Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeroen 31-01-2024

Wederom met veel plezier bij cameraland geweest. Hier weten ze nog waar ze over praten. Goed en duidelijk advies en een hoop kennis van zaken.
info-3173 06-02-2024

Bedankt voor je review Jeroen!

Wat fijn dat je het zo goed ervaart bij ons.

E.D. Rentema 29-01-2024

Altijd zeer persoonlijke benadering en een advies waarbij niet hun belang maar het jouwe voorop staat. Inruilprijs voor mijn Sony A7 III heel reëel en goede uitleg bij de nieuwe A7 IV.
Kortom de rit Dordrecht-Alkmaar was het meer dan wasrd.

Bedankt voor je review!

Wat fijn dat je het zo positief ervaren hebt.

Hopelijk denk je volgende keer weer aan ons!

John Valk 28-01-2024

Snelle levering , mijn prima functionerende 2e hands lens was zorgvuldig verpakt, heldere communicatie over garantie, retourprocedure/voorwaarden, wat kan ik nog meer zeggen. Top.
info-3173 06-02-2024

Bedankt voor je review John!

Wat fijn dat alles zo duidelijk voor je was en dat hij goed is aangekomen.

Hopelijk tot de volgende keer en veel plezier met je aankoop!

Martin 27-01-2024

'S morgens besteld, ' s avonds al een mail dat mijn extra accu al verzonden was. Accu was heel makkelijk te vinden en ook nog eens de goedkoopste, proficiat. Alleen jammer dat PostNL niet lekker meedeed maar daar kan Cameraland niets aan doen. Ik zou zeggen: keep up the good work.
info-3173 06-02-2024

Bedankt voor je review Martin!

Wat fijn dat het online bestellen zo goed ging ondanks dat PostNL niet lekker meedeed.

Jan Booij 26-01-2024

Simpel en snel een overzicht van de opties voor het product dat ik zocht.
Inzicht in kwaliteitsverschillen.
info-3173 06-02-2024

Bedankt voor je review Jan!

Wat fijn dat je het zo goed ervaren hebt.

Tine 22-01-2024

Ik ben heel prettig geholpen bij Cameraland in Alkmaar en heb een goed advies gekregen bij de aanschaf van een nieuwe systeemcamera met objectief. Er werd uitgebreid de tijd genomen. Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik ook eerder goede ervaringen heb opgedaan. Ik ben heel blij met de nieuwe camera!
info-3173 05-02-2024

Bedankt voor je review Tine.

Wat fijn dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij ons in de winkel. Ik hoop dat we je volgende keer net zo goed kunnen helpen!

Bertus Struik 22-01-2024

Levering was perfect in orde, zo als afgesproken. de opgegeven aflevering tijd was ook zo als aangegeven. en het product voldoet.
info-3173 05-02-2024

Bedankt voor je review Bertus!

Wat fijn dat je bestelling zo goed is verlopen!

Lindy 20-01-2024

Het personeel in de winkel was erg vakkundig en vriendelijk. Ze staan er niet alleen om spullen te verkopen maar ook om de klant uitleg te geven over bv een camera die al in bezit is en het onderhoud daarvan. Je kan zien dat ze passie hebben voor hun werk en iedere klant de volledige aandacht geven.
info-3173 05-02-2024

Bedankt voor je review Lindy!

Wij hopen mensen altijd zo eerlijk mogelijk te helpen.

Michel 20-01-2024

Op zoek naar een lichtsterke lens advies gevraagd via de chat. Perfect advies gekregen plus verwijzing naar een speciale aanbieding.
Het leek er even op dat deze aanbieding was uitverkocht, maar de klantenservice is op zoek gegaan en kon de aanbieding toch waar maken !
info-3173 05-02-2024

Bedankt voor je review Michel!

Wat fijn dat je zulk goed advies hebt kunnen krijgen en de desbetreffende actie toch nog op voorraad was.

harry van werven 19-01-2024

Prima winkel waar ik een tweedehands canon 6DII met grip had besteld, product is precies zoals die beschreven was op de website en in prima staat.
In weekend bestelt dus maandag werd ik prima op de hoogte gesteld dat hij verzonden was en op dinsdag ontvangen.
Tot mijn genoegen zat er een kaart bij zodat ik in de toekomst (binnen 2 jaar) nog eens langs mag komen voor een gratis Check up!
Alles bij elkaar een goede service.
P.S. ik geef niet hoger dan een 8 zodat ik zeker weet dat ze scherp blijven in de toekomst :)
info-3173 05-02-2024

Bedankt voor de review Harry!

Wat fijn dat dit tweedehands product zo goed bevalt. Wij zullen ook zeker scherp blijven en streven naar die 10.

Jennifer van Hal 19-01-2024

Goede prijs / kwaliteit verhouding. Makkelijk te bestellen, snelle verzending, goed verpakt.
Gaat zoals het zou moeten gaan! Geen op of aanmerkingen.
info-3173 31-01-2024

Bedankt voor je review Jennifer!

Wat fijn dat je ons een mooie 9 geeft als beoordeling!
Mochten wij je ergens nog bij kunnen helpen, kun je gerust contact met ons opnemen. We staan graag voor je klaar!

Ronald T 17-01-2024

Altijd een fijne winkel om je camera spullen te kopen, en natuurlijk krijg je een goed advies!
info-3173 31-01-2024

Bedankt voor je review Ronald!

Het is fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, we zien je graag terug!

Paul Reus 12-01-2024

Goede hulp bij onderzoekje naar niet opladen van een accu voor mij D700 Nikon camera. De bewuste accu was geen originele Nikon EN3l Nikon maakt deze accu’s immers niet meer. Zij besteedden veel tijd aan allerlei experimentjes en uiteindelijk rolde de originele MH-18a quick charger uit de bus als verdachte van niet correct laden. Bij hen, camera express, een vervangende lader besteld.

Beste Paul,

Bedankt voor je goede review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp die je hebt gekregen van een van onze medewerkers.

Gelukkig heb je een nieuwe lader kunnen vinden.

Wendy 11-01-2024

Snelle levering, goed verpakt.
Na aankoop had ik nog een vraag, gesteld via mail, deze werd snel beantwoord.

Beste Wendy,

Bedankt voor je goede review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service.

Veel plezier met je aankoop!

Willem R 10-01-2024

Laatste aankoop was een flashbender, besteld via internet i.v.m tijd gebrek. De keuze is reuze, snel bezorgd, goed verpakt.
Het is een feest om fysiek naar de winkel te gaan.
Het aanbod is overweldigend, je kijkt je ogen uit.
Personeel is deskundig en enthousiast, neemt de tijd voor je, geeft goed en eerlijk advies.
Voorlaatste keer een godox ad600 gekocht die na een week stuk ging, zonder probleem omgeruild voor een nieuwe die het fantastisch doet. Ben er heel blij mee.

Beste Willem,

Bedankt voor je leuke review. Fijn om te horen dat je het een feestje vindt om naar onze winkel te komen.

Bedankt voor de complimenten aan ons personeel.

Hopelijk tot de volgende keer en veel plezier met je aankoop!

Rob P. 10-01-2024

Mijn laatste bezoek aan Cameraland betrof dit keer een inruil alsmede de aankoop van een rapportageflitser (Godox TT685ii met een Godox X-Pro transmitter). Hoewel de aanschaf geen duizenden Euro's betrof, nam de verkoper toch alle tijd en heeft hij mij prima geholpen. Een prettige winkel met prima medewerkers.

Beste Rob,

Bedankt voor je goede review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service van onze medewerkers en over onze winkel.

K.J.H. 10-01-2024

Ik was op zoek naar een upgrade van mijn Nikon 3400. Ik kwam uit bij een gebruikte D7200 welke goed bij mijn wensen aansluit. Het bestellen was simpel, er stond een duidelijke omschrijving wat de staat van de camera is. De bezorging was ook prima te noemen de volgende dag had ik de camera in huis. Ik wist dat er aan de onderkant een bodemcontact MB rubber miste. Ik heb deze opgezocht op de Nikon website en zag dat dit onderdeel € 6,95 koste. Naar mijn mening gezien de prijs van de D7200 had Cameraland dit onderdeel wel kunnen vervangen.

Beste K.J.H.,

Bedankt voor je goede en eerlijke review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en over onze website.

Ook bedankt voor je advies, dat nemen wij mee voor de volgende keer!

Hugo Schouten (Schiedam) 09-01-2024

Dit was mijn eerste bestelling bij Cameraland en het smaakt naar meer. De bestelling werd vlot verwerkt en was ook degelijk verpakt (kon niet gaan schuiven/schudden in de doos). Voor fotoapparatuur is dat wenselijk, maar helaas heb ik dat wel anders meegemaakt.
De website is overzichtelijk en daardoor goed toegankelijk. De filters om producten te selecteren zijn relevant wat het zoeken vereenvoudigt en prettig maakt. Ook wordt er de nodige achtergrondinformatie verstrekt.

Beste Hugo,

Bedankt voor je leuke en eerlijk review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en over onze website.

We verwelkomen je als nieuwe klant.

Ron 08-01-2024

Duidelijk en overzichtelijke shop
personeel in de winkel is ook heel vriendelijk en geef duidelijk advies over het product ben erg tevreden

Beste Ron,

Bedankt voor je goede review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en over onze winkel.

Lammert uit Hoogeveen 07-01-2024

Alles prima! Administratie, financiën en verzending. En het kabeltje doet hem prima

Beste,

Cees Kok 07-01-2024

Ik heb een mooie LED lampenset gekocht na kundig advies en uitleg door verkoper van CameraLand Alkmaar. De betrokkenheid van het personeel was erg goed nasst vedl kennis en meedenken.

Beste Cees,

Bedankt voor je goede review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service van ons personeel.

Hopelijk tot de volgende keer en veel plezier met de LED-Lampenset!

Peter J 07-01-2024

Ik ben heel prettig geholpen met het teruggeven van de verkeerde bestelling en het kopen in de winkel van het juiste artikel.

Beste Peter,

Desiree 06-01-2024

Ik heb voor cameraland gekozen omdat ik heel prettig en ongedwongen wordt geholpen. Ik krijg goed advies en ze nemen de tijd om je te helpen en te adviseren.

Beste Desiree,

Bedankt voor je leuke en eerlijke review. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service.

snelle versturing en veel op voorraad 06-01-2024

snelle levering en heeft tenminste voorraad. Gelukkig waren de Fujifilm camera's en lensen op voorraad..en je kunt er ok langsrijden als je nog sneller wilt. 2 bestelling gedaan Camera en Lens daarna...beide volgende dag geleverd.

Beste,

Hopelijk tot de volgende keer en veel plezier met je aankopen!

Erik Laan Photos 03-01-2024

Klantvriendelijk, goede service en vakkundig advies. Goed bereikbaar met de auto en makkelijk dichtbij te parkeren.

Beste Erik,