Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 439 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eric 30-04-2023

Als het op fotocamera's of verrekijkers aankomt zijn er voor mij eigenlijk maar 2 winkels en Camerland is daar eentje van.
Met een verrekijker van meer dan 1000 euro even naar buiten lopen om te kijken hoe hij kijkt en voelt kan daar gewoon!
De mensen die er werken weten wat er in de winkel staat en als je zegt wat je zoekt weten ze moeiteloos een paar opties op te noemen en tevoorschijn te toveren.
Ik denk dat dit mijn 5e aanschaf is in die winkel, in dit geval een spottingscope van Kowa met een groothoeklens.
Ben er erg blij mee!
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-05-2023

Heel erg bedankt voor je mooie review Eric!

Wat top om te lezen dat je erg tevreden met ons bent! Je hebt bij ons alle vrijheid om te kijken en te voelen of het product wel de juiste match voor je is. We zijn blij dat je jouw match hebt gevonden! Geniet van je Kowa verrekijker!

Je kunt altijd bij ons terecht voor advies en vragen, wij helpen je met alle plezier. Hopelijk mogen wij je snel weer verwelkomen in onze winkel!

Kimberley 30-04-2023

Inmiddels meerdere keren wat bij Cameraland online besteld en het is altijd top! Goede prijs/kwaliteit, uitgebreide productpagina's en snelle veilige bezorging.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-05-2023

Bedankt voor je review Kimberley!

Het is altijd fijn om een review te lezen van een trouwe klant! Het doet ons goed om te zien dat je erg tevreden bent met onze service. Mocht je vragen hebben, horen we het graag, we helpen je met alle plezier!

AF 30-04-2023

Als beginnend hobby fotograaf op internet gezocht wat het beste bij mij past qua lens voor wat ik wil met fotografie. In de winkel heb ik dit met één van de aanwezige professionals besproken en ben met een betere bij mij passende lens de winkel uitgegaan. Zeer tevreden. Zo heb ik daar ook mijn camera eerder gekocht.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-05-2023

Wij willen je bedanken voor je tijd om deze mooie review te plaatsen!

Het doet ons goed om te horen dat we je hebben kunnen helpen met een passende lens. Mocht je er eventueel vragen over hebben, kun je altijd bij ons terecht, we helpen je met alle plezier! We wensen je veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel!

Ina de lange 29-04-2023

Heel goed advies gekregen van Remco
Kregen een goede prijs voor oude camera vind ik toch wel belangrijk
en heel blij met nieuwe Sony camera en nu maar hopen dat we er heel veel mooie foto’s mee gaan maken
En als dat niet lukt helpen ze voor de juiste instellingen hoe mooi is dat
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-05-2023

Bedankt voor je top review Ina!

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de service en advies van onze collega. Geniet van je prachtige aankoop, mocht je vragen hebben, kun je altijd bij ons terecht!

Hopelijk tot snel!

PhotoCamiel 29-04-2023

Snelle levering. Bij de bestelling miste en kabeltje. Dieze weed na een belletje meteen nagestuurd.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-05-2023

Bedankt voor je review Camiel!

Wat jammer dat jouw bestelling niet compleet was, gelukkig hadden we nog een kabeltje liggen en hebben we die direct nagestuurd. Mocht je eventuele vragen hebben, staan wij altijd voor je klaar!

Ron 29-04-2023

Ze hanteren een snelle verzending, en een prima kwaliteit van de gekochte artikelen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-05-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven Ron! We zijn blij om te horen dat alles bevalt en we zien je graag terug!

Arie 29-04-2023

Mijn bestelling online gedaan.
Prima service aan de telefoon als je vragen hebt, deze worden goed en snel beantwoord!
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-05-2023

Hartelijk dank voor je review Arie!

We vinden het geweldig om te horen dat je zo blij bent met onze service! Mocht je vragen hebben, staan wij altijd klaar om je te helpen!

Hopelijk tot snel in onze winkel of webshop!

Albert Nooij 28-04-2023

Het is de keer keer dat ik iets besteld bij Cameraland
Het is me erg goed bevallen artikelen waren op voorraad en keurig op tijd bezorgd
Binnen de tijd die ik via DHL kreeg
Heb ook gebruik gemaakt van de betaling 3 in 1 zonder rente
Hoe hoe je de artikelen besteld op jullie website erg makkelijk
Zal zeker nog wel eens bestellen bij jullie
Zal jullie zeker aanbevelen hr.groet Albert Nooij
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-05-2023

Bedankt voor je mooie review Albert!

Wat fijn dat je ervaring bij ons goed bevalt! Wij wensen je heel veel plezier met je aankopen. Mocht je verdere vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen. We helpen je met alle plezier!

We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Patrik 26-04-2023

Mijn 3de drone van Cameraland. Altijd beste prijzen, altijd snelle en veilige levering! Bedankt toppers!
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-04-2023

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Cameraland! Bedankt voor je mooie review en je vertrouwen in ons bedrijf. We vinden het belangrijk om altijd de beste prijzen en een snelle en veilige levering te bieden, dus het is erg fijn om te horen dat we hierin zijn geslaagd.

Als je in de toekomst nog op zoek bent naar een drone of andere producten, staan wij graag voor je klaar!

Rik 26-04-2023

Geen grote problemen met Cameraland als leverancier. Een nieuwe Canon efs 10-18 werd netjes afgeleverd, is ook niet zo moeiijk. Iets minder vrolijk was ik toen ik een gebruikte Canon rf 24-105 tegen een prijs die enige jaren geleden de adviesprijs was. Die kwam volledig uitgekleed zonder originele verpakking en bijbehorende hoes binnen.
Hoopvol vroeg ik een prijsopgave voor een recente Canonlens die mij €968 had gekost. Daar wilde Cameraland slechts €100 voor geven, terwijl dit type gebruikt nog voor €600 en meer als occasion wordt verkocht! Onvergeeflijk......
Hier valt Cameraland voor mij uit de favorietenlijst.
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-04-2023

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je blij bent met de nieuwe 10-18. We vinden het wel jammer om te horen dat je daarna wat van je enthousiasme in ons bent verloren. Ik wil daar toch wat uitleg bij geven. Wat betreft de tweedehands lens, deze komen inderdaad soms zonder toebehoren. Dat geven wij ook duidelijk aan op onze website wat er wel of niet bij zit en daar is de prijs ook naar. Het door jou bestelde objectief (24-105) was verder in perfecte staat. Je zal begrijpen dat bepaalde apparatuur door de tijd heen zijn waarde behoud en dat andere types dat minder hebben. De prijzen worden bij ons bepaald door professionals, en als je denkt dat er iets niet klopt of een fout is gemaakt kan je altijd contact met ons opnemen. Wat betreft de inruil die je ons aanbood, dit ging om eens lens waarbij jezelf aangaf dat deze in matige staat verkeerde, daarbij ging het om eens lens die nogal eens gebreken vertoond en verder als occasion op dit moment wordt verkocht tussen de 175 en 399 euro afhankelijk van in welke staat het zich bevindt. Dus dit klopt niet helemaal. En nogmaals, mocht je denken dat er iets niet klopt had je altijd contact met ons kunnen opnemen. Jammer dat niet is gebeurd, want ik weet zeker dat als we elkaar telefonisch of in de winkel gesproken hadden we een hoop van je teleurstelling hadden kunnen wegnemen.

Hopelijk toch tot een volgende keer!

Peter de Jong 25-04-2023

Snelle vakkundige advies, had belangstelling voor occasion camera. De cameraland medewerker, legde na de vraag wat ik ermee wilde doen, als verificatie of dit de juiste camera voor mij was , de werking, instelingen, (on)mogelijkheden etc. rustig in begrijpelijke jip en janneke taal aan mij uit. Gaf mij de camera en liet mij vervolgens ook enige tijd met camera stoeien, bij vragen was hij in de buurt. Hoe fijn is dat, en het ging hier om occasion!!
Vervolgens bij afrekenen nog wat korting gekregen op enkele accessoires. Zou deze zaak zeker aanbevelen, top service!
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-04-2023

Wat fijn om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad bij Cameraland! We zijn blij dat je snel en vakkundig advies hebt gekregen en dat onze medewerker de tijd heeft genomen om de werking en instellingen van de camera uit te leggen. Het is belangrijk voor ons dat jij de juiste camera kiest die past bij jouw wensen.

We vinden het ook fijn om te horen dat je tijd hebt gekregen om met de camera te oefenen en dat onze medewerker beschikbaar was om jouw vragen te beantwoorden. En wat leuk dat je ook nog eens korting hebt gekregen op accessoires bij het afrekenen!

We danken je voor je mooie review en zouden het fantastisch vinden om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!

L. de Groot 25-04-2023

Het was de eerste keer dat ik gebruik maakte van de winkel Cameraland. Het aanbod van een 2e hands camera was net wat ik zocht. Besteld, laten afleveren bij een afhaalpunt. Alles ging zoals gewenst, de andere dat het cameraatje in huis. Chapeau!
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-04-2023

Bedankt voor jouw mooie review! Wij zijn blij om te horen dat je via Cameraland de tweedehands camera hebt gevonden die je zocht. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat je jouw camera hebt kunnen laten afleveren bij een afhaalpunt. Wij doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en het is fijn om te horen dat dit ook bij jou het geval was. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of op zoek zijn naar een ander product, dan staan wij uiteraard graag voor je klaar!

HG-delft 24-04-2023

Ik heb alleen telefonisch en online contact gehad met Cameraland. Goed en duidelijk te woord gestaat, prima advies, en de koop van Nikon 2e hands lens goed en correct verwerkt. De volgende dag in huis. 1 punt minder omdat ik niet in de qinkel ben geweest, maar telefonisch en online helemaal top. (10).
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-04-2023

Dankjewel voor je mooie review! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en dat je goed advies hebt gekregen bij de aanschaf van jouw Nikon tweedehands lens. We zijn blij dat de levering snel en correct is verlopen.

We vinden het jammer dat je niet in onze winkel bent geweest, maar zijn blij dat je online en telefonisch een goede ervaring hebt gehad. Natuurlijk ben je altijd welkom in onze winkel als je in de gelegenheid bent om langs te komen. We staan dan met veel plezier voor je klaar om je verder te helpen!!

Frank 24-04-2023

Op zoek naar een nieuwe camera kwamen we uit bij de SONY RX10 4. De gehele afhandeling, ook financieel, verliep zeer vlot. Ik heb nu een camera voor natuur die zijn gelijke niet kent. Geen zware telelens maar een ongelooflijke optische kwaliteit en zeer veel mogelijkheden voor een schappelijke prijs. CAMERALAND en de RX10 kan ik aan iedereen aanbevelen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-04-2023

Bedankt voor je enthousiaste review!

Wij vinden het belangrijk om je te voorzien van een uitgebreid assortiment en goed advies, zodat je de juiste camera kunt vinden die bij jou past. We zijn blij om te horen dat je bij ons de SONY RX10 IV hebt gevonden, die voldoet aan jouw wensen voor natuur- en landschapsfotografie. De RX10 IV biedt inderdaad een ongeëvenaarde optische kwaliteit en vele mogelijkheden, en dat voor een schappelijke prijs.

Het is fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met je aankoop en we danken je voor het aanbevelen van onze winkel en de RX10 IV aan anderen.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Cameraland!

Roel 24-04-2023

Fijne website, goed assortiment en snelle service. Heb er een nieuwe camera gekocht en die werd goed verpakt thuisbezorgd.
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-04-2023

Bedankt voor je review Roel!

Bij Cameraland vinden we het belangrijk om jou een fijne en overzichtelijke website te bieden met een uitgebreid assortiment. Fijn om te horen dat je bij ons een nieuwe camera hebt gekocht en dat deze snel en goed verpakt bij je thuis is bezorgd. We vinden het belangrijk om jou een betrouwbare en snelle service te bieden, zodat je snel kunt genieten van je nieuwe aankoop. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of op zoek zijn naar een nieuw product, dan staan we altijd voor je klaar om je verder te helpen. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Cameraland!

Wendy 24-04-2023

Nadat ik in de winkel goed advies heb gekregen over de aanschaf van een flitser heb ik deze online besteld (hij was niet op voorraad). Sneller geleverd dan verwacht, dik tevreden!
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-04-2023

Bedankt voor je positieve review Wendy!

Wat fijn om te horen dat je in onze winkel goed advies hebt gekregen over de aanschaf van een flitser en dat deze online snel geleverd is!

Mocht je in de tussentijd eventuele vragen hebben, kun je altijd contact met ons opnemen. We helpen je met alle plezier!

Hopelijk tot ziens in onze winkel of webshop!

Theo 23-04-2023

Via de mail een Nikon accu besteld, nadat ik tel had geïnformeerd en de volgende dag heel netjes verpakt bezorgd. Helemaal top’
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-04-2023

Bedankt voor je review Theo!

Bij Cameraland streven we ernaar om je snel en goed van dienst te zijn. We zijn blij te horen dat je tevreden bent over de snelle levering van je Nikon accu en dat deze netjes verpakt is bezorgd. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of op zoek zijn naar het juiste product, laat het ons gerust weten. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.

Hopelijk zien we je snel terug in onze winkel of webshop!

Pinto 22-04-2023

Uitgebreide assortiment zowel nieuw als occasions, daarbij is deze winkel nog los van "eenheidsworst - winkels netwerk" wat online-shoppen interessanter maakt. De soepele betaling mogelijkheden maakt Cameraland uniek in deze branch.
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-04-2023

Dankjewel voor je positieve review Pinto!

Bij Cameraland proberen we ons assortiment zo uitgebreid mogelijk te maken, zowel met nieuwe als tweedehands producten. We vinden het belangrijk om ons te onderscheiden van andere winkels en online shops door ons aanbod zo divers mogelijk te maken.

Ook zijn we blij te horen dat je onze betalingsmogelijkheden als soepel ervaart en vinden het belangrijk om onze klanten hierin zoveel mogelijk tegemoet te komen.

We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Victor van Aken 22-04-2023

Cameraland komt vriendelijk en ter zake kundig over.
Mijn ervaring met deze winkel gaat terug tot 2006.
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-04-2023

Bedankt voor je review Victor en wat leuk om te horen dat je al sinds 2006 bij ons komt! Bij Cameraland vinden we het belangrijk om jou altijd vriendelijk en deskundig te helpen. We zijn blij dat je deze ervaring met ons hebt en hopen je nog vele jaren van dienst te kunnen zijn. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of op zoek zijn naar het juiste product, staan we altijd voor je klaar. Hopelijk tot snel!

John 21-04-2023

Bestel al mijn producten online bij Cameraland en vandaag besteld morgen in huis. En bij vragen kan ik contact opnemen
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-04-2023

Bedankt voor je positieve review John!

Bij Cameraland doen we ons best om jou snel en betrouwbaar van dienst te zijn. We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze snelle levering en onze klantenservice. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt bij het vinden van het juiste product, staan we altijd voor je klaar. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Cameraland!

Chris 19-04-2023

Ben al lang klant van cameraland. Tot nu toe nooit geen problemen gehad. Goede service, en klantvriendelijk aan de telefoon. Doe bijna alles bestellen bij cameraland.
Officiele reactie van Cameraland.nl 20-04-2023

Super leuk om te horen dat je al zo lang een tevreden klant bent bij Cameraland! Wij doen ons best om je altijd de beste service te bieden en het is fantastisch om te horen dat we daarin geslaagd zijn.

Het is geweldig dat je onze klantenservice als goed hebt ervaren en dat je bijna alles bij ons bestelt! We zijn blij dat we aan jouw verwachtingen kunnen voldoen en dat je vertrouwen hebt in onze producten en service.

Dankjewel voor de positieve feedback en we hopen je snel weer te zien bij Cameraland!

Martien 18-04-2023

prachtige winkel, perfecte service, aanrader! aankoop nieuwe spullen, reparatiewerk, altijd super.
Officiele reactie van Cameraland.nl 19-04-2023

Dank je wel voor je review Martien!

We zijn blij om te horen dat je onze winkel prachtig vindt en dat je altijd tevreden bent met de perfecte service die we bieden. Bij Cameraland streven we er altijd naar om jou de best mogelijke service te bieden, of het nu gaat om het aanschaffen van nieuwe spullen of het repareren van bestaande.

We vinden het geweldig om te horen dat je onze winkel als een aanrader beschouwt. Wij geloven in het creëren van een unieke en plezierige ervaring voor jou, vanaf het moment dat je onze winkel binnenstapt tot het moment dat je jouw aankoop doet.

We zijn blij dat je altijd tevreden bent geweest met onze service en dat we je hebben kunnen helpen bij het aanschaffen van nieuwe spullen en reparatiewerkzaamheden. Wij vinden het belangrijk om je te ondersteunen bij elke stap van jouw fotografie-reis, of het nu gaat om het leren van nieuwe technieken, het verkennen van nieuwe apparatuur of het bieden van snelle en betrouwbare reparatieservices.

Nogmaals, bedankt voor je positieve feedback en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Cameraland!

Thea 17-04-2023

Na een prettig en vlot verkopen chartcontact heb ik deze lens aangeschaft en kreeg hem de volgende dag al thuisbezorgd. Wat een plezierige begeleiding bij het aanschaffen van deze lens
Officiele reactie van Cameraland.nl 19-04-2023

Bedankt voor je mooie review Thea!

We zijn blij om te horen dat je het contact met onze verkoper als prettig en vlot hebt ervaren. Bij Cameraland vinden we het belangrijk om je te voorzien van deskundig advies en begeleiding bij het kiezen van de juiste producten.

Het is fantastisch om te horen dat je de volgende dag al kon genieten van je nieuwe lens! Bij Cameraland doen we ons best om onze producten zo snel mogelijk bij jou te bezorgen!

We vinden het geweldig om te horen dat je onze begeleiding als plezierig hebt ervaren. Bij Cameraland staan we altijd klaar om jou te helpen en te adviseren, zodat je de best mogelijke producten kunt kiezen die bij jouw behoeften passen.

Nogmaals bedankt voor je vertrouwen in Cameraland en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn!

Erik-Jan 17-04-2023

Duidelijke omschrijving van het product en realistische levertijd. (Niet alles hoeft meteen de volgende dag geleverd te worden.)
Product (fototas) werd keurig verpakt geleverd, maar ik vroeg me af, waarom deze dan nog in noppenplastic verpakt was. Ik mag aannemen dat een tas wel tegen een stoojte kan. :-)
Officiele reactie van Cameraland.nl 19-04-2023

Dank je wel voor je positieve review Erik-Jan!

We vinden het geweldig om te horen dat je tevreden bent met de duidelijke omschrijving van het product en de realistische levertijd. Bij Cameraland doen we ons best om je zo goed mogelijk te informeren over de producten die je koopt en een realistische inschatting te geven van wanneer jij jouw aankoop kunt verwachten.

We begrijpen dat je je afvraagt waarom de fototas nog eens extra verpakt was in noppenfolie. Hoewel het misschien overbodig lijkt, nemen we bij Cameraland de veiligheid van onze producten tijdens het transport zeer serieus. We verpakken alle producten zorgvuldig in noppenfolie en/of gerecycled karton om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. We begrijpen dat een fototas stevig kan zijn, maar tijdens het transport kunnen onverwachte gebeurtenissen altijd voorkomen. Daarom is het essentieel dat we onze producten zo goed mogelijk beschermen tijdens het verzenden.

Nogmaals, bedankt voor je vertrouwen in Cameraland. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn en je te voorzien van de beste service en producten!!

Tineke 17-04-2023

In begin lukte het mij niet zo goed wat ik wilde bestellen. Na een vriendelijk en netjes antwoord na telefonisch contact was mij gelukt mijn bestelling te plaatsen. Ook al is het objectief 2e hands ik ben er blij mee.
Officiele reactie van Cameraland.nl 19-04-2023

Bedankt voor je review Tineke!

We vinden het fijn om te horen dat we je hebben kunnen helpen bij het plaatsen van je bestelling, ondanks dat het in het begin niet helemaal lukte. Bij Cameraland streven we ernaar om je te helpen bij elke stap van het proces, zodat je uiteindelijk tevreden bent met je aankoop.

We zijn blij om te horen dat je blij bent met je tweedehands objectief. We doen ons best om alleen kwaliteitsproducten aan te bieden, ook als ze tweedehands zijn, en we zijn blij dat het objectief aan je verwachtingen voldoet!

Als je in de toekomst meer hulp of advies nodig hebt bij het plaatsen van een bestelling of het vinden van de juiste producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar en willen ervoor zorgen dat je tevreden bent met je aankoop bij Cameraland!