Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Berg 17-06-2022

Prima site duidelijke omschrijving. Levering op gewenste dag laten komen ,fijn een keus te hebben.
Levering ontevreden
Briefje op voordeur, verzoek te bellen bij zijingang
Helaas is de verwarmingsketel op de oprit gezet vol in het zicht van de straat. Ik was de hele dag thuis maar niemand gezien. Je zet niet zomaar 1300 euro op de oprit .

MJ 15-06-2022

Zoals de naam zegt. Totaal service. Erg tevreden. Goeie prijs, netjes afgehandeld en opgehangen binnen niet al te lange tijd.

P v Duijvenbode 07-06-2022

Goede prijs en kwaliteit vehouding.
Snelle en correcte levering.
Een duidelijk overzicht.

wim 01-06-2022

Artikel was niet leverbaar een cv-ketel en het geld werd keurig terug gestort

Tessa 01-06-2022

Goed product en heel fijn dat wanneer je al in de rompslomp zit door een lekkage, je de mogelijkheid krijgt het in termijnen te betalen, zodat het niet gelijk een hele uitgave is.

Pauline 16-05-2022

Makkelijk bestellen en betalen en snel geleverd. Goede producten in de webshop!

Wim en Jannie 06-05-2022

Snelle reactie door cv totaal, na het sturen van een paar situatiefoto’s werd binnen acht dagen een nieuwe cv ketel geplaatst door een door cv totaal uitgezocht goed installatiebedrijf. Top

L. Wouters 05-05-2022

Zeer gunstige prijs. Goede ondersteuning bij het bestellen van het product. Komen de afspraken die gemaakt worden heel goed na. Uitvoering door de monteur correct.

Rob 02-05-2022

Netjes en snel geleverd, Vond het een beetje tricky dat de CV ketel werd geleverd door een pakketdienst zonder extra verpakking maar dat bleek achteraf ook niet nodig.

Rene 27-04-2022

Supersnelle levering en installatie. Vakkundig en duidelijke uitleg bij plaatsing. Ook de goedkoopste offerte voor mij.

Erik de Groot 26-04-2022

Het is de tweede cv ketel die ik hier heb gekocht goed leveringen zou het iedereen aanraden

Henk 13-04-2022

Goede prijs en snelle levering. ivm met nalevering prettig mail contact en snelle reactie.

Albert kok 06-04-2022

Duidelijke offerte,snelle afhandeling en goede montage. Snelle reactie op vragen.

Leo van de Water 31-03-2022

Goede prijs/kwaliteit vergelijking
Gemakkelijk en snelle en correcte bezorging

Willian Berbers 29-03-2022

Het was erg gemakkelijk om de site te vinden.
De bestelling ging erg gemakkelijk en je kon aangeven wanneer je het pakket wilde ontvangen.
Erg handig , zo kun je je bestelling laten bezorgen als je zelf tijd hebt.

WonenenBouwen 17-03-2022

Zeer goede en professionele medewerkers.
Correct en snelle dienstverlening.
Ga zo door.

Aal 11-03-2022

Netjes op tijd bezorgd en de producten voldoen aan de verwachting. Een van de goedkoopste leverancier van cv ketels.

Gasbespaarder 11-03-2022

De webshop werkt goed. De installatie wordt echter uitbesteed aan installateurs. Wij hebben hierbij te maken gehad met onvoldoende gekwalificeerde monteurs voor de installatie van een warmtepomp. Dan blijkt CV Totaal niet veel meer te zijn dan een handelskantoor want bij problemen geven ze niet thuis. Ze komen niet in actie. Ze hebben ons weken letterlijk en figuurlijk in de kou laten zitten. Uiteindelijk het opgelost gekregen door middel van de inzet van advocaten.

F. Kramer 08-03-2022

De ketel wordt onder een overkapping gezet zonder dat er iemand thuis is.
En er wordt gezegd als er niemand thuis is kan je een nieuwe afspraak maken.
Zowel de transporteur en CV totaal zijn niet telefonisch bereikbaar.
Zeer slechte zaak.

Rob Zijlstra 28-02-2022

Perfect geregeld, cv-ketel werd de volgend dag echt geleverd, Duidelijke beschrijven en met de installateur de zelfde dag geplaatst.
Even ontluchten en het was voorelkaar.

Marcel 24-02-2022

Snelle en erg nette levering. Werd ook goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. En de CV-ketel werkt uitstekend.

Ad Hendrickx 22-02-2022

Artikel was gemakkelijk te vinden, goede installatie instructie. Snelle verzending
Goede prijs

Peter Raaijmakers 22-02-2022

Eerlijk behandeld, cv ketel in beschadigde doos is perfect. Fijn die korting. Website is overzichtelijk en ben daarom al jaren als particulier klant bij u en verwijs veel vrienden en familie naar CV Totaal

Frank 21-02-2022

Makkelijke en duidelijke manier van bestellen. Fijn dat je zelf keuze hebt wanneer het geleverd wordt. Ik bestelde een cv-ketel en een vuil-luchtscheider. Houd wel rekening met deellevering. Mijn tweede pakketje kwam een dag later. Dit was snel duidelijk bij navraag. Beide artikelen keurig geleverd.

Luc Pauwels 17-02-2022

De site is ok en het bestellen gaat vlot. De levering is hopeloos : niet komen opdagen op de dag van levering zonder een bericht te laten en ook geen mail bekomen met de vermoedelijke tijdsperiode van levering De volgende dag wel een mail bekomen maar verkeerde levering.