Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1111 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

tim 26-09-2017 Via de website gekocht

zeer goede service!

Ik had een tweede hands battery grip besteld voor mijn d7200 bij Cameraland. Bij aankomst bleek alleen de standaard batterij lade voor een Nikon accu meegeleverd. Omdat in de originele verpakking ook een lade voor Aa/penlight batterijen aanwezig is heb ik hiernaar geïnformeerd. Ik kreeg te horen dat deze geen onderdeel was van de originele 2de hands aankoop, maar omdat ik er graag een wilde hebben zouden ze er een kosteloos opsturen. De zelfde dag nog had ik hem in huis. Top service van Cameraland!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 26-09-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld en snel bezorgd

Ik heb de camera op de website besteld wat makkelijk en vlot gaat. Was op voorraad en snel bezorgd, en goed verpakt. Nog geen ervaring met eventuele nazorg door Cameraland etc. vandaar dat ik een 8 heb gegeven. Een 'doos bezorgen' is 1 ding, problemen oplossen een ander. Als ik die nazorg een keer nodig heb en dat gaat perfect, dan geef ik zeker een 9 of 10. Maar tot nu toe dus: prima!

Stijn 26-09-2017 In de winkel gekocht

Goede eerlijke voorlichtingen

Opzoek naar een nieuwe verrekijker rond een bepaald bedrag, verkoper was zeer duidelijk wat de voor en nadelen waren over bepaalde kijkers en heeft ook de duurde/goedkopere kijkers laten testen ter vergelijking. Hij gaf netjes zijn eigen mening zonder het door te drukken of je naar een bepaalde kant toe te trekken. uiteindelijk na uitgebreid testen een kijker gekocht die mij goed beviel, en dat gelukkig nog steeds doet!

AlieWoudia 26-09-2017 Via de website gekocht

Accu

Vervangende accu besteld en keurig geleverd binnen aangegeven termijn. De accu werd als zeer goed alternatief voor het origineel genoemd en ook nog de helft goedkoper. Bevalt prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Han van Soest 26-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle levering

Ik had HI 8 bandjes nodig ten eerste was Camerlandde goedkoopste en snelle levering toen bleek dat er iets ontbrak wat duidelijk was aangegeven werdt de volgende dag ook weer keurig geleverd kreeg nog een mail vd verzender of alles goed was gekomen en zo niet of ik aub contakt met hun op wilde nemen dat noem ik nu nog eens services

JPL 26-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Mijn eerste bestelling camera en lens de zaterdag besteld en de maandag reeds geleverd. Camera was wel de verkeerde maar mijn e-mail werd snel beantwoord, na terug sturen pakket. Kreeg ik de bestelde camera binnen 1 week

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ed Vink 25-09-2017 Via de website gekocht

goede professionele uitgebreide webwinkel! Betrouwbaar!

Printer gekocht (Epson ET 3600 ecotank) Voor 379 euro. Op dat moment duidelijk de goedkoopste! 3 jaar verlengde garantie en ook nog 50 euro cashback. Helemaal tevreden dus!
Vlotte afhandeling en printer snel thuis. AfterPay werkt goed!
Mail verkeer is duidelijk en efficient!

2 min puntjes......
1: Printer was week na aanschaf ineens 30 euro duurder ( niet voor mij ik had geluk) is voor andere klanten niet zo leuk.
2: Helaas werkt bij zaterdag of zondag bestellen en de dag erna geleverd niet zo goed ivm weekend.
er wordt pas op maandagochtend gestart met het verwerken van de bestellingen dus pas dinsdag de bestelling thuisgeleverd. ( niet onoverkomelijk maar wel iets om rekening mee te houden.

J VAN CAMP 25-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon Goed

Ben zeer tevreden,kwaliteitsprodukten zeer snel en goed verpakt geleverd,voor herhaling vatbaar!!! ja ik zou deze Cameraland winkel aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mouz 25-09-2017 In de winkel gekocht

Beste fotospeciaalzaak in jaren

Indrukwekkende winkel met een enorm aanbod en veel kennis. Ga hier zeker vaker komen!
Makkelijk bereikbaar (per auto) en gratis parkeren.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A 25-09-2017 Via de website gekocht

Super kwaliteit en perfecte service

Cameraland heeft medewerkers die weten waar ze het over hebben. Zowel in de winkel als online prima service en gedegen producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ton 25-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, alles volgens afspraak.

De levering was in orde. Het pakket is volgens afspraak precies op tijd geleverd.
Leuke bijkomstigheid was ook de bijvoeging van twee fotomagazines. Daar stonden nog leuke tips in.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nuno 25-09-2017 Via de website gekocht

Prima service slechte kwaliteit

Een tweeeehands camera ontvangen. Naast dat de camera heel erg ruikt (naar rook, gebruiksporen) zijn er ook beat veel krassen. Ben al gewend om tweedehands apparaten/spullen te kopen maar deze viel helaas tegen.

Officiele reactie van Cameraland.nl 04-10-2017

Goedemorgen Nuno,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen.

Wat vervelend dat het ontvangen product niet aan je verwachtingen voldoet. Uiteraard mag je deze binnen 14 dagen kosteloos retourneren middels het bijgeleverde retourformulier.

Wij zullen na ontvangst hiervan nagaan of de occasion voldoet aan de omschrijving en deze eventueel corrigeren mocht deze incorrect zijn.

Ik vind het jammer dat je ons de laagst mogelijke waardering geeft, terwijl je aangeeft wél tevreden te zijn over het "Gemak" en de "Levering".

Graag wil ik dit netjes met je oplossen. Zou je ons een mail willen sturen met je ordernummer en je contactgegevens?

Alvast bedankt.

Fred - Team Cameraland.

K 24-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Tweedehands voelt als nieuw

Op aanraden van een andere klant de winkel in Alkmaar bezocht. De locatie is in eerste instantie wat verassend; tussen de supermarkten, kledingzaakjes en winkelend volk in. Eenmaal binnen wordt een nieuwe standaard gezet - in Nederland had ik nog nooit een fotowinkel van dit niveau gezien. Het aanbod is fantastisch, de verkopers zijn uitermate correct en hebben ook nog eens verstand van zaken (iets waar andere winkels die hoogwaardige spullen verkopen de plank heel hard mis slaan). De fotoapparatuur die ik kwijt wilde werd ter plekke doorgemeten en voor een nette prijs van mij overgenomen. In de winkel kreeg ik uitvoerig advies bij twee tweedehands lenzen die ik wilde terugkopen. Dit alles was een zeer plezierige ervaring en kijk ik positief op terug. Ik zal zeker terugkomen in de toekomst. Absoluut ook een aanrader voor iedereen die interesse heeft in fotografie ;)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Barry 23-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Wij zijn enorm goed geholpen, goede voorlichting, rustig en alle tijd voor advies.
Ik bepaal zelf hoe lang mijn revieuw is

Monique Bladder 23-09-2017 Via de website gekocht

Goed opgelost

Ik heb een tweedehands product gekocht, waarbij het verkeerde kabeltje geleverd was en niet helemaal compleet. Dit was niet vermeld op de website bij de koop, maar werd na een telefoontje prima opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Martin 23-09-2017 Via de website gekocht

Levering volgens belofte!

Wel een erg grote doos voor een draagriem. Past daardoor niet in de brievenbus en levert weer teveel oud papier op.

Kees uit Amersfoort 23-09-2017 In de winkel gekocht

Topshop in Alkmaar

Ik krijg altijd goede service en het personeel denkt mee met de klant. Goede inruil voorstellen
die het aankopen van nieuwe spullen wat makkelijker maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A. Damen 23-09-2017 Via de website gekocht

Doet wat je verwacht

Gaven direct antwoord op gestelde vragen, kwamen met een voorstel en na mijn accoord werd e.e.a. correct en snel afgehandeld. Zeker een compliment waard.

Yvonne 22-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Een canon eos 400 D aangeschaft bij jullie nadat mijn Canon 350 D het begeven had die ik via marktplaats had gekocht ... wilde nu iets wat langer mee gaat (hopelijk) en met Garantie en toen kwam ik bij jullie uit .. besteld en volgende dag in huis gekregen .
Top service en goed verpakt en tot nu toe blij met de aankoop

PeaChe 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima

Snelle levering. Product is zoals verwacht en omschreven. Precies wat ik nodig heb voor mn as vakantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerda 22-09-2017 In de winkel gekocht

Heel klantvriendelijk!

Personeel heel deskundig en er wordt alle tijd genomen voor de klant. Goed advies gehad. Via de website had ik me al georiënteerd en met het advies van Cameraland heb ik een goede keuze kunnen maken.

UHP 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette service.

Laat in de middag besteld een nikor lens volende dag binnen. Tussen door goed via de mail en track& trace op de hoogte gehouden .

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Ruben 21-09-2017 Via de website gekocht

Product in goede staat snel geleverd!

Bestelde een chroma key achtergronddoek, alles ging naar behoren. Snel geleverd, het product was in goede staat. Helemaal top!

Wim 21-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en juiste levering

Duidelijke website. Geen problemen ondervonden bij bestelling. Een voorbeeld voor andere webwinkels.

Bangcock 20-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, snelle levering en eerlijke prijs.

Ik heb een tamron 18-400 mm lens gekocht voor Canon. Deze lens is nieuw voor mij en relatief duur t.o.v. de 18-270 mm. De omschrijvig was duidelijk ende lens was in voorraad, dus snel leverbaar (volgende dag). Verzendkosten waren gratis.

Ellen 20-09-2017 Via de website gekocht

Perfect, zoals altijd!!

Al jarenlang klant bij Cameraland, altijd goede voorlichting en uitstekende service. Nu voor het eerst via internet besteld. Zeer snelle en correcte levering.

Linda 20-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en goed product

Ik was opzoek naar een extra lens. Na zoeken op de website heb ik gebeld met voor extra advies. Het was advies was eerlijk, helder en maakte mijn keuze makkelijker.
Ik ben ook erg tevreden met de 2de hands lens die ik heb gekocht. Hij was ook de volgende dag al in huis!

TvdH 20-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Er was wat fout gegaan bij de afrekening. Dat is snel en correct afgehandeld, want de kortingscode was al ingevuld en bij de herhaling dus geblokkeerd. Keurig rechtgezet.

Hans J. 20-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ruime keuze en uitstekend advies!

Via advies en de website in de winkel gekomen. Voor beginnend en gevorderd fotograaf een heerlijke winkel m.b.t. de keuze. Je wilt immers wel voelen hoe de camera in de hand ligt.
Prima advies en heerlijke koffie, je wilt niet meer online kopen, ook niet vanwege de prijs!
Mijn nieuwe camera ben ik blij mee, maar ook met Cameraland in Alkmaar.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick 19-09-2017 In de winkel gekocht
De Hoef, Alkmaar

Goede zaak met veel kennis.

Ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, maar mijn eerste indruk was direct top. Het is een druk bezochte winkel en vandaar het een klein nadeel is, dat je even moet wachten voordat je geholpen wordt. Als je geholpen geven de verkopers je de volle aandacht en nemen ze echt de tijd voor je om je te adviseren en dragen zelfs een beetje bij aan mijn ontwikkeling als amateur/hobby -fotograaf. Ik ben nog startende vandaar. De winkelmedewerkers hebben veel vakkennis.

Maurice 19-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon geweldig

na telefonisch contact te hebben gahad, alwaar ik geweldig te woord werd gestaan, de lens besteld en 2 dagen later thuis ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BertF 19-09-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

De verrekijker die ik heb gekocht voldoet precies aan mijn wensen dankzij het goede advies . Daarnaast was het product ook snel beschikbaar.

Aad 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs/ kwaliteit!

Mooie gebruikte lens gekocht voor een aantrekkelijke prijs. Snel geleverd; na twee dagen in huis!
Heel goed!

Willy 19-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoefplan

Goede service.

Prettig om persoonlijk geholpen te worden en veel aanbod. Het personeel weet er ook veel van. Ik ben tevreden.

Theo 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Duidelijke en correcte info op de site over een 2de hands camera, zonder problemen de bestelling kunnen plaatsen en ontvangen zoals aangegeven. Ze maken hun belofte absoluut waar, aanrader voor vervolgaankopen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jack 16-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service , doen wat men beloofd, duidelijke site

Goede en duidelijke website ,
Probleemloos leveren binnen 2 dagen.
Je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent de bezorging en versturen van het product.

ReneAP 15-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede feedback van de klantenservice, snelle levering en goede ondersteuning als dat nodig is.
Tevens heel handig dat er een fysieke winkel in de buurt is die alle expertise in huis hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

willem 14-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top advies, zeer vriendelijke medewerkers, keurige winkel

Er verscheel een vrij zeldzame lens in het assortiment van Cameraland, de verkoper kon mij hier echter alles over vertellen, en liet me de lens uitvoerig testen.

Rick P. 14-09-2017 Via de website gekocht

Super Service!

ik was opzoek naar een speciaal objectief. Zag dat deze middels cameraland tweedehands te koop werd aangeboden. Daar ik niet zeker wist of deze op mijn Nikon D3400 zou functioneren heb ik een email gestuurd en kreeg binnen 1 uur een reactie van Harry Iwema dat hij hem had getest op een D3400 welke goed functioneert. Gekocht, betaald en netjes de volgende dag geleverd en dat met één jaar garantie! Dat noem ik nog eens service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 14-09-2017 Via de website gekocht

alles samen geweldig en klantvriendelijk .

een shop die verspreid over het land fillialen heeft . goedkoop is ivm andere ,
en erg veel keus heeft in fotografie . n top shop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ann 14-09-2017 Via de website gekocht

Super

De volgende dag je bestelling al netjes thuis, keurig verpakt, top! Volgende keer zal ik zeker weer bij hun bestellen.

Ingeborg 14-09-2017 Via de website gekocht

Super snel, goedkoop en mooie spullen!

Ik kwam er bij toeval online terecht en ben blij dat ik deze shop heb gevonden. De snelheid waarmee m'n bestelling werd geleverd maakte me nog eens extra happy.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rebergen 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede, en snelle levering,gisteren bestelt vandaag in huis en niet duur voor het geen wat wij zochten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Viola Balogh 13-09-2017 In de winkel gekocht

Top winkel!

Heel hulpzaam personeel met goede adviezen en ruim keuze. Ik was niet zeker welke objectief en filter moet ik hebben en hun medewerker liet meerdere zien. Hij liet de verschillen ook zien in praktijk, foto's waren binnen een secund op de computerscherm. Ben heel blij met mijn nieuwe aankoop en kom zeker terug!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

CB 13-09-2017 In de winkel gekocht

goedkeuring

ER wordt goed geluisterd en uitvoerig uitleg gegeven bij problemen. Je moet wel vaak lang wachten omdat er veel klanten tegelijk zijn en alle medewerkers uitvoerig hun klanten helpen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Shahdad Esmaily 11-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Super shop, levert snel en goed, ik had een lens gekocht en dacht dat het een vieze oude lens was, maar nee het was een hele schone. Super tevreden over de levering en klantvriendelijkheid, als ik nog wat anders nodig heb voor mijn camera dan koop ik het zeker bij cameraland.nl

Ellen Reijnders 10-09-2017 In de winkel gekocht
ALKMAAR

Vriendelijke service en duidelijke informatie!

Vriendelijke service en duidelijke informatie! N.a.v. Een tip van een fotograaf naar Cameraland gegaan en ik ben blij met het resultaat! Er wordt goed geluisterd naar de wensen, heel fijn! Ik ben een prachtige camera rijker!

Tosca 10-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uniek in zijn soort. Hier blijf je klant voor het leven

Alkmaar ligt niet op een steenworp afstand van Den Haag. En er is meer dan genoeg aanbod. Om nog maar te zwijgen over wat allemaal onder handbereik is via internet. Wat de reis naar Cameraland meer dan de moeite waard maakt, is de service. Of beter gezegd: de SERVICE!

Medewerkers waar het vakmanschap en klantgerichtheid van af spat. Geen gladde verkooppraatjes maar eerlijk advies, gericht op wat de klant wil. Het geduld is ongeëvenaard. Bij mijn eerste bezoek was er alle tijd en aandacht om 3 systeemcamera's te vergelijken en in te gaan op de onderlinge verschillen en de specificaties van 1 specifiek model. Zonder dat er ook maar enig teken van ongeduld of aandringen op een verkoop was.

Bij mijn tweede bezoek heb ik camera en meerdere lenzen mogen uitproberen. Ook buiten de winkel. Zonder dat er moeilijk werd gedaan over hoe lang ik zou wegblijven. Dat koopt toch prettiger dan wanneer je de doos in je handen mag houden maar de inhoud niet mag aanraken. Laat staan uitproberen.

Kortom, wil je een aankoop doen waar je geen spijt van krijgt? Ga dan naar deze zaak en maak gebruik van het vakmanschap en de tijd die er is om iets te kiezen waar je heel lang plezier van hebt.
(en als je dan ook nog beseft dat de prijzen op internetniveau zijn, waarom dan online bestellen?)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 09-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Snelle service, artikel lag al klaar bij ophalen.

Mooie winkel, goed bereikbaar en een zeer groot assortiment van foto artikelen zowel nieuw als gebruikt.

Piet Bos 09-09-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Via internet intresse getoond in een 2de hands objectief voor mijn Nikon D3200.
Het objectief werd voor mij apart gelegd en twee dagen daarna heb ik het in de winkel opgehaald.
Daar werd ik vriendelijk ontvangen en het objectief werd voor mij gehaald.
Nadat ik het op mijn camera gezet te hebben kon ik rustig op mijn gemak testen.
Een prima ervaring.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -