Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1111 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Rene 05-12-2017 Via de website gekocht

Batterijen

Snelle levering en het werkt perfect, heb de batterijen en kan aardig wat af flitsen voordat de batterijen leeg zijn.

Kees 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima service.

Op aanraden van mijn dochter die fotograaf is,en vertelde dat het een prima winkel is met een prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michel 05-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goed product

Demo model camera in perfecte staat zonder schade ontvangen. Een goede prijs en een snelle levering.

Studio X-posure/Fotografie Ad van Geffen 05-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Waardeloze manier van omgaan met nieuwe klanten

Ik kwam kijken voor een Canon 300 mm F 2.8 tweedehands en vergelijken met Sigma 600mm F5-6.3 Sports. Ik sprak een verkoper aan, die niet echt geinteresseerd leek. Pakte beide lenzen en ik mocht kijken. Probeerde mij de Canon lens aan te smeren door te zeggen dat het een kwaliteit lens was en ik die moest kiezen. Ondertussen vroeg hij niet wie ik was of wat ik deed. Amateur of professionele fotograaf. Was steeds bezig met anderen, waardoor ik het zelf maar moest uitzoeken.... Dit gedaan en ook met Ext. 2.0 op de Canon gekeken naar de 600mm en de scherpte.... DIt was bij de Sigma vele malen beter... en dus scherper dan de Canon lens. Toch probeerde hij mij de Canon aan te smeren. Gaf aan dat ik alles normaal kocht bij Calumet gedurende de laatste 12 jaren en voor het eerst bij Cameraland kwam kijken. Dit was reden voor hem om te zeggen dat ze de beste waren en alle professionele topfotografen als klant hebben...

Nadat ik aangaf toch voor de Sigma lens te gaan probeerde hij mij een Box aan te smeren om op mijn tv de foto's te kunnen bekijken ... ??? Heel vreemd dit, maar gaf mij een bevestiging dat hij niet wist met wie hij te maken had. Ik zei nee dank je, want mijn vrouw zit niet te wachten op een fotopresentatie van mijn klanten/opdrachtgevers... Vervolgens probeerde hij mij een Sportboek aan te smeren voor de Sinterklaas. Ik vroeg nog om een lensdoekje en kreeg een gebruikte bij een beeldscherm met moeite overhandigd door de verkoper......

Ik heb 50 km gereden om te kijken naar die twee lenzen en heb uiteindelijk de lens wel gekocht. Achteraf spijt, want had het beter bij Calumet kunnen doen, want daar ben je klant en word je tenminste op waarde ingeschat en vragen ze je ook wat je doet voor werk/fotografie. Dat hoeft in mijn geval al niet meer, maar daar is de service en manier van het tonen van respect wel op een goede manier ingevuld..... Ik heb mijn lesje geleerd iig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Ad Verbiest 04-12-2017 Via de website gekocht

Langzamer dan een slak

Ik dacht dat jullie wel sneller zouden zijn maar ruim 3 bijna 4 weken wachten zonder tussentijdse mail of een ander bericht vond ik erg slecht. Er is zelfs geen compensatie aangeboden wat ik tenminste van een bedrijf van u grote wel had verwacht. Een 1 is nog teveel

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Cameraland.nl 06-12-2017

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Ik begrijp dat lang wachten op uw bestelling niet leuk is. Daarvoor proberen wij zo veel mogelijk items op voorraad te hebben, zodat we deze snel kunnen uitleveren.

Uw bestelling betrof een product dat bij ons niet op voorraad was. Ook bij onze leverancier was dit product uitverkocht.
Het kan hierdoor voorkomen dat u enkele weken op uw bestelling moet wachten.

Wij informeren onze klanten altijd wanneer een product niet voorradig is. Tussentijds nemen wij alleen contact op als wij nieuwe informatie voor de klant hebben.

Ik vind het jammer dat u ons de laagst mogelijke waardering geeft, terwijl wij niks fout hebben gedaan. Wij kunnen er immers niets aan doen dat een product niet in voorraad is bij onze leverancier.

Fred - Team Cameraland.

Karin 04-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service, adequaat advies

Begreep mijn vraag en behoefte, ingevuld met goed advies en plijsstechnisch ook nog voordeliger! !!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. Twisker 04-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering.

Gemakkelijk en overzichtelijke site, snel zoeken, vinden en bestellen. Kortom aan te bevelen voor elke fotograaf.
De bestelde WalkAbout A35 voldoet prima, stevig en voldoende hoog in te stellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Els 04-12-2017 In de winkel gekocht
Oudkarspel

Goede Service en ruim assortiment

Bij Cameraland wordt je altijd goed en professioneel geholpen. Ik heb er al meerdere keren een camera en objectieven gekocht en ben altijd goed geadviseerd bij het maken van mijn keuze. Een winkel met net dat beetje meer!

Anneke 04-12-2017 Via de website gekocht

aankoop black friday

Proficiat Cameraland!
Na een eerdere aankoop - waren er een klein probleempje was maar zeer mooie rechtzetting gedaan - waagde ik toch om een volgende bestelling te doen.
Eerst en vooral een zéér mooie korting gekregen door black friday-deals én alles nog eens perfect en tijdig geleverd. Door de black-friday deals dacht ik namelijk dat de levering wel enige tijd vertraging zou hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

kaat 04-12-2017 Via de website gekocht

Correcte informatie, goede prijs en geweldige service.

Ik heb intussen al meermaals iets online gekocht bij Cameraland en telkens opnieuw zeer tevreden. Goede en correcte info, snelle levering en niet duur !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.G.E. Smits 03-12-2017 In de winkel gekocht

enorme vakkennis!

compleet assortiment, enorme vakkennis, grote voorraad, zeer klantvriendelijk.
We komen hier regelmatig, graag, terug.

LARSCHPHOTOGRAPHY 03-12-2017 Via de website gekocht

Erg goede aanbiedingen in een ruim assortiment!

De website ziet er erg goed uit. Ze hebben heel leuke aanbiedingen en een mooi assortiment met goede merken maar ook het meer toegankelijker materiaal is verkrijgbaar! Dan zijn de verzendmogelijkheden ook nog eens erg ruim. Al met al is cameraland een winkel waar ik nog eens terug zal komen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

S. Weel 03-12-2017 In de winkel gekocht

Kennis van zaken

Zeer kundige hulp bij het uitzoeken van een nieuw toestel en een ruim assortiment. Kennis van zaken met verhelderende toelichting bij eventuele vragen. Al met al dus goede verkopers. Dit was overigens wel te merken bij de inruil van diverse objectieven en een body; hier wordt toch wel een ruime marge gepakt (zo blijkt later) en dat kan leiden tot een ‘dubbel’ gevoel.

B van Beek 03-12-2017 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare informatie over occasions op website

Een mooie tweedehands Nikkor 70-200 f/2.8 gekocht via de website. De informatie op de website geeft eerlijk en toch beknopt de status van de lens weer, zodat ik mij voldoende zeker voelde om te bestellen. Ook de garantie is een overtuigend argument om te bestellen. Snel ontvangen en heb er dit weekend al fijn een voetbal wedstrijd mee geschoten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

KMH 03-12-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig advies

Nemen ruimschoots de tijd voor goed advies en hebben groot assortiment op voorraad.
Altijd een passende camera te vinden tegen een goede prijs

Y 03-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Uitgebreid assortiment. Alles op voorraad en een snelle levering.
Ook is de bestelling via het internet eenvoudig en snel geregeld.

Peter 03-12-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Fujilenzen

Twee Fujiobjectieven aangeschaft. Teleconverter bleek niet op voorraad. Daarover telefonisch geïnformeerd. Al na twee dagen nageleverd, opnieuw telefonisch op de hoogte gebracht. Heel goed! Ik blijf klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 02-12-2017 Via de website gekocht

Simpel, maar zoals het hoort !

Afgelopen weekend een camera riem besteld en hem gewoon op de afgesproken dag en het afgesproken adres ontvangen. Artikel was precies zoals voorgespiegeld op de website dus al met al gewoon een aankoop zoals het hoort. Geeft mij het vertrouwen hier vaker te bestellen !

G.P.56 02-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering in prima verpakking!

Super aanbieding batterygrip.
Géén vezendkosten en volgende werkdag binnen.! Precies gedaan wat beloofd werd, zo kan het dus ook!

Mebol 02-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Op donderdag avond besteld en op zaterdag al in huis. En daar had ik al helemaal geen rekening mee gehouden. Maar ik had 'm mooi op tijd om maandag meteen in de foto les te gebruiken. Super verrast.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brenniee 02-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en op orde

Je krijgt een belletje als het is geleverd en genoeg mailtjes met de status. Heel prettig. Daarnaast is het product goed afgeleverd. Enig minpunt, de verpakking kan beter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joseph 02-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Volg de site al een beetje en jullie geven uitgebreide beschrijvingen en beoordelingen.
Regelmatig een nieuwsbrief met leuke aanbiedingen

Gerben de Groot 02-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Personeel met ervaring, doorgaans goed advies gekregen. Ik kom zelf regelmatig in de winkel, en probeer dan een rustig moment uit te kiezen. Het personeel heeft dan alle tijd, en indien nodig vragen ze elkaar om advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Riemke 02-12-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Zeer snelle levering waar ik altijd ontzettend blij mee ben. Het is heel fijn dat je geen dagen hoeft te wachten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gert 02-12-2017 In de winkel gekocht

Prima service

We hebben een lens gekocht omdat we super werden voorgelicht over het artikel en zeker ook over de mogelijkheden ervan!
Bij de betaling werden we ook nog eens gewezen op de cash back korting, welke we anders waren misgelopen.
Top!

251tv 02-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Mooie overzichtelijke website met snelle levering en goede aanbiedingen
Ook de service in de winkel is perfect

Roger - Ludo Devaux 02-12-2017 Via de website gekocht

Onberispelijke service én verzending !

Volledige voldoening van wat je als consument verwacht.
Zowel wat snelle levering als zorgzame verpakking betreft.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Linda 02-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

2 x Goed geholpen en goed advies!

Ik heb totaal geen verstand van een camera. Ze hebben de tijd genomen om uitleg Te geven over camera's. Ik heb uiteindelijk 2 keuzes gekregen die het beste bij mij paste. Echt super blij mee. Heb uiteindelijk besloten die camera Te nemen die ik nu heb. Echt super blij mee. Erg bedankt voor de hulp en de goede service

Rens 51 02-12-2017 Via de website gekocht

goede service bij aankoop B&W Outdoor Cases Type 05 - Oranje

B&W Outdoor Cases Type 05 - Oranje gekocht op Black Friday. Vooraf gevraagd of dit kleine kistje afsluitbaar was. Snel een gedetailleerd antwoord van de klantenservice ontvangen en op basis daar van gekocht. Snel geleverd en keurig verpakt! Overigens was de adviesprijs heel erg hoog, zonder de 75% korting, nu dus ca 25 Euro na korting had ik het nooit gekocht.
Wel jammer dat de fysieke winkel zo ver weg zit, zo zijn ook cursussen nauwelijks te volgen voor mij.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 02-12-2017 Via de website gekocht

Op tijd geleverd.

Product werd netjes geleverd, alleen jammer dat bij de bestelling niet aangekondigd werd dat de volgende dag 10% korting zou ingaan.

Philip T. 02-12-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

De webwinkel is heel gebruiksvriendelijk, goeie info, zeer interessante prijzen. Eenmaal je keuze gemaakt en de bestelling geplaatst, wordt alles correct en snel geleverd.
Goed zo.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 01-12-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede voorlichting.

Deskundig advies, en er wordt goed naar de klant geluisterd. Ruim assortiment en ook een grote keuze in gebruikte apparatuur.

Marouw 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Goede overzichtelijke site met veel producten voor de hobby en gevorderde fotograaf.
Na googelen en vergelijken bij deze winkel besteld en alles goed en snel ontvangen.
Ben best tevreden!
En als ik weer een keer wat nodig heb zal ik zeker niet schromen om weer te bestellen!

Henri 01-12-2017 Via de website gekocht

Balhoofd statief.

Mooie aanbieding en ook kijk ik wel eens in de winkel zelf.
Personeel weet je zeer goed te adviseren, en via de website besteld, die ook goed overzichtelijk is.
Heb het de volgende dag in huis, en zeer te vreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bolbergjes 01-12-2017 Via de website gekocht

echte service !

via website een demo model besteld , helaas was deze defect , na telefonisch overleg terug gestuurd en na 3 dagen is geld weer teruggestort !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ronald 01-12-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Geweldig bedrijf met snelle levering. Goederen in prima staat ontvangen. Perfecte prijs-kwaliteitverhouding. Een bedrijf wat ik zeker bij anderen zal aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robin 01-12-2017 Via de website gekocht

Overzichteljke site en snelle levering

Enkele jaren geleden in de winkel geweest voor een astro fotografie lezing. Alles was netjes verzorgd en ze hadden aandacht voor iedereen. Deze service bieden ze ook online en dat waardeer ik enorm.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 01-12-2017 In de winkel gekocht

Slechte service

Aanbevolen door een kennis omdat cameraland veel tweedehands camera's heeft.
De website liep heel slecht, kan je bijna niet filteren en je moet uren zoeken naar dezelfde producten om te kunnen vergelijken.
Naar de winkel gegaan omdat ik daar 10% korting kreeg, de winkelbediende moest lang zoeken naar hetgeen ik wilde en kon heel weinig informatie geven.
Toen ik de camera had bleek later dat ik hem niet kon verzekeren waarop ik contact opnam met Cameraland en die vertelde dat ze een uitstekende verzekering hadden maar na het doorlezen van de voorwaarden bleek het verhaal lijnrecht tegenover elkaar te staan en was ik nog niet eens voor de helft van mijn aankoopbedrag verzekerd met een dure polis.
Weer contact opgenomen en nu was de medewerker heel kortaf en antwoordde met graag of niet.
Daarna nog een mail gestuurd maar zit nu al een week op antwoord te wachten en verwacht eigenlijk geen reactie meer.
Ik ga mijn aankoop zeker retourneren en hou voor de rest Cameraland voor gezien.

Erik 01-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

zeer goede en kundige service

Ondanks de zeer drukke black friday met 10% korting toch zeer kundige service en hulp. Begrijpelijk minder tijd dan normaliter maar meer dan logisch in dit geval.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mbo 01-12-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Ik kwam binnen met een wensenlijst, kreeg op basis daarvan goed advies en ging de deur uit met een bij mijn wensen passende camera.

Ofer Vazana 01-12-2017 In de winkel gekocht
Mostly Video

Super professional!

There are many good shop out there but such a service I didn’t get anywhere! For every problem there is a solution, for every will there is an answer.
Keep up the good work guys (and I’ll probably visit you soon...again...)

Daan 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik ken de winkel en ik weet dat de service altijd goed is. Snapte alleen niet waarom mijn bestelling in 2x op dezelfde dag geleverd werd want alles pasten makkelijk in 1 doos

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jacques van Meer 30-11-2017 In de winkel gekocht

Jammer

Na mailcontact op vrijdag 21 april 2017 met de winkel werd toegezegd dat ik voor mijn Canon 100-400 mm type 1 lens 700,00 inruil zou krijgen mits de lens in goede staat was en bij aankoop van de nieuwe canon 100-400 mm. Op maandag 24 april 2017 op pad met de trein van Nijkerk naar Alkmaar, daar OV fiets gepakt en op naar de winkel. Daar werd de lens beoordeeld en goed bevonden maar de inruilprijs was 500,00. Als reden werd opgegeven dat er een soortgelijk type van ander merk op de markt was gekomen. ( Sigma ). Nog gevraagd of dat dit voor het weekend niet bekend was e.d., reiskosten. Totaal geen medewerking. Als laatste werd nog wel gevraagd of ik de gereserveerde Canon nog wilde kopen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Esmee 30-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik zocht online een wegwerpcamera en ik kwam uit bij de kodak funsaver en deze was het goedkoopste bij cameraland.nl. Ik kende de website/winkel eerst niet maar ik heb er toch besteld en het is mij zeer bevallen. Goede service en het word zeer snel verzonden, de zending zou volgende dag al aangeboden worden (helaas was ik niet thuis en kreeg ik het dus een dagje later maar dat is mijn stomme schuld) dus eigenlijk zou je dus wel de zending de volgende dag al binnen moeten hebben. Kortom, ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jon 30-11-2017 Via de website gekocht

Aangename kennismaking.

Duidelijke website, omvangrijk aanbod, snelle levering. Een gestroomlijnd proces waarin de klant centraal staat.

Fred Wolf 30-11-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden.

Snel gevonden wat ik zocht (een ND grijs filter) tegen een schappelijke prijs. Gelijk bestelt en de volgende dag in huis alles prima afgehandeld.

Jaap Molenaar 30-11-2017 Via de website gekocht

Miskoop MacWet Sports Gloves

Via internet onder de rubriek "regenhandschoenen " Uw bedrijf gevonden en bebekijken van de videoband dacht ik een goede keuze te doen met deze handschoenen. Ik ging ze gebruiken
voor golfen. Ik kwam al snel achter dat ze totaal niet geschikt zijn bij regenachtig weer.
Op 27 - 11 heb ik een email naar Uw bedrijf gestuurd waar ik mijn ongenoegen heb vermeld.
Dezelfde dag kreeg ik van *******een zeer kort email terug waarin hij mij schreef Jammer verkeerde keus. Zij geven alleen een betere grip bij nat weer en daar kon ik het meedoen. IK zou niet graag met deze handschoenen mijn dure spiegelreflexcamera gebruiken

Joke 30-11-2017 Via de website gekocht

Goede lezing nando Harmsen flitsen op camera

Nando lag het flitsen op de camera goed uit, ook goede interactie!! Wist al veel, maar toch weer geleerd!!

Johan 29-11-2017 Via de website gekocht

Juiste product snel geleverd

Lang naar deze lens gezocht en uiteindelijk super snel door Cameraland geleverd. De body van mijn camera was nog in orde alleen de lens was afgebroken met een ongeluk. Twee jaar in de kast gelegen en nu werkt alles weer perfect.

Jan Heijnen 28-11-2017 Via de website gekocht

vlot verloop.

Vlotte en goed verzorgde zending in stevige verpakking. misschien is het een idee om er een beetje extra informatie omtrent het artikel bij te voegen. Dat kan natuurlijk ook via internet.
Ben tevreden met Cameraland.