Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 862 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Martin Kobus 25-01-2018 Via de website gekocht

Goede informatie en correcte levering.

Goede informatie, snelle levering en voor 2e hands goede kwaliteit en een duidelijk omschrijving van de kwaliteit. Zowel telefonisch als op de website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

arthur bastiaanse 25-01-2018 In de winkel gekocht
alkmaar

Cameraland Beloofde fotoland

tot nog toe onbekend met deze camera zaak vind ik dit qua assortiment Nieuw zowel Occasion verbluffend gesorteerd.Tevens vind ik de losse tafels verademing tav persoonlijke benadering bij te maken keuzemogelijkheden .

Minpunt niet voor publicatie (:als gepensioneerd fotojournalist ANP foto in bezit van canon 10D vond ik het teleurstellend bij aanschaf drl. afst.bed. van de ene verkoper te vernemen dat dit model camera geheel Niet bestond om vervolgens van een andere verkoper laatdunkend te vernemen dat dit wel een Heeeeeeeel oud type camera is. ....
Hoewel zelf genoegzaam bekend met deze datering doch met 8 MP en metalen behuizing moet ik thans gepensioneerd en als zodanig niet meer professioneel werkzaam, dus maar meedoen.....!! )
vr.gr. A .B.astiaanse

Huurdersfederatie de Koepel 25-01-2018 Via de website gekocht

fantastisch goede waar en spoedig geleverd

de online shop is zeer duidelijk en de levering perfect!
Heel gemakkelijk e vinden wat men nodig heeft

John 25-01-2018 Via de website gekocht

Echt geweldige service

2de hands camera bestelt. De camera is in uitstekende staat maar de batterij was binnen 50 fotos leeg. Binnen twee dagen na telefonisch contact een andere batterij ontvangen. Deze ook snel leeg. Weer telefonisch contact en weer binnen twee dagen een compleet nieuw in verpakking accu ontvangen. Geweldige service dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Steven Bootsma 25-01-2018 Via de website gekocht

Lekker snel!

Gewoon de dag erna al binnen zodat ik er meteen mee aan de slag kon. Super! Ik had al eerder bij cameraland.nl gekocht en ook dat beviel goed. Tot nu toe dus zeer tevreden, in de toekomst zal ik zeker weer komen kijken voor mijn nieuwe camera :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan Eigenraam 24-01-2018 Via de website gekocht

Goed product, scherpe prijs en snelle levering.

Had nog niet eerder iets gekocht bij Cameraland. Doordat ze me een kortingscode toestuurden ben ik daar gaan kijken voor een fototas. De keuze was ruim en de voor mij ideale tas zat er bij.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Driek 24-01-2018 Via de website gekocht

Alles conform afspraak

De prijs, duidelijkheid en nakomen van afspraken. Klinkt eenvoudig, maar ze moeten het ook maar doen. Bij cameraland wel dus.

Stijn 24-01-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd, goede prijs, gemakkelijk

Snel geleverd, goede prijs, gemakkelijk.
Overzichtelijke website. Ruime keuze tegen goede prijs. Betaling via credit card gaf problemen maar verder liep alles soepel.

monique 24-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Overzichtelijke site met duidelijk aangegeven per artikel wat er te koop is.
Goede en snelle levering top !

Katinka 23-01-2018 Via de website gekocht

Goed en lekker snel !

Heb een tweedehands lens besteld en kreeg deze de volgende dag keurig thuisbezorgd.
Zeer positieve ervaring dus.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Dick 23-01-2018 Via de website gekocht

Nog beter dan verwacht

Ik had een tweedehands cameratas besteld. De tas was door Remco met 4 sterren beoordeeld. Oftewel, zo goed als nieuw, weinig gebruikssporen, weinig gebruikt. Ik had dus op een hele mooie tas gerekend en ben daarin niet teleurgesteld. Als ik niet geweten had dat de tas gebruikt was dan had ik gezworen dat hij nieuw was. Alles ook heel keurig verpakt en volgens afspraak geleverd. Het was mijn eerste aankoop bij Cameraland en het zal de laatste niet zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim 23-01-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Snellere reactie op mijn bestelling en de bestelling keurig en degelijk verpakt. De bevestigde levertijd werd ook gehaald.

Stoop 23-01-2018 Via de website gekocht

Aankoop fotoscanner is uitstekend verlopen

Van te voren telefonisch een vraag beantwoord gekregen. Levering verliep uitstekend. Oftewel: Aankoop fotoscanner is uitstekend verlopen en ik ben nu een blije koper.

henk 23-01-2018 Via de website gekocht

toppie :-)

heel makkelijk van uit de stoel en ruime keus en zeer aantrekkelijke prijzen en goede beschrijving

Remco Harms 23-01-2018 Via de website gekocht

Dik tevreden over deze winkel!

Prima service, goede communicatie over de mail, de goederen waren zeer netjes verpakt, de bezorging was top, en dik tevreden over het geleverde product! Zeer nette en overzichtelijke pakbon plus retourformulier en een goede garantie regeling..wat wilt een mens nog meer?

Iris 22-01-2018 Via de website gekocht

Super snel geleverd zonder extra kosten!

Natuurlijk diverse levanciers bekeken en vergeleken maar al snel bleek cameraland de goedkoopste te zijn. Eenvoudige webshop, fijne zoekmachine wat wil je nog meer.?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joep 22-01-2018 Via de website gekocht

Prima afhandeling

Omdat de camera niet in de winkel voorradig was, deze in de webwinkel gekocht. Prima afgehandeld. Alleen in de advertentie verdient de aanbeveling aanpassinv war betreft het contact met een telefoonding. Er is nogal wat ruimte nodig om de app te installeren.

Mw 22-01-2018 Via de website gekocht

Prima prijsjes

Vergeleken met alle andere websites veel goedkopere lenssop voor mijn canon gekocht. Enige minpunt was dat het doosje helemaal gevuld was met piepschuim, pure verspilling voor een lensdopje die ook in een veel kleiener pakketje kan.

Ina Ruiter 21-01-2018 In de winkel gekocht
Hoefplan Alkmaar

eerlijke vergelijking tussen 2 verrekijkers

Goed opgeleid personeel, neemt de tijd voor klanten. Goede adviezen en bij de kassa werd het gekochte product met enthousiasme ingepakt!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erik Laan 21-01-2018 In de winkel gekocht

Deskundige kennis

Op basis van andere fotografen, werd Cameraland aanbevolen. Via Facebook en internet hield ik mijzelf op de hoogte van het assortiment. Het was makkelijk bereikbaar en geen problemen met parkeren. Ik werd vriendelijk, snel en deskundig geholpen. Dit is een zaak, waar ik graag terug zou komen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thes 21-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering de volgende werkdag waardoor je niet lang hoeft te wachten op je camera. Ook fijn dat ze nieuwe klanten een kortingscodes geven die je gelijk kan gebruiken. Duidelijke mooie site waar ze zelfs ook combideals aanbieden en je dus voor een goede prijs je pakket bij elkaar hebt.

Gerard 20-01-2018 Via de website gekocht

Snel en met verstand van zaken

Veel winkels bezocht. Hier wordt tijd voor je genomen, is veel keus. Luisteren goed naar wat je wilt en hebben een snelle goede service, ook via de website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Pascal 20-01-2018 Via de website gekocht

Great product

Een fantastisch toestel (tweedehands)gekocht met garantie!!wat een service!! Zeker weten ik koop hier meer ..Thx.Groetjes Pascal

M. van der Horst 20-01-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen

Via internet de shop gevonden. Fijn om toch de mogelijkheid te hebben er even langs te gaan ook al is het dan een 40 minuten rijden. Ondanks gekozen Canon 750 D na overleg en delen van wensen de Canon 70 D gekozen (occasion)

Mariet 20-01-2018 Via de website gekocht

Rainsleeve

Rainsleeve besteld. Goede uitleg bij het product en vergelijkbare producten. Levering keurig op tijd.

Gust Bleijs 20-01-2018 Via de website gekocht

niet verzonden

de eerste keer waren de delen niet verzonden en heb ik er zelf achteraan moeten bellen waar ze bleven. toe had ik ze binnen een dag dus dat was wel goed.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• Levertijd

MukvL 19-01-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel met veel expertise, mag online wel beter

De winkel is echt super. Vakkundig personeel, zeer vriendelijk en heel behulpzaam. De online ervaring is recent iets veranderd en werkt nog niet helemaal soepel, dat is jammer! De winkelwagen is traag en werkt niet prettig. Op mijn telefoon kan ik geen bestellingen plaatsen om die reden, jammer.

Verder top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Cameraland.nl 20-01-2018

Jammer om te lezen dat uw ervaring met onze webshop niet zo positief was. Ik zie dat u op 11 januari 's avonds een bestelling heeft geplaatst en dat deze de volgende middag is verwerkt en verzonden.
Excuses voor de vertraging die hierdoor ontstaan is.

Antoine 19-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goeie prijzen.

De laagste prijs die ik kon vinden en de snelste levering enige minpunt is dat DHL de zending bij de buren afgaf die vlak na ons weggingen voor een weekend weg waardoor ik het pakketje pas op maandag kreeg.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Officiele reactie van Cameraland.nl 20-01-2018

Bedankt voor uw review. Jammer dat het pakketje nu juist bezorgd werd bij buren die daarna zelf weg gingen.
Gelukkig is het alsnog snel en goed bij u terecht gekomen.

Mike Bot 19-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

goede uitleg, personeel komt geinteresseerd in de klant over

Een prima shop, duidelijk en deskundige uitleg en adviezen, kortom mensen met verstand van fotografie.
Oprechte interesse in de klant, wat zijn wensen zijn.
Tijdens de adviezen een prettig gesprek over wederzijdse interesses in de fotografie, en over en weer nog wat goede tips.
Dat gaf mij een vertrouwd gevoel bij de winkel en de verkoper. Ik heb een occasion Macro-lens van Sigma aangeschaft met een mooie garantie.Lens was in zeer goede staat en beleef er momenteel erg veel plezier aan.

Ik kom hier graag weer terug.
Geen 10, maar een dikke 9 want er is natuurlijk altijd nog ruimte voor verbetering

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nanceto 19-01-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de service

s'Middags een artikel besteld dat op voorraad was. s' Avonds werd er gebeld dat het artikel toch niet op voorraad bleek te zijn. Ze boden aan een ander, veel duurder artikel, in ruil te sturen waarvoor ik niet hoefde bij te betalen. Heel fijn natuurlijk. 2 Dagen later had ik het artikel in huis. Dat noem ik nog eens service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aldert 19-01-2018 In de winkel gekocht

Supersnelle oplossing van error99-probleem

Mijn Canon 30D camera weigerde te doen waarvoor ik hem destijds bij Cameraland had gekocht en melde de error99. Zelf probeerde ik het probleem te traceren en te verhelpen, maar dat lukte niet. Dus met camera en standaardlens naar Cameraland. Daar had de vakman snel vastgesteld dat de diafragma defect is. Hij stelde voor de lens te vervangen door een goed uitziende betaalbare occasion met 1 jaar garantie. Gekocht en zeer tevreden.

Leo Lensen 19-01-2018 Via de website gekocht

Goede informatie en goede service

Begin januari een Olympus Pen-F gekocht, met kit-lens en (gratis) 25/1.8. De gratis lens actie was niet meer te zien op de website van Cameraland, maar wel op die van Olympus en Cameraland heeft dit goed opgepakt: ik ben erg blij met deze service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Koos Schoonhoven 18-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede ontvangst door een heer, die weet waar hij over praat.

Cameraland heeft veel kennis en materiaal in huis. De begeleiding maakt daardoor dat je een goede keuze kan maken

Elly Klerk 18-01-2018 In de winkel gekocht

Nieuwe camera gekocht.

Ik ken deze winkel. Is tegenwoordig de enige echte camerazaak in Alkmaar.
Ik wil graag goed advies hebben.

Cok 18-01-2018 Via de website gekocht

zeer snelle levering en prima kwaliteit

overzichtelijke website met uitgebreide produkten die heel specifiek aangegeven zijn.
De site is gemakkelijk te bedienen en je kan zeer makkelijk vergelijken met andere sites.
tevens is het modern opgezet.

F 18-01-2018 Via de website gekocht

Geen service

Je denkt oplaadbare batterijen te kopen omdat de zoekfunctie van google de afbeelding geeft en het blijken gewone te zijn. Fout van google! Retour sturen mag ongeopend! Een goede zaak neemt dit verlies voor haar en stelt klant schadeloos.

F.C.A. van Cooten 17-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Van kennissen gehoord. Snelle service. 's Middags besteld en de andere dag bezorgd 's middags. De betaling via Idaels

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert Mulder 17-01-2018 Via de website gekocht

Tevredenheid

Ben helemaal tevreden, qua levering, kwaliteit, kwaliteit en prijs verhouding. De verpakking zag er goed uit, de levertijd was snel, dus tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guido 17-01-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis voor de laagste prijs

Prima winkel met een uitgebreid assortiment. Een shop zoals het overal zou moeten zijn met duidelijke communicatie en ook nog de laagste prijs en geen verzendkosten.

