Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1119 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Marianne Selderbeek 23-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima service en goede raad

Groot assortiment, gekwalificeerd personeel die georienteerd zijn op het vinden van de beste opplossing tegen een redelijke prijs.
Ik woon in het buitenland maar kom naar Cameraland als ik fotoapperatuur nodig ben!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leon Barnhoorn 23-08-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Er werd gewoon uitgebreid de tijd genomen voor een advies welk objectief voor mij en aan mijn wensen voldeed.

lin69 21-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Ik zocht een eenvoudige compact camera om erbij te hebben. Er was een leuke aanbieding waarvan er echter nog maar 1 op voorraad was. Erover gebeld en ook over de levertijd navraag gedaan. Er vriendelijk te woord gestaan en geholpen, alles klopt zoals aangegeven op de website. En precies op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

WAGNER A. DE CUNTO 16-08-2017 In de winkel gekocht
ALKMAAR

SUPER SERVICE

PERSONEEL IS SUPER VRIENDELIJK EN GEVEN HEEL GOED ADVIES. ZE NEMMEN WEL DE TIJD DAT JE NODIG HEBT. DUIDELIJK UITLEG OVER JOU PRODUCT EN HOE HET WERKT. ALTIJD BLIJ MET MIJN AANKOOP.

FredericC 16-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Ik heb een bijzondere aankoop kunnen doen in de Minox B, ik denk een collectors item. Ik ben er heel blij mee en de service was goed, snelle levering en uitstekend verpakt, Klasse

HILBERT 15-08-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf Lumix CZ 1000

Bij de aanschaf van de camera ben ik uitstekend geadviseerd door een kundige medewerker. Dit ging op een rustige en vriendelijk manier

Jur Magielse 15-08-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar!

Als ik hier een bestelling maak krijg ik altijd snel informatie over mijn bestelling. Ook de vandaag besteld morgen in huis garantie vind ik erg fijn, als ik op een shooting wat mis kan ik het de volgende dag repareren!

Geweldig 10/10

frits peperkamp 14-08-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

goed geholpen en ze namen de tijd voor je

goed geholpen en veel keus aan camera's
ik zelf heb een Mavic pro gekocht en veel plezier van
ik ben naar camera land gegaan dat ik er voor ook goed geholpen ben met spiegelreflexcamera dus ik raad iedereen deze winkel aan

MP 13-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hier is de klant koning(in)

Wat een super goede service. Je bent hier echt nog koning(in). Ze nemen alle tijd om je vragen te beantwoorden, je alles te laten zien en nemen er ook alle tijd voor. Je krijgt hier 100% aandacht. Ze geven goede service en denken met je mee! Als er een goedkopere oplossing is, vertellen ze je dit ook. Dit is echt mijn winkel als het gaat om fotografie.

Bert 13-08-2017 Via de website gekocht

Goed, maara ruimte voor verbetering

Ik had nog een cadeaubon liggen van Cameraland dus die kon ik mooi gebruiken voor de aanschaf van de cameratas. De informatie die op de website wordt gegeven is goed. de binnenmaten vanworden ook vermeld, heel goed als je wilt weten of je body+objectief er wel in past.

Het invullen van de cadeaubon gaat goed, maar als er tijdens het afrekenen iets mis gaat (fout bij iDEAL bijvoorbeeld) en de order wordt niet geplaatst, valt de cadeauboncode niet automatisch vrij en moet je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Die sturen je vervolgens een nieuwe code toe. Het contact met de klantenservice verloopt erg prettig.

Ik had mijn bestelling geplaatst met de verzendmethode 'Pakjegemak'. Als je na het betalen terugkeert op de website klopt de verzendinformatie niet en lijkt het net alsof de bestelling wordt verstuurd naar het verzendadres. Gelukkig klopt de informatie wel als je de track en trace link controleert en ook op de factuur staat het verzendadres correct.

Wat ik ook miste is de mogelijkheid om in te loggen en bijv. bestellingen te kunnen volgen of facturen te downloaden. Maar omdat dit expliciet in de privacy policy staat is het blijkbaar een bewuste keuze geweest.

Tot slot was het bij mij zo dat de winkelwagen niet geleegd werd na het succesvol voltooien van het bestel- en betaalproces, dit kan ook verwarring geven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marcel 13-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Moest wat lang wachten op mijn beurt, maar dan heb je ook wat: verkoper die luisterde en niet uit was op zoveel mogelijk verkopen, maar op een tevreden klant. En dat ben ik. Kom dus weer terug als ik wat nodig heb.

Diana 12-08-2017 Via de website gekocht

Goede service !

Ik heb eerst gebeld voor een aantal vragen voor ik de bestelling heb geplaatst. Daar werd ik vriendelijk ter woord gestaan .. en ook de bestelling was heel snel binnen .

Cor van der Wilk 12-08-2017 Via de website gekocht

goede service, bestel met regelmaat

alles wordt door de shop netjes geleverd, ik kan in alle rust bestellen. Retour zendingen zijn geen probleem, worden ook goed afgehandeld.

Jesse 12-08-2017 In de winkel gekocht

Voorbeeldige service

Onlangs heb ik een tweedehands camera gekocht, een canon 5d Mark iii. De verkoper (steven dacht ik) heeft mij uitstekend geholpen. Er werd tijd genomen om verschillende camera’s en lenzen te testen onder het genot van een bakje koffie. Geen haast en geen blabla verkooppraatje. Goed was ook te merken dat de collega’s het onder elkaar goed konden vinden en dat komt de sfeer in de zaak ten goede. Service bij cameraland staat centraal en dat is goed te merken! Volgende keer weer!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Agnes 11-08-2017 In de winkel gekocht
Hoefplan

Echt fijn geholpen!

Het voordeel van een winkel als deze is dat je echt fijn wordt geholpen. Hetgeen toch een verschil maakt met het surfen over het www. Voor mij.

J.Water 11-08-2017 In de winkel gekocht

goede service

overzichtelijke winkel goed bereikbaar en fijn geholpen met een goed advies,dit hadden we al gehoord van divers mensen en kennissen!

Jan Vreug 11-08-2017 Via de website gekocht

Gewoonweg goed!

Eerst een lens gekocht (AF-P) die niet helemaal wilde matchen met mijn wat oudere Nikon D90, keurig te woord gestaan en naar de beste oplossing geleid. Retour gezonden, andere lens besteld en per direct gecrediteerd door Cameraland.

Linda 10-08-2017 Via de website gekocht

Lekker snel!!

Vind het een fijne winkel en ook via de webshop is alles makkelijke en duidelijk te vinden! Ik had m'n lens supersnel binnen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gonda 10-08-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk

Goede ervaring van collega was de reden om naar Cameraland te gaan. Je wordt gezien als klant, goed ingerichte winkel en prima uitleg van de medewerker.

Tineke 10-08-2017 Via de website gekocht

Top!

Ik wilde 2 dagen voor we op vakantie gingen tóch een andere camera. Na een hele avond puzzelen en zoeken was Cameraland de enige die de camera de volgende dag al kon bezorgen (de dag voor ons vertrek). Ik was heel tevreden over de manier waarop ik op de hoogte werd gehouden waar mijn pakket zich bevond. Prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Mevr. M.T. Wokke-van der Eng 10-08-2017 In de winkel gekocht
van Ostadelaan 290, Hoefplan in Alkmaar

Uitstekend en enthousiast geholpen.

goede winkel, veel keus, personeel met kennis van zaken. Men nam de tijd om alternatieven te laten zien.

palawan 10-08-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering, super service

We hadden een beschermhoesje in leder nodig van Leica. Die was nergens meer te verkrijgen behalve in Cameraland. We hadden ook een lederen bandje bij besteld maar bleek dat we dit niet nodig hadden. We hebben het terug gestuurd en enkele dagen later stond het geld terug op onze rekening. Super service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sixtydick 10-08-2017 In de winkel gekocht

Eerste bezoek shop

Verscheidene artikelen gekocht in het verleden via de fraaie website.
Wilde de shop al eens bezoeken dus was de aanschaf van de Tamron18-400mm lens een mooie gelegenheid om de daad bij het woord te voegen.
Fraaie shop met een schitterend assortiment.
Kreeg rustig de tijd om rond te neuzen en toen ik aangaf mijn op voorhand gereserveerde lens mee te nemen, uiterst vriendelijk geholpen door de medewerker.
Denk dat het niet de laatste keer is dat ik het ritje Hilversum Alkmaar onderneem.

D. Voetberg 10-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Veel persoonlijke aandacht voor de klant

Al jarenlang is Cameraland het vaste adres waar wij onze fotoapparatuur en toebehoren kopen en altijd naar volle tevredenheid! Er is persoonlijke aandacht en tijd voor de klant en doordat er gerichte vragen gesteld worden over je wensen wordt de keuze tussen de vele mogelijkheden op fotografie gebied makkelijker gemaakt. We hebben nog nooit spijt gehad van onze aankopen, zowel nieuw als occasion. Bovendien krijg je een goede prijs terug voor gebruikte apparatuur. De medewerkers stralen professionaliteit en kennis van zaken uit en de koffie staat altijd klaar! Kortom: erg blij dat deze winkel in onze woonplaats gevestigd is!

Tineke 10-08-2017 Via de website gekocht

Goed advies

Was blij dat de telefoon redelijk snel werd opgenomen. En kreeg een goed advies!!!
Door het advies heb ik eerst voorzet lenzen gekocht om te proberen of ik deze vorm van fotografie ook leuk vind

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 10-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle verzending, goede prijs, goed product.

Eerste keer dat ik hier wat gekocht heb, maar mijn eerste ervaring is meteen super. Zeer tevreden: supersnelle verzending, goede prijs. Ik kwam op deze winkel uit omdat ze deze Elinchrom beauty dish nergens meer op voorraad hadden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Christa 09-08-2017 Via de website gekocht

Goede info en snelle levering

Op de site van cameraland kon ik snel de juiste info vinden bij mijn zoektocht naar een statief. Daarnaast werd mijn bestelling snel geleverd. Ik ben dik tevreden met de service van cameraland en erg blij met mijn GorillaPod Focus ��👍

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Suzanne 09-08-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen!

Fijne winkel met veel kennis over fotografie. Er wordt echt de tijd voor je genomen, geluisterd naar je wensen en de vragen die je stelt worden duidelijk beantwoord.
Voor zowel beginners als gevorderden is deze winkel zeer geschikt!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Aletta 09-08-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen bij kapotte onderdeel

Shop is heel duidelijk en makkelijk bij bestellen. Onderdeel van product was na éénmalig gebruik kapot gegaan. Ik ben gelijk geholpen hiermee, door een vriendelijke medewerker. Het product wordt meteen vervangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ernst 09-08-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling van mijn bestelling

Cameraland heeft mijn bestelling van een neutraal grijsfilter vlot en netjes afgehandeld, alles voldeed aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Jack 09-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Goede product omschrijving en snelle levering, site is overzichtelijk ingedeeld en producten makkelijk te vinden.

Co 08-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

TussenRingenset besteld. Via de track en tracé goed op de hoogte gebleven van de levering. Deze werd netjes de volgende dag op het tijdstip wat in de mail vermeld stond geleverd. Ook in de winkel zelf ben ik goed en deskundig geholpen. Daar heb ik eerder al een 50mm lens gekocht

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan 08-08-2017 Via de website gekocht

Als altijd een geweldige service!

Ik wilde een remote control hebben voor mijn Canon camera.
Opbellen naar de helpdesk is makkelijk en snel.
Direct een kundig persoon aan de lijn die al mijn vragen helder en duidelijk heeft beantwoord.
Via internet mijn bestelling geplaatst en de volgende dag bezorgd.

RDR 08-08-2017 Via de website gekocht

Tuut tuut dat is snel!

Heldere shop, groot assortiment, mooie en scherpe aanbiedingen en supersnelle levering ook na een weekend bestelling!

E.S. 07-08-2017 Via de website gekocht

Prima afhandelinh

Na bestellen en betalen, wat erg eenvoudig werkte via iDeal, was ook de levering snel. De bestelde lens voldeed aan de omschrijving. Ook prima.
Wat mij betreft een adres om te onthouden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anita Frieling 07-08-2017 Via de website gekocht

Telephoto converter

via de web-shop gemakkelijk winkelen. Duidelijke omschrijving van het product.
Snelle levering, de volgende dag.
Het pakket is in goede staat afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Eric 27-07-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreid assortiment

Deze winkel gekozen i.v.m. het grote assortiment. De kennis van de verkoper over de door ons op voorhand geselecteerde camera's was dik in orde. Helaas zijn wij met onze wensen en de adviezen van de verkoper toch met een 2x duurdere camera de winkel uitgelopen. Ook het omruilen van een net gekocht artikel was geen probleem. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Blije Billetjes 23-07-2017 Via de website gekocht

Een hele goede service!

Ik had een aantal vragen over welke camera en lens voor mijn doeleinde geschikt zou zijn.
Ik werd terug gemaild en heb telefonisch contact gehad met een medewerker.
Hij had kennis van zaken en heeft mij een goed advies gegeven en dit ook nog binnen mijn budget!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maurice 21-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Eerste keer dat ik bij Cameraland besteld heb en direct een super indruk. Duidelijke website en shop, snelle levering en zeker niet onbelangrijk: scherpe prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald uit Medemblik 21-07-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig advies

Na veel grasduinenen op beoordelingsplatforms op Internet en Consumentenbond het spoor bijster geraakt bij zoektocht naar 'professionele compactcamera' door tegenstrijdige adviezen. Bij Cameraland uiteindelijk goed geinformeerd en besloten tot aankoop. Na 3 weken uitproberen van mijn aankoop zie ik bevestigd dat ik de juiste aankoop heb gedaan. Overigens wilde ik aanvankelijk ander type camera omdat die er zo mooi uitzag. Daar ben ik acheraf gelukkig vanaf geadviseerd.

M. Onrust 20-07-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort!!!

Ik heb onlangs een Canon Eos 80D online gekocht bij Camerland, nadat ik in de winkel eerst om advies ben wezen vragen. De verkoper nam alle tijd voor me om uit te leggen wat de verschillen waren tussen verschillende camera's. Hij probeerde me niks aan te smeren, maar van een goed advies te voorzien. Hij heeft me hiermee aan het denken gezet, dus ik moest nog even nadenken over de juiste keuze, en daarna heb ik vervolgens online de bestelling gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Winwiz 20-07-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service

2e hands Samyang via de website en 's middags op kunnen halen. Er was geen lensdop bij en daar kwam kosteloos een nieuwe voor.

David 19-07-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden!

Ik heb dit keer alleen een batterij besteld, maar eerder heb ik een camera en een lens gekocht. Ook heb ik al eerder een video gemaakt over mijn aankoop, waarin ik ook al aangaf tevreden te zijn over de winkel. Bijna alles is prima in orde. Echter heb ik wat kleine dingen over de webshop te zeggen, waardoor ik heen 10 kan geven.
De zoekmachine is laggy en soms verwarrend. Een zoekmachine als die van cameraexpress is een stuk fijner. Dan heb je gewoon een zoekpagina in plaats van een rolldown menu.
En soms als je artikelen aan de winkelwagen toevoegt verschijnen ze niet. Zo had ik na verversen van de pagina bijna vijf batterijen besteld in plaats van één.
Maar voor de rest dus top en ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

J.van.IJzendoorn 19-07-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk bedrijf,met supersnelle levering TOP!

Bestellen is eenvoudig en de afwikkeling netjes. Vriendelijk te woord gestaan bij telefonische vragen en op de juiste manier een goed advies gekregen. Vlotte afwikkeling van de retourzending en omruiling zonder gedoe en meteen het bedrag wat in vermindering was gebracht, op mijn rekening terug gestoord... Het is gewoon prettig zaken doen met jullie winkel, vele bedrijven zouden hier voorbeeld aan moeten nemen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 19-07-2017 Via de website gekocht

Veel keuze en goed advies

Een leuke instap macro lens gevonden. Na wat reviews gelezen te hebben en wat advies van Cameraland bij een mooie instaplens uitgekomen. Netjes de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

sjoerd 19-07-2017 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Prima service, snelle levering

Rugtas gekocht, thuis ingedeeld met spul erin maar toen te zwaar en te groot. Zonder problemen kunnen ruilen voor koffer en kleinere rugtas die ook in de fietstas past. Dit alles in Leeuwarden.

Johan Schoondermark 18-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik een korting voucher heb gekregen na het invullen van een enquete van 15 euro. Op de site een bestelling geplaatst op zondag om 21.30 uur, artikel was op voorraad, heb ik mijn bestelling op maandag in ontvangst mogen nemen om ongeveer 18.30 uur via een pakketdienst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

eric 18-07-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

goede service, jammer van de actie.

heb in de winkel een panasonic lumix dmc-fz1000 gekocht. Prima geholpen. 2 dagen later was dit toestel met geweldige acties te vinden op jullie site. Misschien was ik te vroeg. maar wel jammer dat ik niet van deze actie gebruik heb kunnen maken.

A.Zwamborn 18-07-2017 Via de website gekocht

Zó hoort het.

Het door mij gezochte objectief was bij Cameraland honderd euro goedkoper dan bij de andere aanbieders. Online besteld en de volgende dag geleverd: goed verzorgd verpakt. Zo hoort het. Waarom dan een '9' en geen '10'? Voor een 10 moet het 'uitmuntend' zijn. De noodzaak om uitmuntende service e.d. te laten zien was er in dit geval niet: het verkoop- en leveringsproces was gewoon (heel) goed, zoals het hoort. Wat het in dit geval bijna uitmuntend maakte was dat de prijs zo'n 12% lager was dan normaal.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Sandra 18-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering.

Zeer snelle levering. Zondag besteld en op maandag al binnen. Netjes! Nog even gebeld om iets te vragen over het artikel en netjes te woord gestaan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -