Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 860 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Samyang lens 11-04-2018 Via de website gekocht

Super koop!

Samyang lens gevonden via zoekfunctie en door gelinkt naar een zeer nette en overzichtelijke tweedehands pagina van Cameraland. Net als de rest van de site overzichtelijk. Telefonisch contact gehad en leerzame info ontvangen ook over de UV filter en welke keuze je hierin het beste kunt maken. Kortom Top wat mij betreft.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Douwe 11-04-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Als steeds prima service :)

Goede afspraken, prima 'Cameralanders', goede producten, nette prijzen en prima service, wat wil een consument nog meer?

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 11-04-2018

Uit naam van onze collega’s enorm bedankt voor deze positieve review.

Linda 11-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik ben bij Cameraland terecht gekomen omdat je daar middels de website een offerte aan kunt vragen voor camera's en objectieven die je in zou willen ruilen. Na het invullen van het formulier had ik 1 dag later al een eerste aanbod. Toen ik terugmailde dat ik van plan was om bij hen een bepaald objectief te kopen ontving ik snel een tweede, uitstekend bod. Mijn bestelling is keurig op tijd geleverd. Na ontvangst bij Cameraland van de door mij verzonden camera en objectieven ontving ik per omgaande een creditfactuur voor het afgesproken bedrag. Binnen 1 week was het bedrag bijgeschreven op mijn bankrekening. Hulde!
Het is handig dat alles per mail vlot afgehandeld wordt en dat het allemaal vanzelf gaat. De winkel is goed georganiseerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goedemiddag,
Enorm bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw review achter te laten.
Het geeft ons een fantastisch gevoel dat ons harde werk en inzet beloond wordt met deze positieve feedback.

Peter van Heun 11-04-2018 In de winkel gekocht

Prima advies bij overstap

Voor mijn oude camera een prima prijs ontvangen, en goed advies gekregen bij de keuze voor een full frame camera.

BLKXK 11-04-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede service!

Had een tweedehands camera gekocht, Had deze op een vrijdag besteld en zaterdag was ik deze al thuis geleverd! Terwijl het normaal 2 dagen duurt voor naar België te sturen. Toestel is ook in perfecte staat. Prijzen zijn ook heel goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bram laenen 11-04-2018 Via de website gekocht

Snel en kwalitatief

Ruim aanbod aan topproducten die met een gemak besteld kunnen worden. Enkele klikken en alles staat zo aan je deur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 11-04-2018

Veel plezier met u aankoop en we zien u graag nog een keer terug bij ons in de winkel of de in online shop.

Roos 10-04-2018 In de winkel gekocht

Super geholpen!

Ik heb weinig verstand van fotografie .. maar wil natuurlijk wel mooie foto's maken op vakantie! Niet te moeilijk te hanteren en niet te groot. Met dit verhaal de winkel in gegaan en met een toestel naar buiten dat helemaal bij mij past!

Officiele reactie van Cameraland.nl 11-04-2018

Bedankt voor de positieven feedback. Dit is ook de reden dat we bij cameraland werken we met fotografen en niet met verkopers.

Pascal 10-04-2018 In de winkel gekocht

Top sevice

Dag van te voren via website camera boddy vast gelegd zo dat hij er nog zo zijn
Toen ik hem ging ophalen ook nog veel oude spullen ingeleverd en bestaand lenzen op advies ingeruild voor betere voor mijn nieuwe camera
Echt top geholpen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John 09-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, lage prijzen voor occasions

Al lange tijsd op zoek naar specifiek objectief. Tweedehands bij cameraland gevonden voor uitstekende prijs. Alle onderdelen garantie papieren en zelfs orginele verpakking ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 16-04-2018

Bedankt voor de fijne review.

De garantie is bij een tweedehands product een jaar.
Het garantie certificaat die erbij zat is van Nikon.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet;

Michel 08-04-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Als je van fotograferen houdt is het net een snoepwinkel. En je krijgt er deskundig advies. Ze nemen ook de tijd voor je. Dat betekent vaak even wachten. Maar wachten doe je niet voor niets.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alex 07-04-2018 In de winkel gekocht

Prima advies

De verkoop medewerker vraagt goed door over de gebruikswensen wat voor ons belangrijke punten zijn. Adviseert op maat.

Dennis 07-04-2018 In de winkel gekocht

Prima winkel

De combinatie van webwinkel en daadwerkelijke winkel is een groot pluspunt. Goede prijs tegen een prima service.

J.M. Kwikkers 07-04-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen.

Een winkel met een ongelofelijke ruime keus waar je goed en met kennis van zaken te woord wordt gestaan.

Ric 07-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Prima demo product goed verpakt snelle service en klantvriendelijk gerichte aanpak bij het vragen naar nadere info

John vd B 07-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, nette prijzen

Snelle levertijden, mooi assortiment en je krijgt ook nette prijzen voor je apparatuur welke je wilt inruilen/verkopen. Laatste aankoop was een Canon remote. Bij andere camerawinkels was deze absurd duur, tot 90 euro duurder dan bij Cameraland. Dat op een bedrag van €127,50!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Akseli 06-04-2018 Via de website gekocht

alweer snel geleverd

Omdat al wist dat er snel geleverd wordt heb ik wederom een lamp voor een projector besteld en in gebruik genomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Agnes 06-04-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar, de Hoef

gemengde gevoelens

Heb in de winkel een camera met hoesje gekocht, de extra accu die ik er ook nog bij wilde was niet op voorraad. Met heel veel pijn en moeite kon er welliefst 6,95 van de prijs af. En dat op een prijs van 406,95 vind ik wel moeilijk doen om niets. Verder is de kundigheid van de medewerkers prima en laten ze alles zien. Ook werd de camera netjes ingesteld voor gebruik (taal, datum en tijd).

Rob 06-04-2018 Via de website gekocht

Service en goede kwaliteit

De shop heeft goede aanbiedingen en is overzichtelijk. Heb via de chat met steven een meteen perfecte antwoorden en service gekregen. Fijn om te praten met iemand die echt verstand van zaken heeft en een eerlijk oprecht antwoord.
Had al goede ervaring met Cameraland, en deze nieuwe aankoop bevestigd wederom dat zo is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 06-04-2018

Bedankt voor deze mooie woorden. We vinden het keer op keer leuk om te lezen dat klanten tevreden zijn. We gaan de verkoper vandaag in het zonnetje zetten, graag tot ziens.

Akseli 06-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

S'nachts besteld volgende dag al binnen. Geen lange wachttijden.
Dus geen ergenis.
Snel in gebruik genomen.

Peet de Rouw 05-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Goede overzichtelijke shop met niet te hoge prijzen. Ik koop er regelmatig fotografie spullen omdat ze ook snel leveren. Kwaliteitsgoederen tegen een redelijke prijs en met een snelle levering en klantenservice. Wat zou je nog meer willen?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daniel Arthuus van Hillo 05-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en uitstekende service

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed statief voor mijn middenformaat camera. Nu vond ik er eentje bij cameraland, alleen had ik nog wat vragen omtrent een statiefkop die ik al had. Toen ik daar over belde werd erg vriendelijke verder geholpen en hoorde ik precies wat ik moest weten. De website is ook prima en ik weet precies waar ik aan toe ben als ik iets moet opzoeken. De service was dus snel en goed, evenals mijn pakketje wat mooi werd bezorgt.
Alleen jammer dat jullie helemaal in Alkmaar zitten. Vanuit Breda is mij dat net te ver om de winkel binnen te lopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

H Stads 05-04-2018 Via de website gekocht

Goede service,

Betrouwbaar, en punctuele verzending. aanrader, en prijs/kwaliteit prima. Wilde nog een 10-24 mm Fujifilm lens kopen, maar helaas op alle sites plots € 100,= duurder. Terwijl de lens eerst 899,= kost en dan met 100,= cashback in januari 799,= . Vreemd dat deze lens in april 999,= moet kosten. Voorlopig helaas geen lens!.

tom ham 04-04-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service, jammer dat ze DHL als bezorger gebruik

Goede ervaring en winkel ook vlak bij woonadres. En ik vind het absolute flauwe kul dat ik minimaal 100 lettertekens moet gebruiken!

Jdb 03-04-2018 Via de website gekocht

uitstekend product tegen een prima prijs!

Cameraland had het product voor een mooie prijs op voorraad en heeft het snel en met duidelijk communicatie geleverd. Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jeroen 03-04-2018 Via de website gekocht

Service is de reden waarom ik naar Cameraland ga.

Je kunt overal camera's, fotostudio's kopen of bestellen. Waar het omgaat is als je wat ermee hebt of vragen hebt over gebruik ben je bij Cameraland aan het beste adres. De service is heel erg goed, vriendelijke medewerkers die je graag op weg helpen

Alilokmeij 03-04-2018 Via de website gekocht

Service valt tegen

Ik heb 1 camera besteld, krijg er 2. De 2e netjes terug gestuurd waarde in de aanbieding €850. Zegt de dame aan de telefoon, ik kan u en waardebon van 15 euro aanbieden daar wacht ik nu al meer dan 2 weken op.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Jeroen 03-04-2018 Via de website gekocht

Helemaal in orde

Mijn bestelling is snel in behandeling genomen, goed verpakt en snel verzonden. De beschrijving van het product klopte perfect en de garantievoorwaarden zijn goed. Ik zou niet twijfelen om hier vaker te bestellen.

Braunshausen Audrey 02-04-2018 Via de website gekocht

zeer goede service!

Alles was goed. Het enige probleem dat zich voorviel was, toen ik het product voor de eerste keer bestelde met als betaalmethode 'overschrijving' kreeg ik geen bevestigingsmail met de bankrekening informatie! Dus koos ik een aantal dagen later om hem te bestellen via visa. Dat was het enige nadeel. Voor de rest ging alles goed. Product in perfecte staat, snel geleverd. Top service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

fj 02-04-2018 Via de website gekocht

Super geregeld alles

Alles perfect en volgens afspraak geregeld. Binnen 1 dag alles in huis.Veder geen op-of aanmerkingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

René Prins 02-04-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Goede duidelijke webshop met ook veel 2e hands of gebruikte spullen met reeele ranking 1 tot 5 sterren. De door mij bestelde statiefgondel van niet van nieuw te onderscheiden

IJSBEER 02-04-2018 Via de website gekocht

Geleverd volgens afspraak

Goede website artikelen goed te vinden .product eenvoudig te bestellen met voldoende betaalmogenlinkheden .geleverd zoals vermeld bij het artikel

C.iliohan 31-03-2018 In de winkel gekocht
In Alkmaar

Ik ben goed en netje geholpen met een goede uitleg

Ik ben heel tevreden over kamerland ik werdt goed en vriendelijk geholpen met een goede uitleg over de camera die ik heb gekocht ik zelf kom uit Amsterdam maar ben toch naar Alkmaar gegaan de site kwam goed en betrouwbaar over .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Liesbeth 31-03-2018 In de winkel gekocht

Vakkennis en goede uitleg

De medewerkers weten waar ze het over hebben en nemen de tijd voor je. Grote voorraad en adviseren wat het beste bij je wensen past!

Thea 31-03-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

Wat ik nodig had, was alleen hier verkrijgbaar. En ik had gehoord dat de service goed was.
Dus dat is de reden

Ed 30-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

fijne ontspannen sfeer, prima geholpen met wat ik zocht

fijne ontspannen sfeer, prima geholpen met wat ik zocht. niet verdwalen in de enorme aanbod en pas klaar waar je opzoek naar bent gelijk gevonden. Een echte snoepwinkel waar je steeds naar terug zult komen om het volgende te proeven.

Gijs 30-03-2018 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Onze ervaring. Een kundig advies en heel prettig geholpen.

Wij hebben vaker foto apparatuur bij Cameraland gekocht. Zij hebben heel veel producten in grote verscheidenheid op voorraad en je wordt altijd kundig en prettig geholpen.
Vaak ga je met iets naar huis wat wat duurder is dan vooraf bedacht maar het is altijd de uitgave waard gebleken. Het is uiteindelijk onze keus wat we willen kopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob G 29-03-2018 Via de website gekocht

snelle Jelle

Voor het eerst iets gekocht bij Cameraland. Volgens vergelijk.nl de goedkoopste. En ook nog eens heel snel met levering. Maandagavond besteld en woensdag om 14 uur bij huis afgegeven door PostNl. Ik kan Cameraland voor iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ravi 29-03-2018 Via de website gekocht

Prima!

Ik was op zoek naar een objectief en vond hem op verschillende plekken. Uiteindelijk gekozen voor Cameraland. En zoals verwacht: geen gedoe. Top!

Nazpharoz 27-03-2018 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Goede service

De mensen die er werken hebben verstand van de producten die ze verkopen. Ook de service was goed met het omruilen, omdat het product niet goed werkte.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maureen 27-03-2018 Via de website gekocht

Blij met Cameraland!

Prima site waar je snel de juiste informatie kan vinden over de verschillende producten! Daarnaast is er een ruime keuze waardoor je eigenlijk altijd wel wat wilt bestellen! Voordeel en nadeel... haha!

Officiele reactie van Cameraland.nl 28-03-2018

Bedankt voor uw review. We vinden het erg leuk om te lezen dat we er weer een fan bij hebben.

P.Klaasen 27-03-2018 Via de website gekocht

Uiterst tevreden !

Alles prima in orde en snel verzonden ben heel tevreden met de lens ziet er heel goed uit zoals beloofd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 27-03-2018

FB 27-03-2018 Via de website gekocht

Enorm groot assortiment

Heb prima ervaring met website én fysieke winkel van Cameraland. Groot assortiment en goed advies in de winkel. En bestelling via de website werd supersnel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 27-03-2018

Dirk Rein 27-03-2018 Via de website gekocht

Prima service en een overzichtelijke wesitr

Overzichtelijke website met een prima chatfunctie. Snelle en betrouwbare levering. Gunstige prijsstelling

Harry 26-03-2018 Via de website gekocht

goed product.

Vrijdags besteld, had hem zaterdag verwacht maar werd helaas maandag. Maar desondanks een 8 voor de service.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Milos uit Rotterdam 26-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering van een kwaliteit artikel

Webwinkelen was makkelijk en ik heb snel gevonden waar ik naar op zoek was. Deze winkel heeft het goedkoopste Kodak gold 200 inclusief gratis levering. Levering is snel en alles werd in goede orde geleverd.

Reinder Weidijk Fotografie 26-03-2018 In de winkel gekocht

Zeer tevreden over Cameraland

Goede service, vriendelijk personeel. Ruime sortering van nieuw en tweede hands goederen. Koop al heel kang als beroepsfotograaf mijn materiaal daar.

Cor Postma 24-03-2018 In de winkel gekocht

Uitgebreid assortiment

In het verleden een aankoop gedaan , toen zeer tevreden.
Nu opnieuw een aankoop, onder de indruk van deskundige en uitgebreide voorlichting.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 26-03-2018

Hier doen we het voor, enorm bedankt voor de positieve review ,tot snel.

Top 24-03-2018 In de winkel gekocht
Almaar

Top

Erg goed geholpen bij Cameraland. Ik had zelf al het nodige huiswerk gedaan en wist dus wel welk soort camera ik wilde, hier werd door de verkoper goed op ingespeeld. Hij luisterde goed naar mijn wensen, pakte een aantal camera’s uit het assortiment en vertelde over de verschillen van de camera’s, daardoor kon ik zelf tot een keuze komen.
Heb nu een topcamera!

Officiele reactie van Cameraland.nl 24-03-2018

Dit soort leuke reactie is de reden waarom we elke ochtend ons bed uit komen.
Bedankt voor uw review en hopelijk tot snel.

Michael g 23-03-2018 Via de website gekocht

Fijne klantenservice

Ik heb een cameratas hier besteld en werd de dag erna netjes gebeld dat mijn kleur niet beschikbaar was en ik ook tevreden was met een andere kleur.
Zeer vriendelijke mevrouw aan de andere kant van de lijn.
Het pakket was netjes en snel bezorgd en goed ingepakt.

ZEER TEVREDEN.👍👍👍👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 24-03-2018

Goedemiddag en bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door onze collega’s.

Officiele reactie van Cameraland.nl 24-03-2018

Goedemiddag en bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door onze collega’s.

peter 22-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en complete levering

Scherpe prijs van de SD kaartjes, snelle levering: 's avonds besteld, volgende dag op de gewenste tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 23-03-2018