Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

hiwema 01-09-2023

Met hulp van de vrouwelijke verkoopster een passende niet te grote heuptas voor de Fuji X100V gevonden, ze wist precies wat ik bedoelde, snel, vriendelijk en professioneel.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-09-2023

Bedankt voor je review hiwema,

Wat leuk om te horen dat je zo makkelijk hebt kunnen slagen.
Veel plezier met je nieuwe heuptas.

Groetjes, Team Cameraland

Jan 30-08-2023

Ik had interesse in een lens die alleen 8nline bestelbaar was.
Contact gehad met Cameraland en ze bestelde lens vrijblijvend, en was ook de volgende dag al binnen.
Ik kon pas vrijdags komen en dat was geen probleem
Vrijdag 26-8 vol spanning naar Cameraland en werdt geholpen door XX, wat een vriendelijke jongen en wat een super uitleg.

Kom zeker weer terug naar Cameraland.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-08-2023

Bedankt voor uw ontzettend leuke review.
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service.

Hopelijk tot snel

Jenweil 30-08-2023

Ontzettend plezierig geholpen door iemand die weet waar hij het over heeft. Kom zeker terug als ik weer spullen nodig heb.

Wiger Postma 30-08-2023

Ik was op zoek naar een mooie Leica Q occasion. Cameraland had een mooie Q-P in het assortiment (4 sterren). Mijn vragen erover zijn prima beantwoord door de klantenservice. Op vrijdag besteld, de maandag erop bezorgd. De bestelde Q-P voldeed volledig aan mijn verwachtingen en is de 4 sterren zeker waard. Erg blij met de aankoop, en goed om te weten dat ik er nog een jaar garantie op heb.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-08-2023

Bedankt voor uw mooie review.
We zijn blij om te horen dat alles naar wens is verlopen.
Veel plezier gewenst met de mooie occasion!

Esther 30-08-2023

Fijne winkel, deskundig en vriendelijk personeel. Denken met je mee. Goeden een eerlijke prijs bij inruil en vragen een goede prijs voor tweedehands.

Peter 30-08-2023

Goed advies met alternatieven binnen mijn budget en ze denken met je mee. Kundig en vriendelijk personeel met verstand van fotografie. De volgende dag is mijn bestelling binnen, keurig en goed verpakt bezorgd. Ze hebben alles in huis, je waant je echt in Cameraland. Zeker een aanrader!
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-08-2023

Hartelijk bedankt voor je positieve review.
We zijn blij om te horen dat we je goed advies hebben kunnen leveren.
Hopelijk tot de volgende keer.

Gabor Kovacs 30-08-2023

This shop had the chepest product for me and Icould buy my staff in3 in this site!

August 29-08-2023

Fijne zaak,feedback is uitstekend,groot assortiment en kwaliteit,zeer tevreden .

Roy 29-08-2023

Laatst voor het eerst cameraland bezocht, en wat een super nette ingerichten en moderne winkel. Super geholpen met het inruilen van een aantal dingen op een nieuwe lens welke ze gewoon op voorraad hadden. Kom zeker terug voor camera toebehoren!
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-08-2023

Bedankt voor je mooie review Roy, Fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen. Hopelijk tot snel!

Fj van gestel 29-08-2023

Correcte afhandeling en keurig op tijd geleverd
Niks mis mee ik zou willen dat ze het zo op die manier allemaal deden

Keimpe 29-08-2023

Bij het falen van de werking van mijn OM-D II body en pannekoeklens , werd mij duidelijk gemaakt wat ik ook had gelezen in " my Olympus" , dat dat insturen voor reparatie bij elkaar € 330 ging kosten. Bij niet herstel van de inzending, zouden voucher worden verstrekt overeenkomstig het vooruit betaalde bedrag.
Cameraland heeft mij een occasion aangeboden van OM-III en pannekoeklens voor een redelijk bedrag..
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-08-2023

Bedankt voor het delen van je ervaring en de goede score. We zijn blij je goed ten dienst geweest te kunnen zijn.

Edwin 31-08-2023

Ships jullie hebben helemaal gelijk. Excuus. Dit is geen goede reclame terwijl ik zo tevreden ben met jullie service
Ik heb het contact formulier ingevuld om te vragen of ze het voor mij kunnen corrigeren. Eten wie ere toekomt 😉👍

Anoniem 28-08-2023

Snelle levering, de volgende dag al het bestelde product in huis en de mogelijkheid om in termijnen te betalen.

Danny Vermeulen 26-08-2023

Nu twee keer iets met In3 besteld, werkt top. Sven geleverd en de integratie met In3 is ook echt soepel. Een van de weinige partijen op camera gebied die dit bieden volgens mij.

Ed 25-08-2023

Afgelopen week een camera aangeschaft bij cameranu.nl. de website is duidelijk en overzichtelijk.
De mogelijkheid om je artikel in drie termijnen te betalen maakt het mogelijk om zonder rente of registratie bij het bkr net even wat eerder je aanschaf te kunnen doen. Fijne service 👍
Camera was de volgende dag in huis.

Hi Ed,

Bedankt voor je review. Nou zijn wij geen Cameranu.nl, en denken we dat je het over ons hebt. We waarderen dat je de tijd neemt om zo'n positieve review achter te laten en zijn blij dat je het aanschafproces zo positief hebt ervaren.

Veel plezier gewenst met de camera en hopelijk tot ziens. (;

Koopman 24-08-2023

Eerlijke informatie, hoog kennis niveau van de verkoper over het product. Niet alleen willen verkopen maar gaf ook de alternatieve mogelijkheden aan.
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-08-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen!

Wat fijn dat je jouw goede ervaring met ons wilt delen! Wij wensen je heel veel plezier met jouw aankoop. Mocht je er nog eventuele vragen over hebben, kun je gerust contact met ons opnemen!

JanJaap 23-08-2023

Voor mij al bekend door eerdere aankopen. Vriendelijk personeel met vakkennis.
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-08-2023

Hartelijk dank voor de mooie 10 JanJaap!
We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag terug in onze winkel!

Aad van der Meer 23-08-2023

Mooie website, overzichtelijk en product snel gevonden en snel thuis gestuurd gekregen

RS 23-08-2023

Fijne winkle, gratis parkeren voor de deur, koffie staat klaar, naast aankoop ook altijd een moment voor een goed fotografie gesprek, enorme sortering camera's, lenzen, verrekijkers, zwoel nieuw als gebruikt.
Als je het hier niet kunt vinden is het er waarschijnlijk ook niet !
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-08-2023

Bedankt voor je positieve review!

Het doet ons goed om te horen dat je zo tevreden bent met ons!
Mochten wij je ergens mee kunnen helpen, kun je altijd contact met ons opnemen, of kun je langskomen in de winkel! We zien je graag terug :)

Ron 22-08-2023

Heb hier een Sony 18-135 OSS gekocht tweedehands, ik kon hem nergens goedkoper vinden als bij cameraland. Product was super netjes in orde en werkt uitstekend, heel blij mee!!!
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-08-2023

Bedankt voor je positieve review Ron!
Veel plezier met je prachtige aankoop, we zien je graag terug! :)

Mandy Taylor 22-08-2023

Goed aanbod, kwaliteit en service voor de beginnende fotograaf. Zeer snelle service!

Ria 21-08-2023

De winkel is overzichtelijk en er is veel deskundig personeel. Er wordt alle tijd voor de klant genomen en als je even moet wachten, staat er een heerlijk kopje koffie voor je klaar. Op alle vragen is er antwoord. Er is een goede webwinkel maar ik kom liever zelf langs zodat ik gelijk mijn vragen kan stellen en alles in het 'echt' kan zien.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-08-2023

Hartelijk dank voor je mooie review Ria!

Wat fijn dat je zo een positieve ervaring hebt met ons, en top dat je dit met ons wilt delen! We hebben je met alle plezier geholpen, en helpen je graag nog een keer!

Mocht je verdere vragen hebben, ben je altijd welkom. De koffie staat al voor je klaar ;)

Marloes 21-08-2023

Ik vind het een prima winkel met ruime keus.
xxx is een topverkoper, maar ook zeer behulpzaam.
Kom er zeker weer.

Elisa 21-08-2023

Goede en snelle service Je kunt hier altijd terecht met uiteenlopende vragen en wordt professioneel beantwoord

Nico 20-08-2023

Uitstekende winkel met vakbekwame medewerkers. Vriendelijke en toch zakelijke benadering van de klant.

Laurens 20-08-2023

Snelle communicatie over in te ruilen body. Snel overeenstemming bereikt. Nieuwe body dezelfde dag nog verstuurd. Inruilbedrag vlot overgemaakt.