Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 739 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

chris 31-05-2020
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Zeer goede shop ik heb gekozen voor jullie omdat er een ruime keuze is aan producten en ook de betaling is eenvoudig te regelen, en ook netjes en goede afhandeling en een vlotte levering
en tevens wat belangrijk is een garantie erop ,
bovendien geven jullie ook eerlijk uitleg in wat voor een staat een product is

de camera wat ik gekocht heeft werkt uitstekend
ben er blij mee.
Ik weet nu al dat ik in de toekomst meer producten gaat kopen bij deze shop
ik hoop dat u shop heel lang blijft bestaan
gewoon uitstekend.

Stefanie 31-05-2020

Nadat mijn vraag per mail netjes en snel beantwoord werd heb ik een bestelling geplaatst die vervolgens snel en goed geleverd werd

Jeannette 31-05-2020

Slecht ervaring
Artikel staat als beschikbaar, ik mail nog of het toch zeker op mijn camera past, ze geven antwoord. Ik bestel en krijg later te horen dat het niet meer te leveren mis.
Storten ze het geld terug omdat ik het vraag en zeg al betaald te hebven..,,,maar niet alles....ik heb nl ook verzend kosten overgemaakt...die vergeten ze terug te storten..
Zeer slecht....

Capel 31-05-2020

Wat een fijne winkel is dit. Er was alle tijd om goed je verwachtingen uit te spreken voor de juiste camera. Voor en nadelen werden op deskundige manier besproken. De eerste foto's zijn genomen en het resultaat is super.

Maarten Kuethe 30-05-2020

Erg goede service door zeer vakkundige medewerkers. Ik kwam de laatste keer voor de reparatie van een zeer hardnekkig probleem van mijn camera. Dat werd zeer correct afgehandeld door het meegeven van een ander goed functionerend identiek exemplaar.

Ron Lenters 30-05-2020

Goede service, men neemt de tijd voor je, ik kwam voor een reportage flitser. Ik ging voor 2e hands, maar het werd een nieuwe.

Plem 30-05-2020

Uitstekende website met een ruime keuze per onderwerp. Daarbij zeer frequent heel interessante aanbiedingen met als klap op de vuurpijl een supersnelle levering binnen 24 uur van de bestelde producten! Ook de aftersale is dik in orde, op elke vraag een snel én professioneel antwoord en/of advies.

Nico 30-05-2020

Uitstekende webshop voor nieuw als tweedehands. Producten zijn goed te vinden, informatie is duidelijk, vooral bij tweedehands is staat van het product (bv. aantal clicks bij camera) nuttige info. Gespreid betalen zonder rente en kopersbescherming zijn mooie extra's. Levering in stevige verpakking is goed verzorgd en snel.

Michel 30-05-2020

Langsgegaan voor een Verrekijker. Prachtige zaak met veel keuze en lekker makkelijk parkeren voor de deur. Uiterst vriendelijk geholpen en prima voorzorgsmaatregelen ivm Corona. Ik ga hier zeker vaker heen.

Richard Kuijper 30-05-2020

Zeer goede klandizie. Ze nemen de tijd voor je. Elke klant is belangrijk, wat er ook wordt uitgegeven. Service uitstekend. Ze zijn eerlijk en transparant. Is er een probleem, wordt dit zeer schappelijk opgelost. Keuze van apparatuur is ruim. Kom daar al jaren naar tevredenheid.

Karel Souwer 30-05-2020

Zeer fijn en competent personeel. De winkel heeft een vriendelijk uitstraling en zeer belangrijk een goede prijs voor mijn camera en lens.
IK kom zeker terug voor aankopen.

Tessa 29-05-2020

Ik heb mijn lens kunnen verkopen aan cameraland. Het proces van indienen, offerte en uiteindelijk uitbetaling is vlot verlopen. Duidelijke en vriendelijke communicatie en ik ben netjes binnen de termijn betaald. Hoewel ik met andere producten beter uit was op een andere manier, heb ik met deze lens goed zaken kunnen doen met cameraland!

Jan 29-05-2020

Eigenlijk toevallig gekozen omdat ik op zoek was naar een bepaald artikel via de zoekmachine. Daarna eigenlijk alleen maar aangenaam verrast. Duidelijk en transparant. En clientbescherming. En goed spul voor een goede prijs.

E. Wit 29-05-2020

Personeel is uitermate deskundig op het gebied van alle soorten van fotografie. Zeer klantvriendelijk en ook scherp geprijsd en ook up to date wat betreft nieuwe lensen / camera's.

Cilia 29-05-2020

Offerte opgevraagd voor het inleveren van een camera. Snelle reactie via mail met een prima bod gekregen. Goede uitleg over opsturen ook per mail ontvangen. Afhandeling daarna snel en goed. Het bedrag is inmiddels op mijn rekening gestort.

H.Plomp 28-05-2020

was op zoek naar een goede verrekijker en had op internet al een en ander bekeken en ook de site van Cameraland in Alkmaar bezocht. Een ruime, overzichtelijke winkel met groot assortiment. Ik ben er heen gegaan om me te orienteren ze namen ruim de tijd voor me en hebben diverse kijkers aan mij laten zien en uiteindelijk heb ik de Bynolyt Yellowbird ll mb 8x42 gekocht. prettige winkel, prettig personeel, TOP.

bolleke 27-05-2020

Duidelijke website, goede prijs, snelle levering. Geen gedoe bij het afrekenen. Het enige nadeel was - en dat is te wijten aan de verzender en niet aan CameraLand - dat de ptt ierdere scheet die ze laten in een apart mailtje vermeldt. Het ware te preferen als CameraLand het email-adres niet zou doorgeven aan de verzender.

Alana Balk 27-05-2020

Snel en professioneel geholpen, geen gehaast, duidelijke uitleg en keurig Corona proof

Jan Lohman 27-05-2020

Via contact formulier een aantal vragen gesteld, deze werden in de avond nog beantwoord door de gedreven medewerkers. De volgende dag naar de winkel om de producten op te halen, super service in de winkel gehad en er wordt meegedacht. Graag tot de volgende keer.

M. van Dijk 27-05-2020

Snel antwoord op gestelde vraag. Supervlotte en correcte levering van bestelde product.

laurens 27-05-2020

Ik weet wat ik zoek, en ik krijg altijd het juiste advies om mijn keus te ondersteunen. Oké allemaal.

Marco van den Hout 27-05-2020

Tweedehands batterijgrip gekocht, kwam snel en goed verpakt aan en voldeed precies aan de beschrijving.

Michel 27-05-2020

Iedere medewerker neemt de tijd voor jou om de juiste keuze te maken voor een camera die aan jouw verwachtingen voldoet.

Martijn 27-05-2020

Betrouwbaar, duidelijk, eerlijk en uitgebreid advies door mensen met ervaring. Je krijgt een eerlijke prijs voor je gebruikte apparatuur bij inruil en voor de aangeboden gebruikte apparatuur.
Al jaren een tevreden klant zowel voor nieuwe als gebruikte apparatuur.

Liseth 27-05-2020

Snel geholpen en zeer correct. Bij de inruil van mijn lenzen was een zeer acceptabele prijs overeengekomen. Vlotte afwerking. Vriendelijke bediening. De nieuwe aanschaf van een camera met battery grip extra accu werd besteld en nu wacht ik nog op een belletje wanneer ik deze kan ophalen.

Marije Westmaas 27-05-2020

Geweldige camera heel blij mee! De lens is anders dan verwacht maar ook geweldig! Zo veel nieuwe mogelijkheden. Als ik nog een lens nodig heb of iets anders kom is zeker terug bij Cameraland.

Noël 27-05-2020

Ze nemen goed de tijd voor je, zeer vriendelijk personeel en een groot assortiment van mooie producten. Simpelweg een top winkel.

Hendrik M. 27-05-2020

Het verkrijgen van de bestelling heeft behoorlijk lang geduurd vanwege een leveringsprobleem aan Cameraland zelf. Door hoffelijke en behulpzame wijze van onderzoek daarnaar nochtans positieve gevoelens overgehouden.

Jan 26-05-2020

Prima informatie. Maar de verkoper heeft echter iets tekort kennis van de Canon R.
1. Er blijkt een USB C kabel bij te zitten en is niets over gezegd.
2. De stekker van de HDMI kabel is een kleinere uitvoering en is niet gemeld.
3. De verkoper wist niet of er een afstandsbediening bij moet en dat blijkt via het mobiel goed te werken.
Ik ben wel heel blij met mijn nieuwe camera en met de verkoper was er een goede klik.
(Later zag ik dat een conculega de camera voor €100,= minder verkoopt)

marc 26-05-2020

Overzichtelijke website met veel informatie over de producten. Eerlijke reviews en hele nette verzending. Sowieso een site waar ik vaker op ga zoeken.

Paul W 26-05-2020

Heel vriendelijke mensen, die goede afspraken maken. Heel snel heen en weer gecommuniceerd. Afhandeling was perfect.

P@ 26-05-2020

Keurig geholpen. Vriendelijk personeel dat graag iets extra voor je doet. Mooie winkel en veel voorraad.

Dorien Veldt 26-05-2020

Door goede ervaringen in het verleden ben ik , nu mijn camera aan vervanging toe was, weer naar Camaraland gegaan.
Prima service, duidelijk advies en uitleg en vriendelijke medewerkers.
Winkel goed coronaproef ingericht en er werd goed op gelet dat er niet teveel mensen binnen waren.

Cor Harings 26-05-2020

Hè wat een fijne en prettige fotozaak/winkel. Mooi al die uitgestalde spullen. Een beetje luilekkerland voor elke fotograaf. Prima geholpen door (zeer) deskundige medewerker. Uitgebreide uitleg en lekkere koffie ;-) Goed advies t.a.v. wel of niet aanschaffen van materialen. Niet het gevoel gekregen dat medewerker koste wat kost je iets wil verkopen. En dan ook nog controle en eventuele aanpassing van front- en backfocus ter plekke. Al met al zeer tevreden!

