Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

willem 14-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top advies, zeer vriendelijke medewerkers, keurige winkel

Er verscheel een vrij zeldzame lens in het assortiment van Cameraland, de verkoper kon mij hier echter alles over vertellen, en liet me de lens uitvoerig testen.

Rick P. 14-09-2017 Via de website gekocht

Super Service!

ik was opzoek naar een speciaal objectief. Zag dat deze middels cameraland tweedehands te koop werd aangeboden. Daar ik niet zeker wist of deze op mijn Nikon D3400 zou functioneren heb ik een email gestuurd en kreeg binnen 1 uur een reactie van Harry Iwema dat hij hem had getest op een D3400 welke goed functioneert. Gekocht, betaald en netjes de volgende dag geleverd en dat met één jaar garantie! Dat noem ik nog eens service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 14-09-2017 Via de website gekocht

alles samen geweldig en klantvriendelijk .

een shop die verspreid over het land fillialen heeft . goedkoop is ivm andere ,
en erg veel keus heeft in fotografie . n top shop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ann 14-09-2017 Via de website gekocht

Super

De volgende dag je bestelling al netjes thuis, keurig verpakt, top! Volgende keer zal ik zeker weer bij hun bestellen.

Ingeborg 14-09-2017 Via de website gekocht

Super snel, goedkoop en mooie spullen!

Ik kwam er bij toeval online terecht en ben blij dat ik deze shop heb gevonden. De snelheid waarmee m'n bestelling werd geleverd maakte me nog eens extra happy.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rebergen 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede, en snelle levering,gisteren bestelt vandaag in huis en niet duur voor het geen wat wij zochten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Viola Balogh 13-09-2017 In de winkel gekocht

Top winkel!

Heel hulpzaam personeel met goede adviezen en ruim keuze. Ik was niet zeker welke objectief en filter moet ik hebben en hun medewerker liet meerdere zien. Hij liet de verschillen ook zien in praktijk, foto's waren binnen een secund op de computerscherm. Ben heel blij met mijn nieuwe aankoop en kom zeker terug!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

CB 13-09-2017 In de winkel gekocht

goedkeuring

ER wordt goed geluisterd en uitvoerig uitleg gegeven bij problemen. Je moet wel vaak lang wachten omdat er veel klanten tegelijk zijn en alle medewerkers uitvoerig hun klanten helpen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Shahdad Esmaily 11-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Super shop, levert snel en goed, ik had een lens gekocht en dacht dat het een vieze oude lens was, maar nee het was een hele schone. Super tevreden over de levering en klantvriendelijkheid, als ik nog wat anders nodig heb voor mijn camera dan koop ik het zeker bij cameraland.nl

Ellen Reijnders 10-09-2017 In de winkel gekocht
ALKMAAR

Vriendelijke service en duidelijke informatie!

Vriendelijke service en duidelijke informatie! N.a.v. Een tip van een fotograaf naar Cameraland gegaan en ik ben blij met het resultaat! Er wordt goed geluisterd naar de wensen, heel fijn! Ik ben een prachtige camera rijker!

Tosca 10-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uniek in zijn soort. Hier blijf je klant voor het leven

Alkmaar ligt niet op een steenworp afstand van Den Haag. En er is meer dan genoeg aanbod. Om nog maar te zwijgen over wat allemaal onder handbereik is via internet. Wat de reis naar Cameraland meer dan de moeite waard maakt, is de service. Of beter gezegd: de SERVICE!

Medewerkers waar het vakmanschap en klantgerichtheid van af spat. Geen gladde verkooppraatjes maar eerlijk advies, gericht op wat de klant wil. Het geduld is ongeëvenaard. Bij mijn eerste bezoek was er alle tijd en aandacht om 3 systeemcamera's te vergelijken en in te gaan op de onderlinge verschillen en de specificaties van 1 specifiek model. Zonder dat er ook maar enig teken van ongeduld of aandringen op een verkoop was.

Bij mijn tweede bezoek heb ik camera en meerdere lenzen mogen uitproberen. Ook buiten de winkel. Zonder dat er moeilijk werd gedaan over hoe lang ik zou wegblijven. Dat koopt toch prettiger dan wanneer je de doos in je handen mag houden maar de inhoud niet mag aanraken. Laat staan uitproberen.

Kortom, wil je een aankoop doen waar je geen spijt van krijgt? Ga dan naar deze zaak en maak gebruik van het vakmanschap en de tijd die er is om iets te kiezen waar je heel lang plezier van hebt.
(en als je dan ook nog beseft dat de prijzen op internetniveau zijn, waarom dan online bestellen?)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 09-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Snelle service, artikel lag al klaar bij ophalen.

Mooie winkel, goed bereikbaar en een zeer groot assortiment van foto artikelen zowel nieuw als gebruikt.

Piet Bos 09-09-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Via internet intresse getoond in een 2de hands objectief voor mijn Nikon D3200.
Het objectief werd voor mij apart gelegd en twee dagen daarna heb ik het in de winkel opgehaald.
Daar werd ik vriendelijk ontvangen en het objectief werd voor mij gehaald.
Nadat ik het op mijn camera gezet te hebben kon ik rustig op mijn gemak testen.
Een prima ervaring.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

KJ 08-09-2017 Via de website gekocht

Snelle verwerking van de aanvraag

Leuke aanbieding, snelle afhandeling van de aanvraag. Hierdoor alsnog een leuk verjaardagskado kunnen geven aan een groot fotografie liefhebber.

Braber, P.M. den 06-09-2017 In de winkel gekocht

goede service

Een goede service en een mooie winkel. Is net of je een snoepwinkel binnen loopt. Uitstraling en de persoonlijke aandacht die het personeel geeft maakt alles tot een geslaagde winkel om vaker terug te komen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

RoBro 24-08-2017 Via de website gekocht

Erg goed geregeld!

Product perfect verstuurd en tevens goed te volgen.
Zoals beloofd door Cameraland ook perfect op tijd geleverd.
Erg tevreden!

Marianne Selderbeek 23-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima service en goede raad

Groot assortiment, gekwalificeerd personeel die georienteerd zijn op het vinden van de beste opplossing tegen een redelijke prijs.
Ik woon in het buitenland maar kom naar Cameraland als ik fotoapperatuur nodig ben!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leon Barnhoorn 23-08-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Er werd gewoon uitgebreid de tijd genomen voor een advies welk objectief voor mij en aan mijn wensen voldeed.

lin69 21-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Ik zocht een eenvoudige compact camera om erbij te hebben. Er was een leuke aanbieding waarvan er echter nog maar 1 op voorraad was. Erover gebeld en ook over de levertijd navraag gedaan. Er vriendelijk te woord gestaan en geholpen, alles klopt zoals aangegeven op de website. En precies op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

WAGNER A. DE CUNTO 16-08-2017 In de winkel gekocht
ALKMAAR

SUPER SERVICE

PERSONEEL IS SUPER VRIENDELIJK EN GEVEN HEEL GOED ADVIES. ZE NEMMEN WEL DE TIJD DAT JE NODIG HEBT. DUIDELIJK UITLEG OVER JOU PRODUCT EN HOE HET WERKT. ALTIJD BLIJ MET MIJN AANKOOP.

FredericC 16-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Ik heb een bijzondere aankoop kunnen doen in de Minox B, ik denk een collectors item. Ik ben er heel blij mee en de service was goed, snelle levering en uitstekend verpakt, Klasse

HILBERT 15-08-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf Lumix CZ 1000

Bij de aanschaf van de camera ben ik uitstekend geadviseerd door een kundige medewerker. Dit ging op een rustige en vriendelijk manier

Jur Magielse 15-08-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar!

Als ik hier een bestelling maak krijg ik altijd snel informatie over mijn bestelling. Ook de vandaag besteld morgen in huis garantie vind ik erg fijn, als ik op een shooting wat mis kan ik het de volgende dag repareren!

Geweldig 10/10

frits peperkamp 14-08-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

goed geholpen en ze namen de tijd voor je

goed geholpen en veel keus aan camera's
ik zelf heb een Mavic pro gekocht en veel plezier van
ik ben naar camera land gegaan dat ik er voor ook goed geholpen ben met spiegelreflexcamera dus ik raad iedereen deze winkel aan

MP 13-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hier is de klant koning(in)

Wat een super goede service. Je bent hier echt nog koning(in). Ze nemen alle tijd om je vragen te beantwoorden, je alles te laten zien en nemen er ook alle tijd voor. Je krijgt hier 100% aandacht. Ze geven goede service en denken met je mee! Als er een goedkopere oplossing is, vertellen ze je dit ook. Dit is echt mijn winkel als het gaat om fotografie.

Bert 13-08-2017 Via de website gekocht

Goed, maara ruimte voor verbetering

Ik had nog een cadeaubon liggen van Cameraland dus die kon ik mooi gebruiken voor de aanschaf van de cameratas. De informatie die op de website wordt gegeven is goed. de binnenmaten vanworden ook vermeld, heel goed als je wilt weten of je body+objectief er wel in past.

Het invullen van de cadeaubon gaat goed, maar als er tijdens het afrekenen iets mis gaat (fout bij iDEAL bijvoorbeeld) en de order wordt niet geplaatst, valt de cadeauboncode niet automatisch vrij en moet je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Die sturen je vervolgens een nieuwe code toe. Het contact met de klantenservice verloopt erg prettig.

Ik had mijn bestelling geplaatst met de verzendmethode 'Pakjegemak'. Als je na het betalen terugkeert op de website klopt de verzendinformatie niet en lijkt het net alsof de bestelling wordt verstuurd naar het verzendadres. Gelukkig klopt de informatie wel als je de track en trace link controleert en ook op de factuur staat het verzendadres correct.

Wat ik ook miste is de mogelijkheid om in te loggen en bijv. bestellingen te kunnen volgen of facturen te downloaden. Maar omdat dit expliciet in de privacy policy staat is het blijkbaar een bewuste keuze geweest.

Tot slot was het bij mij zo dat de winkelwagen niet geleegd werd na het succesvol voltooien van het bestel- en betaalproces, dit kan ook verwarring geven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marcel 13-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Moest wat lang wachten op mijn beurt, maar dan heb je ook wat: verkoper die luisterde en niet uit was op zoveel mogelijk verkopen, maar op een tevreden klant. En dat ben ik. Kom dus weer terug als ik wat nodig heb.

Diana 12-08-2017 Via de website gekocht

Goede service !

Ik heb eerst gebeld voor een aantal vragen voor ik de bestelling heb geplaatst. Daar werd ik vriendelijk ter woord gestaan .. en ook de bestelling was heel snel binnen .

Cor van der Wilk 12-08-2017 Via de website gekocht

goede service, bestel met regelmaat

alles wordt door de shop netjes geleverd, ik kan in alle rust bestellen. Retour zendingen zijn geen probleem, worden ook goed afgehandeld.

Jesse 12-08-2017 In de winkel gekocht

Voorbeeldige service

Onlangs heb ik een tweedehands camera gekocht, een canon 5d Mark iii. De verkoper (steven dacht ik) heeft mij uitstekend geholpen. Er werd tijd genomen om verschillende camera’s en lenzen te testen onder het genot van een bakje koffie. Geen haast en geen blabla verkooppraatje. Goed was ook te merken dat de collega’s het onder elkaar goed konden vinden en dat komt de sfeer in de zaak ten goede. Service bij cameraland staat centraal en dat is goed te merken! Volgende keer weer!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Agnes 11-08-2017 In de winkel gekocht
Hoefplan

Echt fijn geholpen!

Het voordeel van een winkel als deze is dat je echt fijn wordt geholpen. Hetgeen toch een verschil maakt met het surfen over het www. Voor mij.

J.Water 11-08-2017 In de winkel gekocht

goede service

overzichtelijke winkel goed bereikbaar en fijn geholpen met een goed advies,dit hadden we al gehoord van divers mensen en kennissen!

Jan Vreug 11-08-2017 Via de website gekocht

Gewoonweg goed!

Eerst een lens gekocht (AF-P) die niet helemaal wilde matchen met mijn wat oudere Nikon D90, keurig te woord gestaan en naar de beste oplossing geleid. Retour gezonden, andere lens besteld en per direct gecrediteerd door Cameraland.

Linda 10-08-2017 Via de website gekocht

Lekker snel!!

Vind het een fijne winkel en ook via de webshop is alles makkelijke en duidelijk te vinden! Ik had m'n lens supersnel binnen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gonda 10-08-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk

Goede ervaring van collega was de reden om naar Cameraland te gaan. Je wordt gezien als klant, goed ingerichte winkel en prima uitleg van de medewerker.

Tineke 10-08-2017 Via de website gekocht

Top!

Ik wilde 2 dagen voor we op vakantie gingen tóch een andere camera. Na een hele avond puzzelen en zoeken was Cameraland de enige die de camera de volgende dag al kon bezorgen (de dag voor ons vertrek). Ik was heel tevreden over de manier waarop ik op de hoogte werd gehouden waar mijn pakket zich bevond. Prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Mevr. M.T. Wokke-van der Eng 10-08-2017 In de winkel gekocht
van Ostadelaan 290, Hoefplan in Alkmaar

Uitstekend en enthousiast geholpen.

goede winkel, veel keus, personeel met kennis van zaken. Men nam de tijd om alternatieven te laten zien.

palawan 10-08-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering, super service

We hadden een beschermhoesje in leder nodig van Leica. Die was nergens meer te verkrijgen behalve in Cameraland. We hadden ook een lederen bandje bij besteld maar bleek dat we dit niet nodig hadden. We hebben het terug gestuurd en enkele dagen later stond het geld terug op onze rekening. Super service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sixtydick 10-08-2017 In de winkel gekocht

Eerste bezoek shop

Verscheidene artikelen gekocht in het verleden via de fraaie website.
Wilde de shop al eens bezoeken dus was de aanschaf van de Tamron18-400mm lens een mooie gelegenheid om de daad bij het woord te voegen.
Fraaie shop met een schitterend assortiment.
Kreeg rustig de tijd om rond te neuzen en toen ik aangaf mijn op voorhand gereserveerde lens mee te nemen, uiterst vriendelijk geholpen door de medewerker.
Denk dat het niet de laatste keer is dat ik het ritje Hilversum Alkmaar onderneem.

D. Voetberg 10-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Veel persoonlijke aandacht voor de klant

Al jarenlang is Cameraland het vaste adres waar wij onze fotoapparatuur en toebehoren kopen en altijd naar volle tevredenheid! Er is persoonlijke aandacht en tijd voor de klant en doordat er gerichte vragen gesteld worden over je wensen wordt de keuze tussen de vele mogelijkheden op fotografie gebied makkelijker gemaakt. We hebben nog nooit spijt gehad van onze aankopen, zowel nieuw als occasion. Bovendien krijg je een goede prijs terug voor gebruikte apparatuur. De medewerkers stralen professionaliteit en kennis van zaken uit en de koffie staat altijd klaar! Kortom: erg blij dat deze winkel in onze woonplaats gevestigd is!

Tineke 10-08-2017 Via de website gekocht

Goed advies

Was blij dat de telefoon redelijk snel werd opgenomen. En kreeg een goed advies!!!
Door het advies heb ik eerst voorzet lenzen gekocht om te proberen of ik deze vorm van fotografie ook leuk vind

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 10-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle verzending, goede prijs, goed product.

Eerste keer dat ik hier wat gekocht heb, maar mijn eerste ervaring is meteen super. Zeer tevreden: supersnelle verzending, goede prijs. Ik kwam op deze winkel uit omdat ze deze Elinchrom beauty dish nergens meer op voorraad hadden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Christa 09-08-2017 Via de website gekocht

Goede info en snelle levering

Op de site van cameraland kon ik snel de juiste info vinden bij mijn zoektocht naar een statief. Daarnaast werd mijn bestelling snel geleverd. Ik ben dik tevreden met de service van cameraland en erg blij met mijn GorillaPod Focus 😀👍

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Suzanne 09-08-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen!

Fijne winkel met veel kennis over fotografie. Er wordt echt de tijd voor je genomen, geluisterd naar je wensen en de vragen die je stelt worden duidelijk beantwoord.
Voor zowel beginners als gevorderden is deze winkel zeer geschikt!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Aletta 09-08-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen bij kapotte onderdeel

Shop is heel duidelijk en makkelijk bij bestellen. Onderdeel van product was na éénmalig gebruik kapot gegaan. Ik ben gelijk geholpen hiermee, door een vriendelijke medewerker. Het product wordt meteen vervangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ernst 09-08-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling van mijn bestelling

Cameraland heeft mijn bestelling van een neutraal grijsfilter vlot en netjes afgehandeld, alles voldeed aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Jack 09-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Goede product omschrijving en snelle levering, site is overzichtelijk ingedeeld en producten makkelijk te vinden.

Co 08-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

TussenRingenset besteld. Via de track en tracé goed op de hoogte gebleven van de levering. Deze werd netjes de volgende dag op het tijdstip wat in de mail vermeld stond geleverd. Ook in de winkel zelf ben ik goed en deskundig geholpen. Daar heb ik eerder al een 50mm lens gekocht

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan 08-08-2017 Via de website gekocht

Als altijd een geweldige service!

Ik wilde een remote control hebben voor mijn Canon camera.
Opbellen naar de helpdesk is makkelijk en snel.
Direct een kundig persoon aan de lijn die al mijn vragen helder en duidelijk heeft beantwoord.
Via internet mijn bestelling geplaatst en de volgende dag bezorgd.

RDR 08-08-2017 Via de website gekocht

Tuut tuut dat is snel!

Heldere shop, groot assortiment, mooie en scherpe aanbiedingen en supersnelle levering ook na een weekend bestelling!