Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1025 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Erik 04-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

ALLES TOP: aanbod, mensen, deskundigheid, service en prijzen

Werkelijk groots assortiment van hoogwaardige kwaliteit op voorraad, zowel nieuw als occasions. Prettige sfeer en mensen, zeer deskundige advisering op basis van reële praktijkervaring, super en ook snelle service, en toch zeer scherpe prijzen! Wat wil je nog meer?!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Daniel 04-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik werd telefonisch goed geholpen om via de website een afhaal bestelling te plaatsen. Kon het dezelfde dag nog ophalen. Het was wel erg druk in de winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Wolzak 04-01-2018 In de winkel gekocht

Omrijwinkel

Ondanks de drukte in de winkel nam de verkoper (met véél kennis van zaken) alle tijd om ons te adviseren bij de keuze! Voor zo'n winkel zit ik graag een uurtje in de auto.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sneek 04-01-2018 In de winkel gekocht

Correcte service

Nadat ik melding had gedaan van het niet werken van de accu lader van de camera, werd mij een nieuwe lader toegezonden, Dinsdag gebeld en donderdag had ik de lader met extra accu (dat is pas service) in huis. Omdat dit binnen de garantietermijn van 1 jaar viel, was dit kosteloos! Super service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerard Bruins 04-01-2018 Via de website gekocht

Niet geleverd

De bestelde lens is niet geleverd. Het geld is netjes terug gestort maar ik had liever de lens gehad die voor een scherpe prijs op internet stond
Als je iets wil verkopen moet je het ook leveren en je niet terugtrekken

Anton vermeer 04-01-2018 Via de website gekocht

Het is meestal een geweldige website

Cameraland is een goede site, de producten die ze leveren komen meestal optijd en met de kwalitijt heb ik nooit problemen gehad, maar het heeft ook enkele nadelen, ik had laatst 2 schroefen en een verleng kabel besteld, deze kwamen aan door drie verschillende bezorgers in drie verschillende dozen, een van de schroefen mis ik nog.

Dus het heeft zijn trekjes maar ze leveren altijd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Oop Lexie 04-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goed en vakkundig in de winkel geholpen.

De site is gebruiksvriendelijk en je vindt gemakkelijk wat je zoekt, maar het is altijd plezierig om je aankoop op te halen in de prachtige winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

J.E. Lotens 04-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar De Hoef

Super service!

Ik fotografeer al een tijdje, maar ben er sinds een paar maanden echt serieus mee bezig. Ik zocht al een tijdje naar een goed statief en mediamarkt en bcc weten alleen het algemene ervanaf, dus was ik op zoek naar een winkel die gespecialiseerd was in camera’s.
Nu heb ik niet alleen een tafelstatief, maar ook een monopod en een Tripod.
En er is me heel goed uitgelegd over het verschil tussen een spiegelreflexcamera en een systeemcamera (die ik dit jaar nog wil gaan aanschaffen)
Dit alles werd mij rustig en duidelijk uitgelegd, niets overhaast.
Dus ik was erg blij met de service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Beja Lap 04-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima service, geweldige prijs/kwaliteit!!

Zeer oude filmpjes vanaf een harde schijf omgezet naar DVD’s in perfecte kwaliteit en voor een zeer schappelijke prijs. Echt een aanrader; hartelijk dank voor de service!

a bergen 04-01-2018 In de winkel gekocht
alkmaar

geen goede uitleg overde camera

ik had wel iets meer uitleg verwacht kom zeker nog een keer terug voor de uitleg en alleonder delen zaten er niet bij

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van Cameraland.nl 07-01-2018

Bedankt voor uw feedback.

Vervelend om te lezen dat u voor uw gevoel niet voldoende uitleg hebt gehad. U bent van harte welkom nogmaals langs te komen.

U geeft aan onderdelen te missen bij de aankoop van uw camera. Kunt u ons een email sturen met uw factuurnummer en wat u precies mist? Wij zullen dit dan zo goed mogelijk oplossen.

Veel plezier met uw aankoop.

E. 03-01-2018 Via de website gekocht

Snelle goede afhandeling.

Goed aanbod tegen goede prijzen. Andere aanbieders waren duurder. Dit was niet de eerste maal dat ik bij Cameraland een aankoop deed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hans 03-01-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare lui!

Handige site, goede info. Verstand van zaken. Doen wat ze beloven. Snel geleverd. Ga ik vaker zaken mee doen.

Dick Smit 03-01-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Aankoop statief

Goede bediening, heel vriendelijk te woord gestaan en de juiste keuze gemaakt. Gekozen onderdeel nog voorradig.

Frans 03-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

3 reserve batterijen gekocht voor mijn Panasonic Lumix FZ1000. Prijs was fors lager dan bij de concurrent. Levering was, ondanks de feestdagen, gewoon snel.

Christoph 03-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede advisering, zeer vriendelijk geholpen

Ik wilde zeker weten dat wat ik aan deze lens had. Verkoper gaf prima en deskundig advies, liet de functie van de lens zien op een camera.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Charie 03-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Super snelle service, dinsdag bestellen en woensdag al in België !
Duidelijk site, en veilig betalen....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Michiel Schipper 03-01-2018 Via de website gekocht

snelle levering en goede prijs EN uitstekende kwaliteit

de zoekmachine van de webshop werkt heel goed. en ook goed dat er een tweedehands plek is. dat wekt vertrouwen. ook de samenwerking met fotospecialisten is erg leuk omdat je zo eens wat leert!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gert-Jan 03-01-2018 Via de website gekocht

Twijfelachtig na goede 1e indruk.

Mijn 2e x dat ik hier wat besteld heb. De 1e keer werd het verkeerde artikel opgestuurd en na 1 mailtje werd direct het juiste artikel binnen dag geleverd. Top opgelost!
Maar nu de 2e keer besloot ik 2ehands artikel te kopen (canon speedlite flitser) waar bij in de omschrijving stond dat hij zo goed als nieuw was. Ook stond er een misleidende foto bij met accessoires die er niet bij zaten. Bovendien was hij echt 2e hands en niet zo goed als nieuw! Er zat veel stof en vuiligheid tussen. Veel krasjes erop en maakte enorm veel kabaal. Besloot het retour te sturen en een andere te bestellen maar wat bij de 1e keer wel goed opgelost werd was dat nu niet het geval. Ipv dat hun als service alles voor mij regelden moest ik nu overal zelf achteraan en bovendien heb ik het geld van de retour ook nog niet gehad (na ruim anderhalve week).

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Pieter Monsma 03-01-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Tijdens de Kerstdagen bestelde ik een demo Canon Powershot G7X II bij Cameraland. Het was niet de eerste keer dat we zaken deden en ook deze keer was de afhandeling als vanouds: uitstekend!
De camera, de service - en voor de Kerst nog een royale tegoedbon voor de Cameraland-Nieuwsbrief lezers - gaven de feestdagen een extra gouden randje!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Verrekijker 03-01-2018 In de winkel gekocht

Prima service

De gekochte verrekijker had een kleine fabrieksfout in de lens dat ontdekte ik bij thuiskomst, direct teruggegaan en een andere kijker gekregen, geen discussie geen probleem

Leo 03-01-2018 Via de website gekocht

Super service, ook via mail en telefoon!

Super service, ook via mail en telefoon! Duidelijke uitleg, helaas konden ze de juiste kabel niet leveren maar ze deden zekr hun best om uit te zoeken waar ik hem kon bestellen.

Chris 03-01-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Geen gedoe met extra verzendkosten en zo, de prijs die er staat is de prijs die je betaalt. Prima op de hoogte gehouden van de voortgang van de order, duidelijke factuur en track&trace.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joscho 03-01-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Ik heb de lens gevonden via Marktplaats, vervolgens gereserveerd via de website en de volgende dag opgehaald in de winkel. Goede site, ook netjes dat gereserveerde artikelen direct verwijderd worden van referral sites. Geduldig, vriendelijke en ter zake kundig personeel in de winkel. Mooi en groot aanbod in de winkelvitrines.
Tip: voer een ticket-systeem in (nummertjes trekken) in de winkel. Dat maakt het voor klanten en personeel wel zo overzichtelijk wie er aan de beurt is.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ben JT van Halle 03-01-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op de klant afgestemde dienstverlening.

De winkel is een voorbeeld voor andere camerawinkels. Ook al is het druk, dan wordt je nog snel aangesproken met kan ik u helpen. Zodra een verkoper beschikbaar is wordt je geholpen. Verkopers zijn eigenlijk klantondersteuners bij het maken van hun keuze. Verkopers schatten snel je professionaliteit en voorkeuren in, geven professioneel advies, of als dat nodig is extra informatie gebaseerd op je voorkeuren en kennis. Nemen de tijd voor een aardig praatje en geen moment het gevoel gehad dat je iets aangesmeerd wordt. Bovendien gegeven de kwaliteit van de klantondersteuning ook nog eens aantrekkelijke prijzen. Een aan te bevelen adres voor koop, advies en informatie.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henri Volkers 03-01-2018 Via de website gekocht

Mooie camera rugzak tegen scherpe prijs en supersnel thuis!

Was op zoek naar een rugtas voor camera en kwam vrijwel direct bij Cameraland terecht waar de aanbieding was. Tevens gezocht naar een lens-hood en die was voor de Nikon leverbaar van een alternatief merk tegen een gunstige prijs. Netjes kunnen navigeren op hun site en ik ga zeker een keer langs in Alkmaar.

zaxayo 03-01-2018 Via de website gekocht

goeie service

Snelle levering ook met de feestdagen, kon de andere dag niet bezorgd worden maar netjes gebeld dat het de andere ochtend werd, helemaal top!

Harry Tensen 02-01-2018 Via de website gekocht

Slechte bezorging.

Deze shop had ik gekozen omdat procentueel flink verschil zat in het artikel dat ik wilde hebben.
Na telefonisch contact bij de leverancier waar ik normaal mijn spullen haal, en er niets van de prijs af ging dacht ik: dan toch maar bij cameraland bestellen.
Voor 11.30u besteld de zelfde dag thuis bezorgt, is de stelling.
In de avond besteld, na 6 uur in de avond had ik gekozen om te laten bezorgen.
De volgende morgen om 9.30u bericht gehad van CL dat het pakket was verzonden naar de pakketdienst.
Die zelfde dag verschillende berichten gehad van red je pakketje, dat er nog steeds niets binnen was gekomen.
Even voor 17.00u bericht dat ze nog steeds niets in bezit hadden, en dat de bezorging 3 dagen later zou plaats vinden.
Dit is nu de 2e keer dat ik hier mijn neus stoot, volgende keer betaal ik gewoon weer ff meer, dat is me ook wel wat waart om geen ergernis te hebben.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Cameraland.nl 06-01-2018

Bedankt voor uw feedback.

Wat jammer dat het aflevertraject bij u voor ergernis heeft gezorgd.

Ik zie in ons systeem dat uw bestelling door een voor ons onduidelijke reden een dag te laat is bezorgd. Mijn excuses voor deze vertraging.

Het aflevertraject van uw order kan ik helaas niet overdoen. Ik heb u daarom een email gestuurd met een cadeaubon. Wellicht dat u ons in de toekomst nog een kans wilt geven.

Veel plezier met uw bestelling.

Els 02-01-2018 Via de website gekocht

Top shop!

Ik kocht een lichtmeter aan via de webshop tijdens Black Friday maar dit bleek (nadien) te zijn uitverkocht...
Toch deed Cameraland.nl de moeite en heeft Cameraland.nl me de lichtmeter later nabezorgd aan dezelfde prijs.
Communicatie en service hieromtrent was top!
Zeker een webshop om aan te bevelen!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaap Baalbergen 02-01-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende winkel met goede medewerkers

Bezoek aan winkel: Deskundig personeel dat de tijd voor je neemt en op service is gericht.
Redelijke inruilprijzen.
Uitproberen van apparatuur ook buiten de winkel is mogelijk.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Venema 01-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik ben zelf nog niet in de shop geweest, maar de service via internet was zeer bevredigend.
Het bestelde product werd snel geleverd en was zeer goed verpakt. Product prijsverhouding was
uitstekend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten Waardenburg 01-01-2018 In de winkel gekocht
Hoefplan, Alkmaar

Professioneel advies en tips.

Ik kom al jaren in de winkel. Van Foto Kiki tot nu. Prachtige voorraad en vriendelijke professioneel personeel, dat echt de tijd voor je neemt en je ook rustig iets durft af te raden als je een verkeerde keuze dreigt te maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michael Roubos 01-01-2018 In de winkel gekocht
Cameraland

Veel goede producten

Prettig geholpen in de winkel. Snel een goede keuze kunnen maken. Online besteld en opgehaald in de winkel. Een tasje die ik had uitgezocht voor de camera was niet voorradig en werd er keurig over gebeld en tijdens het ophalen in de winkel is een passende oplossing gevonden, dus ik ben tevreden

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mike 31-12-2017 In de winkel gekocht

Toppers

Strakke winkel, deskundig en duidelijk. Prettig geholpen, zoals verkopen/adviseren zou moeten. Sfeer ceëren, bak koffie, wensenlijstje, de juiste camera’s neerzetten. Wel biven ons beoogde budget gegaan maar een dijk van een camera aangeschaft welke voldoet aan de verwachting (verwachting +1)
Zeker de moeite waard om een stukje voor om te rijden.

Mevr. I. Vos - Middenmeer 31-12-2017 In de winkel gekocht

Perfecte klanttevredenheid

Naar de winkel geweest met eigen apparatuur ivm het opnieuw oppakken van fotografie hobby. Er is gekeken naar mijn wensen en niet naar het duurste willen verkopen. Dat maakt dat klanttevredenheid hoog in het vaandel staat. Informatie werd goed uitgelegd. Ook bedenktijd werd goed ontvangen. Ik heb er weer zin in.

Yadira 31-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uitstekende service en goed advies.

Gewoon, omdat cameraland verstand van zaken heeft en vaak nog een leuke aanbieding. Dat is dan 2 vliegen in een klap.

Antoine 31-12-2017 Via de website gekocht

Vlotte bezorging, goed advies en prima verpakt

Voor mijn aankoop heb ik telefonisch kontakt met hen gehad en ze hebben mij prima geadviseerd over deze aankoop. Toen ik het besteld had ,had ik het na 2 dagen in huis met gratis het fotoblad Focus erbij..Beslist de moeite waard om hier nog ooit aankopen te doen

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dirk VanderPerk 31-12-2017 Via de website gekocht

Prima website, snelle levering, ook tijdens de feestdagen.

Mooie heldere site met uitstekende informatie over de producten. Eenvoudig bestellen en snelle levering, plus dat ik zelf een alternatief afleveradres kon kiezen voordat het produkt op de post ging. Dat ging allemaal van een leien dakje.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martine 30-12-2017 In de winkel gekocht

Fijn geholpen

Heel prettig geholpen, goed geadviseerd over de camera die ik zelf al in gedachten had. En daarnaast goed geadviseerd over een extra lens!

Rob 30-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Veel kennis en goeie service

Mooie winkel met een uitgebreid assortiment aan cameras en lenzen. Nagenoeg alles is wel te vinden..

Koen Spaansen 30-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Beste winkel voorvje camera gear!

Een prachtige winkel, veel geduld en koffie staat altijd klaar! (tenminste dat denk ik, want ik pak altijd gewoon!) Goede kennis van zaken en alles valt uit te proberen!

niels 30-12-2017 In de winkel gekocht

snelle accurate service

goede ruime winkel met veel keuzen voor elk wat wils en in alle prijsklasse en daarbij vriendelijk personeel

fm23c 30-12-2017 In de winkel gekocht

Super geholpen

Er werd echt geluisterd naar wat voor camera ik wilde en waarvoor ik deze wilde gaan gebruiken. Service was vriendelijk en er werd mij zelfs geadviseerd een goedkopere versie te nemen dan ik zelf bedacht had, gebaseerd op wat ik wilde. Helemaal blij met mijn aankoop en handige tips gekregen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alex Moerkerken 30-12-2017 In de winkel gekocht

klantgericht

Deskundig personeel dat de tijd neemt om je goed te woord te staan. Denken met je mee. Veel keuze uit apparatuur. Mijn gewenste product was op voorraad.

Rob 30-12-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen!

Cameraland heeft een grote voorraad foto-apparatuur en laat de klant in alle rust de spullen proberen. De verkoper heeft duidelijk verstand van zaken en geeft goed advies zonder sturend te zijn. Bedankt!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Greet 30-12-2017 Via de website gekocht

prima product, snelle levering

ik was op zoek naar een kleine printer, alleen voor foto's. In de webwinkel gezocht en gevonden. Duidelijke informatie over het product, en snelle levering. Gebruiksaanwijzing was duidelijk, en het werkt super. Fijne winkel!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 30-12-2017 Via de website gekocht

Aanrader! Duidelijk, no-nonsense,..kom zeker terug.

..voor de nieuwe hobby op jacht naar een lens.
Gestuit op de webversie van Cameraland die, ondanks grote aanbod snel en overzichtelijk is. Gekozen (gegokt) voor een aantrekkelijk geprijsde demo. Dag erna ontvangen, alsof slechts de doos voor de demo is gebruikt :) . Dat heb ik goed gedaan!

Nu t talent nog...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

rik 29-12-2017 Via de website gekocht

slechte voorraadadministratie

Voor Cameranu gekozen na eerdere bestellingen die goed verliepen. Recent een Kerstkado besteld na indicatie dat er voorraad was. Helaas volgde na een dag een telefoontje dat de voorraad niet klopte en het artikel niet kon worden geleverd.
Cijfer 6 is verleend omdat de reactie gelukkig snel genoeg was om bij een duurdere concurrent toch nog de zaak tijdig geleverd te krijgen. Geld werd ook heel snel terugbetaald.

Officiele reactie van Cameraland.nl 02-01-2018

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Ik zie dat uw order door een administratieve fout aan onze kant niet uitgeleverd kon worden, hiervoor uiteraard onze excuses.

Helaas kan ik de afhandeling van uw order niet over doen.
Ik heb u daarom per mail een cadeaubon gestuurd. Mogelijk wilt u ons een tweede kans geven.

Alvast bedankt voor uw vertrouwen.

Paul G 29-12-2017 Via de website gekocht

Perfect

Uitgebreid assortiment, nuttige spullen, goede prijzen en vlotte levering. Was al eerder klant in de stenen winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

T.Witkamp 29-12-2017 In de winkel gekocht

deskundig advies

men neemt de tijd om deskundig advies te geven. De prijs is concurerend met ketens als de Mediamarkt, waar ook de deskundigheid van de voorlichter afhangt van de toevallige medewerker die daar staat. Bij Cameraland kan je altijd goed terecht, geen spitsuurtijden uitzoeken uiteraard

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W. Beckers 29-12-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering Product heel goed en stevig verpakt

Goede website. Duidelijke omschrijving artikel plus goede foto's zodat je ziet wat je koopt. Verder snelle en correcte levering.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -