Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 445 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

24 -10 - 2023 24-10-2023

Middels een verkoop advertentie op Marktplaats kwam ik bij Cameraland terecht. Zij boden een lens aan voor een zeer schappelijke prijs. Ik had een vraag gesteld betreffende deze lens en kreeg nog dezelfde dag antwoord. Ik mocht deze lens, als deze niet geheel naar wens was, binnen 14 dagen retour sturen. Aankoop gesloten en de volgende dag al mogen ontvangen. De lens bevalt trouwens prima!
info-3173 27-10-2023

Bedankt voor je positieve review!

Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met de lens!
Mocht je eventueel vragen hebben of advies nodig hebben, kun je gerust contact met ons opnemen.

Wij wensen je heel veel foto plezier en vergeet ons niet te taggen op social media!

Hopelijk tot snel!

rob 24-10-2023

zeer tevreden over de kwaliteit de levering en de klantvriendelijkheid
ook ben ik tevreden over de producten hoe ze verpakt zijn.

T.Zethof 22-10-2023

Duidelijk en goed advies in de winkel betreffende het doel en onderwerp wat je wilt fotograferen. Er wordt hier echt naar de klant geluisterd en goed geadviseerd in de aankoop keuze.

Edouard 21-10-2023

Aangenaam verrast door de mensen van Camerland.nl. Uitgebreid assortiment, de cameratas die ik zocht was uitsluitend bij Cameraland beschikbaar. Vlotte en snelle levering, de afspraken werden perfect nageleefd. Een schoolvoorbeeld van hoe een webshop gerund moet worden. Graag tot een volgende keer, Cameraland.nl!

Johan van Eijsden 18-10-2023

Al eerder heb ik een tweedehands lens bij Cameraland besteld. Als er staat dat een lens als nieuw is, klopt dat voor de volle honderd procent. Opnieuw heb ik een goede aankoop gedaan!
info-3173 21-10-2023

Hartelijk dank voor je mooie review Johan!

Wij wensen je onwijs veel plezier met je lens! We zijn erg benieuwd naar de mooie plaatjes die je ermee gaat schieten!

Mocht je vragen hebben, kun je altijd bij ons terecht, we helpen je met alle plezier!

Martin Paap 17-10-2023

Bijzonder vriendelijk geholpen, na enige wachttijd. Keurig koffie aangeboden gekregen. Prima hulp bij de aanschaf van een nieuwe verrekijker. Alternatieven bekeken en keuze bevestigd. Camerasensor kosteloos gereinigd. Prima service.
info-3173 21-10-2023

Bedankt voor je positieve review Martin!

Wat fijn dat je tevreden bent over onze service. Mocht je enige vragen hebben over je verrekijker, kun je gerust bij ons langskomen of contact met ons opnemen.

We zien je graag terug!

Jan ter Maat 16-10-2023

Een zeer goede shop, vaklui die van de hoed en de rand weten, klantvriendelijk, en goede prijzen, zowel met inruil als aanschaf.
Grote voorraad
info-3173 21-10-2023

Dank je wel voor je positieve feedback Jan!

We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en ons assortiment. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Bedankt voor je steun! 📷👍

Harald 16-10-2023

Tweedehands zonnekap aangeschaft voor mijn Canon 24-105mm f/4.0 L IS USM II lens. De staat van het product was precies zoals de omschrijving aangaf, in bijna nieuw staat. Verzending was ultrasnel, binnen 1 dag geleverd, top. Zeer tevreden over het product en service van Cameraland.
info-3173 21-10-2023

Bedankt voor je review Harald!

Wat leuk dat je geslaagd bent voor een tweedehands zonnekap! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Mochten wij je ergens mee kunnen helpen, kun je gerust contact met ons opnemen.

Hopelijk tot snel!

LAC 16-10-2023

Aankoop gedaan, binnen 2 dagen geleverd goed verpakt zonder belachelijk veel plastic wat ik extra waardeer, mooie prijzen ruim assortiment prettige website om te navigeren met duidelijk relevante informatie. Ik zou een 10 geven maar ik weet helemaal niets over diensten zoals retourneren of klantenservice wegens gebrek aan ervaring dus we houden een klein slagje om de arm maar voor camera gerelateerde spullen zal ik in de toekomst zeker terugkomen.
info-3173 16-10-2023

Beste klant, bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop en de levering. We kijken uit naar je volgende bezoek voor camera-gerelateerde producten.

Jan Maat ter 13-10-2023

Een zeer goed bedrijf, gaven een hele goede inruilprijs voor mijn bestaande apparatuur. Snel bericht na toezending apparatuur. En hel snelle levering uit voorraad van de nieuw aangeschafte camera en objectieven
info-3173 16-10-2023

Bedankt voor je mooie review Jan,
Fijn om te horen dat uw inruil zo soepel is verlopen.
Veel plezier met uw nieuwe apparatuur.

Pierre Mettes 13-10-2023

Vriendelijke mensen met verstand van fotografie en tevreden met de inruil bij mijn aanschaf van nieuwe lens.

Rob 10-10-2023

Vast adres als ik wil bekijken wat ik wil kopen, in dit geval een schoudertas. Ik wilde ook wat advies. Dat kreeg ik niet echt want in de categorie waarbinnen ik zocht was er niet al teveel keus. Maar ben goed geholpen verder.

Eddy 10-10-2023

Wat een super bedrijf. Klantvriendelijkheid,snelle reacties,zeer oplossingsgericht,meedenken. Ik ben meer dan tevreden en kan dit bedrijf zeker aanraden.
info-3173 16-10-2023

Bedankt voor je leuke review Eddy,
Fijn dat je goed hebben kunnen helpen.

Hopelijk tot ziens!

Geoffrey 10-10-2023

Ik was op zoek naar een tweedehands mirrorless set als eerste echte camera, en enkel op cameraland.nl stonden er duidelijke beschrijvingen bij de lenzen en bodies van wat de gebruikssporen nu juist waren. Bij de objectieven stond er ook mooi bij of er ergens krasjes waren,

Items vinden is veel eenvoudiger dan op een gewone tweedehands site en nu heb je ook een jaar garantie op je aankoop.
info-3173 16-10-2023

Bedankt voor je mooie review Geoffrey,

Erg fijn om te horen dat je gemakkelijk een 2e hands camera hebt kunnen vinden. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn.

Wouters 10-10-2023

Ik kom al jaren in deze winkel, vakkundig personeel geeft een vertrouwd gevoel.

Dick 09-10-2023

Betrouwbaar, vakkundig, vriendelijk,
Snel, niet moeilijk, behulpzaam: voor mij de juiste zaak....!

Jacob 08-10-2023

Een uitstekende uitleg gehad, ben erg tevreden over bediening en apparatuur.

Ton Boontje 07-10-2023

Super tevreden, laatst fotoapparatuur verkocht. Zeer klantvriendelijk en prima service!!!

Johan den Heijer 04-10-2023

De bestelling bij Cameraland was weer top geregeld.
Ben blij met de aanschaf van de fuji xf 33 1.4 een objectief van topkwaliteit.
info-3173 16-10-2023

Bedankt dat je bij ons je aankoop hebt gedaan!
Veel foto plezier met je nieuwe lens!

J.Griffioen 04-10-2023

Ik heb gebruik gemaakt hun diensten en op vragen en werd altijd correct en vriendelijk benadert En dat is vandaag de dag heel belangrijk.

Hendrik 02-10-2023

Goede en overzichtelijke website. Gemakkelijk om het juiste te vinden. En de snelle levering van de producten is voor Mij een 10 waard!

Bram Hofland 01-10-2023

Cameraland krijgt van mij een welverdiende10.
Op een 4-tal punten genoemd in het inleidende
'SCHRIJF EEN REVIEW' met als kopregel; 'Ben je
tevreden?', wil ik graag (positief kritisch) toelichten:

1. De Nikon d810 werd foutief gekwalificeerd als 'zeer goed'
in plaats van 'in nieuwstaat'! ('understatement'! ;-) )

2, Aangeboden werd een (dus1!) Nikon d810-camerabody,
dit terwijl er ook bij geleverd was een Li-onbatterij,
een batterijlader met netsnoer, een Nikon-schouderriem,
een garantie, en een volledige gebruikshandleiding.
(schandalig! :-) )

3. Cameraland was bezorgd dat de levering wel eens een dag
later zou kunnen zijn. In plaats van eenvoudigweg een e-mailtje
naar mij te sturen werd ik daarover telefonisch bericht door een
Cameraland-medewerker. (Overbezorgd! :-) ).
'Last but not least: ...

4. kreeg ik de vraag 'Ben je tevreden?' voorgeschoteld? (No comment! :-) ).

'Ben je tevreden?'
info-3173 04-10-2023

We willen u hartelijk bedanken voor uw feedback. We waarderen uw opmerkingen over de kwalificatie van de Nikon d810 en de levering.

Mocht u nog vragen hebben stelt u deze gerust. voor nu veel fotoplezier!

Yolanda 30-09-2023

Zeker niet de eerste camera die we gekocht hebben bij cameraland en vast ook niet de laatste! Zeer vakkundig geholpen. Er wordt goed naar je mogelijkheden en onmogelijkheden geluisterd. Complete service. Dik tevreden.
info-3173 04-10-2023

Bedankt voor je top review Yolanda,
We zijn blij dat we je zo goed te woord hebben kunnen staan.

Mocht je nog vragen hebben kun je altijd even langskomen.

Josua Ossendrijver 30-09-2023

Verrassend om in deze tijd een zaak binnen te stappen waar je als klant nog koning bent. Ik werd geholpen door R****, die ons eerst (zonder vraag mijnerzijds) het toilet wees en koffie aanbood. Hij wist dat wij een reis vanuit Schiedam achter de rug hadden. In drie trefwoorden de aankoop van mijn Nikon Z 7ii: klantvriendelijk, professioneel, persoonlijk. Graag tot de volgende keer

Bedankt voor je review Josua,
we zijn blij om te horen dat jullie zo goed geholpen zij door R****.
Hopelijk bevalt de Z7II goed. Mocht je nog vragen hebben kun je ons altijd een berichtje sturen.

Antoine 29-09-2023

Dik tevreden. statief en fototoesteltas zoals verwacht. Helaas kon het niet in één zending blijkbaar, zodat er 2 keer een vervoerder aan de deur kwam.