Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 866 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Sandy 07-05-2018 In de winkel gekocht

Vakkundige uitleg

De medewerkers zijn zeer vakkundig. Ik vind het niet erg okm 3 kwartier te rijden omdat ik weet dat ik goede voorlichting krijg i.v.m. de aanschaf van een camera of accessoires.

Ruyssen jean Pierre 06-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en tip top in orde

Prijs/kwaliteit dik in orde. Snelle levering en zonder verzendkosten. Gewoon "DE MAX" !!!
Had nog nooit van cameraland gehoord in België. Volgende bestelling waarschijnlijk terug bij cameraland, de keuze in fotomateriaal is enorm.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 06-05-2018

Bedankt voor uw review. We vinden het erg leuk om te lezen dat we er weer een fan bij hebben.

robert44 06-05-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Tot nu toe altijd nog tevreden

fijne winkel, aardige, eerlijke en bekwame medewerkers, veel keus in occassions. kom hier graag voor naar alkmaar

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 06-05-2018

Bedankt voor de positieven feedback. Dit is ook de reden dat we bij cameraland werken we met fotografen en niet met verkopers.

Martin 05-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering & keurige service

Probleem met promotiecode keurig opgelost, problemen met een artikel keurig opgelost, contact telefonisch netjes en altijd snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Paula van der Post 05-05-2018 In de winkel gekocht

Demodag

Ik heb tijdens de demodag de AD 200 kunnen testen met mijn eigen camera en kreeg uitleg van een fotograaf en er was een model geregeld. Er werd de tijd genomen en vragen werden beantwoord. Sfeer was ook weer goed.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Siemon. 05-05-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk en kundig.

Ik heb verschillende producten gekocht en ben altijd keurig geholpen en vooral vriendelijk.
Ook spullen ingeruild en kreeg daar een eerlijke prijs voor.

Fred 03-05-2018 In de winkel gekocht

Super klantvriendelijk geholpen

Hele nette en overzichtelijke shop. Medewerkers nemen echt de tijd voor je om vragen te beantwoorden en laten ook voorbeelden zien.

Hans 03-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en website is up-to-date :-)

Duidelijke omschrijving van tweede hands artikel. Geen verzendkosten! Duidelijke communicatie over de status en verzending.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Amanda 03-05-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering!

Prima website, lekker overzichtelijk en uitgebreide omschrijvingen van de producten. Ook het feit dat ik het pakje bij een ophaalpunt in de buurt kon laten bezorgen en dus niet thuis op een bezorger hoefde gaan zitten wachten, is wat mij betreft een grote pluspunt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Hoekveld 03-05-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede informatie tijdens aankoop HDR CX 625

De informatie was deskundig en er werd tijd voor genomen.
Waar vind je dit nog? in ieder geval bij Cameraland

Rob 02-05-2018 Via de website gekocht

Rustgevend.

Ik heb altijd tijd om rustig rond te kijken in de winkel want ik moet altijd wachten. Prettig toen ik er mijn camera's kocht of als ik weer een andere lens wil. want anderen moesten op mij wachten omdat de tijd genomen werd om mij in alle rust advies en uitleg te geven.
Voor de kleinere boodschap ga ik naar de Website. Daar hoef ik niet te wachten. De webwinkel is niets bijzonders. Degelijk en soortgelijke afhandeling als de andere, betere webwinkels. soortgelijke afhandeling

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

R.W.van Duijn 30-04-2018 Via de website gekocht

Service is prima,

Ik had een lens besteld, maar helaas werkt deze niet op mijn camera, moet hem helaas weer retourneren

Fokelien Rijnja 30-04-2018 In de winkel gekocht

Tijd voor de klant

Gekozen voor Cameraland ivm deskundig advies over de aanschaf van een nieuwe camera. Werden goed geholpen en daar werd alle tijd voor genomen.

Gregory 30-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, volgende dag in huis. Top!

9 omdat perfectie niet kan. Ook heb ik nog niet te maken gehad met iets dat stuk gaat binnen garantie en kan ik hier niet over oordelen. Verder overzichtelijke website met nuttige info. Ik kom zeker terug (heb ik ondertussen al gedaan trouwens)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jean Haasbroek 30-04-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken!

Mijn online bestelling verliep snel vlekkeloos, keurig op de hoogte gehouden van de order, moment van verzenden en track and trace informatie. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ad 30-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

goed product, snel geleverd, ben met de fotobag naar keukenhof geweest, liep allemaal prima, de sling band zou iets langer mogen zijn

Joop Karssen 29-04-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top informatie met verrassende afloop

Op open dag geweest waar alle verrekijkers werden aangeprezen door importeurs. Ging eerst voor eigen gedachte. Door eigenaar Ed op een andere verrekijker geattendeerd, waardoor we super tevreden huiswaarts zijn gegaan. Enkele dagen later lag de kijker bij ons thuis.

nico 29-04-2018 In de winkel gekocht

goede service

werd geholpen door mensen die wisten waar ze het over hadden waardoor ik tot aankoop van deze kijker ben gekomen

Vincent Bonte 28-04-2018 In de winkel gekocht

BESTE WINKEL VAN NL

Was al weken opzoek naar de sony a7iii. Werkelijk overal uitverkocht. Totdat ineens Cameraland hem op voorraad had maar was er verder niet bekend mee met de winkel. Maar moest en zou de sony halen na andere halve uur in de auto. Bij binnen komst zie je gelijk aan alles dat deze mensen weten waar ze mee bezig zijn. Mooi ingericht en fijne sfeer en wat hebben ze veel spullen staan PRACHTIG. De service is veruit een dikke 10 ze nemen alle tijd voor je onder het genot van wat drinken midden in de zaak en niet aan de kassa.

Ik stapte over van canon naar sony wat voor mij compleet nieuw is. En ging met een super goed gevoel de deur uit in tegenstelling tot andere grote winkels in Nederland die bij mij om de hoek liggen en waar het altijd snel snel moet aan de kassa en ondertussen andere klanten in je nek hijgen. Voor mij nooit meer een andere winkel . Ik geef vaak veel geld uit en dan vind ik service en kwaliteit het belangerijkste en dat vind je bij CAMERALAND. Heerlijke winkel en super aardige / vriendelijke personeel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 01-05-2018

Dit soort leuke reactie is de reden waarom we elke ochtend ons bed uit komen. Bedankt voor uw review en hopelijk tot snel!

evs100 28-04-2018 Via de website gekocht

Snelle verzending prima product

Cameraland heeft prima betaalbare tweedehands producten, snelle verzending en service. Website geeft een overzichtelijk beeld en keuze

BertL 27-04-2018 In de winkel gekocht

Verkoop service

Zeer kundig en vriendelijk personeel. Nemen de tijd en helpen bij het maken van je keuze. Zeer ruime keuze in de winkel.

Liza Madaje 27-04-2018 Via de website gekocht

Mijn nieuwe eos 1300d spiegelreflex camera

Goede service, goede internet winkel, niet zo duur en snelle levering! Echt waar voor je geld. Een aanrader deze web shop.

wesam 27-04-2018 Via de website gekocht

enorm aandacht vor de klanten

De medewerker van cameraland besteed aandacht voor de vraag van de klant onvoorwaardelijk , al komt de klant alleen voor informatie zonder gelijk iets aan te schaffen .
De medewerker van cameraland geeft de nodige tijd aan de klant zodat de laatste beter inzicht krijgt in zijn vraag voor een beter beslissing.
Een mooie persoonlijk ervaring:
voor mijn vraag, gaven twee medewerkers van cameraland antwoord wat was voor mij geschikt. tegelijkertijd hebben gezegd : maar helaas wij hebben dat niet op voorraad , je kunt ergens anders kopen.
P.S. zij hebben niet geprobeerd om iets anders mij aan te smeren van wat zij wel op voorraad hebben.
RESPECT MANNEN van CAMERALAND

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jean-pierre 26-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige dienstverlening

alles OK. de verpakking was stevig. Er moest afgetekend worden voor het pakje, dus extra veiligheid ! Vele orderbedrijven geven het pakje af zonder je naam te vragen en als je niet thuis bent geven ze het aan de buurman, wat risico inhoud. Hier niet !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard Bettonville 26-04-2018 Via de website gekocht

Mooi product, scherpe prijs, snelle levering!

Ik heb onlangs een VG-C3EM Grip aangeschaft voor mijn Sony A7M3 bij Cameraland. De prijs was scherp en de levering was de volgende dag, dus supersnel! Verder ben ik erg tevreden met de grip, waardoor de camera+grip super in de hand ligt en ik over een dubbele lading energie beschik.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elly 25-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik had een Magix Photo Story besteld 2016. Op de verpakking stond echter niet het jaartal aangegeven. Bij het installeren op de computer bleek het een 2017 te zijn. Deze wijkt heel veel af van de serie van 2016. Ik heb dit gemeld omdat ik de enige was met deze serie en dit moeilijk werken was in een groep. Ze hebben hun best gedaan om alsnog een 2016 na te bestellen. Bij de leverancier was dit niet meer mogelijk. Ik kreeg een heel mooi mailtje dat ik mijn geld terug gestort zou krijgen en dat ik het exemplaar 2017 mocht houden, daar de code maar voor éénmalig gebruik is. Dit is geen warme douche, maar een hele hete !!!!! Nogmaals mijn dank.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gert 25-04-2018 Via de website gekocht

levering en service

Artikelen worden erg snel geleverd, meestal de volgende dag al en de klantenservice bij bijvoorbeeld vragen is ook prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ARHA 25-04-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede service

Ondanks de drukte in de winkel werd er ruim de tijd genomen om mij te helpen. Ook het advies mbt het aan te schaffen product was zeer goed.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Aankoop camera 25-04-2018 In de winkel gekocht
Alkmaa

Aankoop camera

Ontzettend plezierig en vakkundig geholpen.
Dit betreft aankoop van inmiddels 4e camera bij cameraland.

bert van eijck 25-04-2018 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Hele fijne zaak ,ben er prima geholpen .

Prima shop de beste op fotogebied.
Ook fijne en deskundige medewerkers. Erg jammer dat het voor mij zo ver weg is.
Toch voor grote aankopen zoals mijn Nikon D850 meer dan de moeite waard om er naar
toe te rijden

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Helma 24-04-2018 Via de website gekocht

Aankoop occasion body Nikon D90

Deze body op vrijdagavond besteld en op maandag bezorgd. De staat van de body is, zoals was aangegeven op de website, in perfecte staat. Geen gebruikerssporen, gewoon als nieuw. Perfecte levering en niet mooier voorgedaan dan de werkelijkheid. Uitermate tevreden dus en ik ga zeker nog eens bestellen. Eerst sparen ........ :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

AlexF 24-04-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk via de website met pakjegemak

Omdat ik niet de tijd had om in de winkel langs te waaien maar een keer via de website besteld.
Bij de Formido middels paketjegemak af laten leveren. Pakket was keurig verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 25-04-2018

Veel plezier met u aankoop en we zien u graag nog een keer terug bij ons in de winkel of de in online shop.

Willem Jan 24-04-2018 Via de website gekocht

Onvoor stelbaar

Nergens kon ik mijn lens krijgen, tot ik bij cameraland aankwam. De laatste stond er bij en dit werd ook bevestigd. Probleem ik moest geopereerd worden de volgende .dag. Geen probleem we hebben een oplossing gevonden en mijn telelens zil nu op mijn camera. We doen het allebij goed een 10 voor cameraland Jammer dat Alkmaar en Gorssel zo ver van elkaar zijn

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jordy 24-04-2018 In de winkel gekocht

Top winkel!

Al een poosje kwam cameraland voorbij tijdens het zoeken naar een lens voor mijn vriendin, toch maar besloten om bij de winkel zelf langs te gaan en hier heb ik dan ook geen spijt van! Ik zat erg te twijfelen tussen een nieuwe 70-300 of een gebruikte 70-200 lens. Na wat testen en advies ben ik met een gebruikte 70-200 f4 inclusief garantie de winkel uitgewandeld. De service is top en de kennis die ze daar hebben erg fijn. Ik zal dan ook zeker voor mijzelf binnenkort terug gaan. Als de winkel in de buurt is, is het zeker een aanrader om even langs te gaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 24-04-2018

Goedemiddag ,

Enorm bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw review achter te laten.
Het geeft ons een fantastisch gevoel dat ons harde werk en inzet beloond wordt met deze positieve feedback.

Bruce 23-04-2018 Via de website gekocht

Hele fijne service.....

Actieve hulp on line met het zoeken naar producten....verstand van zaken! Vriendelijk, snel levering!

Officiele reactie van Cameraland.nl 23-04-2018

Bedankt voor deze mooie woorden. We vinden het keer op keer leuk om te lezen dat klanten tevreden zijn.
We gaan de klanternservice vandaag in het zonnetje zetten, graag tot ziens.

WQ 21-04-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zeer goed geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je

Je kan hier terecht met al je vragen. Ze nemen uitgebreid de tijd om antwoord te geven. Ook al zit er niet direct een koop aan vast. Mooi assortiment 2de hands lenzen. Waarom nieuw kopen. Via de site een lens gereserveerd.

Officiele reactie van Cameraland.nl 21-04-2018

Els 21-04-2018 Via de website gekocht

gewldige service

Gratis bezorging in Nederland maar ook in België en vandaag besteld dan heb je het morgen of overmorgen in huis.

Wouter 20-04-2018 Via de website gekocht

DE webwinkel voor de amateurfotograaf.

Voor de amateurfotograaf is dit een goed adres. Men beschikt over een overzichtelijke, gebruikersvriendelijke website met een zeer uitgebreid assortiment. Ook voor tweedehands artikelen kan men hier terecht. Tevens worden er vanuit de winkel in Alkmaar workshops en demonstraties e.d. georganiseerd.

Officiele reactie van Cameraland.nl 20-04-2018

José van den Hoff 19-04-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Professionele uitleg bij aanschaf camera

Op een rustig moment van de dag, donderdagmorgen om half tien, word ik de wereld binneng geleid van de nieuwe generatie spiegelreflex camera’s.
Onder het genot van koffie leg ik uit wat ik graag wil. Na rustig mijn verhaal afgerond te hebben “barst” de man los met zijn verhaal. Niet dat mijn keuze-van-camera beter of slechter is, maar wat er in deze prijsklasse ook voor andere mogelijkheden zijn.
Bijna een uur later stap ik met een geweldig gevoel naar buiten en weet ik zeker dat ik hier terugkom.
De service, hartelijkheid en warmte van al het personeel om je heen maakt een rit van 50 km de moeite meer dan waard.

Officiele reactie van Cameraland.nl 20-04-2018

Fijn dat wij er een fan bij hebben.

Jan 18-04-2018 In de winkel gekocht

Uitmuntende service!

Ik was op zoek naar een extra camera die ik naast mijn spiegelreflex mee kon nemen.
Door het ontzettend vriendelijke en vakkundige personeel ontzettend fijn geholpen!
Geen moeite was te veel, ondanks dat mijn keuze thuis eigenlijk al gevallen was op een Panasonic Lumix DMC-FZ300, deed men erg zijn best om diverse vergelijkbare camera's door mij te laten testen. Dank jullie voor de service! Uiteindelijk bleek de DMC-FZ300 voor mij de beste camera te zijn.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michael 18-04-2018 Via de website gekocht

Slechte afhandeling ivm melding naar afterpay

Bellen wel op om te vragen waarom je besteld, maar administreren de retourzending onvoldoende. Daardoor herinnering van afterpay, terwijl product al retour gestuurd is en de retourmail aan mij verzonden was.

.D.C. Kuiper 17-04-2018 In de winkel gekocht

goede vakbekwame voorlichting

verkoper luisterde goed naar mijn wensen en raadde mij een eenvoudigere camera aan dan degene die ik wilde kopen

foto 17-04-2018 Via de website gekocht

Prima

Bestelde zaken zijn netjes de volgende dag geleverd. Goed verpakt, prima service. Van harte aanbevolen.

Neyt Joris 17-04-2018 Via de website gekocht

fotowinkel in je computer

Door het wegvallen van tientallen fotowinkels in België is deze webwinkel een voorbeeld van snelheid en overzicht van hun site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

frederike 15-04-2018 In de winkel gekocht
alkmaar

Fijne winkel, fijn geholpen!

Na onze" research" online kwamen we uiteindelijk uit bij deze winkel in Alkmaar.
Daar werden we deskundig, rustig en geduldig geholpen en kregen we goede adviezen.
Ik ben heel blij met onze uiteindelijke aankoop!

Officiele reactie van Cameraland.nl 16-04-2018

Alex 14-04-2018 Via de website gekocht

Topservice

Ik ben van België, al veel sites vergeleken , cameraland is het voordeligst,prijs kwaliteit, en topmateraal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B@rt 13-04-2018 Via de website gekocht

accuraat en op tijd geleverd

De shop had het gewenste artikel op voorraad tegen een zeer concurrerende prijs. Afhandeling van de bestelling verliep vlot en nauwkeurig. Planning van de levering gebeurt binnen een tijdsbestek van een half uur.

Anneke 12-04-2018 Via de website gekocht

Chapeau

‘s Avonds om 22.00 uur bestelling gedaan en de volgende dag al in huis.
Goed verpakt en het product voldeed aan de geschetste verwachting.

Reddingboot Seeker HOGE 12-04-2018 Via de website gekocht

Mooie website, goed telefonisch advies.

Op de reddingboot hadden we niet zoveel aan onze -overigens uitstekende Bushnell 7x50 marine- kijker. Het beeld beweegt te veel om goed te zien waarom die boot stilligt.
Na wat reviews gelezen te hebben kozen we voor een gestabiliseerde kijker van Canon. Er ging een wereld voor ons open.
Alleen kan ik nergens vinden wat de erbij aangeschafte verzekering precies inhoud, daar zouden ze wat duidelijker over kunnen zijn.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 12-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering zoals we gewend zijn van Cameraland

Weer een mooie aanwinst kunnen vinden voor mij Olympus camera’s. Dit keer een occasion macrolens. Als nieuw in originele doos geleverd.