Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ton Sala 15-07-2023

Toen ik wegens financiele problemen een in 2022 gekochte
telelens wilde terug sturen is mij nog een redelijke bedrag
aangeboden voor de lens ,hij staat nu ook te koop bij de tweede
hands lenzen .
ik ben daarom ook erg tevreden over de dienstverlening die
door Cameraland aan mij gegeven is.
Officiele reactie van Cameraland.nl 22-07-2023

Bedankt voor uw bericht Ton,
We zijn blij om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen.
Mochten we je ooit nog kunnen helpen kom dan gerust eens langs.

Japio 12-07-2023

Ik wilde graag een Nikon telelens afschaffen en twijfelde nog tussen enkele uitvoeringen.
Doordat de medewerker van Cameraland deskundig was en kennis van zaken had, stapte ik de winkel uit met een prachtige lens en een grote lach op mijn gezicht.
Officiele reactie van Cameraland.nl 22-07-2023

Bedankt voor je mooie review Japio,
Blij om te horen dat het een geslaagde aankoop is.
Hopelijk tot de volgende keer.

wouter 11-07-2023

duidelijke shop, met veel mogelijkheden voor elke fotograaf. service uitstekend, goed advies en snelle levertijd.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-08-2023

Hartelijk dank voor je review Wouter!

We zijn blij met je positieve woorden! We wensen je veel plezier met je aankoop. We zien je graag terug!

Dhr. E.Th. Rienhart 11-07-2023

De lens ziet er als tweedehands gaaf uit. Maar moet er echt nog meespelen. Ik vroeg mij af of hiervan leen PDF bestaat in gebruik van deze lens. Daar het nogal hier en daar knopen heeft zitten en mij afvraag hoe en wanneer deze te gebruiken.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-07-2023

Bedankt voor uw review meneer Rienhart.

Al stuurt u ons even een mailtje helpen we u graag verder en staan we klaar om uw vragen te beantwoorden.

Alvast bedankt.

MEB 09-07-2023

De bestelling van een 2e hands product, via de optie 'pick up point' was binnen 24 uur ter plaatse. Ondanks de opmerking rekening te houden met 2/3 lever dagen. Product in de staat zoals omschreven en degelijk verpakt.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-07-2023

Bedankt voor je mooie review MEB

Goed om te horen dat je je pakketje zo snel in ontvangst heb kunnen nemen.
Veel plezier gewenst met je nieuwe product!

Piet 08-07-2023

Het gebruik van bewerkingssoftware, Capture One stagneerde door het ingebruiknemen van een nieuwe laptop. Daarom met meneer Rob enige malen gesproken over de problemen. Het blijkt, de oudere versie laat zicht niet kopiëren door de M2 chip van Apple.
De nieuwe versie aangeschaft die juist met korting werd aangeboden. Een prima deal. Wijsheid erbij en weer een prachtig werkend bewerkingsprogramma Capture One Pro 23. Normaal Rob, mijn dank!
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-07-2023

Bedankt voor je review Piet.

Fijn om te horen dat alles toch op z'n pootjes terecht is gekomen.
Hopelijk tot ziens en veel edit plezier.

Remko 08-07-2023

Precies gekregen wat werd omschreven op de site. De ene dag besteld en een dag later bezorgd en super veilig verpakt
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-08-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Remko! Veel plezier met je aankoop en tot ziens!

Dominique 07-07-2023

Ik hebt bij Cameraland gekocht, omdat enige winkel was, waar ik kan mijn order compleet maken (ivm Nikon actie was nergens anders mogelijk).
Pagina is duidelijk en je kan makkelijk vinden wat je zoekt voor.
Advies op maat.

Alleen wat ik moest na aankopen: contact met klantenservice over factuur maken. Winkel meldt dat voor soort producten is 5 jaar garantie geldig - op de factuur is het niet gemeld, ook series nummers zijn niet gemeld.
Na contact wordt ik iets rustiger: gehoord dat met de order nummer in het winkel systeem alles staat vermeld.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-07-2023

Bedankt voor je top review.
We zijn blij om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen.

En je 5 jaar garantie staat bij ons genoteerd dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Hopelijk tot volgende keer.

Raymond 06-07-2023

I am very satisfied with the transaction. The delivery was fast and correct, it was within two days. And the Zeiss Batis lens I've got was perfect. The image quality was excellent, and all functions working exceptionally like it was promised.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-07-2023

Thank you very much for your review.
Glad to hear everything is as you wished.

If you ever need help or just a cup of coffee. feel free to stop by.

Jan Vonk 04-07-2023

De medewerkers zijn erg deskundig en vriendelijk . ze geven vaak ook een goed advies over het product en zijn erg behulpzaam.
Dat is mijn ervaring , je vind in de omgeving van Alkmaar geen betere zaak wat betreft verrekijkers en fotografie.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-07-2023

Bedankt voor je mooie review Jan!
We zijn blij om te horen dat we je zo goed ten dienst zijn geweest.

Hopelijk tot volgende keer.

richard habing 04-07-2023

had ze gebeld voor informatie voor tussenringen voor de camara van mijn vrouw prima en eerlijk advis gehad direckt besteld en snel bezorgt dat wel ,maar het enige minpunt is dat ze het versturen via postnl die hebben het zo voor de deur gezet terwijl we wel thuis waren (niet voor het eerst) samen met nog een pakket van een ander bedrijf samen terwaarde van 450 euro en daar was ik iets minder blij mee werd erop gewezen door de overbuurvrouw die ze zag staan mischien een tip voor de zaak een ander vervoerder zoeken . want dit is zeker geen reclame voor een top zaak als cameraland .
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-07-2023

Bedankt voor je goede review Richard!
Fijn om te horen dat je bestelling bijna helemaal goed is gegaan.
Jammer om te horen dat de bezorger dit zo voor de deur heeft gezet. Zeker niet de bedoeling.
Natuurlijk kan diezelfde bezorger ook voor een andere koeriersdienst werken. Dus veranderen van vervoerder zal helaas niet veel uithalen. (; Alsnog erg bedankt

Sylvia 04-07-2023

Zoals altijd weer goed geholpen en dankbaar gebruik gemaakt van de perfecte service! Had qua aanschaf voor mijzelf een verkeerde keuze gemaakt, maar gelukkig was er een prima oplossing!

Jordey 03-07-2023

Fijne webshop, mooie product voorraad. Levering was opgedeeld in 2 delen en dat was minder. Had waarschijnlijk te maken met waar de producten beschikbaar waren (verschillende opslagpunten van cameraland). Deel 1 werd verstuurd middels PostNL en de ander via DHL. Met name die tweede partij hebben wij vaak gedoe mee, late leveringen etc. Los van dat blij met de bestelde spullen. Hoop in de toekomst dat webshops de mogelijkheid bieden om te kiezen uit bezorgdiensten. Daar betalen wij graag een te verwachte meerprijs voor.
Officiele reactie van Cameraland.nl 03-07-2023

Bedankt voor je review.

Fijn om te horen dat alles zo soepel is verlopen.
De Bestelling is in 2 delen verzonden zodat alles sneller bij u aankomt en om milieu vriendelijker te zijn dat niet alles eerst naar 1 magazijn gestuurd hoeft te worden.

We gaan de feedback alsnog meenemen voor in de toekomst.
Alvast bedankt en veel plezier!

A. Leenen 03-07-2023

Prima webshop. Artikelen goed gedocumenteerd, Ruime keuze aan camera’s en bijbehorende onderdelen. Snelle levering en goed verpakt. In de advertentie stond ook dat er een handleiding bij zou zitten. Echter bij aflevering werd ik verwezen naar internet.

H.M.O 02-07-2023

Duidelijke shop. Zeer grote keuze, en supersnel geleverd. Zeker weer bestelling doen via de shop.

Erik 02-07-2023

Tijdens mijn zoektocht op internet naar een Sigma 85mm f 1.4 lens ben ik op de website van Cameraland terecht gekomen. Hier heb ik de lens gevonden waarnaar ik zocht, tegen een aannemelijke prijs. De lens was zoals omschreven en is de volgende dag zorgvuldig verpakt thuis geleverd. Ik ben zeer tevreden over de snelle service en kijk er naar uit om nog het één en ander te bestellen via Cameraland. Ik kan Cameraland ten zeerste aanbevelen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-07-2023

Bedankt voor je dikke 10 Erik!
We zijn blij om te horen dat je aankoop zo goed beviel.
Mocht je ooit nog vragen hebben of iets moois op het oog.

Wij helpen je graag.

Ruud smit 01-07-2023

Deze winkel heeft alles wat hobby of beroeps fotograaf Nodig heeft,maar het belangrijkste is kennis van.
Het personeel netjes en beleeft dus ik raad iedereen aan om er eens langs te gaan.
O ja je oude spullen zijn toch nog wat waard neem ze mee,dan kunnen zij er een prijsje voor maken.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-07-2023

Bedankt voor je mooie review en je mooie compliment.
Onze kennis is zeker iets waar we trots op zijn.

Heb je een vraag of naar iets op zoek?
Stuur ons een berichtje of kom gezellig langs

Emile 01-07-2023

Zeer tevreden!

Was op zoek naar nieuwe camera + lens (Sony A7iii + 200-600mm) Had zelf al het nodige onderzoek gedaan, maar ter plekke met verkoper Eric nog stilgestaan bij alternatieven en dingen die ik evt vergeten had in mijn onderzoek/vergelijk. Kwamen (voor datgene dat ik nodig heb) uiteindelijk op hetzelfde uit.
Verkoper Eric nam alle tijd en stelde mij in de gelegenheid de camera en lens te proberen.
Dit in combinatie met hoogste en reële inruilprijs voor mijn oude set, maakt het dat ik Cameraland ten zeerste aanbevelen.

Inmiddels met nieuw product gefotografeerd, waar ik zeer tevreden mee ben.

Kortom: Top!
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-07-2023

Bedankt voor je uitgebreide review Emile!
Wat fijn om te horen dat alles zo soepel is verlopen.
We wensen je veel plezier toe met je nieuwe set!

Michel de Ruijter 01-07-2023

Mooie winkel en de medewerkers nemen tijd voor je en zijn op alle dingen op de hoogte echte vak mensen. Die weten waar ze over praten. Ik kom er graag.

Jeroen 01-07-2023

Zeer veel kennis over de producten en goede adviezen. Diverse merk-specialisten.

Gert Vermaas 30-06-2023

Een batterijgrip was snel gevonden. Na bestelling was die snel afgeleverd. Complimenten voor de snelle service. We kunnen op vakantie!!

WimV 30-06-2023

Ik zocht een moeilijk verkrijgbaar onderdeel. Cameraland had het. Prijs was oke, en verzending en informatie supersnel.

Jo Stegeman 28-06-2023

De shop is zeer toegankelijk, goede producten en een heel uitgebreid assortiment. De prijzen zijn zeer acceptabel.

RuudGN 27-06-2023

Hele mooie winkel, overzichtelijk en ruim. Zeer deskundig personeel. Soms wat lang wachten maar dat komt doordat de winkel goed bezocht wordt.

Ingrid 26-06-2023

Wat een fijne winkel is Cameraland! Altijd vriendelijk personeel; er wordt vlot gereageerd op vragen en wat ben ik weer blij met mijn nieuwe objectief.