Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 969 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

G.Goelema 13-07-2017 Via de website gekocht

De ene dag besteld, volgen de dag in huis.Hoe nog vlugger?

Het ging deze keer slechts om een omkeer-ring,de volgende keer willigt een ander product, keuze genoeg.Heb nog niet vaak iets besteld, maar enige keren
een telefonisch advies gevraagd en naar te tevredenheid beantwoord gekregen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Els 13-07-2017 In de winkel gekocht

professioneel en toch ongedwongen

Prettige winkel en personeel is zowel kundig, vriendelijk en prettig in de omgang.
Zelf geen kennis van camera's en was samen met iemand die dit wel heeft. De verkoper zag kans onze totaal verschillende vragen zo te beantwoorden dat we er allebei wat aan hadden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M Kamperman 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima tas, snel geregeld.

Op de site staat duidelijke informatie over het zeer grote assortiment tassen. Er zijn goede zoekfuncties. En de tas werd snel geleverd.

Sonja 13-07-2017 In de winkel gekocht

Keurig geholpen!

Ondanks de drukte neemt men uitgebreid en rustig de tijd om je te helpen. Ze leggen goed uit hoe een en ander werkt.

Pascale 13-07-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Goede service, goede prijs, snelle levering, voor herhaling vatbaar!

JohnD1965 13-07-2017 In de winkel gekocht

Tripple A camera land

Een land met een Tripple A status is zeer betrouwbaar
In camera land is Camera land een bedrijf die deze status heeft
4xscherp
scherp in prijs
scherp in kwaliteit en advies
scherp in levertijd en lever betrouwbaarheid

Met de juiste camera maakt u scherpe foto's

dus 4x scherp

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 13-07-2017 Via de website gekocht

Kans niet voorbij gegaan

De jubileumaanbieding van een 80 cm reflectiescherm was zo goed dat ik die niet voorbij kon laten gaan.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Patrick 12-07-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Onwijs snelle levering! scherpe prijzen.
Alleen de zoek functie vind ik echt voor geen meter werken.
Dat de search bar uitklapt is echt alles behalve overzichtelijk.
Als ik de exacte titel van een product in typ heeft de site er afentoe nog moeite mee om het te vinden. Voor de rest geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Adri 't Hooft 12-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Goede voorlichting over gebruik van camera en objectief. Prettig personeel, die naast een goede voorlichting ook zeker niet het commerciële doel van een winkel (verkoop) uit het oog verliezen.

Annebeth 12-07-2017 Via de website gekocht

Veel keuze en snelle levering

Ruime keuze en duidelijke website met goede en uitgebreide toelichting op de beschikbare producten. Het meeste is voorradig, waardoor een snelle levering plaats vindt: volgende dag in huis.

Karin 12-07-2017 Via de website gekocht

absolute meedenk service

Ik had eerst een lens besteld die helemaal niet op de camera zou gaan werken of passen en meteen werd ik gebeld en werd er een alternatief hier voor gezocht.
super winkel dus, met service zoals we al jaren gewend zijn van ze

Hans 12-07-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar Van Ostadelaan

Prima inruilprijs

Onlangs bij Cameraland twee camera's ingeruild. Ik had vier gerenommeerde fotowinkels aangeschreven om een vrijblijvend inruilaanbod te krijgen. Twee zaken wilden slechts 1 camera van de twee inruilen maar allemaal boden ze minder dan Cameraland. De 140km naar Alkmaar reed ik graag heen en terug en in de winkel werd alles prima afgehandeld. Goed gedaan Cameraland!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ronald 12-07-2017 In de winkel gekocht

Onafhankelijk advies

Goede winkel, met veel kennis van zaken. Ik vind het mooi dat men mij een van de goedkoopste monopods aanprijst en niet standaard een duurdere !

Texelana 12-07-2017 Via de website gekocht

Webcare is uitstekend

Vriendelijke mensen die meedenken en goed advies geven. Een probleem met een bestelling was heel snel opgelost. Wel had de duidelijkheid over een onmisbaar onderdeel online iets beter gekund. Maar zoals gezegd, dat is daarna telefonisch razendsnel en naar tevredenheid opgelost!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

petra 12-07-2017 Via de website gekocht

prima service!

heel gebruiksvriendelijk, informatief en snelle levering.
via de website gekocht maar voor extra info nog even gebeld. Prima geholpen.

Henri mantjes 11-07-2017 In de winkel gekocht

Goed, geef de klant wat hij,als docent detailhandel.

Goede adviseurs. Gaat in op de wens klant maar ook advies erbij. Geen dwang en neemt de tijd voor elke klant.

Egon Zitter 11-07-2017 Via de website gekocht

Leuke meevaller

In samenwerking met Zoom 15 euro korting op een 77mm filter gehad dus leuke meevaller. In het verleden ook artikelen gekocht en alles was naar wens en snelle levering.

Jolanda 11-07-2017 In de winkel gekocht

super!

Goede informatie, zeer vriendelijk personeel!
Veel sortering en ook nog inruil mogelijkheden. Personeel maakte ons erop attent dat inruilen van de kleinere lens op de grote kon.
Geen opdringerige verkoop.
Gaan er zeker terug voor de volgende aankoop.

Dennis 11-07-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Product OK, verkoper meer bezig met de vrijdagmiddagborrel

Dit keer viel de service en verkoper helaas tegen. Hoewel het bezoek half uur voor sluitingstijd was, kon de verkoper het helaas niet opbrengen om 100% aandacht aan mij als klant te hebben. Tussen de uitleg door vroeg hij aan collega of het bier al koud was, er chips was en daarnaast straalde hij behoorlijk uit er eigenlijk geen zin meer in te hebben. Gezien tijdstip heb ik daar op dat moment begrip voor getoond, maar beter was geweest als de desbetreffende verkoper een collega had laten helpen. Het product zelf voldoet, maar in dit geval meer omdat ik mijzelf vooraf al had verdiept in de verschillende modellen.

Marc 11-07-2017 In de winkel gekocht

Voorlichting

Een professionele fotozaak met een verkoper die mij duidelijke aanwijzingen gaf waar ik veel plezier aan beleef.
Een zaak om vaak naar terug te keren voor advies of trainingen.

Robbedoes 10-07-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

ondanks drukte neemt men wel de tijd

Keurige winkel met een uitgebreid assortiment.
Veel keuze en deskundig advies.
Ook zeer veel op voorraad

Caroline Schouten 10-07-2017 Via de website gekocht

Supersnelle deal

Ten eerste heb ik op CameraLand de beste prijs gevonden, voor de dezelfde kwaliteit. Hiernaast werd het ook nog eens supersnel geleverd, zodat ik niet heb hoeven wachten. Topdeal dus!

Willy 10-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Al 2 keer tweedehands spullen verkocht aan Cameraland , ze geven een goede prijs en komen gemaakte afspraken na

M.Kwast 10-07-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering

Duidelijke website en heel makkelijk te bestellen. We wisten precies wat we wilde bestellen en de bestelprocedure was heel makkelijk. Zelfs als je het product via een ophaalpunt wilde laten leveren. Regelmatig ook leuke aanbiedingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

S.Bleeker 10-07-2017 In de winkel gekocht

Verstand van zaken!

Met een bepaalde camera in mijn hoofd kwam ik naar de winkel. Ik dacht dat deze camera aan al mijn wensen zou voldoen. Na verschillende adviezen ben ik vanwege de vele kennis over de producten die ze verkopen, met een hele andere camera naar huis gegaan die tot nog toe heel goed bevalt. Ik ben heel fijn geholpen en een werd een goede camera bij mijn wensen en budget gezocht.

Rein 09-07-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Cameraland? Gewoon een Top Shop!

Ik heb al meerdere malen fotospullen bij jullie gekocht en ik ben elke keer weer even fijn geholpen! Maakt niet uit wie je helpt, het gaat allemaal even vriendelijk, eerlijk, en professioneel!

Cameraland hanteert een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Mijn aankopen betrof zowel nieuwe als 2e hands spullen!

De winkel zit voor mij lekker in de buurt maar ik zou zeker niet twijfelen via de webshop te kopen!

marco leloux 09-07-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

goede service , zeer klantvriendelijk

uitgebreid assortiment en een goede website, beste service in winkel en zeer klantvriendelijk, goede kennis van het assortiment, makkelijk bereikbare winkel

M.G. Ronhaar 09-07-2017 Via de website gekocht

Cameraland is een uitstekend land om te shoppen.

Bij cameraland voel je je thuis door hun prima service en adequate reactie op het artikel wat je wilt kopen.

Maarten 08-07-2017 In de winkel gekocht

Net als nieuw!!

kwam met het een-en-ander aan oude spullen, en zocht een nieuwe lens.... direct geholpen, goede adviezen, en uiteindelijk oude materialen kunnen slijten EN een super mooie tweede-hands lens er voor terug.... was zeker het tripje waard. Tot een volgende keer!

v driel 08-07-2017 In de winkel gekocht

goede service

camera had geen riem kreeg hem er gratis bij , nadat ik de winkel uitgelopen was kwam ik er achter dat er een onderdeel miste op de camera, direct terug gegaan en werd meteen verholpen. en een jaar garantie

Peter Bouckaert 08-07-2017 Via de website gekocht

Smerige tweedehands lens afgeleverd!

Heb in eerder stadium met de klantenservice gecommuniceerd. Goed respons op mijn klacht. De klacht betrof het vinden van etensresten op de scherpstelring van de lens en vetresten op de andere delen. Dit bleek met een zorgvuldige voorzichtige reining goed te verwijderen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• Afleverservice

Bob Richelle 08-07-2017 Via de website gekocht

Kabeltje bestellen

De TetherPro USB 3.0 kabel is zijn lengte in goud waard. Voldoet prima aan de verwachting. Levering, zoals gewoonlijk, mooi volgens afspraak. Dus al met al PRIMA service van Cameraland.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Danny 08-07-2017 Via de website gekocht

goede afspraken maken goede vrienden :-)

Het product is volledig zoals beschreven op de site en de beloftes van levering zijn perfect opgevolgd. Dank u voor de service .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gary 07-07-2017 Via de website gekocht

goed geholpen, snel geleverd

Goed telefonisch en persoonlijk advies gehad, volgende dag had ik de bestelde spullen al in huis. Top!

Fons 07-07-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima service, nemen de tijd voor je.

Pakket van Nikon gekocht en later nog een Macro voorzetlens. Prima service, weten waar ze het over hebben.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

anita grotewal 07-07-2017 Via de website gekocht

Betaalbare aantrekkelijke workshop

Eerder heb ik de workshop landschapsfotografie met een telelens en dat is uitstekend bevallen. Deskundige leiding, goede uitleg en een prima praktijkgedeelte.

Ron 07-07-2017 In de winkel gekocht

Meer dan prima geholpen

Op zoek naar een tweedehands objectief (ter vervanging van 2 tamron objectieven die kort na elkaar defect raakten door afbrekende plastic palletjes inwendig) kwam ik bij Cameraland terecht. Tweedehands want nieuw is duur en ik was helemaal niet van plan te gaan vervangen maar moest nu wel.
Een goede merklens van Canon, allround met STM motor en zo goed als nieuw voor een hele mooie prijs was mijn insteek. Cameraland bleek deze te hebben en toen ik om een filter en zonnekap vroeg bleken ook deze als tweedehands beschikbaar en vielen daarmee binnen budget.
De kwaliteit is gewoon perfect, ik vond eigenlijk geen gebruikerssporen op het materiaal en de werking is top.
Perfect geholpen en dus dik tevreden!

J. van der Veen 07-07-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

De service moet nog blijken

Op zich wel goed, maar de Cano Legria HF R86 blijkt niet goed te werken als er buiten mee gefilmd wordt.
Het scherm is absuluut niet te zien als je in de zon staat.
Resultaat je kan niet zien wat je filmt.
Ik had graag tijdens de koop gehoord dat die beperking er in zat

Langmans 07-07-2017 Via de website gekocht

Prima fotozaak!

Was goedkoopst voor de fototas die ik wou en had ze 's anderendaags reeds in huis. De omschrijving op de website was zeer correct. Prima zo!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JolandHaze 06-07-2017 Via de website gekocht

vlugge levering

donderdag besteld statief met los balhoofd, vrijdag werd het balhoofd afgeleverd
door TNT en zaterdag het statief door DHL
misschien dat dit nog een verbeterpuntje is
bijv.samen in een doos een keer levering

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fleur 06-07-2017 Via de website gekocht

Heel goede service!

Ik koos voor deze shop omdat het aanbod van het pakket me het beste lag bij cameraland. BVB de orginele tas voor de camera. Ik zou deze site zeker aanbevelen aan vrienden. Ook aan m'n dochter die fotografe is.

Theo 05-07-2017 In de winkel gekocht
Hoefplan

Deskundige medewerkers die de tijd nemen voor je!

Afgelopen week via de Cameraland website de prachtige Canon 80D gereserveerd. De volgende dag rond 17:00 opgehaald en tot na sluitingstijd zelfs prima uitleg gekregen.

Ad 05-07-2017 Via de website gekocht

Frontglas lens vol met krasjes.

In plaats van alleen wat stof aan de binnenzijde van de lens, zoals in de advertentie stond aangegeven, bleek het voorste glas vele tientallen kleine krasjes te hebben. En wellicht een klein barstje. Erg jammer. Want ik had me erg verheugd op de Canon Tweedehands EF 100-400/4.5-5.6 L IS II USM Sn.: CM1366.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Richard 05-07-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

goed advies

Goed advies gekregen maar ook rustig de tijd om te vergelijken welke tas het beste bij me paste.
Werd vriendelijk geholpen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dylan 05-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering! Goed verpakt.

De lens is goed verpakt en snel geleverd. Zeer tevreden over! De lens kwam zelfs met een klein presentje!

Bertil van Beek 05-07-2017 In de winkel gekocht

TOPzaak!

Als professioneel fotograaf is het een ontzettend fijn gevoel een pro-zaak in de buurt te hebben. Het team kent mij, ik ken hen. Altijd vriendelijk en professioneel. En (waar nodig) bereid mee te denken. TOP-service, ook bij noodgevalletjes. Onlangs nog een crash van het filter voor de ccd in mijn 1DX. Meteen een leenbody mee en weer door. Juist in dat soort gevallen ben ik blij dat ik zo even naar Alkmaar kan rijden. De oplossing is altijd dichtbij!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Petra 05-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig advies !

Lars van Cameraland heeft me uitstekend geadviseerd ivm het uitzoeken van een statief wat bij een arm moest passen. Het geadviseerde statief was net in de aanbieding en heeft een top kwaliteit en nog eens tegen een leuke prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ton 05-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Keurig op tijd geleverd.

Binnen 24 uur geleverd. Daarna gebeld met service over de cashback actie. Keurig en snel het antwoord gekregen. Prima bedrijf en snelle levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

José 05-07-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend advies

Omdat ik wilde overstappen naar een systeemcamera, heb ik mijn body van SONY en lenzen meegenomen naar de winkel. Kon er een leuke prijs voor krijgen waardoor ik een extra lens erbij kon kopen. De medewerker adviseerde mij een andere systeemcamera dan die ik in mijn hoofd had zitten. Puur omdat ik anders in kwaliteit achteruit zou gaan, vergeleken bij de SONY A77 en deze FUJIflim finepix X-T20 was nog goedkoper ook. Alle tijd wordt er voor je genomen, ondanks de drukte in de zaak[ wordt hoog tijd trouwens dat er ook een zaak in Groningen komt] Al met al, ben ik wel 1,5 uur geholpen met uitleg, advies etc. Hulde aan deze medewerker.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Edwin 05-07-2017 Via de website gekocht

Goed advies, snelle levering.

Zocht goede verlichting voor productfotografie. Ben goed voorgelicht en kreeg de lichtbox snel geleverd. TOP