Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anja Visser 03-01-2024

Ik kwam voor een andere camera, maar oor het maken van foto’s op safari bleek deze niet geschikt. Goed geadviseerd door personeel. Een tweedehands die er prachtig uitzag kunnen kopen! Zeer tevreden
info-3173 12-01-2024

Beste Anja,

Bedankt voor je goede en eerlijke review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service.

Veel plezier bij het maken van foto's tijdens je safari met je nieuwe tweedehands camera!

Peter 01-01-2024

Deze shop had een aantal specifieke materialen van Godox nog op vooraad. Dit heb ik besteld en het werd gelijk de volgende dag geleverd. In de eerste instantie besteld bij een concurrent welke met een enorm lange levertijd aankwam. Vervolgens bij Cameraland besteld en ik had het de volgende dag binnen!

Ik ga zeker vaker bij cameraland bestellen. Ik ben zeer tevreden over de service en afhandeling.
info-3173 12-01-2024

Beste Peter,

Veel plezier met de Godox artikelen!

Sam Huibers 27-12-2023

Goede service en support met telefonische opvolging en antwoord op vragen. Heel tevreden over en een maand op zicht zou nog beter zijn.

Beste Sam,

Bedankt voor je review!

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service.

Bobcram 23-12-2023

Snel en betrouwbaar of is het andersom betrouwbaar en snel. Duidelijke communicatie over de levering.

Beste Bobcram,

Bedankt voor je leuke review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service.

We zijn snel en betrouwbaar, maar ook betrouwbaar en snel, beide zijn in dit geval goed! 😉

Albert Stam 22-12-2023

Prettige sfeer. Deskundige en to the point hulp. Heel prettig zijn de mogelijkheden om in overleg tegemoet te komen aan persoonlijke wensen.

Beste Albert,

Wij denken altijd mee met je persoonlijke wensen!

PdD 21-12-2023

Prettige winkel, zowel de fysieke winkel als de webshop. Groot assortiment, goede adviezen, prettig contact

Beste PdD,

Bedankt voor je goede review!

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en onze winkel.

Jos 19-12-2023

Voor mijn kleinkind heb een tweedehands telelens van het merk Canon gekocht in de winkel bij Harry. Hij heeft mij goed uitgelegd hoe het werkt en keurig verpakt in een originele verpakking van Canon. Harry nodigde me uit als mijn kleinzoon( uit Leiden) bij mij was, dat hij gerust hem nog wat kneepjes wilde uitleggen.

Beste Jos,

Bedankt voor je goede review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de werkwijze en service van onze Harry.

Veel plezier ermee.

Hopelijk tot de volgende keer… en neem je kleinzoon vooral mee!

Albert Stam 18-12-2023

De combinatie online en een fysieke winkel vindt ik heel prettig. De persoonlijke benadering en ruimte om ook apparatuur zelf uit te proberen in combinatie met deskundig advies, met waar nodig tijd en ruimte voor uitleg heeft voor mij een onderscheidende meerwaarde. Mijn laatste aankoop was een digitale camera met toebehoren en dan is de look and feel voor mijn heel belangrijk. Zoals altijd is dat ook nu weer soepel verlopen en die keren dat er punten zijn die opgelost moeten worden is wordt dat netjes en correct afgehandeld.

Beste Albert,

Bedankt voor je goede en eerlijke review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en onze winkel.

Veel plezier met de camera! En hopelijk tot de volgende keer!

Wim van Daalen 17-12-2023

Ik zocht naar een statief van een bepaald merk en type, omdat ik bepaalde eisen had aan het statief. Dat statief was aanwezig maar ik had nog wel vragen en wensen en al vrij snel werd een ander (iets goedkoper) merk geadviseerd met dezelfde eigenschappen. Kortom, er werd meegedacht en daar was ik blij mee.

Beste Wim,

Bedankt voor je goede review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service. Wij denken altijd met je mee!

Veel plezier met de aankoop! En hopelijk tot de volgende keer!

Sylvia 12-12-2023

Mijn bestelling werd snel en keurig verpakt opgestuurd en ze hielden me op de hoogte over de tijd van bezorging

Beste Sylvia,

Huite 11-12-2023

Goede service. Hebben aandacht voor je. Luisteren wat jd wilt. Fijne winkel, maar gevaarlijk voor mij😉

Beste Huite,

Zo gevaarlijk zijn we toch niet? 😉

Hopelijk tot de volgende keer!

Chris 11-12-2023

Voor de eerste keer hier besteld, pakket is goed ingepakt en ik kreeg het snel in huis, dank.

Beste Chris,

Bedankt voor je review! Graag verwelkomen wij jou als nieuwe klant! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service.

Hopelijk kunnen wij jou de volgende keer weer van dienst zijn! Veel plezier met je aankoop!

Paddy Foto 11-12-2023

Correcte en snelle afhandeling. Tweedehands Canon 5D mark III werkt als nieuw. Dank U wel!

Beste Paddy Foto,

Bedankt voor je review!

Martine van Hooff 09-12-2023

Ik had online een trigger gekocht, maar deze bleek niet geschikt voor mijn apparatuur. Deze heb ik in de winkel teruggebracht, en werd daar gelijk goed geholpen met de juiste trigger. Hij was nog een stuk goedkoper ook! Keurig geholpen!

Beste Martine,

Bedankt voor je lieve woorden. We zijn blij dat we jou hebben kunnen ondersteunen. En leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze specialisten!

Jaap 09-12-2023

Ik was op zoek naar een Canon accessoire wat nergens te krijgen was, ook niet bij Canon. Cameraland kon deze via een eigen leverancier wel leveren. Snelle en duidelijke reactie op e-mail en de volgende dag al in huis. Perfecte service.

Beste Jaap,

Veel plezier met de aankoop! En hopelijk tot de volgende keer!

A.Kemp 03-12-2023

Ik kom al jaren bij Cameraland en heb zowel mijn beide camera's, Canon 90D en Canon 6DII, en alle lenzen er gekocht omdat de adviezen en service gewoon goed is. Ook de keuze uit de tweedehandse camera's en objectieven is zeer uitgebreid, wat voor de kleinere beurs erg fijn is.

Beste A.Kemp,

Bedankt voor de goede review. Leuk om te horen dat je al jarenlang bij ons een klant bent. Wij waarderen dat zeker! Fijn dat je zo tevreden bent over de service.

Nog een fijne dag toegewenst!

Batterij oplader 02-12-2023

Cameraland, de webshop voor dè fotografie liefhebber. Met één druk op de ontspanknop in huis. Hoe flashy is dat!!

Beste,

Bedankt voor je geweldige review! Leuk om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshop en service!

Hopelijk kunnen wij jou de volgende keer weer van dienst zijn!

Kaat 02-12-2023

Vervanging batterij aangeschaft. Maandag besteld woensdag in huis. Dat was wel heel fijn.

Beste Kaat,

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je review.

Veel plezier met je aankoop!

Coen 01-12-2023

Ooit mijn Fuji gfx100 aangeschaft in de winkel te Alkmaar en zeer goed geholpen! Nu was ik een batterij nodig, via de webshop, wederom prima levering!

Beste Coen,

Bedankt voor je leuke review! Wij zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service.

Koos 01-12-2023

Heldere en goede webshop met aantrekkelijke aanbiedingen waar ik gebruik van gemaakt heb.
Helder advies en snelle informatie vooraf. Accurate after sales door experts wanneer er nog vragen of problemen zijn.

Beste Koos,

Bedankt voor je compliment! Wij zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze webshop en service!

Veel plezier met je aankoop!

Ayham 30-11-2023

The shop reliable and safe and they delivered my order the next day and from now on i will start buy all my camera gear from there

Dear Ayham,

Thank you for your kind review! We are happy to hear about your satisfaction of our service! Always good to welcome a new customer.

Have a nice day!

Karel 29-11-2023

Een tweedehands lens aangekocht. De lens is goed nagezien en schoongemaakt. Perfect omschreven op de site ivm de staat en kwaliteit van de lens. Snel geleverd en goed ingepakt. Je bent een nieuwe klant rijker. Super tevreden.

Beste Karel,

Bedankt voor je goede review! Wij zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Altijd leuk om een nieuwe klant te verwelkomen!

Herwig 29-11-2023

Zeer klantvriendelijke en overzichtelijke webwinkel. Mijn aankoop was perfect en vooral goed verpakt tegen transportschade. Was tevens ook snel geleverd. Ben zeer tevreden, vandaar een 10 op 10.

Beste Herwig,

Hanna 29-11-2023

Converter besteld ,en gekregen zoals in de advertentie stond
Al eerder besteld bij Cameraland en naar alle tevredenheid.

Beste Hanna,

Bianca 29-11-2023

Je wordt fijn geholpen in de winkel, nemen de tijd voor je ook al is het druk. Je kan de camera eerst voelen en kijken of het voldoet aan je verwachting.

Beste Bianca,

Bedankt voor je compliment! Wij zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent over onze winkel.

Hopelijk tot de volgende keer!