Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 443 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bastiaan 27-09-2023

Reageren snel vriendelijk en reeële inruil prijzen! Zeer tevreden over deze winkel.

HJ 26-09-2023

Snelle levering. Helaas was het doosje van de lensfilter zwaar beschadigd maar de filter gelukkig niet. Waarschijnlijk tijdens transport gebeurd dus ik reken dat de shop niet aan. Blij met het product
info-3173 30-09-2023

Bedankt voor je goede Review HJ

Wat jammer dat je levering beschadigd is aangekomen.
Mocht je toch ooit nog problemen hebben met je levering neem dan gerust contact met ons op. Dan zoeken wij het voor je uit.

Advan 26-09-2023

De Olympus occasion die ik bij Cameraland heb gekocht verkeerde bijna in nieuwstaat. Jammer dat er geen handleiding of software meer in de doos zat, dan zou ik deze winkel met een 10 gewaardeerd hebben.
De gelijk mee bestelde extra accu's waren niet op voorraad, deze ontving ik enkele dagen later. Net als de camera zorgvuldig verpakt. Ik ga hier weer shoppen!
info-3173 30-09-2023

Bedankt voor je mooie review.

We zijn blij om te horen dat je camera occasion goed bevalt!
Helaas hebben we de handleiding niet ontvangen van de vorige eigenaar, dus was dit helaas buiten onze macht.

Veel foto plezier en hopelijk tot snel!

Karin 25-09-2023

Product duidelijk omschreven voorzien van relevante foto's. Snelle levering en stevig verpakt.

Ruiterde 22-09-2023

Ik vraag advies voor keuze tussen twee statieven en balhoofd, kreeg een beetje het gevoel van iemand die graag weekend wilt gaan vieren. Ik kan het mis troffen hebben met deze werknemer. Heb daarna elders mijn bestelling gedaan
info-3173 25-09-2023

Dank je wel voor het delen van je ervaring en je eerlijke feedback,

Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het feit dat het advies dat je hebt ontvangen onvoldoende was. Na het evalueren van de conversatie zijn wij het eens dat dit een teleurstellend antwoord is.

Je hebt helemaal gelijk dat ons doel is om klanten te voorzien van nauwkeurig en nuttig advies, en in dit geval zijn we tekortgeschoten. We waarderen het dat je dit onder onze aandacht hebt gebracht, omdat het ons in staat stelt om onze dienstverlening te verbeteren en ervoor te zorgen dat dit soort situaties niet opnieuw voorkomen.

Als er nog specifieke zaken zijn waarover je ons wilt informeren of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te assisteren.

Jeanine 20-09-2023

Ik ben afgelopen zaterdag naar Cameraland geweest omdat ik twijfelde tussen een tweedehands camera of tweedehands lens. Ze gaven mij een goed gevoel zonder iets aan te dringen, ze probeerde met mij mee te denken en kwamen ook met andere oplossing en tips. Uiteindelijk ben heb ik toch voor de camera gekozen en de oplossingen en tips onthoudt ik zeker. De volgende keer ga ik toch weer terug naar Cameraland, ben nu al 2 keer goed geholpen door vriendelijke en kundig personeel waardoor ik tevreden weg ging , zelfs via de chat site ben ik daarna ook heel goed geholpen met mijn vragen.
info-3173 25-09-2023

Bedankt voor je mooie review,

We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen met het maken van een keuze omtrent de aanschaf van je nieuwe apparatuur.

We wensen je er veel plezier mee en hopelijk tot snel!

Bolletje1969 20-09-2023

Vorige week eerst bij cameraland in Alkmaar alwaar ik **** in de winkel trof. Ik was op zoek naar een goede vervanger voor mijn huidige camera. Ik doe hoofdzakelijk sportfotografie. Ik kon me geen nieuwe set veroorloven dus een goede gebruikte set. **** gaf mij de Canon 1dx 2 in handen met eenCanon 70-200 2.8 lens. Het voelde direct geweldig. Wat een camera!
**** gaf me veel tips en gaf mij een realistisch advies.
Uiteindelijk deze set gekozen en vandaag alles binnen gekregen. Perfect vepakt en voorzien van vele extra's.
Direct alles uitgepakt en opgestart. Nogmaals, wat een gave camera. Echt een stoere mannen camera! 😉
Ga me nu verdiepen in de camera en kan niet wachten naar de eerste foto's van langs de lijn.
Ga nog wel even buurten bij **** want ik wil nog wat tips. Niet normaal wat een mogelijkheden heeft de camera.
info-3173 25-09-2023

Bedankt voor je uitgebreide en positieve review,

We zijn blij om te horen dat je aankoop zo goed is bevallen.
Mocht je ooit nog vragen hebben of een keertje willen rondneuzen ben je van harte welkom bij ons in de winkel.

