Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Denmar 19-10-2018

Snelle sevice ev en verstand van wat ze verkopen.

Bestelling snel in huis en wat misschien nog belangrijker is,een goed advies.
Daarom ben ik een regelmatig koper, top.

cvtotaal.nl 19-10-2018

Dank je wel voor je reactie. Kijk voor alle 7000 feedback company beoordelingen met een 8,7 gemiddeld op cvtotaal.nl

Peter 18-10-2018

Goede service en echte meedenkers

Goede duidelijke site. Goede prijzen en veel op voorraad. Levering vindt ook plaats op het afgesproken tijdstip.

Fred 17-10-2018

Goede en snelle levering en service

Goede en overzichtelijke site offertes van diverse ketels zijn ook erg goed je kunt er voor alles terecht als het om CV en of ventilatie gaat echt een aanrader

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael 17-10-2018

Goede prijs!

Cv ketel gekocht voor een goede prijs en werd netjes en snel bij ons opgehangen! Al met al een goede ervaring.

Taco 17-10-2018

Goeie service en een ervare monteurs

Hoi
Ik heb ketel bij cv totaal besteld snelle reactie voor offerte goeie advies en goeie installateurs met ervaring

Alles is netjes en snelle afgehandeld door cv totaal

Grt
Taco

cvtotaal.nl 17-10-2018

Dank je wel. Kijk voor alle 7000 feedback company beoordelingen met een 8,7 gemiddeld op cvtotaal.nl

Otto van Duijnhoven 16-10-2018

Goed en eerlijk advies!

Nette en overzichtelijke site,verder vriendelijke medewerkers die verstand hebben van zaken!
De producten worden vervolgens volgens afspraak netjes afgeleverd

Fam. De Reiziger 16-10-2018

11 radiatoren en jaga‘s

Goede site, alles in 1 x ontvangen.
Zat wel kleine schade aan, bellen.
Was geen probleen en dat vond ik wel fijn.

Andy liebenwein 16-10-2018

Top service

Goed persoonlijk advies altijd behulpzaam en meedenkend top bedrijf met top personeel met 100% kennis van het vak

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P Pijper 07-10-2018

Goede ervaringen mee, nette levering.

Is goed duidelijk en overzichtelijk.
Goede voorlichting.
Profesionele voorlichting wat betreft service

Robert 03-10-2018

Geen goede review en niet geplaatst

Ik heb een thermostaatkraan besteld , kon de dag uitkiezen, maar werdt een paar dagen later geleverd, na navraag gedaan te hebben kreeg ik een replay dat het gelevert was maar geen reactie of excuses dat het te laat was, review gegeven maar deze reactie is niet geplaatst, zie ook alleen maar super reacties, gelukkig is er genoeg keus op internet dus voor mij geen CV totaal meer

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Robert 08-10-2018

Helaas, we zijn 5 dagen verder en er is geen overleg geweest, ook dit zijn ze dus niet nagekomen, tel daar bij op het verschil in cijfer tussen kieskeurig en de site van CV totaal en trek je conclusie !

cvtotaal.nl 16-10-2018

Wij hebben inderdaad niet meer op uw feedback company beoordeling gereageerd omdat we hier al een reactie hebben gegeven. Uiteraard is ook uw beoordeling daar keurig geplaatst. Nogmaals mijn oprechte excuses dat het product niet binnen 24uur is afgeleverd ondanks dat het tijdig is verzonden.

cvtotaal.nl 04-10-2018

Ook uw beoordeling gaat geplaatst worden alleen krijgen wij van feedback company 5 dagen de tijd met u te overleggen. Ik zie dat uw product wel tijdig weg is gegaan maar idd een paar dagen te laat is aangekomen. Mijn excuses daarvoor.

John 03-09-2018

geen reactie van monteur

er is geen service, dus kun je het eigenlijk ook niet een cijfer geven.
nov 2017 cv ketel, incl installatie besteld ( volgens de website binnen 2 weken geinstalleerd.
- 1e toegewezen installateur liet niets van zich horen dus maar weer naar cvtotaal gebeld.
- 2e toegewezen installateur belde dat het 6 weken zou duren en of dit een probleem was. Ja want ik had een lekke ketel. Dan kon hij de opdracht van cvtotaal niet accepteren.
- uiteindelijk 3e installateur heeft wel geinstalleerd. Moest wel goed opletten anders waren er 2 onderdelen niet geleverd geweest (vuilfilter en internet thermostaat)
nu na 8 maanden werkt de drukmeter niet meer dus beroep gedaan op garantie. kreeg een ticketnummer toegewezen en de mededeling dat de monteur kontakt zou opnemen en dat waarschijnlijk de drukmeter kapot was. dit is inmiddels al 7 weken geleden en ik heb niets meer vernomen van CVtotaal. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, je staat constant in de wacht.
Ik wacht nog 2 weken en anders ga ik rechtsbijstand inschakelen (Ik heb ze dan voldoende in de gelegenheid gesteld het euvel onder garantie te herstellen en ik denk dan mogelijk de koop ongedaan te laten maken).

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

cvtotaal.nl 04-10-2018

in juli en augustus hebben we een enorme hoos aan airco opdrachten gehad waardoor de wachttijd erg lang opliep en heeft gelukkig de 3e monteur wel binnen afzienbare tijd bij u kunnen installeren en een hoogwaardige installatie op kunnen leveren.

Door de enorme drukte is de communicatie niet altijd optimaal geweest.

Mijn oprechte excuses voor deze situatie. Gelukkig hebben we via feedback company 7000 beoordelingen waarvan 97% positief maar oook bij ons gaat er wel eens iets fout.

JR 30-08-2018

Waardeloos

Een CV-ketel en airco besteld via de site. Deze zouden een aantal weken later gemonteerd worden. Na de montage van de CV vertrokken de monteurs met de mededeling dat er een andere monteur voor de airco zou komen, na weken van e-mailen en bellen heb ik daar nog steeds niets over gehoord. De telefoon nemen ze alleen op als je de afdeling verkoop belt, op alle andere opties krijg je geen gehoor. Maar ook dan beloven ze wel terug te bellen, maar doen dat nooit. Voor ieder mailtje dat je stuurt wordt een ticket aangemaakt waar ze ook nooit meer op reageren. Je kunt niet eens zeggen dat ze een slechte service bieden, ze bieden gewoon helemaal geen enkele vorm van service !

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

cvtotaal.nl 04-10-2018

in juli en augustus hebben we erg veel drukte gehad van airco's. Veel meer dan we eigenlijk konden verwerken. Hierdoor is de wachttijd opgelopen en de communicatie niet altijd op het niveau geweest van wat we nastreven. Mijn oprechte excuses daarvoor.

Inmiddels zijn we weer op volle sterkte

Bokkers 02-08-2018

Geen service

Airco sc5032 kwam binnen met afdekkap outdoor unit los in de doos. aansluiten buitenunit lukt niet, rubber ring defect. Cvtotaal zou er een opsturen maar is nh dagenlang onbereikbaar. Bovendien is de garantie verlopen als je zelf de airco aansluit, hoewel in de verkoophandleiding staat dat je dat zelf kunt doen. Waardeloos bedrijf!

cvtotaal.nl 04-10-2018

in juli en augustus hebben we veel meer airco's verkocht dan verwacht waardoor we moeite hadden alles na te komen. Gelukkig is het uiteindelijk allemaal gelukt. mijn excuses voor het ongemak.

inmiddels hebben we op feedbackcompany 7000 beoordelingen waarvan 97% positief!! Kijk hiervoor op onze website.

Mark 19-06-2018

2de review - Buitenkraansleutel

Hierbij een correctie op mijn eerdere review. Heb inmiddels 2 juiste buitenkraansleutels van CV totaal mogen ontvangen. Mijn probleem is dus goed opgelost!

Eerdere review:
Had 2 buitenkraan sleutels besteld maar heb de verkeerde geleverd gekregen, terwijl de juiste wel afgebeeld waren. Nu wil ik deze omruilen voor de juiste maar daar wil CV totaal niet aan meewerken. Erg slechte service CV totaal.

Rene 05-05-2018

Prima service

Zaterdag avond een bestelling gedaan. Bestelling werd keurig netjes volgens afspraak op dinsdag thuisbezorgd. Dinsdagmorgen een mail met de tijd van bezorgen (tussen 12.30 en 14.30) en ook hier geen klachten over. En prijstechnisch horen ze zeker bij de goedkopere leveranciers. Zou zo weer hier bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Heilbron 04-05-2018

Geweldige service

Had een probleem met een Dasfoss eco thermostaatkraan . Opgebeld hierover en er werd zonder enig probleem een nieuwe toegestuurd . Ik zeg SUPER !!!!!

Peter S. 26-04-2018

Goede service, snelle levering en een duidelijke site

De site is compleet en overzichtelijk. Goede en duidelijke afspraken. Ook de levering loopt stipt op tijd.

P Pijper 20-04-2018

Goede service en kennis van zaken is een aanrader.

Prijs technisch een goede keuze en kwaliteit is zeker
Goed.
Montage is zonodig ook te regelen en wordt door vaak bekwame monteurs gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Max Andela 05-04-2018

Wat een absurd slechte club!

Via CV Totaal en nieuwe cv ketel laten installeren. Een Remeha Tzerra. Na een paar manden kregen we problemen met de waterdruk. Ketel sloeg steeds af, moest steeds gereset worden. CV totaal stuurde een remeha monteur die verklaarde dat de boel precies verkeerd om was aangesloten. Ze hadden volgens hem de aan- en afvoer precies verkeerd om gedaan. Maar het echte probleem was een kapot membraam in het expansievat. Ik roep CV Totaal in. Zij sturen iemand die de boel had geinstalleerd. Volgens hem was er helemaal niets mis mee. Behalve dat expansievat. Ik besloot me maar te schikken naar CV Totaal. Hij zou maandagmiddag (12/3/18) langskomen om de boel te regelen. Maandagmiddag ging voorbij, geen meneer. Ook geen bericht of telefoontje. Wel een middag vrij genomen en zitten wachten. Het is nu overigens min 10 buiten. Na bericht van mij zegt hij dat er va alles aan de hand was, hij zou nu vrijdagmiddag langskomen. Weer een halve vrije dag opgenomen, maar geen meneer en ook geen bericht of telefoontje. CV Totaal opgebeld. Reactie: o wat erg, we gaan aan de slag. De man geeft vervolgens aan anderhalve week later nog wel langs te kunnen komen. Ik denk: de laatste keer, driemaal scheepsrecht, enz. Op de bewuste dinsdag (27/ 03/ 2018) komt hij opnieuw niet opdagen zonder iets van zich te laten horen. Wel een SMSje dat er weer iets was gebeurd, dat verstuurde hij een uur nadat hij bij ons een simpele vervanging had moeten doen. Ik heb alle SMSjes, voor wie er belangstelling voor heeft. Ik bel met CV Totaal, reactie: oh, dat hoort niet, we gaan u terugbellen. We zijn alweer meer dan een week verder en ik heb nog niets mogen vernemen. Wat een service van lik-me-vestje, en dat van Friezen...

Marmottefietser 04-04-2018

Betrouwbaar en plezierig

Onlangs een nieuwe Warmtepomp + CV installatie (inclusief montage) aangeschaft bij CVtotaal. Wat me opviel was de enorm persoonlijke benadering. Er werd alle tijd voor me genomen om me van een goed en eerlijk advies te voorzien. Niet het bedrijf maar de klant lijkt centraal te staan. Top ! Alles is vlekkeloos verlopen, materiaal werd keurig op tijd bezorgt en ook de monteur was aanwezig op de afgesproken tijd. En dat alles voor een zeer scherpe prijs !
Kortom, ik ben een tevreden klant en kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Siebe 15-02-2018

Komen afspraken na

Ik heb voor dit bedrijf gekozen nadat ik me via de toegankelijke en vriendelijke site heb kunnen oriënteren op wat ik wilde kopen.
Toen ik nog een vraag had over het eventueel installeren van de ketel werd ik snel een duidelijk te woord gestaan. En het mooie: alles wat ik via de site tot me nam en via de telefoon later ook meekreeg klopte gewoon. Wat er werd aangegeven werd nagekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S. Vd Berg 15-02-2018

Top levering en service!!

Onlangs een CV ketel laten installeren via CV Totaal. Het gehele proces verliep perfect. Vooraf veel info gevraagd per mail. Daarna ook via Whatsapp snel verder geholpen. Kundige medewerkers! De installatie verliep voorspoedig, keurige monteur. Ik ben zeer tevreden! Ik beveel CV Totaal dan ook aan iedereen aan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 14-02-2018

snelle levering top service

Vandaag besteld en morgen geleverd, goede en deskundige medewerkers. als je belt dan krijg je een gedegen advies. als je het nog wilt laten installeren

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peggy 14-02-2018

TOP Shop!

Vriendelijke medewerkers bij CVtotaal. Deskundig advies op mijn vragen. Ze doen wat ze zeggen. Spullen op voorraad en snel geleverd. Correcte chauffeur die de goederen netjes, compleet en snel heeft afgeleverd. Mocht ik in de toekomst weer installatiematerialen nodig hebben, koop ik hier zeker weer. Kortom een aanrader.

Peter 14-02-2018

Scherp aan de prijs

Erg tevreden met de levering van mijn nieuwe cv ketel. Keurig volgens afspraak bezorgd incl volledige fabrieksgarantie