Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1127 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Gareth Rees 24-01-2021

Een fantastische service. Voordat ik veel geld aan een lens uitgaf, mocht ik allerlei vragen stellen, ook via de chat, waar ik onmiddelijk antwoord op kreeg. Ik mocht mijn nieuwe (tweedehands) lens bij de achterdeur ophalen: vriendelijk, leuk ingapakt en efficient. Blij dat jullie bij mij in de buurt zitten!

Jolanda 23-01-2021

Online een objectief gekocht. Via de chat een vraag, had razendsnel antwoord en werd ik goed geholpen. Lens lag de volgende dag klaar en kon ik ophalen bij de winkel. Goed geregeld in deze tijden!

Wim 23-01-2021

Ik heb er al vaker wat gekocht, vooral 2ehands en alles was naar tevredenheid, pas in de black friday deals een flitsset gekocht welke niet meer op voorraad was na betaling. Beetje jammer .. Na wat heen en weer gemail was er de optie om nog even te wachten of geld terug, ik heb nog even gewacht en er alsnog wle blij mee want de set is alsnog gekomen en is echt prima.

Jaap 23-01-2021

Online een 2e hands Canon lens besteld, had wat specifieke vragen en wensen, via chat alles op kunnen lossen. Ook het ophalen verliep erg vlot.

Hugo Weenen 23-01-2021

Ik heb een gebruikte Canon lens besteld bij Cameraland: werd zeer snel bezorgd en was in prima staat, zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

R. Kolder 23-01-2021

Ik heb contact gehad met behulpzame, deskundige en vriendelijke medewerkers. De levering van het product ging snel. Na bestelling in de webshop kon ik het de volgende dag al ophalen.

Jeroen 23-01-2021

Heel snelle bezorging in een mooi verpakte doos. Ik kocht een nieuwe Wacom, heel blij mee!

Tim 23-01-2021

Ruim assortiment, overzichtelijke website, goede serivice en de verkopers weten waar ze over praten.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en goed (en snel) geholpen toen bleek dat de code van mijn waardecheque verouderd was. Ik kreeg, na een korte check, een nieuwe code die ik direct kon invullen op de website.

Oscar 23-01-2021

Groot assortiment en bijna alles op voorraad wat als gevolg heeft dat alles ook snel geleverd wordt.
En bij vragen krijg je deskundig advies wat bij je past en ze proberen je niet vanalles aan te smeren wat je niet nodig hebt. Echt een geweldige winkel, zowel fysiek als online

Laus 23-01-2021

Was op zoek naar een goede verrekijker, op internet gezocht en kwam terecht bij cameraland. Site geopend en zag dat de desbetreffende verrekijker niet direct leverbaar was. Op de site kon je ook direct chatten met een medewerker en hebt gevraagd wanneer het artikel weer leverbaar is de vriendelijke medewerker zou er gelijk werk van maken.De volgende dag had ik al antwoord en daarna gelijk besteld want de prijs was zeer aantrekkelijk.De levering is ook perfect gegaan geen probleem.Ik kan cameraland zeer aanbevelen.

Rob 23-01-2021

Daar we wegens Corona niet naar de winkel kunnen, heb ik verschillende cameratassen besteld om te bekijken welke het beste bij de camera past. Bestelling, retour en afhandeling zeer eenvoudig en ook reactie van medewerkers is snel en naar volle tevredenheid.

Marga Lakwijk 23-01-2021

Ik heb bij Cameraland diverse producten gekocht. O.a een full frame camera en div. lenzen. Ik vind het een fantastisch en klantvriendelijk bedrijf. Met veel keuzes en vakkundigheid. Ook als je wil ruilen voor b.v een betere lens of gewoon een stukje verder dan kan dat. In deze Corona tijd is kopen het lastig, maar even goed passen ze goed aan. Speciaal mijn dank aan *** die het persoonlijk contact goed ter harte neemt. Maar mijn complimenten gaan naar allen uit.

André 23-01-2021

Snelle levering zelfs tijdens drukke periode en aantrekkelijke prijs. Helemaal tevreden. Aanrader.

Brigitta Krijnsen 23-01-2021

Ze hebben me heel goed geholpen toen mijn lens kapot raakte. Ze hebben hem opgestuurd en hielden me keurig op de hoogte hoe het ervoor stond.

Ad 22-01-2021

De beste aanbieding voor een a-kwaliteitsproduct en een razendsnelle levering. Alles klopte, dus wat wil je nog meer!

HR 22-01-2021

zeer goed aanbod van een artikel dat al jaren uit productie is (Panasonic wide angle conversion lens). Prima prijs en supersnelle gratis verzending.

Rubén Fotografie 22-01-2021

Snel verzonden, super deal, achteraf betalen mogelijk. Prima eerste kennismaking met Cameraland. 5 sterren.

RD België 22-01-2021

zeer correcte behandeling voor alle aspecten van de transactie : de snelheid van de levering van de apparatuur, de kwaliteit van deze laatste, de retour zonder enig probleem noch contestatie, in het kort een veilig gevoel met Cameraland.nl en daarbij een echte vriendelijkheid met een fijne communicatie

Andries 22-01-2021

Tweedehands Leica gekocht met inruil oude toestel. Leica als nieuw geleverd, redelijke prijs terug voor oude toestel. Snelle levering, prettig telefoongesprek.

Gemma Boelhouwer 22-01-2021

Ik belde gisteren met de vraag waar mijn bestelde pakje bleef. Toen bleek dat ik zelf ingevuld had om het pakje op te halen. Ze zouden het direct opsturen en vandaag werd het bezorgd!
Het probleem werd direct verholpen! Goede service van Camera Nu!

Marianne 22-01-2021

Vriendelijk en deskundig geholpen. Goede keuze kunnen maken en een tweedehands camera aangeschaft. Welke er bij aankomst precies zo uit zag als op de foto's en zoals omschreven. Het geeft ook vertrouwen dat daar nog een jaar garantie op gegeven wordt. Werd later nog opgebeld over een bijpassende lens die ik ook besteld had, waar ze nog iets over wilden meedelen. Keurige service en snel in huis. Zeer tevreden.

Cindy 22-01-2021

Fantastische service, super vriendelijk personeel! Nooit te beroerd om van advies te voorzien. Echt een aanrader!

Monique smit 22-01-2021

Top geregeld allemaal , goede inruilwaarde gahad voor mijn camera’s , en weer een mooie camera voor terug gekocht eerlijk advies gekregen welke camera nou goed bij je past 👍

Martin Hovius 22-01-2021

Cameraland heeft een mooie en overzichtige winkel, welke helaas door de omstandigheden dicht is.
Maar de webshop is ook heel duidelijk, en je kunt je producten er makkelijk op vinden.
Mijn bestelling is keurig verpakt verstuurd en kwam op de beloofde datum binnen.
Kort om, heb je iets nodig op foto gebied kies voor Camaraland! Die staan voor je klaar met goed en eerlijk advies en hebben alles voor elke portemonnee.

Saensche Cor 22-01-2021

Het was een afgeprijsde lens en de levering was in orde. Iets waar ik niet blij mee was is dat er geen reden aangegeven werd dat het artikel afgeprijsd was maar gewoon als een nieuw artikel op de website stond. Achteraf bleek deze lens niet meer gemaakt te worden en was dit het laatste exemplaar uit de vitrine van de fysieke winkel. Wel zo netjes als de reden van het afprijzen vermeld wordt. Dan weet je van te voren dat er geen nieuw artikel met verzegelde verpakking geleverd wordt. Daarom kan ik hier geen 10 voor geven.

René Schreuder 22-01-2021

uitvoerige uitleg welke camera voor mij het meest geschikt is, dit n.a.v. mijn wensen en wat ik van de camera verlang - voor nu en in de toekomst -

Frits Figge 22-01-2021

Ik ben al jaren klant bij Cameraland, nog nooit teleurgesteld. Altijd goed advies door vriendelijke medewerkers. Tijdens de coronaperiode een groothoeklens gekocht, direct afgehaald. Na aanmelden bij de winkel werd het artikel bij mijn auto afgeleverd. Klasse!

A.C. van Langen 22-01-2021

Ik ging voor een camera. Die kocht ik. Bij levering : geen lens, geen geheugenkaart. Alsnog besteld. Met hulp van de helpdesk de juiste spullen aangeschaft. Nu is alles compleet en maak ik de mooiste foto's.

Willem 22-01-2021

Het bestelde product is exact wat de website beloofde, werd keurig netjes ingepakt en een dag later bij mij thuis afgeleverd.

Danielle 22-01-2021

Zoals altijd topservice, zelfs in Corona-tijd en dat voor een goede prijs! Vriendelijke medewerkers en goede bereikbaarheid.

Remko 22-01-2021

Omdat ik het (gewoon helemaal nieuwe) toestel (EOS M50) al uit de doos was geweest kreeg ik p.o. als goedmaker een extra (originele) opgestuurd. Prima service, bedankt!

Michael Thomas 22-01-2021

Door een vergissing mijnerzijds bestelde ik een verkeerde camcorder. Vraag of ik hem kon omruilen. Het juiste model was niet in voorraad maar als ik de verkeerde zou terugsturen kreeg ik mijn geld terug hetgeen inderdaad binnen enkele dagen een feit was. Hulde voor deze vlotte service!

Hans 22-01-2021

Ik heb een lens ingeruild en de verwerking van dit advies en aankoop van nieuwe lens ging uiterst professioneel en heel vriendelijk

De nieuwe lens een nikon z 85mm. 1.8 is helaas nog niet geleverd maar ben zeker dat u dat onder controle heeft. Medewerker xxxx is ook zeer vakkundig en correct

Anne 22-01-2021

Voorafgaand schriftelijk advies gevraagd over aanschaf. Dat advies was helder, en ter zake doend. Daarna de aanschaf bij Cameraland gepleegd, omdat ik wel weet dat het daar niet te duur is. Afwikkeling prima. Wel merkwaardig, dat ik de batterijlader al kreeg opgestuurd, en later pas de camera (voor de voorpret?).

Peter Bergen Henegouwen 22-01-2021

Ik wilde graag een bepaalde lens hebben en bestelde deze op de website. Vrij snel daarna werd ik al opgebeld met de mededeling dat er voor deze lens een goedkopere versie voor de zonnekap was. Dat vond ik al mooi. Helaas bleek daarna dat de avondlevering waarvoor extra was betaald door PostNL niet uitgevoerd werd. Met slechts een enkel mailtje kreeg ik van Cameraland het daarvoor betaalde bedrag de volgende dag al teruggestort. Prima service dus.

Rik Smit 22-01-2021

Flitser met trigger gekocht. Levering prima verlopen. Nu ben ik geen iT-er dus probleem met de instellingen op de flitser en de trigger. Hoe krijg ik dat nu op elkaar afgesteld. Kan alleen telefonisch te woord staan. Engelse bijschrift te ingewikkeld met veel niet bekende technische woorden. Kan de flitser dus alleen gebruiken rechtstreeks op de camera, dat vind ik wel zonde. Maar wachten tot er weer fysiek klantcontact is. De mensen bij cameraland vinden dit ook heel vervelend maar kunnen hier nu even niets aan doen.
Service is exelent bij cameraland. Dus toch een 10.

SIGO 22-01-2021

Ik ben een beginner in fotografie, vorg jaar heb ik mijn eerste camera gekocht.
Ik werd heel goed geholpen en ik hoefde alleen maar te vertellen wat ik nodig had, en zij vertelde mij wat er het beste bij me paste. Met een erg groot asortiement in alles wat ook maar een beetje met een camera te maken heeft is er voor amateurs en voor professionals een geweldig aanbod. Ik zal zeker terug komen, en alle vragen die je hebt kunnen beantwoord worden.

Mike 22-01-2021

Online prijzen, maar dan met het advies van echte specialisten. Topwinkel! Als je van fotografie houdt is deze winkel echt een snoepwinkel, je kunt hier rustig een tijdje doorbrengen. Vanwege de lockdown helaas online moeten shoppen, maar ook dit is bij Cameraland een uitstekende ervaring.

Huub 22-01-2021

Duidelijk en overzichtelijk.
Goede prijs kwaliteit en duidelijk aangegeven in welke conditie het product zich bevindt.
Snelle levering, ook tijdens de drukke periode.

Tim 22-01-2021

Ik had een setje besteld van een softbox + videolamp. De aansluitingen van de softbox paste niet (terwijl het wel als een set op website stond??) heb later nog een andere aansluiting los moeten kopen die ze apart hadden besteld en pas 2 weken later binnen was. Support was wel bereikbaar maar niet echt een fijne ervaring. Ga hier niet nog eens bestellen.

SvdH 22-01-2021

Goede prijs en zeer snelle en goede verzending. Ik had een battery-grip nodig voor mijn Fuji X-t3 en de aanbieding bij Cameraland was fantastisch. Ik kende ze niet, maar ik zou hier zeker nog eens bestellen! Product was zelfs voor deze (fantastische) prijs volledig nieuw, ongeopend en origineel. Top!!

Frank 22-01-2021

Hadden precies de rugzak/ kamera tas die ik zocht. Voor een mooie prijs en netjes bezorgd. Voldoet compleet aan de verwachting.

GMGP 19-01-2021

Duidelijke webshop, snelle chatservice, prima geholpen! Ik was op zoek naar een verrekijker om cadeau te doen, verschillende typen werden duidelijk uitgelegd.

Morgenspaziergang 14-01-2021

Verrekijker besteld. Is verzekerd verzonden. Is door iemand anders van mijn gezin aangepakt, MET deuk in de verpakking en GEEN handtekening voor ontvangst gevraagd.
Verrekijker blijkt 'scheel' te zijn, vermoedelijk door val.
Ik heb de klantenservice gevraagd om met mij hierover contact te hebben VIA MAIL.
Dit weigert de klantenservice.

Cleem Kollmann 08-01-2021

Kocht bij Cameraland het 16 mm Fujinon XF, R-WR f/2.8 objectief, het was mijn eerste aankoop bij Cameraland en het telefonische contact is erg plezierig verlopen. Omdat ik niet direct in de gelegenheid was de zending te ontvangen, heb ik die gemakkelijk later 'op afroep' kunnen laten toesturen. Ben erg tevreden met dit geweldige objectief.

Wim Soeters 04-01-2021

Het is een zeer goede winkel en deskundig personeel met heel veel ervaring in fotografie.

E.G. Schouten 03-01-2021

Bij Cameraland uitgekomen na een zeer positieve reactie op een ter inruil aangeboden camera. Bij het bezoek aan de winkel in Alkmaar - met zeer zorgvuldige aandacht voor de coronamaatregelen - werden we door een medewerker naar een 'beschermde' toonbank geleid, en daar heb ik de in te ruilen camera laten beoordelen; de inruilprijs bleef staan; daarna gekozen voor een camera met Nikon-actievoordeel, en vervolgens uitgebreid laten adviseren m.b.t. een fototas.
De medewerker was deskundig, en de administratieve afwikkeling (factuur+betaling) verliep naadloos.
Het assortiment in de winkel was overweldigend: niet alleen qua hardware, maar ook qua accessoires en ondersteunende boeken

Ronald 03-01-2021

Prima service. Ik wilde al langere tijd een super teleobjectief hebben. Cameraland had een mooie testdag georganiseerd voor Sigma objectieven. Deze kon i.v.m. lock down helaas niet doorgaan. Ik heb het objectief van mijn keuze via de website aangeschaft en gekozen voor de optie om het op te halen. Ik werd keurig gebeld dat de bestelling klaar stond en dat ik het kon komen afhalen.

gerda van diepen 03-01-2021

prima geholpen erg tevreden het heeft mij een mooie camera opgeleverd waar ik erg blij mee ben

Jules 02-01-2021

Het artikel wat ik besteld had bleek uitverkocht. Werd direct na bestelling gebeld, zeer correct te woord gestaan door een vriendelijke meneer dat nalevering 6 dagen zou duren. Ook werd me een alternatief geboden. Tussendoor contact met een zeer vriendelijk mevrouw gaf verdere duidelijkheid over stipte levering, en prima verpakt. Dank cameraland. Het is niet eeg dat soms zaken langer duren, en jullie communicatie daarover is top. Tot de volgende keer