Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 967 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

hans 13-11-2017 Via de website gekocht

beoordeling cameraland

Cameraland vroeg mij om een beoordeling. Vooruit dan maar. Bij hun een tweedehands nikon v2 camera gekocht. En die was in puike staat voor een schappelijke prijs. Levering verliep vlot.
What more do you want?

Tim Broers 12-11-2017 Via de website gekocht

Webshop op mobiel geeft problemen

Ik heb geprobeerd een occasion te bestellen op m'n iPhone. Maar de webshop gaf een foutmelding zodra ik wilde afrekenen. Op laptop werkt het wel prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Roy 12-11-2017 In de winkel gekocht

fotoland cameraland!

Een winkel waar het personeel staat voor de klant, een ruime ervaring met de apparatuur en waar service nog hoger in het vaandel staat dan verkopen. Een zeer grote voorraad en in elke prijsklasse.
Van advies zijn ze niet vies. Volgende aankoop van foto apparatuur is zeker bij cameraland

Waarom verder kijken als je hier alles kan vinden voor nette prijzen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Koen 12-11-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending, uitstekende occasion

Snelle verzending, keurig uitziende body Canon EOS 1000D geleverd gekregen. Duidelijke productomschrijving. Waar voor je geld!

Jacques 11-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Er kon weinig fout gaan met mijn bestelling. Keurig afgehandeld en keurig op tijd geleverd. Overzichtelijke site

Petja 11-11-2017 Via de website gekocht

tevrede

Een tweede hands lens aangeschaft waar de auto focus helaas niet van werkte. De lens was na bestellen snel bij mij thuis en ook weer snel terug. De balans (aankoopbedrag) is daarna ook de zelfde dag nog recht gezet.

Eric 11-11-2017 Via de website gekocht

Prima!

Na zoekopdracht in Google kwam ik uit bij cameralens.nl, iets na de tijd besteld waarbij gegarandeerd wordt volgende dag in huis maar zaterdag namiddag camera in huis ipv verwachte maandag of dinsdag.
Camera prima, met garantie op een toch wel niet zo nieuw model, maar prima in orde en tevreden over levering en garantie.
Prima prijs kwaliteit verhouding ook.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nathasya 11-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Niet waarvoor ik kwam maar beter!

Ik kwam naar de winkel voor een Canon M3 of Canon M6 omdat ik gewend ben aan fotograferen met een spiegelreflexcamera. Toen de verkoper (Jordi) vroeg waarom ik deze wilde hebben wist ik geen goed antwoord waardoor hij waarschijnlijk al wist aan de hand van mijn doel in fotografie dat dat niet de camera voor mij zou zijn geweest...Hij dacht na over wat goed bij mij zou passen en niet aan dingen zoals winst maken en dat vind ik service! Ik ben heel erg tevreden met mijn Sony a6000, veel te leren, maar ik heb alle tijd! Dankjewel! X

Bianca van Beelen 11-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Heel goed geholpen, uitgebreid en kundig advies!

Fijn personeel die alle tijd neemt om je uitgebreid te informeren over de mogelijkheden, tijd neemt voor je vragen. Wij zijn met een heel goed gevoel de winkel uitgegaan. Inclusief camera ;)

Yvonne Munnik 11-11-2017 In de winkel gekocht
Cameraland in Alkmaar

Correcte service

Ik bracht mijn telelens weg ter reparatie en mij werd gezegd dat het wel 5 tot 7 weken zou duren.En als de kosten hoger dan 200 euro zouden worden ik eerst bericht zou krijgen.
Na twee weken echter kon ik een goed gerepareerde telelens ophalen tegen de schappelijke prijs van 112 euro. Helemaal top!

boudewijn 11-11-2017 Via de website gekocht

prima

Een hele goede prijs en een zeer snelle levering. Zal hier een volgende keer zeker weer bestellen. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mvh 10-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende zeer snelle service.

Snelle reactie van de winkel n.a.v. mijn vraag om een vrijblijvende offerte voor mijn oude apparatuur. Kreeg meer terug dan bij een andere winkel voor mijn oude apparatuur waardoor ik voor hen heb gekozen om mijn oude apparatuur hier in te ruilen en een nieuwe camera bij hen te kopen. Perfecte snelle afwikkeling van retourzending en snelle levering van nieuwe camera.

L.F.Hissink 10-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering op afspraak.

We hebben de bestelling laat gedaan. Toch de volgende dag binnen gekregen. Prima service en woord gehouden. Daar houdt ik van. Ook mijn volgende bestelling voor fotoapparatuur zal ik doen bij cameraandacht.

Doornbos 10-11-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreide kennis

Heel goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe camera. Het is heel duidelijk dat de medewerkers veel kennis van zaken hebben

A. Groen 10-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Ruime sortering, vriendelijk personeel, goede prijs, mooie winkel, goede service, uitstekende parkeergelegenheid.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John C. Dodde 10-11-2017 Via de website gekocht

Bij Cameraland heeft men de workflow volledig in de hand

De wijze waarop men bij Cameraland de zaken afhandelt, de manier van berichten via e-mail, de snelheid van afhandeling duidt op een hoge kwaliteitsnorm op basis van ISO. Men is er in geslaagd de juiste mensen op de juiste plaatsen te krijgen en allen weten wat het wordt klant voor begrip is en de daaraan gekoppelde klantvriendelijkheid. Mijn mening is gebaseerd op meerdere ervaringen en contacten met Cameraland. Hou vast en blijf aan de tOP!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 09-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering,

Overzichtelijke site en een prima bestel en betaalsysteem dat tevens resulteer in een snelle levering!

Jacob Bruin 08-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldig product.

Via de site al veel, goede informatie en vergelijking tussen producten kunnen maken. Bij de aankoop van de medewerker prima service en extra nuttige informatie ontvangen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JHW 08-11-2017 Via de website gekocht

Besteld onderdeel past niet.

Mijn recent aangekochte objectief blijkt na onderzoek een nieuw model te zijn (MK2) daarom past (helaas) de bij Cameraland bestelde zonnekap niet.

Jammer, daar een speciaalzaak mij daar op voorhand op had kunnen attenderen of mee kunnen informeren.

Officiele reactie van Cameraland.nl 11-11-2017

Bedankt voor het plaatsen van een review.

Wat jammer dat de zonnekap niet past.
Ik vermoed dat wij op het moment van uw aankoop niet wisten welke uitvoering van de lens u in het bezit hebt.

Vanzelfsprekend wil ik dit passend met u oplossen.
Kunt u ons een mail sturen met uw order- en/ of factuurnummer?

Alvast bedankt.

Fred - Team Cameraland.

Martin 08-11-2017 Via de website gekocht

Communicatie kan beter !

Uiteindelijk goede levering, maar ik ben inmiddels van andere webshops gewend beter geïnformeerd te worden over het moment van verzending. Nu vroeg ik me af, wanneer wordt het verzonden, hebben ze het wel op voorraad en wanneer heb ik het in huis ? Bij de meeste webshops verzorgt de computer deze communicatie.

Officiele reactie van Cameraland.nl 11-11-2017

Bedankt voor uw review.

Graag wil ik het stukje communicatie van onze orderafhandeling verbeteren.

Kunt u mij per mail uw order- en/ of factuurnummer doorsturen?

Mocht uw order nog niet zijn afgehandeld kan ik met deze informatie gelijk zorgen voor de juiste opvolging van uw vragen en een zo spoedig mogelijke afhandeling.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Hans 08-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en een scherpe prijs

Makkelijk te bestellen via de website, product was snel geleverd en dat voor een zeer scherpe prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

vermeulen 08-11-2017 Via de website gekocht

goeie service

Ik had even gebeld ben direct aan een fototoestel gekoppeld wat goed bevalt. had ook zoals beloofd de andere de bestelling in huis

mhfox 08-11-2017 Via de website gekocht

Snel, vakkundig, klantvriendelijk

Tijdens het online shoppen naar een Tweedehands EF-S 55-250/4-5.6 IS STM kwam ik bij Cameraland terecht.
Ik heb toen gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan door een medewerker van Cameraland, hij vroeg wat ik wou hebben en wat ik ermee ging doen, na eenig overleg kwamen we uit op een Canon EF-S 55-250/4-5.6 IS STM.
Na betaling had ik de volgende dag het objectief in huis, ik ben er meteen mee aan de slag gegaan en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de aankoop.
Ik zal zeker Cameraland aan mijn vrienden en familie aanraden.

Rivka Lindwer 07-11-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreide service

De verkoper heeft in de winkel uitgebreid de tijd genomen om op al mijn vragen in te gaan en mij alles te laten zien wat ik wilde.

Jos Bom 07-11-2017 In de winkel gekocht
Heiloo

Goede en betrouwbare service.

Cameraland Heiloo heeft bij de vorige aanschaf van een nieuwe compact camera mijn vertrouwen gewonnen door het goede advies. Het personeel met passie heeft mij aangesproken Na het bezoeken van de winkel heb ik me verdiept op de site, ter voorbereiding op de nieuwste aankoop.

Veerle De Bondt 07-11-2017 Via de website gekocht

The force is strong with this one

Prijs kwaliteit is top!!! Wij waren verrast van de kwaliteit van het product!!! Je weet nooit hoe het zal zijn als je iets koopt via de website, maar de omschrijving van het product was super!!!

Bruce 07-11-2017 Via de website gekocht

Pakje ontvangen, had eerder verwacht.

Toen het last minute syndroom toesloeg bij een opdracht, ben ik gaan rondkijken wie het snelste mij inktcatridges zou kunnen leveren. Ik kwam terecht bij Cameraland. Vóór vrijdag middernacht besteld, zou ik het zaterdag kunnen ontvangen. Wel, het is uiteindelijk pas de dinsdag daarop geworden. Via hun klantenservice zou ik een standaard bezorgoptie hebben gekozen (gewoon wat ik op de site zag), maar er bleek verborgen achter een link meerdere bezorgopties te zijn, waarbij het pakket wel de volgende dag zou kunnen ontvangen. Dus let goed op de bezorgoptie!

Zara 07-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede uitleg

Ik ben zeer tevreden, een aanrader, ook een retour wordt zeer snel afgehandeld. Ik ben uitermate tevreden over de algehele afwerking

T. Schermerhorn 07-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Kennis van zaken, op maat

Ik beschouw Camaraland als dé specialist in (natuur)fotografie en verrekijkers. Ze adviseren me goed, op basis van mijn wensen. Ze hebben aandacht voor elke klant en nemen de tijd voor informatie&uitleg. Dat is fijn en nodig bij de aanschaf van zo'n kostbare aankoop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K Harte 06-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, mankeerde niets aan!

De informatie vooraf, tijdens en na de bestelling was uitgebreid en duidelijk. Ik ben er erg tevreden over en zal een volgende keer niet aarzelen en weer bij CameraLand bestellen.

wennies 06-11-2017 Via de website gekocht

Goed advies en prima service

Goed advies in de winkel en snelle levering vanuit de webwinkel; ideale combi dus. heb jullie meteen aangeraden bij collega's.

Danielle-01 06-11-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Op zoek naar een flash card voor mijn camera. Via de zoekfunctie kwam ik al direct bij de goede card uit. Besteld en de volgende dag al in huis, topservice voor een goede prijs !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jim van den Hoek 06-11-2017 Via de website gekocht

perfect aanbod

ook op 2de hands is er een ruim aanbod voor een zeer nette prijs. Op Marktplaats vind je het niet beter. En hier heb je nog garantie en de service dat het naar je wordt verzonden. Heb het toestel inmiddels gebruikt en het werkt helemaal volgens verwachting.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wesley 06-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top service met een griffel

Omdat ik erg twijfelde over welke camera ik wilde ben ik in de auto gestapt en naar Alkmaar gereden. Het was elke kilometer dubbel en dwars waard. Alle tijd werd voor me genomen en ik heb eerlijk en realistisch advies gekregen. De verkoper zei dat ik beter voor lens A kon gaan ipv B en beter het €300 verschil op zak kon houden. Dit omdat ik nog niet goed weet wat ik uiteindelijk wil met de camera. Hij zei dat ik dat beter eerst kan ontdekken voordat ik investeer in een veel duurdere lens. Echt Chapeau. Service die ik zelden mee heb gemaakt!

Uiteindelijk ben ik een prachtige 1Ds Mark iii rijker met een prachtige 50 mm 1.4 lens.

Aan mij hebben ze er een vaste klant bij. Top winkel!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tim 06-11-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd !

Artikel makkelijk te vinden, was ook op voorraad, prima prijs, snelle levering, kortom alles prima in orde !

bep verheugen 04-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

niks op aan te merken goede service en advies

uitgebreid assortiment goed advies denken met je mee , verkopers met kennis ik heb via de website gekocht en in de winkel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Annemieke 03-11-2017 Via de website gekocht

simpel via webshop boeken

Webshop is duidelijk en simpel, genoeg uitleg, druk op de knop, betalen en klaar!!
meer heb ik niet te melden over een simpele bestelling in een webshop

Alaye 03-11-2017 Via de website gekocht

Je mag je vergissen

Bij een verkeerde bestelling zonder problemen kunnen omruilen. Direct geholpen en de klantenservice tot 22:00 bereikbaar

Johan 03-11-2017 In de winkel gekocht
Alkaar

Ze nemen de tijd

De mensen van Cameraland nemen de tijd voor je. Luisteren wat je wensen zijn en laten ook verschillende opties zien en je mag deze ook uitproberen. Ze smeren je niet zomaar iets aan en denken " zo nu de volgens de klant" , nee, pas als je weet wat je wilt hebben en je echt tevreden bent , zijn de mensen van Carmerland ook tevreden. En zijn er laten toch nog vragen of wil je extra uitleg. Ook dan ben je welkom en beantwoorden ze al je vragen. Top dus.

Sandra 02-11-2017 Via de website gekocht

Supergoede service

Dankzij telefoongesprek 2 e hands objectief gescoord. Met goede uitleg en rit naar Alkmaar bespaard. Echt snel geleverd!

B. Kraay 02-11-2017 Via de website gekocht

perfekte service

lens gekocht, bleek niet te werken op mijn camera, zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad, lens terug gestuurd, na paar was het geld terug gestort , top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald de Boer 02-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en kwaliteit

leuke website met leuke en scherpgeprijsde 2dehandse artikelen die niet onderdoen van nieuw , zeker een aanrader om hier vaker te shoppen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 02-11-2017 Via de website gekocht

goede keus

Toch altijd een beetje huiverig om een lens te kopen via internet. Als het maar is zoals vermeld. Aangenaam verrast, snelle levering, goed verpakt en de lens voldoet aan de gegeven omschrijving. Dik tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Prudon, G.J. 02-11-2017 Via de website gekocht

Winkel is prima, levering door DHL slecht.

Altijd prima geholpen in de winkel als ook via de webshop, levering via DHL was slecht. drie dagen van 11.00-15-00 zitten wachten, de derde dag om 14.19 geleverd. Track & Trace schoof telkens een dag op. Scanner heeft een klein vlekje onder het glas. Gelukkig valt het buiten het gebied voor negatieven of dia's, waarvoor ik hem heb aangeschaft, verder werkt hij prima.

Karli 02-11-2017 Via de website gekocht

Strak geregeld!

Heldere site, zeer uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en razendsnelle levering. Je hoeft niet verder te kijken.

Gerard 02-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Alles gekregen op de volgende dag volgens afspraak,topsite dus een prima deal gemaakt.
Nette overzichtelijke website met veel info over het product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JHollenberg 02-11-2017 Via de website gekocht

No nonsence winkel met prima medewerkers.

Mijn laatste aankoop was een statief (WT-6702 + Redged RT-2N balhoofd) welke de volgende dag al werd bezorgd. Met zorg ingepakt en alles klopte volgens de beschrijving. Een prima en zeer stevig statief waar ik veel plezier aan ga beleven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

anoniem 02-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Onlangs een voucher gekocht als verjaardagscadeau. Binnen twee dagen lag de voucher op de mat, echter hij was niet ingevuld. Na een kort telefoontje werd dit meteen geregeld, zodat het cadeautje op tijd in orde was. Top service!

M.H. 02-11-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Snelle levering, prima product. Dezelfde dag geleverd zoals aangegeven in de website. Klantvriendelijk bij telefonisch contact.

H.P. 01-11-2017 In de winkel gekocht

Excellente service

Heb eerder uitstekende resultaten ervaren met internet bestellingen. Had nu tijd om eindelijk de winkel te bezoeken, na mij tevoren op de website te hebben geinformeerd m.b.t. mijn wensen.
Werd uiterst hartelijk en zeer snel geholpen. Het door mij gewenst product werd snel (werkend) getoond incl. accesoires.
Betaalproces verliep nauwkeuring (een tweede controle!) en eveneens snel.
Chapeau voor de staf!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -