Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 443 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald 24-11-2023

Ik was op zoek naar een statief voor mijn camera. Voor mij waren 2 zaken belangrijk tw budget en draagvermogen. Je kan nergens duidelijk terugvinden welk gewicht een statief balhoofd moet kunnen dragen voor een camera met telelens. Daarom naar een statief gezocht met in mijn ogen voldoende draagvermogen. Ik kwam uit op de Leofoto LN-284 CT met NB-40 balhoofd. Ik heb speciaal gewacht op de Black Friday aanbiedingen omdat daarmee het statief in de prijsklasse viel wat mijn budget toe liet.
Ik kwam uit bij cameraland. Het statief werd 2 dagen later bezorgd. Goede beschermende verpakking zorgde ervoor dat de zending ongeschonden werd ontvangen. Na uitpakken het statief op gezet en uitgeprobeerd. Alle voordelen kwamen direct tot uiting, zeer stabiel, goede bouwkwaliteit en heel variabel te gebruiken. Ik werd blij verrast dat het statief hoger is dan vermeld, kan ook zijn dat ik de poten in een andere hoek moet plaatsen waardoor de werkhoogte iets minder wordt maar dat moet ik nog ondervinden. Tevreden met deze aankoop.
info-3173 11-12-2023

Beste Philippe,

Bedankt voor je goede review! Wij zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service.

Philippe Michiels 22-11-2023

Onberispelijke service, apparaat ontvangen in nieuwe staat, communicatie was perfect! Ik dank Cameraland voor hun professionaliteit!

Philippe

Beste Philippe,

Bedankt voor je compliment! Wij zijn erg blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service.

Canon EOS 80D 20-11-2023

Ik ben heel goed en deskundig geholpen bij cameraland ik Alkmaar. Ik had een Eos 1000D met een lens die niet meer optimaal communiceerde met de camera, daarom was ik opzoek naar een nieuwere, die had ik al via de web-site. Deze was keurig apart gelegd en was daar via een mail over in kennis gesteld. Toen de camera kwam bekijken heb ik een goede uitleg over de camera gehad. Toen moest ik er ook nog een lens bij , dit werd een 16-35 mm 4.0 . Al met al ging ik zeer tevreden met mijn aankoop naar buiten.

Beste,

Bedankt voor je duidelijke en mooie review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo'n goeie ervaring bij ons hebt gehad.

Veel plezier met je aankoop!

Louis 19-11-2023

Mooie site, snelle levering netjes verpakt en de zwenkrugtas voldoet heel goed, heeft ook een mooie winkel bij ons in het dorp maar daar was de tas niet op voorraad

Beste Louis,

Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons.

Ron 18-11-2023

Top zaak ,verkopers weten waarover ze praten veel kennis van de huidige camera’s en systemen

Gr Ron Baes

Beste Ron,

Bedankt voor je review! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over de service van onze verkopers!

Tot de volgende keer!

Franz Walch 15-11-2023

Zo daar is de camera een sony A7III, deze is onder de professionele verkoper gekomen nadat we samen zeer ruim de tijd hebben genomen om uit zoeken wat het beste bij mij past. Ik heb namelijk NAH dus werkt het in mijn hoofd niet zo snel meer en daar heeft Cameraland uitstekend hun best gedaan om mij te ondersteunen waarvoor mijn complimenten en voor wie persoonlijke aandacht wil is Cameraland je winkel.

Bedankt Franz

Beste Franz,

Bedankt voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service van onze verkopers. We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te ondersteunen.

Veel plezier met je aankoop en kom gerust vaker langs!

Eric 15-11-2023

Snelle levering en de aangekochte lens kwam perfect overeen aan foto’s en beschrijving. Zeer mooie en kwalitatieve producten worden op een open, duidelijke en eerlijke wijze voorgesteld op de website. Een gelukkige fotograaf hier.

Beste Eric,

Bedankt voor je mooie review. We zijn blij om te horen dat ons assortiment goed in de smaak valt.

Veel foto plezier gewenst met je nieuwe lens!

Raya 13-11-2023

Ik heb al eerder een hele fijne lens tweedehands gekocht via Cameraland, maar wilde nu een nieuwe body.
Leuke sport om even de site in de gaten te houden en al snel kwam er een voorbij die voldeed aan mijn eisen en binnen mijn budget paste. Volgende dag in huis, superblij mee!
info-3173 15-11-2023

Bedankt voor je leuke review!
Fijn om te horen dat je zo snel een nieuwe body hebt kunnen scoren.
We hopen dat hij je goed bevalt.

Veel plezier gewenst met je nieuwe camera.

Philippe 13-11-2023

Ik kocht een gebruikte camera en kon niet blijer zijn met mijn aankoop. Het toestel zag er als nieuw uit en kwam met alle nodige accessoires, deze waren blijkbaar ongebruikt/nieuw en allemaal origineel van Fuji zelf, duidelijk geen rommel van op Ali :).
De levering was snel en goed verzorgd, PostNL deed het ook super.
De prijs was eerlijk en zeker voor de staat van het toestel. Een jaar garantie op een gebruikt apparaat is ook erg fijn.

Kortom, dikke aanrader, mij zien jullie zeker nog terug!
info-3173 15-11-2023

Bedankt voor je mooie review Philippe,

We zijn blij om te horen dat je nieuwe occasion je goed bevalt.
Heel veel plezier gewenst met de camera en tot volgende keer!
- Team Cameraland

henk 11-11-2023

Vriendelijk en professionele klantenservice ; aanrader.
Ook de verschillende medewerkers die ik via de chat gesproken heb konden mij snel en adequaat helpen.
De inruil van fotoapparatuur liep ook naar wens .
Dus ja, ik kan alleen maar positief reageren
info-3173 15-11-2023

Bedankt voor je mooie review Henk,
We zijn blij om te horen dat we je snel hebben kunnen informeren en je oude spullen hebben kunnen inruilen.
Hopelijk tot ziens!

Brouwer 10-11-2023

Mooie camera kit besteld van Canon de M50 Mark II met een 18-150mm objectief . Er stond een goede presentatie op de site met alle specificaties binnen 3 dagen was de camera al bezorgd goede en betrouwbare service.
info-3173 11-11-2023

Bedankt voor je toffe review,
We zijn blij om te horen dat je nieuwe camera goed bevalt.
Veel foto plezier gewenst en hopelijk tot ziens!

Willem 10-11-2023

Ik ben de site van Cameraland toevallig tegengekomen tijdens het surfen op Marktplaats.
Zag een occasion camera voor een heel goede prijs.
De bestelling incl. betaling regelen via de website ging perfect.
De volgende dag lag het pakket al bij mijn PostNL servicepunt, sneller kan volgens mij niet.
De camera die ik heb ontvangen bleek in nieuwstaat te zijn incl. extra’s zoals lader, kabels en draagriem.
Alles aan de camera functioneerde perfect.
Kortom, ik ben een zeer tevreden klant en kan Cameraland bij eenieder aanbevelen.
info-3173 11-11-2023

Dank voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over de snelle service en de kwaliteit van je aankoop. We kijken ernaar uit je in de toekomst weer van dienst te zijn.

Het Cameraland-team

Ali 07-11-2023

Echt een super bestelproces, de betaling was binnen een nacht goedgekeurd en zonder gedoe. Pakketje kwam in topconditie en snel aan. De email over de tracking was een beetje onduidelijk, maar de klantenservice heeft het bijna direct voor me opgelost. Geweldige service, geweldige producten, ik kom zeker terug!
info-3173 11-11-2023

Dank voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over het bestelproces en de snelle levering. Excuses voor eventuele verwarring met de tracking, maar fijn dat onze klantenservice snel kon helpen. We kijken ernaar uit je in de toekomst weer van dienst te zijn!

Corien 07-11-2023

Op zoek naar een tweedehands macrolens kwam ik uit bij Cameraland. Ik ben superblij met mijn aankoop! De lens ziet er top uit, niets mis mee. En snel bezorgd. Ik ga hier vaker shoppen. Prima service!
info-3173 11-11-2023

Bedankt voor je mooie review,
fijn om te horen dat je nieuwe macrolens zo goed bevalt.
we hopen je snel weer van dienst te mogen zijn.

Sam Dijkstra 07-11-2023

Een winkel om naar toe te gaan, Vriendelijk personeel en ze nemen ook alle tijd voor je, ook met chatten krijg je van je vragen goede uitleg. Afgelopen woensdag een Canon R 6 Mark II gekocht en mijn Canon EOS 5D Mark IV ingeleverd waar ik een hele mooie prijs nog voor kreeg wat ik niet verwacht had. Ze hadden ook een goede raad over de andere producten die ik er bij gekocht hadden, zelfs met de prijs die goedkoper kon, KIJK, DAT IS EEN WINKEL OM ER NAAR TOE TE GAAN. Ben ook wel bij de andere grote fotozaken geweest wat jaren terug maar kreeg daar niet het goede gevoel wat ik wel bij CAMERALAND heb. Conclusie dat ik er elke keer naar toe gaat of via de website besteld
info-3173 11-11-2023

Bedankt voor je hoge score! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en advies. We kijken ernaar uit je de volgende keer weer van dienst te zijn, zowel in de winkel als online.

Het Cameraland-team

Gerda 01-11-2023

Ik was op zoek naar de Sony 55-210 e-mount en Cameraland had hier een occasion van in de aanbieding. In de loop van de middag besteld en de volgende dag al geleverd. Keurig verpakt en een vlotte levering. Product voldoet aan de verwachting zoals omschreven.
Dus ik ben een tevreden klant!!!
info-3173 01-11-2023

Bedankt voor je mooie review.

We zijn blij om te horen dat je nieuwe lens in de smaak viel.
Veel plezier en hopelijk tot snel!

Michel 31-10-2023

Fijne overzichtelijke site met ruim aanbod van zowel nieuw als gebruikte artikelen.
Makkelijk en snel bestellen en volgende dag al geleverd.
In mijn geval een occasion camera lens besteld, keurig verpakt binnen gekregen.
Lens zoals aangegeven op de site, werkt perfect, heel blij mee voor een fractie van de nieuwwaarde.
Zo is het nog leuk om een nieuwe fotografie hobby te starten.
Echt een aanrader dus!, bestellen maar!
info-3173 01-11-2023

Dankjewel voor je goede review Michel,

We zijn blij om te horen dat onze service bij je in de smaak valt.
Veel foto plezier met je nieuwe occasion camera!

Michel 30-10-2023

onmiddellijk reactie gekregen op mijn opmerking dat er een foutje in m'n adres geslopen was tijdens mijn bestelling. Bestelling snel ontvangen. Wel een klein puntje: wij waren niet thuis tijdens de levering, en Postnl had de doos gewoon aan de voordeur gezet; een doos met een uitnodigend "Cameraland" op. Gelukkig wonen we in een straatje met niet veel passage.

Lucia 29-10-2023

Hele positieve ervaring met de klantenservice, goed bereikbaar, goed advies. Snelle levering. Kom graag terug bij een volgende bestelling.

Vincent Everts 29-10-2023

De mensen in de winkel zijn zeer behulpzaam en uiterst deskundig. Ik kom al jaren bij Cameraland en heb besloten alles op het gebied van fotografie en verrekijkers bij hun aan te schaffen.
De website is aan aanpassing toe. Ik vind deze weinig overzichtelijk/slecht toegankelijk.
info-3173 01-11-2023

We zijn verheugd te horen dat je al geruime tijd vertrouwt op onze toegewijde en deskundige winkelmedewerkers bij Cameraland. Jouw langdurige steun betekent veel voor ons. We nemen jouw opmerkingen over de website serieus en streven ernaar om onze online ervaring te verbeteren. Hartelijk dank voor je voortdurende loyaliteit en waardevolle feedback!

Willem de Korte 28-10-2023

Was op zoek naar een telelens , maar ik had nog wat informatie nodig nadat ik een chat had gehad met een medewerker zijn wij er samen uitgekomen .
Prima service verlening , heb daarna ook de lens gekocht .Deze zat in een zeer goed verpakking en werd netjes op tijd bezorgd .
Top!!!

GD 27-10-2023

Top levering, goed ingepakt en snel in huis! Super!
De geschreven review van het product was helemaal correct.

Prima service 27-10-2023

Artikel was niet naar wens, en wat ik wilde was niet op voorraad dus direct terug gestuurd, binnen een dag al reactie dat de betaling terug geboekt zou worden en vervolgens een duidelijke communicatie over het hoe of wat..
Buitengewoon goede service, een aanrader, volgende keer meer succes!!

Bedankt voor uw review.
Ondanks dat uw artikel niet naar wens was u toch zo'n goede review achterlaat.
We zijn blij om te horen dat we u alsnog goed ten dienst zijn geweest.
Hopelijk volgende keer beter!

Johan Hoorn 27-10-2023

Een hele klantvriendelijke winkel
Ik was op zoek naar een dop voor mijn verrekijker en ze hebben deze snel voor mij geregeld en verzonden.
Er wordt heel netjes gecommuniceerd over de status van je bestelling.
En direct verzonden na betaling
Zal hier zeker nog eens een bestelling plaatsen.
info-3173 27-10-2023

Bedankt voor je review Johan!

Wat fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen met het vinden van een vervangende dop voor je verrekijker. Mochten wij je ergens anders nog mee kunnen helpen, kun je gerust contact met ons opnemen!

We zien je graag terug!

J. van der Weiden 26-10-2023

Overzichtelijke website met duidelijke beschrijvingen van artikelen. En met de dure Kerstdagen in t zicht is het fijn dat je ook in gedeeltes kunt betalen. Bezorging was snel, en het artikele was goed ingepakt, kortom, dik tevreden