CvTotaal - Reviews & Ervaringen

7,4 Lees 390 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over CvTotaal.

CvTotaal stelt zich voor

CVTotaal levert installatie technische producten en diensten. CVTotaal is een onderdeel van Installatietechniek Totaal BV te Hallum, een allround installatiebedrijf met ruim 30 jaar ervaring in Friesland. CVTotaal.nl is dé discounter waar zowel de zelfstandig installateur als de particulier al zijn benodigheden op het gebied van cv ketels en radiatoren vandaan haalt. Kwaliteitsproducten worden tegen bodemprijzen door geheel Nederland geleverd.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 120 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,4

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Pieter 13-01-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prima website, product makkelijk te vinden. Verzonden volgens afspraak. Netjes verpakt aangeleverd.
Al met al top !

Reageer

Danielle Koeijvoets 13-01-2021

Algemene score

1,0
Hele slechte service zou ze nooit aanbevelen.
CV Totaal heeft bij ons 16-11-2020 een Remeha Tzerra Ace CV ketel gemonteerd. De monteur nam de dag zelf contact met me op dat hij eraan kwam en of ik wou helpen met de oude CV ketel eraf te halen, dit terwijl de monteur zelf een hulpje bij had. Dus ik ben van mijn werk naar huis gereden om te helpen. Een aftap slang werd mij ook gevraagd want deze hadden ze zelf niet bij. Met het eraf halen hebben ze vies water wat uit de ketel liep tegen de muren laten lopen. Hij melde me (was geen vraag) dat hij het buitenste gedeelte van de muurdoorvoor (kap) er niet op ging zetten want dit was toch het zelfde als de oude volgens hem en ik zou dan waarschijnlijk geld terug krijgen hiervoor van CV totaal zei jij. Waarop ik antwoorde ja maar deze is nieuwer maar daar had hij geen boodschap aan. Ik ben terug naar mijn werk gegaan. Later toen ik thuis kwam van mijn werk was het binnen om te stikken zo warm. Hij had de oude thermostaat geprobeerd maar deze werkte niet op de ketel, waarop mijn vrouw zei maar wij hebben toch een nieuwe erbij besteld antwoorde hij nee hoor dat is niet zo. Na een discussie heeft hij deze uiteindelijk toch uit zijn bus gehaald waarna hij zei dat de Remeha E-Twist Thermostaat niet goed was en adviseerde om hem niet te laten installeren door hem, in de verpakking te laten zitten en hem te verkopen op Marktplaats. Uiteindelijk heeft de monteur de 2 draadjes dus aan elkaar geknoopt waar de thermostaat moest komen te zitten zodat de kachel bleef stoken en het snik heet was. Uiteindelijk heb ik zelf de Thermostaat geinstalleerd. Ook bleek dat hij de binnenkap van de muurdoorvoer er ook niet op had gezet omdat hij had gezegd dat dat niet ging met de pijpen. Daardoor is er een groot gapend gat waar het flink langs tocht. Het hulpje van de monteur vroeg om een asbak. Heeft deze ook gekregen. Bij het roken heeft hij een sigaret op laten branden, op onze net nieuwe Douglas houten tafel. Deze is nu voorzien van een flinke brandplek. Ik heb na dit hele gebeuren uitgebreid mail contact gehad met CV totaal (Kees). Over het eerste gedeelte waren we het eerst eens en zou er een korting gegeven worden voor het muurdoorvoer gedeelte wat niet naar behoren was geïnstalleerd. De andere zaken behalve de tafel (dit zagen we ook een paar dagen later pas) zagen we door de vingers. Maar na het melden van de brandplek op de tafel werd dit stellig ontkend door CV totaal en de monteur. Ze waren er van overtuigd dat zij dat niet zijn geweest. Na enig aandringen via de mail dat ik dit absoluut niet netjes van ze vond vroeg CV totaal een offerte van de reparatie van de tafel op omdat hun verzekering hier om zou hebben gevraagd, waarna ik deze heb toegestuurd. Dit was een te hoog bedrag volgens CV Totaal en nu in hun laatste mail gaan ze weer terug in de ontkenningsfase. CV totaal heeft ook geprobeerd om het probleem af te schuiven naar de monteur om mij het met hem uit te laten zoeken. Ik heb gemeld dat dit onacceptabel is omdat ik zaken met hun doe en niet met hun monteur. Kortom er is niet veel goeds aan CV totaal. Krijgen nu dus alleen maar mails van onze betalingsherinnering maar voor de rest word je genegeerd.
De manier waarop ze met klanten omgaan vind ik verre van normaal. Slechte service en de monteurs die zijn totaal niet betrouwbaar en liegen dus ook nog.

Reageer

Joost 12-01-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Overzichtelijke website. Goede producten tegen aantrekkelijke prijzen. Lang getwijfeld of een slimme thermostaat iets voor ons zou zijn en of de montage zelf uitgevoerd zou kunnen worden. Na een week al spijt dat ik dit niet eerder heb aangeschaft. Super apparaat en snelle montage. Bedankt cvtotaal.

Reageer

Jos Lemmens 12-01-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ondanks problemen door transportbeschadigingen van twee radiatoren is alles netjes afgehandeld.
Openheid en goede correspondentie!!

Reageer

Plintverwarming 11-01-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Prima vergelijkmogelijkheden tussen de verschillende typen plintverwarming. Snelle verzending, en goed apparaat. In de hoge stand wel wat lawaaiig.

Reageer

blije koper 08-01-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Super goeie winkel. ik ben zeer blij met de service. zeker een aanrader. de leverancier is zeer snel en houd rekening met uw wensen.

Reageer

Arnold 04-01-2021

Algemene score

1,0
In maart 2020 een ketel besteld bij CV totaal. Hierop kregen we te horen dat we gebeld zouden worden door een installateur. Dit gebeurde niet en hierdoor zijn we zelf gaan bellen. Uiteindelijk deze te pakken gekregen en een maand later is de ketel geïnstalleerd. Volgens de installateur moest er een loodflap worden vervangen en zat dit niet in de prijs van CV totaal. Deze hebben we vervolgens door de installateur laten plaatsen en hem direct contant betaald. Na de installatie bleek dat de nieuwe bijgeleverde thermostaat defect was en deze zou opnieuw worden besteld en zou na een paar dagen worden geleverd en worden geïnstalleerd. Deze paar dagen werden maanden. Maanden zonder verwarming. Onze frustratie groeide. Ondertussen bleven de aanmaningen binnenkomen. Op iedere aanmaning hebben we gebeld om te vertellen dat de installatie nog niet was afgerond. CV Totaal beloofde iedere keer om het snel op te lossen. Ook dit gebeurde niet. Uiteindelijk kregen we een andere monteur toegewezen omdat de eerste monteur van de aardbodem verdwenen leek te zijn. Eindelijk een andere monteur toegewezen. Hebben we dan binnenkort weer een warm huis? Nee dus. Ook deze monteur liet niets van zich horen nadat we een afspraak met hem hadden gemaakt. Weer vele telefoontjes aan CV totaal later zou er dan toch uiteindelijk iemand komen om alles af te ronden zodat we weer de verwarming konden gebruiken.
Op 13 november kwam ineens de "leerling" van de 1e monteur om het te installeren, deze had geen idee hoe te installeren want deze thermostaat had hij nog nooit geplaatst. Uiteindelijk met boekje en Google is dat toch gelukt.
Al met al hebben we 8 maanden geen verwarming gehad en op de vraag om een tegemoetkoming van CV totaal geen enkele reactie mogen ontvangen.
We hebben aangegeven dat we de garantie willen laten ingaan om het moment van gebruik, dus november 2020, geen reactie. Alleen weer een aanmaning.
Met betalingsherinneringen zijn ze heel snel........maar dat is dan ook het enige.
Wat een drama!
Zeer onbetrouwbare partij met onbetrouwbare installateurs.

Reageer

Harold 30-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ik zocht een handmatige instelknop ivm beperkte inbouw ruimte voor een verwarming thermostaatkraan, gevonden bij CvTotaal.
Aandachtspuntje niet helemaal duidelijk uit de omschrijving of het een 28 of 30 mm maat was.

Reageer

N. Van der Vinden 29-12-2020

Algemene score

10,0
Fantastisch bedrijf!
Ik bestel hier vaker een CV ketel. Producten zijn goed.
Aanbiedingen scherp. En de levering buitengewoon helder.
Je wordt netjes gebeld door de chauffeur zodat je elkaar niet mis loopt.

Er zijn veel bedrijven die hier nog iets van kunnen leren!

Reageer

Vincent 28-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Top service: correcte en snelle reactie na vragen en een foutje mijnerzijds + zeer zeer snelle leveringsservice!

Prima bedrijf om zaken mee te doen. AANRADER!

Reageer

Dennes Stokvis 28-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
De bestelde cv ketel was op voorraad en werd op de zelf gekozen dag vroeg geleverd.
En de chauffeur belde netjes 10 minuten voordat hij hem kwam afleveren

Reageer

H. Borger 24-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goede prijzen en een zeer snelle levering
Ook kreeg ik een mail na waarin werd gevraagd naar het serie tnummer van de ketel om hem aan te melden voor te registratie
Min punten
Geen tracke e tracé ontvangen waardoor ik niet kon zien dat de artikelen door meerder bedrijven werden geleverd
Hierdoor dacht ik dat na de1e levering er onderdelen ont -braken
Verder alle lof voor dit bedrijf
H. Borger

Reageer

Daalder 22-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ik kreeg de door mij bestelde ketel keurig op de door mij gewenste tijd Doordat ik geen bericht van de levering ontving was daar wel even wat verwarring over (bij mij), maar dat mocht de pret niet drukken. Prima leverering

Reageer

arie 21-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
bestellen gemakkelijk levering snel en goed gedaan

Reageer

Dokter 21-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

5,0
Prima website met scherpe prijzen. Snelle en vlotte levering.
Alleen nooit wat laten installeren via hun.
Zij besteden uw opdracht uit aan onderaannemers. Dan komen er gastjes van 18-19 jaar die voor een vergoeding van 250 euro een ketel vervangen. Zij kunnen 2 ketels per dag doen.
Snel met donder en geweld oude eraf en nieuwe eraan. Alles met de slijptol. En dan wegwezen.
Prima verdien model. Niet voor de argeloze klant. Die kan berooid achter blijven met een nieuwe ketel waar je vertrouwde installatie bedrijf zijn vingers begrijpelijk niet aan wil branden.
Als je zelf geen verstand van installatie' s hebt:
Doe.Het.Niet.
Officiele reactie van CVtotaal 21-12-2020

Beste dokter,

Bedankt voor uw review. Het klopt dat wij als webshop uw graag z.s.m. voorzien van de juiste producten voor een mooie prijs.

Ondanks dat we met zelfstandigen samenwerken, zijn het wel installateurs waar we afspraken mee hebben. Daarom willen we u ook vragen om hieronder uw ordernummer achter te laten.

We willen graag weten om welke installateurs dit gaat, aangezien wij ook bij willen dragen aan kwalitatieve installatie en dienstverlening voor de klant. Onze excuses voor deze ervaring.

We horen graag van u.

Met vriendelijke groet,
cvtotaal

Reageer

Simon 17-12-2020

Algemene score

3,0
Snel verkopen. Afspraak loopt dan via zzper die je ketel komen plaatsen.
Drama is onze ervaring!
Dan uiteindelijk na 4 weken geplaatst laten ze je achter met storingen aan de ketelninstallatie!
Zzper oplossen?? Nee die geeft niet thuis en mag je zelf gaan uitzoeken.
Contact via cvtotaal drama en laat je ook in de kou staan.
Zelfs als je ze persoonlijk bezoekt geeft De directeur zelf niet thuis!
Vraag je ze om je te bellen doen ze dat niet!
Nooit dat ik.daar terug zal komen.
Revieuw zal wel.niet geplaatst worden omdat ik negatief ben.
Bah cvtotaal.
Officiele reactie van CVtotaal 21-12-2020

Beste Simon,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak. We willen graag deze kwestie nader inzien om te onderzoeker wat er mis is gelopen.

We willen u daarom vragen uw ordernummer hieronder achter te laten. We kunnen namelijk obv uw voornaam niet zien om welke order het gaat.

Mochten we u verder van dienst kunnen zijn, dan kunt u dat ook gerust aangeven. Nogmaals onze excuses.

Met vriendelijke groet,
cvtotaal

Reageer

Marco 17-12-2020

Algemene score

3,0
Cv ketel incompleet geleverd, slecht contact reageren pas naar herhaaldelijk mailen.
Slechte service.

Voor mij niet meer
Officiele reactie van CVtotaal 21-12-2020

Beste Marco,

We vinden het erg vervelend dat u onze service zo hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak.

We willen u graag nog van dienst zijn indien dit nodig is. Zou u daarom uw ordernummer hieronder achter kunnen laten?

Met vriendelijke groet,
cvtotaal

Reageer

Kim 16-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goede en scherpe prijs! En snelle en nette levering! En goede service reageren vlot op vragen

Reageer

A.A.M. Notkamp 15-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Mooie webshop. Makkelijk te bestellen zeer prijsgunstig. Na een niet volledige levering van cv ketels een berichtje gestuurd en een dag later alles compleet. Helemaal top.👍👍

Reageer

Bas 15-12-2020

Algemene score

1,0
Zeer slechte service, producten die ze hebben zijn goed maar kan je uiteraard ook bij andere leveranciers krijgen. Zelf een nieuwe cv-ketel laten plaatsen door cvtotaal waarbij 2 keer de monteur terug is geweest omdat er nog lekkages waren, de ketel maakte erg veel geluid in de leidingen maar dit was normaal volgens de monteur. Na 3,5 jaar hebben wij besloten om er een vuilfilter en luchtfilter tussen te plaatsen en toen bleek dat het leidingwerk dat aangesloten was scheef was afgezaagd met de bramen er flink aan en moest het leidingwerk onder de ketel dus vervangen worden (hierna was ook het harde geluid verdwenen). Na een mail naar CVtotaal waarin ik het uitleg en vraag of iig de materiaalkosten vergoed konden worden aangezien hun ondeugdelijk werk hebben geleverd kreeg ik als antwoord dat dit bijna 4 jaar terug was en dat ze er niks aan gaan doen (het beetje materiaalkosten word ook niet vergoed). Je krijgt dus slecht afgeleverd werk waardoor je hogere stookkosten hebt en een (waarschijnlijk) kortere levensduur van de ketel met herrie in de leiding, als je dit niet binnen 1 a 2 jaar concludeert heb je als klant pech en als CVtotaal blijkbaar geluk gehad. Dit ook op de mail gezet en gevraagd of dit hun bedrijfsvoering is maar het blijft stil aan de andere kant en ik krijg totaal geen reactie. Laat CVtotaal dus geen ketel plaatsen maar bestel de ketel en laat een installateur hem plaatsen die wel kennis van zaken heeft en net werk aflevert, hierdoor heb je geen ellende en een grote kans dat de ketel langer meegaat.
Officiele reactie van CVtotaal 15-12-2020

Beste heer Bas,

Zou u hieronder uw ordernummer kunnen plaatsen, zodat we opnieuw naar deze kwestie kunnen kijken?

Cvtotaal is door de jaren hun processen gaan verbeteren en ook montages moeten goed uitgevoerd worden. Wat er vier jaar geleden gebeurd is, is natuurlijk absoluut niet prettig en ook onze excuses daarvoor. Dit is alleen niet meer onze werkwijze, aangezien montages moeten voldoen aan bepaalde eisen.

Ik hoor graag van u wat het ordernummer is, zodat we dit nader kunnen bekijken.

met vriendelijke groet,

cvtotaal

Reageer

Roland 13-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Gebruikersvriendelijk ook het plaatsten van de boiler was geen probleem. Al met al een prima boiler.

Reageer

Wim 13-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Perfect geregeld allemaal, ik dacht dat alles in een kwam, maar nee , eerst kwam de cv ketel, toen ik vroeg waar is de rest. een uur later de comfort Touch en als laatste de aansluiting set . dit bedoel ik nauw met een firma die alles perfect op al elkaar afstemt. klasse. zo ook een waarschuwing voor het serienummer om dit in te vullen. volgenge keer zeker weer hier bestellen.

Reageer

Yvonne 10-12-2020

Algemene score

1,0
Ellende, zowel de installatie, geen service bij problemen en nu een jaar later nog steeds ellende over de factuur. Absoluut niet aan te raden!

Reageer

Intergas 08-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Heldere website met een goed aanbod en zeer concurrerende prijzen. Een deel van mijn bestelling werd op een ander adres afgeleverd, maar werd mij later door de betreffende bewoner bezorgd. Dit kwam wellicht door de pakketdienst en zal beslist aan de decemberdrukte gelegen hebben.

Reageer

boos 03-12-2020

Algemene score

1,0
Ketel gekocht, vertoonde van begin af aan mankementen , monteur geweest en verholpen .Nu weer
een foutmelding en een veel te hoge gasrekening terwijl we er haast nooit zijn.
Cv totaal is niet bereikbaar en monteur laat het afweten.
Officiele reactie van CVtotaal 07-12-2020

Beste heer, mevrouw,

Onze excuses voor dit ongemak. Zou u in antwoord op deze review uw ordernummer achter kunnen laten?

Wij kunnen o.b.v. deze review u namelijk niet verder helpen en willen u alsnog graag van dienst zijn.

We horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

cvtotaal

Reageer

Bart 03-12-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Voor CVTotaal gekozen omdat een buurman dezelfde ventilatorbox had besteld en tevreden was. Levering prima verzorgd en snel. Om het helemaal perfect te maken had CVTotaal de aankomstdag en -tijd mogen mailen van te voren.

Reageer

Marieke Bult 02-12-2020

Algemene score

1,0
Zeer slechte ervaring met CVtotaal. Ze laten mij als klant met schade van 1000-en euro's zitten!!
Op 22 oktober 2020 komen 2 monteurs die CVtotaal uit Enschede heeft aangewezen (ZZP-ers) bij mij in Amsterdam een ketel vervangen. Ze gaan zeer gehaast en slordig te werk en bezorgen ernstige schade in de badkamer (want ze boren dwars door de muur waarin de ketel bevestigd wordt). Tot op de dag van vandaag (2 december 2020) is er geen inhoudelijke reactie van CVtotaal op mijn klachtbrief gekomen, noch zijn zij met een oplossingsvoorstel voor herstel van de schade gekomen. In de afgebladderde muur en tegelgaten komt nu dag na dag meer vocht, waardoor de schade in mijn badkamer oploopt. Inmiddels zijn zij telefonisch niet meer bereikbaar en op mails reageren zij niet met een oplossing.
Daarnaast hebben de monteurs tijdens de installatie de verkeerde kleur thermostaat bij zich en geen goede kleur op voorraad in de auto. Er wordt dus geen thermostaat gemonteerd. Vervolgens maken zij een waterballet in de keuken (waar de ketel geinstalleerd wordt) en in de badkamer (waar deze wordt bijgevuld) en ik moet de rotzooi na afloop zelf opruimen. De monteurs laten bovendien open bedrading in de ketelkast achter (zonder bescherming van tape). Zij verzekeren mij dat het monteren van een thermostaat een fluitje van een cent is en bieden aan de juiste kleur thermostaat op te sturen (anders moeten zij weer helemaal vanuit Enschede naar Amsterdam rijden). Dit zelf installeren van de thermostaat wordt een drama, dat ik u hier in deze review zal besparen, want het is absoluut geen fluitje van een cent. Bij een vervolgbezoek wordt alsnog de juiste thermostaat bevestigd, maar scheef! In de ketelkast ligt het tweede deel van de thermostaat los op het expansievat, want de monteur heeft niets bij zich om dit deel aan de muur te bevestigen. In de ketelkast is het een warboel aan draden. M.a.w. er ligt een los onderdeel dat nog bevestigd moet worden en de bedrading is niet netjes afgewerkt.
Weer wordt er door de monteur beloofd zo snel mogelijk met een oplossing te komen (dit is nu 4,5 week geleden). Dit wordt een week later ook weer door X beloofd (van de klantenservice - ik noem toch uit privacy-overwegingen niet haar hele namen, dat vind ik wel zo netjes, ook al word ik door CVtotaal niet netjes, professioneel en servicegericht behandeld) en een week later weer door Y (hoofd van de monteurs, want X is ziek). Inmiddels zijn zij dus telefonisch niet bereikbaar en zit ik met een beschadigde badkamer, losse electriciteitskabels in de ketelkast en een thermostaatonderdeel dat onbevestigd (los) op het expansievat ligt. Het kwaliteitsniveau en afwerkingsniveau zijn aldus belabberd en ze bezorgen schade. En van oplossen, reageren klantgerichtheid en servicegerichtheid is al helemaal geen sprake.

Ze laten mij als klant met schade van 1000-en euro's zitten. Terwijl ik in beginsel netjes overleg heb aangeboden en het vertrouwen heb uitgesproken dat we er in redelijkheid wel uit gaan komen. Deze partij is echter allerminst redelijk!

Tot overmaat van ramp kreeg ik een paar dagen geleden wel een aanmaning voor het betalen van de factuur, terwijl ik telefonisch (toen het nog wel kon) had afgesproken met X dat ik deze niet zou voldoen zo lang de schade niet naar tevredenheid hersteld is.
Dirkvetten 11-12-2020

Hier hetzelfde. Een grote bende en niets opgeruimd. Lekkage in de gasleiding en lekkende CV-leidingen. Er wordt niets vastgemaakt en alles bungelt los aan de ketel. Het is een ramp!

Reageer

Bassie 28-11-2020

Algemene score

1,0
Zwaar waardeloos bedrijf dit!! Schade maken en niets oplossen. Waardeloos personeel wat ketels plaatsen. Zeker geen aanrader.
Officiele reactie van CVtotaal 07-12-2020

Beste Bassie,

We willen u graag van dienst zijn, maar kunnen op basis van deze gegevens niet verder helpen.

Om u verder te kunnen helpen willen we u vragen uw ordernummer in reactie op deze review hieronder te plaatsen, zodat we uw order nader kunnen inzien.

Met vriendelijke groet,

cvtotaal

Reageer

Ton Wildner 25-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Alles keurig optijd geleverd. Er was een onderdeel niet goed ,werd snel omgewisseld na melding.

Reageer

Fred 23-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Via internet deze webshop gevonden. Bleek de goedkoopste zijn voor het product dat ik zocht. De bestelling verliep vlot. Levering conform afspraak, snel en goed via PostNL. Het product was nieuw in de doos en origineel.

Reageer

R. 23-11-2020

Algemene score

1,0
Geen aanrader. Wij zijn vandaag precies een maand verder en met heel veel tijd en moeite vanuit mijn kant ben ik er nu vanaf.
De installateur was een inhuur (Vlamtech). Deze gaat niet netjes met je huis/ spullen om. Doet ook niet meer dan installeren en loopt daarna de deur uit. De installatie zag er niet uit, beschadigingen in huis, spullen stuk, in ruimtes geweest zonder toestemming en verbouwing van het dakterras omdat hij een opstapje naar het dak nodig had. Na 2 weken en heel veel moeite kwam hij terug (op zondag) om zijn installatie te herstellen. De warmtepomp deed het niet omdat de nieuwe CV gewoon in fabrieksinstellingen bleef staan en dan werkt de warmtepomp niet natuurlijk. Hiervoor moest Remeha ook nog seperaat langskomen. Er zal niet vanzelfsprekend een bloemetje of tegemoetkoming vanuit CVTotaal komen. Hiervoor heb ik zelf een berekening moeten maken. CVTotaal had ook zelf een inidicatie van de schade kunnen maken en daar een voorstel op kunnen doen. De communicatie verloopt stroef en een training klantservice zou ze goed doen. Je hoopt altijd dat je onderdeel bent van de goede review. Het enige wat goed gaat is alles tot aan de installatie.
Officiele reactie van CVtotaal 25-11-2020

Beste R.,

Onze excuses voor dit ongemak. We zijn reeds met u in contact geweest over deze kwestie. We hopen ook dat alles nu naar behoren werkt en u kunt genieten van een warme woning.

Uw feedback en opmerkingen hebben we besproken met de monteurs en wordt intern ook meegenomen.

Mochten we u verder van dienst kunnen zijn dan staan we voor u klaar.

Met vriendelijke groet,

CVtotaal

Reageer

AVS 20-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
We hebben meerdere keren een radiator besteld bij CVTotaal en zijn zeer tevreden over de snelle levering en service.

Reageer

Dirk 18-11-2020

Algemene score

1,0
Ketel werd keurig binnen 1,5 uur geïnstalleerd! En dat met het vervangen van een dakdoorvoer en opnieuw aansluiten van een ventilatiebox. Fantastisch snel natuurlijk. Dit zal met name komen omdat de heren korte en harde communicatie gebruiken. Ideaal, want mijn vrouw en ik konden alles verstaan wat de heren tegen elkaar schreeuwden via het trappenhuis. Je blijft zo echt betrokken bij het vervangingsproces. Ook de buren vonden dit echt bewonderenswaardig. De heren hebben een emmer, handdoek en trapje van mij geleend, want zeg nou zelf, dat scheelt weer een hoop om mee te nemen in de bus, super! Het feit dat ik de emmer met een kapotte bodem terug kreeg is ideaal voor het afwateren van de plant die er nu in staat.
Zoals gezegd was alles gepiept in een zucht en een scheet. Erg innovatief vonden wij het hergebruik van beugels die al op de wand zaten. Dit scheelt zo ontzettend veel tijd! Dat de beugel twee maten groter is dan de nieuwe buis is niet belangrijk, er hoeft ook geen geit aan vastgebonden te worden natuurlijk. Hetzelfde gold voor de rioolafvoer. Hier zijn bijzondere onzichtbare beugels gebruikt die met het blote oog niet te zien zijn, maar wel erg elastisch blijken te zijn in de praktijk. De heren hebben ook meteen de vloer onder de ketel gedweild, fantastisch! Alleen jammer dat hier vloerbedekking lag. Naar alle waarschijnlijkheid is het boorgruis van de geboorde gaten gebruikt om het vocht uit de vloerbedekking te laten trekken, dit zagen we namelijk nog overal liggen, een erg slimme actie die, als je het mij vraagt getuigt van een brede en diepgaande kennis van (vloer)materialen.
Enfin, uiteindelijk is er een ketel opgeleverd die werkte. Wat ik vooral erg amusant vond, is de Sudoku die erbij geleverd werd. Het is niet gezegd, maar ik denk dat ik uiteindelijk de opgave redelijk heb kunnen maken, aangezien ik het gaslek in de nieuwe leiding al binnen 20 minuten had gevonden! Niet erg, als dit niet zo was geweest, mijn zoontje slaapt naast de kast van de ketel, en wellicht had hij het ook wel geroken hoor. Door CVtotaal werd mij een keurige compensatie van €50,- geboden, wat uiteraard ruimschoots een door een gasexplosie verdwenen dak compenseert. Om de Sudoku in zijn geheel opgelost te krijgen heb ik de lekkage in het CV-zijdige deel opgespoord en verholpen door de nieuwe koppeling goed aan te draaien. Tevens heb ik de onzichtbare beugels van de rioolafvoer vervangen door echte, dat staat toch net iets netter. Met het zweet op mijn kop denk ik alles goed opgeleverd te hebben. Ik ben daarom ook erg trots op mijn geleverde werk. De vlotte communicatie van CVtotaal waarbij men echt staat voor hun installateur, zonder de klant maar ook te geloven op het gebied van de Sudoku, is echt unieks in de markt en wat ik nog nooit eerder heb mogen ervaren.

Conclusie: Koop geen ketel bij CVtotaal en laat deze al helemaal niet installeren door CVtotaal. Dit kunnen wij als particulier veel beter en..... veiliger..
Officiele reactie van CVtotaal 20-11-2020

Beste Dirk,

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak. We vinden het erg jammer om te horen dat de ervaring van deze montage zo is verlopen.

Uw feedback nemen we mee en onze monteurs worden hier zeker op aangesproken.

Met vriendelijke groet,
CVtotaal

Dirkvetten 11-12-2020

Het is verschrikkelijk dat men de ernst niet inziet van een lekkende gasleiding. Dit had heel anders af kunnen lopen. Stelletje cowboys zijn het!

Reageer

Erzhan 18-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Placed my order Tuesday, it was said to be delivered the next day but the actual delivery happened 3 days later, on Friday. On top of that, I noticed right away that the item is not exactly what I ordered (the plug was different), took pictures of the item, and sent to the client service. The response from them was lightning fast and the next day on Saturday I received the right package and returned the old one with the same delivery person.

Overall everything is good, I put 8 out of 10 because of the aforementioned situation that I experienced.

Reageer

De Bouwman, Aad-Jan Pronk 18-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Netjes volgens afspraak en geen gedoe!
De bezorger heeft mij netjes gebeld toen hij ter plaatse was en zo op de juiste plek bezorgd.
Zeker een aanrader!

Reageer

Niet van toepassing 17-11-2020

Algemene score

4,0
Dit bedrijf werkt met onderaannemers. In mijn geval waren het een stel beunhazen die me met een niet-werkende ketel lieten zitten. Na 2 telefoontjes met de eigenaar van het bedrijf werd er echt tegen me geschreeuwd dat ik niet luisterde. Hij bleef beleefd in zijn woordkeuze maar was zeer intimiderend en vervelend. Ik heb een klacht ingediend bij CVtotaal en als reactie kreeg ik terug: heel vervelend, we zullen het met het bedrijf opnemen. De telefoniste was een stuk begripvoller moet ik zeggen. Al met al zou ik dit bedrijf niet aanraden.

Reageer

André 16-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Prima webshop, snelle levering.
Ik had tegelijk 2 artikelen besteld maar vond het wel vreemd dat deze vlak na elkaar apart geleverd werden door 2 koeriersdiensten. Slecht voor het milieu.

Reageer

Andries 13-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
afgelopen maandag bestelling opgehaald uit Stiens alles stond keurig klaar niks mis mee.
vandaag de ketel gemonteerd en alles draait prima.

Reageer

Ralf 10-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle levering voor een goede prijs. Product was compleet en ook het registreren ivm garantie ging snel en eenvoudig.

Reageer

Daan 10-11-2020

Algemene score

3,0
22 September offerte geaccepteerd. Na een week navraag gedaan wanneer er een afspraak gemaakt kon worden voor plaatsen. Dat zou zelfde week of begin volgende week. Niks gehoord. Vervolgens gebeld, ik zou zelfde dag teruggebeld worden. Niet gebeurd. Wel een mail dat de afspraak 'binnenkort' gemaakt zal worden. Aangegeven dat ik dit niet acceptabel vind en dat ik ze tot maandag respijt gaf.
Reactie die ik kreeg van CV totaal: 'Laten we Maandag eerst afwachten'.
Zojuist offerte geannuleerd. Ik heb er begrip voor dat het in deze periode druk is maar laat je klanten niet in het ongewisse.

Reageer

Fred 04-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Duidelijke webshop, makkelijk te gebruiken en te doorzoeken.
Concurerende prijzen, een ruime keuze aan betaalopties en snelle en correcte levering.
Absoluut een aanrader.

Reageer

Jasper Bier 01-11-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Defect product (Nest gen3) na deze 1,5 jaar gebruikt te hebben, na een mailtje direct een nieuw exemplaar toegezonden gekregen, de oude daarna pas terug hoeven sturen! Top service met een snelle reactie op mailtjes

Reageer

Eljopie 30-10-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Prima service van deze shop. Na 4 jaar bleek er een technisch mankement te zijn bij de aansluiting. Deze is zonder meer hersteld. Klasse!

Reageer

Shayan 21-10-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Een vriend heeft CVtotaal aan mij voorgesteld. Ik heb op de website gesurft en zag dat deze een breed scala aan producten biedt, waaronder verwarming, airconditioning en mechanische ventilatie. De diversiteit aan producten, goed gedocumenteerde specificaties en natuurlijk positieve gebruikersfeedback hebben me overtuigd om ervoor te kiezen. Ik heb een mechanisch ventilatiemotoronderdeel gekocht om mijn oude te vervangen. De levering was snel en ik ben helemaal tevreden met mijn aankoop. Het enige verbeterpunt dat ik kan noemen is dat het motoronderdeel dat ik heb aangeschaft niet voldoende technische specificaties op de webpagina heeft in vergelijking met complete ventilatieboxen.

Reageer

N. Swinkels 20-10-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
gebruiksvriendelijk en duidelijkheid over hoe te bestellen. snelle levering

Reageer

Wilts 19-10-2020

Algemene score

4,0
Artikel besteld incl. aanbieding bij aanschaf van ketel, artikel netjes geleverd maar zonder aanbieding,, na contact hierover kreeg ik te horen dat offerte was afgewezen omdat een door hun aangegeven Instalateur de installatie ging doen en dat dan de offerte niet meer geldig is.
Meerwerk wordt dus niet beloond
Officiele reactie van CVtotaal 20-10-2020

Beste Heer Wilts,

We hebben uw order nader bekeken en contact met u opgenomen. Onze klantenservice heeft u ook uitleg gegeven van dit voorval en hier is sprake van een misverstand.

U heeft namelijk een offerte aanvraag gedaan welke wij niet konden uitvoeren. Wat betekend dat we deze hebben afgewezen. We hebben u vervolgens een tip gegeven door u de contactgegevens te geven van één van onze monteurs. U heeft vervolgens een ketel los besteld en deze is waarschijnlijk dus door één van onze monteurs bij u geïnstalleerd.

Indien er een ketel wordt gekocht met montage krijgt u vanuit CVtotaal hier een aanbieding bij in de vorm van een installatiepakket. Wordt een ketel los besteld dat geldt deze aanbieding niet. Dit is nu ook bij u het geval.

Onze excuses voor de verwarring en we hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

CVtotaal

Reageer

Remie Mulder 19-10-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Duidelijke prettige website. Tijdige , accurate en nette levering. Ik beveel CVTotaal zeker aan.

Reageer

B Boere 16-10-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
CV ketel de volgende dag al in huis.De levering was compleet,en goed afgeleverd .

Reageer

Wim 15-10-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Op internet een cv besteld incl montage
Keurig geïnstalleerd door een vakman .
Prijs scheelde 400 euro incl montage en rookgasafvoer in het voordeel van cv totaal.

Zeer tevreden dus

Reageer

Nico Steenbakker 12-10-2020
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goed verzorgde website
Product zeer snel en correct geleverd
Helemaal top

Reageer

Toon meer reviews