Hepta 17-01-2018 Via de website gekocht

Fiijne medewerkers

Ik had wat vragen over het product, perfect beantwoord door medewerker Gerard. Vriendelijk, geduldig en ter zake deskundig. Mijn vragen beantwoord, het product paar dagen later in huis en het werkt uitstekend.

Alice 17-01-2018 Via de website gekocht

Beroerde verpakking

Ik ben diep teleurgesteld dat Cameraland niet inziet dat een lenskapje (!!!) plus een snoertje (voor het lenskapje) niet in een envelop passen en door de brievenbus kunnen. Beiden zijn nu in een doos gestopt met heel veel opvulling en hiervoor is de koerier totaal drie keer bij ons aan de deur geweest. Hier gaan we onze klimaatdoelstellingen wel mee halen... Pffff!! Overigens had voor Cameraland het gebruik van een envelop ook de kosten van de koerier gescheeld.
Daarnaast vraag ik me af wat voor advertentierecht Cameraland heeft ingekocht. Na de bestelling heb ik nog een week lang overal en nergens op mn beeldscherm reclame voor lenskapjes op zien poppen. Juist dat heb ik dus niet meer nodig, heel irritant.

Liendekiek 16-01-2018 In de winkel gekocht

Attente, behulpzame medewerkers

Ik woon in Alkmaar en daarom bezoek ik altijd de winkel. Ik heb al een paar keer een aankoop gedaan (camera's en verrekijker) en ben altijd goed geholpen, ook als ik alleen maar een goedkope accessoire nodig had. Het enige minpuntje is dat het soms behoorlijk druk is in de winkel, maar dat is natuurlijk een goed teken. Op zich is er best veel personeel.

Ant 16-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!!

Goede service en uitleg over het aanschaffen van mijn fotocamera. Goed gemotiveerd personeel en behulpzaam. Fotocamera moest nog besteld worden maar was snel leverbaar. Super!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ron van Oudheusden 16-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Had een nieuwe lens besteld maar zag later op de site een mooiere en kwalitatief betere, was geen probleem, kreeg geld terug gestort en kon andere lens bestellen. Werd prima geholpen door personeel Camera Land

Joshua44jos 16-01-2018 Via de website gekocht

Perfect filter

Zeer gebruiksvriendelijke website met uitstekend assortiment. Levering via een afhaalpunt in de buur is een geweldige service waardoor ik niet thuis hoef te blijven om het artikel te ontvangen.

Daphne 16-01-2018 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Erg tevreden

Ik was op zoek naar een nieuwe camera en via een hoop zoeken kwam ik op Cameraland uit. Wat mij aantrok was dat ze een fysieke winkel hebben in mijn woonplaats. Gezien ik voor het eerst een spiegelreflex camera wilde kopen wou ik deze ook eerst graag zien en vasthouden. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Hebben mij goede tips kunnen geven en gaven mij het gevoel echt als klant centraal te staan.

Albert 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Dit is een eerste kennismaking met Cameraland: een simpele adapter besteld. De website werkt prima, de terugkoppeling na de aankoop is ronduit perfect. En de volgende dag al bezorgd, ja dat is zoals je je het graag wilt hebben!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

botrans 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Heldere info, gemakkelijk bestellen, snel en stipt bezorgd, extra vraag over artikel via contactformulier werd vlot beantwoord.

Batterijen 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging. Langzame afhandeling terugboeking

Hele snelle levering. Helaas verkeerde product. Terugboeking laat vooralsnog op zich wachten.

Officiele reactie van Cameraland.nl 16-01-2018

Jammer om te lezen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldeed.
Wanneer u een bestelling retourneert wordt dit doorgaans binnen 1 week verwerkt. Uw retour is op 12 januari j.l. aangemaakt, met het weekend ertussen verwacht ik wel dat het bedrag één dezer dagen op uw rekening staat. Mocht dit niet geval zijn, neemt u dan a.u.b. even rechtstreeks contact met ons op.

René 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima advizen

Ik wou eerst een andere dia scanner kopen maar kreeg een heel goed advies om die niet te kopen maar een canon scanner en dat bleek een zeer goed advies te zijn.