Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1033 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Jos Bom 07-11-2017 In de winkel gekocht
Heiloo

Goede en betrouwbare service.

Cameraland Heiloo heeft bij de vorige aanschaf van een nieuwe compact camera mijn vertrouwen gewonnen door het goede advies. Het personeel met passie heeft mij aangesproken Na het bezoeken van de winkel heb ik me verdiept op de site, ter voorbereiding op de nieuwste aankoop.

Veerle De Bondt 07-11-2017 Via de website gekocht

The force is strong with this one

Prijs kwaliteit is top!!! Wij waren verrast van de kwaliteit van het product!!! Je weet nooit hoe het zal zijn als je iets koopt via de website, maar de omschrijving van het product was super!!!

Bruce 07-11-2017 Via de website gekocht

Pakje ontvangen, had eerder verwacht.

Toen het last minute syndroom toesloeg bij een opdracht, ben ik gaan rondkijken wie het snelste mij inktcatridges zou kunnen leveren. Ik kwam terecht bij Cameraland. Vóór vrijdag middernacht besteld, zou ik het zaterdag kunnen ontvangen. Wel, het is uiteindelijk pas de dinsdag daarop geworden. Via hun klantenservice zou ik een standaard bezorgoptie hebben gekozen (gewoon wat ik op de site zag), maar er bleek verborgen achter een link meerdere bezorgopties te zijn, waarbij het pakket wel de volgende dag zou kunnen ontvangen. Dus let goed op de bezorgoptie!

Zara 07-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede uitleg

Ik ben zeer tevreden, een aanrader, ook een retour wordt zeer snel afgehandeld. Ik ben uitermate tevreden over de algehele afwerking

T. Schermerhorn 07-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Kennis van zaken, op maat

Ik beschouw Camaraland als dé specialist in (natuur)fotografie en verrekijkers. Ze adviseren me goed, op basis van mijn wensen. Ze hebben aandacht voor elke klant en nemen de tijd voor informatie&uitleg. Dat is fijn en nodig bij de aanschaf van zo'n kostbare aankoop.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K Harte 06-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, mankeerde niets aan!

De informatie vooraf, tijdens en na de bestelling was uitgebreid en duidelijk. Ik ben er erg tevreden over en zal een volgende keer niet aarzelen en weer bij CameraLand bestellen.

wennies 06-11-2017 Via de website gekocht

Goed advies en prima service

Goed advies in de winkel en snelle levering vanuit de webwinkel; ideale combi dus. heb jullie meteen aangeraden bij collega's.

Danielle-01 06-11-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk

Op zoek naar een flash card voor mijn camera. Via de zoekfunctie kwam ik al direct bij de goede card uit. Besteld en de volgende dag al in huis, topservice voor een goede prijs !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jim van den Hoek 06-11-2017 Via de website gekocht

perfect aanbod

ook op 2de hands is er een ruim aanbod voor een zeer nette prijs. Op Marktplaats vind je het niet beter. En hier heb je nog garantie en de service dat het naar je wordt verzonden. Heb het toestel inmiddels gebruikt en het werkt helemaal volgens verwachting.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wesley 06-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top service met een griffel

Omdat ik erg twijfelde over welke camera ik wilde ben ik in de auto gestapt en naar Alkmaar gereden. Het was elke kilometer dubbel en dwars waard. Alle tijd werd voor me genomen en ik heb eerlijk en realistisch advies gekregen. De verkoper zei dat ik beter voor lens A kon gaan ipv B en beter het €300 verschil op zak kon houden. Dit omdat ik nog niet goed weet wat ik uiteindelijk wil met de camera. Hij zei dat ik dat beter eerst kan ontdekken voordat ik investeer in een veel duurdere lens. Echt Chapeau. Service die ik zelden mee heb gemaakt!

Uiteindelijk ben ik een prachtige 1Ds Mark iii rijker met een prachtige 50 mm 1.4 lens.

Aan mij hebben ze er een vaste klant bij. Top winkel!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tim 06-11-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd !

Artikel makkelijk te vinden, was ook op voorraad, prima prijs, snelle levering, kortom alles prima in orde !

bep verheugen 04-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

niks op aan te merken goede service en advies

uitgebreid assortiment goed advies denken met je mee , verkopers met kennis ik heb via de website gekocht en in de winkel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Annemieke 03-11-2017 Via de website gekocht

simpel via webshop boeken

Webshop is duidelijk en simpel, genoeg uitleg, druk op de knop, betalen en klaar!!
meer heb ik niet te melden over een simpele bestelling in een webshop

Alaye 03-11-2017 Via de website gekocht

Je mag je vergissen

Bij een verkeerde bestelling zonder problemen kunnen omruilen. Direct geholpen en de klantenservice tot 22:00 bereikbaar

Johan 03-11-2017 In de winkel gekocht
Alkaar

Ze nemen de tijd

De mensen van Cameraland nemen de tijd voor je. Luisteren wat je wensen zijn en laten ook verschillende opties zien en je mag deze ook uitproberen. Ze smeren je niet zomaar iets aan en denken " zo nu de volgens de klant" , nee, pas als je weet wat je wilt hebben en je echt tevreden bent , zijn de mensen van Carmerland ook tevreden. En zijn er laten toch nog vragen of wil je extra uitleg. Ook dan ben je welkom en beantwoorden ze al je vragen. Top dus.

Sandra 02-11-2017 Via de website gekocht

Supergoede service

Dankzij telefoongesprek 2 e hands objectief gescoord. Met goede uitleg en rit naar Alkmaar bespaard. Echt snel geleverd!

B. Kraay 02-11-2017 Via de website gekocht

perfekte service

lens gekocht, bleek niet te werken op mijn camera, zeer vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad, lens terug gestuurd, na paar was het geld terug gestort , top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald de Boer 02-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en kwaliteit

leuke website met leuke en scherpgeprijsde 2dehandse artikelen die niet onderdoen van nieuw , zeker een aanrader om hier vaker te shoppen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 02-11-2017 Via de website gekocht

goede keus

Toch altijd een beetje huiverig om een lens te kopen via internet. Als het maar is zoals vermeld. Aangenaam verrast, snelle levering, goed verpakt en de lens voldoet aan de gegeven omschrijving. Dik tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Prudon, G.J. 02-11-2017 Via de website gekocht

Winkel is prima, levering door DHL slecht.

Altijd prima geholpen in de winkel als ook via de webshop, levering via DHL was slecht. drie dagen van 11.00-15-00 zitten wachten, de derde dag om 14.19 geleverd. Track & Trace schoof telkens een dag op. Scanner heeft een klein vlekje onder het glas. Gelukkig valt het buiten het gebied voor negatieven of dia's, waarvoor ik hem heb aangeschaft, verder werkt hij prima.

Karli 02-11-2017 Via de website gekocht

Strak geregeld!

Heldere site, zeer uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en razendsnelle levering. Je hoeft niet verder te kijken.

Gerard 02-11-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Alles gekregen op de volgende dag volgens afspraak,topsite dus een prima deal gemaakt.
Nette overzichtelijke website met veel info over het product.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JHollenberg 02-11-2017 Via de website gekocht

No nonsence winkel met prima medewerkers.

Mijn laatste aankoop was een statief (WT-6702 + Redged RT-2N balhoofd) welke de volgende dag al werd bezorgd. Met zorg ingepakt en alles klopte volgens de beschrijving. Een prima en zeer stevig statief waar ik veel plezier aan ga beleven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

anoniem 02-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Onlangs een voucher gekocht als verjaardagscadeau. Binnen twee dagen lag de voucher op de mat, echter hij was niet ingevuld. Na een kort telefoontje werd dit meteen geregeld, zodat het cadeautje op tijd in orde was. Top service!

M.H. 02-11-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Snelle levering, prima product. Dezelfde dag geleverd zoals aangegeven in de website. Klantvriendelijk bij telefonisch contact.

H.P. 01-11-2017 In de winkel gekocht

Excellente service

Heb eerder uitstekende resultaten ervaren met internet bestellingen. Had nu tijd om eindelijk de winkel te bezoeken, na mij tevoren op de website te hebben geinformeerd m.b.t. mijn wensen.
Werd uiterst hartelijk en zeer snel geholpen. Het door mij gewenst product werd snel (werkend) getoond incl. accesoires.
Betaalproces verliep nauwkeuring (een tweede controle!) en eveneens snel.
Chapeau voor de staf!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cecilio 01-11-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijke professionals

Erg vriendelijk ontvangen en te woord gestaan. Verkoper weet waar hij over praat en was tijdens het gesprek meer bezig met een adviesgesprek dan met een verkoopgesprek. Goede zaak!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fons Bitter 01-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Persoonlijke aandacht en kennis van zaken

De start begint bij een goed gedocumenteerde en up to date website. Daarna verloopt een telefonische toelichting en prijsafstemming goed. Dat schept vertrouwen.
De aankoop in de winkel vloeit voort uit de twee voorgaande ervaringen.
De begeleiding bij de aankoop verloopt ook uitstekend en vervolgens ga je als tevreden klant de deur uit. Kortom; een goed georganiseerde winkel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marlies 01-11-2017 Via de website gekocht

Snele en goede service

Snel kunnen vinden wat ik nodig had.
Goede prijs kwaliteit
Ik heb een grijsverloopfilter gekocht en dat werkt perfect

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Fotoliefhebber 01-11-2017 Via de website gekocht

Keurige levering.

Goede deals, scherpe prijzen en een nette organisatie. Wat betreft producten hebben ze een ruim aanbod.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Henk Sperling 31-10-2017 In de winkel gekocht

Deskundig en enthousiast advies!

De winkel is prima bereikbaar en heeft een leuke opzet met diverse individuele tafels waarbij je in alle rust deskundig advies krijgt van hele enthousiaste verkopers!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yves 31-10-2017 Via de website gekocht

Juiste informatie die ze verstrekken

Ik heb een tweede hands lenz en flits besteld op een zondag, maandag was alles geleverd, jullie info was zeer juist en alles was zeer zorgvuldig ingepakt
Ook heel aangenaam een retour document indien het artikel niet het juiste is

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

koekeloer 31-10-2017 Via de website gekocht

Levering niet volgens de website de volgende dag.

Volgens de website wordt de bestelling de volgende dag geleverd bij bestellen voor 23:59. Dit is niet waar. Ik heb voor 19:00 besteld, maar het werd pas de vogende dag verstuurd en zodoende pas de dag daarna aangekomen.
Toen ik er over belde en mailde kreeg ik geheel verschillende antwoorden van de medewerkers waarom dit zo is.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

JHD 31-10-2017 Via de website gekocht

Bij telefonisch verzoek om advies prima geholpen.

Ik heb jaren geleden voor deze shop gekozen omdat er ingeruild kan worden. Destijds een bezoek gebracht en adequaat geholpen. Sedertdien ben ik steeds teruggekeerd voor aanschaffingen, ook zonder in te ruilen. Prettige complete site, vlotte levering en redelijk geprijsd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 31-10-2017 In de winkel gekocht
Almaar

Top service :)

"Helemaal" vanuit Friesland naar Alkmaar omdat ik uit ervaring weet dat ik niet teleurgesteld zal worden. En dat bleek ook weer eens. Super vriendelijk en zeer efficiënt geholpen. Dus: tot de volgende keer :)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rene 31-10-2017 In de winkel gekocht

goede sevice

Goed uitgelegd hoe alles werkt, ben aan het sparen voor een spiegelreflexcamera 77D en daar kreeg ik zelfs uitleg over. topie

willem-van-asch@hotmail. com 31-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service,niks mis mee.

Goede goedkope producten,je word op de hoogte gehouden van je bestelling,de vlotte verwerking van het bestelde en de garantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yvon Poncelet 31-10-2017 Via de website gekocht

Aankoop Spoetnik via Catawiki

Beste,
Het aangekochte toestel is niet bruikbaar... In 1 van de 2 objectieven zit er nogal wat schimmel zodat er veel overstraling is op de opnamen. Het toestel is dus enkel om uit te stallen en is voor mij niet bruikbaar... Spijtig.
Yvon Poncelet
www.yvon.be

Maarten 31-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Altijd professionele service en advies

Ik ben een terugkerende klant van cameraland.nl. Dit hebben zij in mijn geval met name te danken aan de professionele en deskundige medewerkers die ze er hebben in combinatie met hun klantvriendelijkheid. Ik ben al enige tijd intensief bezig met het vak en zoek vaak eerst zelf naar oplossingen. Doordat ik graag zelf goed op de hoogte ben kom ik niet snel met vragen naar ze toe. Mocht het toch gebeuren staan ze me altijd geduldig en kundig te woord, nemen de tijd en welke vraag je ook stel, ze nemen je altijd serieus.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

peter 30-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede service, snell en keurige afwikkeling.

Goede uitleg garantie van 12 maanden op de occasion. Zelfs hulp hoe evt. zelf het kapotte scherm van mijn oude camera gerepareerd kan worden. Klasse.

Carla 30-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Eerlijke mensen die mét je meedenken in de keuze die er is.

Ik had de winkel gevonden op internet. Google. Omdat ik een andere camera wilde ( tweedehands met garantie) vond ik het niet zo geslaagd omdat via internet te bestellen dus óp naar Alkmaar niet wetende wat ik aan zou treffen. In een vrij grote winkel, voor mij een snoepwinkel, zag ik al snel dat ik niet de enige was. Vreemd genoeg was ik snel aan de beurt. Wat natuurlijk wel prettig was. Ik werd geholpen door een vriendelijke jongeman die luisterde naar mijn wensen en niet onbelangrijk mijn portemonnee. Ondanks de drukte had deze verkoper alle tijd voor mij. Super. Thuis aangekomen stuitte ik direct op een probleem, dus bellen, wederom vol geduld en vriendelijkheid werd ik te woord gestaan. Een zéér tevreden klant met een prachtige camera.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan van Riet. 30-10-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Bij een plaatselijke winkel kreeg ik enkel een slap verhaal te horen over kwaliteit,maar ik wilde deze simpele goedkoper teleconverter, met alle minpunten die er zijn en die ik weet. Voor dit geld en dit doel is het een prima aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wessel de Jong 29-10-2017 In de winkel gekocht

Alles is goed!

Goede website met mogelijkheid tot reservering. Vriendelijke en deskundige hulp in de winkel. Een aanrader voor de beginnende fotograaf!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Janmarver 28-10-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het te zijn !!

Was op zoek naar een lens. Snelle zoek functie. Duidelijke omschrijving met foto's. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Snelle afhandeling. Goed verpakt.

mvank 28-10-2017 In de winkel gekocht

Niets dan lof!

Ik kocht een zoomlens bij Cameraland maar was niet helemaal tevreden over de kwaliteit. Binnen twee weken mocht ik 'm zonder opgaaf van reden ruilen voor een ander type lens. Beide keren erg goed geholpen en geadviseerd door vriendelijk en kundig personeel. Ik bestelde al enkele jaren online bij Cameraland, maar in het vervolg rijd ik gewoon van Haarlem naar Alkmaar toe als ik iets nodig heb. Topwinkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 28-10-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Cameraland hebben we gekozen omdat ze goedkoop geprijsd zijn en deskundig advies geven.
Wij werden snel en vakkundig geholpen. Op basis van onze wensen werden er enkele camera's gepakt en ons uitgelegd warde verschillen waren. Zowel technisch als in prijs. Wij zijn nog steeds tevreden over onze nieuwe camera. Wij komen trouwens al vele jaren bij cameraland en zijn nog nooit teleurgesteld geweest.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C.Aarnoudse 27-10-2017 In de winkel gekocht
winkel alkmaar

Veel aandacht voor mijn wensen

Als amateur-fotograaf, maar wel met specifieke wensen, ben ik met veel geduld geholpen. Alle camera's die voldeden aan mijn wensen zijn mij voorgelegd en de voors en tegens de revue
gepasseerd. Dankzij deze deskundige uitleg kon ik de juiste keuze maken.
Toen ik later terugkwam in verband met een probleempje was er weer alle aandacht.
Een geweldige winkel met deskundige en vriendelijke verkopers.

Dirk 26-10-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd.

Gemakkelijk toegankelijke site die veel informatie geeft, ook de second-life afdeling kan erg interessant zijn om te bekijken.

Case 26-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Met het verkeerde artikel de winkel uit

Ik weet het, het is mijn eigen schuld; ik was er zelf bij. Maar ik ging naar de winkel voor een Kenko PL FADER ND3 - ND400 maar ik loop, omdat die niet voorradig was, met een Kenko REALPRO ND1000 naar buiten. Ik heb het gevoel, dat ik me heb laten ompraten; eigen schuld, dat wel, maar toch.
Overigens zag ik later dezelfde REALPRO bij Bol.com toch wel flink goedkoper, maar ook dat .....

Officiele reactie van Cameraland.nl 27-10-2017

Bedankt voor het achterlaten van een review.

Ik lees dat u niet heel blij bent met het product dat u hebt gekocht. Graag kijk ik samen met u naar een oplossing die beter aansluit bij uw wensen.

Wil u ons per mail (info@cameraland.nl) uw ordernummer en- /of factuurnummer doorsturen?

Ik zal daarop reageren met een passende oplossing.
Alvast bedankt voor de moeite.

Fred - Team Cameraland.

marian 26-10-2017 In de winkel gekocht

Heel goed geholpen!!

Ik kwam voor een fotorugzak voor op reis; er was een uitgebreide hoeveelheid rugtassen voorradig; een heel aardige jongeman heeft heel geduldig alle voor- en nadelen uitgelegd van de tas waar ik uiteindelijk op uitkwam. Zelfs nog gekeken in de winkel naar een demonstratiefilm van de tas. Er werd alle tijd voor genomen.
Ik ben heel goed geholpen en ik ben blij met mijn tas.