Marjan 26-05-2020

Echt superfijn zoals je hier geholpen wordt. Soms moet je even wachten, maar als je aan de beurt bent neemt de winkelmedewerker alle tijd voor je om alles te laten zien en uit te leggen.

Dennis W. 26-05-2020

Goede betrouwbare winkel met een heleboel mooie spullen. als je ook maar iets nodig hebt om momenten vast te leggen, is dit DE plek om naar toe te gaan.

Ron de Vries 25-05-2020

Al jaren favoriet bij mij..... een hele mooie winkel en zeer vakkundige medewerkers.... geen gladde praatjes, maar een eerlijk antwoord en advies. Of je nu professioneel fotografeert of hobbymatig zoals ik.... je voelt je er altijd welkom....
En ook in de Corona-tijd kan je er prettig winkelen.... alle ruimte....
OK... ik ben vaste klant... maar ook een fan...!!

PP 25-05-2020

Prima deskundig geholpen. Met de juiste camera de winkel uit! Mag het geld retour als de camera toch niet de juiste blijkt te zijn. TOP

robert 25-05-2020

Goede en eerlijke voorlichting waardoor je goed afgewogen keuzes kan maken, service is top.

M. Kramer 25-05-2020

Super shop en service. Shop er regelmatig i.v.m. het aanbod en goede service. Laatst een 2e handse lens gekocht. Hele mooie lens voor een goeie prijs.

a de groot 24-05-2020

Top winkel en deskundige medewerkers , waar nog super goede Service wordt verleend .

Roelof Meijer 24-05-2020

Wordt er prima geholpen met uitstekende service ook wanneer ik niet happy ben met wat ik gekocht heb, altijd een oplossing dus zeker aan te bevelen , persoonlijke aandacht en eigen altijd tijd voor je,.

Yvonne 24-05-2020

We werden heel goed geholpen door een medewerker met echt verstand van zaken die met ons zocht naar de camera die het beste paste bij onze wensen en budget. Goede uitleg over de verschillende mogelijkheden en duidelijk advies. Daarnaast ook erg geduldig en vriendelijk wat erg fijn was!

Patrick 24-05-2020

Ik heb een Raynox DCR 250 besteld. De volgende dag bij het openen van de verpakking ontbrak de Raynox. Direct gebeld met Cameraland. Binnen 10 minuten heeft Cameraland het artikel nagestuurd en het in goede orde ontvangen. Prima geregeld en een zeer snelle service.

Ineke 24-05-2020

Site is gebruiksvriendelijk. Goede omschrijvingen van de producten. Ruime keuze. Snelle levering.

Tom Hoekstra 24-05-2020

Ik wilde mijn Nikon 70-200 inruilen voor een andere lens (overbodig vanwege een andere zoomlens). Verschillende winkel(ketens) deden een bod maar Cameraland kwam met een ca 20% hoger bod. Dit was reden om naar Alkmaar te rijden (vanuit Middelburg) en de gewenste producten te "ruilen" tegen mijn lens. Helaas was niet alles (meer) op voorraad. De (vervangende) Gitzo bleek bij thuiskomst toch niet naar mijn zin. De gewenste werd besteld en paar dagen later al in huis, de "ongewenste" direct teruggestuurd en ook de lens die ik wilde ontving ik enkele dagen later. Geen gemor, geen discussies, prima prijs, lekker vlot geholpen door mensen met kennis van zaken. Heerlijk wat een verademing in vergelijk met sommige massamarkten en winkels die (ooit klein begonnen) nu proberen de markt te veroveren met stunt prijzen, maar waar je een "toestelletje" van €2000,- niet eens even mag bekijken enz.. Ps: ook de winkel indeling bij Cameraland Is heel prettig, 1 specialist op 1 klant aan eigen toonbank - heel aangenaam!
Jammer dat Alkmaar wat te ver van Middelburg ligt om geregeld even binnen te wippen, maar via de goedwerkende webwinkel lukt t ook heel goed. (al Is het altijd verrukkelijk om de dingen even in je handen te kunnen hebben). Was fijne koopervaring, ben zéér tevreden.

Hindrik 24-05-2020

Goede service . Even wat problemen gehad met bestellen (mijn schuld) gebeld en gelijk opgelost .

kees 23-05-2020

ik heb een 12-24 1:4.5 -5.6 sigmalens besteld bij cameraland om dat het adres niet goed was ingevuld . werd ik top geholpen door de mensen die bij cameraland werken

Jaap 23-05-2020

Door mij besteld een afstand bediening voor een Eos R na advies verkoper, een prima advies
voldoet aan wat ik wil hebben en snel en correct geleverd.

Xander 23-05-2020

Ik had een zeer goede ervaring met Cameraland, het product was exact zoals in de beschrijving stond en de levering was zoals vermeld binnen de twee 2 dagen.
Het product was netjes verpakt en werkte naar behoren.
Ik raad Cameraland aan vanwege zijn redelijke prijzen en goede service!