Cvtotaal - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cvtotaal.

Cvtotaal stelt zich voor

Welkom bij cvtotaal: hét online platform voor alles waarmee je je woning duurzamer en comfortabeler maakt. We zijn een 100%-webshop, maar voeren daarnaast ook montage- en onderhoudswerkzaamheden uit. We leveren onder andere CV-ketels, aircosystemen, ventilatie-units en warmtepompen en werken uitsluitend met de beste A-merken. Sinds 2018 is cvtotaal partner van Essent.

Tyrell 18-11-2018

Slechte service en kleine letters

Radiatoren worden aangeboden met de hogere watertemperatuur, 90°, van oudere cv ketels, nieuwe cvketel hebben een lagere aanvoertemperatuur, 75°, waardoor de radiatoren minder warmte afgeven dan staat vermeld in dr zoekcriteria. Het staat dan wel weer ergens onder een 'vraagteken'icoon aangegeven maar niet duidelijk.

Later poging tot contact te krijgen, zowel telefonisch, socialmedia als Whatsapp, geen response maar wel gelezen.

Advies:
Beter €100 meer uitgeven in een fysieke winkel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

cvtotaal.nl 05-12-2018

85% van onze klanten gebruiken de bestelde producten in een bestaande woning. Die zijn destijds ontworpen bij 90grd dus is het verstandig om dat nu weer als uitgangspunt te nemen. Als je dat niet doet en dus bij de selectie veel grotere radiatoren gaat nemen dat betekent dat die ruimte veel sneller op temperatuur is dan de rest van het huis. Het gaat bij de selectie dus om de onderlinge verhouding tussen de radiatoren en niet om de maximaal haalbare temperatuur van een cv-ketel.

Indien u dit lastig vindt leggen we het ook graag nog een keer aan de telefoon uit. Het is momenteel erg druk maar desondanks mijn excuses dat we dit niet tijdig met u hebben gecommuniceerd.

Hopelijk is bovenstaande voldoende om onze service iets hoger dan een 2 te beoordelen. Voor alle 7500 reviews waarvan 97% tevreden kunt u op cvtotaal.nl kijken.

Peute 17-11-2018

Uitstekende service

Duidelijke site, gebruiksvriendelijk.
Hoewel bij de levering een verkeerde aansluitset was meegeleverd, werd alles na
een telefoontje meteen zonder problemen in orde gemaakt en geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk Dreteler 17-11-2018

Heel duidelijke info omtrent de levering en betaling. Top.

Prima info over betaling en uitgebreid productinfo. Ook een duidelijke site. Voldoende producten en kwalitatief goed.

Broerse 17-11-2018

Snelle goede levering

Prima online shop waar je met een gerust hart kan kopen ,goede kwaliteit/prijs en bekwaam personeel en advies.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rob 17-11-2018

Goed en overzichtelijk

Een duidelijke overzichtelijke site, levering gaat volgens afspraak en er word goed en duidelijk gecommuniceerd over de levering.
De prijzen met concurrenten heb ik niet vergeleken.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wijnen 17-11-2018

Goed advies en snel geleverd!

Ik had wat vragen omtrent de artikelen die ik nodig had. Ik kreeg een uitgebreid advies en de medewerkster nam de tijd de juiste producten voor mij te vinden. Bovenal goede prijzen en snelle levering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

MK 16-11-2018

Goede na service!

Na een foutieve levering (zie eerdere review die niet is aan te passen) is de fout, al dan niet aan derden te danken keurig opgelost!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Bart 15-11-2018

Vlotte bestelling en levering

Website is zeer overzichtelijk en na bestelling werd de radiator keurig op tijd ll, volgens afspraak, geleverd. Chauffeur liep zelfs nog even met sjouwen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Louis 15-11-2018

Prima service , perfecte afhandeling.

De shop is duidelijk en goed, service prima alleen de koeriers dienst was slecht, 4x moeten bellen waar pakket bleef.

Dorry 14-11-2018

Service top, verander van bezorgdienst

X heeft mij super geholpen en zo begripvol en flexibel! Dpd had een potje gemaakt van mijn levering dus ik raad aan om met andere bezorgdienst in zee te gaan. Zij hebben niet jullie service kwaliteit! (2x achter elkaar verschillende aankopen bedrijven Dpd drama gehad)

Thijs 14-11-2018

Bestelling nooit ontvangen

2 radiator verlopen besteld. Helaas gelukkig ging het om 2euro ik zou het bedrijf niet aanbevelen...

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

cvtotaal.nl 16-11-2018

Hopelijk heeft u ze inmiddels wel ontvangen zo niet dan kunt u ons het beste even bellen op 0518411659. Kijk op cvtotaal.nl voor alle 7500 reviews waarvan 97% ons aanbeveelt.

Frans Keulen 14-11-2018

snelle levering van gevraagde producten

kwalitatief goed en ruim assortiment tegen scherpe prijsstelling op een zeer toegankelijke site. Op basis van andere klantrevieuws besloten om opdracht te plaatsen

Niet Tevreden 13-11-2018

Slechtste klantenservice ooit

Als je de positieve recensies leest dan weet je dat de schrijvers nog geen geschil hebben gehad met het bedrijf. De klantenservice is super arrogant en bijdehand en hebben helemaal geen interesse om het probleem te verhelpen. Zodra je een derde partij bij haalt doen ze opeens wel professioneel. Schijnheilig bedrijf.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

cvtotaal.nl 16-11-2018

Ik weet niet wie u bent en als onze klantenservice u slecht heeft behandeld dan verneem ik dat graag. Als er een geschil is pak ik dat normaliter op dus ga er dan ook vanuit dat ik u uiteindelijk heb geholpen. Blij dat dat goed is gegaan maar tevreden klanten zijn voor ons erg belangrijk.

Kijk op cvtotaal.nl voor alle 7500 reviews waarvan 97% ons aanbeveelt

AK 13-11-2018

prima geregeld

De ventilator was defect. Met het onderdeelnr op de oude ventilator online gezocht naar een nieuwe. Deze was bij CV Totaal de goedkoopste, vlot bezorgt en voorzien van info hoe te installeren en hoe te gebruiken.

Dick 12-11-2018

afspraken nagekomen

ik was op zoek naar radiator kranen. de installateur had aangegeven wat ik nodig had. deze karnen besteld via webshop. Prima webshop, ik wist wel wat ik wilde hebben en hoefde niet lang te zoeken. De kranen werden geleverd volgens afspraak, tijdige dus. dus wat mij betreft een prima ervaring

Dolf 12-11-2018

Snelle levering en prima service!

Honeywell cameraatje besteld. Installatie verliep niet soepel en camera leek defect. Werd meteen een nieuwe aangeboden. In tweede instantie bleek het aan de software van Honeywell te liggen en was de nieuwe niet nodig. Maar toch .....!
Ik zou er zeker weer hestellen.

Frank 12-11-2018

Slechte ervaring met onderlerancier Wasco

Zit ondanks herhaalde toezeggingen nog steeds te wachten op deel van de bestelling. Hiernaast wordt er niet op email klachten gereageerd.

cvtotaal.nl 16-11-2018

Het kan zijn dat door de drukte van het stookseizoen het niet binnen een dag gebeurt maar we lossen normaliter alles op. Zo niet dan kunt u mij bellen door te vragen naar Sander Steegstra. U geeft aan dat Wasco (onze leverancier fouten heeft gemaakt) graag verneem ik wat dat dan is.

Kijk op cvtotaal.nl voor alle 7500 reviews waarvan 97% ons aanbeveelt

MK 12-11-2018

Redelijke service, verschrikkelijke bezorging!

Slechte levering, er is wat anders is me doos gedaan zodat ik waarschijnlijk geen lege doos aannam, hier word nog aan gewerkt door de klantenservice in afwachting van hoe het opgelost word dus dit cijfer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

cvtotaal.nl 16-11-2018

Onze leverancier heeft 2 orders verwisselt. Als het goed is is het inmiddels opgelost. Excuus.

mtwrk 12-11-2018

2x aanschaf hr ketel met toebehoren

Goed bereikbaar bij vragen en supersnelle service. Bij probleempjes en geschillen is er een oplossing beschikbaar. GERT

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jois 12-11-2018

onderdeel gemakkelijk gevonden en besteld

Duidelijke website, Geen poespas snel geleverd, geen bijkomende kosten. het product voldoet aan mijn verwachting.

Ben 12-11-2018

Niet tevreden

Op 29/10 een split airco met airco leidinggoot besteld, leidinggoot niet aangekregen. Al 2x contactformulier ingevuld zonder terugkoppeling van CV totaal. Net proberen te bellen, hopeloos... Niet zo gelukkig mee momenteel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

cvtotaal.nl 16-11-2018

mijn excuses. Onze leverancier heeft verkeerde boven en onderkappen in het schap liggen waardoor ze niet passen. Hierop hebben ze toegezegd dit zsm op te lossen maar dat duurt altijd langer dan je hoopt. We hebben het dus wel direct doorgezet maar vergeten u dat ook terug te koppelen. Excuus!

Sipke Bjinse Sangers 07-11-2018

Ik ben zeer tevreden over CVtotaal , snelle levering ook !

Als je verstand hebt van CV, is dit een prima webshop .
Gemakkelijk , en veel keuze in materialen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Peter L 02-11-2018

Uitmuntende klantenservice

Van een product wat ik wilde bestellen , week de omschrijving iets af van de afbeelding erbij .
Omdat ik zeker wilde weten dat ik het goede zou bestellen , even gebeld met klantenservice en die namen zonder problemen even de moeite om in het magazijn te gaan kijken . Ik kon dus gerust bestellen met wetenschap dat ik de goed zou krijgen . En ook nog eens de goedkoopste van het internet , toppie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gertjan 02-11-2018

Zeer handig internet shop

Internet shop werkt na behoefte , en snelle service. Ook makkelijk dat je zelf de datum van levering kan bepalen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ciska 29-10-2018

Airco & cvketel laten installeren

Afgelopen zomer heb ik een airco met montage gekocht bij cvtotaal. Keurig geïnstalleerd op de afgesproken dag. De hele zomer kunnen genieten van de een slaapkamer die heerlijk koel aanvoelde.

Nu het net koud begint te worden, is de cvketel stuk (zal je altijd zien). Wederom voor cvtotaal gekozen. Vandaag (binnen één week) is de cvketel vervangen door een nieuw exemplaar en geïnstalleerd door hun monteur. Uitleg gehad over de functies en wat hij allemaal heeft aangepast.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -