Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Peter 06-12-2019

Ik heb een offerte gevraagd voor het vervangen van mijn oude cv ketel. Dat verliep redelijk probleemloos en binnen enkele dagen had ik de offerte binnen. Vervolgens heb ik naar aanleiding van de offerte een vraag gesteld in verband met een kleine wijziging. Na een week nog geen reactie en na nog twee te vergeefse pogingen om een aangepaste offerte te krijgen heb ik de moed opgegeven. Omdat ik er geen enkel vertrouwen meer in had heb ik mijn nieuwe cv ketel maar ergens anders gekocht.

R. Zom 05-12-2019

CVtotaal heeft mij 3 radiatoren geleverd waarvan 1 zodanig krom dat deze niet te monteren viel, een radiator had een beschadiging aan het plaatwerk.
De kromme radiator werd spoedig vervangen. Telefonisch had ik aangegeven dat wat mij betreft, de beschadigde radiator niet hoefde te worden vervangen mits het mogelijk was dat het plaatwerk ter plekke door een deskundige kon worden vervangen. Men zou mij daarover terugbellen. Zelf heb ik twee keer per dag gebeld, iedere keer krijg ik te horen dat er aan "gewerkt" wordt en dat men mij terug zal bellen. Helaas gebeurt dit niet. Ik ga mijn rechtsbijstandsverzekering inschakelen. De aftersales is volstrekt waardeloos
cvtotaal.nl 06-12-2019

Beste R. Zom,

Onze excuses voor dit ongemak. Echter waren we nog steeds bezig met het behandelen van uw klacht over de beschadigde radiator. Echter zijn/waren we afhankelijk van een antwoord vanuit de leverancier van het product.

Er is overigens niets toegezegd over het vervangen van plaatwerk. Wij zijn een online detaillist en geen installateur. Als webshop kunnen we vervangende onderdelen toesturen of een vervangend product toesturen mits het desbetreffende product geretourneerd is.

Daarnaast willen we erbij vermelden dat we duidelijk in onze voorwaarden hebben beschreven dat producten op beschadigingen gecontroleerd moeten worden voordat deze geïnstalleerd worden. Echter is de radiator eerst door u geïnstalleerd en toen heeft u de melding gedaan van de beschadiging. Wij kunnen nu niet meer constateren of het product schade heeft geleden door vervoer of installatie.

Ondanks dit feit willen we u alsnog tegemoet komen door te zoeken naar een passende oplossing voor dit ongemak. We zullen daarom met u in contact blijven middels e-mail en telefoon.

Rob 03-12-2019

Op 20 nov. cv ketel besteld, deze werd keurig op 21 nov. geleverd.
Op 29 november constateerde ik dat een cv ketel model 2017 is geleverd dus een overjarig model!
E-mail gestuurd maar geen reacite ontvangen. Telefonisch contact opgenomen en mij werd beloofd dat ik uiterlijk 3 december hierover zou worden bericht.
Geen bericht mogen ontvangen: weer gebeld en mij werd beloofd dat ik dezelfde dag nog zou worden teruggebeld. U raadt het al: weer geen enkele reactie ontvangen. Zojuist weer een e-mail aan CV Totaal gestuurd in de hoop dat hierop nu wordt gereageerd anders ben ik genoodzaakt de kwestie uit handen te geven; ik kan niet langer wachten daar mijn huidige cv ketel op is moet worden vervangen.
Slechte (als in totaal geen) service tot nu toe!
Rob 04-12-2019

Ter afronding van deze discussie wil ik herhalen dat door uw ingebreken blijving ik niet in staat was om de ketel binnen de door u zelf gestelde termijn te retourneren waarna ik bij opnieuw bestellen wel gebruik had kunnen maken van de aanbieding. Jammer dat u dit niet inziet.

Rob 04-12-2019

Inderdaad werd er nu contact opgenomen. Bij controle van het serienummer op de ketel blijkt deze toch uit 2019 te zijn, ondanks de misleidende verpakking en info op internet.
De actie gratis gateway van 1 week later kan niet uit compensatie voor het probleem worden weggegeven, dus het het begrip Service is kennelijk niet van toepassing. (Als men eerder had gereageerd had ik de ketel kunnen retourneren en van de aanbieding gebruik kunnen maken, dacht ik, echter de retourkosten schijnen voor mijn rekening te komen, wat ook niet op de website wordt vermeld) Jammer!

cvtotaal.nl 04-12-2019

Beste Rob,

Onze excuses voor dit ongemak. We hebben het mailverkeer en meldingen van de telefonisten gezien, daarom garanderen wij u dat we vandaag contact met u op zullen nemen.

cvtotaal.nl 04-12-2019

Beste heer Rob,
Dat is erg jammer om te horen. Wij hadden per telefoon vernomen dat we het met elkaar eens waren geworden. We hadden deze reactie achteraf niet verwacht. Daarnaast hebben we u onze excuses aangeboden dat we niet binnen de genoemde tijd op uw terugbelverzoek hadden gereageerd.

Graag willen we nog onderbouwing geven bij uw opmerkingen, zodat het voor de lezers ook helder is hoe de situatie ervoor staat.

- U refereert naar de blackfriday actie in uw review, echter hebben we hier voorwaarden aan verbonden om onduidelijkheden te voorkomen en dergelijk situaties helder kunnen afhandelen.
- Wat betreft de retour kosten, deze wordt uitgebreid beschreven in onze algemene voorwaarden en herroepingsrecht pagina.
- Op de productpagina in de webshop wordt niets misleidend beschreven over het bouwjaar van het product (uw ketel is volgens het serienummer in 2019 gebouwd) en de verpakking is van het ketelmerk zelf. Dus klachten omtrent verpakking, kunt u bij de desbetreffende ketelfabrikant melden.

We hopen hiermee u, maar ook de medelezer, voldoende te hebben geïnformeerd over de afhandeling van deze kwestie.

Arjen 02-12-2019

Heb hier ook geen goede ervaringen mee, cv ketel laten installeren incl alles ( waaronder dakdoorvoer) . Nu wil ik een onderhoudscontract afsluiten bij Geas, deze zijn wezen kijken, blijkt de dakdoorvoer niet te voldoen aan de nieuwe wetgeving. Hierdoor moet ik dit nu zelf laten vervangen. Kosten rond de 250 euro! Ga naar een goed installatie bedrijf en ga niet met CV totaal in zee. Ik doe het in ieder geval nooit weer !!
cvtotaal.nl 03-12-2019

Beste Arjan,

Onze excuses voor dit ongemak. Zou u in reactie op dit bericht uw ordernummer achter kunnen laten of een e-mail sturen naar feedback@cvtotaal.nl? Dan kunnen wij kijken waar dit mis is gegaan.

Met vriendelijk groet,

Marchel 28-11-2019

Wat een waardeloze onderneming is dit je kan veel beter naar de warmteservice gaan daar wordt je tenminste wel goed en vriendelijk geholpen. Vorig jaar met het hete weer een airco besteld en deze kon in termijnen via spraypay worden betaald. Begin dit jaar alles afbetaald en komen ze nu na 7 maanden in eens met een herinnering dat de rekening nog niet is betaald. Neem ik telefonisch contact met ze op en leg alles uit dat de factuur betaald is via spraypay. Oke meneer ik denk dat er iets niet helemaal goed is gegaan in onze administratie maar u kunt deze herinnering negeren. Nu een maand later krijg ik weer een herinnering via de mail en via de post met het dringende verzoek om binnen 14 dagen te betalen anders zullen er incasso kosten in rekening worden gebracht en een incassomaatregel worden getroffen. Nu weer contact opgenomen met ze via de mail maar nog geen antwoord gehad ik ben benieuwd. Ik weet in ieder geval dat ik nooit maar dan ook nooit meer iets bij deze onderneming ga bestellen.
cvtotaal.nl 02-12-2019

Goedemorgen Marchel,

Onze administratie heeft het opgelost. Het probleem qua betaling lag niet bij u, dus onze excuses hiervoor. We lossen het voor u op.

Vandaag hebt u tevens een e-mail ontvangen van onze administratie met de oorzaak van het probleem.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

cvtotaal.nl 29-11-2019

Beste Marchel,

Op basis van dit bericht kunnen we niet herleiden om welke bestelling het gaat. Zou u in reactie op dit bericht uw ordernummer achter willen laten of een e-mail kunnen sturen naar feedback@cvtotaal.nl.

Marchel 29-11-2019

Het gaat om de bestelling met nummer 100123723

Wat ik alleen jammer vind is dat ik dinsdag een mail hierover naar jullie heb gestuurd en nog steeds geen antwoord heb gehad en ik plaats een review en binnen 1 dag heb ik al een reactie.

L 28-11-2019

Waardeloos, ik vraag een offerte op, krijg nog een mail met vragen waar ik op reageer en vervolgens hoor je niks meer!
cvtotaal.nl 29-11-2019

Beste L.,

Zou u ons in reactie op dit bericht uw ordernummer willen vermelden of een e-mail willen sturen naar feedback@cvtotaal.nl.

Jim 26-11-2019

Iets goedkoper dan de concurrentie, maar aftersales is waardeloos. Radiator a 300 euro met flinke schade geleverd. Klantenservice "geeft het door" maar er gebeurd maar niets. Ontzettend moeilijk om iemand te spreken te krijgen die daadwerkelijk een oplossing kan bieden, in plaats van een callcentermedewerker.

Eens en nooit meer.
cvtotaal.nl 27-11-2019

Beste Jim,

Uw wordt of bent vandaag door ons gebeld. Onze excuses voor dit ongemak.

cvtotaal.nl 27-11-2019

Beste Jim,

Onze excuses voor dit ongemak. We willen graag op zoek naar een oplossing voor dit probleem. Zou u in reactie op dit bericht een Ordernummer achter kunnen laten of een e-mail kunnen sturen naar feedback@cvtotaal.nl.

Henny Verheijen 22-11-2019

Op 02-11-19 heb ik een radiator en een montage onderblok besteld bij CV Totaal. Op 05-11-19 heeft de desbetreffende firma het onderblok geleverd, alleen hebben zei deze voor de deur neer gelegd terwijl er niemand thuis was. Persoonlijk vind ik dit niet heel netjes om zonder overleg bestelde spullen maar voor de deur neer te leggen. Helaas heb ik tot op heden nog steeds niet de radiator ontvangen en heb ik reeds 4 keer telefonisch contact gezocht met CV Totaal, 4 keer werd er mij verteld dat ik terug gebeld zou worden en ook dat is tot op heden niet gebeurd. Dus toen ben ik CV Totaal maar gaan mailen (2 keer) en ook daar krijg ik nul op het rekest. Ik zou graag willen dat CV Totaal met mij contact op neemt anders ben ik genoodzaakt dit voor te gaan leggen aan de rechtsbijstand verzekering. Ik heb namelijk alle betalingen gewoon voldaan en verwacht dan ook mijn bestelde radiator te z.s.m. te ontvangen.

Hier onder het order nummer mocht CV Totaal deze reactie serieus willen nemen: 1000183862
Henny Verheijen 04-12-2019

Na deze review is er direct contact met mij opgenomen door cv totaal.
De verklaring was dat er een lange levertijd op de radiator zat
Met vele excuses voor de slechte communicatie door cv totaal
Mijn betaalde bedrag is netjes terug gestort

cvtotaal.nl 25-11-2019

Goedemorgen Henny Verheijen,

Onze excuses voor dit ongemak. We gaan er meteen mee aan de slag. We zullen u vandaag nog op de hoogte brengen van de status van deze radiator.

Overigens kunnen we u nu al vermelden dat de radiator die u heeft besteld een langere levertijd heeft. Dit vermelden wij tevens in onze webshop.

aad 16-11-2019

Ik hebt een week geleden een afspraak gemaakt over een thomstaat maar zit nog de wachten en monteur zou mij bellen
cvtotaal.nl 20-11-2019

Beste Aad,

We zijn op dit moment bezig met uw order om te kijken waar dit is misgelopen. Onze excuses voor het ongemak.

Sander 05-11-2019

Beste CV totaal,

Na het tragisch voorval dat mijn ketel plotseling is gestopt met werken ben ik met spoed op zoek gegaan naar een oplossing. Een korte speurtocht op internet bracht me bij jullie. Ik heb direct een spoed aanvraag (100 euro extra) ingediend. Zes dagen daarna is er door jullie gepoogd om mij te voorzien van een nieuwe ketel. De nieuwe ketel hangt, echter is deze verre van werkzaam. De rookgasafvoer is niet aangesloten waardoor de ketel onbruikbaar is (direct op storing bij aanzetten).

Ondertussen zijn we drie weken, teveel mailtjes, nog meer koude avonden en een hoop frustratie verder. Het blijkt erg lastig om de gemaakte afspraken na te komen en mij verder te helpen. Nog geen 10 minuten na vertrek van de monteurs had ik al gebeld met de melding dat de ketel het niet deed.

Ondertussen vraag ik dagelijks om updates maar gebeurd er niets. Ik heb zelfs het nummer van de monteur gekregen om direct met hem een afspraak te maken maar ook door hem word ik genegeerd.

Graag zie ik met spoed een reactie tegemoet!

Groet...
cvtotaal.nl 06-11-2019

Beste Sander,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak. In uw geval is er in de planning iets niet goed gegaan aan onze kant, waardoor het oplossen van het rookgasprobleem is vertraagd. We willen dit daarom ook zo snel mogelijk voor u oplossen.

U wordt vanmorgen door de monteur gebeld of deze heeft inmiddels contact met u opgenomen. Hij zal opnieuw een afspraak met u maken om het probleem op te lossen.

J. Dittmar 04-11-2019

Door slechte communicatie wat problemen gehad met een defecte ventilator box, maar uiteindelijk naar tevredenheid opgelost. Na de laatste reactie via kieskeurig kreeg ik netjes de volgende dag een complete nieuwe.
cvtotaal.nl 05-11-2019

Beste Heer Dittmar,

Bedankt voor uw reactie. We hopen dat we u van dienst konden zijn.

Wim van der Heijden Landgraaf 03-11-2019

Woensdag 30 oktober airco, leiding en wandconsole besteld. Donderdag 31 oktober airco en wandconsole ontvangen. Leiding was manco. Gereclameerd, en vrijdag werd de leiding nageleverd. Alles zeer correct en vriendelijk afgehandeld Prijzen zeer in overeenkomst met de artikelen. Keurig. Fijne firma.
cvtotaal.nl 04-11-2019

Beste Wim van der Heijden Landgraaf,

Bedankt voor uw review en positieve reactie. We blijven ons best doen!

Frank 29-10-2019

Waardeloos bedrijf!!! Getipt door een monteur die zaken met die bedrijf doet. Vrijdag een radiator besteld met de garantie dat deze maandag geleverd zou worden. Tot op heden nog niet eens een track een trace code mogen ontvangen. Vanaf gistermorgen tot vanmiddag 4 keer gebeld naar deze firma. Krijg steeds de telefoniste aan de lijn met het bericht dat ik terug gebeld zou worden. Tot vier keer toe dit verhaal moeten aanhoren, maar tot op heden nog steeds geen gehoor!! Heb de radiator al betaald, maar kan dus op deze manier zelfs mijn order niet annuleren. Heb aangegeven dat de nood erg hoog is. Radiator had voor morgen geïnstalleerd moeten zijn. Deze details zal ik hier maar besparen, maar die zijn bij hen wel bekend. Erg jammer.
cvtotaal.nl 30-10-2019

Beste Frank,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak. We hebben afgelopen dagen problemen ondervonden met producten in de webshop, waaronder radiatoren.

Graag willen we u daarom ook verder helpen. Echter door de grote hoeveelheid bestellingen, kunnen we met slechts een voornaam uw bestelling niet terugvinden. Zou u in reactie op dit bericht het ordernummer willen vermelden? Deze is geheel prive en alleen door u en ons bekend.

Graag zien wij uw reactie tegemoet.

cvtotaal.nl 01-11-2019

Inmiddels hebben we dit opgelost met de heer Frank en is de radiator alsnog geleverd.

WDW 22-10-2019

Beetje misnoegd toch over de service. Op zaterdag besteld. levering gegarandeerd op dinsdag. track & trace zou gestuurd worden......helaas geen track & trace, geen pakketje,......Dan maar de telefoon genomen....krijg je enkel een bandje te horen. Inmiddels installateur naar huis gestuurd, geen warm water, geen CV,........had ik het geweten had ik ergens anders besteld

Goedemiddag WDW,

We hebben zonet geprobeerd u te bellen, maar helaas geen succes omdat het telefoonnummer niet juist is. We hebben u vervolgens per e-mail benadert en hopen dat we u hiermee van dienst kunnen zijn.

cvtotaal.nl 22-10-2019

Bedankt, we gaan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

WDW 22-10-2019

1000181055

Beste WDW,

Dat is erg jammer om te horen en onze excuses voor dit ongemak. We willen dit graag z.s.m. oplossen, maar kunnen op basis van dit bericht niet achterhalen wat uw gegevens zijn. Zou u in reactie op dit bericht een ordernummer achter willen laten? Dit is geheel anoniem en alleen door ons te controleren.

Alvast bedankt en vriendelijke groeten,

Christy 18-10-2019

Ik lees hier zoveel slechte reviews dat ik bijna ga denken “hebben wij het wel over dezelfde firma?”
Ik heb alleen maar goede ervaringen. Snelle reactie en een goede service.
De klantenservice of telefoniste doet haar werk niet goed als de klachten blijven liggen en/of niet snel bij de juiste persoon terecht komen. Daar zou eens naar gekeken moeten worden. Ik weet uit ervaring dat (in ieder geval de leiding) zijn best doet om snel te reageren en het probleem netjes oplost. Ik heb in ieder geval alle gemaakte kosten voor een reparatie aan mijn cv-ketel 100% vergoed gekregen van de fabrikant middels de bemiddeling van CV Totaal 👍🏼
cvtotaal.nl 18-10-2019

Bedankt voor uw reactie Christy!

Jos 17-10-2019

Ondanks meerdere negatieve reviews tav cvtotaal toch een poging gedaan om een offerte te krijgen. Helaas na een week nog steeds niets gehoord per mail of telefonisch. Gister nogmaals per mail om een offerte gevraagd maar hier ook geen reactie op gehad. Helaas wel al mijn gegevens per mail verstuurd en ook de gevraagde foto's verstuurd. Ik vraag me nu af wat er met deze informatie gebeurd en wie hier inzicht in heeft.
Ik hou er niet van om een bedrijf op deze manier negatief te beoordelen echter ze hebben al mijn info en foto's van mijn huis.
Er word gezegd dat er binnen 24 uur gereageerd word op werkdagen, er is nu 1 week verstreken en nog steeds geen reactie.
Vandaar een dikke onvoldoende en deze review om aan te geven dat het waarschijnlijk verstandiger is om iets meer uit te geven en een locale installateur om een offerte te vragen, hoogstwaarschijnlijk zijn die een stuk behulpzamer wat gelijk wat meer rust geeft en geruststelling in het geval van garantie, reparatie en advies.
cvtotaal.nl 21-10-2019

Goedemorgen,

Wij hebben vooralsnog niets van u gehoord in reactie op ons antwoord, op deze review. Zou u dit alsnog willen doen? Wij willen graag zo snel mogelijk deze kwestie met u oplossen.

cvtotaal.nl 21-10-2019

Goedemorgen,

cvtotaal.nl 18-10-2019

Goedemiddag,

We vinden het erg jammer om te horen dat we u nog niet verder hebben kunnen helpen. We willen graag reageren op uw verzoek en kunnen, indien wenselijk, ook uw gegevens verwijderen. Echter is het voor ons lastig te traceren als we slechts uw voornaam kunnen inzien bij kieskeurig. We krijgen dagelijks namelijk veel bestellingen binnen en kunnen ook daar niet op voornaam uw gegevens traceren.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om, in reactie op dit bericht, hieronder uw ordernummer weer te geven? Deze is geheel anoniem en wordt door ons vertrouwelijk in behandeling genomen. We nemen namelijk graag contact met u op om deze kwestie op te lossen.

Post 10-10-2019

De levering ging vlot maar het product bleek beschadigd te zijn. Ik heb 4 dagen achter elkaar wel 4 of x per dag gebeld en zou terug gebeld worden. Dat gebeurd dus niet. Ook op meerdere mailtjes word NIET gereageerd. Kortom hier bestel ik dus nooit meer iets.
cvtotaal.nl 11-10-2019

Beste meneer Post,

We vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring met CVtotaal niet geheel naar verwachting is. Aangezien we niet altijd in de gelegenheid zijn om terug te bellen geven we de voorkeur om klanten per mail op de hoogte te brengen.

In het mail verkeer dat er is geweest tussen u en CVtotaal kunnen we zien dat we u een nieuw product hebben aangeboden op kosten van CVtotaal. Deze hebben wij vervolgens klaar laten zetten, op uw wensen, bij het depot zoals afgesproken in de e-mail.

Onze excuses voor het feit dat we u niet terug hebben gebeld, we hebben u in plaats daarvan per e-mail op de hoogte gebracht van alle gang van zaken. Wij waren daarom in de veronderstelling dat het goed was afgehandeld aangezien u een nieuw product kunt afhalen zoals afgesproken. Kapotte producten door transport is een vorm van overmacht waar wij geen invloed op hebben, daarom hebben wij u de oplossing geboden door een nieuw product aan te bieden.

Wij zullen u vandaag nog even bellen om u op de hoogte te brengen van dit bericht.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Henny 03-10-2019

teleurgesteld..
Geleverde artikelno. klopt niet en nu opgezadeld met radiator met te laag
rendement.
Op mail wordt niet gereageerd.
Mijn andere radiatoren nu niet meer bij hun besteld.
cvtotaal.nl 11-10-2019

Beste Henny,

Er is waarschijnlijk enige miscommunicatie. Wij hebben u 3 oktober meteen antwoord gegeven op het contactformulier van 2 oktober. We hebben u per telefoon geprobeerd te benaderen en vervolgens per e-mail. We willen het probleem graag voor u oplossen, maar kunnen ook vandaag u niet bereiken per telefoon.

Een probleem wat zich wel vaker voordoet is dat een e-mail vanaf onze kant in de prullenbak/spambox komt van uw e-mail account. Zou u dit voor ons kunnen nachecken, zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen?

Mb 25-09-2019

Staat op de site; als je er niet uitkomt vraag een offerte aan.
Ingestuurd en verwijst hij me naar de website.
Daarna krijg ik nog eens te horen, ja we zijn een web shop.
Dus geven geen offerte maar gaan wel bij de hand doen.
Gelukkig haak ik hier af en zie op tijd de slechte referenties bij kieskeurig.
Dit bedrijf harkt enkel geld binnen en als het te warm wordt met reviews dan komt er wel een andere site in de lucht.
Zo werkt zo,n firma.
Een klant ben je niet meer, je spekt enkel de omzet en voor de rest hebben ze ... aan je.
cvtotaal.nl 27-09-2019

Beste Mb,

We vinden het erg jammer om te horen dat uw ervaring met CVtotaal niet is verlopen zoals u had verwacht. Overigens willen we graag toelichten waarom het maken van een offerte voor de desbetreffende producten erg lastig is en wij daarom hier vanaf zien.

Uw vraag was of wij u een offerte konden doen toekomen voor radiatoren. In onze webshop geven we nadrukkelijk aan dat wij klanten een offerte kunnen doen toekomen voor CV-ketels en niet zozeer voor radiatoren. Dit zijn namelijk erg specifieke producten waar meer dan duizend combinaties in zijn, maatwerk dus.

Wij zijn inderdaad een webshop waar klanten zelf kunnen winkelen en waar klanten met behulp van tools de juiste producten kunnen vinden. Het is daarom niet gek dat een organisatie als die van ons, net zoals alle andere organisaties omzet moeten genereren om te blijven bestaan. Elke organisatie doet dat op zijn eigen unieke manier en wij doen dat via een webwinkel met laag geprijsde artikelen.

Mocht u meer advies en hulp willen hebben bij het selecteren van een radiator dan willen wij u gerust bellen en alsnog de opties met u doorspreken. Daarnaast heeft één van onze medewerkers u een winkelmandje met mogelijke producten naar uw inbox gestuurd.

Wilt u graag dat iemand met u meekijkt in de woning naar de benodigde producten dan zijn wij niet de aangewezen verkoper voor u en adviseren wij u om bijvoorbeeld contact op te nemen met een lokale installateur.

Rene 22-09-2019

Een Intergas Cv besteld. Deze is geplaatst maar de monteur had geen werkende thermostaat bij zich. Mijn oude thermostaat was al verwijderd. De monteur zou er 1 opsturen maar naar een week nog niets ontvangen. Cv totaal gebeld en de telefoniste heeft het genoteerd. Kreeg dezelfde dag een mail dat ze de monteur Haaren verzocht een thermostaat te sturen. Helaas.... hij zou opsturen maar twee weken later nog niets ontvangen. In de tussentijd nog twee keer gebeld met CV TOTAAL. Telefoniste heeft het genoteerd en ik zou worden teruggebeld. Nog niets gehoord of gezien. Weet dus ook niet of de kachel werkt.

Wat een bedrijf.......... Zal er nooit meer iets kopen. De service is gewoon waardeloos. Ben benieuwd of ze ooit nog gaan reageren. Dat zal ooit wel eens gebeuren want ik heb nog niets betaald. Ben benieuwd wat ik dan moet betalen. Maak een nieuwe review als ik meer heb gehoord.

Bernard 17-09-2019

Besteld bij Cvtotaal 9 radiatoren. Zouden bezorgd worden in 1 levering.
Er wordt één kleine radiator geleverd via Rensa!
Gebeld wanneer de rest geleverd gaat worden, zouden we over teruggebeld worden. Zowel naar cvtotaal als Rensa. Helaas! Zelfs doorverbinden kunnen ze niet.
De volgende dag wordt door Rensa 7 stuks geleverd met de opmerking dat er nog 1 radiator nageleverd gaat worden.
Weer bellen om te vragen wanneer dan want er is al betaald en de bouw stagneert.!,,,
Wederom hetzelfde verhaal. De webside is vernieuwd,roepen ze dan al maanden.
Werkelijk schandalig. Wat een service van beide bedrijven.

Marc de graaf 11-09-2019

Goeie winkel ,alleen probeer al drie maanden een manometer te laten maken is garantie maar niemand van cvtotaal belt terug graag reactie van jullie zou fijn zijn
Gr marc de graaf
cvtotaal.nl 13-09-2019

Beste Marc,

Bedankt voor uw positieve reactie. Wij blijven ons best doen!

met vriendelijke groet,

Marc 11-09-2019

Vanmiddag nog terug gebelt door cvtotaal en door monteur voor een afspraak nu geen acht meer maar een negen thx marc

Arne 09-09-2019

Na thuiskomen van vakantie werkte de RF ontvanger van onze slimme thermostaat niet meer. (apparaat in de meterkast die in verbinding staat met de thermostaat)

Ik belde 's middags met de klantenservice en kreeg prompt de volgende ochtend direct een vervangend exemplaar bezorgd.

Super!
cvtotaal.nl 10-09-2019

Beste Arne,

Bedankt voor uw beoordeling!

Etienne 31-08-2019

Ongehoord, schandalig, dit is geen ernstige firma. Klantendienst naverkoop onbestaand 0 op 10 ; maar je kan niet lager dan 1 kiezen ;-). De keuze op CVtotaal was gevallen door de voordelige prijs. Ik had al wat minder goede beoordelingen gelezen op websites, doch gaf de firma toch het voordeel van de twijfel, domme ikke ;-(. Bestelling van airo's en installatie materiaal gedaan en de levering zou 24h later volgen. De bestelling verliep vlot. CVtotaal info melde mij dat wij de traceergegevens noch zouden ontvangen en mocht ik nog vragen hebben dit kon melden op hun info. De dag erop kwam een deellevering (enkele bochten en buizen) van DPD maar die goede man wist uiteraard niets van de rest. Nog steeds had ik geen traceergegevens ontvangen noch antwoord op mijn mail. De dag daarop werd er nog een deellevering gedaan door DHL, Nog steeds geen traceergegevens, noch feedback op mijn berichten (mails , whatsapp). De firma geeft totaal niet thuis en ik vermoed dat er geen klantendienst is (was). Heb zonet nog een bericht op hun website nagelaten (de 4de in evenveel dagen), maar ben bang dat dit ook weer zonder gevolg zal blijven. De betaling is gebeurd via Mastercard en zal dit kenbaar maken aan de bank. Ook zal ik melding hiervan maken aan de het min. van economische zaken. Ik duim nog dat alles komende week geleverd zal worden, inshallah ! Zaken doen met een firma die niet communiceert in de dienst na verkoop is zeer frustrerend. De firma CVtotaal beseft blijkbaar niet dat dit nefast is voor de klantenbinding en ontevreden klanten komen niet terug, ongeacht op je een goed prijs hebt. Ik zeker niet.
cvtotaal.nl 10-09-2019

Beste Etienne,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak. Zoals eerder aangegeven zaten we op dat moment midden in een overgang van oude naar nieuwe webshop waardoor er enkele storingen en problemen waren ontstaan (tevens werd dit vermeld in de webshop). Eén van deze problemen was de vertraging in onze reactie, in uw geval 3 werkdagen.

Het is inmiddels bij u bekend waar het probleem is ontstaan en wij hebben u voorzien van een passende oplossing, namelijk:
- Crediteren van niet passende producten, welke niet teruggezonden hoeven te worden.
- Annuleren van producten met lange levertijd.

Middels telefonisch contact en per e-mail hebben we dit reeds met u afgehandeld en hopen we ook dat u uw beoordeling wilt herzien.

Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.

Piet Prinsenbeek 30-07-2019

Snelle levering, goed product (airco voor zelfmontage) en ook goede after sales service. Ik had wat teveel besteld en kon dit zonder problemen terugsturen en kreeg snel m'n geld terug. Kortom klasse!!