Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 969 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Sjef 12-01-2018 Via de website gekocht

vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling

Duidelijke indeling van hun artikelen, concurrerende prijzen en regelmatig zeer goede aanbiedingen.
Snelle reactie op contact.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart 11-01-2018 In de winkel gekocht

Zeer veel kennis!

Ik kom hier regelmatig en ga altijd tevreden de deur uit. De medewerkers zijn overduidelijk fotografie liefhebbers en weten wat ze verkopen. De adviezen zijn op maat en duidelijk.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ingrid 11-01-2018 Via de website gekocht

Vlotte afhandeling, mooie aanbiedingen

We zochten een goede verrekijker maar hebben er geen verstand van. Op de site zijn we veel wijzer geworden, erg duidelijke uitleg! We konden daardoor een goede keuze maken en met de leuke kortingsactie snel besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anne 11-01-2018 In de winkel gekocht

Fijne klant gerichtheid!

Betrouwbare winkel, ondanks drukte nemen ze de tijd voor je en leggen alles goed uit, geven ook juist advies.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stephen 11-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Beter dan geweldige service!!

Als je binnen komt lopen worden je ogen al verwend met al het goeds wat er uitgestald staat. Het was een vrij drukke middag in de vakantie, maar toch werd ik snel geholpen. De service was op en top!

Martijn die mij toen geholpen had, heeft ervoor gezorgd dat al mijn vragen beantwoord werd. Hij was open en eerlijk en gaf vaak zijn eigen mening en niet alleen wat de klant wilt horen. Dat zorgde ervoor dat ik er vertrouwen in kreeg om een tweedehandse product te kopen. Ik kan alleen lof spreken over mijn ervaring met deze winkel.

Het was de moeite waard om vanuit Den Haag naar Alkmaar te rijden! Goed bezig Cameraland!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bartje1974 11-01-2018 Via de website gekocht

Precies zoals het moet gaan!

Eigenlijk is het heel simpel. Gezocht naar het product wat ik nodig had. Gevonden tegen een schappelijke prijs. Besteld en de volgende dag netjes met de post thuis gebracht. Dus heel tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jofi1945 11-01-2018 Via de website gekocht

De beste service die er is PERFECT

Besteld op donderdag en vrijdag in huis wat wil je nog meer aan service en zeer goed verpakt.
Dus als je winkel voor een camera of lenzen en dergelijke zoekt ga naar CAMERALAND.NL en is geen beter dan deze winkel en de medwerkers/sters weren alles van de producten en zijn zeer vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jofi1945 11-01-2018 Via de website gekocht

De perfecte zaak

Had een een 2 hands camera gekocht de Canon Eos 400D body donderdag 4 Januari besteld en vrijdag 5 januari in huis dus het kan niet beter en e-mail met track en trace bij de versturing
dus wat wil je nog beter hebben als deze service in een woord PERFECT.Zeer goede en vriendelijke medewerkers/sters.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cor 10-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gekocht een mooie inruiler en zelf ook een inruiler

A lang op zoek naar de Panasonic FZ2000 voor een mooie prijs. Via Marktplaats er een gevonden bij Camaraland.nl. Hij had 4 sterren en er stond een duidelijke uitleg waarom De prijs was geweldig t.o.v. nieuw terwijl deze niet van nieuw te onderscheiden was. De originele doos ontbrak voor de rest alles perfect. Voor mijn "oude" Panasonic FZ1000 een mooie prijs gekregen. Tevens nog wat uitleg over nieuwe functies bij de FZ2000. Ik ben in de winkel geweest om hem te kopen en de mijne in te ruilen. Vriendelijk geholpen. Kortom bijzonder tevreden. Ik geen nooit tienen, maar in dit geval is een negen meer dan terecht.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dirck 10-01-2018 Via de website gekocht

Occassions voor een schappelijke prijs

Mooie 2de hands producten voor een zeer schappelijke prijs. Goede productomschrijving. Netjes verzonden en bovendien is verzending gratis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Willem zwartjes 10-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijk en dat geven wat je vraagt

De vele mogelijkheden cursussen , de uitleg en de bediening . En de berijkbaarheid en parkeer gelegenheid. Verder alles top.

Joris 10-01-2018 Via de website gekocht

Prima service, erg goede aftersales!

Makkelijk te betalen, snelle levering. Het bleek dat het niet pastte, na emailoverleg kon het pakket terug (met antwoordnummer!) en kon ik het ruilen voor een andere accessoire. Ik kon ook het geld terug krijgen, maar ik wilde een ander product, 10 punten voor X!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Astrid Groenwold 10-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede service! Top winkel??

Veel kennis bij medewerkers. Klantvriendelijk en goede hulp bij aankoop. Ruim assortiment en dijn dat er tweedehands spullen aanwezig zijn.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ria van der Tol 10-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

In eerste instantie kreeg ik een telefoontje dat het door mij bestelde artikel niet meer geleverd kon worden en dat de betaling teruggestort werd. Jammer, maar helaas. De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat het artikel alsnog geleverd kon worden. (Zomaar nee verkopen is dus blijkbaar geen optie). De terugbetaling was inmiddels in behandeling, dus ik moest het artikel opnieuw bestellen en betalen. Ik heb het artikel de volgende dag ontvangen en de 1e betaling is netjes op mijn rekening teruggeboekt.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Harmen 10-01-2018 In de winkel gekocht

Goed advies

Vriendelijke en competente medewerkers. Zeer groot assortiment. Prima bereikbaarheid en parkeergelegenheid. Top service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roskam 10-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Na bestelling een bevestings mail en daarna ook nog dat hij onderweg was. Heel overzichtelijk en duidelijk.
Ik had alleen een lens dop besteld dus een klein dingetje, zat in een veel te grote doos, erg netjes met bescherming erom maar misschien iets te veel van het goede.Dit zou kleiner kunnen. Verder was het echt uitstekend!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 09-01-2018 In de winkel gekocht

prima service

er wordt de tijd genomen om je tot een oordeel te laten komen.
er worden verschillende type en soorten neergezet en uitgelegd zodat je zelf een betere beslissing kan gaan nemen

Erwin 09-01-2018 Via de website gekocht

Fijne website en snelle levering

Ik heb een 2de hands cameralens bestelt. Die was keurig ingepakt zodat hij heel blijft tijdens verzending. De levering was zoals belooft binnen 24 uur

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ROLAND VERHELST 09-01-2018 Via de website gekocht

GOEDE PRIJS KWALITEIT.

gratis verzending. scherpe prijs. bestelgemak. kwaliteit producten. snelle levering.
diversiteit van producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Emile Hiemstra 09-01-2018 Via de website gekocht

Snel geregeld

Voor mijn Pentax K-1 heb ik een acculader gekocht bij Cameraland - Eenvoudig online besteld, goedkoper dan elders & heel snel in huis! Aan te raden dus!

Klaas 09-01-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd en een uitstekend alternatief

Snel geleverd en een uitstekend alternatief voor het originele batterypack van Canon, een van de weinige aanbieder die dit Ierse kwaliteitsproduct aanbood.

Harry Lubbers 09-01-2018 Via de website gekocht

Sony oplader

Online tweedehands oplader van Sony besteld, lage prijs en een uitstekend apparaat. Vlotte levering en zeer goed verpakt

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris 09-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima shop. Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Uitstekende en snelle toezending. Goede wijn behoeft geen krans.

Pascalle 09-01-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment

Een heel uitgebreid assortiment wat Sony betreft en dit is in Nederland niet altijd het geval. En natuurlijk snel geleverd

maarten puype 09-01-2018 Via de website gekocht

geweldige servies snelle levering

ik vond de schop doer te goegelen ik heb die schop gekozen voor de lage prijs en de garantie ook van alles zo ruime keuze

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rik smit 09-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima service, prima aftersale.

Prima service en aftersale. Mensen die belangstelling hebben in wat je precies wil doen en wat daar voor nodig is.

Linda 09-01-2018 In de winkel gekocht

Als nieuw!

Voor het eerst een tweedehands camera gekocht bij cameraland. De camera is in zeer goede staat. Inclusief originele doos en er zitten nieuwe handleiding boekjes erbij. Het is dat ik weet dat de camera tweedehands is, het ziet er uit als nieuw!
Daarnaast is de service in de winkel ook altijd super. Vriendelijk en professioneel personeel, wat uitstekend inspeelt op de wensen van de klant.

Franskuh56 09-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en snelle, correcte levering

Op zoek naar een "reserve-camera"kwam ik de occasions van Cameraland tegen. Duidelijke omschrijving, mogelijkheid om garantie bij te kopen, snelle en correcte levering. Camera nog beter dan verwacht !! Dik tevreden dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Twee keer een tweedehands camera gekocht. Beide erg goed. Ben erg tevreden over hoe deze afgeleverd werden. Goed verpakt. Ook de omschrijving op de site klopt met hetgeen ze opsturen.

Jan Zw. 09-01-2018 In de winkel gekocht

Grote deskundigheid

Door een kennis op de winkel gewezen. We komen uit Hengelo en er tijdens een bezoek aan Noord Holland geweest. Op basis van die ervaring weer teruggekomen voor koop camera.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter meijs 09-01-2018 Via de website gekocht

Topzaak met vakundige service

Nadat ik de keuze had gemaakt en gekozen had voor snelle levering
Kon ik binnen 6 uur van mn aankoop genieten
Ontdekte een klein onderdeel dat er niet bij zat maar dat werd na een telefoontje zeer snel en vakundig opgelost
Vele aankopen gedaan bij deze winkel
Altijd naar tevredenheid 👍👍

peteroosterbaan 09-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en snelle nalevering ontbrekende accu

Ik kreeg een Canon 5D II in mooie staat aangeleverd, niets te veel gezegd op de site. De ontbrekende accu had ik binnen een dag nageleverd met de excuses.

Antoine Bomon 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd en kwam goed aan. Top! Ik ben tevreden over mijn bestelling die ik heb geplaatst.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Bart 08-01-2018 Via de website gekocht

Bedankt!

Zeer correcte en snelle service. Ik was hopeloos op zoek naar een type lens die niet meer gemaakt wordt. Bij cameraland konden ze mij toch nog helpen.

Marco 08-01-2018 Via de website gekocht

Goede service snel in huis

Heb goede ervaring met deze winkel niets op aan te merken een aanrader en snelle verzending en goede spullen en niet te duur

Perry 08-01-2018 In de winkel gekocht

Service kan beter!

Goed assortiment en gemotiveerd personeel, echter ik kreeg per telefoon een bod op mijn inruilcamera en bij aanvang in de winkel werd dat zelfs bevestigd, maar toen we de koop wilde afronden was mijn inruilcamera in een keer €400,- minder waard. Men zou zich vergist hebben en als ik er niet op in ga, dan hadden ze al een andere geïnteresseerde voor de nieuwe camera. Achteraf voelde dit niet goed en klantonvriendelijk! Men moet zijn afspraken na komen!

John Timmerman 07-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Deskundige en vlotte service met een glimlach!

Mijn fotovriend had Cameraland warm aanbevolen. Service, aanbod en deskundigheid zijn daar klasse, zei hij. Dat die uitspraak 100 procent waar is, bleek mij in de winkel! De vriendelijke, vakbekwame verkoper dacht met me mee en nam de tijd voor me. Uiteindelijk ging ik met mijn nieuwe aankoop als een zeer tevreden klant naar huis. Chapeau!!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Igor 07-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

top service, met voldoende ervaren winkel personeel

veel camera's binnen de winkel en voldoende winkel personeel om goed te helpen. goed advies en snelle verdere afhandeling

HV 07-01-2018 Via de website gekocht

goed service, hele goede prijzen en snelle levering

Rond oud en nieuw besteld en de week daarop meteen binnen. Product was goedkoper dan elders (en had zelfs daarboven op nog €25 korting) en werkt fantastisch. Dus ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Renske Folbers 07-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service en staat garant voor betrouwbaarheid

Ik krijg regelmatig mails van Cameraland, zo ook rond de feestdagen met een mooie aanbieding voor een statief. Normaal gesproken ga ik het liefst naar de winkel. Maar in deze tijd van het jaar besloot ik de aanbieding met beide handen aan te grijpen en online de bestelling te doen. Snelle levering vanuit het betrouwbare adres. De dag erna kon ik al aan de slag, top !

Anneke 07-01-2018 Via de website gekocht

supersnelle levering. per email goed op de hoogte gehouden.

Overzichtelijke site. Alhoewel de zoekfunctie wat betreft artikel niet altijd werkt. Verder toont de site goede vakmanschap aan. Ik ben zeer tevreden.

G. Kool 07-01-2018 Via de website gekocht

Prompte levering!

Het was mijn eerste bestelling bij Cameraland. Zij doen wat ze zeggen en de prijs-/kwaliteitsverhouding is wat mij betreft okay.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

RvdK 07-01-2018 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Best-in-Class foto service

We gingen voor mijn nichtje kikkend uitstekend advies, met veel rust en tijd. Ze is met een hele andere camera uit de winkel gestapt als dat ze wilde, maar is er ontzettend happy mee. Top advies! Door de uitstekende keus en goede voorraat heb ik een dag later ook een uitrusting gekocht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Flammang 07-01-2018 In de winkel gekocht

Top service!

Dat Cameraland in Hoefplan zit, wist ik al.
Mijn eerste aankoop was een flitser voor mijn Canon 1300D. In combinatie met cadeaubonnen en wat bijleggen, heb ik deze goed werkende flitser gekocht!
Service,... is echt top. Super aardig en nemen de tijd voor je om alles duidelijk uit te leggen.👍
Cameraland is een mooie winkel, waar ik zeker vaker zal langskomen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JaapB 07-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie, informatie en service

Uitstekende communicatie, informatie en service. En zeer concurrerende prijzen.Telefonisch zeer goed bereikbaar en klantvriendelijk !!

Hennie Raaymakers Photography/DAPh 06-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijk verhaal

Zij weten meteen waar het over gaat, belangrijk voor beroepsfotografen. Ook de prijs is interessant, hoewel ik de service belangrijker vind.

Leike 06-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede aankoop

De tweedehands Nikon-lens die ik bestelde bij Cameraland voldoet geheel (of zelfs beter) aan de verwachtingen, ook de prijs in aanmerking nemend. Ik ben een tevreden koper.

Martienvossenberg@gmail.com 06-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Scherpe prijzen, ruime keuze, telefonisch klant vriendelijk en als er een probleem is word deze netjes opgelost

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

RDA 06-01-2018 Via de website gekocht

Top info

Duidelijke info. Product komt overeen met eigenschappen vermeld op de site.
Producttoepassing/-mogelijkheden nog duidelijker gemaakt door bijhorend filmpje
Snelle en correcte levering, kortom ... top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Edwin 06-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende Service !!

Via marktplaats op de site terecht gekomen.
Makkelijk te bestellen, betalen
Snel verstuurd en perfect ontvangen.

Dank.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -