Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Erwin Brinkmann 16-11-2019

Ik heb geen ervaring m.b.t. de aanschaf van een product bij deze zaak. De klantenservice, etc. zal best in orde kunnen zijn. Wel was ik verbijsterd over het ruilaanbod van mijn zo goed als splinternieuwe camera en lenzen, terwijl ik toch duidelijk had aangegeven dat ik een nieuw product bij hen had willen aanschaffen. Ik heb het inruilaanbod van deze zaak als onrealistisch, klantonvriendelijk en respectloos ervaren. Om mensen "in de toekomst" hetzelfde gevoel van teleurstelling en verbijstering te besparen zou ik iedereen af willen raden om aan deze zaak zijn apparatuur voor inruil aan te bieden.

Marco 12-11-2019

Waarom gekozen is een snoepwinkel voor foto liefhebbers had een camera gezien op de webwinkel telefonisch contact gehad met met een verkoper liep heel soepel stond me goed te woord product bestelt kreeg hem geleverd zag super uit het was een occasion zeer tevreden mee top gewoon

D 01-11-2019

Ik heb laatst een Occasion van de Canon 70-200 f2.8 besteld bij Cameraland. De occasion was snel binnen en werkt perfect. Hij ziet eruit als nieuw en dat voor een hele scherpe prijs. Ik heb ook contact gehad met de klantenservice en had super snel reactie terug. Ik ben kortom zeer tevreden over Cameraland en ga hier zeker nog een keer bestellen.

Dico 30-10-2019

Heel tevreden met mijn aankoop; oude body en objectief ingeruild voor een body in hoger segment. Vakkundig en zeer klantvriendelijk advies en uitleg. Terwijl mijn oude body en objectief werden uitgelezen en de waarde werd bepaald kon ik de nieuwe rustig, onder het genot van een kopje koffie, uitproberen. Totaal geen druk op aanschaf van body en mijn twijfel over een ander objectief. Mooie overzichtelijke zaak waar vakmanschap duidelijk zichtbaar is. Zeer klantvriendelijke eigenaar/medewerkers die alle tijd nemen en geïnteresseerd zijn. Ik hou de website in de gaten tegen de tijd dat ik een andere objectief aan wil schaffen.

Jason 30-10-2019

Laatst bij Cameraland een Sony camera gekocht. Zeer goed geholpen door Steven. Koffie was heerlijk.. Wat een geweldige zaak! Kom hier zeker terug bij mijn volgende aankoop. Bedankt!

Peter 't Hart 07-06-2019

Ik heb al een aantal keer wat besteld bij Cameraland. Prima shop. Alles keurig geregeld. Helemaal goed.
Officiele reactie van Cameraland.nl 15-06-2019

Veel plezier met u aankoop en we zien u graag nog een keer terug bij ons in de winkel of de in online shop.

chris 31-05-2019

Ik heb een tas gekocht bij cameraland. Wij wonen zelf buiten de EU en ik vroeg of het mogelijk was om bij export de BTW terug te krijgen. Dit was mogelijk en ik heb een kopie originele factuur + duoane stempel verstuurd maar ik kreeg geen cent terug van cameraland, kennelijk is de factuur verloren gegaan met de post en accepteren ze niet de kopie.
Bij de concurrent was de kopie geen probleem en kreeg ik de BTW terug zoals het netjes hoort. Heel jammer want ik ben tevreden met de tas maar zal in het vervolg alles bij de concurrent bestellen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 03-06-2019

Beste Chris,

Wat vervelend dat het zo gelopen is.
Helaas kan ik met alleen uw naam niks vinden in ons systeem.

Graag zouden wij met u in contact komen zodat wij kunnen kijken voor een oplossing.

Kunt u mij een mail sturen? Dit kan naar natasja@cameraland.nl
Mocht u nog een kopie van die bon hebben zien wij die ook graag zodat wij gelijk voor u aan de slag kunnen.

Onze excuus dat wij dit niet beter hebben opgepakt.

Albert 27-12-2018

Elke keer weer een feestje als je deze fotosnoepwinkel binnen loopt. Deskundig en service gericht personeel waar je elke keer iets van leert. Of het nu iets nieuws is of 2e hands waar je in geïnteresseerd bent er wordt goed geluisterd en adequaat gehandeld. Website is overzichtelijk en up to date. Ook leuk om zo maar eens binnen te lopen als je in de buurt bent.

Kramer 01-11-2018 In de winkel gekocht

Teleurstellende ervaring

Ik wilde na 45 jaar met spiegelreflex camera's te hebben gewerkt, overgaan op een hele goede (lichtere) systeemcamera. Na mijn wensen kenbaar te hebben gemaakt, bleef de betreffende verkoper lang weg. Wat bleek, hij moest eerst nog iets anders doen (terwijl de winkel vol personeel stond).
De betreffende systeemcamera bleek echter "te zwaar" voor mij. Vervolgens kwam de verkoper met een tweedehands instapmodel voor beginners van een ander merk spiegelreflex dan ik thans heb. Ondertussen rammelde hij op de computer en was totaal niet geinteresseerd in mij als klant. Op een gegevens moment had ik er genoeg van en ben weggegaan.
Cameraland neem je klanten serieus, ook al zijn het vrouwen en (gevorderde) amateurs. Een uiterst teleurstellende ervaring!!!

Remko 24-10-2018 Via de website gekocht

Topzaak

Er was wat onduidelijkeid over de levering doordat ik op een verkeerde knop gedrukt had bij het bestellen. Na een paar telefoontjes is alles keurig opgelost. Belde iedereen maar zo snel terug!
Verder voor het bestellen al goed advies gehad en buitengewoon vriendelijke mensen.
Kortom een aanrader!!

Jules 02-07-2018 In de winkel gekocht

Top service ??????

Top service, had 6 weken terug een lens gekocht die toch niet beviel en wil een andere ledens aanschaffen. Na controle was dit geen enkel probleem, je moet blij zijn met je aankoop zei Fred. Ik wil volgende maand nog een andere lens aanschaffen en die komt zeker bij Cameraland vandaan 👍

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 03-09-2018

Bedankt voor uw review. We vinden het erg leuk om te lezen dat we er weer een fan bij hebben.

Anna Ailinca 20-06-2018 Via de website gekocht

Vlotte, snelle service

De levering gebeurde snel na de bestelling van het product. Nadien kreeg ik ook snel mijn geld terug wanneer ik het terugstuurde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 20-06-2018

Bedankt voor de positieve feedback en hopelijk tot ziens.

Jaap 06-06-2018 Via de website gekocht

snelle en perfecte levering

Cameraland is een winkel die waarmaakt wat ze schrijven. Goede service en snelle levering. Zowel in de winkel als via de website maken ze hun naam meer dan waar. Ook bij problemen met het artikel wordt het perfect opgelost. Kom dan ook regelmatig in de winkel of op de website

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 27-05-2018 In de winkel gekocht
Cameraland B.V. te Alkmaar

Proffesioneel en rustig advies

Tijdens mijn vakantie in Engeland werkte de automatische scherpstelling van mijn Canon EOS 20D niet meer.
Het is bekend dat als je wat aan je camera hebt en moet worden opgestuurd dat het een kostbare grap is. Waar kan je een goed advies krijgen. Vanwege eerdere aankopen bij cameraland besloot ik naar de winkel in Alkmaar te gaan.

De diagnose was dat de camera te oud was voor reparatie. Ik heb toen uit een EOS 7 D gekocht waar ik erg blij mee ben. Normaliter koop ik nooit maar ga eerst op onderzoek uit, dat is naar mijn mening dan ook de kwaliteit van de verkoper en die deze zaak uitstraalt.

Het

Officiele reactie van Cameraland.nl 28-05-2018

Goedemiddag en bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door onze collega’s.

Cac Luong Truong 24-05-2018 In de winkel gekocht

Tevreden!

Personnel legde goed en rustig uit over productspesificatie, gaf goede aanbevelingen en ik ben zeer tevreden over de aankoop. Zal volgende keer zeker weer deze winkel bezoeken!

Officiele reactie van Cameraland.nl 26-05-2018

Bedankt voor uw review.
We vinden het erg leuk om te lezen dat we er weer een fan bij hebben.

Kathinka 23-05-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prettige sfeer in de winkel

Je wordt meteen aangesproken in de winkel. Goede uitleg van de camera die ik ging kopen. Ook een nette inruilprijs gekregen voor de lens die ik in ging leveren. Kortom zeer prettig geholpen. Kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Njpraat 23-05-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Communicatie voor vragen die ik had was prima, snelle levering, 2e hands materiaal als nieuw. Kortom alles prima.

Sjel 23-05-2018 Via de website gekocht

Super tevreden

Top materiaal, en een correcte levering. Aanrader, nergens beterkoop voor exact hetzelfde materiaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Irene 22-05-2018 Via de website gekocht

Cameraland, topzaak!

Cameraland is een fijne webshop. Sinds ik er mijn occasion heb gekocht van camera, kijk ik als ik iets zoek altijd eerst op deze webshop! En vaak vind ik er nog het goedkoopste ook!
Levering supersnel! En houden mij goed op de hoogte van de verzending.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

c. spronck 22-05-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

uitgebreid assortiment en grote klantvriendelijkheid

Voor iedere klant wordt alle tijd genomen, vragen beantwoord, uitleg gegeven., waarbij er daarnaast toch een aangename rust bewaard wordt, al zijn er nog diverse wachtenden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johancor 21-05-2018 Via de website gekocht

Service van Cameraland is supersonisch in 5 dagen in Spanje

Klanten service TOP-Bezorging Top-Begeleiding Top-Technisch advies Top-Cameraland Top
Beste (internet winkel.

Valery 21-05-2018 Via de website gekocht

een lust om te weten uitstekende service

mooie shop overzichtelijke website, en niet te duur in vergelijking van andere shops zijn de prijzen goed

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael Olivier 20-05-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Ik ging heen met als doel mijzelf te orienteren voor een nieuwe spiegelreflex camera. Na wat vragen van de verkopen uiteindelijk na een goed gesprek, met een korte uitleg en heel veel lachen, ben ik op aanraden van de medewerker de deur uitgegaan met een systeemcamera.

Door de deskundige medewerker die advies op maat gaf en er toch een persoonlijk advies van maakte waarbij we ook veel gelachen hebben ben ik zeer tevreden over de service. Voortaan haal ik hier al me camera spullen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

edakanja 20-05-2018 Via de website gekocht

Doet wat het beloofd

Na eerdere aankopen gedaan te hebben voor mijn man, voor mij zelf een lens besteld, nu bleek de lens toch voor mij te zwaar te zijn, kon het product kosteloos terugsturen en had binnen een paar dagen het geld retour op mijn rekening. Een perfecte winkel voor zowel aankopen als inruil, een winkel met service als hoofddoel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aad van Koot 19-05-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Nadat mijn set Niko700 en Sigma 50-500mm gestolen was was ik gedwongen een andere set aan te schaffen. Dat heb ik bij Cameraland gedaan omdat ik weet dat de proucten daar van goede kwaliteit zijn.
Heb de lens een week in Schotland gebruikt en er perfecte en minder perfecte plaatjes mee geschoten

Andre 19-05-2018 Via de website gekocht

Prima levering prima prijs

Prima cameralens op tijd geleverd. Prima prijs....
Geen gedoe lekker makkelijk👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👋👍👍👍👍👍

Willem 19-05-2018 Via de website gekocht

Snelle service, goed verzorgd.

Goede webshop, inhoudelijk goed, duidelijk. Artikelen goed zichtbaar. Uitleg daarbij uitmuntend. Zeker een aanrader voor anderen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Olaf 19-05-2018 Via de website gekocht

Koop 2e hand Nikon 55-300mm AF-S

Ik had een 2e hands Nikon 55-300mm lens gekocht na telefonisch consult met de verkopers. Helaas viel de kwaliteit tegen van de foto's. De service erna, met uitleg van de klantenservice was goed. Bleek toch dat ik beter een andere lens kon kopen. Terugsturen ging makkelijk.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

chris 19-05-2018 In de winkel gekocht
alkmaar

top

top service,

Ik kreeg het idee dat het niet uitmaakt of je nou komt voor iets van 10 euro of iets van 2000 euro, ze nemen de tijd voor je en ze hebben verstand van zaken en denken met de klant mee!
Het was de 120 km rijden zeker waard en zou ik zo weer doen.
Er staat een bak koffie voor je klaar (ook niet onbelangrijk) en ik kreeg zelfs een gevulde koek! ;-)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arend 19-05-2018 Via de website gekocht

Super en snel

Super service. Website is duidelijk en levering is snel. Ook telefonisch bereikbaar voor vragen met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jc 19-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Zeer snel en goed verpakt supergoede zaak waar ik nog vaak genoeg zou bestellen .
Jammer van de afstand anders zou ik zeker een bezoek brengen

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Harry 18-05-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Was elke winkel maar zo......

Deskundig, eerlijk, professioneel en met aandacht voor de klant.
Nog bedankt voor de koffie en de Magnum.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Automakelaar Beentjes (Castricum) 18-05-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Aanschaf polarisatiefilter voor autofotografie.

Wat een prettige ervaring heb ik gehad zeg. Het begon al met goede informatievoorziening online, vervolgens een hartelijk ontvangst in de winkel, een goede uitleg waarbij echt tijd voor mij werd genomen. Als klap op de vuurpijl werd mij een pola filter aangeboden die de perfecte balans heeft tussen kwaliteit en prijs.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leona 17-05-2018 In de winkel gekocht

Een geweldige service

Ik was op zoek naar studiolampen voor in mijn kleine studio. Ik werd goed geadviseerd, en ging met een mooie set lampen en een blij en tevreden gevoel naar huis.

L. Oppelaar 17-05-2018 Via de website gekocht

Super geholpen

Ik had een tussenring besteld. Helaas niet de goede, snel gebeld! Ik zou teruggebeld worden dezelfde dag, helaas niet gebeurd. Begin van de middag zelf weer gebeld. Bestelling was al ingepakt. De vriendelijke medewerker heeft de bestelling alsnog in orde gemaakt en de volgende dag had ik het goede onderdeel binnen.

Joop 16-05-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk. Top!

Heb eerst telefonisch overlegd. Medewerker was erg vriendelijk. Drong niets op. Nam de tijd mij te woord te staan en gaf perfect advies. Binnen een dag had ik het product al in perfecte staat!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 18-05-2018

Bedankt voor de positieve feedback en hopelijk tot ziens.

Marion Smit 16-05-2018 Via de website gekocht

Goed en snelle afwikkeling van bestelling.

Via via vernomen dat Cameraland een betrouwbare webwinkel is. En dat blijkt ook zo te zijn. De website is eenvoudig en precies op afgesproken datum afgeleverd.

Doekk 15-05-2018 In de winkel gekocht

Prachtige winkel

Zeer nette en goed gevulde winkel, als je binnenkomt weet je zeker dat je gaat vinden wat je zoekt en anders word je wel enthousiast om alsnog ergens mee te willen spelen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 16-05-2018

Goedemorgen,

Enorm bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw review achter te laten.
Het geeft ons een fantastisch gevoel dat ons harde werk en inzet beloond wordt met deze positieve feedback.

Jean 15-05-2018 Via de website gekocht

Super !!

X-T2 gekocht maar wilde nog wat spullen erbij dus een IV Larmor screenprotector gekocht voor het LCD scherm en een 2e accu.
Besteld en de volgende dag in huis, super 👍🏻

Tevreden klant. 14-05-2018 Via de website gekocht

Goede service

We waren de oplader van onze camera kwijt maar door een goede tip van een van jullie medewerkers kunnen we onze foto camera weer opladen en gebruiken. Super!!

Isabelle 13-05-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Prima service, alleen helaas niet het volgens jullie website beloofde "op werkdagen voor 23.59u besteld, morgen in huis"

J Walters 13-05-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Personeel met kennis en passie

Ze nemen de tijd voor je, luisteren goed naar je wensen, denken met je mee. Groot assortiment, mooie winkel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Polet 13-05-2018 Via de website gekocht

Er werd een oplossing gezocht...

Een besteld artikel was niet op voorraad, maar er werd met korting een voordelig alternatief aangeboden, maar dat konden we ook weer gratis terugsturen.
Dat deden we, en toen werd wat betaald was, keurig teruggestort. Dat was dus toch goede service!

GB 11-05-2018 Via de website gekocht

Goed advies en snelle service!

Op al mijn (online)vragen werd ontzettend snel gereageerd en advies gegeven. Ik ben heel blij met Cameraland!

Officiele reactie van Cameraland.nl 12-05-2018

Bedankt voor de positieven feedback. Dit is ook de reden dat we bij cameraland werken we met fotografen en niet met verkopers.

Guido 11-05-2018 Via de website gekocht

nergens goedkoper!

Hamastatief gekocht voor nog geen 30 euro, dus een uitstekende " prijs-kwaliteit-verhouding ". Het was ook zeer snel geleverd, maar dat zijn we van de Nederlanders en de Duitsers gewoon. Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Bout 11-05-2018 In de winkel gekocht

Prettige medewerkers

relaxte medewerkers die zeer klant- en service gericht zijn en het filiaal is ook makkelijk bereikbaar

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 12-05-2018

Uit naam van onze collega’s enorm bedankt voor deze positieve review.

H.Vastenholt 11-05-2018 In de winkel gekocht

Mooie sortering vriendelijke service

Koos deze winkel vanwege de goede prijs voor een bepaald objectief. Omdat het niet te druk was nam de verkoper alle tijd om met me naar andere cameras en lenzen te kijken en er over te discussiëren

Peter Photo 10-05-2018 In de winkel gekocht

Kom graag terug service

Nette en ruime winkel in een rustige wijk van Alkmaar. Gratis en ruime parkeermogelijkheid.
Klant en gast vrije bejegening direct bij binnenkomst !
Zeer uitgebreid assortiment foto artikelen.
Prima inruil oude lens . Een zaak om terug te komen helemaal uit Brabant .

Officiele reactie van Cameraland.nl 12-05-2018

Goedemiddag en bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door onze collega’s.

Marcel 09-05-2018 Via de website gekocht

Bestelgemak

Wonend in het buitenland en het gemak van nederlandstalige software bestellen spreekt mij aan. alleen de bezorging laat te wensen over. Een artikel daarvoor moest ik een uur rijden en een oversteek met veerpond trotseren om het af te halen. Het andere artikel is nog niet geleverd maar zal niet hebben gelegen aan Cameraland maar zal het probleem moeten doorschuiven aan de bezorger.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Officiele reactie van Cameraland.nl 11-05-2018

Wat ontzettend vervelend dat het zo loopt.
Graag wil ik dit samen met u uitzoeken.
Kunt u contact met ons opnemen per mail naar info@cameraland.nl en dan t.a.v. Natasja?
Dan kan ik samen met u bekijken wat er gebeurt is.

Ton Hogenes 09-05-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar.

Goede service en bekendheid van de artilelen.

Mooie goed georganiseerde winkel met heel veel keuze aan camera,s, lenzen en assortiment artikelen, veel personeel en goede hulp.