Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

F.C.A. van Cooten 17-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Van kennissen gehoord. Snelle service. 's Middags besteld en de andere dag bezorgd 's middags. De betaling via Idaels

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert Mulder 17-01-2018 Via de website gekocht

Tevredenheid

Ben helemaal tevreden, qua levering, kwaliteit, kwaliteit en prijs verhouding. De verpakking zag er goed uit, de levertijd was snel, dus tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guido 17-01-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis voor de laagste prijs

Prima winkel met een uitgebreid assortiment. Een shop zoals het overal zou moeten zijn met duidelijke communicatie en ook nog de laagste prijs en geen verzendkosten.

Hepta 17-01-2018 Via de website gekocht

Fiijne medewerkers

Ik had wat vragen over het product, perfect beantwoord door medewerker Gerard. Vriendelijk, geduldig en ter zake deskundig. Mijn vragen beantwoord, het product paar dagen later in huis en het werkt uitstekend.

Alice 17-01-2018 Via de website gekocht

Beroerde verpakking

Ik ben diep teleurgesteld dat Cameraland niet inziet dat een lenskapje (!!!) plus een snoertje (voor het lenskapje) niet in een envelop passen en door de brievenbus kunnen. Beiden zijn nu in een doos gestopt met heel veel opvulling en hiervoor is de koerier totaal drie keer bij ons aan de deur geweest. Hier gaan we onze klimaatdoelstellingen wel mee halen... Pffff!! Overigens had voor Cameraland het gebruik van een envelop ook de kosten van de koerier gescheeld.
Daarnaast vraag ik me af wat voor advertentierecht Cameraland heeft ingekocht. Na de bestelling heb ik nog een week lang overal en nergens op mn beeldscherm reclame voor lenskapjes op zien poppen. Juist dat heb ik dus niet meer nodig, heel irritant.

Liendekiek 16-01-2018 In de winkel gekocht

Attente, behulpzame medewerkers

Ik woon in Alkmaar en daarom bezoek ik altijd de winkel. Ik heb al een paar keer een aankoop gedaan (camera's en verrekijker) en ben altijd goed geholpen, ook als ik alleen maar een goedkope accessoire nodig had. Het enige minpuntje is dat het soms behoorlijk druk is in de winkel, maar dat is natuurlijk een goed teken. Op zich is er best veel personeel.

Ant 16-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!!

Goede service en uitleg over het aanschaffen van mijn fotocamera. Goed gemotiveerd personeel en behulpzaam. Fotocamera moest nog besteld worden maar was snel leverbaar. Super!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ron van Oudheusden 16-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Had een nieuwe lens besteld maar zag later op de site een mooiere en kwalitatief betere, was geen probleem, kreeg geld terug gestort en kon andere lens bestellen. Werd prima geholpen door personeel Camera Land

Joshua44jos 16-01-2018 Via de website gekocht

Perfect filter

Zeer gebruiksvriendelijke website met uitstekend assortiment. Levering via een afhaalpunt in de buur is een geweldige service waardoor ik niet thuis hoef te blijven om het artikel te ontvangen.

Daphne 16-01-2018 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Erg tevreden

Ik was op zoek naar een nieuwe camera en via een hoop zoeken kwam ik op Cameraland uit. Wat mij aantrok was dat ze een fysieke winkel hebben in mijn woonplaats. Gezien ik voor het eerst een spiegelreflex camera wilde kopen wou ik deze ook eerst graag zien en vasthouden. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Hebben mij goede tips kunnen geven en gaven mij het gevoel echt als klant centraal te staan.

Albert 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Dit is een eerste kennismaking met Cameraland: een simpele adapter besteld. De website werkt prima, de terugkoppeling na de aankoop is ronduit perfect. En de volgende dag al bezorgd, ja dat is zoals je je het graag wilt hebben!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

botrans 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Heldere info, gemakkelijk bestellen, snel en stipt bezorgd, extra vraag over artikel via contactformulier werd vlot beantwoord.

Batterijen 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging. Langzame afhandeling terugboeking

Hele snelle levering. Helaas verkeerde product. Terugboeking laat vooralsnog op zich wachten.

Officiele reactie van Cameraland.nl 16-01-2018

Jammer om te lezen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldeed.
Wanneer u een bestelling retourneert wordt dit doorgaans binnen 1 week verwerkt. Uw retour is op 12 januari j.l. aangemaakt, met het weekend ertussen verwacht ik wel dat het bedrag één dezer dagen op uw rekening staat. Mocht dit niet geval zijn, neemt u dan a.u.b. even rechtstreeks contact met ons op.

Met vriendelijke groet, klantenservice Cameraland

René 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima advizen

Ik wou eerst een andere dia scanner kopen maar kreeg een heel goed advies om die niet te kopen maar een canon scanner en dat bleek een zeer goed advies te zijn.

Rob 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima zaak!

De gegevens op de website voldoen 100% aan de werkelijkheid. Geen onaangename verrassingen achteraf. Snelle levering en wat zeker ook belangrijk is, een zeer nette prijs.
Daarnaast geeft een goede service natuurlijk ook een stuk vertrouwen en wordt je als klant zeer serieus genomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bert 16-01-2018 In de winkel gekocht

Top service!

ben echt heel fijn en prettig geholpen. Ze kwamen met goede adviezen en er werd echt de tijd voor je genomen. Ook spullen uitproberen buiten de winkel was geen probleem en absoluut een gewin!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ruud 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Pas 1 artikel besteld nog geen duidelijk beeld om te beoordelen. Ik kan iemand anders wel aanraden om te kopen bij jullie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

MdGraaf 15-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Tijdens een zoektocht op internet kwam ik deze site tegen en heb iets kleins besteld waarvoor geen bezorgkosten werden gerekend én snel werd bezorgd, top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peha 15-01-2018 Via de website gekocht

goed

Beste prijs. Verpakking was zeer kwetsbaar, niet tegen stoten beschermd. Een Dure scanner kan hierdoor schade oplopen. Alleen 1 laag bubbeltjes plastic om de originele doos met daarom heen een vuilniszak gebonden!!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice

Ilona 15-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ondanks na 16:00 uur besteld toch de volgende dag al geleverd, terwijl op website stond dat het pas op dinsdag geleverd zou worden. Dit is service!

S. van der Valk 14-01-2018 Via de website gekocht

Snelle, goede en professionele service

Onlangs een nieuwe telelens besteld bij Cameraland. Zoals ik gewend ben van ze een snelle levering, goed verpakt en met zorg verstuurd. Toch wel heel erg belangrijk als je zulk duur materiaal verzend. Bestelproces is overzichtelijk en makkelijk. Ook in de winkel staan ze altijd voor je klaar met tips, advies of hulp.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Ton Korfage 14-01-2018 In de winkel gekocht

Prima deal gemaakt

Via de website uiteindelijk een uiteindelijk de keuze gemaakt voor deze flitser.

De winkel gaf een uitleg die gelijk was aan mijn verwachtingspatroon

Jan 14-01-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Prima, snel goed en voordelig en voor aflevering wordt up to date bijgehouden.
ook de website is goed i9ngedeeld en overzichtelijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Wim 14-01-2018 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Goede advisering

Goed advies voor aanschaf van een camera. De eerste ervaringen hiermee zijn veelbelovend. Ik was van plan een spiegelreflex aan te schaffen, maar is op op advies van Cameraland een systeemcamera geworden (Panasonic gx8 met 12-60 en 100-300 objectieven). Nu ermee aan de slag ter voorbereiding op een vakantie naar Canada.

Martin 14-01-2018 In de winkel gekocht

Super

Super vakkundig, zeer actuele website. Na reservering dezelfde dag mijn bestelling op kunnen halen!!!

Fons 14-01-2018 In de winkel gekocht

super kennis van zaken

Een mooie ruim gesorteerde winkel met zeer vakkundig personeel. Al diverse malen speciaal uit Leiden naartoe gereden voor het advies en uitleg wat je op internet mist. Ook nu weer een nieuwe lens gekocht en diverse tips en adviezen gekregen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Raymond 14-01-2018 Via de website gekocht

Flitser Nikon

Zeer goede service en klantvriendelijk! De flitser weliswaar 2e hands werkt perfect en de levering was supersnel!

Ronald 14-01-2018 Via de website gekocht

prima service

Een van de weinige shops die mijn kabeltje in voorraad had, dus groot assortiment. Gratis verzonden en meteen na het weekend op maandag bezorgd.

Janetta van Iperen-Hoevens 13-01-2018 Via de website gekocht

Uitermate vakbekwaam en adequate service!

Enkel positieve ervaringen met Cameraland. Altijd iemand die antwoord geeft, vakkundig maar zeker ook vriendelijk en beleefd. Klantvriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel en vandaar dat ik trouwe klant ben :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mat 13-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Monopod via website aangekocht en ander product met goede prijs ingeruild. Alles snel en adequaat afgehandeld.

L.S. 13-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima service, netjes geholpen door de klantenservice.
Retour netjes afgehandeld.
Duurt wel een dag of 10 voor het geld terug gestort wordt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MZ 13-01-2018 Via de website gekocht

Maak het je makkelijk, kijk eerst bij Cameraland.

Als het leuk vind kan heel veel sites en winkels doorvorsen op zoek naar het door jouw gewenste product, maar als dat te veel tijd en energie vergt ga dan eerst naar Cameraland, word je altijd wijzer van.

Neriman Kocaman 12-01-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en Snel geleverd.

Hier waren de batterijen die ik zocht het goedkoopst inclusief het gratis verzenden. Goede service en heel snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 12-01-2018 In de winkel gekocht

Zeer goed geholpen

Goede service. Nemen de tijd voor de klant. Nemen de tijd om je de werking van de lens uit te leggen.

Peter 12-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webshop met prima prijzen en super levering

Het hele proces van bestellen tot leveren verliep naadloos. Geen enkele aanmerking op de orderdesk en de partij die het pakje bezorgde , waarbij de bezorgtijd binnen 30 minuten nauwkeurig werd aangegeven.

Linda 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goeie winkel. Kreeg mn 2e hands lader snel binnen. En hij zag er nog goed uit en werkt prima. Als ik ooit nogezien wat nodig heb zal ik eerst op deze pagina kijken.

MartinusR. 12-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site, snelle levering.

Koop al langer bij Cameraland. Prima winkel. Kundige en vriendelijke servicedeskmedewerkers.
Duidelijke site, groot assortiment (ook tweedehands). Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

? 12-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en goed advies gekregen over mijn aankoop.

Goede gebruiksvriendelijkheid van de site. Ook de snelle levering en geen verzendkosten, ook voor een laag bedrag maken het dat je snel voor deze firma kiest.
Ook voor een volgende aankoop zal ik zeker eerst deze webwinkel benaderen. Niet in de laatste plaats vanwege de scherpe prijzen

Marcel 12-01-2018 Via de website gekocht

Prima shop voor 2e hands online aankopen.

2e hands objectief gekocht. Prijs was zeer concurrerend. Objectief in perfecte staat en goed werkend. Zelfs geleverd met garantie. Werd zelfde dag verzonden. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

N.V.H 12-01-2018 Via de website gekocht

heel goede ontvangt en kosteloze verzending

alle mogelijke materialen zijn goed vindbaar en zijn goed afgebeeld .het zijn ook goede prijzen en als je besteld zijn en ontvangen zijn ze zoals verwacht ,ja doe zo verder

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Sjef 12-01-2018 Via de website gekocht

vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling

Duidelijke indeling van hun artikelen, concurrerende prijzen en regelmatig zeer goede aanbiedingen.
Snelle reactie op contact.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart 11-01-2018 In de winkel gekocht

Zeer veel kennis!

Ik kom hier regelmatig en ga altijd tevreden de deur uit. De medewerkers zijn overduidelijk fotografie liefhebbers en weten wat ze verkopen. De adviezen zijn op maat en duidelijk.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ingrid 11-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling, mooie aanbiedingen

We zochten een goede verrekijker maar hebben er geen verstand van. Op de site zijn we veel wijzer geworden, erg duidelijke uitleg! We konden daardoor een goede keuze maken en met de leuke kortingsactie snel besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anne 11-01-2018 In de winkel gekocht

Fijne klant gerichtheid!

Betrouwbare winkel, ondanks drukte nemen ze de tijd voor je en leggen alles goed uit, geven ook juist advies.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stephen 11-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Beter dan geweldige service!!

Als je binnen komt lopen worden je ogen al verwend met al het goeds wat er uitgestald staat. Het was een vrij drukke middag in de vakantie, maar toch werd ik snel geholpen. De service was op en top!

Martijn die mij toen geholpen had, heeft ervoor gezorgd dat al mijn vragen beantwoord werd. Hij was open en eerlijk en gaf vaak zijn eigen mening en niet alleen wat de klant wilt horen. Dat zorgde ervoor dat ik er vertrouwen in kreeg om een tweedehandse product te kopen. Ik kan alleen lof spreken over mijn ervaring met deze winkel.

Het was de moeite waard om vanuit Den Haag naar Alkmaar te rijden! Goed bezig Cameraland!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bartje1974 11-01-2018 Via de website gekocht

Precies zoals het moet gaan!

Eigenlijk is het heel simpel. Gezocht naar het product wat ik nodig had. Gevonden tegen een schappelijke prijs. Besteld en de volgende dag netjes met de post thuis gebracht. Dus heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jofi1945 11-01-2018 Via de website gekocht

De beste service die er is PERFECT

Besteld op donderdag en vrijdag in huis wat wil je nog meer aan service en zeer goed verpakt.
Dus als je winkel voor een camera of lenzen en dergelijke zoekt ga naar CAMERALAND.NL en is geen beter dan deze winkel en de medwerkers/sters weren alles van de producten en zijn zeer vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jofi1945 11-01-2018 Via de website gekocht

De perfecte zaak

Had een een 2 hands camera gekocht de Canon Eos 400D body donderdag 4 Januari besteld en vrijdag 5 januari in huis dus het kan niet beter en e-mail met track en trace bij de versturing
dus wat wil je nog beter hebben als deze service in een woord PERFECT.Zeer goede en vriendelijke medewerkers/sters.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cor 10-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gekocht een mooie inruiler en zelf ook een inruiler

A lang op zoek naar de Panasonic FZ2000 voor een mooie prijs. Via Marktplaats er een gevonden bij Camaraland.nl. Hij had 4 sterren en er stond een duidelijke uitleg waarom De prijs was geweldig t.o.v. nieuw terwijl deze niet van nieuw te onderscheiden was. De originele doos ontbrak voor de rest alles perfect. Voor mijn "oude" Panasonic FZ1000 een mooie prijs gekregen. Tevens nog wat uitleg over nieuwe functies bij de FZ2000. Ik ben in de winkel geweest om hem te kopen en de mijne in te ruilen. Vriendelijk geholpen. Kortom bijzonder tevreden. Ik geen nooit tienen, maar in dit geval is een negen meer dan terecht.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dirck 10-01-2018 Via de website gekocht

Occassions voor een schappelijke prijs

Mooie 2de hands producten voor een zeer schappelijke prijs. Goede productomschrijving. Netjes verzonden en bovendien is verzending gratis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -