Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 969 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

MukvL 19-01-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel met veel expertise, mag online wel beter

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

De winkel is echt super. Vakkundig personeel, zeer vriendelijk en heel behulpzaam. De online ervaring is recent iets veranderd en werkt nog niet helemaal soepel, dat is jammer! De winkelwagen is traag en werkt niet prettig. Op mijn telefoon kan ik geen bestellingen plaatsen om die reden, jammer.

Verder top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Antoine 19-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goeie prijzen.

De laagste prijs die ik kon vinden en de snelste levering enige minpunt is dat DHL de zending bij de buren afgaf die vlak na ons weggingen voor een weekend weg waardoor ik het pakketje pas op maandag kreeg.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Mike Bot 19-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

goede uitleg, personeel komt geinteresseerd in de klant over

Een prima shop, duidelijk en deskundige uitleg en adviezen, kortom mensen met verstand van fotografie.
Oprechte interesse in de klant, wat zijn wensen zijn.
Tijdens de adviezen een prettig gesprek over wederzijdse interesses in de fotografie, en over en weer nog wat goede tips.
Dat gaf mij een vertrouwd gevoel bij de winkel en de verkoper. Ik heb een occasion Macro-lens van Sigma aangeschaft met een mooie garantie.Lens was in zeer goede staat en beleef er momenteel erg veel plezier aan.

Ik kom hier graag weer terug.
Geen 10, maar een dikke 9 want er is natuurlijk altijd nog ruimte voor verbetering

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nanceto 19-01-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden over de service

s'Middags een artikel besteld dat op voorraad was. s' Avonds werd er gebeld dat het artikel toch niet op voorraad bleek te zijn. Ze boden aan een ander, veel duurder artikel, in ruil te sturen waarvoor ik niet hoefde bij te betalen. Heel fijn natuurlijk. 2 Dagen later had ik het artikel in huis. Dat noem ik nog eens service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aldert 19-01-2018 In de winkel gekocht

Supersnelle oplossing van error99-probleem

Mijn Canon 30D camera weigerde te doen waarvoor ik hem destijds bij Cameraland had gekocht en melde de error99. Zelf probeerde ik het probleem te traceren en te verhelpen, maar dat lukte niet. Dus met camera en standaardlens naar Cameraland. Daar had de vakman snel vastgesteld dat de diafragma defect is. Hij stelde voor de lens te vervangen door een goed uitziende betaalbare occasion met 1 jaar garantie. Gekocht en zeer tevreden.

Leo Lensen 19-01-2018 Via de website gekocht

Goede informatie en goede service

Begin januari een Olympus Pen-F gekocht, met kit-lens en (gratis) 25/1.8. De gratis lens actie was niet meer te zien op de website van Cameraland, maar wel op die van Olympus en Cameraland heeft dit goed opgepakt: ik ben erg blij met deze service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Koos Schoonhoven 18-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede ontvangst door een heer, die weet waar hij over praat.

Cameraland heeft veel kennis en materiaal in huis. De begeleiding maakt daardoor dat je een goede keuze kan maken

Elly Klerk 18-01-2018 In de winkel gekocht

Nieuwe camera gekocht.

Ik ken deze winkel. Is tegenwoordig de enige echte camerazaak in Alkmaar.
Ik wil graag goed advies hebben.

Cok 18-01-2018 Via de website gekocht

zeer snelle levering en prima kwaliteit

overzichtelijke website met uitgebreide produkten die heel specifiek aangegeven zijn.
De site is gemakkelijk te bedienen en je kan zeer makkelijk vergelijken met andere sites.
tevens is het modern opgezet.

F 18-01-2018 Via de website gekocht

Geen service

Je denkt oplaadbare batterijen te kopen omdat de zoekfunctie van google de afbeelding geeft en het blijken gewone te zijn. Fout van google! Retour sturen mag ongeopend! Een goede zaak neemt dit verlies voor haar en stelt klant schadeloos.

F.C.A. van Cooten 17-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Van kennissen gehoord. Snelle service. 's Middags besteld en de andere dag bezorgd 's middags. De betaling via Idaels

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evert Mulder 17-01-2018 Via de website gekocht

Tevredenheid

Ben helemaal tevreden, qua levering, kwaliteit, kwaliteit en prijs verhouding. De verpakking zag er goed uit, de levertijd was snel, dus tevreden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Guido 17-01-2018 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis voor de laagste prijs

Prima winkel met een uitgebreid assortiment. Een shop zoals het overal zou moeten zijn met duidelijke communicatie en ook nog de laagste prijs en geen verzendkosten.

Hepta 17-01-2018 Via de website gekocht

Fiijne medewerkers

Ik had wat vragen over het product, perfect beantwoord door medewerker Gerard. Vriendelijk, geduldig en ter zake deskundig. Mijn vragen beantwoord, het product paar dagen later in huis en het werkt uitstekend.

Alice 17-01-2018 Via de website gekocht

Beroerde verpakking

Ik ben diep teleurgesteld dat Cameraland niet inziet dat een lenskapje (!!!) plus een snoertje (voor het lenskapje) niet in een envelop passen en door de brievenbus kunnen. Beiden zijn nu in een doos gestopt met heel veel opvulling en hiervoor is de koerier totaal drie keer bij ons aan de deur geweest. Hier gaan we onze klimaatdoelstellingen wel mee halen... Pffff!! Overigens had voor Cameraland het gebruik van een envelop ook de kosten van de koerier gescheeld.
Daarnaast vraag ik me af wat voor advertentierecht Cameraland heeft ingekocht. Na de bestelling heb ik nog een week lang overal en nergens op mn beeldscherm reclame voor lenskapjes op zien poppen. Juist dat heb ik dus niet meer nodig, heel irritant.

Liendekiek 16-01-2018 In de winkel gekocht

Attente, behulpzame medewerkers

Ik woon in Alkmaar en daarom bezoek ik altijd de winkel. Ik heb al een paar keer een aankoop gedaan (camera's en verrekijker) en ben altijd goed geholpen, ook als ik alleen maar een goedkope accessoire nodig had. Het enige minpuntje is dat het soms behoorlijk druk is in de winkel, maar dat is natuurlijk een goed teken. Op zich is er best veel personeel.

Ant 16-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service!!

Goede service en uitleg over het aanschaffen van mijn fotocamera. Goed gemotiveerd personeel en behulpzaam. Fotocamera moest nog besteld worden maar was snel leverbaar. Super!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ron van Oudheusden 16-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Had een nieuwe lens besteld maar zag later op de site een mooiere en kwalitatief betere, was geen probleem, kreeg geld terug gestort en kon andere lens bestellen. Werd prima geholpen door personeel Camera Land

Joshua44jos 16-01-2018 Via de website gekocht

Perfect filter

Zeer gebruiksvriendelijke website met uitstekend assortiment. Levering via een afhaalpunt in de buur is een geweldige service waardoor ik niet thuis hoef te blijven om het artikel te ontvangen.

Daphne 16-01-2018 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Erg tevreden

Ik was op zoek naar een nieuwe camera en via een hoop zoeken kwam ik op Cameraland uit. Wat mij aantrok was dat ze een fysieke winkel hebben in mijn woonplaats. Gezien ik voor het eerst een spiegelreflex camera wilde kopen wou ik deze ook eerst graag zien en vasthouden. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Hebben mij goede tips kunnen geven en gaven mij het gevoel echt als klant centraal te staan.

Albert 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Dit is een eerste kennismaking met Cameraland: een simpele adapter besteld. De website werkt prima, de terugkoppeling na de aankoop is ronduit perfect. En de volgende dag al bezorgd, ja dat is zoals je je het graag wilt hebben!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

botrans 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Heldere info, gemakkelijk bestellen, snel en stipt bezorgd, extra vraag over artikel via contactformulier werd vlot beantwoord.

