Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Herman 09-11-2021

Ruim assortiment voor een goede prijs en snel geleverd. Ook aan accessoires en montagepaketten een ruime keuze.

Martin 01-11-2021

In het weekend mechanische ventilatie box Itho en dinsdag al in huis. Apparaat besteld vanwege klimaatverandering en kosten overweging. Iedereen die een mechanische ventilatie heeft ouder dan 15 jaar of nog een wisselstroom uitvoering heeft zou deze moeten vervangen. Hiermee help je enorm de CO2 uitstoot te verlagen en je portemonnee met stroom verbruik. Dit kan wel 80% verbruik schelen. Het apparaat draait bij iedereen 24 uur per dak 365 dagen per jaar. Ik heb ook direct m’n oude wisselstroom vloerverwarmingspomp vervangen. De oude gebruikte op stand II 60 Watt en de nieuwe verbruikt 18 Watt. Ik hoop dat er veel meer mensen zich dit gaan realiseren. Ik ben er nooit mee bezig geweest maar het klimaat moet nu echt geholpen worden. Ik kwam achter m’n stroom verbruikers doordat ik een offerte voor zonnepanelen op vroeg en daarmee m’n verbruik moest opgeven. Dit lag echt hoog. Andere tip is koop een stekker met stroom verbruik meting bv Voltcraft sem6000 en hang deze eens tussen al je apparaten in stand-by stand. Ik weet zeker dat je schrikt. Bij ons was dat bij een 4 persoons huishouden. 4 televisies, 3 subwoofers en een receiver. Alle gemiddeld 11 Watt dat is 88 Watt waarbij ik de pc’s, monitoren en allerlei adapters nog niet meegeteld heb dus ga voor het gemak uit van meer dan 100 Watt voor apparaten die niets nuttigs doen. Berekening: 100 Watt x 24 uur x 365 dagen / 1000 ( stroom gaat per kilowattuur) x 0,23 (ik ga uit van 23 cent per kilowatt) = 201,48 euro per jaar. Grijze stroom is 0,649 kg per kWh. 0,649 x 876 kWh (stand-by verbruik) = 569 kg CO2 alleen stand boy verbruik. Met het vervangen van pomp en mechanische ventilatie is dit natuurlijk nog veel hoger geweest. Laten we allen in actie komen. Ik hoop dat er iemand wat aan heeft. Het heeft mij ook nu pas m’n ogen doen openen. Het is nooit te laat om iets te doen. Succes. Groet Martin.

Thea Ebbeling 29-10-2021

Makkelijk kunnen bestellen.
Enkel kreeg ik per mail de bevestiging dat de ketel op zaterdag geleverd zou worden. En werd het pas maandag.
Verder geen probleem.
De ketel moet nog aangesloten worden door de aannemer.

Robert 28-10-2021

Snelle levering en afhandeling. Na een CV ketel nu ook een nieuwe MV box hier aangeschaft.

Danny l 22-10-2021

Een grote estelling geplaatst van een cv ketel met meerdere onderdelen. Het werd snel geleverd, ik had 2 items manco maar heb deze gelukkig later toch nog op tijd ontvangen voordat de loodgieter er was. De vrouwelijke telefoniste was zeer vriendelijk en ik ben haar dankbaar dat ik nu alles heb om de winter door te komen. Dankuwel.

Bas S. 18-10-2021

Goede prijs en service. Ik wilde de thermostaat in een andere kleur. 1 mailtje en alles was geregeld TOP!

RVuijk 15-10-2021

Site is goed overzichtelijk. Betaling ging vlot. Had op een vrijdag besteld, levering zou 3 dagen zijn. Werd op maandag verstuurd en zelfs de zelfde dag nog ontvangen!

BartB 09-10-2021

Fijne betrouwbare webshop. Heb hier al eerder iets besteld en dat ging ook uitstekend

Bert 29-09-2021

Zeer goede en snelle service + uitmuntende afhandeling bij reclamatie. Klantenservice heeft uiterste best gedaan om gerezen probleem snel en goed op te lossen. De klantenservice van CVtotaal heeft dit dan ook tot mijn volle tevredenheid opgelost. Ik ben een zeer tevreden klant. Van harte aanbevolen

Ronnie 28-09-2021

Dit is een makkelijke en gebruiksvriendelijk site zonder veel poespas snelle levering en de prijs natuurlijk! Helemaal top !!

Anita Van wijk-borburgh 20-09-2021

De levering was snel en correct.
Alleen heeft dpd geen briefje in de bus gedaan en ben ik zelf mijn buren afgegaan waar het pakket is bezorgd

Paul 15-09-2021

Goede koop, compleet met alle benodigdheden, scherp tarief voor installatie! Kan een gewone installateur niet tegenop!

Frank 10-09-2021

Ik vond precies wat ik nodig had. De site was duidelijk, met ook genoeg uitleg. Want ik twijfelde wat ik nodig had. Levering was ook prima, met een aangekondigd tijdslot van maar 1,5 uur, én een telefoontje 15 minuten voor vooraf.

Peters 08-09-2021

Ik wilde graag een product omruilen en dit was geen enkel probleem! Het product werd, zelfs op een ander adres in de buurt, opgehaald en omgeruild! Wat een fantastische nette service!

J Pronk 07-09-2021

Duidelijk beschreven wat je besteld en wat je online zoekt. makkelijk om account te maken

Aad 07-09-2021

Super snelle levering.En de goedkoopste. Zeker een aanrader. Zelfs goedkoper dan de groothandel. Mvg Aad

Jan 06-09-2021

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding en uitstekende en zeer vriendelijke telefonische 'help' desk.

Nicole 31-08-2021

Snel en netjes geleverd. Wel een hele grote vrachtwagen voor twee zakken houtpellets.

Jaap Hofman 25-08-2021

Zeer ruime keuze en goede snelle levering volgens afspraak ,..een aanrader.
Ik werd vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice.

Gerard 20-08-2021

Ik zocht naar een cv radiator die qua maten overeen kwam met een te vervangen radiator.
Door de uitgebreide collectie van CVTOTAAL kon een goede vervangen vinden.

Rick 18-08-2021

Makkelijk te vinden wat je zoekt, goede beschrijving van het artikel, zeer snel binnen!

Ron 13-08-2021

Alles snel geleverd en voor een voordelige prijs.
Ik had 1 artikel teveel besteld, dit gemaild naar Cvtotaal.
Kreeg snel een antwoord terug en mocht het artikel zo terugsturen, was geen enkel probleem.
Topbedrijf.

ac schalk 23-07-2021

de installatie van technon installaties was super; mee denken over plaatsing en super afwerking. zelfs de ombouw van de aerco via hen geregeld.

de afhandeling van cv totaal was ronduit slecht; drie onderdelen op de offerte waren niet nodig en moesten van de rekening af. Drie mailtjes verder was dat nog maar voor twee onderdelen geregeld.

als je de klant zelf vraagt op de site aan te geven hoe de leidingen lopen en waar gaten door een betonnen muur geboord moeten, en het gaat in overleg met de monteur anders, dan moet de communicatie over wat anders is dan op de offerte vermeld wel goed lopen. dat is nu niet gebeurd en levert dus onnodig frustratie op

Johny 14-07-2021

Na het op zoek zijn naar een goede airco bij Cvtotaal terecht gekomen. Goede overzichtelijke site en snelle service bij het online bestellen.

Dirk 12-07-2021

Wij zijn zeer tevreden over de monteurs van I-BO Warmtetechniek die de nieuwe CV hebben geïnstalleerd. Ook aan de voorkant werd goed door hen meegedacht in het zoeken naar een oplossing voor onze kast die om de (oude) CV-ketel was gebouwd.