Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 516 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Maurice 21-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Eerste keer dat ik bij Cameraland besteld heb en direct een super indruk. Duidelijke website en shop, snelle levering en zeker niet onbelangrijk: scherpe prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ronald uit Medemblik 21-07-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig advies

Na veel grasduinenen op beoordelingsplatforms op Internet en Consumentenbond het spoor bijster geraakt bij zoektocht naar 'professionele compactcamera' door tegenstrijdige adviezen. Bij Cameraland uiteindelijk goed geinformeerd en besloten tot aankoop. Na 3 weken uitproberen van mijn aankoop zie ik bevestigd dat ik de juiste aankoop heb gedaan. Overigens wilde ik aanvankelijk ander type camera omdat die er zo mooi uitzag. Daar ben ik acheraf gelukkig vanaf geadviseerd.

M. Onrust 20-07-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort!!!

Ik heb onlangs een Canon Eos 80D online gekocht bij Camerland, nadat ik in de winkel eerst om advies ben wezen vragen. De verkoper nam alle tijd voor me om uit te leggen wat de verschillen waren tussen verschillende camera's. Hij probeerde me niks aan te smeren, maar van een goed advies te voorzien. Hij heeft me hiermee aan het denken gezet, dus ik moest nog even nadenken over de juiste keuze, en daarna heb ik vervolgens online de bestelling gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Winwiz 20-07-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service

2e hands Samyang via de website en 's middags op kunnen halen. Er was geen lensdop bij en daar kwam kosteloos een nieuwe voor.

David 19-07-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden!

Ik heb dit keer alleen een batterij besteld, maar eerder heb ik een camera en een lens gekocht. Ook heb ik al eerder een video gemaakt over mijn aankoop, waarin ik ook al aangaf tevreden te zijn over de winkel. Bijna alles is prima in orde. Echter heb ik wat kleine dingen over de webshop te zeggen, waardoor ik heen 10 kan geven.
De zoekmachine is laggy en soms verwarrend. Een zoekmachine als die van cameraexpress is een stuk fijner. Dan heb je gewoon een zoekpagina in plaats van een rolldown menu.
En soms als je artikelen aan de winkelwagen toevoegt verschijnen ze niet. Zo had ik na verversen van de pagina bijna vijf batterijen besteld in plaats van één.
Maar voor de rest dus top en ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

J.van.IJzendoorn 19-07-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk bedrijf,met supersnelle levering TOP!

Bestellen is eenvoudig en de afwikkeling netjes. Vriendelijk te woord gestaan bij telefonische vragen en op de juiste manier een goed advies gekregen. Vlotte afwikkeling van de retourzending en omruiling zonder gedoe en meteen het bedrag wat in vermindering was gebracht, op mijn rekening terug gestoord... Het is gewoon prettig zaken doen met jullie winkel, vele bedrijven zouden hier voorbeeld aan moeten nemen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Marc 19-07-2017 Via de website gekocht

Veel keuze en goed advies

Een leuke instap macro lens gevonden. Na wat reviews gelezen te hebben en wat advies van Cameraland bij een mooie instaplens uitgekomen. Netjes de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd

sjoerd 19-07-2017 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Prima service, snelle levering

Rugtas gekocht, thuis ingedeeld met spul erin maar toen te zwaar en te groot. Zonder problemen kunnen ruilen voor koffer en kleinere rugtas die ook in de fietstas past. Dit alles in Leeuwarden.

Johan Schoondermark 18-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik een korting voucher heb gekregen na het invullen van een enquete van 15 euro. Op de site een bestelling geplaatst op zondag om 21.30 uur, artikel was op voorraad, heb ik mijn bestelling op maandag in ontvangst mogen nemen om ongeveer 18.30 uur via een pakketdienst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

eric 18-07-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

goede service, jammer van de actie.

heb in de winkel een panasonic lumix dmc-fz1000 gekocht. Prima geholpen. 2 dagen later was dit toestel met geweldige acties te vinden op jullie site. Misschien was ik te vroeg. maar wel jammer dat ik niet van deze actie gebruik heb kunnen maken.

A.Zwamborn 18-07-2017 Via de website gekocht

Zó hoort het.

Het door mij gezochte objectief was bij Cameraland honderd euro goedkoper dan bij de andere aanbieders. Online besteld en de volgende dag geleverd: goed verzorgd verpakt. Zo hoort het. Waarom dan een '9' en geen '10'? Voor een 10 moet het 'uitmuntend' zijn. De noodzaak om uitmuntende service e.d. te laten zien was er in dit geval niet: het verkoop- en leveringsproces was gewoon (heel) goed, zoals het hoort. Wat het in dit geval bijna uitmuntend maakte was dat de prijs zo'n 12% lager was dan normaal.

Pluspunten

• Levertijd

Sandra 18-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering.

Zeer snelle levering. Zondag besteld en op maandag al binnen. Netjes! Nog even gebeld om iets te vragen over het artikel en netjes te woord gestaan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Bassie1960 18-07-2017 Via de website gekocht

SD kaartje besteld

Prima, vlotte bestelling en vlot afgeleverd. De winkel zelf heb ik slecht 1 naal bezocht. Super service.

Tim 18-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zeer snelle afhandeling van bestelling en duidelijke communicatie. Prima service. Product voldoet aan beschrijving zoals vermeld op website

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Remco 18-07-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mooie winkel en deskunig personeel

De winkel is via de ring van Alkmaar snel bereikbaar en parkeren voor de deur. Na een nummertje betrokken te hebben, hebben we ons eerst verlekkerd aan alle mooie apparatuur in de winkel. Het wachten was dus geen straf. We zijn geholpen door een vriendelijke en deskundige man. Ik wist eigenlijk al precies wat ik wilde hebben, maar hij kon mij nog verschillende alternatieven laten zien. Prijs in de winkel was gelijk aan de internet prijzen maar nu kreeg ik er advies bij. Al met al, heel tevreden.

G.Kooger 18-07-2017 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Geweldige Sevice

Ik Fotografeer al vanaf mijn 12 de jaar . En ik ben na vele andere camera's nu zeer tevreden over de Spiegeloze en zeer handzame Olympus EM1 . v.w. de vele mogelijkheden en kwaliteit !!! dat ten eerste , ik kan de zwaardere camera's niet meer " handelen " v.w. mijn Reuma . Het is geweldig om met deze geweldige camera te werken en ik ben blij dat deze camera mij is aangeraden door de zeer deskundige verkopers in de winkel van Cameraland in Alkmaar , en ik nu weer genieten kan van de vele mogelijkheden die er nu weer voor mij bestaan . Ook de cursussen zijn fijne opfrissers , waar je volop gelegenheid krijgt om te oefenen na een uitgebreide vakkundige uitleg over alle mogelijkheden die er zijn en zich voordoen . Kortom , ik ben zeer tevreden !!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Carola Kroonenburg 17-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig mijn winkel :)

Overzichtelijke website, Snelle verzending, perfecte service en het product ook nog met een leuke korting, En een mooie kortingsbon voor een volgende aankoop. ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Nico Oussoren 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en een was een prima product.

Ben ook in de winkel geweest en toen viel mij de vakkennis van de verkopers op!
Prima winkel ook om ideeën op te doen.

Richard Kuijper 17-07-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Goed geholpen met een advies waar je wat mee kan. Ze denken mee waar nodig en smeren niet zomaar iets aan. Al jaren vaste klant en zal dit zeker blojven

Riemke van der Kleij 17-07-2017 Via de website gekocht

Heel blij met de service

's Avonds besteld en de volgende dag al binnen. Ik ben een tevreden en blije klant en zal jullie zeker aanbevelen bij familie en vrienden (is ondertussen al gedaan).

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

arkoenlassie 17-07-2017 Via de website gekocht

Lekker snel in huis!

Makkelijk bestellen via de webshop. Ook de betaling gaat heel makkelijk met Ideal. Het bestelde product snel in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sanderijn 17-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Fijne webshop, snel besteld en snel geleverd. Met een ontzettend goede en leuke pakketservice! Bestelde SD card netjes ontvangen.

Eric 17-07-2017 Via de website gekocht

Erg leerzame cursus

Na jaren van "zelfdokteren" aan mijn camera toch maar eens opgegeven voor de cursus fototechniek om de fijnere kneepjes van het vak te leren. Erg leerzame cursus met goede uitleg van de cursusleider in een ontspannen omgeving. Voor een ieder met een mooie camera maar die slechts 1 of 2 functies gebruiken een absolute aanrader.

Andrea 17-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Overzichtelijke site, goede communicatie over de levering van het product. Objectief was snel in huis, goed ingepakt tegen het stoten gedurende transport.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Arnold 17-07-2017 In de winkel gekocht

Echte know-how

Hier werken mensen die weten waar zij het over hebben, met geduld en begrip helpen zij iedereen, prof of beginner. Daar hou ik van!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Een blije klant. 17-07-2017 Via de website gekocht

Vindt dat maar eens! !!!!!!!

Een nog nieuwe zonnekap voor een Minolta telelens 75-300 die uit het stenen tijdperk komt. Is toch wel apart. Snelle levering. Volledig tevreden en blij.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Siemon 17-07-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

Vriendelijk en deskundige uitleg en service.

Het is een overzichtelijke mooie winkel met vriendelijk personeel.
Niet opdringerig gewoon goede uitleg over vragen die je hebt.

Leonie 16-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik had de verkeerde lens besteld. Ik heb ze gebeld en ze hebben mij goed advies gegeven zodat ik de juiste kon bestellen en de verkeerde kon ik terug sturen en kreeg mijn geld terug

Bart 16-07-2017 Via de website gekocht

Top prijs, probleemloze levering, prima produkt.

Prima TTL flitskabel voor Pentax besteld voor een top prijs. Levering verliep probleemloos. Heb hier in de buurt hetzelfde produkt zien liggen voor 45 euro. Cameraland vraagt er 10!

Mark 15-07-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Heldere site, duidelijke informatie over de producten en eventuele acties en een snelle bezorgservice. Ik ben absoluut tevreden over cameraland.

M. 15-07-2017 Via de website gekocht

Top Service, super snelle levering, goed verpakt.

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering, prima prijs. Doen wat er op de sitw gezegd wordt, komen sfspraken na.

Adriaan Hamm 15-07-2017 Via de website gekocht

service prima ge-organiseerd.

betrouwbaar, goede en snelle service. ga zo door met jullie onderneming. een aanbeveling is prima op zijn plek

Gwz 15-07-2017 In de winkel gekocht

Deskundige verkoper

Zeer vriendelijke en dooortastende verkoper. We werden heel snel geholpen. We wisten wat welk toestel we wilden.

Arjen 15-07-2017 In de winkel gekocht

Top adres!

Als je als hobby fotograaf, of als prof een goed advies wilt en meerdere opties wilt vergelijken ben je hier aan het goede adres. Hier werken vakmensen die houden van fotograferen en er veel van afweten, dit in combinatie met een gigantische voorraad artikelen is echt super! Ook voor occasion ben je hier aan het juiste adres de prijzen zijn bovendien altijd concurrerend laag.
No nonsens shop!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Walter 15-07-2017 In de winkel gekocht

Super goed geholpen!

Toen we beschreven waar we de camera voor gingen gebruiken wist de verkoper precies welke bij ons paste: geweldig!
Mooie tas en van alles erbij. Top!
Op naar de Grand Canyon!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Barry veen 15-07-2017 In de winkel gekocht

geweldige winkel

ik ben ongeloofelijk te vreden ze waren erg behulpzaam ik stelde mijn vraag en ze wisten meteen wat ik bedoelde. ze zijn zeer klant veiendelijk en kan nog een lolletje van ook ik zal zeker een ander aan raden om er ook naar toe te gaan een SUPER winkel is het een echte aanrader.

Arno Siemons 14-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en afhandeling van bestellingen

Zowel bij de aanschaf (in mijn geval online) of retour indienen van artikelen wordt er correct en snel gehandeld. Cameraland staat daarnaast open voor onderhandeling als het gaat om de prijs van een artikel. Dat maakt Cameraland een prettige winkel om 'zaken' mee te doen en geeft de klant het gevoel serieus genomen te worden.

Barry 14-07-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Ik was voor mijn vakantie op zoek naar een camera die snel geleverd moest worden. Cameraland had de betreffende camera op voorraad en had daar ook een aantrekkelijk actiepakket bij. Bestellen ging heel gemakkelijk en via de mail werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang. Het bestelde werd zoals beloofd binnen twee dagen geleverd op de vooraf aangegeven tijd.

F. Beeldsma 14-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, prima kwaliteit voor een lage prijs!

Cameraland adverteert met lage prijzen. Toen ik mijn bestelling ontving was ik verrast met de kwaliteit, het is topspul voor weinig! Mijn bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Mijn volgende bestelling doe ik wellicht ook bij Cameraland want mijn verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Wil L'Ortije 14-07-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Na eerdere bestelling van een camera (Panasonic Lumix TZ80) ook via cameraland was ik nog op zoek naar een bijpassend tasje. Ook dit werd, net als de camera snel en correct geleverd. Ik werd zelfs op de hoogte gehouden van het tijdstip van bezorging. Super !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Henri 14-07-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd

precies en supersnel geleverd zoals omschreven in de 2e hands webshop en met 1 jaar garantie.
Ik ga zeker de winkel binnenkort bezoeken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rommert Ydema 14-07-2017 Via de website gekocht

Goede info en snelle service.

Na aantal vragen welke goed beantwoord werden camera gekocht en volgens afspraak de andere dag al geleverd.
Dus geen achteraf gedoe met niet op voorraad zoals bij sommige andere sites.
Daar zie je dat soms pas nadat je betaald hebt.
Alles dus conform afspraak!
Camara op juiste naam (bedrijf) gezet!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Wim 14-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Goede prijs-kwaliteit, snelle levering. Kon afleveringsadres wijzigen, waardoor ikzelf de tijd kon bepalen om mijn pakket op te halen.

Mario 14-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Met een groot assortiment en deskundig advies is deze winkel een aanrader! Vandaag besteld is morgen in huis. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

R Roding 14-07-2017 In de winkel gekocht

Prima service

De belangrijkste rede van het oordeel is dat men de tijd neemt om je van een goed advies te voorzien.
Er is een goede kennis op het vakgebied aanwezig wat je enorm helpt bij de keuze.

Ankie 14-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Al een jaar op zoek naar een band om 2 camera's aan te hangen en Camera land had hem. en ook nog voor een goede prijs. Mijn man is er helemaal blij mee.

Mir 14-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Veel keuze snelle levering en niet duur neemt de juiste antwoorden op vragen over artikelen en niet tevreden geld terug

Arthur Vermeer 13-07-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Rij al jaren naar Alkmaar, wat een geweldige service.

Geweldig assortiment , deskundig advies en geduldig en vriendelijk personeel. Twee camera's voor mijn vrouw gekocht, 1 camera plus lenzen voor mijn kleindochter en flitser en lens voor mijn zelf. Ik RIJ graag eerst vanuit Amsterdam en nu vanuit Wormer naar Alkmaar.

G.Goelema 13-07-2017 Via de website gekocht

De ene dag besteld, volgen de dag in huis.Hoe nog vlugger?

Het ging deze keer slechts om een omkeer-ring,de volgende keer willigt een ander product, keuze genoeg.Heb nog niet vaak iets besteld, maar enige keren
een telefonisch advies gevraagd en naar te tevredenheid beantwoord gekregen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Els 13-07-2017 In de winkel gekocht

professioneel en toch ongedwongen

Prettige winkel en personeel is zowel kundig, vriendelijk en prettig in de omgang.
Zelf geen kennis van camera's en was samen met iemand die dit wel heeft. De verkoper zag kans onze totaal verschillende vragen zo te beantwoorden dat we er allebei wat aan hadden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel