Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Tom 06-07-2021

Op de website is het goed zoeken en snel leveren is goede geregeld.
Producten maken ze niet zelf dus daar niets over.
winkelmand ging niet goed maar via email goed geregeld.

CarProf Montfort 24-06-2021

Duidelijke informatie, snelle levering , zeer tevreden over contact met CV Totaal

Aanrader 16-06-2021

Bestel al aantal jaren bij CV Totaal en ben zeer tevreden over levering en kwaliteit van hun producten en laatst contact gehad via mail over een niet geleverd product en binnen 12 uur netjes afgehandeld door duidelijke en netjes een mail terug ontvangen en opgelost.
Dus voormij een prima en een best bedrijf met diversiteit van producten van koeling tot verwarming.
Wat mij betreft zeker een aanrader waar ik de komende tijd zeker vaker zal bestellen.

Makke 10-06-2021

Het uitzoeken, de offerte en montage ging allemaal zeer vlot.
Er werden goede afspraken gemaakt en deze werden prima nagekomen.

A H 10-06-2021

Side is overzichtelijk en helder . De prijzen prima. En de levering is altijd optijd.

Esther 08-06-2021

Producten en levering prima. Betaalservice via Afterpay wordt aangeboden. Het bedrag via Afterpay betaald. Tot onze verbazing krijgen we van cvtotaal een 1e herinnering omdat de factuur niet zou zijn voldaan. Afterpay heeft een mail gestuurd zou zijn opgelost. Vervolgens krijgen we een 2e herinnering. Paar keer een mail gestuurd, geen enkele reactie. Telefonisch zijn ze niet te bereiken. 1x maar nooit weer!!!
cvtotaal.nl 11-06-2021

Beste Esther,

Onze excuses voor dit ongemak. We kunnen ons voorstellen dat deze onduidelijkheid als onprettig ervaren kan worden.

We gaan hier intern kijken wat er mis is gegaan. We verwachten dat het probleem hiermee wel is opgelost.

met vriendelijke groet,

Ron 28-05-2021

CVtotaal duft 35,- te rekenen voor het…
CVtotaal duft 35,- te rekenen voor het plaatsen van een thermostaat. Echter in deze wil de klant (IK) dat niet en geef aan dat ik niet akkoord ga met deze kosten.

Als argument krijg ik tot twee maal toe terug:
Bedankt voor uw reactie.
Voor het plaatsen van een thermostaat rekenen wij altijd €35,- , zonder deze kostenpost kunnen wij de nieuwe thermostaat helaas niet plaatsen.

Echter wat schrijft de algemene installatie voorwaarde :
Voorwaarden installatie cv-ketel:
• Het leidingwerk dient binnen 1 meter van de cv-ketel aanwezig te zijn (Gas 22mm, water, afvoer, rookgas afvoer, aanvoer en retour cv);
• U bent zelf aanwezig om eventueel te assisteren wanneer een ketel naar de 2de verdieping (of hoger) gebracht moet worden;
• Maximaal 1 dag werk voor 1 monteur; • Eventuele parkeerkosten zijn voor rekening opdrachtgever;
• De cv-ketel wordt geplaatst op dezelfde locatie als de oude ketel. Wat krijgt u voor deze prijs:
• Verwijderen van de oude cv-ketel; • Montage van de nieuwe cv-ketel; • Nieuw installatiepakket incl. montage (expansievat 18 liter, inlaatcombinatie, overstortventiel en gaskogelkraan);
• Montage van de benodigde koppelingen en leidingwerk binnen 1 meter, van de cv-ketel;
• Inregelen en afstellen nieuwe cv-ketel;

Juist ja "Inregelen en afstellen nieuwe cv-ketel" En dan nog vol blijven houden dat men dit nodig heeft om de installatie te voltooien.

PS. Ze zijn niet beschikbaar via de telefoon in verband met Corona. Oke... Is er dan gevaar om achter de telefoon te zitten?!

Ketel levering en montage 28-05-2021

Ik kende deze onderneming niet, maar ik wist de prijs van de ketel die ik wilde hebben.
Je staat versteld van de offertes, hoe ze je besodemieteren, ik heb prijzen voor de ketel gezien tussen 950 en 1200.
De prijs voor plaatsen is meestal vergelijkbaar.

Rob van Heijningen 26-05-2021

Snelle levering en beantwoording van gestelde vraag. Overzichtelijke website.

Martijn 25-05-2021

Snelle en correctie levering.
Klantenservice support via mail ook zeer prompt.

G.Tijssen 19-05-2021

De shop is gebruiksvriendelijk en de levering kwam op de afgesproken tijd de prijs kwaliteit verhouding was goed.

Angelique 12-05-2021

Snelle levering, vlot antwoord na vraag via mail.
Produkt in goede orde ontvangen.
Zeer tevreden over CV Totaal.
Kan deze aan iedereen aanbevelen.

markus 02-05-2021

het betreft bij ons een alles in een pakket van Itho.Daalderop in mijn vorige review had ik dat niet vermeld, maar onze tevredenheid blijft even groot. een grote verbetering vergeleken met de oude afzuiger. was ook dertig jaar.

markus 02-05-2021

de aanbieding kwam voor ons op het juiste moment het werkt fantastisch we zijn er blij mee

markus 29-04-2021

Gabain 28-04-2021

Om te beginnen was CV totaal verreweg de goedkoopste aanbieder voor vergelijkbare ketels.
Maar de door CV totaal ingeschakelde installateur was maar niet te bereiken, telefoontjes werden verbroken etc. Vervolgens een afspraak afgezegd op het laatste moment. Ik wilde het geheel afblazen maar had jammer genoeg vooruit betaald.
De installatie ging vervolgens wel goed.
Krijg ik nu, na bijna drie maanden, een betalingsherinnering binnen.

CVTotaal klant 21-04-2021

Met de installatie is het uiteindelijk helemaal goed gekomen en we zijn blij met de monteur, maar CVTotaal is vooral totaal onbereikbaar. Telefonisch contact was onmogelijk omdat er vanwege corona geen kantoor open is, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Andere bedrijven zijn gewoon breikbaar, er bestaan toch mobiele telefoons? Onze monteur kon wel met CVTotaal bellen via een speciaal nummer. Vervolgens twee keer gemaild, maar ook hier geen enkele reactie op gehad.

Kortom, vriendelijke monteur en goede installatie maar de klantenservice van CVTotaal is om te huilen en daarom hebben we geen prettig gevoel overgehouden aan dit bedrijf.

Beste cvtotaal klant,

Onze excuses voor dit ongemak. We vinden dit erg jammer om te horen. Zou u in reactie op dit bericht uw ordernummer achter kunnen laten?

Wij gaan met uw feedback onze processen verbeteren en kijken naar mogelijke oplossingen voor de toekomst.

Gerhard de Vries

Jan de Bruin 19-04-2021

Cv gekocht bij cv totaal. Pigmans was de installateur voor cv totaal. Thermostaat op laten hangen maar hangt niet goed. Pigmans gebeld maar reageert niet meer. Cv totaal gemaild , telefonisch niet bereikbaar,
maar komt ook niets meer uit alleen krijg ik nu incasso op mijn dak met extra kosten omdat ik te laat heb betaald. Dus service waardeloos moet ik naar een cv installateur om mijn thermostaat te laten verhangen.

Beste heer de Bruin,

Onze excuses voor dit ongemak. We hebben de installateur de opdracht gegeven om meteen een afspraak met u te maken om dit op te lossen.

We hopen hiermee dat het probleem is opgelost, mocht dit nu niet het geval zijn. Zou u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op kunnen nemen per e-mail?

met vriendelijke groet,

Paul Breevaart 03-04-2021

Goede en makkelijk leesbare site. De levering via de groothandel in Groningen voor dit product was meer dan voortreffelijk.

Frank 26-03-2021

cv-totaal heeft ruim assortiment van goed geprijsde artikelen en een ruim assortiment. Ik had een vraag gemaild die per omgaande duidelijk werd beantwoord.

Jaap H. 22-03-2021

Duidelijke website met heel veel artikelen. Regelmatig aanbiedingen. De producten zijn uitstekend en goedkoper als bij de concurenten. Bij vragen wordt de mail binnen 24 uur beantwoord.
De producten werden op tijd geleverd en goed verpakt.

Paul 15-03-2021

Duidelijke en snel. Alles wat je wenst van een leverancier voor de bouw van de droomwoning

Raymond de C (Amstelveen) 13-03-2021

Hoewel de ketel scherp geprijsd was en het contact met de webwinkel snel en duidelijk was, vonden we het uitbesteden van de installatie aan een onbekende partij toch wat spannend, ook gezien eerdere reviews hier. Dat laatste bleek gelukkig onnodig; Theo van Vlamtech heeft ons uitstekend geholpen: Installatie ging vlekkeloos, we kregen een zeer uitgebreide uitleg en zijn onder de streep erg tevreden met onze nieuwe, kleinere en vooral veel zuinigere ketel.

Cees 12-03-2021

Goede scherpe prijzen, duidelijke website en zeer ruime keuze.
En zeer snelle en correcte levering, top!

Alsemgeest 12-03-2021

Wat een slecht bedrijf! Komt afspraken niet na en laten je letterlijk in de kou staan. De plaatsing wordt uitbesteed aan derde en dit levert veel problemen op. Gebrekkige installatie, lekkage na plaatsing, troep achter gelaten en vervolgens ook nog slechte klachtbehandeling.

Beste Alsemgeest,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak. Is het geheel inmiddels goed afgehandeld? Zo niet, zou u dan hieronder in reactie op de bericht uw ordernummer achter kunnen laten?

Wij zullen dan spoedig kijken naar de kwestie.

mvg