CvTotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CvTotaal.

CvTotaal stelt zich voor

CVTotaal levert installatie technische producten en diensten. CVTotaal is een onderdeel van Installatietechniek Totaal BV te Hallum, een allround installatiebedrijf met ruim 30 jaar ervaring in Friesland. CVTotaal.nl is dé discounter waar zowel de zelfstandig installateur als de particulier al zijn benodigheden op het gebied van cv ketels en radiatoren vandaan haalt. Kwaliteitsproducten worden tegen bodemprijzen door geheel Nederland geleverd.

Deze score is berekend op basis van 21 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.9

• Slecht

John 03-09-2018 Via de website gekocht

geen reactie van monteur

er is geen service, dus kun je het eigenlijk ook niet een cijfer geven.
nov 2017 cv ketel, incl installatie besteld ( volgens de website binnen 2 weken geinstalleerd.
- 1e toegewezen installateur liet niets van zich horen dus maar weer naar cvtotaal gebeld.
- 2e toegewezen installateur belde dat het 6 weken zou duren en of dit een probleem was. Ja want ik had een lekke ketel. Dan kon hij de opdracht van cvtotaal niet accepteren.
- uiteindelijk 3e installateur heeft wel geinstalleerd. Moest wel goed opletten anders waren er 2 onderdelen niet geleverd geweest (vuilfilter en internet thermostaat)
nu na 8 maanden werkt de drukmeter niet meer dus beroep gedaan op garantie. kreeg een ticketnummer toegewezen en de mededeling dat de monteur kontakt zou opnemen en dat waarschijnlijk de drukmeter kapot was. dit is inmiddels al 7 weken geleden en ik heb niets meer vernomen van CVtotaal. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, je staat constant in de wacht.
Ik wacht nog 2 weken en anders ga ik rechtsbijstand inschakelen (Ik heb ze dan voldoende in de gelegenheid gesteld het euvel onder garantie te herstellen en ik denk dan mogelijk de koop ongedaan te laten maken).

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

JR 30-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Een CV-ketel en airco besteld via de site. Deze zouden een aantal weken later gemonteerd worden. Na de montage van de CV vertrokken de monteurs met de mededeling dat er een andere monteur voor de airco zou komen, na weken van e-mailen en bellen heb ik daar nog steeds niets over gehoord. De telefoon nemen ze alleen op als je de afdeling verkoop belt, op alle andere opties krijg je geen gehoor. Maar ook dan beloven ze wel terug te bellen, maar doen dat nooit. Voor ieder mailtje dat je stuurt wordt een ticket aangemaakt waar ze ook nooit meer op reageren. Je kunt niet eens zeggen dat ze een slechte service bieden, ze bieden gewoon helemaal geen enkele vorm van service !

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Bokkers 02-08-2018 Via de website gekocht

Geen service

Airco sc5032 kwam binnen met afdekkap outdoor unit los in de doos. aansluiten buitenunit lukt niet, rubber ring defect. Cvtotaal zou er een opsturen maar is nh dagenlang onbereikbaar. Bovendien is de garantie verlopen als je zelf de airco aansluit, hoewel in de verkoophandleiding staat dat je dat zelf kunt doen. Waardeloos bedrijf!

YT58 26-06-2018 In de winkel gekocht
CV Totaal

Bagger service

Ik heb een CV-ketel gekocht. De montage ging niet goed, waardoor ik schade heb opgelopen en nu doen ze daar moeilijk over.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Mark 19-06-2018 Via de website gekocht

2de review - Buitenkraansleutel

Hierbij een correctie op mijn eerdere review. Heb inmiddels 2 juiste buitenkraansleutels van CV totaal mogen ontvangen. Mijn probleem is dus goed opgelost!

Eerdere review:
Had 2 buitenkraan sleutels besteld maar heb de verkeerde geleverd gekregen, terwijl de juiste wel afgebeeld waren. Nu wil ik deze omruilen voor de juiste maar daar wil CV totaal niet aan meewerken. Erg slechte service CV totaal.

Rene 05-05-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zaterdag avond een bestelling gedaan. Bestelling werd keurig netjes volgens afspraak op dinsdag thuisbezorgd. Dinsdagmorgen een mail met de tijd van bezorgen (tussen 12.30 en 14.30) en ook hier geen klachten over. En prijstechnisch horen ze zeker bij de goedkopere leveranciers. Zou zo weer hier bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Heilbron 04-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Had een probleem met een Dasfoss eco thermostaatkraan . Opgebeld hierover en er werd zonder enig probleem een nieuwe toegestuurd . Ik zeg SUPER !!!!!

Peter S. 26-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering en een duidelijke site

De site is compleet en overzichtelijk. Goede en duidelijke afspraken. Ook de levering loopt stipt op tijd.

P Pijper 20-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en kennis van zaken is een aanrader.

Prijs technisch een goede keuze en kwaliteit is zeker
Goed.
Montage is zonodig ook te regelen en wordt door vaak bekwame monteurs gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Max Andela 05-04-2018 Via de website gekocht

Wat een absurd slechte club!

Via CV Totaal en nieuwe cv ketel laten installeren. Een Remeha Tzerra. Na een paar manden kregen we problemen met de waterdruk. Ketel sloeg steeds af, moest steeds gereset worden. CV totaal stuurde een remeha monteur die verklaarde dat de boel precies verkeerd om was aangesloten. Ze hadden volgens hem de aan- en afvoer precies verkeerd om gedaan. Maar het echte probleem was een kapot membraam in het expansievat. Ik roep CV Totaal in. Zij sturen iemand die de boel had geinstalleerd. Volgens hem was er helemaal niets mis mee. Behalve dat expansievat. Ik besloot me maar te schikken naar CV Totaal. Hij zou maandagmiddag (12/3/18) langskomen om de boel te regelen. Maandagmiddag ging voorbij, geen meneer. Ook geen bericht of telefoontje. Wel een middag vrij genomen en zitten wachten. Het is nu overigens min 10 buiten. Na bericht van mij zegt hij dat er va alles aan de hand was, hij zou nu vrijdagmiddag langskomen. Weer een halve vrije dag opgenomen, maar geen meneer en ook geen bericht of telefoontje. CV Totaal opgebeld. Reactie: o wat erg, we gaan aan de slag. De man geeft vervolgens aan anderhalve week later nog wel langs te kunnen komen. Ik denk: de laatste keer, driemaal scheepsrecht, enz. Op de bewuste dinsdag (27/ 03/ 2018) komt hij opnieuw niet opdagen zonder iets van zich te laten horen. Wel een SMSje dat er weer iets was gebeurd, dat verstuurde hij een uur nadat hij bij ons een simpele vervanging had moeten doen. Ik heb alle SMSjes, voor wie er belangstelling voor heeft. Ik bel met CV Totaal, reactie: oh, dat hoort niet, we gaan u terugbellen. We zijn alweer meer dan een week verder en ik heb nog niets mogen vernemen. Wat een service van lik-me-vestje, en dat van Friezen...

Marmottefietser 04-04-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en plezierig

Onlangs een nieuwe Warmtepomp + CV installatie (inclusief montage) aangeschaft bij CVtotaal. Wat me opviel was de enorm persoonlijke benadering. Er werd alle tijd voor me genomen om me van een goed en eerlijk advies te voorzien. Niet het bedrijf maar de klant lijkt centraal te staan. Top ! Alles is vlekkeloos verlopen, materiaal werd keurig op tijd bezorgt en ook de monteur was aanwezig op de afgesproken tijd. En dat alles voor een zeer scherpe prijs !
Kortom, ik ben een tevreden klant en kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Siebe 15-02-2018 Via de website gekocht

Komen afspraken na

Ik heb voor dit bedrijf gekozen nadat ik me via de toegankelijke en vriendelijke site heb kunnen oriënteren op wat ik wilde kopen.
Toen ik nog een vraag had over het eventueel installeren van de ketel werd ik snel een duidelijk te woord gestaan. En het mooie: alles wat ik via de site tot me nam en via de telefoon later ook meekreeg klopte gewoon. Wat er werd aangegeven werd nagekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S. Vd Berg 15-02-2018 Via de website gekocht

Top levering en service!!

Onlangs een CV ketel laten installeren via CV Totaal. Het gehele proces verliep perfect. Vooraf veel info gevraagd per mail. Daarna ook via Whatsapp snel verder geholpen. Kundige medewerkers! De installatie verliep voorspoedig, keurige monteur. Ik ben zeer tevreden! Ik beveel CV Totaal dan ook aan iedereen aan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 14-02-2018 Via de website gekocht

snelle levering top service

Vandaag besteld en morgen geleverd, goede en deskundige medewerkers. als je belt dan krijg je een gedegen advies. als je het nog wilt laten installeren

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peggy 14-02-2018 Via de website gekocht

TOP Shop!

Vriendelijke medewerkers bij CVtotaal. Deskundig advies op mijn vragen. Ze doen wat ze zeggen. Spullen op voorraad en snel geleverd. Correcte chauffeur die de goederen netjes, compleet en snel heeft afgeleverd. Mocht ik in de toekomst weer installatiematerialen nodig hebben, koop ik hier zeker weer. Kortom een aanrader.

Peter 14-02-2018 Via de website gekocht

Scherp aan de prijs

Erg tevreden met de levering van mijn nieuwe cv ketel. Keurig volgens afspraak bezorgd incl volledige fabrieksgarantie

Joanne 07-02-2018 Via de website gekocht

Slechte communicatie

Helaas onze eerste ervaring was top, ditmaal dus weer bij cv totaal besteld en een heel andere ervaring. De bestelling kwam laat.. later,laatst. De berichtgeving daarover was enkel bij navraag door mij als klant. Uiteindelijk onze bestelling pas compleet na 9weken ipv 3.. Op mijn mails over mijn onvrede en wens tot een oplossing werd niet of enkel feitelijk (tav nieuwe levertermijn) gereageerd. Enorm teleurstellend en niet klantvriendelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van CVTotaal 14-02-2018

Geachte Joanne, Door de kerstsluiting van de fabriek heeft het langer geduurd dan normaal. Dit hebben we ook direct aan u doorgegeven. Op uw verzoek tot financiele compensatie hebben wij helaas niet tijdig gereageerd. Mijn excuses daarvoor.

Fam Reiziger 06-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en zelfs een retour

Mensen, in een woord: top !
Ze hebben alles wat je nodig hebt.

Snelle levering, en zelfs iets retour was geen probleem, en dat vond ik juist zo prettig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

LIesbeth 30-01-2018 Via de website gekocht

Slechte service!

Ketel gekocht en laten installeren. Slechte monteur meegekomen: geen verstand van zaken. Pijpen verkeerd gebogen, gaten door de muur geboord. Ketel werkt niet, maar geen service. Nu al 3 maanden zonder warm water met 3 kinderen in huis.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van CVTotaal 31-01-2018

Geachte Liesbeth, Jammer dat je onze service slecht beoordeeld. Zoals geconstateerd was er een probleem met je rookkanaal en heb je dit door een ander installatiebedrijf laten vervangen.

Uiteraard willen we nog steeds graag de problemen bij je oplossen alleen willen we wel een verklaring dat als blijkt dat het door het rookgaskanaal komt dat je dan wel garant staat voor de onkosten.

Hopelijk begrijp je dat en stuur je alsnog de verklaring terug zodat we snel een monteur bij je langs kunnen sturen. Het is gewoon uiterst vervelend als je met een niet goed werkende cv-ketel zit.

Marc 02-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Nieuwe ventilator ontvangen ondanks 1 dag buiten de garantie. Zelfs de defecte ventilator niet op hoeven sturen. Geen gedoe dus. Klasse!

Marius 25-09-2017 Via de website gekocht

De warme douche voor CV-totaal

Ik kreeg een NEFIT HR ketel binnen 24 uur geleverd . Helaas zat in onbeschadigde doos een ketel met foutje. De ketel is binnen 24 uur weer opgehaald en omgeruild voor een nieuwe.

Zonder gezeur en zonder kosten. Dat geeft vertrouwen.
Marius

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Dhr. Ostendorf 24-09-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service én lagere prijzen, wat wil je nog meer?

Een CV ketel kopen doe je niet elke dag, ik niet in ieder geval. Dus hoe kies je? Online veel ketels vergeleken maar het is best een serieuze aankoop. Je wilt dus de juiste keuze maken.
Bij CVtotaal stond een knop "bel mij voor advies" en een vriendelijke medewerker heeft mij verzekerd dat de ATAG i36EC een goede keuze is, en belangrijker, daadwerkelijk past.

Vervolgens heb ik offertes aangevraagd, bij diverse webshops. CVtotaal gaf de beste prijs, ook inclusief montage.

Vriendelijke en verzorgde monteur hier gehad die me zelfs nog een korte uitleg gaf hoe en wat. Ik ben niet zo technisch dus de 15 jaar garantie en onderhoudsservice maken het helemaal af.

Als ik weer een CVketel moest bestellen, had ik veel tijd bespaart door meteen naar CVtotaal te gaan. Goede service en lage prijzen, in Friesland kan het blijkbaar nog.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Leandra 24-09-2017 Via de website gekocht

Heldere webwinkel!

De benodigde materialen zijn snel op te zoeken. Prijzen helder aangegeven en snelle levering. Je kunt zelf kiezen op welke datum de producten wilt ontvangen, ideaal!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fam. Adel. 24-09-2017 Via de website gekocht

Simpel: Snelle levering, goedkoper dan de anderen én service

We hebben de verbouwing achter de rug, veel materiaal kwam van CVTOTAAL af.
Snelle levering!
De plaatselijke bedrijven komen niet onder de prijs van deze club.
Goedkoper !
En ze hebben alles op gebied van verwarming, elektra, ventilatie en sanitair.
Telefonisch goed bereikbaar.
Goede Service !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

feico 22-09-2017 Via de website gekocht

Goed product en goede service een echte aanrader.

Wij zijn zeer tevreden over CvTotaal, ze leveren een goed product en goede service.
Een aanrader voor iedereen.

Totalloss 21-09-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service! Nooit weer

Ik ben totaal niet tevreden over de service. De monteur zou binnen 24 uur contact met mij opnemen, maar dit heeft hij pas na 2,5 week gedaan. Verder had ik een cv ketel besteld en die zou binnen 2 weken gemonteerd worden. Dit is pas na 1,5 maand gebeurd maar de dag dat de monteur kwam waren de onderdelen nog niet eens geleverd. Zelfs de monteur had geen idee wat hij moest doen waardoor het allemaal nog langer duurde. De montage heeft de hele dag geduurd maar nog steeds kunnen wij geen gebruik maken van warm water. Na contact opgenomen te hebben om te vragen of ze een oplossing hebben voor dit probleem kwam het erop neer dat ze geen oplossing hadden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van CVTotaal 25-09-2017

Mijn excuus dat u zo'n slechte ervaring heeft gehad. IVM vakantie in augustus hebben we pas na 2 weken een afspraak kunnen maken. De uiteindelijke installatiedatum is in overleg gegaan en op deze datum hebben we het ook afgerond en kon u prima warm water gebruiken.

We hadden gevraagd om foto's van de thermostaat maar die had u niet gestuurd. Toch hebben we in de offerte een thermostaat aangeboden die u niet heeft afgenomen. Ook heeft de monteur dit aangeboden maar wilde u deze alleen als we hem gratis gingen leveren en monteren.

Nogmaals mijn excuus indien u had verwacht dat deze er gratis bij zou zitten en dat dit voor u niet duidelijk genoeg was. We zullen kijken of we dit nog duidelijker kunnen maken.

Anoniem 15-09-2017 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar bedrijf dat afspraken niet nakomt

De offerte van CVTotaal geaccepteerd om onze cv-ketel te laten vervangen. Toen de klus ingewikkelder bleek dan gedacht, annuleerde men eenzijdig de offerte omdat men geen extra kosten wilde maken. Ik moest de ketel zelf maar vervangen, aldus de medewerker. Onbetrouwbaar en onbeleefd.
Officiele reactie van CVTotaal 22-09-2017

Bouwkundige werkzaamheden zijn uitgesloten op de offerte. Toen de monteur belde voor een afspraak bleek de ketel boven een trapgat te hangen. Om volgens de Arbo wetgeving te werken moest er een plateau worden gebouwd voor 75 euro.

Ik snap dat u daar niet op had gerekend. Inmiddels hebben we het gelukkig uitgesproken.

Bob Slager 12-06-2017 Via de website gekocht

Rectificatie

Ik heb al een review achter gelaten over de online shop, Daar heb ik nog contact gehad met de shop. Zij hebben mij het een en ander uitgelegd.En er is 10 euro teruggestort. verder wil ik het hierbij laten.

### 2017-05-26 ###
Een Daalderop closein boiler besteld met aansluitset. Deze kwam met schade ( vervoer ..?) binnen zonder aansluitset.

Van veel gemaild te hebben is deze omgeruild. Nu kreeg ik een demo model binnen met veel begruiks sporen en het resterende aansluitset.

Na veel mailen nu nog steeds geen actie van de kant van CV Totaal.

Nicole van der Horst 08-06-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk, goede service en betrouwbaar.

Ik was op zoek naar een nieuwe WTW ventilatie box omdat mijn oude het niet meer goed deed. Omdat ik niet heel veel verstand heb van WTW systemen, heeft CV Totaal mij begeleid met de keuze voor een nieuwe en ervoor gezorgd dat deze door een monteur is opgehangen. Ze hebben mij erg goed geholpen, kwamen volgens afspraak op de juiste dag en tijd de WTW ophangen en deze doet het veel beter dan de oude en dat alles voor een hele goede prijs. Ik raad iedereen aan om te kopen via CV Totaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. Rob Vermeulen 07-06-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk en deskundig met goedeprijs/kwaliteit verhouding

Nou eerlijk is eerlijk dus ik schrijf hoe het ons verliep.
Zelf keek ik er tegenop allemaal maar het verliep heel soepel eigenlijk.

Wat ik echt geweldig vond was het mee denken, met goed advies, echt heel handig al je er niet zoveel verstand van hebt.

En heel simpel was het om te regelen dat het geïnstalleerd werd.
Een nette monteur nam contact met me op voor een afspraak.
En de spullen? Dat hadden ze op de afgesproken dag allemaal bij hun.
Nette mannen, netjes werk geleverd en ze waren vlot klaar.
Met de plaatselijke installateur kwam ik op een veel hoger bedrag uit.
Ja mensen, een aanrader.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels 07-06-2017 Via de website gekocht

Prettig contact en top service!

Overzichtelijke gebruiksvriendelijke website
Prettig contact gehad, service gericht
Goede prijs
Snelle correcte levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred E 07-06-2017 Via de website gekocht

cvtotaal: levering installatie

technische medewerkers: gedegen advies, snel handelen
installatie bedrijf: top contact, snelle levering & installatie
m.a.w: aan te raden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Xander 07-06-2017 Via de website gekocht

Prima webshop!

Duidelijke webshop met goede prijs kwaliteit verhouding.
Goede telefonische bereikbaar en kennis van zaken wanneer je met een technische vraag belt.

Vincent 02-06-2017 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Zeer slechte service. Kapotte NEST thermostaat gekregen. Moest worden teruggestuurd onder mijn eigen kosten. 6 weken zonder thermostaat gezeten, word niet op de hoogte gehouden, alleen als ik zelf om statusupdates vraag. Nu willen ze hem terugsturen en dat ik het zelf maar moet regelen met NEST. Zeer onprofessionele partij.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van CVTotaal 07-06-2017

U heeft bij ons aangegeven dat de thermostaat niet goed was. Daarna hebben we meerdere keren u een bericht gestuurd of we nog iets konden betekenen voor u. Nest heeft zelf een eerste lijns hulpdienst waar u zelf contact mee heeft opgenomen. Toen Nest vroeg om met u stappen door te nemen om te achterhalen wat het probleem is gaf u aan (volgens Nest) dat u daaraan niet mee wilde werken. U heeft weken na levering uiteindelijk de thermostaat naar ons teruggestuurd. Echter was de grondplaat niet bij de levering waardoor wij hem niet konden testen. Wij hebben u gevraagd deze na te sturen waarop u aangeeft dat hij niet in uw bezit is. U wenst echter een volledig nieuw product. Wij en Nest willen u aan alle kanten helpen alleen zonder testen omruilen voor een nieuwe thermostaat gaat helaas niet en zeker niet als we het product niet compleet retour hebben ontvangen.

Nogmaals we willen u nog steeds graag helpen om het probleem op te lossen alleen moet deze wil wel van 2 kanten komen. Mijn excuus als onze service en die van Nest als slecht wordt ervaren.

Ronald 24-05-2017 Via de website gekocht

Slechte levering in gammel bestelbusje......

De HR-ketel werd zeer slecht afgeleverd,de bodem van de doos lag er bijna uit, er zat een gat in een hoek van de doos,mogelijk door stoten of laten vallen. De doos zat maar met 1 band vast om de ketel en de doos was duidelijk al eens open geweest,mogelijk verstuurd.Er zaten zwarte vlekken op ketel.
Op een klacht hierover en de vraag of er een toezegging kan worden gedaan mocht de ketel door het transport mankementen vertonen we een nieuwe ketel krijgen,wordt doodleuk gezegd dat als er iets mankeert aan de ketel er gebruik worden gemaakt van de garantie en komt er een monteur langs.......

Ronaldinho14 29-05-2017

De eigenaar heeft me gebeld en me uiteindelijk toegezegd,mocht er bij installatie een mankement bekend worden die te wijten is aan de levering,het transport, wij een nieuwe ketel van hetzelfde merk en type geleverd krijgen.

Ronaldinho14 29-05-2017

sorry ik ben dus Ronald ,maar weet niet hoe ik als Ronald kan reageren,mijn e-mail is gekoppeld aan Ronaldinho14.
Kunt U,Kieskeurig-medewerker, Ronaldinho veranderen in Ronald. Bedankt.

paul 20-04-2017 Via de website gekocht

Problemen worden prima opgelost.

In eerste instantie waren er problemen na monteren cv ketel. Dit in overleg met CV Totaal opgelost. Miscommunicatie tussen koper en verkoper.

Nijskens 13-04-2017 Via de website gekocht

Zeer aardige mensen, top service, vaklui, echte aanrader.

We hadden een CV ketel met een niet goed bijpassende thermostaat. In no-time had CVTotaal het probleem gevonden en opgelost. De verzending was netjes binnen 1 dag. Als alles zo ging zou het zonnetje elke dag schijnen bij wijze van spreken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene Prijden 14-03-2017 Via de website gekocht

top service. ervaren monteur !!

C.V. Totaal komt afspraken geheel na ! goede voorlichting en advies over C.V. ketel zeer goede
prijsstelling transparantie !! 100 % aan te bevelen.

Willem M 11-03-2017 Via de website gekocht

100% klantvriendelijk

Heb een inlaatcombinatie voor de boiler bestelt, deze werkte niet goed. De dag erna telefoonisch contact gezocht. Na enkele vragen van een medewerker van CVTotaal, werd er meteen een nieuwe inlaatcombinatie verzonden. Prima sevice en zeer klantvriendelijk.
Ook prettig dat zelf kan bepalen op welke dag je het bestelde wilt ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JF 01-03-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snel geleverd.

Goede makkelijke website.
Duidelijke offerte.
Goede prijzen.
Vind het niet snel goedkoper.
Wordt snel geleverd.

M. 28-02-2017 Via de website gekocht

Prima afgehandeld

Was opzoek naar een cvketel met montage. Prima geregeld, communicatie verloopt allemaal online dus geen dag vrij hoeven nemen voor een voorinspectie.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

h.v.d.Heuvel 27-02-2017 Via de website gekocht

CV ketel geplaatst Vaillant

vriendelijk/goed werk af geleverd en snel....prijs valt mee.Waren op de afgesproken tijd .
Oude ketel en alle romel hebben ze mee genomen/op geruimt.

BT 23-02-2017 Via de website gekocht

Goed en goedkoop, uitsluitend topmerken.

Goede website, mooi aanbod. Door de grote aantallen op voorraad was mijn ketel binnen een dag geleverd. Geen bijzonderheden voorgevallen tijdens de afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Michael 22-02-2017 Via de website gekocht

Zo niet vriendelijk! Erg jammer.

Gevraagd om een offerte voor het plaatsen van de ketel in mijn oude boerderij welke volledig opgeknapt wordt. Men wil perse een foto van de plek waar hij moet komen. Gemeld dat dat nog niet gaat maar dat de plek helemaal kant en klaar wordt opgeleverd. Met gas, water, stroom en afvoer binnen een meter van de ketel. Kwestie van ophangen en aansluiten, makkelijker kan het niet. Maar nee, krijg een korte mail terug dat het ticket gesloten is. ONGELOOFELIJK!!! Geef dan tenminste antwoord!

Officiele reactie van CVTotaal 27-02-2017

Excuus dat u geen netjes antwoord heeft gehad. We moeten echter procedures handhaven om een degelijke service te kunnen waarborgen en scherpe prijzen te kunnen bieden.

Ik snap dat dat soms vervelend over kan komen. We hebben meer dan 3700 onafhankelijke reviews op onze site waarvan 97% positief is. Dit kunnen we alleen bereiken door alles strak te organiseren.

We hebben onlangs een ticketsysteem in gebruik genomen. Dit moeten we nog wat fine tunen. Mijn oprechte excuses dat deze automatische melding bij u wat bot is overgekomen.

Michael 01-03-2017

En daarmee is de kous af? Wow......wat slecht! Geef de systemen en de processen de schuld en laten we maar geen oplossing bieden.

Profumo 20-02-2017 Via de website gekocht

Montage ketel

Twee zeer ervaren monteurs, Theo waren naar kampen gestuurd om een Remeha te installeren. Goed op elkaar ingesteld en snelle installatie met veel vakkennis uitgevoerd! Topper!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Godderij 20-02-2017 Via de website gekocht

Slechte klantenservice, beschadigde radiator

Deze week een dure radiator gekocht. Bij aankomst was deze beschadigd. Voor gebeld ik kon hem al uitpakken enz en foto's maken. Mocht hem al ophangen maar ze zouden het wel oplossen. Het was overigens een beschadiging aan de lak, terugsturen was niet de bedoeling maar wel een tegemoetkoming. Daarna de fotos doorgestuurd via WhatsApp. Krijg nauwelijks reactie. Uiteindelijk konden ze niets doen omdat ik hem al had opgehangen.

Zodra het geld binnen is, is de service verdwenen.

Officiele reactie van CVTotaal 27-02-2017

Dat is wel erg spijtig. We kunnen nooit korting geven op een beschadigd product maar zullen deze altijd om laten ruilen. Als wij een andere indruk hebben gewekt dan wil ik daarvoor mijn oprechte excuses aanbieden.

Indien u hem toch wilt laten ruilen voor een nieuwe dan zou ik het waarderen als u mij zou bellen.

Peter 19-02-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte klantenservice

Onlangs bij dit bedrijf een plintboiler en een buitenkraan besteld. Bestelling werd snel en netjes geleverd. De buitenkraan was toch niet iets wat ik zocht dus deze geretourd.

Na paar weken kreeg ik een betalingsherinnering voor de buitenkraan. Contact gehadt met dit bedrijf en aangeven dat ik hem teruggestuurd heb. Ik heb toen ook de bonnetjes van het pakket gemaild.

Cvtotaal geloofd dit niet en blijft mij lastig vallen met betalingherinneringen tot incasso aan tot toe.

Conclusie: vlotte en nette levering, service zeer slecht!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van CVTotaal 27-02-2017

Ik begrijp uw gevoel. Wij hadden echter hier geen buitenkraan liggen die retour was gekomen, u had geen product voor retour aangemeld en dus geen retournummer en er was hier niet getekend voor ontvangst.

Het is voor ons dan helaas ook niet mogelijk een bedrag aan u te crediteren.

Jorn Philipsen 01-02-2017 Via de website gekocht

Prima Winkel

Goede en snelle Service. Goede kwaliteit artikel geleverd in een onbeschadigde verpakking. Chauffeur belde zelfs 10 minuten voor aankomst om te zeggen dat hij er bijna was. Snelle afhandeling van de order tegen een scherpe lage prijs. Heb zojuist ook mijn 2de radiator hier besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 16-01-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Cv Totaal is betrouwbaar. Het is een bedrijf die zaken doet met twaalf installatie bedrijven door het gehele land. Dus er is altijd wel iemand die jouw klus kan klaren. Alleen, als iedereen het druk heeft, zoals in mijn geval, duurt het wat langer tot je response krijgt. 9 december 2016 heb ik bij CV Totaal een nieuwe CV Ketel besteld, binnen 48 uur zou ik bericht krijgen. Dus na 72 uur heb ik CV Totaal gebeld, ik werd vriendelijk geholpen en mij toegezegd dat ik zou worden geholpen. En dat was ook zo, de installateur heeft een afspraak gemaakt en ook wanneer de spullen zou komen. De installateur heeft mijn oude ketel laten ophalen door een oud ijzer boer met het andere afval, heel netjes allemaal. Echt een aanbeveling. Vraag wel eerst een offerte aan. Zo heb je een goed beeld hoeveel het kost.

Pluspunten

• Ruime keus
  • Klantvriendelijk
  • Advies

Minpunten

• Tijdens drukke tijden moet je geduld hebben.

joop van der heijden 12-01-2017 Via de website gekocht

cv totaal

goede service al meerdere bestellingen gedaan altijd netjes en op tijd afgeleverd en aan de afspraak gehouden.