Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1111 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Jeffrey 10-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Altijd goede service bij Cameraland!

2 maal een pre order gedaan van de Sony A7III. De camera zou eigenlijk pas begin april leverbaar zijn. Maar we kregen gisteren (09-03-2018) al te horen dat de camera's binnen waren gekomen! top bedrijf en goede service!

Kees Weijer 10-03-2018 In de winkel gekocht

Hoogstaande productkennis

Vriendelijke ontvangst, indrukwekkende kennis van de producten. In ons geval verrekijkers. Geen opdringerigheid om een bepaald merk te kiezen. Er werd zelfs een verrekijker aangerijkt die veel goedkoper was. Maar in de ogen van verkoper van een dusdanig hoog niveau was, dat hij deze ons ook ter overweging liegt proberen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leo 09-03-2018 In de winkel gekocht
Er is maar één Cameraland!

Snel en efficiënt

Cameraland weet waar het om gaat én kent zijn klanten. Je wordt altijd snel, efficiënt en met kennis van zaken geholpen bij een goede kop koffie. Duidelijk, eerlijk en zonder poespas.

Peter 09-03-2018 Via de website gekocht

snelle verzending, produkt ok

Snelle verzending, produkt ok. Helaas had ik de verkeerde bestelling geplaatst. Cameraland heeft dit perfect opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

kees smit 08-03-2018 Via de website gekocht

Beloften maken zij waar.

Ik ben al enige jaren klant bij cameraland en nog nooit teleurgesteld.
Als ik iets op fotogebied nodig heb ,kom ik bijna altijd bij deze mensen uit .
Prima winkel, prima personeel en prima spullen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ilse 07-03-2018 Via de website gekocht

Snelle afwikkeling

In de omschrijving stond dat het 5-7 dagen zou duren eer het product verzonden zou zijn, maar ik had het binnen 2 dagen al. Supergoed verpakt ook, Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dick Denteneer 07-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Relaxte en vriendelijke mensen. Ik werd heel goed geholpen.

Ik had van tevoren een afspraak gemaakt over inruil (ze gaven de beste prijs voor mijn canonverzameling) en 3 camera's apart laten leggen, waarvan we hadden aangegeven er 2 minimaal af te nemen. Alles was keurig apart gezet en werd zonder haast gedemonstreerd en uitgelegd. Heel prima. ook het beoordelen van de in te ruilen items ging heel soepel; er werd niet geprobeerd om nog wat van die inruilprijs af te dingen. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Kortom, heel fijn.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Nesse Smit 06-03-2018 In de winkel gekocht

Superwinkel

Omgang van het personeel met de klant vind ik erg fijn. Ik had echt het gevoel alsof er veel aandacht aan mij werd besteed en met mij werd meegedacht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jasper 06-03-2018 In de winkel gekocht

Goed assortiment

De winkel heeft een uitgebreid assortiment en de mensen die er werken weten waar ze mee bezig zijn. Ik heb de reservering gedaan via internet en ben vervolgens langs gegaan om het objectief op te halen.

MarcB 05-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service !

Meeste artikelen in voorraad en snel geleverd.
Na één dag reeds in huis (België).
Zeer behulpzaam bij problemen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karen 05-03-2018 Via de website gekocht

Service en kwaliteit bij Cameraland

Omdat ik onderdelen van mijn onderzoek met mijn i-Phone wil opnemen, en onzeker was over de meest geschikte microfoon voor mijn behoeften, ging ik op zoek naar online-advies. En dat vond ik bij Cameraland. Ik heb een heel informatief gesprek gehad met een vriendelijke, behulpzame man van de klantenservice en kocht, op zijn advies, een VideoMic Me richtmicrofoon voor iPhone, die ik binnen 48 heb ontvangen en waar ik meteen mee aan de slag ben gegaan.
Neem eens de tijd om de site goed te bekijken. Camerland biedt, naast een ruim en divers assortiment (voor zowel amateur als professional), handige tips m.b.t. het nemen van betere foto's, introductie tot interessante perspectieven, en geeft ook tips op het gebied van post-production. Wil je meer tijd investeren in het ontdekken van de ongelooflijke mogelijkheden van je camera en je eigen kunnen, dan biedt dit bedrijf ook cursussen aan (van camera-instellingen tot lezingen en beeldbewerking) en zijn er wekelijks vaktechnische evenementen te bezoeken. Deze worden allen heel duidelijke omschreven met, waar nodig, video ondersteuning en voorzien van links naar de juiste apparatuur…specifieke tools die je nodig hebt om het door jou gewenste effect te kunnen bereiken. Ik ben meer dan tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank Verbeken 05-03-2018 Via de website gekocht

top service

enige shop waar ik mijn ding kon kopen, overzichtelijke site, aankoop op een paar minuten geklaard, en dag nadien stipt geleverd (in Belgie) prettig zaken doen dus!!!!

M van Beurden 05-03-2018 In de winkel gekocht
van Ostadelaan Alkmaar

goede service

Ik heb duidelijke uitleg gekregen over de voor-en nadelen van verschillende camera's, er werd tijd genomen om vragen te beantwoorden en uitleg te geven, en de tijdinstelling van de camera, die ik heb gekocht, werd alvast geinstalleerd.

RobP 05-03-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Wat zou de (winkel)wereld mooi worden.

Zelfs bij een goedkoper artikel krijg je een goed advies ondersteund met alternatieven. Als alle winkels zo waren, wat zou de wereld dan mooi worden.
Ik kom al jaren bij Cameraland. De winkel op gebied van foto-en filmbenodigdheden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wilfred 05-03-2018 In de winkel gekocht

Prima vakkennis

Gebeld om een bestelling vast te leggen [beter via internet] dag later goede, deskundige uitleg en Tamron Lens 70-300 mm meegenomen.

Jacqueline 03-03-2018 In de winkel gekocht

zeer goede service.

Fijne medewerkers, die meedenken en goed advies geven!. En als er iets is wordt het snel en naar volle tevredenheid opgelost!

de Schipper 03-03-2018 Via de website gekocht

Meedenken met een klant met weinig voorkennis

Site is goed te vinden en geeft duidelijke info. En bij vragen is de winkel prima bereikbaar en geven de medewerkers duidelijke informatie. Terugsturen en omruilen omdat ik toch een ander product beter kon gebruiken was geen enkel probleem. Gratis verzending. Later nog een keer in de winkel geweest voor een aanvullende vraag en uitstekend geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 02-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Snelle verzending op de toegezegde datum. Goede verpakking, camera was onbeschadigd. Juiste product. Goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

john1950 02-03-2018 Via de website gekocht

powercube

Produkt snel gevonden, bestelling ging soepel, levering netjes en op tijd. In een woord prima. 6 chars

Ine Thurnim 02-03-2018 Via de website gekocht

TOP!

top assortiment, top service, fantastische aanbiedingen en pijlsnelle (kostenloze) levering.
aanrader!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Metselaar 01-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Zeer deskundig advies en heel vriendelijk geholpen. Online snelle en goed service en levering volgens verwachting en in de winkel personeel met passie en een waanzinnig compleet assortiment!! Het is wel de moeite waard om je bezoek op een rustig moment doordeweeks te plannen want de winkel is erg druk op zaterdag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

bert 01-03-2018 Via de website gekocht

bert

Ik ben telefonisch prettig geholpen heb het materiaal op tijd gekregen. Het was alleen bij de buren afgeleverd zonder dat ik een kaartje in de bus had gekregen. Zag op track and trace dat het wel was afgeleverd. Ben maar even bij de buren gaan kijken en daar stond het gelukkig. Ik had het de volgende dag nodig. Dus toch nog goed gekomen.

Ezim omar 01-03-2018 In de winkel gekocht

Geweldig producten

Heel aardig en vriendelijk verkopers . Mooi producten en vertrouwbaar .Cameraland is top. Goed advies, snelle levering en een geweldige service.

Jose 28-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Keurig advies en na bestelling goed op de hoogte gehouden over de status van de order,
Ook het advies was vakkundig

Kor 28-02-2018 Via de website gekocht

Op zoek naar een telelens

Op zoek naar een teleobjectief was ik er al gauw achter dat het zou gaan om een grote financiële investering. Daarop contact gezocht met een medewerker van cameraland via mail.
Z'n antwoord was zeer klantvriendelijk en persoonlijk van aard in de zin van direct gericht op mijn opmerking/vraag. Ben daarop ingegaan op het voorstel, heb de lens reeds ontvangen, kan gaan oefenen. Ben erg tevreden over het verloop en de oplossing die door cameraland is voorgesteld.
Dank daarvoor.

KOOS 28-02-2018 Via de website gekocht

PERFECT VOOR 9 UUR BESTELD DEZELFDE DAG IN HUIS!!!

zelfde dag in huis, afspraken worden zeer goed nagekomen. Veel op voorraad en concurrerend wat de prijs betreft.

Lisa 27-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Via vrienden gehoord over deze winkel. Eerste indruk is erg goed! Zaak is netjes en duidelijk ingedeeld. xxxx is een topverkoper die echt met je mee denkt en een passend product zoekt bij je wensen. Alles in de winkel doorgesproken over mijn wensen en wat ik zocht. Kwam al heel snel met een passende camera. Deze ook gelijk startklaar gemaakt zodat ik gelijk kon beginnen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Plutone 27-02-2018 Via de website gekocht

Duidelijke communicatie

Cameraland gekozen als bekende partij met een goede prijs. Zending was paar dagen onderweg, niet geheel zoals bedoeld maar geen probleem want ik werd voortdurend op de hoogte gehouden, dit was erg goed voor mijn gemoedsrust. Uiteindelijk is alles prima verlopen en ik werk inmiddels met veel plezier met de software.

Rien Poot 27-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Na eerder een verkeerd product te hebben heb ik nu de juiste gekregen. Omtrent het product en de service ben ik uiterst tevreden.

Mike 27-02-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service van Eric

I more or less knew what I was looking for but ....... professional advice and friendly service (in English) was a deciding factor in purchasing at Cameraland. I’ll be back for sure.

Kelvik 27-02-2018 Via de website gekocht

Awesome Service

Film packs came super fast, and i got them at the lowest price on the internet :) I am very satisfied with my purchase.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 26-02-2018 In de winkel gekocht

Top zaak!!

Cameraland is top. Goed advies, snelle levering en een geweldige service.
Of je nu een beginner of een prof fotograaf bent, je komt daar met de juiste uitruisting vandaan.

Zowel de winkel als de webshop zijn tip top op orde!!

Hans 26-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

's-middags een Redged RT-1N Balhoofd besteld en de volgende ochtend al in huis. Volledige beschrijving op de website en een goede prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ikke 26-02-2018 In de winkel gekocht

Top Shop!

Cameraland toevallig via Fb tegen gekomen via een actie, maar blij dat ik even ben gaan kijken. Was al langer opzoek naar een camerarugzak en eindelijk hier eentje gevonden van goede kwaliteit voor een mooi prijsje. Eerst had ik er eentje uit China maar de kwaliteit daar vertrouwde ik mijn spullen niet mee naar Bij Cameraland eentje gevonden van het merk Click. Zeker aanrader.

Robisy 26-02-2018 Via de website gekocht

Service top

Levering beter dan beter, product heel goed ,prijs kwaliteit heel goed ,de beste winkel ,goede webwinkel ,ik ben zeer tevreden .

