Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 443 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk 18-08-2023

Goede info over het product
Een converter van sigma voldoed aan mijn verwachtingen😊

Michael Elias 18-08-2023

Altijd vriendelijke en professionele afhandeling. Dit ook tijdens de verlof periode.Top.Bedankt.

Sailpik 17-08-2023

Ik was online op zoek naar Nikon 35 mm en 50 mm prime-lenzen en na onderzoek van enkele websites kwam ik Cameraland tegen. Ik had voor mijn aankoop nog nooit van Cameraland gehoord. Ik heb mijn product gevonden waarnaar ik op zoek was en ik kan zeggen dat ze een zeer concurrerende prijs bieden. Maar ik was verbaasd om te zien dat hun tweedehandscollectie de juiste deskundige beoordeling en beschrijving van de productconditie had. Om mijn aankoop te bevestigen, zag ik veel recensies van andere klanten die ook blij waren met de Cameraland-ervaring, waar ik het vertrouwen uit putte. Ik ben erg blij met mijn aankoop en het product, en de uitzonderlijk snelle levering met geweldige verpakking.

M.Maas 16-08-2023

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat het er netjes uit zag en vooral de prijs.
Heb contact gehad met een medewerker dat heel vlot verliep en wist op mijn vragen antwoord te geven.

Guido 16-08-2023

Had een lens besteld die achteraf niet bleek te passen op mijn camera. De teruggave verliep heel vlot.

am 16-08-2023

Ik heb de camera gekocht - maar ik vond alleen accessoires in de doos - helaas had ik de camera nodig tijdens mijn zomervakantie - dus ik moest reizen zonder camera

Bedankt voor je review.

Wat vervelend dat de camera blijkbaar niet in de doos zat! Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Onze oprechte excuses hiervoor.

Zou je contact met ons kunnen opnemen, zodat wij je verder kunnen helpen? Graag horen wij van je!

N. Broekhuijsen 15-08-2023

Ik had een vraag over een voorzetlens. Ik werd online snel, vriendelijk en vakkundig geholpen.
Bovendien had ik de bestelling de volgende dag al in huis waardoor ik direct aan de slag kon.

Ric 15-08-2023

Snelle prettige en duidelijke communicatie via chat, prima aanbod en een snelle service m.b.t. verzending.

Gerard J.Corts 14-08-2023

Ik heb apparatuur verkocht aan Camera, ben prima geholpen en ze zijn zeer klantvriendelijk

Will 14-08-2023

Zeer snel bezorgd, binnen de gestelde termijn.
Product zoals omschreven.
Kortom zeer tevreden!

Astrid 14-08-2023

Wat ben ik vorige week super geholpen. Ik had een beetje op mijn lens, wat je steeds terug zag op de foto’s.
Mijn camera is gelijk nagelopen en schoongemaakt.
Verder heb ik tips gekregen over bepaalde standen op mijn camera en heeft mijn camera een update gekregen ze
Echt heel blij met deze goede service en fijne uitleg.

Theo 14-08-2023

Ik ging voor een advies en mogelijk omruilen. Ze nemen alle tijd voor je en uiteindelijk uitgekomen op tweedehands. Prima advies en goede deal. Blij mee.

Stefan van Nierop 14-08-2023

Zodra je binnen komt merk je gelijk dat je te maken hebt met mensen die weten waar ze over spreken. Vriendelijk en altijd meedenken naar de beste en goedkoopste optie voor de klant. Zeker aan te raden.
Officiele reactie van Cameraland.nl 25-08-2023

Bedankt voor je mooie review Stefan!

Fijn dat je zo tevreden bent over onze kennis en service! Mochten wij je eventueel ergens mee kunnen helpen, weet dat je altijd bij ons terecht kan! We helpen je met alle plezier! :)

Inge 14-08-2023

Prima prijs, snelle levering en prachtig lens. Niet te zien dat hij tweedehands is. Degelijk verpakt. Volgende weer hier bestellen.

Merlyn 12-08-2023

Een tweedehands fotocamera gekocht bij Cameraland.nl. De levering was supersnel, zeer netjes ingepakt (in de originele verpakking zelfs) en de camera en accessoires zagen er precies uit zoals op de website. Daarbij wordt er bij Cameraland niet bezuinigd op omschrijving en specificaties van het product; zeer gedetailleerd en uitvoerig wordt alles beschreven. Ook de garantie (van minimaal een jaar) die gegeven wordt op tweedehands producten is top.
Officiele reactie van Cameraland.nl 25-08-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Merlyn!

Wij willen je heel veel plezier wensen met je tweedehands camera. Mochten wij je eventueel ergens mee kunnen helpen, weet je ons te vinden! ;)

Hopelijk tot ziens!

Damen Richard 12-08-2023

Het is de 1ste keer dat ik iets besteld bij jullie.
De dag erop had ik het al in huis,en je zou echt niet zeggen dat die 2e hands was.
Echt heel top bij jullie.
Ga zeker mijn volgende aankoop doen bij jullie.
Officiele reactie van Cameraland.nl 25-08-2023

Bedankt voor je review Damen!

Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens is. We zien je graag terug in onze winkel of webshop! :)

Rob 12-08-2023

Je wordt altijd vriendelijk ontvangen. De verkoopmedewerkers zijn goed op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Service is top in orde ook de na service , als je nog verdere vragen hebt wordt er ruim de tijd voor je genomen.

Ron 12-08-2023

Ik kreeg goede adviezen voorafgaande aan de koop, en het gekochte artikel werd snel verzonden en was ook degelijk verpakt.

Steef 11-08-2023

Nette service en bij vragen snel een antwoord. Daarnaast is de lens (Meike 12mm / 2.8) aan te raden! Super lens met veel leuke mogelijkheden
Top lens en top service

RS 10-08-2023

Ondanks dat ik in Amsterdam woon en daar 2 van 3 Nederlands grootste fotografie winkels onder handbereik heb (niets ten nadele van de andere twee), neem ik graag de moeite om de 60 km naar het noorden te rijden. Er is veel te zien, personeel is op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, aardige mensen, specialisaties per merk, eerlijk advies, goede prijs bij inruil, snel leuk contact met andere klanten, alles in een ongedwongen sfeer.
Eigenlijk moet je het ervaren door ze een bezoek te brengen want woorden kunnen moeilijk een gevoel beschrijven.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-08-2023

Dank voor je geweldige feedback! We zijn vereerd dat je de moeite neemt om ons te bezoeken, ondanks andere opties in Amsterdam. Het is geweldig om te horen dat je onze expertise, eerlijk advies en ongedwongen sfeer waardeert. We kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen en je de volledige ervaring te bieden.

Johan 10-08-2023

Correcte informatie, goed geprijsde artikelen meteen snelle levering. Tijdens verzending erg goed op de hoogte gehouden over het procesverloop.

John 09-08-2023

Cameraland is DE shop om een nieuwe dan wel gebruikte camera / lens(zen) aan te schaffen. Men heeft kennis van zaken en nemen alle tijd.

C.Bontes 09-08-2023

Ik vind de shop prima, de klant vriendelijkheid geef ik een 10 als het hoger kon deed ik dat ook, het is gewoon top hoe je geholpen wordt, en ik kom hier toch al meerdere jaren, ook familie van mij oordelen zo over cameraland
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-08-2023

We zijn vereerd over je review. Het doet ons goed dat we u zo goed ten dienst staan, mochten wij u ooit nog ergens mee kunnen helpen doen we dat graag.

Pawel 09-08-2023

Im very happy from my online order in cameraland… because I place my order only a few days before my holiday i took contact with the store both on line and by phone which was answered very quick and my order was sended to me on the same day🙂… keep it up cameraland💪
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-08-2023

Thank you for your 10 star review, we are glad to hear everything arrived so quick and the contact was good. Hope to serve you again in the future.

K. Delvoije 08-08-2023

Een fotozaak waar ze de tijd voor je nemen, kennis van zaken hebben en met je meedenken...