Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Winia 26-07-2019

Na een valse start (bestelling die op voorraad stond, maar daadwerkelijk niet was) een nette oplossing gekregen, die de dag daarna netjes aan huis was geleverd. Jammer dat daar wel een extra zetje voor nodig was, maar wel netjes gehandeld uiteindelijk.

Maurice 04-07-2019

TOP gewoon..!!!
Een cv-ketel, dakdoorvoer en kleinere benodigd heden besteld..
Alles verliep snel en duidelijk ook het mailcontact men reageerde overigens binnen de 30min en met de vele vragen dus mails werd elke netjes en vakkundig beantwoord!
Zonder beschadigingen werd alles op één dag zoals beloofd via de mail met tijd schema's geleverd.. en door leuke behulpzame chauffeurs 👍🏽
Echter bij levering krijg ik een airco ophang beugel set bij geleverd? Bij de complete set van mij?
Heb daar een mail gestuurd met wat foto's
Ook met de vraag hoe ik de dakdoorvoer nu precies moest aansluiten.. kreeg als reactie dat d de grotere steek van de ketel tegenover de steek van het dakdoorvoer in de praktijk met paar bochten en verlengstukken bevestigd werd.. (zoals ik idd ook in de beschrijving van toestel naderhand gelezen heb)
Nu komt HET!!
En daar komt de goede SERVICE van hun..
Krijg net een mailtje binnen dat de benodigde delen +- 25a30,- mij GRATIS worden toegezonden en dat de koerier de beugel komt ophalen aan de deur... nou helemaal TOPPIE toch..
Eerlijkheid duurt het langst en wordt BELOOND

Klasse CV-TOTAAL👍🏽👍🏽
Tot de volgende koop
Mvg Maurice
cvtotaal.nl 04-07-2019

Beste Maurice,

Bedankt voor uw vriendelijke bericht en tot uw dienst.

Graag tot ziens in onze webshop.

CVtotaal

Van Buiten 03-07-2019

Eén groot drama met CV Totaal. In een weekend een split airco unit besteld. Site geeft aan 23 op voorraad. Op maandag bevestiging dat unit dinsdag geleverd wordt. So far so good. Later op de dag bericht dat de airco niet geleverd kan worden want de vrachtwagen heeft de airco's niet afgeleverd. Hoezo, er waren er toch 23 op voorraad? Donderdag bericht dat de airco nu verstuurd wordt en vrijdag geleverd wordt. Dat is niet het geval. Maandag het bericht (na mailen, appen) dat de airci dinsdag geleverd wordt. Dat gebeurt maar helaas ontbreken de binnenunit, de leidingen en de afstandsbediening. Weer gemaild, geappt en gebeld. Callcenter kan niets anders doen dan notitie maken (de zoveelste). Later een mailtje van Packs dat er een levering gepland staat. Geen idee wat en of er morgen geleverd gaat worden maar ik heb er niet veel vertrouwen in.
CV Totaal moet leren om: afspraken na te komen, te reageren op mails, te reageren op terugbelverzoeken, bestellingen compleet te leveren, bezorgers netjes te instrueren om pakket even over de drempel te tillen, te stoppen met een callcenter dat niets voor je kan doen, de service met 100% te verbeteren, om klanten te compenseren voor deze hachelijke problematiek. Een tegoedbon zou iets kunnen zijn, het verzilveren ervan wordt dan wel weer een drama.....
En nee, ik raad deze "winkel" absoluut niet aan.
cvtotaal.nl 04-07-2019

Beste heer/mevrouw van Buiten,

We begrijpen uw situatie en de onzekerheid/verwarring die ermee gepaard gaat. Soms gebeurd het, net zoals in uw geval nu, dat de levering van een product geheel spaak loopt. Dit mond dan vervolgens uit in een opeenstapeling van nare ervaringen en daarvoor onze excuses.

Het begon bij een levering die niet op tijd bij ons werd afgeleverd vanuit de leverancier. Daar hebt u samen met nog enkele klanten op 25 juni een bericht van gekregen. Tevens hebben we klanten de optie gegeven om de bestelling te annuleren mocht dat wenselijk zijn.

Vervolgens hebben we alles op alles gezet om de daadwerkelijke airco's binnen te krijgen en werden ze gelukkig donderdagochtend geleverd i.p.v. op de vrijdag. We hebben daarom u samen met de andere klanten ook meteen een bericht gestuurd met de vermelding dat de airco's die donderdag nog werden verzonden. We hebben nadrukkelijk in de e-mail vermeld dat de reguliere verzendingtijd rond de twee werkdagen was, maar dat dit door de enorme drukte kon oplopen tot vijf werkdagen.

We willen daarmee ook aangeven dat we niet stil hebben gezeten en ook erg ons best hebben gedaan om op de juiste manier te handelen. Als vervolgens de zending met de pakketpost NIET juist wordt uitgevoerd waardoor een bestelling gespreid wordt afgeleverd is dat voor ons ook overmacht. Helaas kunnen ook wij weinig meer doen zodra het pakket in handen is van een pakketdienst.

Dit neemt overigens niet weg dat u een nare ervaring hebt gehad en graag iemand had gesproken om meer helderheid te verschaffen. Daarom ook nogmaals onze excuses hiervoor dat we hier nalatig zijn geweest. We zullen daarom z.s.m. contact met u opnemen om deze hele situatie naderhand nog met u door te nemen. We leren namelijk van onze fouten en zoeken altijd naar verbeterpunten voor in de toekomst.

CVtotaal

W. Smits Schouten 01-07-2019

Hierbij wil ik even mijn ongenoegen delen met jullie over het feit dat jullie afspraken niet nakomen en me ook niet te woord willen staan. Ook word ik van het kastje naar de muur gestuurd door de telefonistes die ik aan de lijn krijg zij kunnen me niet verder helpen en alleen maar noteren.
· Ik heb begin juni een split unit airco besteld en afgesproken dat ze die op 5 juni zouden bezorgen. Die dag heb ik vrij genomen maar er kwam niemand. (Wie gaat dat betalen?????)
· Die middag al gebeld waar het bleef maar konden niets zeggen over de bezorging en alleen maar een notitie maken.
· De volgende dag (gelukkig was 1 van mijn kinderen thuis) is een gedeelte bezorgd zonder dit te melden.
· De zending was niet compleet dus heb weer gebeld (naar het standaard nummer) er werd gezegd dat het na geleverd zou worden.
· Kreeg een mail op 12 juni van CV-totaal dat de leidinggoot momenteel niet op voorraad is en dat het word na geleverd en verwachten dat het begin volgende week zou binnen komen en of ik zo lang kon wachten. (dat kon ik).
· Op 20 juni maar weer eens een mail gestuurd wanneer ik ze zou kunnen verwachten en of ze mij telefonisch hier over konden berichten.
· Krijg op 21 juni een mailtje dat het 24 juni word na geleverd en dus niet telefonisch contact gehad.
· Helaas op 24 juni is er niets geleverd dus maar weer eens gebeld 26 juni, maar kreeg hetzelfde verhaal van de telefoniste konden niets doen en alleen maar noteren
· Vrijdag 28 juni nogmaals gebeld wanneer ik een telefoontje kan verwachten. Helaas konden het alleen maar noteren en verder niets voor mij doen.
· Kreeg vanmorgen 1 juli om 8.00 uur een mail dat ze vandaag tussen 10.47 en 12.47 uur zouden komen bezorgen, helaas niemand thuis en heb om 10 uur een mail gestuurd dat er niemand thuis was en of ze later konden komen. Ook nog gebeld met het standaard telefoonnummer weer uitgelegd maar konden het alleen maar noteren.
Uiteindelijk is het wel bezorgd maar zonder goeie communicatie en een maand verder.
cvtotaal.nl 02-07-2019

Geachte W. Smits Schouten,

Allereerst onze excuses voor dit ongemak, we kunnen ons (helaas) uw ongenoegen goed voorstellen. Er zijn echter meerdere verklaringen waarom dit zo heeft kunnen gebeuren waardoor deze miscommunicatie is ontstaan.

