waardoor wij hem niet konden testen. Wij hebben u gevraagd deze na te sturen waarop u aangeeft dat hij niet in uw bezit is. U wenst echter een volledig nieuw product. Wij en Nest willen u aan alle kanten helpen alleen zonder testen omruilen voor een nieuwe thermostaat gaat helaas niet en zeker niet als we het product niet compleet retour hebben ontvangen.

Nogmaals we willen u nog steeds graag helpen om het probleem op te lossen alleen moet deze wil wel van 2 kanten komen. Mijn excuus als onze service en die van Nest als slecht wordt ervaren.

Ronald 24-05-2017 Via de website gekocht

Slechte levering in gammel bestelbusje......

De HR-ketel werd zeer slecht afgeleverd,de bodem van de doos lag er bijna uit, er zat een gat in een hoek van de doos,mogelijk door stoten of laten vallen. De doos zat maar met 1 band vast om de ketel en de doos was duidelijk al eens open geweest,mogelijk verstuurd.Er zaten zwarte vlekken op ketel.
Op een klacht hierover en de vraag of er een toezegging kan worden gedaan mocht de ketel door het transport mankementen vertonen we een nieuwe ketel krijgen,wordt doodleuk gezegd dat als er iets mankeert aan de ketel er gebruik worden gemaakt van de garantie en komt er een monteur langs.......

Ronaldinho14 29-05-2017

De eigenaar heeft me gebeld en me uiteindelijk toegezegd,mocht er bij installatie een mankement bekend worden die te wijten is aan de levering,het transport, wij een nieuwe ketel van hetzelfde merk en type geleverd krijgen.

Ronaldinho14 29-05-2017

sorry ik ben dus Ronald ,maar weet niet hoe ik als Ronald kan reageren,mijn e-mail is gekoppeld aan Ronaldinho14.
Kunt U,Kieskeurig-medewerker, Ronaldinho veranderen in Ronald. Bedankt.

paul 20-04-2017 Via de website gekocht

Problemen worden prima opgelost.

In eerste instantie waren er problemen na monteren cv ketel. Dit in overleg met CV Totaal opgelost. Miscommunicatie tussen koper en verkoper.

Nijskens 13-04-2017 Via de website gekocht

Zeer aardige mensen, top service, vaklui, echte aanrader.

We hadden een CV ketel met een niet goed bijpassende thermostaat. In no-time had CVTotaal het probleem gevonden en opgelost. De verzending was netjes binnen 1 dag. Als alles zo ging zou het zonnetje elke dag schijnen bij wijze van spreken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene Prijden 14-03-2017 Via de website gekocht

top service. ervaren monteur !!

C.V. Totaal komt afspraken geheel na ! goede voorlichting en advies over C.V. ketel zeer goede
prijsstelling transparantie !! 100 % aan te bevelen.

Willem M 11-03-2017 Via de website gekocht

100% klantvriendelijk

Heb een inlaatcombinatie voor de boiler bestelt, deze werkte niet goed. De dag erna telefoonisch contact gezocht. Na enkele vragen van een medewerker van CVTotaal, werd er meteen een nieuwe inlaatcombinatie verzonden. Prima sevice en zeer klantvriendelijk.
Ook prettig dat zelf kan bepalen op welke dag je het bestelde wilt ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JF 01-03-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel geleverd.

Goede makkelijke website.
Duidelijke offerte.
Goede prijzen.
Vind het niet snel goedkoper.
Wordt snel geleverd.

M. 28-02-2017 Via de website gekocht

Prima afgehandeld

Was opzoek naar een cvketel met montage. Prima geregeld, communicatie verloopt allemaal online dus geen dag vrij hoeven nemen voor een voorinspectie.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

h.v.d.Heuvel 27-02-2017 Via de website gekocht

CV ketel geplaatst Vaillant

vriendelijk/goed werk af geleverd en snel....prijs valt mee.Waren op de afgesproken tijd .
Oude ketel en alle romel hebben ze mee genomen/op geruimt.

BT 23-02-2017 Via de website gekocht

Goed en goedkoop, uitsluitend topmerken.

Goede website, mooi aanbod. Door de grote aantallen op voorraad was mijn ketel binnen een dag geleverd. Geen bijzonderheden voorgevallen tijdens de afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Michael 22-02-2017 Via de website gekocht

Zo niet vriendelijk! Erg jammer.

Gevraagd om een offerte voor het plaatsen van de ketel in mijn oude boerderij welke volledig opgeknapt wordt. Men wil perse een foto van de plek waar hij moet komen. Gemeld dat dat nog niet gaat maar dat de plek helemaal kant en klaar wordt opgeleverd. Met gas, water, stroom en afvoer binnen een meter van de ketel. Kwestie van ophangen en aansluiten, makkelijker kan het niet. Maar nee, krijg een korte mail terug dat het ticket gesloten is. ONGELOOFELIJK!!! Geef dan tenminste antwoord!

Officiele reactie van CVTotaal 27-02-2017

Excuus dat u geen netjes antwoord heeft gehad. We moeten echter procedures handhaven om een degelijke service te kunnen waarborgen en scherpe prijzen te kunnen bieden.

Ik snap dat dat soms vervelend over kan komen. We hebben meer dan 3700 onafhankelijke reviews op onze site waarvan 97% positief is. Dit kunnen we alleen bereiken door alles strak te organiseren.

We hebben onlangs een ticketsysteem in gebruik genomen. Dit moeten we nog wat fine tunen. Mijn oprechte excuses dat deze automatische melding bij u wat bot is overgekomen.

Michael 01-03-2017

En daarmee is de kous af? Wow......wat slecht! Geef de systemen en de processen de schuld en laten we maar geen oplossing bieden.

Profumo 20-02-2017 Via de website gekocht

Montage ketel

Twee zeer ervaren monteurs, Theo waren naar kampen gestuurd om een Remeha te installeren. Goed op elkaar ingesteld en snelle installatie met veel vakkennis uitgevoerd! Topper!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Godderij 20-02-2017 Via de website gekocht

Slechte klantenservice, beschadigde radiator

Deze week een dure radiator gekocht. Bij aankomst was deze beschadigd. Voor gebeld ik kon hem al uitpakken enz en foto's maken. Mocht hem al ophangen maar ze zouden het wel oplossen. Het was overigens een beschadiging aan de lak, terugsturen was niet de bedoeling maar wel een tegemoetkoming. Daarna de fotos doorgestuurd via WhatsApp. Krijg nauwelijks reactie. Uiteindelijk konden ze niets doen omdat ik hem al had opgehangen.

Zodra het geld binnen is, is de service verdwenen.

Officiele reactie van CVTotaal 27-02-2017

Dat is wel erg spijtig. We kunnen nooit korting geven op een beschadigd product maar zullen deze altijd om laten ruilen. Als wij een andere indruk hebben gewekt dan wil ik daarvoor mijn oprechte excuses aanbieden.

Indien u hem toch wilt laten ruilen voor een nieuwe dan zou ik het waarderen als u mij zou bellen.

Peter 19-02-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte klantenservice

Onlangs bij dit bedrijf een plintboiler en een buitenkraan besteld. Bestelling werd snel en netjes geleverd. De buitenkraan was toch niet iets wat ik zocht dus deze geretourd.

Na paar weken kreeg ik een betalingsherinnering voor de buitenkraan. Contact gehadt met dit bedrijf en aangeven dat ik hem teruggestuurd heb. Ik heb toen ook de bonnetjes van het pakket gemaild.

Cvtotaal geloofd dit niet en blijft mij lastig vallen met betalingherinneringen tot incasso aan tot toe.

Conclusie: vlotte en nette levering, service zeer slecht!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van CVTotaal 27-02-2017

Ik begrijp uw gevoel. Wij hadden echter hier geen buitenkraan liggen die retour was gekomen, u had geen product voor retour aangemeld en dus geen retournummer en er was hier niet getekend voor ontvangst.

Het is voor ons dan helaas ook niet mogelijk een bedrag aan u te crediteren.

Jorn Philipsen 01-02-2017 Via de website gekocht

Prima Winkel

Goede en snelle Service. Goede kwaliteit artikel geleverd in een onbeschadigde verpakking. Chauffeur belde zelfs 10 minuten voor aankomst om te zeggen dat hij er bijna was. Snelle afhandeling van de order tegen een scherpe lage prijs. Heb zojuist ook mijn 2de radiator hier besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 16-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Cv Totaal is betrouwbaar. Het is een bedrijf die zaken doet met twaalf installatie bedrijven door het gehele land. Dus er is altijd wel iemand die jouw klus kan klaren. Alleen, als iedereen het druk heeft, zoals in mijn geval, duurt het wat langer tot je response krijgt. 9 december 2016 heb ik bij CV Totaal een nieuwe CV Ketel besteld, binnen 48 uur zou ik bericht krijgen. Dus na 72 uur heb ik CV Totaal gebeld, ik werd vriendelijk geholpen en mij toegezegd dat ik zou worden geholpen. En dat was ook zo, de installateur heeft een afspraak gemaakt en ook wanneer de spullen zou komen. De installateur heeft mijn oude ketel laten ophalen door een oud ijzer boer met het andere afval, heel netjes allemaal. Echt een aanbeveling. Vraag wel eerst een offerte aan. Zo heb je een goed beeld hoeveel het kost.

Pluspunten

• Ruime keus
  • Klantvriendelijk
  • Advies

Minpunten

• Tijdens drukke tijden moet je geduld hebben.

joop van der heijden 12-01-2017 Via de website gekocht

cv totaal

goede service al meerdere bestellingen gedaan altijd netjes en op tijd afgeleverd en aan de afspraak gehouden.

JanM 12-01-2017 Via de website gekocht

Daalderop Close-in keukenboiler 10 ltr

Levering: snel. Prijs is onduidelijk. De Gratis aansluitset (waarde vlgs CVtotaal Euro 45,25) paste niet op mijn installatie. Set heeft geen waterslot. Bij terugsturen zou ik slechts Euro 3,50 terugkrijgen. Elders kost deze boiler Euro 185. Ik voel mij gefopt.

Pluspunten

• snelle levering
  • prima website

Minpunten

• onduidelijke prijsstelling
  • verkeerde accessoire

Jan 10-01-2017 Via de website gekocht

Aanschaf CV-ketel incl. (spoed)montage

Voor de aanschaf van een cv-ketel incl. de (spoed) montage heb ik gekozen voor CV-totaal. Een voordelige keuze op een zeer gebruiksvriendelijke website. Na aanvraag van de offerte een zeer snelle reactie en levering volgens afspraak.
Prettig dat je de keuze hebt om de cv te laten installeren. Omdat bij mij alle leidingwerk in het zicht blijft is gekozen voor koperen leidingen en heeft de monteur alles netjes ingebouwd. Ik ben een tevreden klant en kan het andere mensen zeker aanraden!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijke website
  • scherpe prijs
  • snelle service
  • deskundige monteur

J.S. Kolderman 08-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Er werden andere (eenvoudiger) lucht ventielen meegeleverd als telefonisch afgesproken , Doch de volgende dag al arriveerden al de anderen ,die oorspronkelijk niet in het pakket zaten.
Dus heel erg netjes opgelost ,Bedankt

Pluspunten

• Lossen een probleem erg goed en snel op

JPLU 14-11-2016 Via de website gekocht

Snel !

In het begin huiverig om een CV-ketel online te bestellen daar ik bang was voor verkeerde keuze. Dit was onterecht. Ik heb telefonisch nog advies gevraagd en ben prima geholpen. De offerte heb ik geaccepteerd en 2 uur later was de afspraak met de installateur al gemaakt !
Goede service en communicatie !

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Telefonisch advies bij twijfel
  • Afhandeling na acceptatie offerte
  • Zeer snelle levering

Steve White 31-10-2016 Via de website gekocht

Great job installing a CV

They installed a new Remeha CV very quickly, with a week or so of ordering, and did a great job, cleaned up their mess and took away the huge old boiler. The new one works very well, keeps the house warm at last with minimal gas usage, fixing a long-standing problem with the heating.
The mechanic Boy Cox came back the next day to put back the old thermostat, because he had installed a free new one, whereas I wanted to keep the old one.
Highly recommended!

Pluspunten

• Good service
  • Friendly
  • Efficient
  • Clean and tidy

Berkel en Rodenrijs 13-10-2016 Via de website gekocht

Aanschaf CV-installatie inclusief montage

Voor het leveren en laten monteren van een CV-installatie is CV-totaal het ideale bedrijf. Duidelijke website en snelle service. Daarbij ook nog een uitstekende prijs. Ideaal dat je ook de ketel kunt laten installeren. De monteur had verstand van zaken en alles werkt prima. Ik ben een tevreden klant!

Pluspunten

• Duidelijke website
  • Goede prijs
  • Snelle service
  • Montage ketel

Mch 13-10-2016 Via de website gekocht

Heel tevreden

Diverse bestellingen gedaan , telkens alles compleet en netjes op afgesproken tijd ontvangen.
Contact als zeer prettig ervaren en heel goed geholpen..heel tevreden

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede prijzen
  • Makkelijk bereikbaar

klant amsterdam 12-10-2016 Via de website gekocht

review

Er zijn een aantal webshops die de manier van winkelen enorm hebben veranderd, CVtotaal is er hier een van. Bestelde spullen komen snel binnen, prijzen zijn zeer scherp en wanneer ik een vraag over een bepaald product heb, is er altijd iemand die de telefoon opneemt. Misschien bestel ik wat meer dan de gemiddelde klant van CVtotaal, maar gaat er zelden iets mis, maar als dit gebeurt wordt ik doorgaans de volgende dag van de correcte spullen voorzien. Scherpe prijzen, meedenken en goede service.

Pluspunten

• telefoon wordt altijd opgepakt
  • prettige website
  • snelle reactie op vragen

Rob 11-10-2016 Via de website gekocht

Nooit meer

Tot twee keer toe een verkeerde levering (verkeerd product of verkeerd aantal) geleverd gekregen van dezelfde bestelling. Er wordt slecht gecommuniceerd, niet met je meegedacht en geen verontschuldigingen gemaakt. Erg onprofessioneel. Ik zou hier niet weer bestellen.

Minpunten

• Slechte communicatie
  • Slechte levering

Officiele reactie van CVTotaal 12-10-2016

Onze oprechte excuses. De fabrikant heeft een verkeerd product geleverd. De communicatie daarover had beter gekunt.

Jozef 08-09-2016 In de winkel gekocht
Amsterdam

Bedrijf met kennis van zaken

Goed geholpen, degelijk advies. Binnen 4 dagen een nieuwe ketel aan de muur. Monteur zat al meer dan 15 jaar in het vak en had naar mijn mening veel kennis van zaken.

Pluspunten

• Snel
  • Kennis

Richard 07-09-2016 Via de website gekocht

geweldig!!!!

In november een offerte aanvraag gedaan voor een CV-ketel voor de aanschaf van ons nieuwe huis, er moest wat aangepast worden op de offerte binnen 30 min nieuwe offerte in de mail.

Bij bestellen van de CV-ketel was de offerte verlopen, gebeld en weer binnen 5 min offerte weer actief akkoord gegeven, na het ontvangen van de bevestiging krijg je een bericht met de gegevens van de monteur die langs komt voor de installatie voordat ik klaar was met lezen belde de monteur al datum afgesproken en keurig op tijd en heeft alles naar wens aangesloten en uitleg gegeven over de extra opties via de app.

Pluspunten

• denken mee
  • afspraak is afspraak
  • snelheid :)
  • denken met je mee

andrea 31-08-2016 Via de website gekocht

they couldn`t even deliver the heater I ordered

I made an order with cv totaal after reading the good reviews they have, but god I was WRONG......
they contacted me 3 days after the confirmation of the order asking me about the kind of heater I could install in my flat, I answered in 24hours and they promised me a quick delivery also because I was supposed to pay 75€ for extra quick delivery!

One week they said no more than that... well almost a month went by and I could only have cold showers.... sadly enough right now cv totaal just sent me an email suggesting me to get my heater somewhere else and trying to blame me for the missing delivery...

there is not much I can do right now so I am forced to get my heater somewhere else but at least I can try to make other people aware of the treatment they can get at cv totaal.

Minpunten

• leverintijd
  • customer service

andrea 02-09-2016

There was no language barrier what so ever, all the communication was clear and I can prove it with the email exchange we had, I can also prove that it was possible to install an HR heater in the apartment,
so please do not insist blaming me, next time just dont give fake expectations.

Frans 20-08-2016 Via de website gekocht

Echt Top service.

Overal en bij iedereen gaat weleens iets mis. Dat is gewoon zo. Maar het gaat erom hoe het opgelost wordt. Voorafgaand aan een geplande verbouwing kocht ik bij CV Totaal een 80 lt. Daalerop boiler. Een B-keus met krasje of deukje en daarom met fikse korting. Pas 2 maanden na aanschaf werd de boiler daadwerkelijk geinstalleerd en bleek hij een klein beetje te lekken. Lang verhaal kort: Er hangt nu, zonder bijbetalen, een A-keus boiler omdat een vergelijkbaar exemplaar niet meer voorradig was. Een grote pluim voor de heren van de helpdesk, de monteur en de leverancier die uiterst vriendelijk alles opgelost hebben. Echt Top!

c.l. 15-08-2016 Via de website gekocht

niet nakomen afspraken

De door mij bestelde installatiebox zou worden geinstalleerd door een monteur van CV totaal. Na levering van de box werd er geen contact met mij opgenomen over een mogelijke installatiedatum. Enkele malen zelf gebeld met CV totaal. Uiteindelijk blijkt dat er geen monteur bereikbaar is en dat er ook geen afspraken kunnen worden gemaakt. Zelfs niet op (langere) termijn. Er wordt vanuit CV Totaal niet gecommuniceerd. Gedane toezeggingen worden niet nagekomen.

Frans W 26-06-2016 Via de website gekocht

Online bestellen, een paar dagen later voor je deur bezorgd.

Snel en makkelijk.
Je kan je winkelmandje naar je loodgieter emailen (om het even te laten controleren).
Als je 3 jaar later nog meer nodig hebt, koop je gewoon meer van hetzelfde merk.

Assortiment
Verschillende merken en al het aansluit materiaal bij elkaar

FdR 25-02-2016 Via de website gekocht

goede assortiment en gemakkelijk te filteren.

snel

Assortiment
mag nog wel wat uitgebreider met betrekking tot warmtepompen ed

goede kwaliteit, snelle service

Tristan 24-02-2016 Via de website gekocht

Redelijk gemakkelijk om onderdelen te vinden. Soms een beetje zoeken.

Goede, snelle service.

Assortiment
Uitgebreid assortiment; nooit eerder misgegrepen.

Goede webwinkel.

RR 22-02-2016 Via de website gekocht

6,8

Info over aansluitsets handdoek radiatoren is beperkt

Nog geen ervaring mee

alwe 22-02-2016 Via de website gekocht

Soms ontbreekt er wat info over wat er in de set zit.
En lees de tekst goed want soms staan er op de afbeelding 2 stuks en je de levering is per stuk

mail gestuurd met een vraag en heel snel antwoord

Voordelig en snel leveren