Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1192 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

Rob van Doorn 12-05-2021

Bij ONA en Cameraland zijn ze kleurenblind
Zwarte polsband van ONA besteld, krijg je truffel bruin...is ook zwart volgens de heren én dames van ONA
Wel netjes van Cameraland, na retour zending, gelijk een credit
Maar zonde van al die energie van Cameraland, de vervoerder en mijn persoontje
Gaat niks boven een echte winkel, dat online winkelen blijft gewoon ruk

Pierre 12-05-2021

Goed geholpen met advies omtrent oudere camera asseccoires.
Ook meteen besteld en goed ontvangen,en snel.

Andor 12-05-2021

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat er veel kennis in huis is en omdat het personeel erg vriendelijk is. Ook het assortiment is vaak dik in orde. Ik kwam voor 35mm filmrolletjes en heb gevonden wat ik zocht.

Arnt 12-05-2021

In de winkel is altijd meer dan voldoende kennis aanwezig voor een goed advies, en in de webshop zijn voldoende zoekmogelijkheden om te vinden wat je zoekt!

Con 12-05-2021

Uiterst correcte afhandeling en bezorging van de bestelling. Na telefonisch overleg over een afwijkende bezorgdatum werd dit toegezegd en op de gewenste datum afgeleverd. Top. Zeer aanbevelingswaardig !

Bisharu 12-05-2021

Amazingly good quality products and delivery in perfect time. No need to contact customer service, because everything meets the expectation.

Jolanda 11-05-2021

Word altijd goed geholpen bij Cameraland. Goede service en goed advies. Er word de tijd genomen voor de klant. Kon de lens eerst even testen, voordat ik deze kocht.

Liedewij Oskam 11-05-2021

Zeer prettige winkel en bijzonder vriendelijk en professioneel geholpen, met ook nog goede garantievoorwaarden. Top!

A. Schmidt 11-05-2021

Weer super goed geholpen.
Alles werd ook nog even naar de auto gebracht.
Via de chat gereserveerd , dat ging ook weer super.

Ogzhn 11-05-2021

Super tevreden met de leveringen van camera land. Bestel hier altijd mijn apparaturen en altijd heel snel de volgende dag al in huis.
ook is het heel fijn om in 3 termijnen te kunnen betalen!
Zal hier dan ook met plezier blijve bestellen

Paul 11-05-2021

Vond op het web een voordelige aanbieding van een 2e hands camera; nadat eenzelfde type camera van mij het had begeven.
Reparatie leek duurder uit te pakken met onbekend resultaat. Dus op naar Alkmaar waar ik de camera had gereserveerd.
Een prachtige zaak, die ik als "optische snoepwinkel" typeerde. Degelijke coronamaatregelen en vriendelijke ontvangst. We werden het snel eens. Ook nog een opzet-macro-lens gekocht.

Gerard 11-05-2021

Ik kwam er bijna toevallig terecht, bij het zoeken naar een negatievenscanner bleek deze winkel vlak bij huis te zijn. Ik ben er heel vriendelijk ontvangen en zeer naar mijn zin geadviseerd. Een prettige ervaring

Sam 10-05-2021

Onlangs een tweedehands Canon EOS RP gekocht via cameraland. De camera was inderdaad 'zo goed als nieuw'. In de doos ook een ondertekende brief met de beoordeling. Aller zat er bij, met 1 jaar garantie en snelle levering. Uitstekende keus.

Harald 10-05-2021

Cameraland is een prettige winkel, ben er in oktober geweest en onlangs online nog een bestelling gedaan. Aangezien ik in Zuid-Limburg woon is het niet naast de deur ;-) Bij de laatste (online) bestelling ging het over een artikel (Nikon flitser-accessoire) dat nergens anders te verkrijgen was. Uiteraard kudo's voor het beschikbaar hebben van dit artikel.

Jan Pieters 09-05-2021

Ik had nogal wat vragen over de inruil van mijn camera voor een iets nieuwer model. Het contact verliep voornamelijk via email. Na ontvangst van de offerte van de inruil ben ik langsgegaan in Alkmaar voor de inruil. De nieuwe camera kocht ik bij hen via online en die was dezelfde dag al thuis afgeleverd. Al met al een 'smooth' transactie.

HvW 09-05-2021

Zeer gebruikersvriendelijke behandeling. De Cameraland medewerkers namen alle tijd om mij van een goed en vakkundig advies te voorzien alvorens ik het product aankocht.

Frank smid 09-05-2021

Mijn grote passie is fotografie dit doe ik al van jongs af aan het laat mij niet los . Het klink raar maar door een aantal winkels te bezoeken waar cameraland zeker bovenaan staat is de uitleg en de motivatie waarom je een bepaalde keuze maakt in een lens of iets dergelijks erg prettig zeker omdat er de tijd wordt genomen voor iedereen die wat wil weten of zich wil verbeteren in zijn hobby , daarom ik het liefst zaken doet met cameraland de winkel met veel kennis en ervaring en altijd een luisterend en oor naar de klant toe.

Pieter 08-05-2021

Supersnelle levering van een goed product! Prima informatie op de website. Wat wil je nog meer?

Willeke 07-05-2021

Fijne uitleg en een goed luisterend oor, als je iets wilt bestellen via de site maar nog vragen hebt. Zeker een herhaling waard als ik weer een lens wil bestellen.

Sandra 07-05-2021

Cameraland Alkmaar is een mooie ruime winkel. Er loopt deskundig personeel rond die goed luisteren naar je wensen. Wat ook zeer fijn is is dat ze je daar ook niet lopen te pushen om maar iets te kopen.
Je kan er ook alleen voor informatie terecht.
Fijn personeel.
Het is in één woord een Topwinkel

René Vos 07-05-2021

Fijne site om te zoeken kan goed selecteren wat je zoekt en vergelijken.
Ik had mijn product snel gevonden ,en de uitleg bij het product was ook duidelijk.

Heleen & Peter 06-05-2021

Prachtige speciaalzaak. Vriendelijk en deskundig personeel. Zeker aan te raden!

J. 06-05-2021

Nog één van de weinige echte camera/fotowinkels in de regio. En ze weten van de hoed en de rand. Professioneel en zeer goed op de hoogte.

Dennes van der Molen 06-05-2021

Ik ben al vaker bij Cameraland geweest en ga daar zeker in de toekomst weer heen. Vriendelijke mensen en ik ben zeer goed geholpen. Ik kwam voor een lens en ik mocht er meerdere proberen, waardoor ik m’n keuze goed kon maken.

Rob Vooren 05-05-2021

Moest vrij lang wachten tot ik naar binnen mocht zonder afspraak. Maar eenmaal binnen werd ik uiterst prettig en kundig geholpen. Kwam voor een Swarovski verrekijker. Om goed te kunnen vergelijken werd zelfs een al verkochte kijker vanuit het magazijn gehaald. Er werd duidelijk uitleg over technische aspecten gegeven en advies over voor- en nadelen van de verschillende type kijkers.
Was niet van plan die middag ook al te beslissen en te kopen maar de conclusie werd zo helder dat ik dat toch deed.

Adri 05-05-2021

In de winkel geholpen volgens coronaregels waardoor er een maximum was voor het aantal bezoekers met voldoende tijd was voor een duidelijke uitleg over de lens en verrekijker. Het assortiment is ruim zodat een goede keuze direct was te maken. Cameralens is daarmee een aanrader.

Eddy Rumahroeson 05-05-2021

Ik werd zeer goed geholpen met een camera riem en een camera tas en dan ook nog dat de man mij goed geholpen had om mijn kassabon van mijn aankoop van een Nikon d7500 op te zoeken in het systeem voor een kopie
Dit spreekt van een goede service helemaal top

Ian Wimmer 05-05-2021

Ik heb dit jaar twee keer een objectief besteld bij cameraland. Beide keren had ik de lens snel in huis. Tot nu toe ben ik erg tevreden over mijn bestellingen en de leveringen. De objectieven waren erg goed ingepakt en de diverse betalingsmogelijkheden bij cameraland ervaar ik persoonlijk als erg prettig!
De volgende keer zal ik hier zeker weer mijn producten bestellen.

Ian Wimmer

Tineke 04-05-2021

Op de site is over iedere camera veel technische info te vinden waarvan het meeste mijn lekenbrein te boven gaat. Voor de keuze van een camera die past bij mijn verwachtingen en wensen had ik het meeste aan de beknopte maar begrijpelijke toelichting van Lars Polder. Vervolgens werd voor mijn telefonische vragen alle tijd genomen.
De camera kon (vanwege Corona) op afspraak worden opgehaald. Leuk om weer te ervaren hoe enthousiast de mensen van Cameraland zijn over producten.

Leo Verhoeven 04-05-2021

Cameraland is van oudsher vaste keuze. Duidelijke overzichtelijke website; belangrijk nu fysiek winkelen door Covid-19 beperkt is. Bestelling razendsnel verwerkt en de volgende middag al binnen. Als altijd deugdelijk verpakt en uiteraard compleet. Klasse!

Edwin 04-05-2021

Ik had Camera.nu gevraagd om mijn Canon 5D mIII in te ruilen voor een M50
Dat was geen probleem en de overeenkomst gemaild.
Een paar dagen later mailtje dat ik de spullen kan komen afhalen en gelijk inruilen.
Kreeg ook een voucher om de nieuwe camera 3 x te komen reinigen
Al met al met al prima geregeld.

Bianca Faasen 04-05-2021

Ik heb de lensbaby twist 60 voor de nikon besteld.
Heb contact gehad met de klantenservice over hoe het werkt op de camera en ze hebben mij super goed te woord gestaan.
Ook wanneer ik de lens kon verwachten.
Zijn super vriendelijke mensen die je goed te hulp staan.

Ik geef een dikke 10! ❤️

Ben erg tevreden met de lens en ik ga zeker meer bestellen bij Cameraland.
Jullie hebben er een nieuwe tevreden klant bij 😊

Jolanda van Veen 04-05-2021

Ik werd heel goed geadviseerd! Er werd actief geluisterd en ik kreeg duidelijke uitleg.
Kom hier zeker terug!

Theo K 04-05-2021

Men weet waar je voor komt en geeft een eerlijk advies. Praat geen onzin en weet wat de mogelijkheden zijn. Er wordt geen Mercedes verkocht als je voor een Ford komt. je voelt je goed en prettig geholpen en gaat met een goed gevoel naar huis. Loop je later toch tegen problemen aan, gebruiksaanwijzing zijn niet altijd even duidelijk, zijn ze ook niet te beroerd om je te woord te staan en verder te helpen. Ik heb al aardig wat gekocht en altijd dik tevreden.

Joop 04-05-2021

Het klinkt natuurlijk overdreven om een 10 uit te delen. Maar toch is mijn ervaring in deze het waard: ruilde mijn fotospullen in en de spullen werden snel, vakkundig beoordeeld en gehonoreerd. Prima geholpen door (*). Ook het feit dat ik slecht hoor werd met zorg behandeld. Zeer goede ervaring dus.

Eddie Mol Fotografie 04-05-2021

Al enige keren in het verleden heb ik apparatuur aangekocht via Cameraland. Omdat ik daar niets op aan te merken had ben ik nu vaste klant. Ik ben professioneel fotograaf en altijd op zoek naar goede tweedehands apparatuur en/of uitbreiding en vervanging van (studio)accessoires. Bij Cameraland vind ik een ruime keuze aan zaken die voor mij belangrijk zijn en, ook al is dit niet een van de grote prijsvechters in NL, ik vind hier regelmatig precies wat ik nodig heb. Het bestelproces is simpel en snel. Ook op de bezorging valt niets aan te merken: direct bevestiging, factuur en track&trace in de mailbox. Erg bij met Cameraland.

Willem Koper. 03-05-2021

Ik heb hele goede ervaring met Cameraland, zowel de winkel zelf als de webshop. Het is een hele goede betrouwbare winkel die de tijd nemen om diverse producten te laten zien om te vergelijken. Ze hebben kennis van zaken en helpen je met de juiste keuze te maken. Ze hebben een hele ruime sortering producten in huis dus kunnen veel laten zien. De medewerkers zijn uitermate vriendelijk. Zéér positief dus !!!

Dick 03-05-2021

Uitstekende shop. Al vele malen iets gekocht en of ingeruild. Vakmensen die met je meedenken. Afgelopen week twee lenzen ingeruild. Wilde er een andere lens voor in de plaats. Verkoper kwam met het idee van een occasion, die ze pas hadden ontvangen. Lens zag er nog splinternieuw uit, dus deze gekozen. Na twee dagen wilde ik bij nader inzien een andere lens. Was geen probleem om hem in te ruilen onder bijbetaling.

Peter 02-05-2021

leica trinovid hd 8x42 Gekocht bij Cameraland. Cameraland had de laagste prijs met volgende dag levering en werd de volgende dag ook netjes geleverd.

Hessel 02-05-2021

Snelle levering en duidelijke product omschrijving op de site zelf! Daarnaast een overzichtelijke webshop met een ruim aanbod van diverse camera benodigdheden.

Petro 02-05-2021

Een winkel waar ik mij nu als klant gewaardeerd voel en niet de onderliggende dwang voel van ik moet wat aanschaffen. Er wordt alle tijd voor mijn vragen en problemen genomen en als we er niet uitkomen gaan we verder zoeken. Verder is na aankoop de after service uitstekend, kortom ik ben nu een zeer tevreden klant

Marco 02-05-2021

Een tweedehands lens gekocht bij deze winkel. Een super snelle service, de volgende dag had ik hem in huis. De lens ziet er prima uit.

Bert Konings 29-04-2021

Heel, goed en deskundig werden we te woord gestaan, verkoper wist heel goed waar hij het over had, en luisterde ook naar onze wensen .

Stef 29-04-2021

Eigenlijk kwam ik bij toeval terecht bij Cameraland. Ik had een lens van mijn zoon geleend maar die wilde hij zelf weer gaan gebruiken. Ik ben op internet op zoek gegaan naar zo'n zelfde lens en kwam zo bij Cameraland uit. Zij hadden de lens waar ik naar op zoek was voor een heel goede prijs. Het is een tweedehands lens maar wel met garantie. De verzending was gratis en de levering zeer snel. Na ontvangst heb ik natuurlijk de lens uitgeprobeerd en ben uiterst tevreden.

Miranda Zutt 28-04-2021

In verband met de corona situatie heb ik eerst online bij Cameraland advies gevraagd. Dat kreeg ik heel snel (dezelfde dag) en de camera waar ik zelf al via vergelijkingssites aan dacht zat daar ook bij.
Vervolgens een afspraak gemaakt in de winkel en daar goede uitleg gekregen en tot aanschaf over gegaan.

Ben Bart Breijinck 28-04-2021

Handig dat we konden chatten tijdens de zoekactie naar een tweedehands camera (body) en lens. Vrij snel kwam het antwoord dat de lens inderdaad bij de camera paste. Vlotte service, dus.
Het bestelde werd vervolgens snel en ook vooral goed verpakt ontvangen.

Machiel 28-04-2021

Cameratas besteld nadat eeder bestelde tas te klein bleek te zijn (eigen fout).
Gemakkelijk retourneren en snel geld terug.
Nieuwe tas past wel,maar het doel (kleinere handzamere tas om mee te nemen op bv fiets) werd niet gehaald. Icm eveneens besteld lensetui bleek het geheel net zo groot als de reeds in bezit zijnde tas. Derhalve geen definitieve aankoop gedaan, maar de snelheid, kwaliteit en service is van hoog niveau. Zal bij een volgende aankoop zeker eerst hier gaan kijken.

Gino Fotografie en ICT 28-04-2021

Via de webshop een Canon EF 85mm F 1.8 USM gekocht als occasion, maar helaas voldeed de lens niet. De lens maakte veel lawaai (voor een lens) en bleef zomaar focussen terwijl de camera en lens in ruste waren.
Met Cameraland gebeld en het probleem voorgelegd, uitstekend geholpen aan de telefoon en de lens teruggestuurd, dit ging allemaal zonder problemen en erg blij dat het zo opgelost is. Ik had hoge verwachtingen van deze lens, maar helaas.
Wellicht toch maar even doorsparen voor een nieuwe en dan ga ik denk ik voor de 1.4 of 1.2 versie.
In ieder geval uitstekende service van Cameraland!

Jos Folbers 28-04-2021

Rustige benadering. Goede, deskundige uitleg. Verkoper nam alle tijd en gaf goede adviezen

Ruud Frenzel 28-04-2021

Voordat ik een aankoop deed heb ik eerst met Remco via de chat gecommuniceerd.
De wachttijd totdat Remco online kwam viel mee, ik moest ongeveer tussen de 5 en 10 minuten wachten.
Het gesprek was prettig en ook de kennis van Remco was goed.
Mijn vraag kwam voort uit het niet kunnen achterhalen van het serienummer op de site van canon en Remco heeft me hierbij prima kunnen helpen. Juist door zijn advies overgegaan tot aankoop.