Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1112 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

eric 18-07-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

goede service, jammer van de actie.

heb in de winkel een panasonic lumix dmc-fz1000 gekocht. Prima geholpen. 2 dagen later was dit toestel met geweldige acties te vinden op jullie site. Misschien was ik te vroeg. maar wel jammer dat ik niet van deze actie gebruik heb kunnen maken.

A.Zwamborn 18-07-2017 Via de website gekocht

Zó hoort het.

Het door mij gezochte objectief was bij Cameraland honderd euro goedkoper dan bij de andere aanbieders. Online besteld en de volgende dag geleverd: goed verzorgd verpakt. Zo hoort het. Waarom dan een '9' en geen '10'? Voor een 10 moet het 'uitmuntend' zijn. De noodzaak om uitmuntende service e.d. te laten zien was er in dit geval niet: het verkoop- en leveringsproces was gewoon (heel) goed, zoals het hoort. Wat het in dit geval bijna uitmuntend maakte was dat de prijs zo'n 12% lager was dan normaal.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Sandra 18-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering.

Zeer snelle levering. Zondag besteld en op maandag al binnen. Netjes! Nog even gebeld om iets te vragen over het artikel en netjes te woord gestaan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bassie1960 18-07-2017 Via de website gekocht

SD kaartje besteld

Prima, vlotte bestelling en vlot afgeleverd. De winkel zelf heb ik slecht 1 naal bezocht. Super service.

Tim 18-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zeer snelle afhandeling van bestelling en duidelijke communicatie. Prima service. Product voldoet aan beschrijving zoals vermeld op website

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Remco 18-07-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mooie winkel en deskunig personeel

De winkel is via de ring van Alkmaar snel bereikbaar en parkeren voor de deur. Na een nummertje betrokken te hebben, hebben we ons eerst verlekkerd aan alle mooie apparatuur in de winkel. Het wachten was dus geen straf. We zijn geholpen door een vriendelijke en deskundige man. Ik wist eigenlijk al precies wat ik wilde hebben, maar hij kon mij nog verschillende alternatieven laten zien. Prijs in de winkel was gelijk aan de internet prijzen maar nu kreeg ik er advies bij. Al met al, heel tevreden.

G.Kooger 18-07-2017 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Geweldige Sevice

Ik Fotografeer al vanaf mijn 12 de jaar . En ik ben na vele andere camera's nu zeer tevreden over de Spiegeloze en zeer handzame Olympus EM1 . v.w. de vele mogelijkheden en kwaliteit !!! dat ten eerste , ik kan de zwaardere camera's niet meer " handelen " v.w. mijn Reuma . Het is geweldig om met deze geweldige camera te werken en ik ben blij dat deze camera mij is aangeraden door de zeer deskundige verkopers in de winkel van Cameraland in Alkmaar , en ik nu weer genieten kan van de vele mogelijkheden die er nu weer voor mij bestaan . Ook de cursussen zijn fijne opfrissers , waar je volop gelegenheid krijgt om te oefenen na een uitgebreide vakkundige uitleg over alle mogelijkheden die er zijn en zich voordoen . Kortom , ik ben zeer tevreden !!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Carola Kroonenburg 17-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig mijn winkel :)

Overzichtelijke website, Snelle verzending, perfecte service en het product ook nog met een leuke korting, En een mooie kortingsbon voor een volgende aankoop. ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nico Oussoren 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en een was een prima product.

Ben ook in de winkel geweest en toen viel mij de vakkennis van de verkopers op!
Prima winkel ook om ideeën op te doen.

Richard Kuijper 17-07-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Goed geholpen met een advies waar je wat mee kan. Ze denken mee waar nodig en smeren niet zomaar iets aan. Al jaren vaste klant en zal dit zeker blojven

Riemke van der Kleij 17-07-2017 Via de website gekocht

Heel blij met de service

's Avonds besteld en de volgende dag al binnen. Ik ben een tevreden en blije klant en zal jullie zeker aanbevelen bij familie en vrienden (is ondertussen al gedaan).

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

arkoenlassie 17-07-2017 Via de website gekocht

Lekker snel in huis!

Makkelijk bestellen via de webshop. Ook de betaling gaat heel makkelijk met Ideal. Het bestelde product snel in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sanderijn 17-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Fijne webshop, snel besteld en snel geleverd. Met een ontzettend goede en leuke pakketservice! Bestelde SD card netjes ontvangen.

Eric 17-07-2017 Via de website gekocht

Erg leerzame cursus

Na jaren van "zelfdokteren" aan mijn camera toch maar eens opgegeven voor de cursus fototechniek om de fijnere kneepjes van het vak te leren. Erg leerzame cursus met goede uitleg van de cursusleider in een ontspannen omgeving. Voor een ieder met een mooie camera maar die slechts 1 of 2 functies gebruiken een absolute aanrader.

Andrea 17-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Overzichtelijke site, goede communicatie over de levering van het product. Objectief was snel in huis, goed ingepakt tegen het stoten gedurende transport.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arnold 17-07-2017 In de winkel gekocht

Echte know-how

Hier werken mensen die weten waar zij het over hebben, met geduld en begrip helpen zij iedereen, prof of beginner. Daar hou ik van!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Een blije klant. 17-07-2017 Via de website gekocht

Vindt dat maar eens! !!!!!!!

Een nog nieuwe zonnekap voor een Minolta telelens 75-300 die uit het stenen tijdperk komt. Is toch wel apart. Snelle levering. Volledig tevreden en blij.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Siemon 17-07-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

Vriendelijk en deskundige uitleg en service.

Het is een overzichtelijke mooie winkel met vriendelijk personeel.
Niet opdringerig gewoon goede uitleg over vragen die je hebt.

Leonie 16-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Ik had de verkeerde lens besteld. Ik heb ze gebeld en ze hebben mij goed advies gegeven zodat ik de juiste kon bestellen en de verkeerde kon ik terug sturen en kreeg mijn geld terug

Bart 16-07-2017 Via de website gekocht

Top prijs, probleemloze levering, prima produkt.

Prima TTL flitskabel voor Pentax besteld voor een top prijs. Levering verliep probleemloos. Heb hier in de buurt hetzelfde produkt zien liggen voor 45 euro. Cameraland vraagt er 10!

Mark 15-07-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Heldere site, duidelijke informatie over de producten en eventuele acties en een snelle bezorgservice. Ik ben absoluut tevreden over cameraland.

M. 15-07-2017 Via de website gekocht

Top Service, super snelle levering, goed verpakt.

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering, prima prijs. Doen wat er op de sitw gezegd wordt, komen sfspraken na.

Adriaan Hamm 15-07-2017 Via de website gekocht

service prima ge-organiseerd.

betrouwbaar, goede en snelle service. ga zo door met jullie onderneming. een aanbeveling is prima op zijn plek

Gwz 15-07-2017 In de winkel gekocht

Deskundige verkoper

Zeer vriendelijke en dooortastende verkoper. We werden heel snel geholpen. We wisten wat welk toestel we wilden.

Arjen 15-07-2017 In de winkel gekocht

Top adres!

Als je als hobby fotograaf, of als prof een goed advies wilt en meerdere opties wilt vergelijken ben je hier aan het goede adres. Hier werken vakmensen die houden van fotograferen en er veel van afweten, dit in combinatie met een gigantische voorraad artikelen is echt super! Ook voor occasion ben je hier aan het juiste adres de prijzen zijn bovendien altijd concurrerend laag.
No nonsens shop!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Walter 15-07-2017 In de winkel gekocht

Super goed geholpen!

Toen we beschreven waar we de camera voor gingen gebruiken wist de verkoper precies welke bij ons paste: geweldig!
Mooie tas en van alles erbij. Top!
Op naar de Grand Canyon!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Barry veen 15-07-2017 In de winkel gekocht

geweldige winkel

ik ben ongeloofelijk te vreden ze waren erg behulpzaam ik stelde mijn vraag en ze wisten meteen wat ik bedoelde. ze zijn zeer klant veiendelijk en kan nog een lolletje van ook ik zal zeker een ander aan raden om er ook naar toe te gaan een SUPER winkel is het een echte aanrader.

Arno Siemons 14-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en afhandeling van bestellingen

Zowel bij de aanschaf (in mijn geval online) of retour indienen van artikelen wordt er correct en snel gehandeld. Cameraland staat daarnaast open voor onderhandeling als het gaat om de prijs van een artikel. Dat maakt Cameraland een prettige winkel om 'zaken' mee te doen en geeft de klant het gevoel serieus genomen te worden.

Barry 14-07-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Ik was voor mijn vakantie op zoek naar een camera die snel geleverd moest worden. Cameraland had de betreffende camera op voorraad en had daar ook een aantrekkelijk actiepakket bij. Bestellen ging heel gemakkelijk en via de mail werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang. Het bestelde werd zoals beloofd binnen twee dagen geleverd op de vooraf aangegeven tijd.

F. Beeldsma 14-07-2017 Via de website gekocht

Goede service, prima kwaliteit voor een lage prijs!

Cameraland adverteert met lage prijzen. Toen ik mijn bestelling ontving was ik verrast met de kwaliteit, het is topspul voor weinig! Mijn bestelling werd snel en goed verpakt geleverd. Mijn volgende bestelling doe ik wellicht ook bij Cameraland want mijn verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wil L'Ortije 14-07-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Na eerdere bestelling van een camera (Panasonic Lumix TZ80) ook via cameraland was ik nog op zoek naar een bijpassend tasje. Ook dit werd, net als de camera snel en correct geleverd. Ik werd zelfs op de hoogte gehouden van het tijdstip van bezorging. Super !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Henri 14-07-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd

precies en supersnel geleverd zoals omschreven in de 2e hands webshop en met 1 jaar garantie.
Ik ga zeker de winkel binnenkort bezoeken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rommert Ydema 14-07-2017 Via de website gekocht

Goede info en snelle service.

Na aantal vragen welke goed beantwoord werden camera gekocht en volgens afspraak de andere dag al geleverd.
Dus geen achteraf gedoe met niet op voorraad zoals bij sommige andere sites.
Daar zie je dat soms pas nadat je betaald hebt.
Alles dus conform afspraak!
Camara op juiste naam (bedrijf) gezet!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim 14-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Goede prijs-kwaliteit, snelle levering. Kon afleveringsadres wijzigen, waardoor ikzelf de tijd kon bepalen om mijn pakket op te halen.

Mario 14-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service!

Met een groot assortiment en deskundig advies is deze winkel een aanrader! Vandaag besteld is morgen in huis. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

R Roding 14-07-2017 In de winkel gekocht

Prima service

De belangrijkste rede van het oordeel is dat men de tijd neemt om je van een goed advies te voorzien.
Er is een goede kennis op het vakgebied aanwezig wat je enorm helpt bij de keuze.

Ankie 14-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Al een jaar op zoek naar een band om 2 camera's aan te hangen en Camera land had hem. en ook nog voor een goede prijs. Mijn man is er helemaal blij mee.

Mir 14-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Veel keuze snelle levering en niet duur neemt de juiste antwoorden op vragen over artikelen en niet tevreden geld terug

Arthur Vermeer 13-07-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Rij al jaren naar Alkmaar, wat een geweldige service.

Geweldig assortiment , deskundig advies en geduldig en vriendelijk personeel. Twee camera's voor mijn vrouw gekocht, 1 camera plus lenzen voor mijn kleindochter en flitser en lens voor mijn zelf. Ik RIJ graag eerst vanuit Amsterdam en nu vanuit Wormer naar Alkmaar.

G.Goelema 13-07-2017 Via de website gekocht

De ene dag besteld, volgen de dag in huis.Hoe nog vlugger?

Het ging deze keer slechts om een omkeer-ring,de volgende keer willigt een ander product, keuze genoeg.Heb nog niet vaak iets besteld, maar enige keren
een telefonisch advies gevraagd en naar te tevredenheid beantwoord gekregen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Els 13-07-2017 In de winkel gekocht

professioneel en toch ongedwongen

Prettige winkel en personeel is zowel kundig, vriendelijk en prettig in de omgang.
Zelf geen kennis van camera's en was samen met iemand die dit wel heeft. De verkoper zag kans onze totaal verschillende vragen zo te beantwoorden dat we er allebei wat aan hadden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M Kamperman 13-07-2017 Via de website gekocht

Prima tas, snel geregeld.

Op de site staat duidelijke informatie over het zeer grote assortiment tassen. Er zijn goede zoekfuncties. En de tas werd snel geleverd.

Sonja 13-07-2017 In de winkel gekocht

Keurig geholpen!

Ondanks de drukte neemt men uitgebreid en rustig de tijd om je te helpen. Ze leggen goed uit hoe een en ander werkt.

Pascale 13-07-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Goede service, goede prijs, snelle levering, voor herhaling vatbaar!

JohnD1965 13-07-2017 In de winkel gekocht

Tripple A camera land

Een land met een Tripple A status is zeer betrouwbaar
In camera land is Camera land een bedrijf die deze status heeft
4xscherp
scherp in prijs
scherp in kwaliteit en advies
scherp in levertijd en lever betrouwbaarheid

Met de juiste camera maakt u scherpe foto's

dus 4x scherp

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 13-07-2017 Via de website gekocht

Kans niet voorbij gegaan

De jubileumaanbieding van een 80 cm reflectiescherm was zo goed dat ik die niet voorbij kon laten gaan.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Patrick 12-07-2017 Via de website gekocht

Super snel!

Onwijs snelle levering! scherpe prijzen.
Alleen de zoek functie vind ik echt voor geen meter werken.
Dat de search bar uitklapt is echt alles behalve overzichtelijk.
Als ik de exacte titel van een product in typ heeft de site er afentoe nog moeite mee om het te vinden. Voor de rest geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Adri 't Hooft 12-07-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Goede voorlichting over gebruik van camera en objectief. Prettig personeel, die naast een goede voorlichting ook zeker niet het commerciële doel van een winkel (verkoop) uit het oog verliezen.

Annebeth 12-07-2017 Via de website gekocht

Veel keuze en snelle levering

Ruime keuze en duidelijke website met goede en uitgebreide toelichting op de beschikbare producten. Het meeste is voorradig, waardoor een snelle levering plaats vindt: volgende dag in huis.

Karin 12-07-2017 Via de website gekocht

absolute meedenk service

Ik had eerst een lens besteld die helemaal niet op de camera zou gaan werken of passen en meteen werd ik gebeld en werd er een alternatief hier voor gezocht.
super winkel dus, met service zoals we al jaren gewend zijn van ze