Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 863 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

de Schipper 03-03-2018 Via de website gekocht

Meedenken met een klant met weinig voorkennis

Site is goed te vinden en geeft duidelijke info. En bij vragen is de winkel prima bereikbaar en geven de medewerkers duidelijke informatie. Terugsturen en omruilen omdat ik toch een ander product beter kon gebruiken was geen enkel probleem. Gratis verzending. Later nog een keer in de winkel geweest voor een aanvullende vraag en uitstekend geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 02-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle verzending op de toegezegde datum. Goede verpakking, camera was onbeschadigd. Juiste product. Goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

john1950 02-03-2018 Via de website gekocht

powercube

Produkt snel gevonden, bestelling ging soepel, levering netjes en op tijd. In een woord prima. 6 chars

Ine Thurnim 02-03-2018 Via de website gekocht

TOP!

top assortiment, top service, fantastische aanbiedingen en pijlsnelle (kostenloze) levering.
aanrader!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Metselaar 01-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Zeer deskundig advies en heel vriendelijk geholpen. Online snelle en goed service en levering volgens verwachting en in de winkel personeel met passie en een waanzinnig compleet assortiment!! Het is wel de moeite waard om je bezoek op een rustig moment doordeweeks te plannen want de winkel is erg druk op zaterdag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

bert 01-03-2018 Via de website gekocht

bert

Ik ben telefonisch prettig geholpen heb het materiaal op tijd gekregen. Het was alleen bij de buren afgeleverd zonder dat ik een kaartje in de bus had gekregen. Zag op track and trace dat het wel was afgeleverd. Ben maar even bij de buren gaan kijken en daar stond het gelukkig. Ik had het de volgende dag nodig. Dus toch nog goed gekomen.

Ezim omar 01-03-2018 In de winkel gekocht

Geweldig producten

Heel aardig en vriendelijk verkopers . Mooi producten en vertrouwbaar .Cameraland is top. Goed advies, snelle levering en een geweldige service.

Jose 28-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Keurig advies en na bestelling goed op de hoogte gehouden over de status van de order,
Ook het advies was vakkundig

Kor 28-02-2018 Via de website gekocht

Op zoek naar een telelens

Op zoek naar een teleobjectief was ik er al gauw achter dat het zou gaan om een grote financiële investering. Daarop contact gezocht met een medewerker van cameraland via mail.
Z'n antwoord was zeer klantvriendelijk en persoonlijk van aard in de zin van direct gericht op mijn opmerking/vraag. Ben daarop ingegaan op het voorstel, heb de lens reeds ontvangen, kan gaan oefenen. Ben erg tevreden over het verloop en de oplossing die door cameraland is voorgesteld.
Dank daarvoor.

KOOS 28-02-2018 Via de website gekocht

PERFECT VOOR 9 UUR BESTELD DEZELFDE DAG IN HUIS!!!

zelfde dag in huis, afspraken worden zeer goed nagekomen. Veel op voorraad en concurrerend wat de prijs betreft.

Lisa 27-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Via vrienden gehoord over deze winkel. Eerste indruk is erg goed! Zaak is netjes en duidelijk ingedeeld. xxxx is een topverkoper die echt met je mee denkt en een passend product zoekt bij je wensen. Alles in de winkel doorgesproken over mijn wensen en wat ik zocht. Kwam al heel snel met een passende camera. Deze ook gelijk startklaar gemaakt zodat ik gelijk kon beginnen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Plutone 27-02-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie

Cameraland gekozen als bekende partij met een goede prijs. Zending was paar dagen onderweg, niet geheel zoals bedoeld maar geen probleem want ik werd voortdurend op de hoogte gehouden, dit was erg goed voor mijn gemoedsrust. Uiteindelijk is alles prima verlopen en ik werk inmiddels met veel plezier met de software.

Rien Poot 27-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Na eerder een verkeerd product te hebben heb ik nu de juiste gekregen. Omtrent het product en de service ben ik uiterst tevreden.

Mike 27-02-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service van Eric

I more or less knew what I was looking for but ....... professional advice and friendly service (in English) was a deciding factor in purchasing at Cameraland. I’ll be back for sure.

Kelvik 27-02-2018 Via de website gekocht

Awesome Service

Film packs came super fast, and i got them at the lowest price on the internet :) I am very satisfied with my purchase.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 26-02-2018 In de winkel gekocht

Top zaak!!

Cameraland is top. Goed advies, snelle levering en een geweldige service.
Of je nu een beginner of een prof fotograaf bent, je komt daar met de juiste uitruisting vandaan.

Zowel de winkel als de webshop zijn tip top op orde!!

Hans 26-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

's-middags een Redged RT-1N Balhoofd besteld en de volgende ochtend al in huis. Volledige beschrijving op de website en een goede prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ikke 26-02-2018 In de winkel gekocht

Top Shop!

Cameraland toevallig via Fb tegen gekomen via een actie, maar blij dat ik even ben gaan kijken. Was al langer opzoek naar een camerarugzak en eindelijk hier eentje gevonden van goede kwaliteit voor een mooi prijsje. Eerst had ik er eentje uit China maar de kwaliteit daar vertrouwde ik mijn spullen niet mee naar Bij Cameraland eentje gevonden van het merk Click. Zeker aanrader.

Robisy 26-02-2018 Via de website gekocht

Service top

Levering beter dan beter, product heel goed ,prijs kwaliteit heel goed ,de beste winkel ,goede webwinkel ,ik ben zeer tevreden .

Jan Willem 25-02-2018 Via de website gekocht

Cameraland geeft vertrouwen

Prima winkel, voldoet aan mijn verwachting, dat geeft vertrouwen en dat is heel belangirjk. Als ik weer iets zoek zal ik zeker weer op hun website het uitgebreide assortiment bestuderen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

schik 25-02-2018 Via de website gekocht

snel geleverd, zonder portokosten

Magazijnopruiming met prima korting, meteen online gekeken en besteld.
Zonder portokosten werd de bestelling snel geleverd.
Goede service.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Marcel 25-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Een goede shop met perfecte service, klant gericht en vriendelijk. Mooie producten voor een juiste prijs. Top winkel

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lenie Visser 24-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte service??

Voor mij een prima en duidelijke site met een goede uitleg over de producten en voldoende keuze. Dit , de snelle levering (volgende dag) en de prijs van het product was voor mij de reden om bij Cameraland mijn aankopen te doen. Zeer tevreden.

Nikita 24-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldig

Ik ging naar deze winkel zonder een exact idee, en ging weg met een camera waar ik onwijs blij mee ben! Super bedankt!

DA de Graaf 24-02-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Wordt vriendelijk geholpen en jullie nemen alle tijd voor uitleg fantastische klant vriendelijke mensen

Tuur Vedde 24-02-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd.

Het was voor mij een sprong in het diepe. Gewoon geprobeerd: het aangekochte product kom je maar zelden tegen. De levering was buitengewoon snel. Het artikel ziet er buitengewoon goed uit. Ik heb geen opmerkingen over de werking. Alles lijkt ok. Ik kan Cameraland op grond van deze ervaring absoluut aanbevelen.

Rien Poot 24-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Levering was heel snel. Was alleen het verkeerde product. Canon aansluiting ipv nikon. Retour gezonden. Nog steeds niets gehoord. Dus geen goede kwaliteitscontrole.

Campie 24-02-2018 Via de website gekocht

Met gemak spullen gekocht

Overzichtelijke shop met goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke artikelomschrijving waardoor het goed te doen is via de website te kopen dan kun je ook als je wat verder weg woont met een vertrouwd gevoel bij hun kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan van de Vrede 24-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Een aanbieding die ik al een tijdje zocht een hebbe dingetje voor een leuke scherpe prijs!
en die eindelijk gevonden bij Cameraland.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

obs de Opstap 23-02-2018 Via de website gekocht

Service niks mis mee!!

Had een vraag voor een medewerker, en ben uitstekend geholpen en heeft ook de doorslag gegeven van onze aankoop. Na via website alles te hebben geregeld producten zeer snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy 23-02-2018 Via de website gekocht

gewoon weer UITSTEKEND

Een winkel met vakkennis en een zeer snelle en betrouwbare levering voor een mooie prijs.
Ik zou een ieder adviseren, wanneer je foto apparatuur zoekt niet verder te zoeken dan Cameraland. Geen gezeur als het niet goed is. Retour sturen en binnen enkele dagen je geld retour dus geen weken wachten.
Een zeer ruime keus en voor een ieder een oplossing. Niet duur verkopen als het niet bij je past.
Ze zoeken naar een passende oplossing geen dure!!!

Mahaan 23-02-2018 Via de website gekocht

Riemhouder besteld

Afgelopen week een riemhouder besteld, waaraan ik mijn camera kan hangen tijdens een evenement of shoot. Vandaag besteld en morgen in huis. Prima geregeld. Pakketjes was netjes verpakt. Niets mis mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roger 22-02-2018 In de winkel gekocht
alkmaar

super service met geen gezeur garantie

Had 2 gripklemmen gekocht uit de dumpdagen deal. Bij 1 klem bleek al snel een schroefje lam te zijn.
Met 1 mailtje werd er kostenloos een nieuwe klem in mijn brievenbus bezorgd. Dat noem ik nog eens geen gezeur garantie

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Daan 22-02-2018 Via de website gekocht

Prijs/Kwaliteit

Duidelijk, to the point en scherpe prijzen. Daarnaast kan ik alleen maar lovend zijn over afhandeling bij problemen en eventuele retourzendingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

verhagen 22-02-2018 Via de website gekocht

erg klantvriendelijk

Het bestelde artikel is keurig op tijd geleverd,een ander artikel tegelijkertijd besteld voldeed niet aan de verwachting, maar werd meteen retour genomen. Dit alles zonder moeilijk te doen.

Jaap S 22-02-2018 Via de website gekocht

Prima site en vlotte duidelijke levering!

Ik ben ingegaan op een aanbieding van Cameraland,
De site is duidelijk en overzichtelijk evenals het afhandelen van mijn aankoop.
Verrast door de gratis levering onder de 20 euro, heel netjes.
Toen ook nog de levering op tijd en goed verpakt naar mij toekwam was ik dik tevreden.
Een eerste kennismaking en een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kaat 22-02-2018 Via de website gekocht

snelle en correcte service, materiaal prima in orde

Ik kreeg een goede aanbieding in mijn mailbox ivm een magazijnuitverkoop. Ook in het verleden vond ik bij cameraland al goede koopjes.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andre Dekker 22-02-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Erg vriendelijke & bekwaam personeel.

Het is een shop met een uitnodigende uitstraling. Je wordt er door aangetrokken. Het is er erg overzichtelijker je wordt door bekwaam personen geholpen, die ook goede adviezen geeft. Ook het mogen uitproberen van camera's & lenzen is geen enkel probleem.
Zeker voor het brengen van nog een bezoek.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ruud 21-02-2018 Via de website gekocht

Fantastisch geholpen bij mijn keuze en een snelle levering!

De beste foto speciaalzaak boven het IJ! Met een zeer uitgebreid assortiment, waar zeer deskundige mensen je goed helpen bij je keuze.

Eduard 21-02-2018 Via de website gekocht

Inderdaad geweldige service

Heb via internet een oplader besteld en bleek niet te werken, of niet geschikt voor mijn batterij, hij was goedkoop incl. verzending en retour ook kosteloos geld echt heel snel terug gestort door cameraland. Klasse

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Evert 21-02-2018 Via de website gekocht

Inderdaad geweldig in service!

Snelle verzending en dat is altijd leuk. Ook bij een retournering zeer snel aankoop bedrag retour. Je wordt dus serieus en correct behandeld. Nee, Dit Is Mijn Winkel! En géén andere! Ik ben een blij en gerust klant, van Cameraland!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.S. 21-02-2018 Via de website gekocht

Goede afhandeling, complimenten.

Op zoek naar een batterypack voor mijn D7000 kwam ik bij Cameralanf uit. Duidelijke omschrijving, een jaar garantie op een 2e hands en snelle levering. Volgende dag had ik de bestelling al binnen zoals beloofd. Perfect! Bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bob 20-02-2018 Via de website gekocht

Cameraland staat voor topservice!

Verschillende spullen gekocht bij Cameraland en altijd topservice!
Eender met wie je praat van het team, ze staan je meteen te woord en helpen je verder.
Leveringsadresje aanpassen, bestellinkje aanpassen, allemaal geen probleem en wordt meteen geregeld. Hier kom ik zeker terug!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

bertlk 20-02-2018 Via de website gekocht

snelle bezorging

De volgende werkdag al in huis. Netjes te volgen via een linkje van de bezorger en de factuur via een mailtje.heel netjes.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GePe 20-02-2018 Via de website gekocht

hel fijne winkel

zorgeloos shoppen. uitstekende service. correcte en snelle levering. no nonsens objectief advies.
en er wordt meegedacht over je keuze.

Kim 20-02-2018 In de winkel gekocht

Super geholpen!

De winkel is overzichtelijk en er is een duidelijk overzicht van de klanten die hulp nodig hebben. De hulp wordt deskundig geboden en er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant. Zo ben ik erg blij met mijn tweede hands lens

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerard 20-02-2018 Via de website gekocht

opgeruimde aanbeiding

Met landelijk twee goede aanbieders is het een lastige keus maken. Cameraland geeft je net dat beetje extra m.b.t. service en aanbod.

André Huijzer 20-02-2018 Via de website gekocht

Cameraland heeft een geweldige klantenservice

Een set studiolampen Delamax besteld in de webshop, bij het instellen bleek een lamp stuk te zijn.
Klantenservices van Cameraland gebeld en de volgende dag nieuwe lamp ontvangen.
Heb 2,5 jaar geleden een 2e hands Canon 50 D bij Cameraland gekocht, en deze werkt nog steeds prima. Een betrouwbare winkel met kwaliteitsproducten en met een super klantenservices.

Corrie 20-02-2018 Via de website gekocht

Allemaal prima geregeld.

Had een verkeerde bestelling gedaan. Gebeld, vriendelijk te woord gestaan en uitleg voor retour zenden gekregen en geld is keurig terug gestort op mijn rekening.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Yvonne Munnik 20-02-2018 In de winkel gekocht

Kundig personeel

Ik ben al een aantal jaren vaste klant en kom altijd blij de winkel uit, niet alleen vanwege mijn aankoop maar vooral door de kundige uitleg over het product wat ik heb gekocht.
Topservice!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -