Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 435 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob 12-06-2023

In deze winkel kom ik al sinds 2009 ,ik heb daar al mij foto spullen gekocht. Altijd wordt je heel goed en vakkundig geholpen het personeel is erg vriendelijk en geduldig , dat geldt ook voor de mensen van ondersteuning. Ik heb hier al heel veel gekocht en als het niet helemaal de goede keus is dan is ruilen of retourneren geen probleem. Dus zeer tevreden en ook de koffie is goed.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-06-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een mooie review te schrijven Rob!

Wij zijn blij dat we jou al deze jaren goed hebben kunnen helpen, en kunnen niet wachten om nog vele jaren voor je klaar te staan! Je weet dat je altijd bij ons terecht kunt voor vragen en advies, of gewoon simpelweg een babbeltje.

We zien je graag terug in onze winkel!

Eric 11-06-2023

Bestelling betrof een occasion-lens, gevonden via Marktplaats. (Terzijde: ik ben niet onverdeeld gelukkig met shops die producten aanbieden vie dit platform: de shops willen een winstmarge en bieden garantie die betaald moet worden. Particuliere verkopers nemen echter die prijs als uitgangspunt) De advertentie op MP gaf onvoldoende informatie, bijv. geen foto's van de lensoppervlakken. De website gaf gelukkig veel meer informatie.
Officiele reactie van Cameraland.nl 14-06-2023

Bedankt voor deze feedback.

Dit kunnen we zeker meenemen en verbeteren.
We zijn blij om te horen dat je alsnog een mooie lens occasion heb kunnen vinden.

Geniet ervan en hopelijk tot ziens.

Pim de Haan 11-06-2023

Prima via de chat geholpen met vragen en de producten werden netjes voor me aan de kant gehouden.
In de winkel werd ik heel klantvriendelijk ontvangen, er werd mij wat te drinken aangeboden.

Ik had wat apparatuur wat ik in wou ruilen, hier werd goed naar gekeken en werden mijn verdere vragen beantwoord.

Ik raad deze winkel zeker aan.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-06-2023

Bedankt voor je positieve review Pim!

Wij vinden het erg leuk dat jij jouw prettige ervaring met ons wilt delen en wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe aanwinst!

Mochten wij je ergens verder mee kunnen helpen, dan kun je gerust contact met ons opnemen.

We zien je graag terug in onze winkel!

Wim wéè 10-06-2023

Het was toevallig dat ik de shop ontdekte moet ik eerlijk zeggen. Ik was op zoek naar een specifiek lensje voor m´n sony a7IV en ik vond het daar...tweedehands. Normaal koop ik niet tweedehands. Wanneer ik de duidelijke info las aangaande de lens en de prijs besloot ik te kopen. Dit was een schot in de roos!! Wat ze vertellen klopte 100%. Ik kan niet zeggen dat de lens tweedehands is. Nergens enige gebruikersporen en ze werkt tiptop. Dus ik heb m´n shop gevonden naar de toekomst toe. Zo correct, duidelijk, eerlijk en snel. Top. 10/10.
Een zeer tevreden klant.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-06-2023

Bedankt voor jouw mooie woorden Wim!

We zijn blij dat je ons hebt ontdekt en tevreden bent met jouw tweedehands aankoop. Het doet ons goed te horen dat jouw lens in uitstekende staat verkeert en dat je ons beschouwt als jouw winkel voor de toekomst. Bedankt voor de geweldige beoordeling!

Marko 10-06-2023

If you’re looking for professional yet family like retailers, look no further. Can’t stress enough how people from camera land made my purchase one pleasurable experience. Product is original and by the books.
Officiele reactie van Cameraland.nl 17-06-2023

Thank you for your lovely review!

How nice of you to share your positive experience with us.
We hope you enjoy your purchase! If there is anything we can do to help you, please feel free to contact us!

Wouter 08-06-2023

Ontzettend fijne winkel, ik kom hier al jaren. Eens in de zoveel tijd ruil ik al mijn apparatuur in voor een goede inruilwaarde om nieuwe apparatuur voor terug te kopen. Fijn personeel met een gemoedelijke sfeer. Ze nemen echt de tijd voor je en hebben een goede klantenservice.
Officiele reactie van Cameraland.nl 14-06-2023

Bedankt voor je positieve review Wouter!

Het is erg fijn om zo een review te lezen van een vaste klant. We zijn altijd blij als wij jou mogen ontvangen in onze winkel.

Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, staat de koffie hier voor je klaar!

Alex 07-06-2023

Duidelijke en overzichtelijke site, mijn bestelling is keurig geleverd en ik kan Cameraland van harte aanbevelen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 13-06-2023

Bedankt voor je review Alex!

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over jouw bestelling en over de gebruiksvriendelijkheid van onze website!

Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop!

Joep 07-06-2023

De meest veelzijdige en professionele fotografiewinkel die ik ken.
Vakidioten die echt alles weten over wat dan ook qua fotografie.
Ga er eens langs. Ze moeten al hun kennis kwijt en kopen is geen must. Luisteren naar al die kennis wel.
Officiele reactie van Cameraland.nl 13-06-2023

Bedankt voor je positieve review Joep!

Het doet ons goed om zo een unieke, maar accurate review te lezen! Wij vinden het heerlijk om onze kennis te kunnen delen met de wereld en zijn blij dat we jou hebben mogen helpen.

Mocht je verdere vragen hebben, kun je altijd bij ons terecht!

We zien je graag terug :)

Lanthon 06-06-2023

Altijd vriendelijk, nog nooit problemen ondervonden. Snelle en vlotte levering.
Officiele reactie van Cameraland.nl 13-06-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Lanthon! Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop en zien je graag terug in onze winkel of webshop!

John 06-06-2023

Bij de aanschaf heb ik een bulk verpakking ontvangen ipv de origineel set, vind ik jammer. De camera Nikon z 6 ii is uiteraard een mooie aanschaf
Officiele reactie van Cameraland.nl 13-06-2023

Bedankt voor je feedback John.

Onze excuses dat je de bulk versie hebt ontvangen. Ik heb mogen vernemen dat je in de tussentijd al contact hebt gehad met een van onze collega's. Mocht er nog iets zijn, kun je gerust contact met ons opnemen!

We zijn in ieder geval erg blij dat de Z6 II je goed bevalt en wensen je hier heel veel plezier mee!

Peter 06-06-2023

Makkelijk en niet moeilijk om te bestellen.
Goede kwaliteit.
Duidelijke foto's en goede uitleg.
Officiele reactie van Cameraland.nl 09-06-2023

Bedankt voor je review Peter!

Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop! We zien je graag terug bij ons in de winkel of op onze webshop!

Ilse 05-06-2023

Zeer goed geholpen, duidelijke uitleg en vraagstelling. Verkoper verdiept zich echt in wat je wilt. Na eerdere goeie adviezen en daaruit voortvloeiende aanschaffen is het vertrouwen zeer groot.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-06-2023

Bedankt voor je positieve review Ilse!

We zijn blij dat jij jouw prettige ervaring met ons wilt delen! Mocht je nog verdere vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen, of bij ons langskomen in de winkel. We helpen je met alle plezier!

Officiele reactie van Cameraland.nl 07-06-2023

Bedankt voor je positieve review Ilse!

Frans 05-06-2023

Goede service en heel goede bereikbaarheid.
Deskundig personeel .
Twee maal contact gehad via de telefoon en beide keren geen wachttijd
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-06-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven Frans! We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

HP 04-06-2023

Product (flitser plus accesoireset) dat ik ontving was niet volledig. Er ontbrak een accesoire-pakket. In een welles-nietes verhaal aan de telefoon kreeg ik amper de gelegenheid om mijn verhaal te doen, toen ik dat uiteindelijk wel probeerde te doen vond de dame aan de telefoon me agressief, mijn toegestuurde screenshots van het bestdlproces werden genegeerd, ik begreep het allemaal niet etc. Bah!
Snel teruggestuurd en elders zonder problemen besteld en wél de beloofde volgende dag in huis.
Dat was dus eens maar nooit meer.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-06-2023

We vinden het erg vervelend dat er in de communicatie fouten zijn gemaakt, dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. We streven er altijd naar de beste service te verlenen en onze klanten een goed gevoel te geven, helaas zijn we daar bij u in tekort geschoten. Onze welgemeende excuses hiervoor en hopelijk kunnen we uw vertrouwen terugwinnen.

Michael 04-06-2023

Ik heb een jupio grip voor de canon 60 d besteld, het duurde wel een paar dagen masr ik ben blij met de aankoop.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-06-2023

Bedankt voor je review Michael!

We zijn blij dat je tevreden bent over jouw Jupio Grip! Mocht je eventuele vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen. We helpen je graag!

Paul Tolstra 03-06-2023

Heb hier een nieuwe R6II gekocht. En ben super geholpen door de medewerkster. Duidelijke uitleg en heel rustig te woord gestaan terwijl het eeg druk was in de winkel. Kom hier al heel lang en altijd netjes en alle tijd voor de klanten, erg fijn.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-06-2023

Bedankt voor je mooie review Paul!

Het doet ons goed om te horen dat jij zo een prettige ervaring hebt gehad! Wij wensen je veel plezier met je nieuwe Canon EOS R6 Mark II!

Hopelijk tot snel!

arie van der laan 03-06-2023

Ik kom al 20 jaar bij Cameraland en ben daar zeer tevreden mee. Je word altijd vriendelijk en deskundig geholpen en ga altijd met een tevreden gevoel weer naar huis.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-06-2023

Hartelijk dank voor je positieve review Arie!

Het is erg fijn om zulke mooie woorden te horen van een vaste klant!
Wij helpen je altijd met alle plezier en we zien je graag terug in onze winkel!

Antal 03-06-2023

Ik heb uitstekend advies gekregen bij Cameraland en ik ben erg blij met mijn Canon EOS RP i.c.m. de Canon RF 24-105mm STM.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-06-2023

Bedankt voor je positieve review Antal!

Wij wensen je heel veel fotoplezier met jouw prachtige aanwinst!
We zijn erg benieuwd naar wat voor mooie plaatjes jij ermee gaat maken. Vergeet ons niet te taggen op een van onze socialmediakanalen!

Rene Van Der Hulst 03-06-2023

Een prima winkel met deskundige medewerkers. Goed advies en eerlijke inruilprijzen. Ik ben blij met mijn nieuwe flitser, betaald met ingeleverde , niet meer gebruikte fotospullen. Tot een volgende keer!
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-06-2023

Bedankt dat jij je positieve ervaring met ons hebt gedeeld Rene!
Wij wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe flitser!

Mocht je eventuele vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen!

Zsolt Tischler 02-06-2023

het bestelde product komt overeen met de beschrijving, snelle levering en de prijs is ook prima
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-06-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Zsolt! We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Bas van Dijke 31-05-2023

Echt een topwinkel. Wederom een uitermate goed advies. Dit keer over de aankoop van een canon 5D Mark IV. Verkoper bracht me even aan het twijfelen of een systeemcamera beter zou passen. Heel plezierig omdat ik door het twijfelen zekerder werd van mijn aankoop. Voor deskundig advies is deze speciaalzaak erg plezierig om een belangrijke aankoop te doen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 01-06-2023

Bedankt voor je mooie review Bas!

Wij wensen je heel veel plezier met jouw aankoop van de Canon 5D Mark IV! Mocht je eventuele verdere vragen hebben over de camera, of over andere dingen, kun je altijd bij ons terecht. We helpen je met alle plezier!

Sabine 31-05-2023

Zeer goede klantenservice. Bij vragen via de chat wordt heel snel antwoord gegeven.
Ik kocht mijn camera en lens bij deze winkel en er werkte iets niet goed. Ik werd heel goed geholpen en men dacht mee over de oplossing.
De 5 jaar garantie die je krijgt is helemaal top.
Een zeer betrouwbare winkel die ik iedereen aan kan raden.
Officiele reactie van Cameraland.nl 07-06-2023

Bedankt voor je mooie review Sabine!

Wij vinden het erg leuk dat jij je positieve ervaring met ons wilt delen! Onze excuses dat er iets niet goed werkte met jouw gekochte producten, gelukkig hebben we je goed kunnen helpen!

Mocht je nog vragen hebben, kun je altijd contact met ons opnemen, we helpen je graag!

Vervoorn 31-05-2023

Bestelling geplaatst van 2 artikelen die beide niet voorradig waren. Uiteindelijk er zelf, na ruim 3 weken achteraan gebeld. 1 Artikel zou verzonden worden en die heb ik inmiddels gehad. Het andere artikel zou (nog) later komen. Uiteindelijk na wederom een belletje bleek het artikel niet meer leverbaar. Jammer dat geen oplossing/alternatief is geboden. Bij de concurrent had ik het betreffende artikel voor exact dezelfde prijs de volgende dag in huis.
Ik wil graag op de hoogte worden gehouden van mijn bestellingen ook al duurt het wat langer.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-05-2023

Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling. We begrijpen uw teleurstelling en betreuren dat we geen oplossing of alternatief hebben kunnen bieden en dat de communicatie zo rommelig is verlopen. Bedankt dat u ons hier op wijst en wij gaan dit meenemen naar onze eerst volgende vergadering.

Christiaan Sollie 31-05-2023

Via de webshop een Insta360 X3 besteld. Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Het plaatsen van de bestelling ging vlot en makkelijk. De levering was veel sneller dan ik had gedacht en daarnaast was het product goed verpakt.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-05-2023

Bedankt voor uw goede review en we zijn blij uw verwachting overtroffen te hebben. Veel plezier met de insta360!

Bjankaa 31-05-2023

Cameraland is een prettige winkel met medewerkers die weten waar ze over praten. Ik kreeg prima advies en werd ook meteen even geholpen met een ander klein probleempje met mijn camera die ik afgelopen najaar daar heb gekocht.
Ik vind het fijn dat ze de tijd nemen om uitleg te geven.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-05-2023

Bedankt voor je leuke review Bjankaa,

Fijn dat je zo goed geholpen bent, hopelijk tot ziens voor je volgende aankoop.