Veel sportief foto plezier.

Trudy 19-09-2023

Vriendelijk personeel die altijd alle tijd voor je nemen, zonodig altijd helpen zoeken naar een oplossing.

Kees Hageman 18-09-2023

Ik kwam mijn oude camera en objectieven omruilen voor een nieuwe camera de Sony cybershot markIV .
Blij verrast met de inruilwaarde , heb ik de Sony aangekocht. Daarbij zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
Een cappuccino aangeboden .
Ik ging zeer tevreden en goed voorzien van informatie huiswaarts.
info-3173 25-09-2023

Bedankt voor uw mooie review,

We zijn blij dat we u goed ten dienst geweest zijn.
We hopen dat de Sony u goed bevalt.

Mocht u nog vragen hebben of gewoon nog zin hebben in een lekkere cappuchino, komt u dan gerust even langs.

Peter van den Heuvel 18-09-2023

Super tevreden!
Na alleen maar positieve ervaringen met Cameraland heb ik besloten om mijn Sony A7R III camera bij hen in te ruilen voor de schitterende A7R V. Cameraland gaf ook nog eens verreweg de beste inruilprijs. Omdat ik nog wat vragen had over de A7R V heb ik goed advies gehad van één van de medewerkers. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst werd de nieuwe camera keurig netjes de andere dag geleverd.
Omdat er een accessoire in de doos zat waarvan ik niet helemaal begreep waarvoor deze diende heb ik nog maar even een mailtje gestuurd om dit te vragen. Binnen korte tijd had ik al antwoord.
Ik beveel Cameraland zeker aan als je iets aan wilt schaffen op het gebied van foto en video.
info-3173 25-09-2023

Bedankt voor je mooie review Peter,

Wij zijn blij dat we je goed ten dienst hebben kunnen zijn met de inruil van je oude camera en de aankoop van je nieuwe. We wensen je veel foto plezier toe. Mocht je nog vragen hebben kun je ons uiteraard altijd een berichtje sturen.

Marc Lambrechts 15-09-2023

Heb bij Cameraland een 2e hands Canon HD-camera gekocht. Deze was de volgende dag netjes, en vooral heel goed verpakt aangekomen. Maar wat vooral netjes is, is dat de camera met garantie is geleverd. Maar wat mijn verwachtingen absoluut overtroffen heeft, is dat er nog een kaartje bij zat voor 2 service beurtjes aan de camera. Absoluut geweldig ! Erg blij met deze aankoop als ook met de geboden service !
info-3173 25-09-2023

Hartelijk dank voor je positieve feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Bij Cameraland streven we er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en we zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met je aankoop en de geboden service. Als je in de toekomst verdere ondersteuning nodig hebt, staan we altijd voor je klaar.

Tom 14-09-2023

Medewerkers hebben veel knowhow, zijn vriendelijk en kunnen alles goed uitleggen.
Er is veel op voorraad, zodat er meerdere keuzes gemaakt kan worden. .

Oguzhan 13-09-2023

Al een paar jaar met regelmaat aankopen gedaan bij Cameraland en gelukkig nog nooit de Klantenservice nodig gehad wat voor mij ook iets zegt over de service en kwaliteit zoals alles verloopt. Echter was ik nu bij de aankoop van mijn Sony a7r iii de kassakorting (300 euro) mis gelopen door niet goed op te letten. Na ontvangst van mijn nieuwe camera uit gaan zoeken hoe ik de korting kon innen. Zelf uitgaande dat het om een cashback ging ipv een kortingscode kwam ik er achter dat ik het had mis gelopen. Direct door naar de site om contact op te nemen en dit met de live chat gedaan. Kreeg direct binnen een aantal minuten reactie van de medewerker in de chat (Micha). Deze ging al snel aan de slag om uit te zoeken of hij mij hier mee kon helpen en gelukkig kon hij dit doorzetten en is het de volgende dag door financiele afdeling afgehandeld! Voor mij verdient dit een dikke pluim
info-3173 25-09-2023

Bedankt voor je jarenlange steun en het delen van je positieve ervaring. We zijn verheugd dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Het spijt ons dat je aanvankelijk de kassakorting miste, maar we zijn blij dat onze klantenservicemedewerker, Micha, snel en effectief heeft gereageerd om het probleem op te lossen. Als je in de toekomst verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het kiezen van Cameraland.

Lans 11-09-2023

Altijd veel keuze in de shop en veel op voorraad. Ook een grote keuze tweedehands. Verkopers nemen ook de tijd om vragen te beantwoorden

niki 10-09-2023

de shop is overzichtelijk en ook transparant in hoe het met je bestelling staat enz.
contact is snel en goed.
verzenden gebeurd echt snel.
en betalen kan op verschillende manieren.

Filter gekocht, snel en goed 09-09-2023

Hoya R72 infrarood filter besteld bij Cameraland, de enige in Nederland die dit op voorraad had. Vlekkeloze en snelle afwikkeling.
info-3173 25-09-2023

Bedankt voor je review, Fijn om te horen dat je deze bij ons hebt kunnen vinden. we zijn benieuwd naar je beelden!

Bjorn 08-09-2023

Voor Cameraland gekozen omdat product op voorraad was voor een goede prijs. Cameraland biedt voldoende betaal en verzendmogelijkheden. Enige minpunt is dat de aangeschafte lens maar aan 3 kanten beschermd was met verpakkingsmateriaal, niet aan de onderkant.

Bedankt voor je review Bjorn,

We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons bestelproces.
Wat betreft het inpakken van de lens is inderdaad niet de bedoeling.

We gaan het doorgeven aan onze inpakafdeling.
Bedankt voor je review en veel plezier met uw nieuwe apparatuur gewenst.

maxi 05-09-2023

alles prima en vlug verlopen prima produkten zoals omschreven vandaag besteld de volgende dag geleverd

Pieter van der Wal 05-09-2023

Bestelling duurde langer dan normaal. Maar eens contact opgenomen wat de reden was. Vertraging bij de leverancier begreep ik. Wel. vreemd dat de concurenten dit artikel gewoon op vooraad hebben. Afijn het duurde 2 weken. apparaat bevalt prima.
info-3173 25-09-2023

Bedankt voor je eerlijke review Pieter,

Onze excuses voor de vertraging en het eventuele ongemak.
Hopelijk is je bestelling alsnog goed aangekomen.

Wat betreft onze concurrenten hebben een andere leverancier uit Duitsland. Vandaar dat er een verschil is uit voorraad. Natuurlijk hadden zij het product ook al op voorraad kunnen hebben in hun eigen magazijn.

Als je in de toekomst verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor je review en voor het kiezen van Cameraland.

Arthur 04-09-2023

Occasion zoals beschreven en keurig op tijd verzonden. Wellicht zou het ook handig zijn geweest om als accessoires toe te voegen een bijbehorende camera tas. Voor de rest zeer tevreden.

Syndromeda 03-09-2023

Nadat er toch wel het één en ander was misgelopen ivm met de verzending heeft Camerland dat allemaal keurig netjes en professioneel rechtgezet. Aanrader dus!

Inge 03-09-2023

Ben al lang klant bij Cameraland, altijd betrouwbaar, in de winkel zeer vriendelijke en deskundige hulp. nu niets gekocht alleen ter reparatie aangeboden

Maarten 03-09-2023

Als altijd tevoren zeer plezierige en uiterst vakkundige advies. Ik ben heel goed geholpen met het weer bruikbaar maken van een goede analoge camera uit begin jaren 60. Verder een van m'n lenzen ingeruild. "Wereld zaak".

hiwema 01-09-2023

Met hulp van de vrouwelijke verkoopster een passende niet te grote heuptas voor de Fuji X100V gevonden, ze wist precies wat ik bedoelde, snel, vriendelijk en professioneel.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-09-2023

Bedankt voor je review hiwema,

Wat leuk om te horen dat je zo makkelijk hebt kunnen slagen.
Veel plezier met je nieuwe heuptas.

Groetjes, Team Cameraland

Jan 30-08-2023

Ik had interesse in een lens die alleen 8nline bestelbaar was.
Contact gehad met Cameraland en ze bestelde lens vrijblijvend, en was ook de volgende dag al binnen.
Ik kon pas vrijdags komen en dat was geen probleem
Vrijdag 26-8 vol spanning naar Cameraland en werdt geholpen door XX, wat een vriendelijke jongen en wat een super uitleg.

Kom zeker weer terug naar Cameraland.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-08-2023

Bedankt voor uw ontzettend leuke review.
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service.

Hopelijk tot snel