Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1110 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Helma 24-04-2018 Via de website gekocht

Aankoop occasion body Nikon D90

Deze body op vrijdagavond besteld en op maandag bezorgd. De staat van de body is, zoals was aangegeven op de website, in perfecte staat. Geen gebruikerssporen, gewoon als nieuw. Perfecte levering en niet mooier voorgedaan dan de werkelijkheid. Uitermate tevreden dus en ik ga zeker nog eens bestellen. Eerst sparen ........ :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 25-04-2018

Bedankt voor uw review. We vinden het erg leuk om te lezen dat we er weer een fan bij hebben.

AlexF 24-04-2018 Via de website gekocht

Snel en makkelijk via de website met pakjegemak

Omdat ik niet de tijd had om in de winkel langs te waaien maar een keer via de website besteld.
Bij de Formido middels paketjegemak af laten leveren. Pakket was keurig verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 25-04-2018

Veel plezier met u aankoop en we zien u graag nog een keer terug bij ons in de winkel of de in online shop.

Willem Jan 24-04-2018 Via de website gekocht

Onvoor stelbaar

Nergens kon ik mijn lens krijgen, tot ik bij cameraland aankwam. De laatste stond er bij en dit werd ook bevestigd. Probleem ik moest geopereerd worden de volgende .dag. Geen probleem we hebben een oplossing gevonden en mijn telelens zil nu op mijn camera. We doen het allebij goed een 10 voor cameraland Jammer dat Alkmaar en Gorssel zo ver van elkaar zijn

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 25-04-2018

Uit naam van onze collega’s enorm bedankt voor deze positieve review.

Jordy 24-04-2018 In de winkel gekocht

Top winkel!

Al een poosje kwam cameraland voorbij tijdens het zoeken naar een lens voor mijn vriendin, toch maar besloten om bij de winkel zelf langs te gaan en hier heb ik dan ook geen spijt van! Ik zat erg te twijfelen tussen een nieuwe 70-300 of een gebruikte 70-200 lens. Na wat testen en advies ben ik met een gebruikte 70-200 f4 inclusief garantie de winkel uitgewandeld. De service is top en de kennis die ze daar hebben erg fijn. Ik zal dan ook zeker voor mijzelf binnenkort terug gaan. Als de winkel in de buurt is, is het zeker een aanrader om even langs te gaan.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 24-04-2018

Goedemiddag ,

Enorm bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw review achter te laten.
Het geeft ons een fantastisch gevoel dat ons harde werk en inzet beloond wordt met deze positieve feedback.

Bruce 23-04-2018 Via de website gekocht

Hele fijne service.....

Actieve hulp on line met het zoeken naar producten....verstand van zaken! Vriendelijk, snel levering!

Officiele reactie van Cameraland.nl 23-04-2018

We gaan de klanternservice vandaag in het zonnetje zetten, graag tot ziens.

WQ 21-04-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zeer goed geholpen. Ze nemen echt de tijd voor je

Je kan hier terecht met al je vragen. Ze nemen uitgebreid de tijd om antwoord te geven. Ook al zit er niet direct een koop aan vast. Mooi assortiment 2de hands lenzen. Waarom nieuw kopen. Via de site een lens gereserveerd.

Officiele reactie van Cameraland.nl 21-04-2018

Els 21-04-2018 Via de website gekocht

gewldige service

Gratis bezorging in Nederland maar ook in België en vandaag besteld dan heb je het morgen of overmorgen in huis.

Wouter 20-04-2018 Via de website gekocht

DE webwinkel voor de amateurfotograaf.

Voor de amateurfotograaf is dit een goed adres. Men beschikt over een overzichtelijke, gebruikersvriendelijke website met een zeer uitgebreid assortiment. Ook voor tweedehands artikelen kan men hier terecht. Tevens worden er vanuit de winkel in Alkmaar workshops en demonstraties e.d. georganiseerd.

Officiele reactie van Cameraland.nl 20-04-2018

José van den Hoff 19-04-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Professionele uitleg bij aanschaf camera

Op een rustig moment van de dag, donderdagmorgen om half tien, word ik de wereld binneng geleid van de nieuwe generatie spiegelreflex camera’s.
Onder het genot van koffie leg ik uit wat ik graag wil. Na rustig mijn verhaal afgerond te hebben “barst” de man los met zijn verhaal. Niet dat mijn keuze-van-camera beter of slechter is, maar wat er in deze prijsklasse ook voor andere mogelijkheden zijn.
Bijna een uur later stap ik met een geweldig gevoel naar buiten en weet ik zeker dat ik hier terugkom.
De service, hartelijkheid en warmte van al het personeel om je heen maakt een rit van 50 km de moeite meer dan waard.

Officiele reactie van Cameraland.nl 20-04-2018

Bedankt voor de positieven feedback. Dit is ook de reden dat we bij cameraland werken we met fotografen en niet met verkopers.
Fijn dat wij er een fan bij hebben.

Jan 18-04-2018 In de winkel gekocht

Uitmuntende service!

Ik was op zoek naar een extra camera die ik naast mijn spiegelreflex mee kon nemen.
Door het ontzettend vriendelijke en vakkundige personeel ontzettend fijn geholpen!
Geen moeite was te veel, ondanks dat mijn keuze thuis eigenlijk al gevallen was op een Panasonic Lumix DMC-FZ300, deed men erg zijn best om diverse vergelijkbare camera's door mij te laten testen. Dank jullie voor de service! Uiteindelijk bleek de DMC-FZ300 voor mij de beste camera te zijn.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michael 18-04-2018 Via de website gekocht

Slechte afhandeling ivm melding naar afterpay

Bellen wel op om te vragen waarom je besteld, maar administreren de retourzending onvoldoende. Daardoor herinnering van afterpay, terwijl product al retour gestuurd is en de retourmail aan mij verzonden was.

.D.C. Kuiper 17-04-2018 In de winkel gekocht

goede vakbekwame voorlichting

verkoper luisterde goed naar mijn wensen en raadde mij een eenvoudigere camera aan dan degene die ik wilde kopen

foto 17-04-2018 Via de website gekocht

Prima

Bestelde zaken zijn netjes de volgende dag geleverd. Goed verpakt, prima service. Van harte aanbevolen.

Neyt Joris 17-04-2018 Via de website gekocht

fotowinkel in je computer

Door het wegvallen van tientallen fotowinkels in België is deze webwinkel een voorbeeld van snelheid en overzicht van hun site.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

frederike 15-04-2018 In de winkel gekocht
alkmaar

Fijne winkel, fijn geholpen!

Na onze" research" online kwamen we uiteindelijk uit bij deze winkel in Alkmaar.
Daar werden we deskundig, rustig en geduldig geholpen en kregen we goede adviezen.
Ik ben heel blij met onze uiteindelijke aankoop!

Officiele reactie van Cameraland.nl 16-04-2018

Alex 14-04-2018 Via de website gekocht

Topservice

Ik ben van België, al veel sites vergeleken , cameraland is het voordeligst,prijs kwaliteit, en topmateraal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

B@rt 13-04-2018 Via de website gekocht

accuraat en op tijd geleverd

De shop had het gewenste artikel op voorraad tegen een zeer concurrerende prijs. Afhandeling van de bestelling verliep vlot en nauwkeurig. Planning van de levering gebeurt binnen een tijdsbestek van een half uur.

Anneke 12-04-2018 Via de website gekocht

Chapeau

‘s Avonds om 22.00 uur bestelling gedaan en de volgende dag al in huis.
Goed verpakt en het product voldeed aan de geschetste verwachting.

Reddingboot Seeker HOGE 12-04-2018 Via de website gekocht

Mooie website, goed telefonisch advies.

Op de reddingboot hadden we niet zoveel aan onze -overigens uitstekende Bushnell 7x50 marine- kijker. Het beeld beweegt te veel om goed te zien waarom die boot stilligt.
Na wat reviews gelezen te hebben kozen we voor een gestabiliseerde kijker van Canon. Er ging een wereld voor ons open.
Alleen kan ik nergens vinden wat de erbij aangeschafte verzekering precies inhoud, daar zouden ze wat duidelijker over kunnen zijn.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 12-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering zoals we gewend zijn van Cameraland

Weer een mooie aanwinst kunnen vinden voor mij Olympus camera’s. Dit keer een occasion macrolens. Als nieuw in originele doos geleverd.

Samyang lens 11-04-2018 Via de website gekocht

Super koop!

Samyang lens gevonden via zoekfunctie en door gelinkt naar een zeer nette en overzichtelijke tweedehands pagina van Cameraland. Net als de rest van de site overzichtelijk. Telefonisch contact gehad en leerzame info ontvangen ook over de UV filter en welke keuze je hierin het beste kunt maken. Kortom Top wat mij betreft.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Douwe 11-04-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Als steeds prima service :)

Goede afspraken, prima 'Cameralanders', goede producten, nette prijzen en prima service, wat wil een consument nog meer?

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 11-04-2018

Uit naam van onze collega’s enorm bedankt voor deze positieve review.

Linda 11-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik ben bij Cameraland terecht gekomen omdat je daar middels de website een offerte aan kunt vragen voor camera's en objectieven die je in zou willen ruilen. Na het invullen van het formulier had ik 1 dag later al een eerste aanbod. Toen ik terugmailde dat ik van plan was om bij hen een bepaald objectief te kopen ontving ik snel een tweede, uitstekend bod. Mijn bestelling is keurig op tijd geleverd. Na ontvangst bij Cameraland van de door mij verzonden camera en objectieven ontving ik per omgaande een creditfactuur voor het afgesproken bedrag. Binnen 1 week was het bedrag bijgeschreven op mijn bankrekening. Hulde!
Het is handig dat alles per mail vlot afgehandeld wordt en dat het allemaal vanzelf gaat. De winkel is goed georganiseerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goedemiddag,
Enorm bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw review achter te laten.

Peter van Heun 11-04-2018 In de winkel gekocht

Prima advies bij overstap

Voor mijn oude camera een prima prijs ontvangen, en goed advies gekregen bij de keuze voor een full frame camera.

BLKXK 11-04-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede service!

Had een tweedehands camera gekocht, Had deze op een vrijdag besteld en zaterdag was ik deze al thuis geleverd! Terwijl het normaal 2 dagen duurt voor naar België te sturen. Toestel is ook in perfecte staat. Prijzen zijn ook heel goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bram laenen 11-04-2018 Via de website gekocht

Snel en kwalitatief

Ruim aanbod aan topproducten die met een gemak besteld kunnen worden. Enkele klikken en alles staat zo aan je deur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roos 10-04-2018 In de winkel gekocht

Super geholpen!

Ik heb weinig verstand van fotografie .. maar wil natuurlijk wel mooie foto's maken op vakantie! Niet te moeilijk te hanteren en niet te groot. Met dit verhaal de winkel in gegaan en met een toestel naar buiten dat helemaal bij mij past!

Pascal 10-04-2018 In de winkel gekocht

Top sevice

Dag van te voren via website camera boddy vast gelegd zo dat hij er nog zo zijn
Toen ik hem ging ophalen ook nog veel oude spullen ingeleverd en bestaand lenzen op advies ingeruild voor betere voor mijn nieuwe camera
Echt top geholpen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John 09-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, lage prijzen voor occasions

Al lange tijsd op zoek naar specifiek objectief. Tweedehands bij cameraland gevonden voor uitstekende prijs. Alle onderdelen garantie papieren en zelfs orginele verpakking ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 16-04-2018

Bedankt voor de fijne review.

De garantie is bij een tweedehands product een jaar.
Het garantie certificaat die erbij zat is van Nikon.

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet;

Michel 08-04-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Als je van fotograferen houdt is het net een snoepwinkel. En je krijgt er deskundig advies. Ze nemen ook de tijd voor je. Dat betekent vaak even wachten. Maar wachten doe je niet voor niets.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alex 07-04-2018 In de winkel gekocht

Prima advies

De verkoop medewerker vraagt goed door over de gebruikswensen wat voor ons belangrijke punten zijn. Adviseert op maat.

Dennis 07-04-2018 In de winkel gekocht

Prima winkel

De combinatie van webwinkel en daadwerkelijke winkel is een groot pluspunt. Goede prijs tegen een prima service.

J.M. Kwikkers 07-04-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen.

Een winkel met een ongelofelijke ruime keus waar je goed en met kennis van zaken te woord wordt gestaan.

Ric 07-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Prima demo product goed verpakt snelle service en klantvriendelijk gerichte aanpak bij het vragen naar nadere info

John vd B 07-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, nette prijzen

Snelle levertijden, mooi assortiment en je krijgt ook nette prijzen voor je apparatuur welke je wilt inruilen/verkopen. Laatste aankoop was een Canon remote. Bij andere camerawinkels was deze absurd duur, tot 90 euro duurder dan bij Cameraland. Dat op een bedrag van €127,50!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Akseli 06-04-2018 Via de website gekocht

alweer snel geleverd

Omdat al wist dat er snel geleverd wordt heb ik wederom een lamp voor een projector besteld en in gebruik genomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Agnes 06-04-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar, de Hoef

gemengde gevoelens

Heb in de winkel een camera met hoesje gekocht, de extra accu die ik er ook nog bij wilde was niet op voorraad. Met heel veel pijn en moeite kon er welliefst 6,95 van de prijs af. En dat op een prijs van 406,95 vind ik wel moeilijk doen om niets. Verder is de kundigheid van de medewerkers prima en laten ze alles zien. Ook werd de camera netjes ingesteld voor gebruik (taal, datum en tijd).

Rob 06-04-2018 Via de website gekocht

Service en goede kwaliteit

De shop heeft goede aanbiedingen en is overzichtelijk. Heb via de chat met steven een meteen perfecte antwoorden en service gekregen. Fijn om te praten met iemand die echt verstand van zaken heeft en een eerlijk oprecht antwoord.
Had al goede ervaring met Cameraland, en deze nieuwe aankoop bevestigd wederom dat zo is!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 06-04-2018

Bedankt voor deze mooie woorden. We vinden het keer op keer leuk om te lezen dat klanten tevreden zijn. We gaan de verkoper vandaag in het zonnetje zetten, graag tot ziens.

Akseli 06-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

S'nachts besteld volgende dag al binnen. Geen lange wachttijden.
Dus geen ergenis.
Snel in gebruik genomen.

Peet de Rouw 05-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Goede overzichtelijke shop met niet te hoge prijzen. Ik koop er regelmatig fotografie spullen omdat ze ook snel leveren. Kwaliteitsgoederen tegen een redelijke prijs en met een snelle levering en klantenservice. Wat zou je nog meer willen?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daniel Arthuus van Hillo 05-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en uitstekende service

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed statief voor mijn middenformaat camera. Nu vond ik er eentje bij cameraland, alleen had ik nog wat vragen omtrent een statiefkop die ik al had. Toen ik daar over belde werd erg vriendelijke verder geholpen en hoorde ik precies wat ik moest weten. De website is ook prima en ik weet precies waar ik aan toe ben als ik iets moet opzoeken. De service was dus snel en goed, evenals mijn pakketje wat mooi werd bezorgt.
Alleen jammer dat jullie helemaal in Alkmaar zitten. Vanuit Breda is mij dat net te ver om de winkel binnen te lopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

H Stads 05-04-2018 Via de website gekocht

Goede service,

Betrouwbaar, en punctuele verzending. aanrader, en prijs/kwaliteit prima. Wilde nog een 10-24 mm Fujifilm lens kopen, maar helaas op alle sites plots € 100,= duurder. Terwijl de lens eerst 899,= kost en dan met 100,= cashback in januari 799,= . Vreemd dat deze lens in april 999,= moet kosten. Voorlopig helaas geen lens!.

tom ham 04-04-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service, jammer dat ze DHL als bezorger gebruik

Goede ervaring en winkel ook vlak bij woonadres. En ik vind het absolute flauwe kul dat ik minimaal 100 lettertekens moet gebruiken!

Jdb 03-04-2018 Via de website gekocht

uitstekend product tegen een prima prijs!

Cameraland had het product voor een mooie prijs op voorraad en heeft het snel en met duidelijk communicatie geleverd. Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jeroen 03-04-2018 Via de website gekocht

Service is de reden waarom ik naar Cameraland ga.

Je kunt overal camera's, fotostudio's kopen of bestellen. Waar het omgaat is als je wat ermee hebt of vragen hebt over gebruik ben je bij Cameraland aan het beste adres. De service is heel erg goed, vriendelijke medewerkers die je graag op weg helpen

Alilokmeij 03-04-2018 Via de website gekocht

Service valt tegen

Ik heb 1 camera besteld, krijg er 2. De 2e netjes terug gestuurd waarde in de aanbieding €850. Zegt de dame aan de telefoon, ik kan u en waardebon van 15 euro aanbieden daar wacht ik nu al meer dan 2 weken op.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Jeroen 03-04-2018 Via de website gekocht

Helemaal in orde

Mijn bestelling is snel in behandeling genomen, goed verpakt en snel verzonden. De beschrijving van het product klopte perfect en de garantievoorwaarden zijn goed. Ik zou niet twijfelen om hier vaker te bestellen.

Braunshausen Audrey 02-04-2018 Via de website gekocht

zeer goede service!

Alles was goed. Het enige probleem dat zich voorviel was, toen ik het product voor de eerste keer bestelde met als betaalmethode 'overschrijving' kreeg ik geen bevestigingsmail met de bankrekening informatie! Dus koos ik een aantal dagen later om hem te bestellen via visa. Dat was het enige nadeel. Voor de rest ging alles goed. Product in perfecte staat, snel geleverd. Top service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

fj 02-04-2018 Via de website gekocht

Super geregeld alles

Alles perfect en volgens afspraak geregeld. Binnen 1 dag alles in huis.Veder geen op-of aanmerkingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

René Prins 02-04-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle levering

Goede duidelijke webshop met ook veel 2e hands of gebruikte spullen met reeele ranking 1 tot 5 sterren. De door mij bestelde statiefgondel van niet van nieuw te onderscheiden