Batterijen 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle bezorging. Langzame afhandeling terugboeking

Hele snelle levering. Helaas verkeerde product. Terugboeking laat vooralsnog op zich wachten.

Officiele reactie van Cameraland.nl 16-01-2018

Jammer om te lezen dat het artikel niet aan uw verwachtingen voldeed.
Wanneer u een bestelling retourneert wordt dit doorgaans binnen 1 week verwerkt. Uw retour is op 12 januari j.l. aangemaakt, met het weekend ertussen verwacht ik wel dat het bedrag één dezer dagen op uw rekening staat. Mocht dit niet geval zijn, neemt u dan a.u.b. even rechtstreeks contact met ons op.

Met vriendelijke groet, klantenservice Cameraland

René 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima advizen

Ik wou eerst een andere dia scanner kopen maar kreeg een heel goed advies om die niet te kopen maar een canon scanner en dat bleek een zeer goed advies te zijn.

Rob 16-01-2018 Via de website gekocht

Prima zaak!

De gegevens op de website voldoen 100% aan de werkelijkheid. Geen onaangename verrassingen achteraf. Snelle levering en wat zeker ook belangrijk is, een zeer nette prijs.
Daarnaast geeft een goede service natuurlijk ook een stuk vertrouwen en wordt je als klant zeer serieus genomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bert 16-01-2018 In de winkel gekocht

Top service!

ben echt heel fijn en prettig geholpen. Ze kwamen met goede adviezen en er werd echt de tijd voor je genomen. Ook spullen uitproberen buiten de winkel was geen probleem en absoluut een gewin!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ruud 16-01-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Pas 1 artikel besteld nog geen duidelijk beeld om te beoordelen. Ik kan iemand anders wel aanraden om te kopen bij jullie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

MdGraaf 15-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering

Tijdens een zoektocht op internet kwam ik deze site tegen en heb iets kleins besteld waarvoor geen bezorgkosten werden gerekend én snel werd bezorgd, top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

peha 15-01-2018 Via de website gekocht

goed

Beste prijs. Verpakking was zeer kwetsbaar, niet tegen stoten beschermd. Een Dure scanner kan hierdoor schade oplopen. Alleen 1 laag bubbeltjes plastic om de originele doos met daarom heen een vuilniszak gebonden!!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Afleverservice

Ilona 15-01-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Ondanks na 16:00 uur besteld toch de volgende dag al geleverd, terwijl op website stond dat het pas op dinsdag geleverd zou worden. Dit is service!

S. van der Valk 14-01-2018 Via de website gekocht

Snelle, goede en professionele service

Onlangs een nieuwe telelens besteld bij Cameraland. Zoals ik gewend ben van ze een snelle levering, goed verpakt en met zorg verstuurd. Toch wel heel erg belangrijk als je zulk duur materiaal verzend. Bestelproces is overzichtelijk en makkelijk. Ook in de winkel staan ze altijd voor je klaar met tips, advies of hulp.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Ton Korfage 14-01-2018 In de winkel gekocht

Prima deal gemaakt

Via de website uiteindelijk een uiteindelijk de keuze gemaakt voor deze flitser.

De winkel gaf een uitleg die gelijk was aan mijn verwachtingspatroon

Jan 14-01-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Prima, snel goed en voordelig en voor aflevering wordt up to date bijgehouden.
ook de website is goed i9ngedeeld en overzichtelijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Wim 14-01-2018 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Goede advisering

Goed advies voor aanschaf van een camera. De eerste ervaringen hiermee zijn veelbelovend. Ik was van plan een spiegelreflex aan te schaffen, maar is op op advies van Cameraland een systeemcamera geworden (Panasonic gx8 met 12-60 en 100-300 objectieven). Nu ermee aan de slag ter voorbereiding op een vakantie naar Canada.

Martin 14-01-2018 In de winkel gekocht

Super

Super vakkundig, zeer actuele website. Na reservering dezelfde dag mijn bestelling op kunnen halen!!!

Fons 14-01-2018 In de winkel gekocht

super kennis van zaken

Een mooie ruim gesorteerde winkel met zeer vakkundig personeel. Al diverse malen speciaal uit Leiden naartoe gereden voor het advies en uitleg wat je op internet mist. Ook nu weer een nieuwe lens gekocht en diverse tips en adviezen gekregen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Raymond 14-01-2018 Via de website gekocht

Flitser Nikon

Zeer goede service en klantvriendelijk! De flitser weliswaar 2e hands werkt perfect en de levering was supersnel!

Ronald 14-01-2018 Via de website gekocht

prima service

Een van de weinige shops die mijn kabeltje in voorraad had, dus groot assortiment. Gratis verzonden en meteen na het weekend op maandag bezorgd.

Janetta van Iperen-Hoevens 13-01-2018 Via de website gekocht

Uitermate vakbekwaam en adequate service!

Enkel positieve ervaringen met Cameraland. Altijd iemand die antwoord geeft, vakkundig maar zeker ook vriendelijk en beleefd. Klantvriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel en vandaar dat ik trouwe klant ben :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mat 13-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Monopod via website aangekocht en ander product met goede prijs ingeruild. Alles snel en adequaat afgehandeld.

L.S. 13-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima service, netjes geholpen door de klantenservice.
Retour netjes afgehandeld.
Duurt wel een dag of 10 voor het geld terug gestort wordt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MZ 13-01-2018 Via de website gekocht

Maak het je makkelijk, kijk eerst bij Cameraland.

Als het leuk vind kan heel veel sites en winkels doorvorsen op zoek naar het door jouw gewenste product, maar als dat te veel tijd en energie vergt ga dan eerst naar Cameraland, word je altijd wijzer van.

Neriman Kocaman 12-01-2018 Via de website gekocht

Goedkoop en Snel geleverd.

Hier waren de batterijen die ik zocht het goedkoopst inclusief het gratis verzenden. Goede service en heel snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 12-01-2018 In de winkel gekocht

Zeer goed geholpen

Goede service. Nemen de tijd voor de klant. Nemen de tijd om je de werking van de lens uit te leggen.

Peter 12-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende webshop met prima prijzen en super levering

Het hele proces van bestellen tot leveren verliep naadloos. Geen enkele aanmerking op de orderdesk en de partij die het pakje bezorgde , waarbij de bezorgtijd binnen 30 minuten nauwkeurig werd aangegeven.

Linda 12-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goeie winkel. Kreeg mn 2e hands lader snel binnen. En hij zag er nog goed uit en werkt prima. Als ik ooit nogezien wat nodig heb zal ik eerst op deze pagina kijken.

MartinusR. 12-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site, snelle levering.

Koop al langer bij Cameraland. Prima winkel. Kundige en vriendelijke servicedeskmedewerkers.
Duidelijke site, groot assortiment (ook tweedehands). Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

? 12-01-2018 Via de website gekocht

Prima service en goed advies gekregen over mijn aankoop.

Goede gebruiksvriendelijkheid van de site. Ook de snelle levering en geen verzendkosten, ook voor een laag bedrag maken het dat je snel voor deze firma kiest.
Ook voor een volgende aankoop zal ik zeker eerst deze webwinkel benaderen. Niet in de laatste plaats vanwege de scherpe prijzen

Marcel 12-01-2018 Via de website gekocht

Prima shop voor 2e hands online aankopen.

2e hands objectief gekocht. Prijs was zeer concurrerend. Objectief in perfecte staat en goed werkend. Zelfs geleverd met garantie. Werd zelfde dag verzonden. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

N.V.H 12-01-2018 Via de website gekocht

heel goede ontvangt en kosteloze verzending

alle mogelijke materialen zijn goed vindbaar en zijn goed afgebeeld .het zijn ook goede prijzen en als je besteld zijn en ontvangen zijn ze zoals verwacht ,ja doe zo verder

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -