Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 958 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Quinten 20-02-2018 Via de website gekocht

Snel en zorgvuldig!

Omdat de aanbieding volledig beantwoordde aan mijn verwachting.
Een dikke plus, voor de snelle levering .

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mieke 19-02-2018 Via de website gekocht

Prima levering

Ik had een kortingsbon rond de kerst gekregen van € 25 die nu heb verziverd. Dat scheelde toch weer meer dan 10% op mijn aankoop. Mijn flitser werd keurig verpakt toegestuurd. Wel jammer dat de bezorgtijd wel met een hele grote marge werd doorgegeven. Verder niets dan lof!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

DirkV 19-02-2018 Via de website gekocht

voortreffelijke service

Voorafgaandelijk een mail gestuurd om de compatibiliteit te verifiëren met mijn Nikon camera, en daarna het order geplaatst. Ook de levering is geheel naar wens.

Rudolf 19-02-2018 Via de website gekocht

Niet geleverd wat besteld is.

A.d.h van reviews in de veronderstelling een handzaam balhoofd te krijgen (type FT-6694H). Er werd echter een FT-6694AH geleverd. Zwaar en veel te groot.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Ben Slot 19-02-2018 Via de website gekocht

Prima aanbieding en service

Goede aanbieding, prima vervolgservice. De website is makkelijk in gebruik, gemeld wanneer beschikbaar in de winkel. Uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nick 19-02-2018 Via de website gekocht

Goed gedaan

Goede site waar je meteen alles ziet wat je nodig hebt - en ook niet meer. De levering gaat supersnel. De kwaliteit van de producten is hoog, zodat je weet dat je iets goeds in huis haalt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Willem123 19-02-2018 In de winkel gekocht

Ruime keuze

Goed bereikbaar, groot assortiment, prima prijzen. Tas is prima voor Panasonic GX8 met 14-140mm. Ruimte voor lader en reserve accu.

Wouter 19-02-2018 Via de website gekocht

Bestelling NG-K01 Riemhouder prima verlopen.

Snelle levering, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Website is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Uitgebreid aanbod.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 19-02-2018 Via de website gekocht

Mooie prijs, vlotte levering

Aanbieding Softbox 80x120 SF 80120 gekocht. Zou moeten passen op een Bowens flitser, volgens de informatie op de website. Hij past helaas niet op de Bowens Gemini. Goedkoop, ja. Bruikbaar, nee...

Fried 19-02-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

Staan je ook altijd correct te woord en denken mee en service staat op de eerste plaats. Ook qua prijs moet je volgens mij bij Cameraland zijn

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Daniël Lombaerts 18-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en vlotte service

De keuze en de bestelling van de gekozen materialen verliep vlotjes. Evenals de betaling, geen problemen. De dag nadien, vanuit Nederland naar Tomorrowland in Boom, bij Antwerpen...driiiieng driiiieng...dag mijnheer...een paketje voor U... TOP! Alles goed verpakt. Open gedaan en meteen proberen. Alles werkt prima. TOP aanbeveling! Tot de volgende bestelling, zeker weten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leo 17-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende sevice

Op de site per abuis een verkeerd artikel besteld.
Geruild in de winkel, service met een lach ! Bovendien getrakteerd op een appeltaart 😋

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees van Wattingen 17-02-2018 In de winkel gekocht

Goed en deskundig geholpen

Ik ben zeer goed en deskundig en vriendelijk geholpen, en voor een zaterdag goede parkeer mogelijkheden , voormijn heel belangrijk

Korf 17-02-2018 In de winkel gekocht

Prettige en deskundige service

Goed geschoolde deskundige mensen. Niet pushen naar een produkt of transactie. Door aan te reiken van suggesties goede keuzes gemaakt

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sk 16-02-2018 In de winkel gekocht

Goede service en advies

Online besteld en in de winkel opgehaald. Goede service en advies. Ruime keus in nieuwe en tweedehands camera's en objectieven.

Tony 16-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle actie!

Had snel een accu nodig en kende cameraland eigenlijk al en ging zoeken op hun site... Zeer snelle levering, exact om 2359h besteld en volgende dag om 1830h in huis! Helemaal top!

Pieter 16-02-2018 Via de website gekocht

Niets mis mee

Keurige toegankelijke site. Prima prijs. Snelle levering. Duidelijke factuur. Correcte communicatie.

Nico 15-02-2018 Via de website gekocht

Service is helemaal top

De shop is overzichtelijk en makkelijk te bedien en wat ook wel belangrijk is dat prijs kwaliteit verhouding goed is

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Yvonne 15-02-2018 Via de website gekocht

Tamron 70-300

Ik ben er tevreden over mijn bestelling bij cameraland, ik had een advertentie gezien en daarna telefonisch contact gehad. Werd vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Mijn bestelling was zelfs al de volgende dag in huis.
In de beschrijving stond dat er op mijn 2e hands lens gebruikssporen zouden zitten, maar ik kan ze niet vinden. Net als nieuw !

Super tevreden

Boudewijn 15-02-2018 In de winkel gekocht

Prima geregeld

Cameraland kwam direct met een goed inruilaanbod en kwam dat ook na. Heel mooie winkel met vriendelijk personeel. In een woord: klasse!

Anny 15-02-2018 In de winkel gekocht

Super zaak

Word altijd super goed geholpen. Kom er al een aantal jaren en dat bevalt nog steeds prima. Goeie service. Niet duur en goed advies. Wat wil je nog meer.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cees 15-02-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Deskundig personeel, vriendelijke service!

Ik vind Cameraland een heel plezierige winkel. Er is veel ( deskundig ) personeel dat ruim de tijd neemt om klanten voor te lichten. Ook vind ik het plezierig dat je geholpen wordt bij een eigen desk. Het is voor mij even omrijden, maar dat heb ik er graag voor over!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joop Hoek 14-02-2018 Via de website gekocht

VERKNIPTE TANGO OLIVE

Ik stelde u telefonisch een vraag over een vreemdsoortige klep/ flap in de tango olive. Ik begreep niet hoe en waarvoor ik de flap kon gebruiken en hoe?
Uw afdeling verkoop had er geen boodschap aan.
Ik heb die flap er nu maar uitgeknipt, neemt maar ruimte in beslag. Bij een positief antwoord op mijn lullige vraag, zou die flap er nog in zitten.
Dus een flinke misser. Ik zou ook niet weten waarom ik nogmaals bij u zou kopen,

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Cameraland.nl 15-02-2018

Beste heer Hoek,

Jammer om te lezen dat de betreffende medewerker u niet heeft kunnen helpen met uitleg over de "flap". Gezien het grote assortiment kunnen niet alle medewerkers op de hoogte zijn van alle ins & outs van alle producten, maar er had zeker een betere opvolging moeten komen met een antwoord waar u iets aan heeft.
Excuses voor deze gang van zaken.
Wat betreft de flap; gelukkig heeft deze voor veel gebruikers geen toegevoegde waarde en wordt hij er inderdaad vaak uitgeknipt voor ruimtebesparing. De flap maakt het mogelijk om de tas als een sling-tas te gebruiken. Maar erg comfortabel of praktisch is dat niet.

Met vriendelijke groet

Bert 14-02-2018 In de winkel gekocht

Goed service en persoonlijke benadering

Je wordt als klant nog persoonlijk behandeld en men neemt er alle tijd voor die nodig is. Een kleine storing aan de werking werd meteen vakkundig verholpen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Evert54 14-02-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijke en vakkundige service

Vriendelijke en vakkundige medewerkers, die de tijd voor je nemen. Het advies afstemmen op het kennisniveau van de koper. Ervoor zorgen dat je met het juiste product de winkel verlaat.

Gerrit 13-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Het is "mijn" winkel waar ik dik tevreden over ben. Ik hoef nooit verder te zoeken, in de winkel altijd tijd voor je en een goed advies. Een keer geen tijd voor de winkel? Lekker via de website bestellen, met dezelfde vertrouwde service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

eelco 13-02-2018 In de winkel gekocht
alkmaar

goed advies!

Erg goed advies door ervaren fotografen.. Aanbod aan spullen is ook erg groot inclusief 2e hands spullen.

Arjen 12-02-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Geweldig geholpen met de keuze van een fototoestel.

Ondanks de drukte in de winkel werd er ruim de tijd genomen om advies te geven over een toestel dat bij mijn wensen past.

Joyce 12-02-2018 In de winkel gekocht

geduld wordt beloond.

bij aankomst leek de winkel gesloten, maar bij binnenkomst stond de winkel vol met wachtenden. Men wacht hier geduldig, of vertrekt, maar het geduld wordt beloond, eenmaal aan de beurt is de focus 😉 volledig. Hoewel ik al wist welke camera het moest worden, toch nog tips en tricks! Fijn geholpen en volgende keer weer bij cameraland Alkmaar!

Edith Meutstege 12-02-2018 Via de website gekocht

Correcte prijs vooreen occassion

Ik heb gekozen voor deze shop wegens zeer hoge reviews en een jaar garantie op een occassion plus een scherpe prijs

Bart 12-02-2018 Via de website gekocht

Super camera voor een super deal!

Ik zocht al een tijdje maar de panasonic gx80 en bij cameraland.nl kon ik hem krijgen voor een goede deal en dat is me onwijs goed bevallen!
's avond besteld rond half 11 en de volgende dag al in huis, daar hou ik van!

M.v.H. 12-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede en duidelijke site. Product wordt snel geleverd. Goede informatie omtrent het product en het tijdstip van bezorging.

Martien van der Els 12-02-2018 Via de website gekocht

Mijn eerste aankoop bij Cameraland is ZEKER niet de laatste

alles is perfect , de orderbevestiging, verzendbevestiging, betalingsbevestiging, garantie en de goede verpakking. Alles is supersnel, en binnen 24 uur geregeld, en kon ik gaan genieten van mijn aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Frans 12-02-2018 Via de website gekocht

Heel goed geholpen

Deze winkel heeft zeer gemotiveerd en kundig personeel waardoor het heel prettig is om artikelen te kopen. Men is eerlijk en niet alleen om spullen te verkopen, maar daadwerkelijk advies te geven.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Wilbert Maximus 11-02-2018 Via de website gekocht

Waarom nieuw als je tweedehands nieuw kunt kopen?

Ik was op zoek naar een batterijgrip voor mijn D750.
Cameraland had er een, maximale score met label, gebruikt, maar nauwelijks van nieuw te onderscheiden. De prijs? Ruim 50 Euro lager.
Gewoon 1 jaar garantie en dus besteld.

Ik ben bij de concurrent geweest en heb een nieuwe in mijn hand gehad. Ik kan het verschil tussen een nieuwe en deze niet zien. Wat mij betreft, super en daarmee ook het predicaat 100% betrouwbaar op 2de hands....of was het toch een nieuwe?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anton 11-02-2018 In de winkel gekocht
Van ostadelaan 290. Alkmaar.

Verademing !

Geen dozenschuivers maar vakmensen !
Vriendelijk, behulpzaam,geduldig, attent en echt vakmanschap. Zelfs bij het eerste bezoek voelde het al goed en vertrouwd aan.
Snelle reactie op email en het juiste advies en afhandeling bij de aankoop.
Topzaak !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Theo 10-02-2018 In de winkel gekocht

Aanschaf nieuwe camera

Mooie winkel, goede voorlichting gehad bij de aanschaf van een nieuwe camera. Als leek op dit gebied is het toch wel van belang dat je geholpen wordt door iemand die verstand van zaken heeft. Zelf ging ik voor ‘n spiegelreflex, maar het bleek een compact camera was voor mij eenvoudiger te bedienen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cherelle Overklift Vaupel Kleyn 10-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende, persoonlijke service!

Ik heb een super goede ervaring gehad bij Cameraland. Sowieso hebben ze vaak hele goede deals en dit keer was mijn oog gevallen op een bepaalde lens (in de aanbieding en ook nog eens extra korting met een kortingscode!). Deze kans zou ik niet missen. Helaas werkte de kortingscode op het moment van de bestelling niet. Contact opgenomen, de codedag was helaas voorbij, maar ik kreeg toch netjes een tweede kans. Er werd zorg gedragen dat de bestelling gelukt was, zij stuurde me daarover namelijk nog persoonlijk een bericht. Echt super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R.J. de Jong 10-02-2018 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Prima geholpen

Goed en duidelijk uitleg gehad en een prima inruil. Het enige wat misschien handig is om er bij te vertellen welk bewerkingsprogramma je nodig hebt. Elements 13 schoot te kort voor de RAW plaatjes dus er kwam nog een programma bij.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

klasien vanger 09-02-2018 In de winkel gekocht
alkmaar

prima

De camera is prima. Wel jammer dat ik niet een korte uitleg kon krijgen over de instellingen voor wintersport ( noorderlicht). Dus kon ik hem niet optimaal gebruiken Jammer

P. Peters Hank 09-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Nu al diverse keren spullen besteld bij Cameraland en iedere keer erg tevreden. Laatst een tas besteld welke mijn vrouw niet echt mooi vond en mocht hem zonder enige twijfel terugsturen. Je leert een bedrijf pas kennen als er een keer iets niet goed gaat, top geregeld Cameraland. Jullie verdienen een dikke tien.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Danielle 09-02-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en goede service!

In de winkel ben ik perfect geholpen. Medewerker nam de tijd om mijn wensen aan te horen en daarna zijn verhaal en advies te doen. Omdat ik nog even de reviews online wilde lezen heb ik uiteindelijk de camera via de website gekocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Joan 09-02-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoefplan

Goede service, kundig advies, meedenkend over camera prijs

Gezien eerdere positieve ervaringen aangaande advies over zowel toekomstig gebruik van de camera die ik eerder gekocht heb, als de prijsklasse en de klantvriendelijkheid heb ik weer voor Cameraland gekozen

Arien 09-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte snelle levering

Makkelijke overzichtelijke webshop. De prijs/kwalieteitsverhouding is goed.Bestelling plaatsen is makkelijk.Het onderdeel was goed verpakt en de levering mooi snel!
Een uiterst tevreden klant!

Ruud Gevers 08-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Outdoor Cases type 05 besteld met een zeer snelle levering, en geleverd zoals omschreven op de site.

Peter 08-02-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed advies, pushen je niet naar beslissing

Denken fijn met je mee zonder je pushen naar een verkoop. Goede voorraad en prijzen. Gratis parkeren😀

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mieke 08-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Aanvankelijk ging er is mis bij de bestelling, reden om bestelling in te trekken. Oorzaak bleek bij de bank/ betalingssysteem te liggen. De volgende ochtend werd ik gebeld met de vraag of ik mijn bestelling wel of niet wilde plaatsen. Heel goede en persoonlijke service kortom.

Frank 08-02-2018 Via de website gekocht

Probleem opgelost!

Duidelijke web shop, goede prijzen, snelle afhandeling van bestellingen, duidelijke uitleg van product. Had een flitser gekocht die ik niet werkend kreeg. In de winkel, op zondag notabene, toen uitleg gekregen hoe een en ander werkt. Ondanks de drukte rustig, vriendelijk en vakkundig geholpen. Ging weer tevreden naar huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Geetje 07-02-2018 In de winkel gekocht

Fijn geholpen

Wij zijn in de winkel in Alkmaar geweest. Meerdere malen. We werden goed geholpen. Alle tijd voor ons. Goed geadviseerd. Naar huis met twee prachtige fototoestellen, accessoires en een mooie verrekijker. Super blij. Dank jullie wel

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ted van der Bruggen 07-02-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Niet moeilijk doen, het gaat om jouw fotogeluk!

Woensdagmiddag een tweedehands body en lenzen gekocht. Alles bij elkaar kostte het een paar duizend euro. Dat had ik er graag voor over want ik droom er al jaren over...
Donderdag ontving ik de nieuwsbrief. 'Komende zondag 10% korting op alle occasions!' kopt de advertentie. Ai, ik kreeg ondanks dat ik zo goed geholpen was alsnog een vervelend gevoel....
Toen gebeld. 'Komt u zondag met uw factuur en dan krijgt u de korting alsnog!' En zo gebeurde het. Prima geregeld, Cameraland.nl!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -