Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Chris 02-04-2023

Waarom? google wijst de weg. Duidelijke en (achteraf gezien) betrouwbare info, product 2dehands was feitelijk nieuw in de originele verpakking, dus beter dan beloofd. Heel snelle levering (1 dag naar BE)
Officiele reactie van Cameraland.nl 03-04-2023

Dank je wel voor je geweldige review Chris!

We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaringen te delen over het kopen bij Cameraland. Het doet ons plezier om te horen dat je onze website en de informatie die we bieden als duidelijk en betrouwbaar hebt ervaren.

We streven er altijd naar om je het beste van het beste te bieden, en we zijn blij om te horen dat het product dat je hebt gekocht zelfs beter was dan beloofd. Het is geweldig om te weten dat je tevreden bent over de snelle levering van je bestelling, die slechts één dag duurde om naar België te worden verzonden.

We hopen dat je nog vele jaren zult genieten van je aankoop en bedankt dat je voor Cameraland hebt gekozen!

Toon Smits 02-04-2023

Het objectief wat ik kocht werd duidelijk en eerlijk omschreven. Na aankoop zorgvuldig verpakt en verstuurd Heel erg tevreden met de aankoop. 👍
Officiele reactie van Cameraland.nl 03-04-2023

Dank je wel voor je fantastische review Toon!

We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met je aankoop bij Cameraland. Het doet ons goed om te horen dat het objectief dat je hebt gekocht duidelijk en eerlijk werd omschreven, en dat het zorgvuldig verpakt en verzonden werd.

Onze toegewijde teamleden doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met jouw aankopen. We willen graag dat je het gevoel heb dat je een geweldige ervaring hebt gehad bij ons, van begin tot eind.

Nogmaals bedankt voor je positieve feedback, en we hopen je snel weer te zien!

masja 01-04-2023

het product dat ik besteld heb bij cameraland was bij alle online webshops al een poos niet op voorraad. cameraland was de eerste die het weer op voorraad had. de koppeling die ze met marktplaats hebben werkt daarbij heel positief omdat bij een zoekterm meteen het artikel getoond wordt, bij cameraland! chapeau!
Officiele reactie van Cameraland.nl 03-04-2023

Hoi Masja! Bedankt voor je geweldige feedback over je recente ervaring bij Cameraland! We zijn zo blij om te horen dat we je kunnen helpen met het vinden van het product dat je zocht, en nog beter, dat we het als eerste weer op voorraad hadden! Het is altijd ons doel om je de best mogelijke ervaring te bieden en we zijn blij dat we daarin zijn geslaagd. We waarderen ook de complimenten over onze koppeling met Marktplaats. Het is geweldig om te weten dat onze klanten deze tool nuttig vinden. Bedankt dat je voor Cameraland hebt gekozen en we hopen je snel weer te zien!

Eric 01-04-2023

Ik kan nenkel deze shop een +10 geven voor de snelle en super service alsook voor de vriendelijkheid van de mensen van Cameraland, en dit zowel via tel. als mail of chat. Super echt een aanrader.

Beste Eric,

Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent over onze service! We vinden het geweldig dat je ons een +10 geeft en bedanken je voor het delen van je positieve ervaring bij Cameraland.

Ons team doet er alles aan om je de best mogelijke service te bieden, zowel via telefoon, e-mail als chat. Het doet ons enorm veel plezier dat je onze vriendelijkheid en snelle service hebt opgemerkt.

We zijn erg blij dat je ons aanbeveelt en hopen dat je nog lang van je aankoop kunt genieten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan wij altijd voor je klaar.

Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en hopelijk tot snel bij Cameraland!

Super ! 01-04-2023

J'avais acheté chez Cameraland, il y a plusieurs mois un nikon Z 100-400 f4.5-5.6 qui était indisponnible en Belgique depuis des mois. Je l'ai reçu 2 jours plus tard.
Transport effectué par DHL.
Je viens de faire un deuxième achat , un pied , et je l'ai reçu le lendemain.
Colis impeccable.
Officiele reactie van Cameraland.nl 01-04-2023

Cher client,

Nous vous remercions vivement pour votre commentaire positif concernant votre récente achat chez Cameraland. Nous sommes ravis d'apprendre que vous êtes satisfait de la livraison rapide et de la qualité des produits que vous avez reçus. Nous mettons tout en œuvre pour offrir à nos clients le meilleur service possible, et nous sommes heureux de constater que nous avons réussi à répondre à vos attentes.

Nous comprenons qu'il peut être difficile de trouver des produits indisponibles dans d'autres pays, c'est pourquoi nous sommes heureux de pouvoir vous aider à trouver ce que vous cherchez. Nous sommes également ravis de constater que l'emballage était impeccable et que le pied que vous avez acheté répondait à vos attentes.

Nous espérons avoir l'opportunité de vous servir à nouveau à l'avenir et de continuer à répondre à vos besoins en matière de photographie.

Cordialement,

Cameraland

Paul 31-03-2023

Snelle levering, het juiste product en het ziet er prima uit, voldoet aan mijn wensen.

Hi Paul!

Hartelijk dank voor je review! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met je aankoop bij Cameraland. We streven er altijd naar om je de beste service te bieden, van het vinden van het juiste product tot een snelle levering.

We zijn blij te horen dat het product aan je wensen voldoet en er ook nog eens prima uitziet. We hopen dat je veel plezier zult hebben van je aankoop en dat je nog lang kunt genieten van je nieuwe product!

Nogmaals dank voor je positieve feedback en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan wij altijd voor je klaar!

Pauline 31-03-2023

Nooit eerder besteld bij Cameraland, maar ik ben goed geholpen. Mijn pakketje werd door het ophaalpunt geweigerd waardoor deze retour ging. Dit werd op eigen initiatief van Cameraland netjes afgehandeld. De volgende dag werd het pakketje al bij mij thuis afgeleverd. Kortom: top service!
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-03-2023

Bedankt voor je mooie review Pauline!

Wij zijn blij om te horen dat je goed geholpen bent en dat jouw pakketje, ondanks de weigering door het ophaalpunt, toch op tijd bij jou thuis is afgeleverd. Bij Cameraland streven wij altijd naar een optimale klanttevredenheid en wij zijn dan ook verheugd dat wij jouw verwachtingen hebben kunnen overtreffen.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of op zoek zijn naar professioneel advies op het gebied van fotografie of videografie, staan wij uiteraard altijd voor je klaar.

We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Theo groot 57 31-03-2023

Prima service en niets is een probleem. Deskundige mensen die met je meedenken.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-03-2023

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met onze service Theo!

Bij Cameraland streven we er altijd naar om jou de best mogelijke ervaring te bieden, en het doet ons goed om te horen dat we daarin zijn geslaagd!

Onze medewerkers zijn gepassioneerd over fotografie en hebben veel kennis en expertise op dit gebied. We vinden het dan ook belangrijk om niet alleen jou te voorzien van hoogwaardige producten, maar ook om je te helpen bij het maken van de juiste keuzes en het vinden van oplossingen voor eventuele problemen.

Nogmaals bedankt voor de positieve review, we waarderen je feedback enorm. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Cameraland!

Debby 29-03-2023

Super nette occasion gekocht. Controle briefje erbij plus gratis check na 2 jaar camera gebruik. Netjes verpakt en camera ziet er ook als 5 sterren gecontroleerd uit. Zoals de omschrijving:)
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-03-2023

Bedankt voor je fantastische review Debby! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je gekochte occasion en dat het controle briefje en de gratis check na 2 jaar camera gebruik een extra pluspunt waren voor jou. Bij Cameraland doen we ons uiterste best om je te voorzien van hoogwaardige producten en uitstekende service, en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.

Ons team van professionals controleert en beoordeelt alle occasions zorgvuldig voordat ze in onze winkel worden aangeboden. Bij Cameraland hechten we veel waarde aan klanttevredenheid en daarom bieden we ook een gratis check na 2 jaar camera gebruik aan. We willen er zeker van zijn dat je camera nog steeds goed functioneert en je blijft voorzien van prachtige beelden.

Nogmaals bedankt voor je positieve feedback. We hopen je snel weer te zien bij Cameraland!

Niek 29-03-2023

Al jaren klant en nog nooit teleurgesteld. Probleem (reparatie) snel en tot tevredenheid opgelost. Medewerkers denken met je mee.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Wat geweldig om te horen dat je al jarenlang een tevreden klant bent van Cameraland! We streven er altijd naar om je de beste service te bieden en het doet ons goed om te horen dat we daar weer in geslaagd zijn.

Onze medewerkers zijn zeer bekwaam en gepassioneerd over fotografie en/of videografie en zullen altijd hun uiterste best doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. We zijn blij dat we jouw reparatie snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.

We hopen je nog vele jaren van dienst te kunnen zijn bij al jouw fotografische behoeften!

PBVI 28-03-2023

Dit was voor mij het 1ste bezoek aan de Cameraland winkel in Alkmaar. Voor de deur geparkeerd en een tijdje rond gekeken in een soort snoepwinkel voor foto/videografen, want alle camera’s, lensen, zowel nieuw als tweedehands, staan in de glazenvitrines uitgestald. Hierna aan een van de desks geholpen door verkoper xxxx. Ik wilde mijn semi-prof videocamera inruilen voor een kleiner model fototoestel met bijpassende lens. Nadat xxxx mij uitgehoord heeft over mijn wensen toonde hij een camera met bijpassende lens. Deze samen bekeken en besproken. Daarna wat overleg over de inruil. Ik ontving een realistische prijs voor mijn oude camera set. Ja ik doe t, Eric toetste nog even mijn keuze, is dit echt wat je zoekt? Ben je tevreden? Hierna een klein bedrag bijbetaald en hierna gelukkig met de nieuwe camera aan de gang. Heel deskundig en professioneel geholpen, dank verkoper xxxx!
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Bedankt voor je positieve review! Het doet ons veel plezier om te horen dat je zo enthousiast bent over ons assortiment en de service die je hebt ontvangen van onze collega.

Wij vinden het belangrijk dat je de juiste camera en lens kiest die het beste bij jouw wensen en behoeften passen. Onze medewerkers hebben dan ook de nodige kennis en ervaring om je hierbij te adviseren en te helpen. Het is fijn om te horen dat je zo deskundig en professioneel bent geholpen en dat je tevreden bent met jouw aankoop!

Bij Cameraland streven wij naar de hoogste kwaliteit van service en daar hoort ook een eerlijke en realistische prijs voor jouw oude camera set bij. Het is mooi om te horen dat jij je gehoord en begrepen voelde tijdens je bezoek aan onze winkel.

We zien je graag terug!

Kim 28-03-2023

Ik ben bij Cameraland geweest om een spiegelreflexcamera aan te schaffen. Ik heb goed advies gekregen en er werd duidelijk de tijd voor mij genomen. Ik voelde me op mijn gemak en serieus genomen. Ook een tweede keer (toen ik kwam voor een sling) ben ik heel prettig geholpen door een vriendelijke medewerker. De enige reden dat het geen 10 is, is dat het wachten vrij lang duurde (de tweede keer). Maar ja, dat komt omdat de medewerkers voor iedereen echt de tijd nemen!
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Hartelijk dank voor je positieve review Kim!
Wij vinden het erg fijn om te horen dat je goed advies hebt gekregen en dat er duidelijk de tijd voor je werd genomen. Bij Cameraland staan wij altijd klaar om je op een persoonlijke en professionele manier te adviseren, zodat je een weloverwogen keuze kunt maken bij de aanschaf van jouw camera.

Het doet ons ook goed om te horen dat je op jouw gemak voelde en serieus genomen werd tijdens jouw bezoek aan onze winkel! Dat is waar wij voor staan en waar wij ons elke dag voor inzetten.

We begrijpen dat het wachten soms wat langer kan duren, maar wij willen benadrukken dat dit komt omdat we voor iedere klant de tijd nemen om het beste advies te geven. Wij vinden het belangrijk dat iedere klant met een goed gevoel onze winkel verlaat!

Wij hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in onze winkel!

Jessica 28-03-2023

Zeer goede ervaring met Cameraland.
Vriendelijk personeel, je kan tenminste gewoon even bellen, ze zijn goed bereikbaar (wat lang niet meer zo is bij elke webwinkel) en je krijgt een goed en bovendien vriendelijk advies!
Ook de levering ging lekker vlot.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Bedankt voor jouw vriendelijke woorden Jessica! Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice en de snelheid van levering.

Wij vinden het belangrijk dat jij als klant op een prettige en persoonlijke manier geholpen wordt, of het nu gaat om het geven van advies of het beantwoorden van vragen. Het is fijn om te horen dat ons team hierin geslaagd is!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij staan altijd voor je klaar om je verder te helpen!

R van Diggele 28-03-2023

Zoals altijd weer een snelle levering van mijn product.
Een rf 15-30mm lens, deze lens is een prima lens voor architectuur en landschap.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Bedankt voor je positieve review over uw recente aankoop van de RF 15-30mm lens! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van jouw product en dat de lens aan je verwachtingen voldoet voor het fotograferen van architectuur en landschap.

Bij Cameraland streven we er altijd naar om je de beste service te bieden en je te voorzien van hoogwaardige producten die aan jouw fotografische behoeften voldoen. We zijn blij dat we aan jouw wensen hebben kunnen voldoen en hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor al jouw fotografische benodigdheden.

Bedankt voor je vertrouwen in Cameraland en jouw tijd om deze review te schrijven. We wensen je veel plezier en hopen je weer terug te mogen zien in onze winkel of onze webshop!

Hennie 28-03-2023

Ontzettend vriendelijk geholpen en fijn advies voor de aanschaf van de camera gehad.
Ook dat ik problemen had om de camera met de smartphone te verbinden hebben ze met eindeloos geduld geholpen..jammer genoeg is het nog niet gelukt maar dat ligt aan Sony en absoluut niet aan Cameraland
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo vriendelijk bent geholpen en goed advies heeft gekregen bij de aanschaf van jouw camera. Wij vinden het belangrijk dat je met een tevreden gevoel onze winkel verlaat en daarom doen wij ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen.

Het spijt ons te horen dat je problemen heeft ondervonden bij het verbinden van jouw camera met de smartphone, het is natuurlijk jammer dat het nog niet gelukt is.

Als je nog verdere hulp nodig heeft, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Hopelijk tot ziens!

Petro 27-03-2023

Zoals altijd perfecte service, kundig advies en meedenken met wat de behoefte en wensen zijn..
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-03-2023

Bedankt voor uw geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Cameraland!

Met vriendelijke groeten,

Team Cameraland

MacBigfoot 27-03-2023

Dit is de tweede keer dat ik een tweedehands camera bij Cameraland gekocht heb. Beide keren wordt op de website het specifieke product goed beschreven (de staat waarin het verkeert). Bij ontvangst levert dit dus geen verrassingen op. De werking is prima, ik heb inmiddels alweer geruime tijd ervaring met beide camera's opgedaan en ben er absoluut tevreden over. Ook de verzending verloopt snel en de producten worden zorgvuldig en degelijk verpakt.

Beste MacBigfoot,

Dank je wel voor je positieve feedback over je ervaringen met het kopen van tweedehands camera's bij Cameraland. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en de nauwkeurigheid van onze productbeschrijvingen op onze website.

Bij Cameraland doen we ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste ervaring hebben bij het kopen van tweedehands camera's en dat ze weten wat ze kunnen verwachten bij ontvangst. We zijn verheugd te horen dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan Veel plezier gewenst met de nieuwe camera.

Bladehans60 27-03-2023

Jarenlange ervaring met de service die Cameraland levert. En de adviezen gericht op de klant. Dat zijn mijn redenen om hier mijn aankopen te doen. Zij staan voor de klant.

Beste reviewer,

Bedankt voor uw positieve review en wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de service die we bij Cameraland leveren. Bij Cameraland proberen we altijd ons best te doen om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn en te voorzien van adviezen op maat. We zijn blij om te horen dat u dit als klant waardeert en we hopen u nog vele jaren van dienst te mogen zijn.

Het team van Cameraland

Mirjam 27-03-2023

Zeer behulpzaam en denken goed met je mee. In buurt, dus als er wat is, geen gedoe met verzenden. Leuke workshops.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring Mirjam!

We zijn blij om te horen dat je onze service als zeer behulpzaam hebt ervaren en dat we goed met je hebben meegedacht. We vinden het belangrijk om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en te zorgen voor een persoonlijke touch.

Het is fijn om te horen dat je de workshops die we aanbieden ook leuk vond. Onze workshops worden gegeven door gepassioneerde en deskundige medewerkers die graag hun kennis en ervaring willen delen met anderen. We zijn blij dat je daarvan hebt kunnen profiteren!

Nogmaals hartelijk dank voor je review en we hopen je snel weer te zien in onze winkel!

JJ 26-03-2023

Kon precies aan mijn vraag worden voldaan. Vriendelijke en deskundige bediening
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Dank je wel voor het delen van uw positieve ervaring bij Cameraland! Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en dat we precies aan jouw vraag hebben kunnen voldoen. Ons team van deskundige medewerkers staat altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de juiste producten voor jouw behoeften en we zijn blij om te horen dat we daarin zijn geslaagd.

We willen je bedanken voor jouw vertrouwen in ons en we hopen je snel weer te zien in onze winkel!

SB Vijfhuizen 26-03-2023

Ik kocht een gebruikte Canon standaardlens en een gebruikt zoomobjectief. Beide objectieven waren vrij van gebruikssporen en leken zo uit de doos te komen. Ze voldoen uitstekend. Ik betaalde minder dan de helft van de nieuwprijs. Zo wordt tweedehands aanschaffen heel aantrekkelijk. Compliment ook voor het verzenden. Cameraland had de lenzen heel zorgvuldig en eigenlijk schokvrij verpakt.
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-03-2023

Bedankt voor uw positieve review en fijn om te horen dat u tevreden bent met uw tweedehands aankopen bij Cameraland. We controleren onze producten zorgvuldig en zorgen voor een goede prijs-kwaliteitverhouding. Ook zijn we blij dat u tevreden bent over onze verzending en verpakking van de lenzen.

Hopelijk tot volgende keer.

Teun Veldman 26-03-2023

Deskundige medewerkers. Vriendelijke bediening. Goede antwoorden op lastige vragen. Ze denken echt met je mee en zodoende kom je er altijd uit.
Erg ruime keuze, zowel nieuw als tweedehands. Ze doen absoluut niet krenterig met inruilen.
Kortom: prima zaak.

Beste Teun,

We willen u bedanken voor uw positieve review en zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze deskundige medewerkers, vriendelijke bediening en goede antwoorden op lastige vragen. Bij Cameraland streven we ernaar om altijd met onze klanten mee te denken, zodat we samen tot de beste keuze komen.

We hebben inderdaad een ruime keuze aan nieuwe en tweedehands producten en vinden het belangrijk om onze klanten een eerlijke prijs te bieden, ook bij inruil. Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en we hopen u in de toekomst nog vaak van dienst te kunnen zijn.

Nogmaals hartelijk dank voor uw review en we wensen u veel plezier met uw camera-apparatuur!

Cameraland

Johan Bos 26-03-2023

Snelle en vriendelijke reacties op vragen via e-mail.
Duidelijk op de hoogte gehouden van tijdstip van levering.
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Hartelijk dank voor uw mooie review Johan! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Bij Cameraland vinden we het erg belangrijk om snel en vriendelijk te reageren op alle vragen van onze klanten. We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om een keuze te maken tussen de verschillende producten en we helpen je dan ook graag bij het maken van de juiste keuze.

We vinden het ook belangrijk om je goed op de hoogte te houden van de levering van jouw bestelling. We begrijpen dat het fijn is om te weten wanneer je jouw bestelling kunt verwachten en we streven er dan ook naar dat je op tijd op de hoogte wordt gebracht van het tijdstip van levering.

Nogmaals dank voor jouw review en we hopelijk tot snel in onze winkel of webshop!

Paul van Sonsbeek 24-03-2023

Zoals altijd erg netjes en vriendelijk geholpen door personeel met kennis van zaken
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Hi Paul! Hartelijk dank voor je mooie review en fijn om te horen dat je weer tevreden bent over de service van Cameraland! We streven er altijd naar om je op een vriendelijke en deskundige manier te helpen, zodat je met een goed gevoel en de juiste producten de deur uit gaat.

Ons team van medewerkers heeft veel kennis van zaken en we vinden het belangrijk om deze kennis te delen, zodat jij de beste keuze kunt maken voor jouw fotografie- of videoprojecten. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen en we kijken ernaar uit om je in de toekomst weer in onze winkel te zien!

Frans 24-03-2023

goed advies, verrekijker voldoet aan de verwachtingen, topkwaliteit en een snelle levering
Officiele reactie van Cameraland.nl 29-03-2023

Hi Frans! Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring met ons en de verrekijker. Het is altijd fijn om te horen dat het advies dat je hebt ontvangen heeft geholpen om aan jouw verwachtingen te voldoen. Het is ook geweldig om te horen dat de levering snel en efficiënt was. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden en het is fijn om te horen dat we hierin zijn geslaagd! We hopen je snel weer te zien in onze winkel of webshop!