Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maaike 17-04-2023

Ik heb een hoesje voor mijn nieuwe compact camera gekocht. Het was best lastig een geschikt hoesje te vinden, hier een gevonden! Snel bezorgd.
Officiele reactie van Cameraland.nl 19-04-2023

Bedankt voor je review Maaike!

We zijn blij om te horen dat je bij ons een geschikt hoesje hebt kunnen vinden voor je nieuwe compact camera en dat het snel is bezorgd.

Bij Cameraland weten we hoe belangrijk het is om je camera goed te beschermen, en daarom hebben we een breed assortiment aan camera-accessoires, waaronder hoesjes van verschillende merken en maten. We doen ons best om jou te helpen bij het vinden van de juiste accessoires en daarom zijn we blij dat we je hebben kunnen helpen.

We hopen dat het hoesje je goed bevalt en dat het je camera goed zal beschermen. Bedankt dat je voor Cameraland hebt gekozen en we staan altijd voor je klaar als je meer hulp of advies nodig hebt!!

Huub 16-04-2023

Prettig geholpen, verkoper nam de tijd en was toch to-the-point
Geen verkoop blabla
Officiele reactie van Cameraland.nl 19-04-2023

Bedankt voor je positieve review Huub!

Bij Cameraland vinden we het belangrijk om jou de best mogelijke service te bieden en het is dan ook geweldig om te horen dat je prettig geholpen bent.

Onze verkopers zijn allemaal experts op het gebied van fotografie en ze nemen graag de tijd om al je vragen te beantwoorden en je te adviseren bij het maken van de juiste keuze voor jouw behoeften. We geloven dat het bieden van persoonlijke service en het vermijden van 'verkoop blabla' de sleutel is tot het opbouwen van vertrouwen en het leveren van uitstekende klanttevredenheid.

We hopen dat je geniet van je aankoop en we staan altijd voor je klaar als je meer hulp of advies nodig hebt. Bedankt dat je voor Cameraland hebt gekozen!

Johannes 16-04-2023

Levering was niet in orde.,! Ik Laat een Sony zien en krijg iets mee van Canon. Mee
Officiele reactie van Cameraland.nl 19-04-2023

Bedankt voor je review Johannes!

Wat vervelend om te horen dat je niet het product hebt ontvangen dat je had verwacht. Ik begrijp dat je teleurgesteld bent, vooral omdat je specifiek om een Sony had gevraagd en in plaats daarvan een Canon hebt ontvangen.

Ik raad je aan om contact op te nemen met ons, dan gaan we kijken wat de vervolgstappen worden!

Ik hoop dat je uiteindelijk een bevredigende oplossing zult vinden en dat je volgende aankoop-ervaring beter zal verlopen!

Peter 15-04-2023

Fijne winkel met deskundig personeel dat je met raad en daad terzijde staat
Officiele reactie van Cameraland.nl 15-04-2023

Dankjewel voor jouw positieve review over onze winkel en ons personeel Peter! We vinden het geweldig om te horen dat je tevreden bent met de service die we hebben geleverd.

Bij Cameraland vinden we het belangrijk om jou te helpen en te adviseren, en we zijn blij dat ons deskundige personeel je goed heeft kunnen assisteren bij jouw keuze.

Als je in de toekomst nog vragen hebt of op zoek bent naar meer advies, staan wij natuurlijk altijd voor je klaar!

peter 13-04-2023

zeer vriendelijk personeel in de winkel. behulpzaam en zeer hoge vakkennis. Ook werd er tijd genomen voor persoonlijke aandacht wat je bij veel zaken niet ziet. dit geeft een gevoel van welkom
Officiele reactie van Cameraland.nl 15-04-2023

Hartelijk dank voor je positieve review Peter! Het doet ons enorm goed om te horen dat je onze winkel hebt ervaren als een plek waar je welkom bent en waar het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam is.

Bij Cameraland vinden we het belangrijk dat jij je op je gemak voelt en dat we jou kunnen voorzien van persoonlijke aandacht en advies. Het is dan ook geweldig om te horen dat ons personeel met hun hoge vakkennis jou goed heeft kunnen helpen.

We hopen dat je tevreden bent met je aankoop en dat we je in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen in onze winkel. Bedankt voor je vertrouwen in Cameraland!

Sonny 12-04-2023

Erg vriendelijk en professioneel personeel met kennis van zaken. Ze denken met je mij en bieden zeer goede service. Het was mijn eerste keer bij Cameraland voor een vrij grote aankoop, dankzij de goede service en een breed aanbod kom ik zeker terug!
Officiele reactie van Cameraland.nl 15-04-2023

Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij Cameraland! We vinden het belangrijk om jou de beste service te bieden en daarom doet het ons goed om te horen dat wij je goed hebben geholpen.

We zijn blij dat je ons brede aanbod hebt kunnen waarderen en dat je door de goede service in de toekomst zeker bij ons terugkomt. Bij Cameraland streven we er altijd naar om jou de beste ervaring te bieden, of het nu gaat om een kleinere of een grote aankoop.

Nogmaals bedankt voor je positieve review en we kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij Cameraland!

Rene Roelofs 12-04-2023

Wilde in het weekend als ik tijd had een extra geheugenkaart bestellen die in de mail voorbij was gekomen.
Het was een Lexar 128GB CF Express type B
Helaas las ik dat de aanbieding gisteren verlopen was. Even gebeld met Cameraland en ik kreeg hem toch voor de aanbiedingsprijs. Kijk dat is service.
Officiele reactie van Cameraland.nl 13-04-2023

Bedankt voor je review Rene!

Het spijt ons dat de aanbieding voor de Lexar 128GB CF Express type B geheugenkaart net was verlopen toen je hem wilde bestellen. Maar het doet ons plezier te horen dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat we je toch nog de aanbiedingsprijs hebben kunnen geven!

Bij Cameraland doen we ons best om jou tevreden te stellen en we zijn blij dat we dat hebben kunnen doen in jouw geval! We waarderen je vertrouwen in ons en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons team van deskundige medewerkers. We staan altijd voor je klaar om je te helpen bij het vinden van de juiste producten voor je fotografiebehoeften!

Cees 12-04-2023

Fijn dat er in deze tijd nog fysieke winkels zijn waar mensen zijn die verstand hebben van zaken en je in een goed gesprek tot de juiste keuze kunt komen. Reviews op internet zijn waardevol maar het proberen, vasthouden en gedegen persoonlijk advies is erg waardevol. Fotografie is een creatieve kunstvorm waarbij de juiste apparatuur slechts het verlengstuk is van de fotograaf. Het help enorm als dit goed aansluit op je persoonlijke voorkeuren.
Officiele reactie van Cameraland.nl 13-04-2023

Bedankt voor je mooie review Cees!

Wat fijn om te horen dat je de meerwaarde ziet van het bezoeken van onze fysieke winkel en het ontvangen van persoonlijk advies. Wij zijn ervan overtuigd dat het maken van de juiste keuze bij fotografie niet alleen afhankelijk is van online reviews, maar ook van een goed gesprek met een expert. Wij zijn er dan ook trots op dat we deze persoonlijke benadering kunnen bieden aan jou.

Bij Cameraland begrijpen we dat fotografie een creatieve kunstvorm is waarbij de fotograaf centraal staat en dat de keuze voor de juiste apparatuur hierop moet aansluiten. Onze experts hebben niet alleen kennis van onze producten, maar kunnen ook goed luisteren naar jouw persoonlijke voorkeuren en jou hierbij helpen.

Wij waarderen jouw positieve feedback en zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Gerda 11-04-2023

Had in januari een adapter ring gekocht op advies van verkoper helaas was dat niet de goede
Helaas was deze ook een tijd niet leverbaar
Van de week kwam het bericht dat hij er weeer was
Deze is mij toegestuurd en de andere geretourneerd
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-04-2023

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ons!
Het spijt ons dat de adapterring die je in januari had gekocht niet de juiste was, ondanks het advies van onze verkoper. We begrijpen dat dit teleurstellend voor je was.

We zijn blij om te horen dat we je onlangs op de hoogte hebben gebracht dat de adapterring weer op voorraad was en dat we deze naar je hebben kunnen verzenden. We doen ons best om onze voorraad zo snel mogelijk aan te vullen wanneer een product niet meer leverbaar is.

We willen je bedanken voor jou geduld en begrip in deze situatie. Als je nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen!

Peter 11-04-2023

Was al een hele tijd op zoek naar een Canon 100-400 f/4.5-5.6L IS II USM lens en zag deze in de shop als used in perfecte staat. Ben voor de aankoop gegaan en had op zaterdag de lens in handen in Belgie: perfecte staat, supersnelle levering (zelfs tijds Paasweekend op zaterdag) en supervriendelijke en hulpvaardige chat online! Top shop!!!
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-04-2023

Bedankt voor je review Peter!

Wat goed om te horen dat je eindelijk de lens hebt gevonden waar je naar op zoek was! We zijn blij dat je tevreden bent met de staat van de gebruikte lens en dat de levering supersnel was, zelfs tijdens het paasweekend. Ons team streeft er altijd naar om jou de best mogelijke service te bieden, of het nu online of in onze winkel is.

Onze experts zijn er om je te helpen de beste apparatuur te vinden die past bij jouw behoeften en budget. Het is fijn om te horen dat je online chatondersteuning als vriendelijk en behulpzaam hebt ervaren tijdens het aankoopproces.

We waarderen jouw positieve feedback en hopen dat je veel plezier zult beleven aan je nieuwe lens. Als je nog vragen hebt of meer hulp nodig hebt bij het kiezen van de juiste apparatuur voor jouw fotografische behoeften, neem dan gerust contact met ons op. We zien je graag terug!

Bert 11-04-2023

Ik ben goed telefonisch geïnformeerd over de aankoop die ik wilde doen. De levering heeft plaats gevonden volgens afspraak.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-04-2023

Bedankt voor je review Bert!

Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service! We vinden het belangrijk om je goed te informeren en te adviseren bij het maken van de juiste keuze. Het is fijn om te horen dat we dat ook bij jou hebben kunnen doen.

Wat betreft de levering, we zijn blij dat deze volgens afspraak heeft plaatsgevonden. We doen altijd ons uiterste best om onze beloftes na te komen en het is goed om te horen dat dat ook bij jou het geval was. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!

Mocht je eventuele vragen hebben kun je altijd bij ons langs komen of contact met ons opnemen!

Rigor_tv 11-04-2023

Zeer correcte en snelle afhandeling. Dag na de bestelling heb ik het product ontvangen. Als streamer heb ik zo mijn setup snel een update knn geven. Ik heb mij ook direct een tweede Tiny OBSBOT 4k aangekocht bij cameraland.nl na de eerste positieve ervaring.

Hi Rigor_tv!

Bedankt voor je fantastische review en wat goed om te horen dat we je zo snel hebben kunnen helpen! We begrijpen hoe belangrijk het is om als streamer je setup snel te kunnen updaten en we zijn dan ook blij dat we je hebben kunnen voorzien van het product dat je nodig had. Het is geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de Tiny OBSBOT 4K, en dat je zelfs besloten hebt om er nog een tweede aan te schaffen! We waarderen het enorm dat je voor ons hebt gekozen en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel. Bedankt!

Frans 11-04-2023

Ik was opzoek naar een 2e hands Canon zoomlens, aangeIen de vorige de geest had gegeven. Ben deskundig geholpen en heb een mooi altrnatief gekocht. Werd goed en desk7ndig geholpen zo als altijd.!
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-04-2023

Bedankt voor je geweldige review Frans en wat goed om te horen dat we je weer goed hebben kunnen helpen! We begrijpen dat het vinden van de juiste 2e hands lens lastig kan zijn, maar het is super om te horen dat we je hebben kunnen voorzien van een mooi alternatief. Onze deskundige medewerkers doen altijd hun uiterste best om je goed te adviseren en te helpen bij het maken van de juiste keuze. We zijn dan ook blij dat we dat ook bij jou hebben kunnen doen. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen en we hopen je snel weer te zien in onze winkel!

Dennis T. 11-04-2023

Levering en product goed ontvangen. De omschrijving van het product op de website is summier en mag wel wat uitgebreider. Prijs is competitief op de markt.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-04-2023

Hey Dennis, bedankt voor je review!

Super om te horen dat je blij bent met zowel de levering als het product zelf. We snappen helemaal dat de productbeschrijving wat aan de korte kant is en we gaan ons best doen om deze in de toekomst meer in detail te beschrijven. Graag hoor ik over welk product het gaat zodat ik ervoor kan zorgen dat hier meer informatie bij komt te staan!

En wat de prijs betreft, we zijn blij dat je onze tarieven competitief vindt. Het is altijd ons doel om eerlijke en betaalbare prijzen te bieden.

peter houtmeyers 10-04-2023

De verzending is super snel. De geleverde goederen van goeie kwaliteit en goed verpakt.
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-04-2023

Bedankt voor je positieve review Peter!

Het is geweldig om te horen dat je de verzending super snel vond verlopen en dat de geleverde goederen van goede kwaliteit waren en goed verpakt waren.

We doen ons best om jou de best mogelijke winkelervaring te bieden en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Ons team van ervaren medewerkers werkt hard om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden, en het is fijn om te horen dat dit bij jou goed is verlopen!

We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn bij Cameraland! Hopelijk tot snel!

Henk 10-04-2023

Bestelling en levering ging prima, ik vond alleen de bezorgkosten van € 8,25 erg hoog. (1/3 van de kosten voor het boek)
Officiele reactie van Cameraland.nl 12-04-2023

Bedankt voor je review Henk!

We zijn blij te horen dat jouw bestelling en levering soepel zijn verlopen en we willen graag onze excuses aanbieden voor het feit dat de bezorgkosten van € 8,25 hoog leken.

Bij Cameraland streven we ernaar om je een snelle en betrouwbare levering te bieden tegen een redelijke prijs. Onze verzendkosten zijn gebaseerd op de kosten die we maken voor de verzending, verpakking en verzekering van jouw bestelling. We begrijpen echter dat de bezorgkosten soms hoog kunnen lijken in verhouding tot de prijs van het product.

We willen je graag laten weten dat we altijd proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden en we bieden ook gratis verzending aan voor bestellingen boven een bepaald bedrag. We hopen dat je in de toekomst nogmaals bij ons zult bestellen!

We zien je graag terug in onze winkel of webshop en nogmaals bedankt voor je review!

Herbert Beekman 09-04-2023

Breed assortiment, professioneel, kennis van zaken, klant- en servicegericht, vriendelijk.
Officiele reactie van Cameraland.nl 11-04-2023

Hi Herbert! Bedankt voor je review.

Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons brede assortiment en de professionele en deskundige aanpak van ons team. Bij Cameraland staan we altijd klaar om jou te voorzien van het beste advies en om jou te helpen bij het vinden van het juiste product.

We zijn trots op ons team van gepassioneerde en deskundige medewerkers, die er alles aan doen om de klanttevredenheid hoog te houden. Het is geweldig om te horen dat onze klantgerichte aanpak en vriendelijke service gewaardeerd wordt.

Bedankt voor het delen van je ervaring met Cameraland. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel of webshop!

Jarno Pommerel 09-04-2023

Gewoon de beste fotografie winkel van Nederland, punt! Van vriendelijk en behulpzaam personeel tot uitstekend advies. Altijd een succes. Ook super goeie tweedehands deals.
Officiele reactie van Cameraland.nl 11-04-2023

Wat een geweldige review Jarno! Dankjewel daarvoor. Bij Cameraland streven we er altijd naar om jou de beste ervaring te bieden, zowel in onze fysieke winkel als online. We vinden het fantastisch om te horen dat je ons ziet als de beste fotografie winkel van Nederland!

We zijn trots op ons team van vriendelijke en behulpzame medewerkers die altijd klaar staan om jou het beste advies te geven. We vinden het belangrijk dat jij je welkom voelt en dat wij jou kunnen helpen bij het maken van de beste keuze.

Ook vinden we het geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze tweedehands deals. We doen ons best om de beste kwaliteit tweedehands apparatuur aan te bieden tegen een eerlijke prijs.

Bedankt voor het delen van je ervaring, het betekent veel voor ons. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Cameraland!

Dimitri 09-04-2023

Vond het shoppen op de website prima in orde. Kon vlot vinden wat ik zocht. Erna ging het afrekenen ook snel en had ik paar dagen later mijn bestelling in huis.
Officiele reactie van Cameraland.nl 11-04-2023

Hi Dimitri! Wat fijn om te horen dat het shoppen op onze website voor jou zo'n prettige ervaring was. We zijn er trots op dat we jou een gebruiksvriendelijke en vlotte webshop kunnen bieden, waar je gemakkelijk kunt vinden wat je zoekt.

En natuurlijk is het ook goed om te horen dat het afrekenproces soepel verliep en dat je je bestelling snel in huis had. Dat is waar we naar streven bij Cameraland: snelle en betrouwbare levering van de producten waar jij naar op zoek bent.

Bedankt voor je review, we waarderen het enorm en hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop!

Theo 04-04-2023

Af-p-nikon 70-300mm 4,5-5,6e VR ED tweedehands gekocht. Kon zo wel nieuw uit de verpakking gekomen zijn.
Zaterdags besteld en maandags al in huis top verzorgt. Hier zal ik vaker mijn aankopen doen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 05-04-2023

Bedankt voor je mooie review Theo!

We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de lens en dat deze eruit zag als nieuw! Het is geweldig om te horen dat onze zorgvuldige verpakking en snelle levering aan je verwachtingen hebben voldaan. We vinden het erg belangrijk om jou de beste service te bieden, en we zijn blij dat je dat hebt ervaren. We hopen dat je veel mooie foto's zult maken met je nieuwe lens en dat je nog vele jaren van fotografieplezier zult hebben!

Bedankt voor je vertrouwen in Cameraland en we hopen je snel weer te zien!

J. Dekker 04-04-2023

De website geeft een goed beeld van wat er aan aanbod is, er is veel extra's aan informatie, cursussen etc. beschikbaar.
Ik heb een demomodel van een lens gekocht. Op zich prima verpakt, goed ingepakt etc. Maar niet de verwijzing naar de gebruiksaanwijzing, registratie etc.
Ik ben erg tevreden over cameraland, minder over Post-nl die het pakket moest bezorgen. Op het eind van de dag van bezorging verscheen er een mail dat menens niet thuis had gevonden, terwijl de bezorger nooit langs is geweest!
Officiele reactie van Cameraland.nl 05-04-2023

Bedankt voor het delen van je ervaring met het kopen van een demomodel lens bij Cameraland! We zijn blij om te horen dat je onze website waardeert en de extra informatie die we bieden over cursussen en andere onderwerpen.

Het kan inderdaad voorkomen dat niet alles wordt meegeleverd wat bij een splinternieuw product wel wordt geleverd. We doen ons best om dit duidelijk te communiceren op onze website en we begrijpen dat dit vragen kan oproepen. Mocht je hierover vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag om de informatie te vinden die je nodig hebt.

We vinden het jammer om te horen dat je problemen hebt ondervonden met de bezorging van je pakket en we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn. Helaas hebben wij als Cameraland geen invloed op de bezorging door PostNL en kunnen we alleen maar hopen dat zij zo snel en efficiënt mogelijk leveren. We zullen echter ons uiterste best doen om te helpen waar we kunnen en eventuele vragen te beantwoorden.

We zijn blij dat je over het algemeen tevreden bent met je aankoop en we hopen dat het objectief aan je verwachtingen voldoet. Bedankt voor je vertrouwen in Cameraland en we hopen je snel weer te zien!

Thierry 04-04-2023

Je komt het niet vaak meer tegen, maar online bij Cameraland gelukkig nog wel. Zeer vriendelijk, kundig en snel geholpen. Mijn nieuwe objectief was de volgende dag al in huis.

Beste Thierry,

Hartelijk dank voor je mooie review! Het doet ons enorm goed om te horen dat je tevreden bent met onze service. Bij Cameraland vinden we het erg belangrijk om jou zo goed mogelijk te helpen bij het vinden van de juiste producten. We zijn dan ook verheugd om te horen dat je onze deskundigheid en vriendelijkheid hebt ervaren en dat je nieuwe objectief de volgende dag al bij jou thuis was!

We zijn erg benieuwd naar de prachtige foto's die je met je nieuwe objectief gaat maken. Vergeet ons niet te taggen op Instagram @cameraland_nl en #cameraland_nl voor een feature! Als je nog verdere vragen hebt, ben je altijd welkom in onze winkel of kun je contact met ons opnemen via onze website, e-mail of telefoon.

Nogmaals bedankt voor je review en veel fotoplezier!

Denys patrick 04-04-2023

Zeer vlugge overeenkomst voor 't binnenbrengen oude lens na overeenkomst en keuze vlugge levering van nieuwe lens .
Goede service en woon in België
Officiele reactie van Cameraland.nl 04-04-2023

Dankjewel voor jouw positieve review Denys!

Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service. Bij Cameraland streven we er altijd naar om jou snel en efficiënt te helpen. We zijn blij dat we jouw oude lens snel en gemakkelijk konden inruilen voor een nieuwe lens en dat de levering vlot verliep.

Bedankt voor jouw vertrouwen in Cameraland. Als je in de toekomst weer hulp nodig hebt bij het vinden van de juiste apparatuur, staan we altijd voor je klaar!

Jan de Jong 03-04-2023

Zeer deskundige en goede service...Klantvriendelijk.Hier wil je nog es terugkomen!

Hi Jan!

Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met onze deskundige en goede service! Bij Cameraland vinden we het belangrijk dat je goed geholpen wordt en dat je met een tevreden gevoel onze winkel verlaat. Daarom zijn we blij om te lezen dat je onze klantvriendelijkheid hebt ervaren en dat je graag nog eens terug zou willen komen.

We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen bij het vinden van de juiste camera of accessoires en om je te adviseren op basis van jouw specifieke behoeften. Het doet ons dan ook goed om te horen dat onze inzet en expertise gewaardeerd wordt.

Bedankt voor je mooie woorden en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Cameraland!

Marius 03-04-2023

Ik koop regelmatig foto spullen bij Cameraland, en ga er soms ook heen, omdat ze een workshop geven. Ook als je via de webshop besteld en het is hun ogen niet de juiste dan bellen ze je op om te overleggen. Daarom heb ik weer voor Cameraland gekozen. Ik had een Benro statiefkop op vrijdag besteld en deze op dinsdag ontvangen. Verder geven ze goede garantie, en zijn ze net zo duur als de andere 2 grote fotozaken.
Officiele reactie van Cameraland.nl 03-04-2023

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaringen met Cameraland. We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen bij het vinden van de juiste fotoapparatuur en dat we uw bestelling snel hebben kunnen leveren. Bij Cameraland geloven we in een persoonlijke benadering van onze klanten. We waarderen uw vertrouwen in ons en hopen u snel weer te zien.

Met vriendelijke groeten,

Het team van Cameraland