Dit neemt overigens niet weg dat we geen telefonisch contact hebben opgenomen. Daarom zullen we vandaag contact opnemen met u en willen we u graag telefonisch te woord staan en zoeken naar een passende oplossing.

U hoort van ons.

CVtotaal team

cvtotaal.nl 02-07-2019

Geachte W. Smits Schouten,

U hoort van ons.

CVtotaal team

A. van Nierop 13-06-2019

Op advies van C.V. Totaal voor onze nieuwe badkamer een Itho ventilator box met vochtsensor en PIR aanwezigheidsmelder voor in het toilet beneden besteld, ventilator box is direct geleverd maar na 2 maanden de melder nog steeds niet. Ben al 5 weken aan het bellen waar deze blijft en ieder keer wordt er beloofd dat het uitgezicht wordt en dat we terug gebeld worden, maar helaas nog geen reactie, ook wordt ik vaak in de wacht gezet tijdens het bellen en dan na enige tijd wordt de verbinding verbroken en nooit terug gebeld.
Wat ons betreft een waardeloos en onbetrouwbaar bedrijf wat we niet aan bevelen, want we hebben twee maanden geleden al wel alles betaald !

Rob 06-06-2019

6 Weken wachten sinds mijn bestelling. Geen enkele reactie per mail. Een telefoniste die niets kan omdat "ze het te druk hebben". En één die valse beloftes doet. Wat een verschrikkelijk bedrijf!

heuv0400 04-06-2019

offerte aangevraagd voor een airco, foto's aangeleverd voor de lokatie van de installatie en offerte binnen een paar dagen ontvangen, aansluitend kun je digitaal de bestelling doorvoeren en staat op de bevestiging een levertijd van 3 weken en een contactnummer, na 5 weken niets gehoord te hebben en zelf gebeld te hebben geeft de installateur aan nog geen tijd te hebben gehad om de opdracht te bekijken....als mijn reactie is 'dan annuleer ik de opdracht' is de installateur gelaten en ongeinteresseerd, dus als je enkel de artikelen besteld bij CVTotaal zal het wel goed gaan, maar installatie....zou ik afraden.

Anthonie 30-05-2019

Artikel besteld en keurig de volgende dag afgeleverd door een vriendelijke bezorger.

Dennis T. 18-05-2019

Eind vorig jaar ketel gekocht en laten installeren. Echter het afvoerkanaal lekt. Nu al 5! keer gebeld, en elke keer is er niemand beschikbaar. Elke keer hetzelfde liedje. Service is zo belachelijk slecht, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Terwijl ik dit schrijf wacht ik al 2 weken op een belletje van cv totaal. Pas op dus, koop hier niks.

D.Driessen 13-05-2019

Waardeloos bedrijf , een Itho mech. Ventilatiebox inclusief montage besteld , foto’s van de bestaande box gemaild en daarop offerte met ordernummer ontvangen.
Moest zelf contact met de toegewezen installateur opnemen en afspraak maken voor een installatiedatum ,
Helaas kwam er niemand opdagen dus maar gebeld waar men bleef , had er een vrije dag voor opgenomen !!!
Installateur had volgens zeggen geen spullen gehad van CV totaal en liet al doorschemeren dat het een drama met dit bedrijf was..............
CV totaal tot driemaal aan toe gebeld voor een nieuwe afspraak , tot op heden geen belletje en geen mail !
Waardeloze tent ! Hoeft bij mij ook niet meer te komen..............

E. Ramaakers 02-05-2019

Op 23 april een bestelling gedaan (3 radiatoren + koppelingen en een thermostaat) en deze zou op 2 mei geleverd worden. De communicatie is ronduit slecht met het bedrijf. In de mail kloppen de bezorg tijden niet. 1 leverancier komt tussen 7 en 9 uur, met alleen de radiatoren. Deze man komt alleen en kan amper een radiator van 65 kg uit de auto krijgen en vraagt aan mij (vrouw 60 jaar) of ik hem kan helpen om deze naar binnen te dragen! CV totaal vindt dat heel normaal, want ik bestel toch van die zware dingen.
De rest van de bestelling was er niet, in mijn bestel status, staat ook niet wanneer dat dan wel komt. Dus gebeld (om 9 uur) maar men wist niets van mijn bestelling af, ze ging het nakijken en zou zsm terug bellen. Om 11 uur nogmaals gebeld, ik kreeg dezelfde mededeling ik zou zsm.... Uiteindelijk om 13.30 wordt er dan toch gebeld door CV totaal. Of er al iets geleverd is..., ja alleen de koppelingen.
Er wordt nu een speciale koerier gestuurd met de ontbrekende thermostaat.
Website qua bestelstatus is slecht, onduidelijk. Geef je klanten een track and trace link. Ipv steeds inloggen.
En zorg dat je particuliere klanten niet hoeven te tillen, zij hebben niet dezelfde mogelijk heden als een bedrijf met heftruck!
Communicatie kan op veel punten beter.
Inmiddels de spullen allemaal ontvangen.
cvtotaal.nl 06-05-2019

Onze oprechte excuses dat de aflevering van uw bestelling zo moeizaam verlopen is. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad, en we hopen het vertrouwen enigszins te hebben hersteld. Waar we iets kunnen verbeteren, zullen we het zeker proberen.

Gemma 02-03-2019

Verschrikkelijk. Voor het maken van een offerte werden extra foto's gevraagd van de rookgasafvoer. Daarna hoorde ik niets meer.. na veel telefoontjes een korte mail dat de monteur denkt dat het niet gaat passen. Terwijl 2 andere installatiebedrijven er fysiek zijn geweest voor een offerte en aangeven dat er meer dan genoeg ruimte is. Na 3 mails en 3 telefoontjes en meerdere terugbelverzoeken een offerte ontvangen van een andere ketel, maar liefst 1100 euro duurder. Weer bellen, daarna een mail dat ik dan zelf maar de monteur moest bellen. Hem gebeld. Hij vroeg om een filmpje van de ruimte via whatsapp. U raadt het al: geen reactie meer. Ook niet na meerdere appjes en een voicemail. Kennelijk heeft cvtotaal klanten genoeg en geen zin meer in nieuwe klanten. Ik geef het op.

Michel 14-02-2019

Itho ventilator besteld.
Op de site stond deze in een aanbieding en op voorraad.

Kreeg een mail binnen dat hij toch niet op voorraad was en dat de levertijd onbekend was.

Ineens stonden er 425 stuks beschikbaar op de site.

Gebeld,via een call center werd de vraag doorgespeeld wat ik sws al niet prettig vind communiceren.

Er werd verteld dat ik een uitverkoop model kreeg.
Dit blijkt een retour model te zijn of een beschadigd model, wat nergens vtv was te lezen.

Kreeg ineens een link met een aflevering dag en tijdstip.

Op de dag van de levering stond er vermeld dat het pakket niet was opgenomen in het sorteer bestand.

Weer gebeld en indirect via mail kreeg ik te horen dat er een andere vervoerder zou komen en later op de dag pas

Al met al heel veel onduidelijkheden, slechte en onjuiste informatie.

Volgende keer liever een paar tientjes meer betalen voor een duidelijk en overzichtelijk bestelling met next Day delivery

Ineens kreeg ik een ber
cvtotaal.nl 11-03-2019

Onze oprechte excuses dat uw bestelling bij ons zo moeizaam is verlopen. Wij doen erg ons best om de orders zo zorgvuldig mogelijk te verwerken en te laten bezorgen. Helaas is dit bij u niet goed gegaan. We zullen uw feedback meenemen om het beter te kunnen doen.

Kijk voor alle 7000 reviews op onze website cvtotaal.nl waarvan 97% ons aanbeveelt. Helaas merken we dat hier alleen reviews van ontevreden klanten worden geplaatst omdat het veel moeite kost bij kieskeurig een review te plaatsen.

t. de kruif 07-02-2019

Een badkamer ventilator van ITHO besteld, werd echter niet op de afgesproken dag geleverd! Na dagelijks mailen en bellen (na anderhalve week) wel geleverd. Het pakje stond 'Vast" bij de vervoerder! Wat irritant was dat er telkens gezegd werd "Morgen komt hij" Dit gaf erg veel stress, en het installeren van onze badkamer heeft hierdoor onnodige stagnatie opgelopen. Pas toen ikzelf het idee opperde, maar een nieuwe te bestellen kwam er beweging!
cvtotaal.nl 08-02-2019

Mijn excuses. Er staat dan bij de vervoerder op de track en trace dat hij de volgende dag wordt geleverd. En als er dan elke keer een andere medewerker kijkt dan geeft hij wederom hetzelfde bericht. We zullen kijken of we dit beter in kunnen richten.

Heijdt 06-02-2019

ik heb hier al meerdere ketels besteld, levering altijd optijd en compleet geleverd.
zelfs 1x een thermostaat willen ruilen voor een andere en ook dit was geen probleem!
Vragen worden professioneel behandeld door de klantenservice.
Prijs kwaliteit verhouding prima.
Ik raad deze winkel zeker aan!

Bedankt!

J.H. Meeringa 28-01-2019

Op woensdag bestelling CV element, zou op vrijdag worden bezorgd.
Dag verlof en CV monteur ingeschakeld voor de aansluiting.
Maar geen bezorger geweest, dus ook niet het element.
Via freshdek mijn ongenoegen kenbaar gemaakt, tot nu toe geen enkele reactie en/of uitleg gehad.
cvtotaal.nl 08-02-2019

Mijn excuses. Volgens mij is het inmiddels opgelost. Wel erg vervelend dat je het op vrijdag verwacht als de monteur er ook is hij niet alles in 1x af kan maken. Misschien een tip dat als je wel weer eens iets besteld om een dagje speling te houden voor het geval er wel iets mis gaat.

Ron de Beer 16-01-2019

Wellicht een idee, als contracten met monteurs niet zo wil lukken. Dat er vermeld wordt dat alleen echte noodgevallen bv. december tot half januari met spoed behandeld worden. Is voor Cvtotaal misschien kostenbesparend EN BELANGRIJK DUIDELIJKHEID VOOR DE KLANT
cvtotaal.nl 08-02-2019

Bedankt voor je tip! dat is misschien wel verstandig. Nu is dat jaarlijks rond de feestdagen problematisch. Nu wekken we verwachtingen die we rond die tijd niet waar kunnen maken.

Ron de Beer 02-01-2019

slecht. levert/reageert niet op mail vragen bestelling had al lang geleverd moeten worden.

Kan best mogelijk zijn dat dit niet lukt maar laat DE KLANT IETS WETEN !!!!!!!!!!!!!

bestelling 100139955
cvtotaal.nl 16-01-2019

Mijn oprechte excuses. Wij hebben het rond de jaarwisseling erg druk gehad en waren er ook nog eens veel monteurs vrij waardoor uw installatie van een ventilatiebox langer duurt dan wenselijk. We merken dat er elk jaar rond het einde van het jaar de levertijd oploopt. We zullen kijken of we voor dit jaar contracten met monteurs af kunnen sluiten zodat niet 11 maand per jaar alles soepel loopt maar ook december. Inmiddels is er een nieuw callcenter getart dus gaat het nu een stuk beter met de communicatie. Nogmaals mijn oprechte excuses dat we niet aan uw verwachting hebben voldaan!

Michel 28-12-2018

Ik heb hier een CV ketel gekocht en die heb ik zelf opgehangen en aangesloten. Hij werkt naar mijn idee prima. Voor 40 euro extra zou er een cv monteur langskomen om te checken of alles goed geïnstalleerd is. Hij hangt er nu ruim een jaar en het is nu de tweede winter en er is nog steeds niemand geweest. Ik heb nu al meerdere malen contact met CVTotaal opgenomen en krijg steeds te horen dat er contact met mij opgenomen zou worden om een afspraak te maken. De laatste keer kreeg een telefoon nummer om te bellen, maar daar wordt niet opgenomen.
Zolang je daar goederen besteld wordt het prima geleverd maar als je (betaalde) service nodig hebt zijn ze niet thuis
cvtotaal.nl 16-01-2019

Hopelijk is het inmiddels opgelost. Zo niet zou u ons dan willen bellen dan zorgen we voor een passende oplossing op korte termijn.

Voor alle 7800 reviews waarvan 97% tevreden kijkt u op www.cvtotaal.nl

Rik 05-12-2018

CV ketel retour?

Pas op als je een cv ketel besteld en het blijkt dat je deze om wat voor reden dan ook moet terugsturen. CV totaal regelt niets voor je. Je moet alles zelf regelen en betalen! En als de ketel zwaarder is dan 30 kilo, neemt geen enkele pakket vervoerder de ketel mee. Je moet dan zelf naar Friesland rijden om te ruilen of retour te geven. Goede service ?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

cvtotaal.nl 05-12-2018

Buitengewoon vervelend dat u een ketel terug moet sturen en dat komt eigenlijk nooit voor omdat mensen lang nadenken voordat ze een dergelijke uitgave doen. Retourkosten zijn altijd voor de consument en de marge op deze producten laat ook geen andere mogelijkheid toe. We hebben wel eens geprobeerd de verkoopprijs 50,- euro ter verhogen maar verkochten we een stuk minder.

We helpen u uiteraard graag aan een dienst waarmee u het goed en simpel terug kunt sturen. dit kan via postnl of als het echt een grote ketel is via particulierbezorgen.nl

We proberen iedereen tevreden te stellen helaas lukt dat niet altijd. U kunt alle 7500 beoordelingen terug vinden op https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/cvtotaal-nl/

Waarvan 97% tevreden is over onze service.

A. Berkx 28-11-2018

Kan niet beter!

Ik ben blij, na een lange zoektocht op internet, bij CvTotaal te zijn geslaagd. Snelle verzending en goeie concurrerende prijzen.

Jan 23-11-2018

Prima geregeld

Bijzonder duidelijke website en een snelle reactie op de bestelling kortom een goede keuze om daar nog een keer iets te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

KJH 21-11-2018

Prima levering!

Geweldig goed assortiment cv-materialen en prima geleverd. Echter de levering niet ontvangen op de afgesproken (= bevestigde) datum. De volgende dag gebeld, snel, prettig en professioneel contact en prima uitzoekwerk .... bleek dat een onderdeel niet voorradig was (de site gaf aan van wel). Hij zou bij de leverancier informeren of een snelle levering mogelijk was maar gaf mij wel aan dat de levering wellicht pas de week erop verzonden zou kunnen worden. Het aanbod was de rest vast toe te sturen wat voor mij niet zinvol was. Prettig verrast dat complete zending twee dagen later, nog voor het weekend, alsnog binnenkwam. Mijn complimenten voor de afhandeling ondanks de vertraging!

bert 21-11-2018

probleem opgelost

Ik had een keukenboiler besteld, samen met de aansluitstukken. Bij levering zaten die aansluitstukken er niet bij maar was iets anders geleverd.
Na een mailtje, waarbij ik voorstelde om de aansluitstukken niet meer op te sturen, werden die binnen een paar dagen terugbetaald.
Het foutief geleverde stuk had zo een kleine waarde dat de kosten voor terugsturen te hoog zouden liggen. Ik mocht het gratis houden.
Grote klasse voor de manier waarop een fout wordt rechtgezet.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arthur Kalverboer 21-11-2018

Uitstekende service. Snelle levering.

Uitstekende en overzichtelijke website van webwinkel CvTotaal. Handig is dat je de gewenste leverdatum kunt opgeven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -