Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 863 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Peter 03-12-2017 Via de website gekocht

Aanschaf Fujilenzen

Twee Fujiobjectieven aangeschaft. Teleconverter bleek niet op voorraad. Daarover telefonisch geïnformeerd. Al na twee dagen nageleverd, opnieuw telefonisch op de hoogte gebracht. Heel goed! Ik blijf klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 02-12-2017 Via de website gekocht

Simpel, maar zoals het hoort !

Afgelopen weekend een camera riem besteld en hem gewoon op de afgesproken dag en het afgesproken adres ontvangen. Artikel was precies zoals voorgespiegeld op de website dus al met al gewoon een aankoop zoals het hoort. Geeft mij het vertrouwen hier vaker te bestellen !

G.P.56 02-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering in prima verpakking!

Super aanbieding batterygrip.
Géén vezendkosten en volgende werkdag binnen.! Precies gedaan wat beloofd werd, zo kan het dus ook!

Mebol 02-12-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Op donderdag avond besteld en op zaterdag al in huis. En daar had ik al helemaal geen rekening mee gehouden. Maar ik had 'm mooi op tijd om maandag meteen in de foto les te gebruiken. Super verrast.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brenniee 02-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en op orde

Je krijgt een belletje als het is geleverd en genoeg mailtjes met de status. Heel prettig. Daarnaast is het product goed afgeleverd. Enig minpunt, de verpakking kan beter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joseph 02-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Volg de site al een beetje en jullie geven uitgebreide beschrijvingen en beoordelingen.
Regelmatig een nieuwsbrief met leuke aanbiedingen

Gerben de Groot 02-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Personeel met ervaring, doorgaans goed advies gekregen. Ik kom zelf regelmatig in de winkel, en probeer dan een rustig moment uit te kiezen. Het personeel heeft dan alle tijd, en indien nodig vragen ze elkaar om advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Riemke 02-12-2017 Via de website gekocht

Hele goede service

Zeer snelle levering waar ik altijd ontzettend blij mee ben. Het is heel fijn dat je geen dagen hoeft te wachten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gert 02-12-2017 In de winkel gekocht

Prima service

We hebben een lens gekocht omdat we super werden voorgelicht over het artikel en zeker ook over de mogelijkheden ervan!
Bij de betaling werden we ook nog eens gewezen op de cash back korting, welke we anders waren misgelopen.
Top!

251tv 02-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Mooie overzichtelijke website met snelle levering en goede aanbiedingen
Ook de service in de winkel is perfect

Roger - Ludo Devaux 02-12-2017 Via de website gekocht

Onberispelijke service én verzending !

Volledige voldoening van wat je als consument verwacht.
Zowel wat snelle levering als zorgzame verpakking betreft.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Linda 02-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

2 x Goed geholpen en goed advies!

Ik heb totaal geen verstand van een camera. Ze hebben de tijd genomen om uitleg Te geven over camera's. Ik heb uiteindelijk 2 keuzes gekregen die het beste bij mij paste. Echt super blij mee. Heb uiteindelijk besloten die camera Te nemen die ik nu heb. Echt super blij mee. Erg bedankt voor de hulp en de goede service

Rens 51 02-12-2017 Via de website gekocht

goede service bij aankoop B&W Outdoor Cases Type 05 - Oranje

B&W Outdoor Cases Type 05 - Oranje gekocht op Black Friday. Vooraf gevraagd of dit kleine kistje afsluitbaar was. Snel een gedetailleerd antwoord van de klantenservice ontvangen en op basis daar van gekocht. Snel geleverd en keurig verpakt! Overigens was de adviesprijs heel erg hoog, zonder de 75% korting, nu dus ca 25 Euro na korting had ik het nooit gekocht.
Wel jammer dat de fysieke winkel zo ver weg zit, zo zijn ook cursussen nauwelijks te volgen voor mij.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 02-12-2017 Via de website gekocht

Op tijd geleverd.

Product werd netjes geleverd, alleen jammer dat bij de bestelling niet aangekondigd werd dat de volgende dag 10% korting zou ingaan.

Philip T. 02-12-2017 Via de website gekocht

Snel en correct

De webwinkel is heel gebruiksvriendelijk, goeie info, zeer interessante prijzen. Eenmaal je keuze gemaakt en de bestelling geplaatst, wordt alles correct en snel geleverd.
Goed zo.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 01-12-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede voorlichting.

Deskundig advies, en er wordt goed naar de klant geluisterd. Ruim assortiment en ook een grote keuze in gebruikte apparatuur.

Marouw 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Goede overzichtelijke site met veel producten voor de hobby en gevorderde fotograaf.
Na googelen en vergelijken bij deze winkel besteld en alles goed en snel ontvangen.
Ben best tevreden!
En als ik weer een keer wat nodig heb zal ik zeker niet schromen om weer te bestellen!

Henri 01-12-2017 Via de website gekocht

Balhoofd statief.

Mooie aanbieding en ook kijk ik wel eens in de winkel zelf.
Personeel weet je zeer goed te adviseren, en via de website besteld, die ook goed overzichtelijk is.
Heb het de volgende dag in huis, en zeer te vreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bolbergjes 01-12-2017 Via de website gekocht

echte service !

via website een demo model besteld , helaas was deze defect , na telefonisch overleg terug gestuurd en na 3 dagen is geld weer teruggestort !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ronald 01-12-2017 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Geweldig bedrijf met snelle levering. Goederen in prima staat ontvangen. Perfecte prijs-kwaliteitverhouding. Een bedrijf wat ik zeker bij anderen zal aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robin 01-12-2017 Via de website gekocht

Overzichteljke site en snelle levering

Enkele jaren geleden in de winkel geweest voor een astro fotografie lezing. Alles was netjes verzorgd en ze hadden aandacht voor iedereen. Deze service bieden ze ook online en dat waardeer ik enorm.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 01-12-2017 In de winkel gekocht

Slechte service

Aanbevolen door een kennis omdat cameraland veel tweedehands camera's heeft.
De website liep heel slecht, kan je bijna niet filteren en je moet uren zoeken naar dezelfde producten om te kunnen vergelijken.
Naar de winkel gegaan omdat ik daar 10% korting kreeg, de winkelbediende moest lang zoeken naar hetgeen ik wilde en kon heel weinig informatie geven.
Toen ik de camera had bleek later dat ik hem niet kon verzekeren waarop ik contact opnam met Cameraland en die vertelde dat ze een uitstekende verzekering hadden maar na het doorlezen van de voorwaarden bleek het verhaal lijnrecht tegenover elkaar te staan en was ik nog niet eens voor de helft van mijn aankoopbedrag verzekerd met een dure polis.
Weer contact opgenomen en nu was de medewerker heel kortaf en antwoordde met graag of niet.
Daarna nog een mail gestuurd maar zit nu al een week op antwoord te wachten en verwacht eigenlijk geen reactie meer.
Ik ga mijn aankoop zeker retourneren en hou voor de rest Cameraland voor gezien.

Erik 01-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

zeer goede en kundige service

Ondanks de zeer drukke black friday met 10% korting toch zeer kundige service en hulp. Begrijpelijk minder tijd dan normaliter maar meer dan logisch in dit geval.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mbo 01-12-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Ik kwam binnen met een wensenlijst, kreeg op basis daarvan goed advies en ging de deur uit met een bij mijn wensen passende camera.

Ofer Vazana 01-12-2017 In de winkel gekocht
Mostly Video

Super professional!

There are many good shop out there but such a service I didn’t get anywhere! For every problem there is a solution, for every will there is an answer.
Keep up the good work guys (and I’ll probably visit you soon...again...)

Daan 01-12-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik ken de winkel en ik weet dat de service altijd goed is. Snapte alleen niet waarom mijn bestelling in 2x op dezelfde dag geleverd werd want alles pasten makkelijk in 1 doos

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jacques van Meer 30-11-2017 In de winkel gekocht

Jammer

Na mailcontact op vrijdag 21 april 2017 met de winkel werd toegezegd dat ik voor mijn Canon 100-400 mm type 1 lens 700,00 inruil zou krijgen mits de lens in goede staat was en bij aankoop van de nieuwe canon 100-400 mm. Op maandag 24 april 2017 op pad met de trein van Nijkerk naar Alkmaar, daar OV fiets gepakt en op naar de winkel. Daar werd de lens beoordeeld en goed bevonden maar de inruilprijs was 500,00. Als reden werd opgegeven dat er een soortgelijk type van ander merk op de markt was gekomen. ( Sigma ). Nog gevraagd of dat dit voor het weekend niet bekend was e.d., reiskosten. Totaal geen medewerking. Als laatste werd nog wel gevraagd of ik de gereserveerde Canon nog wilde kopen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Esmee 30-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik zocht online een wegwerpcamera en ik kwam uit bij de kodak funsaver en deze was het goedkoopste bij cameraland.nl. Ik kende de website/winkel eerst niet maar ik heb er toch besteld en het is mij zeer bevallen. Goede service en het word zeer snel verzonden, de zending zou volgende dag al aangeboden worden (helaas was ik niet thuis en kreeg ik het dus een dagje later maar dat is mijn stomme schuld) dus eigenlijk zou je dus wel de zending de volgende dag al binnen moeten hebben. Kortom, ik zou deze winkel zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jon 30-11-2017 Via de website gekocht

Aangename kennismaking.

Duidelijke website, omvangrijk aanbod, snelle levering. Een gestroomlijnd proces waarin de klant centraal staat.

Fred Wolf 30-11-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden.

Snel gevonden wat ik zocht (een ND grijs filter) tegen een schappelijke prijs. Gelijk bestelt en de volgende dag in huis alles prima afgehandeld.

Jaap Molenaar 30-11-2017 Via de website gekocht

Miskoop MacWet Sports Gloves

Via internet onder de rubriek "regenhandschoenen " Uw bedrijf gevonden en bebekijken van de videoband dacht ik een goede keuze te doen met deze handschoenen. Ik ging ze gebruiken
voor golfen. Ik kwam al snel achter dat ze totaal niet geschikt zijn bij regenachtig weer.
Op 27 - 11 heb ik een email naar Uw bedrijf gestuurd waar ik mijn ongenoegen heb vermeld.
Dezelfde dag kreeg ik van *******een zeer kort email terug waarin hij mij schreef Jammer verkeerde keus. Zij geven alleen een betere grip bij nat weer en daar kon ik het meedoen. IK zou niet graag met deze handschoenen mijn dure spiegelreflexcamera gebruiken

Joke 30-11-2017 Via de website gekocht

Goede lezing nando Harmsen flitsen op camera

Nando lag het flitsen op de camera goed uit, ook goede interactie!! Wist al veel, maar toch weer geleerd!!

Johan 29-11-2017 Via de website gekocht

Juiste product snel geleverd

Lang naar deze lens gezocht en uiteindelijk super snel door Cameraland geleverd. De body van mijn camera was nog in orde alleen de lens was afgebroken met een ongeluk. Twee jaar in de kast gelegen en nu werkt alles weer perfect.

Jan Heijnen 28-11-2017 Via de website gekocht

vlot verloop.

Vlotte en goed verzorgde zending in stevige verpakking. misschien is het een idee om er een beetje extra informatie omtrent het artikel bij te voegen. Dat kan natuurlijk ook via internet.
Ben tevreden met Cameraland.

Joop van Dijk 28-11-2017 Via de website gekocht

Prima geregeld

Voor het eerst iets besteld, een adapter voor mijn flitser wel zomaar 30% goedkoper dan elders en per omgaande ontvangen. Dik tevreden.

Rob 28-11-2017 Via de website gekocht

bezorging door DHL vedient geen schoonheidsprijs

product is prima en op tijd verstuurd echter DHL zou woensdag tussen 1400 en 1800 bezorgen, om 1600 staat er bij track en trace dat er niemand thuis was (wij zijn een bedrijf wat gewoon open is, er is niemand geweest), op donderdag kwamen ze niet vanwege "tijdelijke overmacht" op vrijdag is het pakket eindelijk afgeleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

Sofie 28-11-2017 Via de website gekocht

Goed verpakt en snelle service...GEWELDIG! GOOD JOB!

Ik had gewoon gegoogeld om het artikel zo snel mogelijk geleverd te hebben en aan een zo goed mogelijke prijs te kunnen kopen. Cameraland kwam er als beste uit...Good job!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cor 28-11-2017 Via de website gekocht

Eerlijke advertenties

De advertenties op de website zien er goed en eerlijk uit. En daarom durven ze ook nog eens één jaar garantie op hun "second hand" aanbiedingen te geven :-)

Ivo 27-11-2017 Via de website gekocht

Goed zoals het hoort

Makelijk je bestelling plaatsen , afrekenen en dan krijg je het netjes geleverd
Ben zeer tevreden
Ik heb al meerdere mensen jullie winkel aan bevolen👍🏼
Het produckt dat wij kochten voor mijn vader bevalt zo goed dat ik er voor mezelf nog een bij jullie bestel😃

GR 27-11-2017 Via de website gekocht

Ricoh GR

Ricoh GR gekocht, dag later in huis, perfecto 🤘
Ook de bestellingen van losse onderdelen supersnel in huis.

Ruud 27-11-2017 In de winkel gekocht
Cameraland, van Ostadelaan 290-292, Alkmaar

Kundig en plezierig geholpen

Heb Canon EOS 80D body en 18-135 IS USM lens gekocht bij Cameraland winkel in Alkmaar, en daar mijn vorige camera met twee lenzen ingeruild. Ben naar de winkel gegaan omdat ik advies nodig had welke camera en lens goed zouden passen bij het beoogde gebruik (vakantie foto's, kinderen en kleinkinderen). Heb de winkel twee keer bezocht alvorens mijn beslissing te nemen. Ben beide keren prima geholpen en heb goed advies gekregen over de verschillende opties om mijn fotografie wensen in vervulling te laten gaan. Advies kwam altijd als vrijblijvend en zeker niet opdringerig over.

henk van Gestel 27-11-2017 In de winkel gekocht

Warme douche verdient....

In de garantie tijd kon ik slecht wennen aan mijn camera. Er bleek ook zo nu en dan een kleine hapering voor te doen. Met Cameraland overlegd en een keuze kunnen maken voor een ander type die ik zelf had uitgezocht. Samen zijn we (onder genot van koffie) er uit gekomen en ben glunderend de deur uitgegaan.
Tevens had ik een avond geboekt voor instructie voor de camera die overbodig bleek. De instructie avond kon overgezet worden naar andere cursus. Top en nogmaals dank.

Tamara 27-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Ik had een usb 3.0 nodig en via deze site heb ik een goede usb gevonden voor mijn werkzaamheden. De levering was erg snel en alles was netjes ingepakt.

Arthur 25-11-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie en terugkoppeling met zeer vriendelijke stem.

Via internet besteld en na enkele minuten kreeg ik een telefoontje met de melding dat ze er nog maar 1 hadden maar dat het doosje kapot was. Of dit een probleem was. Natuurlijk niet. Maar ik bleek het verkeerde besteld te hebben en ze ging nog even zoeken of ze voor mij de juiste had. Helaas. Kreeg zeer snel het bedrag gecrediteerd. TOP !

Schoon 24-11-2017 In de winkel gekocht

Service goed

Een winkel met een zeer groot assortiment. Medewerkers hebben kennis van zaken. Goed geholpen er werd de tijd genomen voor mij. Wat jammer is de inruil. Een week later blijkt mijn Sony camera 50 euro minder waard. Foutje bedankt.

Gepassioneerd amateur-fotograaf Jozef van Dongen 23-11-2017 Via de website gekocht

Fantastisch vriendelijke en zeer deskundige vakmensen.

Omdat ik helemaal onder in Brabant woon, ben ik aangewezen op een deskundige en eerlijke webwinkel in de fotografie. In mijn geval is dat al jaren CAMERALAND.NL. Voordat ik iets aanschaf doe ik eerst zelf onderzoek, daarna bel ik op naar Cameraland, waarbij ik nog altijd zonder uitzondering, door een vriendelijke deskundige ( meestal Will, Gerard of Harrie) van zeer goed advies wordt bediend. Ik weet dan altijd zeker dat mijn aankoop de juiste is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart Raatjes 23-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, communicatie + razendsnelle levering.

Hele goede prijs. Uitstekende website en bestelproces. Zeer snelle respons en uitstekende en vooral juiste communicatie over de voortgang van de bestelling en levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rudi Peeters 22-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop, prima en snelle service.

De website is duidelijk en goed ingericht, de service is snel, en de productomschrijvingen zijn prima. Het bestelde product voldeed ook nog eens aan alle verwachtingen, kortom: 100% tevreden. De webshop maakt het makkelijk om een goede keuze te maken, afhankelijk van je wensen en je budget.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 22-11-2017 Via de website gekocht

Bedrieglijke omschrijving artikel en verkeerde reactie

Ik heb een Nissin flitser gekocht die in andere staat bleek te verkeren als de uitstekende staat die in de advertentie bij de omschrijving stond: "De staat van dit tweedehands artikel is door ons gewaardeerd met 5 sterren. Deze tweedehands artikelen zijn het neusje van de zalm. Aan vrijwel niets is te zien dat het hier gebruikte apparatuur betreft. Deze apparatuur is jong en bijna niet gebruikt of enkel voor demo doeleinden ingezet. Deze modellen zijn zo nieuw dat vaak de handleidingen en andere accessoires nog netjes in hun oorspronkelijke plastic verpakkingen zitten.”. De flitser voldoet op geen enkel punt aan deze omschrijving. Kwalijk is ook dat ik een afhoudende reactie terugkrijg als ik de klantenservice benader. Heel jammer want een met 5 sterren gewaardeerde camera die ik eerder bij cameraland kocht voldoet juist heel goed aan de omschrijving, daar ben ik erg tevreden over. Een amateur die iets via marktplaats verkoopt weet al dat je de staat van een artikel netjes moet omschrijven.

Carel 22-11-2017 Via de website gekocht

Levertijd informatie en klantenservice online

Ik shop al tien jaar bij deze winkel, een tevreden klant, goede informatie en service medewerkers in de winkel. Echter nu ik probeer een nieuwe camera online te bestellen blijft het bij proberen. Geen duidelijke antwoorden, telkens wisselende medewerkers.geen eerlijke informatie over levertijd.