Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 750 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Casper 11-12-2017 Via de website gekocht

Zoals het moet

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Betrouwbaar en altijd op tijd geleverd. Ik bestel graag bij Cameraland omdat ik ze een betrouwbare leverancier vind met een gunstige prijs.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BernArt Photography 11-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische keuze

De website is erg gebruikersvriendelijk. Fantastische keuze, professionele advisering en snelle levering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin van Vugt 11-12-2017 Via de website gekocht

Prima bedrijf

Ik kies voor Cameraland omdat het assortiment uitgebreid is, ook van gebruikte producten, de snelle en zorgvuldig verpakte levering, eerlijke prijzen en deskundigheid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Allwood 11-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon normaal goed

Prijs, artikel.
Mag ik wel het volgende opmerken: alles was prima in orde maar een review , voor een zaak die het zo inricht dat het ook idd in orde is, vind ik totaal overbodig. Het zou normaal moeten zijn dat het in orde is, het hoort in orde te zijn. Is dat niet zo dan kom ik er niet terug, zo werkt dat nou eenmaal.
Maar okee dan: bij jullie kom ik graag terug want, gebaseerd op deze eerste ervaring, mag ik er van uitgaan dat het de volgende keer ook weer prima gaat!!

wouter 10-12-2017 Via de website gekocht

prima en snelle sevice

Cameraland heeft scherpe prijzen en leuke aanbiedingen. Verder alles snel geleverd. Meestal zelfs de volgende dag

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

flinki 10-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

veel geduld met een lastige klant

Op verschillende dagen verschillende verkopers mogen spreken welke onvermoeibaar voorlichting gaven, de camera weer innamen en andere modellen presenteerden tot het juiste model gevonden was.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Lucas 10-12-2017 Via de website gekocht

Verkeerde adres

Prima product, echter werd het wel naar 33 verstuurd Zoals op het pakket stond terwijl in de factuur gewoon 33a stand. slordig hierdoor langer op het product hebben moeten wachten en extra moeite gedaan om hem foch in huis te krijgen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Marijke 10-12-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte levering

Ik had nog geen leverancier voor mijn Sony RX10II gekozen totdat op de maandag na Bkack Friday deze camera bij Camerland voorbij kwam met op die dag nog € 250 korting. Was dus niet moeilijk een keuze te maken. Direct besteld en op 28 november het hele pakket al In huis

wat is dat 10-12-2017 Via de website gekocht

service cameraland is heel goed,

Goed service snelle afhandeling alleen de bezorging is ronduit slecht, want het bezorgen van een pakketje om 22.54 u is gewoon niet normaal meer.

Sander 09-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima product

Ik koos voor Cameraland.nl omdat het de enige webshop (of winkel zonder meer) is die het product aanbied dat ik zocht.

Altijd spannend wanneer je iets koopt dat je niet zelf eerst even kan vastnemen om het te 'proeven'.

Maar de levering was er snel, binnen 2-3 dagen, en het product bevalt prima tot nu.

Erg goeie ervaring dus tot nu.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Bert61 08-12-2017 Via de website gekocht

Top service

Zelf bestel fout gemaakt, maar door Cameraland keurig afgehandeld en binnen 3 dagen geld weer retour zonder problemen te maken. Top!!

Teun 08-12-2017 Via de website gekocht

snelle service, goede kwaliteit!!!

Op site stond "gebruikssporen". Maar lijkt zo goed als nieuw!!! super!! Binnen 1 dag in huis. topservice!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Laukke 08-12-2017 In de winkel gekocht
Alsmaar

Top service

Goede uitleg / veel geduld / vriendelijk / begripvol
Voor ieder wat wils. professioneel of beginnend.
Je word even serieus behandeld.

Jan Jager 08-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Goede vakkennis en dus goed advies. En daarbij nam de verkoper alle tijd voor mij als klant. Ook andere kopers werden snel geholpen.

Richard 08-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima advies, services en inruil deal!

Bij mijn aankoop van de Canon 6d mkii heb ik ervaren dat er ruim de tijd werd genomen om mij te adviseren. Heb hierdoir ook enkele steekhoudende afwegingen kunnen maken. Daarnaast een hele aantrekkelijke inruil deal gesloten! Top deskundige, services en scherp in prijs!

