Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1054 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

T. Dijk 22-03-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd alleen kan niet naar huis

Mooi op tijd geleverd maar ik moest wel naar postkantoor om op te halen - dat bovendien op zaterdag maar tot 11 uur open was.

Ron 22-03-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Na prima voorlichting kreeg ik toch spijt van de aankoop. Ik kon de camera probleemloos omruilen voor een ander merk. Nu helemaal tevreden.

Officiele reactie van Cameraland.nl 23-03-2018

Goedemiddag Ron,

Enorm bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw review achter te laten.
Het geeft ons een fantastisch gevoel dat ons harde werk en inzet beloond wordt met deze positieve feedback.

Team Cameraland

Anja 21-03-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle verzending

Ik had een cameratas besteld. De volgende dag werd ik gebeld dat deze niet voorradig was, wel een vergelijkbaar product, alleen het logo was anders. Geen probleem, het ging mij om het materiaal en de afmeting. Was zelfs nog iets goedkoper. Binnen enkele dagen in huis.

Frank Thyssen 21-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service,veilige verpakking

Voor de eerste maal hier gekocht,voor herhaling vatbaar,een aanrader,het was een zeer snelle levering en een veilige verpakking,spijtig dat ik in Antwerpen woon anders zou ik regelmatig een bezoek brengen,doe zo verder

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

N.Bottemanne 21-03-2018 In de winkel gekocht

Professioneel en snel

De persoon die mij hielp was duidelijk vakkundig en wist precies wat hij deed en hoe hij het probleem kon oplossen. De lens was verbrijzeld, dacht ik, maar gelukkig was het het filter dat er nog voor zat. Die was voorradig en kon dus meteen worden vervangen, ook al heb ik al een wat oudere camera.

Andreasa 20-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en goed advies!

Goed advies gekregen omtrent de koop van een Sony A 6000 in de winkel in Alkmaar. Er is goed geluisterd naar de wensen en vragen van ons. Achteraf nog een tas gekocht in de webwinkel. Prima!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Bernard van Doormaal 19-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Aangenaam verrast door eenvoudige oplossing

In de winkel van Cameraland kocht ik een opvouwbare opname tent. Helaas bleek thuis op Texel het witte doek verkleurd te zijn. Geen probleem voor Cameraland. Het geld werd teruggestort met behoud van deze opnametent. Een ander transparante opnametent via de website werd besteld en alles was snel geregeld. Fijne oplossing!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank van Oosterhout 19-03-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering

Bij CameraLand word je zowel online als ook in de winkel vriendelijk en vakkundig geholpen. Indien nodig krijg je, bij een niet direct leverbare camera, tijdelijk een leencamera toegestuurd. De inruilprijs voor je gebruikte fotoapparatuur is prima.

Paul Duits 19-03-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle afhandeling

Cameraland heeft altijd weer een snelle afhandeling van hetgeen je besteld. Mocht er iets niet kloppen wordt dit direct [mits mogelijk] verholpen. Ik/wij hebben hier echt al van alles gekocht en of besteld Camera's lenzen, filters etc. Nooit een probleem, het wordt ook pas een probleem als je iets niet op kunt lossen! Wereld webshop! Superstore!

H.Dubbeld 19-03-2018 In de winkel gekocht
Cameraland in Alkmaar

goede service

Shop zit er goed uit, zijn geduldig, goed te bereiken , duidelijk in advies. winkel goed te bereiken.

KCC 19-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Wat heb ik de vakidioten van de Basisweg in Amsterdam gemist

Maar vakidioten blijken gewoon in Alkmaar te zitten! Ik ben weer ouderwets vakkundig geholpen en ontzettend hebberig geworden. Mijn bankrekening moet in afgeslankte vorm de volgende maand in, maar met de nieuwe spullen denk ik weer snel vet op de botten te hebben.
Kortom: Top-tent en een Top-service!

Hans 19-03-2018 Via de website gekocht

Net even dat stapje extra!

Het leek er even op dat een demomodel dat op de site werd aangeboden niet meer beschikbaar was. Even later belde de verkoper terug en zei dat het hem niet lekker had gezeten, en hij was er verder achter aan gegaan. En ja, er was er toch nog een beschikbaar; of ik nog geïnteresseerd was. Volgende dag in huis! Prima dus! Dat bedoel ik met een stapje extra.

V 19-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Online snel gevonden wat ik zocht. Makkelijk door het bestelproces heen en de bestelling snel in huis! Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 19-03-2018 Via de website gekocht

Keurig!

Heldere info, snelle levering en in het geval van mij (tweedehands camera gekocht) keurige verpakking en product volledig zoals beschreven.

Beentjes 19-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede service en een zeer duidelijke uitleg

Had al eens eerde bij Cameraland gekocht waarbij de goede service toen ook al op viel. Nu ook bij deze aankoop. Wilde de camera over twee maanden kado doen en zonder veel moeite als of het
de gewoonste zaak van de wereld is, werd mijn garantie voor twee maanden verlengd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kiek 18-03-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering

Ik wilde al langer een aantal items van PeakDesign bestellen en ik had een kortingsbon van Cameraland liggen. Dat was snel gecombineerd en de bestelling geplaatst. De levering was snel en ik ben blij met mijn bestelde items.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.J. 17-03-2018 In de winkel gekocht

Geduldige winkel service

Voor mijn aankoop ging ik twee keer naar de winkel met vragen. Belangrijk voor mij betrof de hanteerbaarheid. Één van de twee camera's kiezen kostte wel extra tijd, maar bleek geen bezwaar. Echt een luxe.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Wilma Hoogendoorn 17-03-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid alle informatie krijgen die je maar wilt!

Ooit getipt door een vriendin. En ja, de service is volledig. Alle vragen worden met veel kennis van zaken beantwoord. Echte pro’s voor echte pro’s. Erg prettig!

Johan Pronk 16-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service!

Mijn tweedehands lens werd de volgende dag in goede staat afgeleverd. Supersnel en een goede service. Chapeau!

16-08-2017 15-03-2018 Via de website gekocht

snel en accuraat

Ik zocht een hulpstuk en vond dat ! Prima, doet het uitstekend. Voldoet helemaal aan de verwachtingen en zo hoort het ook. ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aaltje 15-03-2018 Via de website gekocht

Superbezorging

Over de shop zelf kan ik nog niet zoveel melden heb pas iets besteld en perfect geleverd op gewenst tijdstip. Verder nog geen contact met ze gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan Rijnbout 15-03-2018 Via de website gekocht

Verkeerd item geverf

Ipv orginele zonnekap van Olympus die ik bestelde werd een andere opgestuurd.
Ik vind dat dat alleen kan als dat van te voren gevraagd wordt aan mij. Zeker als er geen prijsverschil wordt berekend. (orgineel is duurder).

Officiele reactie van Cameraland.nl 15-03-2018

Beste heer Rijnbout,
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Als ik uw bestelgeschiedenis erop nakijk, zie ik dat u een tweedehands, originele zonnekap heeft besteld. In uw geval zou deze te identificeren moeten zijn door een klein stickertje met nummer 1175 erop.
Mocht dit niet het geval zijn, of mocht het geen originele zonnekap betreffen, dan hoor ik dat graag per email of telefoon van u zodat wij dit voor u kunnen oplossen.
Met vriendelijke groet, Susanna
Klantenservice Cameraland

Maria Cilia 15-03-2018 In de winkel gekocht

Topwinkel!

Geweldige Winkel met deskundige en leuke medewerkers!
Heb heel goed advies gekregen bij de keuze van een camera...
De medewerker nam alle tijd, en beantwoorde al m'n vragen. (en dat waren er veel)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

v. Oosterhout 14-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Ik ben via een fotocursus van SeniorenCompas achter deze site gekomen, het is een duidelijke en zeer vriendelijke site. En na mijn bestelling is alles zeer vlot en soepel verlopen. Exact volgens de richtlijnen. Ik heb mijn product bij verschillende winkels vergeleken.
Chapoo.

Suzanne 14-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Eerlijk advies, veel verkopers met ervaring

Op advies van iemand ander naar Cameraland. Werd meteen geholpen: met goed advies. (Niet perse het duurste)

Jerry 13-03-2018 In de winkel gekocht

Heel tevreden!

Laat ik voorop zeggen dat ik uitstekend ben geholpen/geadviseerd (medewerker ...) in mijn keuze voor deze camera. Alle tijd, vriendelijkheid en aandacht voor de klant, top!
Wat ik echter jammer/vervelend vond was dat, n.a.v. mijn opmerking dat de SD-kaart al bij de eerste (!) poging blokkeerde, en hiervoor terugging naar de winkel, er door de technici (beneden in de winkel) werd beweerd (2 'tandjes' in de camera stonden scheef) dat dit door mij is veroorzaakt. Als er iemand voorzichtig is met zijn spullen dan ben ik dat wel. Dat neemt niet weg dat ik deze winkel niet meer zal bezoeken, integendeel. Want de keuze is groot, tegen zeer aantrekkelijke prijzen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

AttilaTheHun 13-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Duidelijke website, makkelijk en snel besteld en super snel geleverd.

Leuke actie met de voordeel/kortingsbon: lange looptijd, na half jaar alsnog kunnen inwisselen.. TOP gedaan. Ik heb bewust daarom het artikel bij Cameraland gekocht!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 12-03-2018 In de winkel gekocht
Cameraland in Alkmaar

prima advies lijkt tot camera-aankoop

ik ben naar Cameraland gegaan door mond-op-mondreclame. Ik heb na uitgebreid en duidelijk advies, met direct vergelijk met diverse alternatieven gekozen voor een Panasonic G80 systeemcamera. Ik ben er erg blij mee.
Top.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

GerritJan 12-03-2018 Via de website gekocht

Prima website

Duidelijke website met groot aanbod. En een snelle service. Ik heb vrij makkelijk kunnen vinden wat ik zocht op de site

Rob 12-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering goede prijs

Snelle levering, is niet alleen een webshop maar er is ook een winkel.
De prijs is erg goed.
De webshop is erg duidelijk en goed opgezet.
Volgend dag lag het artikel al bij het afhaalpunt.

D. Muiteman 12-03-2018 Via de website gekocht

Fijn geholpen en een snelle service.

De medewerkers van Cameraland heb ik ervaren als erg deskundig. Op iedere vraag kwam een passend of zelfs een aanvullend antwoord. Daarnaast worden er scherpe prijzen gehanteerd met prima garantievoorwaarden.

Voor de duidelijkheid ik heb via Cameraland een occasion body gekocht die volledig voldeed aan de omschrijving.

Lang verhaal kort. Erg fijne club om zaken mee te doen.

Topneg 10-03-2018 In de winkel gekocht

Sigma 50-500 lens.

Jarenlang dezelfde vertrouwde gezichten die geen mooie praatjes verkopen, maar gewoon vertellen waar het op staat, zonder poespas. Je weet meteen wat je koopt.

dimitri 10-03-2018 Via de website gekocht

prima service

fijn en vlot contact met de medewerkers, en vriendelijk en deskundig geholpen. ook netjes verwezen naar de verzekering.

Rob van der Pal 10-03-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Natuurlijk kopen we veel via internet. Toch wilde ik wat zien en bekijken. Ga dan gerust naar cameraland. Verwacht niet dat je op zaterdagmiddag meteen wordt geholpen. Maar als je aan de beurt bent neemt het personeel alle tijd voor je. Ik had mezelf aardig verdiept in wat ik zocht en de keuze was snel gemaakt. Andere mensen hadden meer advies nodig en kregen daar alle tijd voor. Klein detail, de gekozen camera wordt in het bijzijn uit een verzegelde verpakking gehaald. Keurig! Nog geen mnuut spijt van zowel de camera als cameraland.

Jeffrey 10-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Altijd goede service bij Cameraland!

2 maal een pre order gedaan van de Sony A7III. De camera zou eigenlijk pas begin april leverbaar zijn. Maar we kregen gisteren (09-03-2018) al te horen dat de camera's binnen waren gekomen! top bedrijf en goede service!

Kees Weijer 10-03-2018 In de winkel gekocht

Hoogstaande productkennis

Vriendelijke ontvangst, indrukwekkende kennis van de producten. In ons geval verrekijkers. Geen opdringerigheid om een bepaald merk te kiezen. Er werd zelfs een verrekijker aangerijkt die veel goedkoper was. Maar in de ogen van verkoper van een dusdanig hoog niveau was, dat hij deze ons ook ter overweging liegt proberen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leo 09-03-2018 In de winkel gekocht
Er is maar één Cameraland!

Snel en efficiënt

Cameraland weet waar het om gaat én kent zijn klanten. Je wordt altijd snel, efficiënt en met kennis van zaken geholpen bij een goede kop koffie. Duidelijk, eerlijk en zonder poespas.

Peter 09-03-2018 Via de website gekocht

snelle verzending, produkt ok

Snelle verzending, produkt ok. Helaas had ik de verkeerde bestelling geplaatst. Cameraland heeft dit perfect opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kees smit 08-03-2018 Via de website gekocht

Beloften maken zij waar.

Ik ben al enige jaren klant bij cameraland en nog nooit teleurgesteld.
Als ik iets op fotogebied nodig heb ,kom ik bijna altijd bij deze mensen uit .
Prima winkel, prima personeel en prima spullen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ilse 07-03-2018 Via de website gekocht

Snelle afwikkeling

In de omschrijving stond dat het 5-7 dagen zou duren eer het product verzonden zou zijn, maar ik had het binnen 2 dagen al. Supergoed verpakt ook, Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dick Denteneer 07-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Relaxte en vriendelijke mensen. Ik werd heel goed geholpen.

Ik had van tevoren een afspraak gemaakt over inruil (ze gaven de beste prijs voor mijn canonverzameling) en 3 camera's apart laten leggen, waarvan we hadden aangegeven er 2 minimaal af te nemen. Alles was keurig apart gezet en werd zonder haast gedemonstreerd en uitgelegd. Heel prima. ook het beoordelen van de in te ruilen items ging heel soepel; er werd niet geprobeerd om nog wat van die inruilprijs af te dingen. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Kortom, heel fijn.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Nesse Smit 06-03-2018 In de winkel gekocht

Superwinkel

Omgang van het personeel met de klant vind ik erg fijn. Ik had echt het gevoel alsof er veel aandacht aan mij werd besteed en met mij werd meegedacht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jasper 06-03-2018 In de winkel gekocht

Goed assortiment

De winkel heeft een uitgebreid assortiment en de mensen die er werken weten waar ze mee bezig zijn. Ik heb de reservering gedaan via internet en ben vervolgens langs gegaan om het objectief op te halen.

MarcB 05-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service !

Meeste artikelen in voorraad en snel geleverd.
Na één dag reeds in huis (België).
Zeer behulpzaam bij problemen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karen 05-03-2018 Via de website gekocht

Service en kwaliteit bij Cameraland

Omdat ik onderdelen van mijn onderzoek met mijn i-Phone wil opnemen, en onzeker was over de meest geschikte microfoon voor mijn behoeften, ging ik op zoek naar online-advies. En dat vond ik bij Cameraland. Ik heb een heel informatief gesprek gehad met een vriendelijke, behulpzame man van de klantenservice en kocht, op zijn advies, een VideoMic Me richtmicrofoon voor iPhone, die ik binnen 48 heb ontvangen en waar ik meteen mee aan de slag ben gegaan.
Neem eens de tijd om de site goed te bekijken. Camerland biedt, naast een ruim en divers assortiment (voor zowel amateur als professional), handige tips m.b.t. het nemen van betere foto's, introductie tot interessante perspectieven, en geeft ook tips op het gebied van post-production. Wil je meer tijd investeren in het ontdekken van de ongelooflijke mogelijkheden van je camera en je eigen kunnen, dan biedt dit bedrijf ook cursussen aan (van camera-instellingen tot lezingen en beeldbewerking) en zijn er wekelijks vaktechnische evenementen te bezoeken. Deze worden allen heel duidelijke omschreven met, waar nodig, video ondersteuning en voorzien van links naar de juiste apparatuur…specifieke tools die je nodig hebt om het door jou gewenste effect te kunnen bereiken. Ik ben meer dan tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank Verbeken 05-03-2018 Via de website gekocht

top service

enige shop waar ik mijn ding kon kopen, overzichtelijke site, aankoop op een paar minuten geklaard, en dag nadien stipt geleverd (in Belgie) prettig zaken doen dus!!!!

M van Beurden 05-03-2018 In de winkel gekocht
van Ostadelaan Alkmaar

goede service

Ik heb duidelijke uitleg gekregen over de voor-en nadelen van verschillende camera's, er werd tijd genomen om vragen te beantwoorden en uitleg te geven, en de tijdinstelling van de camera, die ik heb gekocht, werd alvast geinstalleerd.

RobP 05-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Wat zou de (winkel)wereld mooi worden.

Zelfs bij een goedkoper artikel krijg je een goed advies ondersteund met alternatieven. Als alle winkels zo waren, wat zou de wereld dan mooi worden.
Ik kom al jaren bij Cameraland. De winkel op gebied van foto-en filmbenodigdheden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wilfred 05-03-2018 In de winkel gekocht

Prima vakkennis

Gebeld om een bestelling vast te leggen [beter via internet] dag later goede, deskundige uitleg en Tamron Lens 70-300 mm meegenomen.

Jacqueline 03-03-2018 In de winkel gekocht

zeer goede service.

Fijne medewerkers, die meedenken en goed advies geven!. En als er iets is wordt het snel en naar volle tevredenheid opgelost!