Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Joost van Baars 27-03-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Cardreader besteld, dag erop prima geleverd.
Keurige levering en goede service. Ook bij andere vragen netjes en behulpzaam te woord gestaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cindy 27-03-2017 Via de website gekocht

afstandsbediening Nikon

Snelle levering, echter is de afstandsbediening niet comptabel met de camera, ondanks dat dit wel op de site vermeld stond. Heb de afstandsbediening teruggestuurd, nog niets vernomen of terugbetaling ontvangen, dus wachten af, hierover kan ik dus nog niets vermelden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2017

Beste Cindy,

Bedankt voor uw review.

Foute informatie op de website is natuurlijk nooit leuk. Graag wil ik dit voor u oplossen en de foutieve informatie corrigeren.

Kunt u ons per mail (info@cameraland) uw order-/ factuurnummer doorgeven? Ik kan dan zien wat u hebt aangeschaft en u verder helpen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Fred Hoogervorst
Klantenservice Cameraland.

Tim Roelofsen 27-03-2017 In de winkel gekocht

Prettige service

Fijne winkel, mooie uitstalling van producten en goeie service. Topwinkel voor al uw camera producten.

Jolanda Vlaming 26-03-2017 In de winkel gekocht

Top zaak!

Ik heb voor deze zaak gekozen vanwege de positieve ervaringen van anderen en vooral ook dat er veel toestellen op voorraad liggen. Ze nemen alle tijd voor je en leggen alles goed uit, ondanks dat het die dag druk was. Tussendoor nog koffie gekregen en zelfs bij de kassa kregen we goede uitleg over de camera ondanks dat er mensen stonden te wachten. Het is belangrijk dat ze aandacht aan je schenken, omdat een camera best een grote aankoop is, je moet daar de tijd voor nemen zodat je er later geen spijt van krijgt. Die tijd geven de medewerkers je. Dus ik kan niet anders zeggen, dat het een TOP ZAAK is.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yvonne 25-03-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mooie winkel met vakkundig personeel

Ik kom hier met enige regelmaat en bestel ook af en toe online. De winkel is echt een walhalla voor de foto en film freak! Topmerken, slimme hulpjes en leuke gadgets. Online bestellen is okay maar er binnen stappen geeft een nog betere ervaring.

Freek 25-03-2017 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Aandacht voor de klant.

Toen ik de winkel binnenkwam had ik het idee een mijn eerste spiegelreflexcamera te gaan kopen. Ik werd geholpen door Eric. Eerst werd er naar je geluisterd en daarop wordt er gehandeld. De camera die op wensenlijstje stond zat niet meer in het assortiment. Omdat ik al in het bezit was van een systeemcamera welke niet geheel aan mijn verwachtingen voldeed was mijn eerste keuze dan ook een spiegelreflexcamera. Eric liet mijn toen de Fujifilm X-T10 + XC 16-50mm systeemcamera zien. Die zou zekers wel aan mijn verwachtingspatroon voldoen en lag binnen mijn budget. Er was een goede uitleg van wat de voordelen en de nadelen van beide systemen waren. Omdat ik graag macrofotografie wil gaan doen werd mij geadviseerd eerst eenvoudig te gaan beginnen. Er werd geadviseerd om met tussenringen te beginnen i.p.v. de duurdere macrolenzen. Er werd niets opgedrongen.
Mijn ervaring met Cameraland is top. Er wordt niet gehaast en ik werd geholpen met volle aandacht voor mij en mijn behoeften. Er wordt niet geprobeerd om je laatste cent uit je te trekken. Dit geeft mij een goed gevoel. Je wordt er nog behandeld als klant. Ik zou zeggen “tot de volgende keer, bedankt”.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Smurfray 24-03-2017 In de winkel gekocht

Hele goede service

Ik had een camera gezien op de webwinkel en die meteen gereserveerd. heb hem opgehaald in alkmaar werd goed en vriendelijk geholpen goede uitleg. Ik zou er zo weer wat kopen als ik iets nodig heb.

Ingrid 24-03-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen!!!

Kom al jaren bij Cameraland. Ze zijn zeer vakkundig en vriendelijk en je kunt op foto gebied je hart ophalen, wat een assortiment!
Het is gewoon een Top winkel 👍

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JVoorburg 23-03-2017 Via de website gekocht

Probleem goed opgelost

Er was wat fout gegaan bij het verwerken van mij bestelling van een tweedehands lens. Uiteindelijk is dat heel netjes opgelost door Cameraland. Het tweedehands lens die ik uiteindelijk heb ontvangen is van goede kwaliteit en ik ben er zeer blij mee!

Hanneke 23-03-2017 Via de website gekocht

Een tien! Het maakt niet uit of je telefonisch contact hebt, via de website of in de winkel persoonlijk. Het is een verademing om overal een kundige en vriendelijke reactie te krijgen. TOP!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees 23-03-2017 Via de website gekocht

zeer goede service

Bestelling is snel verlopen snelle ontvangst van de bestelde zaken . Helaas paste het extra wisselplaat niet op de vloeistofkop. retour zending aangevraagd en zonder problemen wordt dit nu opgelost en de juiste wisselplaat wordt nog opgestuurd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Arie van Ringelesteyn 23-03-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uitstekende en deskundige service.

Ik kwam met mijn defecte Nikon D 60 camera bij Cameraland. Bleek helaas overleden te zijn. Mij werd uitstekend advies gegeven en heb een nieuwe Nikon D 3300 gekocht met een reserve accu. Doet het uitstekend.

Laurenknufman 19-03-2017 In de winkel gekocht

Top geholpen!

Erg goed geholpen! Goede uitleg, geluisterd naar mijn wensen en uiteindelijk mij geholpen aan een camera naar mijn wens. Kan niet meer stoppen met fotograferen en kom ook zeker terug!

Marry en Jaap Schinkel 18-03-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

hele goede, duidelijke en vriendelijke service

in de winkel gaven wij aan, wat ongeveer onze wensen waren. De verkoper een prima adviseur pakte gelijk de camera, die het beste bij ons paste. Na een uitstekend goede uitleg, gingen wij blij met de camera naar huis !

Bas 18-03-2017 Via de website gekocht

Prima produkt

Bestelde een Tango Olive cameratas bij Cameraland. Vlotte levering, goed verpakt. De tas: stevig, veel vakken, mooi ontwerp om te zien. De binnenkant is aan te passen: het oranje binnenwerk zit op z'n plaats vast met klittenband. Wie meer ruimte nodig heeft kan het verwijderen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 17-03-2017 Via de website gekocht

vakkennis

Ik heb deze zaak enkele jaren terug leren kennen tijdens een door cameraland georganiseerde beurs in de oude kerk te Alkmaar.
Sindsdien mag ik er graag een paar keer per jaar komen,
om naar occasions te kijken of aankoop van een product.
Ik waardeer de vakkennis en de klantvriendelijkheid van de medewerkers zeer.

Tjinta 16-03-2017 In de winkel gekocht

Bijzonder plezierig geholpen

Een fijne winkel. Alles is zeer overzichtelijk opgesteld. Heel fijn die hoge tafels om samen met de verkoper te kunnen bespreken waarvoor je bent gekomen. Er wordt alle tijd genomen voor advies. Ik kan alleen oordelen over de verkoper die mij geholpen heeft, maar vond het bijzonder plezierig. Er werd me niets opgedrongen en ik kreeg vrijblijvend advies. Na de aankoop 2 x een email gestuurd met een vraag en ook die werden allervriendelijkst beantwoord.

Bories Marc 16-03-2017 Via de website gekocht

Heel correcte service = BRAVO

Ik vond er de goedkoopste prijs en heel vlotte en gemakkelijke betaling !
Een zeer groot assortiment aangeboden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rutger 16-03-2017 Via de website gekocht

beloofde top-conditie niet terecht

De vergrendeling van het Hasselblad magazijn bleek defect. Blijkbaar is het uit elkaar gehaald door een amateur en niet goed weer in elkaar gezet. Daardoor zat een vulringetje klem in het mechaniek dat moet verhinderen dat het magazijn van de camera af kan met geopende schuif. Aan de schroeven te zien is er geen professioneel gereedschap gebruikt.
Getwijfeld om terug te sturen, toch maar zelf nagekeken en hersteld, nu werkt alles naar behoren.
De website belooft: "Voor 21:00 besteld is morgen in huis"… Dat klopt niet want zondag besteld is woensdag in huis.

Officiele reactie van Cameraland.nl 18-03-2017

Beste Rutger,

Bedankt voor het plaatsen van een review.

Graag ontvang ik van u per mail (info@cameraland) uw factuur en/ of ordernummer, zodat ik kan nazien wat u hebt aangeschaft en wat wij eventueel kunnen doen om uw gevoel over de aankoop te verbeteren.

Mocht de levering inderdaad vertraging hebben opgelopen wil ik dit graag passend met u oplossen.

Team Cameraland

Leo 16-03-2017 In de winkel gekocht

Goede service en advies

Winkel bij mij in de buurt, met goede servivce en advies. Goede voorlichting en alternatieven werden geshowed. Blij dat deze shop in de buurt zit!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

S.Schoenmaker 16-03-2017 Via de website gekocht

Correct advies en snelle service

Eerst contact gehad over de mail, in verband met de juiste keuze acculader en een snel advies en afhandeling.Prima!

Bert Faber 15-03-2017 Via de website gekocht

Eindelijk een digitale spiegelreflex camera.

Ik was al een tijd op zoek naar een digitale body ter vervanging van mijn Pentax MZ-50 spiegelreflex. Deze heb ik gevonden in de tweedehands K20D body. De 35-80 mm zoomlens van Pentax past en werkt perfect. Een fantastisch resultaat voor weinig geld. Ik ben er heel blij mee.

Eit 15-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering, gratis verzonden

Een scherpe prijs, en ondanks een betrekkelijk gering aankoopbedrag toch gratis verzonden en zeer vlot geleverd!

Ellen 15-03-2017 In de winkel gekocht

Geduldige goed uitleg

De verkoper nam de tijd om ons geduldig uit te leggen hoe de verrekijker werkte en wat de verschillen waren, we mochten net zo lang er doorheen turen tot we eruit waren welke we wilden hebben. Fijn ouderwets geduld en vakmanschap.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Sandra 15-03-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Ik was op zoek naar een cameratas maar zag door de bomen het bos niet meer. Heel goed geadviseerd want ik kan nogal twijfelen. Prachtige cameratas gekocht waar ik ontzettend blij mee ben.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 15-03-2017 In de winkel gekocht

Super advies

De insteek was om ff een simple camera te kopen. In gesprek met de verkoper bleek dat ik voor het doeleinde waarvoor ik een camera nodig had even wat ingewikkelder lag. Kreeg een goed advies en uitleg wat ik nodig had om de juiste foto's te maken.

Guido 13-03-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

Overteffen van verwachtingen

Op zoek naar een afstand bediening voor mijn systeemflits kwam ik naar de winkel van Cameraland, waar ik in gesprek raakte. xxxxx hoorde mijn verhaal aan en vroeg goed door was ik wilde gaan bereiken met mijn flitser. Mijn verhaal samenvattend adviseerde hij mij om eens te kijken naar de nieuwe Nissen flitsers die alles konden wat ik wilde, intuïtief werkte en ook nog eens gunstig geprijsd waren. Hij nam serieus de tijd voor mij wat ik zeer waardeerde en het eindresultaat overtrof mijn verwachtingen.

Koos 13-03-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en een perfecte uitleg

Zeer goede hulp bij de keuze en een zeer kundig advies met daar bij een zeer snelle levering voor een zeer redelijke prijs en aan de levering was niets op te merken zeer goed verpakt en zeer snel

Douwe 13-03-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Weer een prima afspraak en service

Net zoals eerdere keren heb ik ook nu weer goede afspraken met Cameraland kunnen maken: kopen Nikon 500 mm nieuw met inruil Nikon 500 mm van ca 5 jaar oud. Mooie deal, prima service en nette inruilprijs kunnen afspreken. Top

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Barry 13-03-2017 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Geweldige zaak

Deze mensen zijn niet alleen experts in hun vak maar hebben ook een zeer vriendelijke persoonlijkheid.

Je kan idd je spullen inruilen en je krijgt er een redelijke prijs voor....maar het moet wel interessant zijn voor hen. En daar zijn ze heel eerlijk in.

Ik ben blij met hen....en zal honderden foto zaken passeren om liever deze cameraland te bezoeken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anita 12-03-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar, van Ostadelaan

We kwamen voor advies en gingen weg met twee camera's.

Breed aanbod, en veel kennis. Goede uitleg over de producten zodat je een goede keuze kan maken. Iedereen krijgt de aandacht die hij/zij verdient . Leuke attentie gekregen omdat camera cadeau werd gegeven voor een huwelijk.

camera 12-03-2017 In de winkel gekocht
cameraland alkmaar

Ik vroeg om uitleg En die kreeg ik. En snapte het.

ruime keuse goed geholpenEn er zijn in onze buurt geen grote foto zaken En ze nemen de tijd voor je

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.Visman 11-03-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Vriendelijk te woord gestaan, een goed advies, ruim assortiment en men neemt ruim de tijd voor uitleg

C de Jongh 11-03-2017 Via de website gekocht

Prima service bij Cameraland

Verkopen kan (bijna) iedereen.
Maar wat als er iets niet goed gaat?
Op de site van Cameraland vond ik een mooi tweedehands balhoofd. Na de bestelling bleek dit een ander balhoofd te zijn dan dat ik dacht te krijgen.
Wat nu zo ijzersterk is bij Cameraland:
- zonder kosten retourneren
- uitstekende telefonische ondersteuning
- terugboeking aankoopbedrag zeer snel
Hier ga ik zeker nog een keer bestellen!

Andrew Plevier 11-03-2017 In de winkel gekocht
te Alkmaar

Goed en deskundig personeel

Ook al koop je er niets, een gezellig praatje is altijd mogelijk en je bent altijd welkom voor verder advies

Berend 10-03-2017 Via de website gekocht

Bijzonder snelle levering

Na bestelling van mijn artikel, werd deze keurig verpakt de volgende werkdag al geleverd. Dit terwijl ik toch redelijk laat mijn bestelling had geplaatst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wokloo 09-03-2017 In de winkel gekocht

Vaklui

Vaklui. Geen moment het onbehagelijke gevoel gehad wat je kan overkomen in de showroom van een autohandelaar, dat me iets wordt aangesmeerd. Nee ik werd behoed voor een domme aankoop. Met argumenten. Het is mijn adres nu. En vraagbaak.

Peter Overbosch 09-03-2017 In de winkel gekocht

Onverwacht

Op een trip was ik een paar kleinigheden kwijtgeraakt. Had verwacht dat ze niet of moeilijk te leveren zouden zijn. Cameraland had ze nog ergens liggen en ik kreeg ze gratis mee. "Het ware dure apparaten, meneer. Dan kan dit er wel als service bij." Hulde!

Roy 08-03-2017 Via de website gekocht

snel en perfect geleverd

Fantastische winkel! klantvriendelijk in de winkel , via de telefoon en ook via de mail. Komen hun afspraken prima na Bellen of mailen altijd binnen de afgesproken tijd. Bestellingen komen razendsnel naar je toe!
Stond er versteld van. Het gebruiksgemak van de site is perfect. Zoek je iets voor je camera zoek dan niet stand en land maar gan naar CAMERALAND!!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.l. Hoogland 08-03-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima informatie, goede instructie.

Goede sortering, goede prijs, ondersteuning in winkel.
Ik werd deskundig geholpen bij het maken van de juiste keuze voor een camera.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

sonja vlug 08-03-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

super service.

Eerst in de winkel geweest en daar een tweedehands body en lens gekocht. perfect geholpen . Plaatje van statief zoekgeraakt en bested . Volgende dag in huis. Eerst winkel gebeld waarop zij de link hebben gestuurd en ik het zo kon bestellen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Netperk 08-03-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende winkel, prima personeel

Ze namen de tijd voor me, gaven antwoord op al mijn vragen en dachten serieus mee over mijn twijfels
Cameratas die niet beviel kon makkelijk geruild worden en er volgde een uitstekend advies voor een andere.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tom 08-03-2017 Via de website gekocht

Correcte en snelle service

No nonsense met duidelijke en vooral correcte beschrijving van de gekochte converter. Levering reeds de volgende dag. Product meer dan goed verpakt en beschermd.

dirk 08-03-2017 Via de website gekocht

Sneller dan ik mogelijk hield

Zelfs een tweedehands lens wordt meteen verzonden en is prima in orde. Dat er nog een jaar garantie opzit vind ik mooi meegenomen.

Menno 07-03-2017 Via de website gekocht

snelle geweldige service

Was de enige shop die bij post.nl wilde afleveren.in plaats van aan de deur. levering binnen een dag
top service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wil 06-03-2017 Via de website gekocht

Demo model

Dit was duidelijk een demo model, of al een keer eerder verkocht en retour gebracht. Verpakking slordig dicht getapet en lichte krasjes op de zichtzijde van hub. Jammer, dat dit niet van te voren was aangegeven. Tevens ook nog een verouderd model, rev A, inmiddels al de rev B op de markt.

Becky 05-03-2017 In de winkel gekocht

Nette service

Het personeel is zeer betrokken en luisterde naar de wensen van de klant . En geeft goed advies wat daar op camera gebied het beste bij past. Zowel voor de camera's als hun toebehoren. Personeel weet waar ze het over hebben en zijn goed op de hoogte van hun producten

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. de Jong 05-03-2017 In de winkel gekocht

Super klantgericht.

Ik heb nooit tweedehands durven kopen, uit angst om iets aangepraat te krijgen. Ik heb in de winkel mijn ogen uitgekeken. Zoveel moois! De medewerker heeft mij helemaal overtuigd, door te luisteren naar mijn wensen. Zo ben ik niet met de duurste lenzen naar huis gegaan, maar met de lenzen die passen bij mijn interesse en mogelijkheden. Daar ben ik super blij mee. Zo hoort het.

Arnold 05-03-2017 Via de website gekocht

een echte fotoaak

Snelle levering
Goede prijs
Ruime keus
Goed bekend om zijn service
Complete (internet)winkel voor 'n fanatieke fotograaf

Peter Hagers 04-03-2017 Via de website gekocht

Cameraland doet wat het beloofd

En dat is wat ik van een winkel verwacht, elke dag ook op zondag. Daarnaast hebben (bijna) alles voor elke fotograaf.
It is as simple as that..