Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Nico helmigh 16-02-2022

Betrof ventilatiebox. Advies was om een 30 jaar oude box te vervangen door een op gelijkstroom. Bij cvtotaal vond ik een itho-daalderop die zijzelf ook adviseerde als 1 op 1 vervanging. Prijs daar was voldoende keuze en nu een systeem met afstandsbediening leek me geen luxe. De box werd geleverd op de dag die ik had gekozen en na montage bleek deze niet direct van start te gaan met de perilex stekker. Advies aangevraagd via e-mail en het antwoord kwam prompt, even 2 draadjes verwisselen, dus de service was prima. En de stelde niet teleur, inderdaad 1 op 1 en prima opties met de afstandsbediening

Yavuz 16-02-2022

goede prijs kwaliteit verhouding, bezorging ook snel, email reageert men snel.

Arthur 09-02-2022

Snelle en correcte levering.
Pas na 22 jaar begaf de oude Daalderop . Vandaar weer een nieuwe gekocht.
Zo een op een aan te sluiten.

Wolfmans 08-02-2022

Zeer duidelijke website met ruim assortiment en ultrasnelle levering. Daarbij ook nog eens zeer scherp geprijsd!
Aanrader!

Nel 03-02-2022

De eerste keer dat ik van deze site gebruik maakte nooit eerder wat besteld

Henk 31-01-2022

Snelle levering en bij een vraag via de mail direct een antwoord. Geeft mij weer vertrouwen om een duur product online te bestellen.

John Becker 27-01-2022

Ik kon het nodige onderdeel snel en gemakkelijk vinden. Het onderdeel is besteld en de volgende dag geleverd

Job Vondeling 22-01-2022

Ongeveer de beste prijs, goede eerdere ervaringen en hoge scorte gebruikerservaringen

visser 22-01-2022

eigenlijk liep alles vlot, website, betaling en bij aflevering werd ik zelfs gebeld door de transporteur, echt prima

H.Scheenloop 20-01-2022

goed product tegen goede prijs alleen de aansluitset kwam 3 dagen later aan na melding van afwezig

Jp 13-01-2022

Bestel altijd via cvtotaal!
Goede klantenservice en alles wordt netjes op tijd geleverd

Rengers 04-01-2022

Telefonisch goed geholpen over de actuele voorraad. Vervolgens snel geleverd zelfs in de drukke december maand.

A. Bokma 02-01-2022

Ruime keuze met heldere omschrijving van het product. Bestellingen snel en netjes afgeleverd.

prettig zakendoen met dit bedrijf 29-12-2021

De bestelde goederen zijn netjes geleverd op de afgesproken tijd. goederen netjes verpakt aangeleverd.

Cees 28-12-2021

Ruim assortiment, mooie overzichtelijke site, scherpe prijs en snelle levering.

Richard C 27-12-2021

Goede uitleg bij producten, veel details aanwezig. Ruim assortiment met concurrerende prijzen. De aflevering ging wel snel, maar werd door GLS (de pakjesbezorger) zonder dit via een goede track&trace te geven bij hun afleverpunt gedropt. Toevallig waren we op het moment van aanbellen even niet thuis.

GJHM 06-12-2021

Het is top, snelle service, ontzettende aardige chauffeur, dus kom maar op met die kortingsbon

Wimpie 03-12-2021

Snelle levering . aanbevolen door kennis die ook daar gekocht had. Goede service.Overzichtelijke Side met goede uitleg.

Joris Renkens 03-12-2021

Een daalderop close in besteld. Snelle levering. Gemakkelijk te bestellen. Zeer goede prijs.. netjes hoor.

E 02-12-2021

Snelle levering van de Vaillant Eco TEC Exlusive VHR . Donderdag middag besteld en vrijdag al in huis.

Esther 29-11-2021

1 van de 2 pakketten was niet op voorraad, terwijl de site aangaf van wel. Mevrouw aan de telefoon heeft er alles aan gedaan dat ik het product alsnog kreeg. Echt een goede service!

J. Lauret 26-11-2021

alle onderdelen goed te vinden op de site, strakke prijzen en vlotte levering, top.

Louis Sounther 18-11-2021

Goede en vriendelijke klantenservice! Erg behulpzaam met name Imre . Webshop verder overzichtelijk en Snelle levering !

Peter van bemmelen 18-11-2021

Duidelijke afspraken die ook na gekomen worden.
En de prijs is top , voor een goed geleverd en gemonteerd product.
Vakwerk....

Rudy 11-11-2021

Snel geleverd. Op een vraag over installatie werd binnen een dag gereageerd