Jan Willem 25-02-2018 Via de website gekocht

Cameraland geeft vertrouwen

Prima winkel, voldoet aan mijn verwachting, dat geeft vertrouwen en dat is heel belangirjk. Als ik weer iets zoek zal ik zeker weer op hun website het uitgebreide assortiment bestuderen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

schik 25-02-2018 Via de website gekocht

snel geleverd, zonder portokosten

Magazijnopruiming met prima korting, meteen online gekeken en besteld.
Zonder portokosten werd de bestelling snel geleverd.
Goede service.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Marcel 25-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Een goede shop met perfecte service, klant gericht en vriendelijk. Mooie producten voor een juiste prijs. Top winkel

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lenie Visser 24-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte service??

Voor mij een prima en duidelijke site met een goede uitleg over de producten en voldoende keuze. Dit , de snelle levering (volgende dag) en de prijs van het product was voor mij de reden om bij Cameraland mijn aankopen te doen. Zeer tevreden.

Nikita 24-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldig

Ik ging naar deze winkel zonder een exact idee, en ging weg met een camera waar ik onwijs blij mee ben! Super bedankt!

DA de Graaf 24-02-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Wordt vriendelijk geholpen en jullie nemen alle tijd voor uitleg fantastische klant vriendelijke mensen

Tuur Vedde 24-02-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd.

Het was voor mij een sprong in het diepe. Gewoon geprobeerd: het aangekochte product kom je maar zelden tegen. De levering was buitengewoon snel. Het artikel ziet er buitengewoon goed uit. Ik heb geen opmerkingen over de werking. Alles lijkt ok. Ik kan Cameraland op grond van deze ervaring absoluut aanbevelen.

Rien Poot 24-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Levering was heel snel. Was alleen het verkeerde product. Canon aansluiting ipv nikon. Retour gezonden. Nog steeds niets gehoord. Dus geen goede kwaliteitscontrole.

Campie 24-02-2018 Via de website gekocht

Met gemak spullen gekocht

Overzichtelijke shop met goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke artikelomschrijving waardoor het goed te doen is via de website te kopen dan kun je ook als je wat verder weg woont met een vertrouwd gevoel bij hun kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan van de Vrede 24-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Een aanbieding die ik al een tijdje zocht een hebbe dingetje voor een leuke scherpe prijs!
en die eindelijk gevonden bij Cameraland.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

obs de Opstap 23-02-2018 Via de website gekocht

Service niks mis mee!!

Had een vraag voor een medewerker, en ben uitstekend geholpen en heeft ook de doorslag gegeven van onze aankoop. Na via website alles te hebben geregeld producten zeer snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roy 23-02-2018 Via de website gekocht

gewoon weer UITSTEKEND

Een winkel met vakkennis en een zeer snelle en betrouwbare levering voor een mooie prijs.
Ik zou een ieder adviseren, wanneer je foto apparatuur zoekt niet verder te zoeken dan Cameraland. Geen gezeur als het niet goed is. Retour sturen en binnen enkele dagen je geld retour dus geen weken wachten.
Een zeer ruime keus en voor een ieder een oplossing. Niet duur verkopen als het niet bij je past.
Ze zoeken naar een passende oplossing geen dure!!!

Mahaan 23-02-2018 Via de website gekocht

Riemhouder besteld

Afgelopen week een riemhouder besteld, waaraan ik mijn camera kan hangen tijdens een evenement of shoot. Vandaag besteld en morgen in huis. Prima geregeld. Pakketjes was netjes verpakt. Niets mis mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roger 22-02-2018 In de winkel gekocht
alkmaar

super service met geen gezeur garantie

Had 2 gripklemmen gekocht uit de dumpdagen deal. Bij 1 klem bleek al snel een schroefje lam te zijn.
Met 1 mailtje werd er kostenloos een nieuwe klem in mijn brievenbus bezorgd. Dat noem ik nog eens geen gezeur garantie

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Daan 22-02-2018 Via de website gekocht

Prijs/Kwaliteit

Duidelijk, to the point en scherpe prijzen. Daarnaast kan ik alleen maar lovend zijn over afhandeling bij problemen en eventuele retourzendingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -