Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1033 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Kees uit Amersfoort 23-09-2017 In de winkel gekocht

Topshop in Alkmaar

Ik krijg altijd goede service en het personeel denkt mee met de klant. Goede inruil voorstellen
die het aankopen van nieuwe spullen wat makkelijker maken.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A. Damen 23-09-2017 Via de website gekocht

Doet wat je verwacht

Gaven direct antwoord op gestelde vragen, kwamen met een voorstel en na mijn accoord werd e.e.a. correct en snel afgehandeld. Zeker een compliment waard.

Yvonne 22-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Een canon eos 400 D aangeschaft bij jullie nadat mijn Canon 350 D het begeven had die ik via marktplaats had gekocht ... wilde nu iets wat langer mee gaat (hopelijk) en met Garantie en toen kwam ik bij jullie uit .. besteld en volgende dag in huis gekregen .
Top service en goed verpakt en tot nu toe blij met de aankoop

PeaChe 22-09-2017 Via de website gekocht

Prima

Snelle levering. Product is zoals verwacht en omschreven. Precies wat ik nodig heb voor mn as vakantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerda 22-09-2017 In de winkel gekocht

Heel klantvriendelijk!

Personeel heel deskundig en er wordt alle tijd genomen voor de klant. Goed advies gehad. Via de website had ik me al georiënteerd en met het advies van Cameraland heb ik een goede keuze kunnen maken.

UHP 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en nette service.

Laat in de middag besteld een nikor lens volende dag binnen. Tussen door goed via de mail en track& trace op de hoogte gehouden .

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Ruben 21-09-2017 Via de website gekocht

Product in goede staat snel geleverd!

Bestelde een chroma key achtergronddoek, alles ging naar behoren. Snel geleverd, het product was in goede staat. Helemaal top!

Wim 21-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle en juiste levering

Duidelijke website. Geen problemen ondervonden bij bestelling. Een voorbeeld voor andere webwinkels.

Bangcock 20-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijk, snelle levering en eerlijke prijs.

Ik heb een tamron 18-400 mm lens gekocht voor Canon. Deze lens is nieuw voor mij en relatief duur t.o.v. de 18-270 mm. De omschrijvig was duidelijk ende lens was in voorraad, dus snel leverbaar (volgende dag). Verzendkosten waren gratis.

Ellen 20-09-2017 Via de website gekocht

Perfect, zoals altijd!!

Al jarenlang klant bij Cameraland, altijd goede voorlichting en uitstekende service. Nu voor het eerst via internet besteld. Zeer snelle en correcte levering.

Linda 20-09-2017 Via de website gekocht

Goede service en goed product

Ik was opzoek naar een extra lens. Na zoeken op de website heb ik gebeld met voor extra advies. Het was advies was eerlijk, helder en maakte mijn keuze makkelijker.
Ik ben ook erg tevreden met de 2de hands lens die ik heb gekocht. Hij was ook de volgende dag al in huis!

TvdH 20-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Er was wat fout gegaan bij de afrekening. Dat is snel en correct afgehandeld, want de kortingscode was al ingevuld en bij de herhaling dus geblokkeerd. Keurig rechtgezet.

Hans J. 20-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ruime keuze en uitstekend advies!

Via advies en de website in de winkel gekomen. Voor beginnend en gevorderd fotograaf een heerlijke winkel m.b.t. de keuze. Je wilt immers wel voelen hoe de camera in de hand ligt.
Prima advies en heerlijke koffie, je wilt niet meer online kopen, ook niet vanwege de prijs!
Mijn nieuwe camera ben ik blij mee, maar ook met Cameraland in Alkmaar.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick 19-09-2017 In de winkel gekocht
De Hoef, Alkmaar

Goede zaak met veel kennis.

Ik heb weinig vergelijkingsmateriaal, maar mijn eerste indruk was direct top. Het is een druk bezochte winkel en vandaar het een klein nadeel is, dat je even moet wachten voordat je geholpen wordt. Als je geholpen geven de verkopers je de volle aandacht en nemen ze echt de tijd voor je om je te adviseren en dragen zelfs een beetje bij aan mijn ontwikkeling als amateur/hobby -fotograaf. Ik ben nog startende vandaar. De winkelmedewerkers hebben veel vakkennis.

