Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1052 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Ad 05-10-2017 In de winkel gekocht

Prettig geholpen

Een gewenst artikel op een avond niet besteld maar gereserveerd via de Webshop. Een dag later opgehaald, het lag achter al klaar met mijn naam erop. In de winkel even gewacht op mijn beurt terwijl ik mijn ogen uit keek. Zo’n groot assortiment en breed gestald kom je niet vaak meer tegen. Werd er prettig geholpen door een vrolijke mijnheer.

Dennis 05-10-2017 In de winkel gekocht

Sujper geholpen

Goede uitgebreide winkel. Met een goed assortiment en veel tweedehands spullen.
Goede kennis van zaken.

Peter 05-10-2017 Via de website gekocht

goede sirvice koop er gerust ze doen wat ze beloven

het is een geweldige web winkel met veel aanbiedingen tegen n lagere prijs dan op menige andere shop wat ze beloven doen ze

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harinck José 05-10-2017 Via de website gekocht

Heel goede service

Ben heel tevreden over de levering.
1 dag na de aankoop was de camera al bij mij thuis geleverd.
De tweedehandscamera is in heel goede staat en werkt uitstekend.
Bedankt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Irene R 05-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prettige professionele zaak met kennis.

Cameraland staat goed bekend. Professioneel en veel keus. Goede begeleiding om tot je keuze te komen

Peter 04-10-2017 In de winkel gekocht
Cameraland van Ostadelaan 290/292 Alkmaar

Goede service

Ging voor spiegelreflex camera. Verkoper met de vraag waarom. Op internet gezien de beste kwaliteit foto's. Is allang achterhaald en met een goede uitleg weggegaan met een Sony A6000.
Uitleg over bescherming lens door filter als goed ervaren en dus ook aangeschaft. Kost wat geld maar dan heb ook wel iets waar je als amateur goed mee uit de voeten kan. Hierdoor vertrouwd en gelijk nog wat extra's zoals externe flitser en hoesjes, tasjes + verzekering afgesloten. Vriendelijk personeel die de tijd neemt om je te helpen om met het artikel wat je echt nodig hebt de winkel uit te laten gaan. Ga zeker nog terug voor uitbreiding van accessoires zoals andere objectieven en eventuele effect filters. Ik zou bij criteria uitstekend in kunnen vullen maar dat schept denk ik te hoge verwachtingen.

Mike Uyl 04-10-2017 Via de website gekocht

prettige printer voor een prettige prijs.

Zeer betaalbaar, nette afwikkeling na aankoop en de printer doet waar ik hem voor heb gekocht: mooie en scherpe foto's printen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

J.A. 04-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service, aantrekkelijk aanbod

Ik kreeg een zeer goede prijs voor mijn oude camera waarna de keus voor een nieuwe camera snel gemaakt was. Snelle reactie en snelle afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Michel Boelaert 04-10-2017 Via de website gekocht

heel goed

Ruime keuze, alles is niet goedkoper dan bij de traditionele winkel, maar dit hoeft ook niet.
Vandaar het plezier van zoeken en vergelijken.
Dit bracht mij bij CameraLand.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Ray 04-10-2017 In de winkel gekocht

geen verjaring

Vond site via Marktplaats. Offerte aangevraagd in feb. voor te verkopen objectieven. Pas in Oktober aangeboden....no problem....Ander objectief aangekocht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

B. Nieuwenhuis 04-10-2017 Via de website gekocht

Vandaag besteld echt morgen in huis.

Prettige site. Vandaag besteld, echt morgen in huis. Je wordt ook geatteneerd op assesoires die je mogelijk nodig hebt.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Gary 04-10-2017 In de winkel gekocht

Goede service en uitleg

Het assortiment is zeer divers en het personeel neemt alle tijd om je vragen duidelijk te beantwoorden

Charles Duijff 03-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Cameraland meestal open voor advies (korte sluitertijd)

ISO 100 en daardoor geen ruis tijdens gesprek met de verkoper en diafragma-getal 22 voor een scherp aanbod aan producten.. Ik autofocus onmiddellijk op al het moois wat er staat. Word er soms duizelig van zoveel moois, maar ach, dan hebben we nog altijd de stabilizer. Beeldspraak dit alles, maar dan krijgt u een goed beeld waarom ik voor mijn fotoberoep/hobby altijd graag even van Bloemendaal naar Alkmaar rijd, naar Cameraland, mijn ' Photo-Shop ' inzake VOOR-bewerking

Janco 03-10-2017 Via de website gekocht

Zeer duidelijke cursus

Na jarenlang met de "automaat" gefotografeerd te hebben, besloten om een cursus basis instellingen van de camera te volgen. De cursus was zeer duidelijk en werd door ren zeer enthousiaste .... gegeven. Zeer de moeite waard en voor iedereen aan te bevelen die watervrees heeft om de Automaatstand van de camera te verlaten. Zeer de moeite waard

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 03-10-2017 Via de website gekocht

Helemaal goed!

Prima site, duidelijke omschrijving van het product dat ik wilde kopen en snelle levering. Helemaal goed!

Dhr. J. Symons 02-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service.

Ik had nl. de verkeerde camera besteld en met Visa betaald, dus ik gelijk s’maandags gebeld....geen probleem het geld werd gelijk terug op mijn rekening gestort. Ik heb alsnog de juiste camera bij hun besteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 02-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Super service en klantgericht.

Heb bij Cameraland een mooie occasion pro foto set aangeschaft. Ben daarbij vriendelijk en deskundig geholpen door Remco. Daarnaast ook een goede inruilprijs voor mijn eigen apparatuur mogen ontvangen. Aanrader !!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leo 02-10-2017 Via de website gekocht

Goed, zoals altijd weer!

Cameraland is een must, als het gaat om eerlijk advies, prettige sfeer en de juiste spullen. Je voelt je er thuis. Er wordt realistisch meegedacht en (ook niet onbelangrijk) de koffie is prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Fisser 01-10-2017 In de winkel gekocht

Deskundig en vriendelijk

Prettige bediening, maar lange wachttijd voordat je aan de beurt bent. En een "bekende" van de zaak kreeg voorrang op 2 wachtende klanten. Dat kan je niet maken!
Verder deskundige service! Prima!

Rob 30-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Bij de levering ontbrak de zonnekap die wel bij de lens hoort te zitten. Deze is zonder discussie door Cameraland alsnog geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 30-09-2017 Via de website gekocht

Erg klantvriendelijk, denken echt met je mee.

Gekozen voor Cameraland omdat het een echte fotowinkel is met een groot assortiment en het personeel vakkundig adviseert. En juist dat advies, oplossingen aandragen is zo belangrijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.de Rooij 30-09-2017 Via de website gekocht

Snel, super en fantastisch!

Ik was aan het kijken voor een nieuw statief voor mijn 150-600 mm lens, toen zag ik een tweedehands staan bij cameraland. En door de duidelijke beschrijving van de kwaliteit van het product heb ik hem gelijk gekocht. het gevolg: ik ben super blij met de snelle levering en mijn nieuwe statief!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Silvana 29-09-2017 Via de website gekocht

Tweedehands Tamron

Ik heb van te voren gebeld, voor informatie, gekregen en gelijk de lens besteld... Zelfde avond binnen geweldige lens geweldige service!! Ik ben zo happy!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rita Galestien 29-09-2017 In de winkel gekocht
De Hoef in Alkmaar

Deskundigheid is top

Vriendelijk, deskundig en behulpzaam personeel. Ze geven goed en onderbouwend advies. Ze luisteren goed naar wat ik heb gevraagd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Grijpink 28-09-2017 In de winkel gekocht

Goede ontvangst!

Bij binnenkomst kregen we direct een deskundig advies! Bij aankoop bleek dat datgene wat we op het oog hadden ruim voorradig was!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

rustam 28-09-2017 Via de website gekocht

ik vond mooi camera land prima ziet aardig uit mensen

cameraland.nl mooi site voor alle apparatuur van camera's beschikbaar is netjes is
ik ben veel tevreden

JPL 28-09-2017 Via de website gekocht

Goeie service en vlotte levering

Vier producten in occasie gekocht en waren zo goed als nieuw. Vlotte levering en ook snel beantwoorden van e-mails.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk 28-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goed product!

Goede aanbiedingen, snelle levering en goed product (ook tweedehands!). Lens besteld, ziet er prima uit, werkt super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GK Tjoa 28-09-2017 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk...

Het is niet de eerste keer dat ik bij Cameraland Alkmaar ben geweest. Cameraland heeft ervoor gezorgd dat ik een prachtige camera heb, waarmee ik met veel plezier fotografeer. Ik ben freelance fotograaf en fotografie is voor mij meer dan een hobby. Klantvriendelijkheid is de meest plezierige eigenschap van de medewerkers van Cameraland.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mkoster 27-09-2017 In de winkel gekocht

Altijd prima service

Goed geholpen met korte demonstratie hoe de apparatuur werkt. Personeel is kundig en weet alle vragen naar tevredenheid te beantwoorden.

peter sonnemans 27-09-2017 Via de website gekocht

prima service

De bestelling was lang onderweg, ruim 6 dagen hetgeen werd veroorzaakt door Post.NL.
Na telefonisch kontakt met Cameraland kreeg ik het verlossende antwoord.
Het was geleverd door Post.nl bij Primera zonder door mij hierover te informeren.

Cameraland bedankt voor de service.

Peter Sonnemans

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nic87 27-09-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk en geweldige service

Voor het eerst een aankoop gedaan in deze winkel. Fijn dat iemand echt de tijd voor me nam om goede producten aan te kopen die paste bij mijn wensen. Heb een nieuw objectief gekocht voor mijn Nikon D5300, een goede tweedehands flitser en een cameratas erg tevreden mrt de service en de effort van de vriendelijke verkoper die de tijd voor mij nam. Ook erg tevreden met de producten die ik heb aangeschaft.
Ik vind het een geweldig mooie winkel met heel veel producten. Hier ga ik zeker weten regelmatig terug komen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Liliane 27-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Jullie boden het artikel aan dat we zochten aan een goede prijs en met de nodige informatie over het product.

Gerard Bettonville 26-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle communicatie. Fijne transactie!

Mijn verzoek om informatie over de 2e-hands Nikon FSB-U1 camera-adapter voor mijn Nikon EDG Fieldscope is naar tevredenheid behandeld. Dit wekte zoveel vertrouwen dat ik tot aanschaf van de adapter ben overgegaan.Daags na de bestelling werd het artikel bij mij afgeleverd. Supersnel dus en een fijne transactie!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

tim 26-09-2017 Via de website gekocht

zeer goede service!

Ik had een tweede hands battery grip besteld voor mijn d7200 bij Cameraland. Bij aankomst bleek alleen de standaard batterij lade voor een Nikon accu meegeleverd. Omdat in de originele verpakking ook een lade voor Aa/penlight batterijen aanwezig is heb ik hiernaar geïnformeerd. Ik kreeg te horen dat deze geen onderdeel was van de originele 2de hands aankoop, maar omdat ik er graag een wilde hebben zouden ze er een kosteloos opsturen. De zelfde dag nog had ik hem in huis. Top service van Cameraland!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 26-09-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld en snel bezorgd

Ik heb de camera op de website besteld wat makkelijk en vlot gaat. Was op voorraad en snel bezorgd, en goed verpakt. Nog geen ervaring met eventuele nazorg door Cameraland etc. vandaar dat ik een 8 heb gegeven. Een 'doos bezorgen' is 1 ding, problemen oplossen een ander. Als ik die nazorg een keer nodig heb en dat gaat perfect, dan geef ik zeker een 9 of 10. Maar tot nu toe dus: prima!

Stijn 26-09-2017 In de winkel gekocht

Goede eerlijke voorlichtingen

Opzoek naar een nieuwe verrekijker rond een bepaald bedrag, verkoper was zeer duidelijk wat de voor en nadelen waren over bepaalde kijkers en heeft ook de duurde/goedkopere kijkers laten testen ter vergelijking. Hij gaf netjes zijn eigen mening zonder het door te drukken of je naar een bepaalde kant toe te trekken. uiteindelijk na uitgebreid testen een kijker gekocht die mij goed beviel, en dat gelukkig nog steeds doet!

AlieWoudia 26-09-2017 Via de website gekocht

Accu

Vervangende accu besteld en keurig geleverd binnen aangegeven termijn. De accu werd als zeer goed alternatief voor het origineel genoemd en ook nog de helft goedkoper. Bevalt prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Han van Soest 26-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle levering

Ik had HI 8 bandjes nodig ten eerste was Camerlandde goedkoopste en snelle levering toen bleek dat er iets ontbrak wat duidelijk was aangegeven werdt de volgende dag ook weer keurig geleverd kreeg nog een mail vd verzender of alles goed was gekomen en zo niet of ik aub contakt met hun op wilde nemen dat noem ik nu nog eens services

JPL 26-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Mijn eerste bestelling camera en lens de zaterdag besteld en de maandag reeds geleverd. Camera was wel de verkeerde maar mijn e-mail werd snel beantwoord, na terug sturen pakket. Kreeg ik de bestelde camera binnen 1 week

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed Vink 25-09-2017 Via de website gekocht

goede professionele uitgebreide webwinkel! Betrouwbaar!

Printer gekocht (Epson ET 3600 ecotank) Voor 379 euro. Op dat moment duidelijk de goedkoopste! 3 jaar verlengde garantie en ook nog 50 euro cashback. Helemaal tevreden dus!
Vlotte afhandeling en printer snel thuis. AfterPay werkt goed!
Mail verkeer is duidelijk en efficient!

2 min puntjes......
1: Printer was week na aanschaf ineens 30 euro duurder ( niet voor mij ik had geluk) is voor andere klanten niet zo leuk.
2: Helaas werkt bij zaterdag of zondag bestellen en de dag erna geleverd niet zo goed ivm weekend.
er wordt pas op maandagochtend gestart met het verwerken van de bestellingen dus pas dinsdag de bestelling thuisgeleverd. ( niet onoverkomelijk maar wel iets om rekening mee te houden.

J VAN CAMP 25-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon Goed

Ben zeer tevreden,kwaliteitsprodukten zeer snel en goed verpakt geleverd,voor herhaling vatbaar!!! ja ik zou deze Cameraland winkel aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mouz 25-09-2017 In de winkel gekocht

Beste fotospeciaalzaak in jaren

Indrukwekkende winkel met een enorm aanbod en veel kennis. Ga hier zeker vaker komen!
Makkelijk bereikbaar (per auto) en gratis parkeren.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A 25-09-2017 Via de website gekocht

Super kwaliteit en perfecte service

Cameraland heeft medewerkers die weten waar ze het over hebben. Zowel in de winkel als online prima service en gedegen producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ton 25-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, alles volgens afspraak.

De levering was in orde. Het pakket is volgens afspraak precies op tijd geleverd.
Leuke bijkomstigheid was ook de bijvoeging van twee fotomagazines. Daar stonden nog leuke tips in.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nuno 25-09-2017 Via de website gekocht

Prima service slechte kwaliteit

Een tweeeehands camera ontvangen. Naast dat de camera heel erg ruikt (naar rook, gebruiksporen) zijn er ook beat veel krassen. Ben al gewend om tweedehands apparaten/spullen te kopen maar deze viel helaas tegen.

Officiele reactie van Cameraland.nl 04-10-2017

Goedemorgen Nuno,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen.

Wat vervelend dat het ontvangen product niet aan je verwachtingen voldoet. Uiteraard mag je deze binnen 14 dagen kosteloos retourneren middels het bijgeleverde retourformulier.

Wij zullen na ontvangst hiervan nagaan of de occasion voldoet aan de omschrijving en deze eventueel corrigeren mocht deze incorrect zijn.

Ik vind het jammer dat je ons de laagst mogelijke waardering geeft, terwijl je aangeeft wél tevreden te zijn over het "Gemak" en de "Levering".

Graag wil ik dit netjes met je oplossen. Zou je ons een mail willen sturen met je ordernummer en je contactgegevens?

Alvast bedankt.

Fred - Team Cameraland.

K 24-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Tweedehands voelt als nieuw

Op aanraden van een andere klant de winkel in Alkmaar bezocht. De locatie is in eerste instantie wat verassend; tussen de supermarkten, kledingzaakjes en winkelend volk in. Eenmaal binnen wordt een nieuwe standaard gezet - in Nederland had ik nog nooit een fotowinkel van dit niveau gezien. Het aanbod is fantastisch, de verkopers zijn uitermate correct en hebben ook nog eens verstand van zaken (iets waar andere winkels die hoogwaardige spullen verkopen de plank heel hard mis slaan). De fotoapparatuur die ik kwijt wilde werd ter plekke doorgemeten en voor een nette prijs van mij overgenomen. In de winkel kreeg ik uitvoerig advies bij twee tweedehands lenzen die ik wilde terugkopen. Dit alles was een zeer plezierige ervaring en kijk ik positief op terug. Ik zal zeker terugkomen in de toekomst. Absoluut ook een aanrader voor iedereen die interesse heeft in fotografie ;)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Barry 23-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Wij zijn enorm goed geholpen, goede voorlichting, rustig en alle tijd voor advies.
Ik bepaal zelf hoe lang mijn revieuw is

Monique Bladder 23-09-2017 Via de website gekocht

Goed opgelost

Ik heb een tweedehands product gekocht, waarbij het verkeerde kabeltje geleverd was en niet helemaal compleet. Dit was niet vermeld op de website bij de koop, maar werd na een telefoontje prima opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Martin 23-09-2017 Via de website gekocht

Levering volgens belofte!

Wel een erg grote doos voor een draagriem. Past daardoor niet in de brievenbus en levert weer teveel oud papier op.