Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 434 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerben 03-03-2024

Via internet een keuze gemaakt voor een teleconverter z2.0, daarna gechat met de winkel ivm wat resterende vragen, digi betaald en afgelopen vrijdag de winkel in Alkmaar bezocht. Na overleg ter plekke besloten om toch niet te kopen. Ondanks deze uitkomsten bleef het personeel vriendelijk, begripvol en correct.

Marnix 03-03-2024

Goede snelle bestelling en levering. Precies wat je wilt.
Ik zal hier vaker gaan bestellen.

RensH 03-03-2024

Concurrerende prijs voor deze cameraset.
Via chat / emails prima contact.
Bezorging volgens afspraak.

Susan Huider 02-03-2024

Fijne winkel, goed bereikbaar, deskundig en eerlijk personeel. Ben zelf fan van de occasions: heb de afgelopen jaren diverse fotografieproducten als occasion aangeschaft en alles zag er zo goed als nieuw uit. En fijn dat Cameraland er ook nog garantie op geeft. Meest recente aankoop: Sony lens 70-300 mm voor mijn A7III.

Patty 02-03-2024

Mooie prijs voor de 2e kans lens.
Precies zoals beschreven geen krasjes e.d.
Goed ingepakt, miste alleen de originele doos.

Roos 29-02-2024

Mooie winkel, goed beholpen. Prettige en vriendelijke medewerkers.
Naast het inruilen van oudere objectieven en aankoop van een nieuw objectief ook een sensor reinigingssetje aangeschaft. Echter bleek deze bij thuiskomst zeer verouderd, verpakking was kapot (dus vuil op de reinigingsstaafjes..) en het glazen buisje waar reinigingsvocht in had moeten zitten was leeg, dus dat kon zo te vuilnisbak in en was een weggegooide 24,95..
Dat was uiteraard een beetje jammer, maar verder erg prettige ervaring gehad in de winkel van Cameraland.

C.w.m van Eekelen 26-02-2024

Nadat ik contact had gehad betreft de levering omdat ik het voor bepaalde moment in huis wilde hebben en er 3 dagen werdt aangegeven en ik dan zelf nog 2 dagen extra had voor het geval dat....
Kwam het pakket uiteindelijk pas na een week :-( veel te laat dus....
Mag hopen dat de verzendkosten toch terug worden betaald en ook niet nog eens voor mijn rekening komen?

Rob 26-02-2024

Ik heb online een pre-order geplaatst maar de betaling lukte niet meteen omdat mijn daglimiet was bereikt. Ik kon niet terug in het bestelproces om een andere bank te kiezen, maar door de klantenservice werd ik per telefoon snel en vriendelijk geholpen. Mijn bestelling werd geannuleerd en ik kon een nieuwe bestelling plaatsen en betalen van mijn andere rekening.

Isis 25-02-2024

Super fijn contact gehad met de klantenservice! Heb binnen 1 dag mijn nieuwe camera al binnen gekregen. Heel erg blij mee.

Arend 23-02-2024

Prima website, lekker overzichtelijk. Tweedehands objectief was goedkoper dan bij ander zaken en zag er heel goed uit. De bestelling ging vlot, net als de levering.
Kortom: prima.

Maarten 20-02-2024

Een Godox flitser besteld. Duidelijke informatie. Snel geleverd, mooi geprijsd. Goed verpakt. Flits doet wat die moet doen.

Maria 19-02-2024

Het is mijn eerste aankoop alhier en het is onmiddellijk raak. De communicatie verliep vlot en de bestelling ook. Ik ben erg blij met mijn aankoop.

Jeroen 18-02-2024

Ik koop mijn spullen voor mijn camera graag bij camerland omdat ze een mooi assortiment hebben. Daarnaast bieden ze op de website genoeg aan informatie aan over het produkt. Levering verliep flot en soepel. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Daarnaast vind ik het prettig dat ze ook een winkel hebben zodat je eventueel ook langs kan komen.

Frank 16-02-2024

Goed en vriendelijk geholpen. Je zou er haast voor de gezelligheid langs gaan. De winkel is voor elke serieuze fotograaf een snoepwinkel. Bovendien boden ze een stuk meer aan inruil voor mijn ‘oude’ apparatuur dan de andere grote camerawinkels in Nederland.

Johan 16-02-2024

Vlot de goede informatie gekregen bij een vraag of de accessoire op de camera past. Ook vlotte verzending in degelijke verpakking.

George Stoekenbroek 13-02-2024

Prima winkel, grote sortering, medewerkers hebben kennis van zaken. De prijzen zin zeer redelijk.

TINEKE 13-02-2024

Heb een tweedehands Adapter voor Nikon besteld. Aan het eind van de middag besteld. Andere dag in huis. Snelle, goede aflevering. Zag er keurig uit, zoals op de site te zien was. Top.

top winkel 13-02-2024

fijne site, goede prijzen, correcte snelle service, ik kocht een 2dehands macrolens, deze was in nieuwstaat en doet wat die moet doen. Cameraland is zeker een AANRADER!!

frankie 12-02-2024

Ik ben altijd een beetje huiverig voor 2dehands camera's en/of lenzen te kopen, echter de service en kwaliteit van Cameraland is een van mijn beste ervaringen ooit. Top klantenservice en vriendelijk.
Deze zaak is wat mij betreft een aanrader en zal zekers weer hier komen. Gekocht via de website en chat info, alles klopt. Perfecte beschrijving van de camera, updates gedaan, clean en het aantal clicks klopt echt, super, bedankt kanjers.

Stephanie 12-02-2024

Op zich ben ik heel tevreden. Product besteld (in dt geval een røde microfoon voor mijn iPhone) en al de volgende werkdag ontvangen. Nu blijkt dat ik deze mic niet direct kan aansluiten op mijn iPhone. Ik heb gebeld. Kreeg gelijk iemand aan de telefoon. Zij heeft het uitgezocht en al snel gemaild. Helaas, het benodigde tussenstuk hebben ze niet maar ik kreeg advies welke mic ik dan beter kan bestellen. Heel fijn en behulpzaam. Nu heb ik de nieuwe besteld en ik de oude terugsturen. Ik vind het wel balen dat ik nu verzendkosten moet betalen voor het terugsturen. Want nergens stond dat ik een tussenstuk nodig had. Als ik dat geweten had, had ik óf al eerder contact gezocht óf direct die andere uitgezocht. Maar verder dus tevreden.

Beste Stephanie,

Bedankt voor je eerlijke review! Wat vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met het eerst bestelde product. Wel heel fijn dat je de snelle service goed hebt ervaren.

We hebben de informatie van het product ook aangepast zodat het niet nog een keer zal gebeuren.

Als we verder nog iets voor je kunnen betekenen kan je natuurlijk altijd contact met ons opnemen!

Linda 10-02-2024

Ben zeer tevrede over de levering en de staat van het 2ehands produkt dat ik heb gekocht. Zal zeker nog gebruik maken van de site
info-3173 28-02-2024

Bedankt voor je mooie review Linda!

Wat fijn dat het tweedehands product zo goed bevalt.

En hopelijk kan je er nog jaren van genieten!

Robin 09-02-2024

Geweldig geholpen na aankoop van een verouderde doch wonderschoon Canon 40d die buiten weet om per ongeluk een verduurde lader meebracht. Deze is uiteindelijk kosteloos vervangen met een universeel kostbaar model waarvoor hulde. Nu ondertussen een paar honderd foto’s verder niets anders dan lof over de staat van het toestel.

Beste Robin,

Bedankt voor je goeie review! Wat fijn dat het gelijk opgelost kon worden en het nu allemaal goed werkt.

Hopelijk tot de volgende keer en nog veel plezier met het product!

Wim Stolwerk 07-02-2024

's Avonds besteld, volgende ochtend opgehaald. Lekker snel en zoals altijd fijne service en leuk gesprekje.

Beste Wim,

Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat het je zo goed is bevallen en natuurlijk hoort een gesprekje er altijd bij.

Robin 05-02-2024

Heldere website, goede service die oplossingsgericht te werk gaat en mooie prijzen/kwaliteit verhouding.
info-3173 28-02-2024

Bedankt voor je mooie review Robin!

Wat fijn dat je het zo goed ervaren hebt.

Dick Martens 03-02-2024

Service! De accu - 3 jaar oud - van mijn Godox AD400 lamp had te lang stil gelegen en wilde daardoor niet meer laden. Na contact met Cameraland - Rob van der Linden - accu opgestuurd waarna deze is gereset. Kosten 0,0! Ik kreeg hier een heel blij gevoel van en dan niet zozeer omdat er geen kosten aan verbonden waren maar door de manier waarop dit door de Cameraland is opgepakt!
Het bestaat dus nog, echte service!
info-3173 28-02-2024

Bedankt voor je goeie review Dick!

Wat fijn dat je het zo goed ervaren hebt. We hopen dat je nu nog lang van de accu kan genieten.