Maurice 19-09-2017 Via de website gekocht

Gewoon geweldig

na telefonisch contact te hebben gahad, alwaar ik geweldig te woord werd gestaan, de lens besteld en 2 dagen later thuis ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BertF 19-09-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

De verrekijker die ik heb gekocht voldoet precies aan mijn wensen dankzij het goede advies . Daarnaast was het product ook snel beschikbaar.

Aad 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs/ kwaliteit!

Mooie gebruikte lens gekocht voor een aantrekkelijke prijs. Snel geleverd; na twee dagen in huis!
Heel goed!

Willy 19-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoefplan

Goede service.

Prettig om persoonlijk geholpen te worden en veel aanbod. Het personeel weet er ook veel van. Ik ben tevreden.

Theo 19-09-2017 Via de website gekocht

Prima webshop

Duidelijke en correcte info op de site over een 2de hands camera, zonder problemen de bestelling kunnen plaatsen en ontvangen zoals aangegeven. Ze maken hun belofte absoluut waar, aanrader voor vervolgaankopen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jack 16-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service , doen wat men beloofd, duidelijke site

Goede en duidelijke website ,
Probleemloos leveren binnen 2 dagen.
Je wordt goed op de hoogte gehouden omtrent de bezorging en versturen van het product.

ReneAP 15-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede feedback van de klantenservice, snelle levering en goede ondersteuning als dat nodig is.
Tevens heel handig dat er een fysieke winkel in de buurt is die alle expertise in huis hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

willem 14-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top advies, zeer vriendelijke medewerkers, keurige winkel

Er verscheel een vrij zeldzame lens in het assortiment van Cameraland, de verkoper kon mij hier echter alles over vertellen, en liet me de lens uitvoerig testen.

Rick P. 14-09-2017 Via de website gekocht

Super Service!

ik was opzoek naar een speciaal objectief. Zag dat deze middels cameraland tweedehands te koop werd aangeboden. Daar ik niet zeker wist of deze op mijn Nikon D3400 zou functioneren heb ik een email gestuurd en kreeg binnen 1 uur een reactie van Harry Iwema dat hij hem had getest op een D3400 welke goed functioneert. Gekocht, betaald en netjes de volgende dag geleverd en dat met één jaar garantie! Dat noem ik nog eens service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 14-09-2017 Via de website gekocht

alles samen geweldig en klantvriendelijk .

een shop die verspreid over het land fillialen heeft . goedkoop is ivm andere ,
en erg veel keus heeft in fotografie . n top shop

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ann 14-09-2017 Via de website gekocht

Super

De volgende dag je bestelling al netjes thuis, keurig verpakt, top! Volgende keer zal ik zeker weer bij hun bestellen.

Ingeborg 14-09-2017 Via de website gekocht

Super snel, goedkoop en mooie spullen!

Ik kwam er bij toeval online terecht en ben blij dat ik deze shop heb gevonden. De snelheid waarmee m'n bestelling werd geleverd maakte me nog eens extra happy.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rebergen 13-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede, en snelle levering,gisteren bestelt vandaag in huis en niet duur voor het geen wat wij zochten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Viola Balogh 13-09-2017 In de winkel gekocht

Top winkel!

Heel hulpzaam personeel met goede adviezen en ruim keuze. Ik was niet zeker welke objectief en filter moet ik hebben en hun medewerker liet meerdere zien. Hij liet de verschillen ook zien in praktijk, foto's waren binnen een secund op de computerscherm. Ben heel blij met mijn nieuwe aankoop en kom zeker terug!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

CB 13-09-2017 In de winkel gekocht

goedkeuring

ER wordt goed geluisterd en uitvoerig uitleg gegeven bij problemen. Je moet wel vaak lang wachten omdat er veel klanten tegelijk zijn en alle medewerkers uitvoerig hun klanten helpen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Shahdad Esmaily 11-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Super shop, levert snel en goed, ik had een lens gekocht en dacht dat het een vieze oude lens was, maar nee het was een hele schone. Super tevreden over de levering en klantvriendelijkheid, als ik nog wat anders nodig heb voor mijn camera dan koop ik het zeker bij cameraland.nl

Ellen Reijnders 10-09-2017 In de winkel gekocht
ALKMAAR

Vriendelijke service en duidelijke informatie!

Vriendelijke service en duidelijke informatie! N.a.v. Een tip van een fotograaf naar Cameraland gegaan en ik ben blij met het resultaat! Er wordt goed geluisterd naar de wensen, heel fijn! Ik ben een prachtige camera rijker!

Tosca 10-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uniek in zijn soort. Hier blijf je klant voor het leven

Alkmaar ligt niet op een steenworp afstand van Den Haag. En er is meer dan genoeg aanbod. Om nog maar te zwijgen over wat allemaal onder handbereik is via internet. Wat de reis naar Cameraland meer dan de moeite waard maakt, is de service. Of beter gezegd: de SERVICE!

Medewerkers waar het vakmanschap en klantgerichtheid van af spat. Geen gladde verkooppraatjes maar eerlijk advies, gericht op wat de klant wil. Het geduld is ongeëvenaard. Bij mijn eerste bezoek was er alle tijd en aandacht om 3 systeemcamera's te vergelijken en in te gaan op de onderlinge verschillen en de specificaties van 1 specifiek model. Zonder dat er ook maar enig teken van ongeduld of aandringen op een verkoop was.

Bij mijn tweede bezoek heb ik camera en meerdere lenzen mogen uitproberen. Ook buiten de winkel. Zonder dat er moeilijk werd gedaan over hoe lang ik zou wegblijven. Dat koopt toch prettiger dan wanneer je de doos in je handen mag houden maar de inhoud niet mag aanraken. Laat staan uitproberen.

Kortom, wil je een aankoop doen waar je geen spijt van krijgt? Ga dan naar deze zaak en maak gebruik van het vakmanschap en de tijd die er is om iets te kiezen waar je heel lang plezier van hebt.
(en als je dan ook nog beseft dat de prijzen op internetniveau zijn, waarom dan online bestellen?)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 09-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Snelle service, artikel lag al klaar bij ophalen.

Mooie winkel, goed bereikbaar en een zeer groot assortiment van foto artikelen zowel nieuw als gebruikt.

Piet Bos 09-09-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Via internet intresse getoond in een 2de hands objectief voor mijn Nikon D3200.
Het objectief werd voor mij apart gelegd en twee dagen daarna heb ik het in de winkel opgehaald.
Daar werd ik vriendelijk ontvangen en het objectief werd voor mij gehaald.
Nadat ik het op mijn camera gezet te hebben kon ik rustig op mijn gemak testen.
Een prima ervaring.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

KJ 08-09-2017 Via de website gekocht

Snelle verwerking van de aanvraag

Leuke aanbieding, snelle afhandeling van de aanvraag. Hierdoor alsnog een leuk verjaardagskado kunnen geven aan een groot fotografie liefhebber.

Braber, P.M. den 06-09-2017 In de winkel gekocht

goede service

Een goede service en een mooie winkel. Is net of je een snoepwinkel binnen loopt. Uitstraling en de persoonlijke aandacht die het personeel geeft maakt alles tot een geslaagde winkel om vaker terug te komen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

RoBro 24-08-2017 Via de website gekocht

Erg goed geregeld!

Product perfect verstuurd en tevens goed te volgen.
Zoals beloofd door Cameraland ook perfect op tijd geleverd.
Erg tevreden!

Marianne Selderbeek 23-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima service en goede raad

Groot assortiment, gekwalificeerd personeel die georienteerd zijn op het vinden van de beste opplossing tegen een redelijke prijs.
Ik woon in het buitenland maar kom naar Cameraland als ik fotoapperatuur nodig ben!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leon Barnhoorn 23-08-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Er werd gewoon uitgebreid de tijd genomen voor een advies welk objectief voor mij en aan mijn wensen voldeed.

lin69 21-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Ik zocht een eenvoudige compact camera om erbij te hebben. Er was een leuke aanbieding waarvan er echter nog maar 1 op voorraad was. Erover gebeld en ook over de levertijd navraag gedaan. Er vriendelijk te woord gestaan en geholpen, alles klopt zoals aangegeven op de website. En precies op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

WAGNER A. DE CUNTO 16-08-2017 In de winkel gekocht
ALKMAAR

SUPER SERVICE

PERSONEEL IS SUPER VRIENDELIJK EN GEVEN HEEL GOED ADVIES. ZE NEMMEN WEL DE TIJD DAT JE NODIG HEBT. DUIDELIJK UITLEG OVER JOU PRODUCT EN HOE HET WERKT. ALTIJD BLIJ MET MIJN AANKOOP.

FredericC 16-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Ik heb een bijzondere aankoop kunnen doen in de Minox B, ik denk een collectors item. Ik ben er heel blij mee en de service was goed, snelle levering en uitstekend verpakt, Klasse

HILBERT 15-08-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf Lumix CZ 1000

Bij de aanschaf van de camera ben ik uitstekend geadviseerd door een kundige medewerker. Dit ging op een rustige en vriendelijk manier

Jur Magielse 15-08-2017 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar!

Als ik hier een bestelling maak krijg ik altijd snel informatie over mijn bestelling. Ook de vandaag besteld morgen in huis garantie vind ik erg fijn, als ik op een shooting wat mis kan ik het de volgende dag repareren!

Geweldig 10/10

frits peperkamp 14-08-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

goed geholpen en ze namen de tijd voor je

goed geholpen en veel keus aan camera's
ik zelf heb een Mavic pro gekocht en veel plezier van
ik ben naar camera land gegaan dat ik er voor ook goed geholpen ben met spiegelreflexcamera dus ik raad iedereen deze winkel aan

MP 13-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hier is de klant koning(in)

Wat een super goede service. Je bent hier echt nog koning(in). Ze nemen alle tijd om je vragen te beantwoorden, je alles te laten zien en nemen er ook alle tijd voor. Je krijgt hier 100% aandacht. Ze geven goede service en denken met je mee! Als er een goedkopere oplossing is, vertellen ze je dit ook. Dit is echt mijn winkel als het gaat om fotografie.

Bert 13-08-2017 Via de website gekocht

Goed, maara ruimte voor verbetering

Ik had nog een cadeaubon liggen van Cameraland dus die kon ik mooi gebruiken voor de aanschaf van de cameratas. De informatie die op de website wordt gegeven is goed. de binnenmaten vanworden ook vermeld, heel goed als je wilt weten of je body+objectief er wel in past.

Het invullen van de cadeaubon gaat goed, maar als er tijdens het afrekenen iets mis gaat (fout bij iDEAL bijvoorbeeld) en de order wordt niet geplaatst, valt de cadeauboncode niet automatisch vrij en moet je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Die sturen je vervolgens een nieuwe code toe. Het contact met de klantenservice verloopt erg prettig.

Ik had mijn bestelling geplaatst met de verzendmethode 'Pakjegemak'. Als je na het betalen terugkeert op de website klopt de verzendinformatie niet en lijkt het net alsof de bestelling wordt verstuurd naar het verzendadres. Gelukkig klopt de informatie wel als je de track en trace link controleert en ook op de factuur staat het verzendadres correct.

Wat ik ook miste is de mogelijkheid om in te loggen en bijv. bestellingen te kunnen volgen of facturen te downloaden. Maar omdat dit expliciet in de privacy policy staat is het blijkbaar een bewuste keuze geweest.

Tot slot was het bij mij zo dat de winkelwagen niet geleegd werd na het succesvol voltooien van het bestel- en betaalproces, dit kan ook verwarring geven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marcel 13-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Moest wat lang wachten op mijn beurt, maar dan heb je ook wat: verkoper die luisterde en niet uit was op zoveel mogelijk verkopen, maar op een tevreden klant. En dat ben ik. Kom dus weer terug als ik wat nodig heb.

Diana 12-08-2017 Via de website gekocht

Goede service !

Ik heb eerst gebeld voor een aantal vragen voor ik de bestelling heb geplaatst. Daar werd ik vriendelijk ter woord gestaan .. en ook de bestelling was heel snel binnen .

Cor van der Wilk 12-08-2017 Via de website gekocht

goede service, bestel met regelmaat

alles wordt door de shop netjes geleverd, ik kan in alle rust bestellen. Retour zendingen zijn geen probleem, worden ook goed afgehandeld.