Marloes H 08-12-2017 Via de website gekocht

Goede service. Camera kwam erg snel

Ik heb een extra lens gekocht via cameraland.nl. het product voldeed aan zijn beschrijving en kwam 2 dagen na betaling binnen. Zeer tevreden

Irene 08-12-2017 Via de website gekocht

prima service

via google op deze site terechtgekomen en gezien dat er ook demo's camera's te koop zijn.
dit gedaan en de levering is netjes en snel gegaan. daarna vragen gekregen of alles naar wens was.
ik zeg: top

Robin van der Molen 08-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gepassioneerd personeel met veel kennis, en geen onzin!

"Ik bestel wel online, dat is veel makkelijker"

Dit is een beetje de gedachtegang die ik al enkele jaren had voor ik voor het eerst bij Cameraland naar binnen liep.

Ik had enkele specifieke eisen en scenario's waaronder ik foto's wilde maken en omdat ik online geen goede vergelijking kon vinden voor mijn wensen toch maar overstag gegaan en de winkel binnen gelopen.

Als je binnen komt is er altijd wel iemand die je snel even aanspreekt met een "goede dag" en een geruststelling dat je zo snel mogelijk wordt geholpen.

De winkel zelf is afgeladen met producten, nagenoeg alles is op voorraad (uiteraard op echt niche producten na) en als je even iets wilt bekijken is dit ook nooit een probleem.

Eenmaal dat ik geholpen werd merkte ik een enorm verschil met bijvoorbeeld de "Ik ben toch niet gek"- concern.
Ik leg aan de beste man mijn wensen uit, wat ik ongeveer zoek en wat ik hoopte in resultaat te behalen. Uiteraard werd even het meest luxe model camera even opgehaald, uiteraard met een meest luxe prijskaart. "Gewoon.. omdat het kan" zei hij er bij met een grote glimlach.
Gelijk vertelde hij mij ook dat het ook veel goedkoper kon en dat met mijn eisen ik ook prima enkele andere mogelijke alternatieve had.
Nog geen 2 minuten later stonden er een 5-tal camera's voor mijn neus op tafel die ik allemaal even mocht proberen, opties tot financiering werden besproken en toch nog even met lege handen naar huis gegaan... want ik wilde toch ook even online kijken...

Reviews van de betreffende camera's opgezocht, en keer op keer bevestigde ze alleen maar het verhaal wat de verkoper mij vertelde. En binnen een week was het voor mij bekend.

Afgelopen woensdag liep ik blij de winkel uit met een prachtige Fuji X-Pro2 die ik online had gereserveerd, nu al een 10 uur spelen verder kan ik niets anders zeggen dat dit inderdaad de camera is die ik zocht, zonder dat ik eerder dit model of merk goed kende.

Dat spreekt pas van kennis, en passie van het personeel.

Cameraland is niet de goedkoopste, maar eigenlijk wil ik niet zeggen dat er verkopers werken..
Er werken fotografen die gepassioneerd zijn, graag hun kennis delen en dit dus in winkelvorm doen, ze verkopen je niet een product om de grootste marge te verdienen, maar een product wat je nodig heb.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

annalien 07-12-2017 Via de website gekocht

vakkundig advies !

Ik ga altijd naar cameraland voor mijn fotografie spullen. een prettige overzichtelijke winkel met een ruim assortiment, vakkundig en aardig personeel. Regelmatig aanbiedingen en cursussen.

Jim 07-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Prima shop goed overzichtelijke website. En volgende dag al in huis. En de Denver action cam prima camera voor een goeie prijs.

AlexF 07-12-2017 In de winkel gekocht

Heerlijk Relaxed

Of je nu professioneel bent of amateur, een nieuwe camera kopen is altijd spannend.
In de winkel heerst een heerlijke rust waardoor je je niet gedwongen voelt om te kopen.
Alle vragen worden het liefst met voorbeelden beantwoord.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

stuurmaarop 07-12-2017 Via de website gekocht

Ondanks mijn fout zo geruild

Op de webpagina had ik per ongeluk het verkeerde type zonnekap ingevuld. Bij aankomst van de bestelling kom ik daar achter.
Door een foutje in de mail mijn factuur zoek. Ik de volgende dag naar de winkel.
Verkeerde kap is ingenomen en de goede(niet op voorraad) onderweg na vier euro te hebben bij betaald voor het juiste model.
Prima geregeld.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

QLS 07-12-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Uitstekende advisering. Goede uitleg. Vakmensen. Niet alleen op de pure winst gericht maar ook op de klant.

B.terij 07-12-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

Fijn dat er geen extra verzendkosten bijkwamen ondanks het lage bedrag ca. 4 euro.
Snelle levering!
Tot de volgende bestelling!

blackbird 07-12-2017 Via de website gekocht

geweldige service

ik ben zeer tevreden over deze online winkel .bestelde gisteren een nieuwe statiefplaatje en vandaag kreeg ik een bericht terug dat het niet meer op vooraad was maar dat ze mij een ander en duurder zouden opsturen.dat noem ik nu eens geweldige service

Fred 06-12-2017 Via de website gekocht

Prima

Na wat heen en weer gechat met een medewerker uiteindelijk toch deze optie gekozen om het artikel bij cameraland te bestellen en lekker oprijd binnen, dus ik zeg goede service en duidelijke info.

Tjh 06-12-2017 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Gewoon geweldige service

Was naar deze winkel gegaan omdat ze niet alleen nieuwe dingen willen verkopen. En hoe wel ik niet alle afkortingen begrijp, stond bij de tweede hands uitrusting wel keurig uitgelegd wat het was en wat je mocht verwachten dat het ging doen. Alsof het om een nieuw product ging. Kijk daar hou ik van. Vakmensen met liefde voor het te verkopen product.
Liep met iets heel anders de zaak uit dan wat ik van plan was om te kopen. En dat was omdat ze ook echt naar mijn wensen luisterden. En omdat ik was vergeten te zeggen dat ik een ip45 product nodig had stond ik de volgende morgen het gekozen product weer in te leveren.

Ben de zaak weer uitgelopen. En wel met een camera met de voor mij juiste technische specificaties. En had het gevoel dat ze me ook echt maximaal hadden geholpen.
Zodra ik toe ben aan een uitbreiding van mijn lenzen: hier ga ik het halen.

F 06-12-2017 Via de website gekocht

Slecht!! Nooit wat ontvangen!

Nooit iets ontvangen. Was maar een batterij van 3eu maar toch. Maar misschien gaat het bij anderen wel goed

Officiele reactie van Cameraland.nl 06-12-2017

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Ik zie in onze administratie dat uw order inderdaad nog niet is afgeleverd. Deze is nog in behandeling bij onze vervoerder.

Wij zullen er zorg aan dragen dat deze zo snel mogelijk alsnog bij u aangeboden wordt.

Excuses voor de vertraging.

Fred - Team Cameraland.

tasjaart 06-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Levering was erg snel! En al was ik tweemaal niet thuis, kwamen ze altijd een dag later weer terug. Ik ben bovendien zeer tevreden met de kwaliteit van het product en de manier waarop ik altijd op de hoogte werd gehouden. Al in al, een dikke 10 :) .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P de Nijs 06-12-2017 Via de website gekocht

Goede snelle levering

De webshop heeft een eigen winkel die redelijk in de buurt zit, bij problemen is het dan makkelijk om er even langs te gaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D.H. 06-12-2017 Via de website gekocht

Top! Snelle levering en geen verzendkosten

Geweldige winkel. Supersnelle levering en zelfs als je iets goedkoops besteld geen bezorgkosten.

Wel zonde dat ze een plat batterijtje per pakketpost sturen. Dat had ook in een envelop verzonden kunnen worden.

Johan V 06-12-2017 Via de website gekocht

Service, een gouden douche waardig.

Ik had, via hun website, fotoapparatuur besteld en die werd door hen dezelfde dag via PostNL toegezonden. In de ápp' van PostNL bleef maar staan: Aflevermoment onbekend. Na ongeveer een week nam ik contact op met de servicedesk van Cameraland. De dame deelde mij mede dat ze meteen contact zou gaan opnemen met PostNL en dat ze me zo spoedig mogelijk zou terugbellen. Na een uurtje belde ze me inderdaad en deelde mede dat PostNL het pakje volkomen kwijt was en geen idee had wat er was gebeurd. Nog voordat ik ook maar kon vragen wat er nu ging gebeuren kreeg ik de mededeling dat Cameraland de bestelde goederen nogmaals zou toezenden. Mocht het andere pakje toch nog eens aankomen dan kon ik die, kosteloos, aan hen retourneren. Je zult begrijpen dat Cameraland bij mij niet meer kapot kan.

J.J. Wijnmalen 05-12-2017 Via de website gekocht

Ruime keuze in top occasions en toebehoren.

Prijs/kwaliteit is top. Service is top. Makkelijk te bestellen middels een goede website met betaal gemak. Retouren geen enkel probleem.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Diane 05-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

De site is heel overzichtelijk en de triggersets waren zo te vinden. Bestellen ging ook erg gemakkelijk en verzending was supersnel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel Rensen 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijk omschreven en gratis verzending en ruim aanbod van camera artikelen en de in en verkoop van tweedehands artikelen.

J. Hendriks 05-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uitstekend geholpen, zakelijk en vriendelijk.

Prima winkel, indrukwekkende collectie, meeste personeel schat goed in dat ze bij mij met een amateur te maken hebben, die zich wil ontwikkelen. De site is oké, uitnodigend en informatief.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rene 05-12-2017 Via de website gekocht

Batterijen

Snelle levering en het werkt perfect, heb de batterijen en kan aardig wat af flitsen voordat de batterijen leeg zijn.

Kees 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Op aanraden van mijn dochter die fotograaf is,en vertelde dat het een prima winkel is met een prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michel 05-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed product

Demo model camera in perfecte staat zonder schade ontvangen. Een goede prijs en een snelle levering.

Studio X-posure/Fotografie Ad van Geffen 05-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Waardeloze manier van omgaan met nieuwe klanten

Ik kwam kijken voor een Canon 300 mm F 2.8 tweedehands en vergelijken met Sigma 600mm F5-6.3 Sports. Ik sprak een verkoper aan, die niet echt geinteresseerd leek. Pakte beide lenzen en ik mocht kijken. Probeerde mij de Canon lens aan te smeren door te zeggen dat het een kwaliteit lens was en ik die moest kiezen. Ondertussen vroeg hij niet wie ik was of wat ik deed. Amateur of professionele fotograaf. Was steeds bezig met anderen, waardoor ik het zelf maar moest uitzoeken.... Dit gedaan en ook met Ext. 2.0 op de Canon gekeken naar de 600mm en de scherpte.... DIt was bij de Sigma vele malen beter... en dus scherper dan de Canon lens. Toch probeerde hij mij de Canon aan te smeren. Gaf aan dat ik alles normaal kocht bij Calumet gedurende de laatste 12 jaren en voor het eerst bij Cameraland kwam kijken. Dit was reden voor hem om te zeggen dat ze de beste waren en alle professionele topfotografen als klant hebben...

Nadat ik aangaf toch voor de Sigma lens te gaan probeerde hij mij een Box aan te smeren om op mijn tv de foto's te kunnen bekijken ... ??? Heel vreemd dit, maar gaf mij een bevestiging dat hij niet wist met wie hij te maken had. Ik zei nee dank je, want mijn vrouw zit niet te wachten op een fotopresentatie van mijn klanten/opdrachtgevers... Vervolgens probeerde hij mij een Sportboek aan te smeren voor de Sinterklaas. Ik vroeg nog om een lensdoekje en kreeg een gebruikte bij een beeldscherm met moeite overhandigd door de verkoper......

Ik heb 50 km gereden om te kijken naar die twee lenzen en heb uiteindelijk de lens wel gekocht. Achteraf spijt, want had het beter bij Calumet kunnen doen, want daar ben je klant en word je tenminste op waarde ingeschat en vragen ze je ook wat je doet voor werk/fotografie. Dat hoeft in mijn geval al niet meer, maar daar is de service en manier van het tonen van respect wel op een goede manier ingevuld..... Ik heb mijn lesje geleerd iig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Ad Verbiest 04-12-2017 Via de website gekocht

Langzamer dan een slak

Ik dacht dat jullie wel sneller zouden zijn maar ruim 3 bijna 4 weken wachten zonder tussentijdse mail of een ander bericht vond ik erg slecht. Er is zelfs geen compensatie aangeboden wat ik tenminste van een bedrijf van u grote wel had verwacht. Een 1 is nog teveel

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Cameraland.nl 06-12-2017

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Ik begrijp dat lang wachten op uw bestelling niet leuk is. Daarvoor proberen wij zo veel mogelijk items op voorraad te hebben, zodat we deze snel kunnen uitleveren.

Uw bestelling betrof een product dat bij ons niet op voorraad was. Ook bij onze leverancier was dit product uitverkocht.
Het kan hierdoor voorkomen dat u enkele weken op uw bestelling moet wachten.

Wij informeren onze klanten altijd wanneer een product niet voorradig is. Tussentijds nemen wij alleen contact op als wij nieuwe informatie voor de klant hebben.

Ik vind het jammer dat u ons de laagst mogelijke waardering geeft, terwijl wij niks fout hebben gedaan. Wij kunnen er immers niets aan doen dat een product niet in voorraad is bij onze leverancier.

Fred - Team Cameraland.

Karin 04-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service, adequaat advies

Begreep mijn vraag en behoefte, ingevuld met goed advies en plijsstechnisch ook nog voordeliger! !!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. Twisker 04-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Gemakkelijk en overzichtelijke site, snel zoeken, vinden en bestellen. Kortom aan te bevelen voor elke fotograaf.
De bestelde WalkAbout A35 voldoet prima, stevig en voldoende hoog in te stellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Els 04-12-2017 In de winkel gekocht
Oudkarspel

Goede Service en ruim assortiment

Bij Cameraland wordt je altijd goed en professioneel geholpen. Ik heb er al meerdere keren een camera en objectieven gekocht en ben altijd goed geadviseerd bij het maken van mijn keuze. Een winkel met net dat beetje meer!

Anneke 04-12-2017 Via de website gekocht

aankoop black friday

Proficiat Cameraland!
Na een eerdere aankoop - waren er een klein probleempje was maar zeer mooie rechtzetting gedaan - waagde ik toch om een volgende bestelling te doen.
Eerst en vooral een zéér mooie korting gekregen door black friday-deals én alles nog eens perfect en tijdig geleverd. Door de black-friday deals dacht ik namelijk dat de levering wel enige tijd vertraging zou hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

kaat 04-12-2017 Via de website gekocht

Correcte informatie, goede prijs en geweldige service.

Ik heb intussen al meermaals iets online gekocht bij Cameraland en telkens opnieuw zeer tevreden. Goede en correcte info, snelle levering en niet duur !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.G.E. Smits 03-12-2017 In de winkel gekocht

enorme vakkennis!

compleet assortiment, enorme vakkennis, grote voorraad, zeer klantvriendelijk.
We komen hier regelmatig, graag, terug.

LARSCHPHOTOGRAPHY 03-12-2017 Via de website gekocht

Erg goede aanbiedingen in een ruim assortiment!

De website ziet er erg goed uit. Ze hebben heel leuke aanbiedingen en een mooi assortiment met goede merken maar ook het meer toegankelijker materiaal is verkrijgbaar! Dan zijn de verzendmogelijkheden ook nog eens erg ruim. Al met al is cameraland een winkel waar ik nog eens terug zal komen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

S. Weel 03-12-2017 In de winkel gekocht

Kennis van zaken

Zeer kundige hulp bij het uitzoeken van een nieuw toestel en een ruim assortiment. Kennis van zaken met verhelderende toelichting bij eventuele vragen. Al met al dus goede verkopers. Dit was overigens wel te merken bij de inruil van diverse objectieven en een body; hier wordt toch wel een ruime marge gepakt (zo blijkt later) en dat kan leiden tot een ‘dubbel’ gevoel.

B van Beek 03-12-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare informatie over occasions op website

Een mooie tweedehands Nikkor 70-200 f/2.8 gekocht via de website. De informatie op de website geeft eerlijk en toch beknopt de status van de lens weer, zodat ik mij voldoende zeker voelde om te bestellen. Ook de garantie is een overtuigend argument om te bestellen. Snel ontvangen en heb er dit weekend al fijn een voetbal wedstrijd mee geschoten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -